Nincs kész a szoba időre? A wifi csak a recepció falára tapadva él? Hajszál volt a levesben? Nem tiszta az ágynemű? Mik ezek a problémák ahhoz képest, ha az ember érkezéskor azzal szembesül, hogy bezárt a hotel, ahova nyaralni indult, annyira, hogy felszámolják, úgyhogy a befizetett pénze is ugrott! A soproni Hotel Fagus honlapja már nem él, a nagy szálláskereső szájtok közül a Szállás.hu-t csekkoltuk, ott már nem foglalható, de ki tudja hányan lehetnek Ágiékhoz hasonló helyzetben?
Sziasztok!
Lehet már Ti is tudjátok, lehet nem. 2016. május 9-től felszámolás alatt áll a Hotel Fagus Sopronban. Természetesen erről a pünkösdi hétvégére érkező vendégeket elfelejtették értesíteni, mint az a facbook oldalukon jól olvasható:
Nekünk is van egy kifizetett voucherünk, amit jövő hétvégén használtunk volna fel, de szerencsére mi időben értesültünk a felszámolásról, és nem a szálloda ajtajában döbbenünk rá a valóságra.
Mi már írtunk a felszámolónak levelet, aki készségesen tájékoztatott, hogy minimum 5.000 Ft befizetése esetén sorban állhatunk a már kifizetett pihenésünk összegéért.
Hát ennyi röviden a történet, ami igen felháborító.
Üdvözlettel:
Ági
UPDATE 21:11
A poszt megjelenését követően a hotel képviselője az alábbi sajtóközleményt jutatta el hozzánk:
Hamarosan újra megnyit a Hotel Fagus
Budapest, 2016. május 19.A Hotel Fagus új vezetése mindent megtesz annak érdekében, hogy a szálloda mihamarabb megnyithassa kapuit a vendégek előtt. A korábbi üzemeltető bezárta ugyan a szállodát, a Hotel Fagus tulajdonosának célja azonban az, hogy a szálloda a lehető legrövidebb időn belül újra fogadja a vendégeket, és magas színvonalon, hosszú távon is stabil piaci szereplőként működjön tovább.
Új vezetőség vette át a soproni Hotel Fagus működtetését, melyre azt követően került sor, hogy a felszámolás alatt álló korábbi üzemeltető a szállodát május 5-én bezárta. A működést a korábbi üzemeltető úgy függesztette fel, hogy a tulajdonostól, illetve a felszámolótól erre nem kért engedélyt, a szálloda épületét nem adta át, emellett sem a tulajdonost, sem a vendégeket nem informálta megfelelő időben előre az általa regisztrált és visszaigazolt foglalásokkal, és a bezárással kapcsolatban.
A Hotel Fagus tulajdonosa és új vezetősége elkötelezett a szálloda lehető legrövidebb időn belüli újranyitása mellett, melynek időpontjáról tájékoztatni fogja kedves vendégeit. A tulajdonos szándéka arra irányul, hogy a Hotel Fagus a jövőben a meglévő személyzetével, megbízhatóan magas színvonalon működhessen.
Hotel Fagus
Szándék tehát van, reméljük a károsultakkal is foglalkozik valaki.
Az utolsó 100 komment: