Tékozló Homár

Miért nem lehet palackos vizet koncertre vinni?

2016.06.30. 09:09 | Homár Hilda | 171 komment

concert-768722_960_720.jpgAki már járt telt házas koncerten mondjuk az Arénában, az biztosan állt már teljesen lekornyadva is a büfék előtt kígyózó sorokat látva, és tuti bele tudja képzelni magát szegény James helyébe.  A problémára azonban szerintem nincs megoldás, főleg mert általában nem csak kereskedelmi, hanem biztonsági okokból sem engednek palackokat a nézőtérre. Esetleg a zacskós feles mintájára zacskós víz?

Tisztelt Homár!

Nem egy konkrét rendezvényre szeretnék panaszkodni, hanem egy általános jelenségre.

A legtöbb helyre – legyen az szabadtéri, vagy zárt helyiség – tilos bevinni innivalót. Ezt bizonyos fokig meg tudom érteni, hiszen a helyi árusoknak is meg kell élniük valamiből és az üzemeltető/szervező is komoly jövedelemre tesz szert ebből. Ugyanakkor nem igazán tartom elfogadhatónak, hogy ezt a szabályt a legtöbb helyen, minden mérlegelés és emberi jóérzés nélkül hajtják végre.

Nekem sajnos olyan betegségem van, hogy rendszeresen kell folyadékot innom. Ez csupán néhány korty, de e nélkül nagyon hamar rosszul leszek. Ezért mindig van nálam egy 0,3-as pici palack víz, hogy kéznél legyen, ha szükséges. Nem azért viszem magammal, hogy megspóroljak 100-150 forintot, hanem az egészségem érdekében. Általában el sem fogyasztom, mert kellhet hazafelé is, de jó tudni, hogy kéznél van.

Már többször előfordult – az utóbbi időben mindig –, hogy koncert előtt a biztonsági őr elkobozta tőlem a vizet. Hiába nyitottam ki előtte, bizonyítva, hogy nem pálinka/vodka, hiába mondtam, hogy erre szükségem van: a „szabály, az szabály”. Olyankor nem is volt baj, amikor rögtön oda tudtam menni egy büféhez és tudtam venni helyette másikat. Igen ám, de számtalanszor előfordult, hogy nagy volt a sor, 10-20 percig is várnom kellett, ami a helyzetemben nagyon sok. Ilyenkor jön a pánikroham, a torokgombóc, a rosszullét.

Ezért nagyon durvának tartom azt a fajta szabályozást, ami megfoszt embereket az egészséghez való jogtól, hiszen arra törvény is van.

Alaptörvény XX. cikk: (1) Mindenkinek joga van a testi és lelki egészséghez. (2) Az (1) bekezdés szerinti jog érvényesülését Magyarország az ivóvízhez való hozzáférés biztosításával segíti elő. 

Nem azt szeretném, hogy mindenki korlátozás nélkül vihessen be italt a rendezvényekre, csupán annyit, hogy a „zéró tolerancia” helyett biztosítsanak egy minimálisan elvárható rugalmasságot. Pl. így módosíthatnák a szabályokat: a rendezvényre tilos bevinni italokat, kivéve műanyag palackos víz/ásványvíz 0,5 liter mennyiségig. Európában/Angliában ezt így hangzik:

The following items from the above list are not allowed into the main arena: 
…, Drinks bottles (sealed plastic water/soft drink bottles of 500ml or under are okay and food for personal consumption), …

Van, ahol a szervezők ezt megengedik (pl. Balaton Sound - ital: egy darab, maximum 2,5 literes PET-palackban hozhatsz be alkoholmentes italt), de erről elfelejtik értesíteni a hatalmi mámorát élvező biztonsági személyzetet. Ugyanakkor a legtöbb helyen teljes tiltás van, mint pl. Budapest Park: „A Parkba nem lehet bevinni, onnan el kell távolítani a: … nem a Park területén – üzemeltető által – forgalmazott italokat, élelmiszereket; …”

Nem hinném, hogy ez olyan mértékben csökkentené a hasznot, ami miatt tönkremennének a szervezők, üzemeltetők. Ez csak egy emberiességi gesztus lenne.

Jó nyaralást, pihenést kívánok mindenkinek!

James

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2016.06.30. 09:10:16

A mai vészterhes időkben? Hülye kérdés...

Antalbaba 2016.06.30. 09:14:22

Komolyan: ha pl. az Arénában a fél banda bevodkázna,a másik fele meg Molotov koktélokat dobálna, akkor is érthetetlen lenne, hogy mi is a cél a büfé fenntartásán kívül?

sáros_tehén 2016.06.30. 09:15:13

" Nekem sajnos olyan betegségem van, hogy rendszeresen kell folyadékot innom. .... Általában el sem fogyasztom .... "

"számtalanszor előfordult, hogy nagy volt a sor, 10-20 percig is várnom kellett"

Ezek után ugye nem várod hogy bárki megértsen? Viszel magaddal de meg sem iszod. De ha sorba kell állni 10-20 percet, akkor már meg akarsz halni...

Antalbaba 2016.06.30. 09:16:32

Ja, csak hogy a posztert is: pánikbetegen nem megyek önként tömegbe, de ha mégis, akkor a víz legyen a legnagyobb problémám:-(

The Crazy One 4égy 2016.06.30. 09:17:04

sajnálom a posztert, szar lehet neki. Én is ilyen betegségben szenvedek: rendszeresen innom kell. Hétmilliárdan vagyunk így.
Pánikroham, torokgombóc, rosszullét ? Ezek is már betegségek. Annak idején én kaptam két máriás pofont és abban a szent pillanatban meggyógyultam...

Terézágyú 2016.06.30. 09:18:53

te jamesz, a neved ellenére nagyon jó magyar ember vagy, mert ha találkozol egy szabályozással, akkor azonnal az a reakciód, hogy "ugye én kivétel vagyok!!"...

Manyecska. 2016.06.30. 09:28:50

Poszter delfin hogy nem bír ki víz nélkül negyedórát ?? Lehet kapni összehajtható sportkulacsot, akassza a fülére. Vagy a melltartójára. ott nem látják. Nem folytatom majd a jó emberek folytatják úgyis..

Tron65 2016.06.30. 09:31:50

"biztonsági okokból sem engednek palackokat a nézőtérre"
De igen engednek. De csak olyat, amit ott árulnak, mert azt már átvilágították, megkorstolták és drágán eladták Neked

Drago Brutic1 2016.06.30. 09:46:32

Miért nem iszol csapvizet, ha csak egészségügyi okokból kell?

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.06.30. 09:53:25

@sáros_tehén: ritka degenerált faszfej vagy. Anyád jobban tette volna, ha csak gumival vállalja apádat.

A többi csököttnek: a poszternek nem tudom, milyen betegsége van, de pl. egy inzulinos cukorbetegnél mindig kellene, hogy legyen pár deci cukros folyadék és egy Glukagon (Glucagon?) injekció. Előbbi az enyhébb, utóbbi az eszméletvesztéssel járó durvább hipo esetére. Ezeket is képesek a biztonsági trollok elvenni...

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.30. 10:00:51

Unalmas, nincs jobb poszt? Egyebkent ha jol tudom egy maganceg egy maganrendezvenyen azt enged bevinni, amit jonak lat ill. azt tilt meg amit akar. (az esszeruseg keretwin belul nyilvan) Szoval ha lila esokabatban nem lehet bemenni akkor a juzer eldonti, hogy mi a fontosabb, a lila esokabatja vagy a buli.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.30. 10:02:14

@Hóhér az utolsó barátod: Te melyik posztot olvastad? Hol lattal cukorbetegseget meg inzulint? Sima vizrol van szo.

FDToth 2016.06.30. 10:08:06

nem azzal van gond h alkohol vagy nem alkohol, a pet palackkal simán lehet dobálózni a színpadra, ezért nem lehet bevinni semmi ilyesmit.
ha vkinek 1-2 kortyra van szükséges, akkor elmegy a mosdóba, addig meg aki vele van, beáll a sorba és kér vizet...

Manyecska. 2016.06.30. 10:10:05

@Firestarter.18: eszméletlen jó buli lehetett. @FDToth: én mindig viszek magammal egy tevét, simán beengednek.

CID. 2016.06.30. 10:10:35

@Hóhér az utolsó barátod: Marhaság, ezek helyet megteszi pár szem szőlőcukor is.
A poszter, simán pánikbeteg, szerintem.

Manyecska. 2016.06.30. 10:11:26

Nesze: www.viddmagaddal.hu/Osszehajthato-sportkulacs-feher-d29.htm?tab=description
alsógatyára akasztva kicsit lóg csak ki alul nade mi kifogása lehet ez ellen egy biztiőrnek,ugye.

nyakira 2016.06.30. 10:12:06

A Volton mi sem vihettünk beeh palaczkot. Ez még tizenévvel ezelőtt volt, akkoriban vezették bee. De nem volt semmi gond, egymás szájában pisáltunk.
@Manyecs: te tökre itt vagy, visszatértél!

Manyecska. 2016.06.30. 10:13:24

@CID.: hát apám, én voltam, hidd el oda nem elég egy korty víz hanem a ravatal, minimum. Én speckó eset voltam, arra ébredtem, de hónapokig. De ez rég volt. Onnan kezdve hogy egész testedben remex, halálfélelmed van, és testen kívüli élményed kétlem hogy a vized megtalálnád:D nagyon kemény az. De azt el tudom képzelni hogy attól esik pánikba ha nem jut hozzá-épp elég..

ptspts 2016.06.30. 10:17:14

Mai társdalmunk egyik jellemzője, hogy néha saját kárunkra is segítjük a hátrányos helyzetűeket: fogyatékosokat, betegeket, időseket, szegényeket stb. (Például: vannak, akik átsegítik a vak embert a zebrán akkor is, ha emiatt lekésik a saját buszukat.) Van, aki akkor is tenné, ha nem lenne rá törvény. Mindenki maga dönt arról, mennyit segít, és az miért jó neki.

Én egy olyan társadalomban szeretnék élni, ahol a posztoló betegségében szenvedők kapnak segítséget a koncert szervezőitől. Például úgy lehetne megoldani, hogy előzetesen telefonon bejelenti a vendég a betegségét, válaszul kap tájékoztatást, hogy mikor érkezzen melyik kapuhoz, és ott a biztonsági őr ad neki egy előre kikészített, bontatlan ásványvizet ingyen. Az is jó megoldás lenne (kísérletképpen ki lehetne próbálni), hogy mindenki kapna egy kis ásványvizet ingyen belépéskor.

CID. 2016.06.30. 10:17:45

@Manyecs: Én is erre gondoltam.

Tikakukac 2016.06.30. 10:18:57

@FDToth: A helyben vett palackkal nem lehet dobálózni. Értem.

2016.06.30. 10:19:03

"Nem azért viszem magammal, hogy megspóroljak 100-150 forintot, hanem az egészségem érdekében." mivan!?

Manyecska. 2016.06.30. 10:19:28

@ptspts: én akkor ágyat és kispárnát kérek, olvasólámpával ofkorz. Ha ezt végiggondolom /elkap a röhögés/, mire mindenki befáradna vége lenne a koncertnek :D!!

sáros_tehén 2016.06.30. 10:20:03

@Hóhér az utolsó barátod: A lényeg hogy te egy igazi kultúr ember vagy.
Kérlek meséld már el, milyen betegség az ahol vízre van szükséged, de nem iszod meg. És ha 10 percet kell várnod, akkor rosszul leszel.....

Hiero88 2016.06.30. 10:20:38

@sáros_tehén:
Csodálatos az empatikus érzéked...
Át tudom érezni a posztoló helyzetét. Sajnos ezt legtöbbször csak olyanok értik meg, akik maguk is ebben szenvednek.
A víz vészhelyzetre van az embernél. Ezt nem lehet kiszámítani, csak felkészülni az eshetőségre. Sokszor van úgy velem is, hogy rám tör a pánikroham. Hirtelen kiszárad a szám, akkor inni kell, nincs mese, mert jön a többi tünet: ájulásérzet, szédülés, halálfélelem, remegés, stb...
Ezt nem lehet tudatosan befolyásolni. A vÍz azért van nála, ha ez bekövetkezne, tudjon inni, ezzel is csökkentve a pánik/szorongás intenzitását. Ilyenkor víz nélkül egy nagy sor még jobban növeli azokat, pusztán a várakozás miatt, amelyben minden perc egy örökkévalóságnak tűnik. Nem kívánom neked, hogy átéld...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.06.30. 10:21:08

@CID.: a szőlőcukor lassabban szívódik fel, mint a cukros lé (tapasztalat), az injekció meg akkor kell, ha már annyira rosszul van a beteg, hogy inni sem tud (eszméletlen).

nyakira 2016.06.30. 10:22:32

@Firestarter.18: ott a kézzel formált SZIVECSKE, hát nem látod? Nem tölti behh lelkedet ez kellőképpen? Amíg ez a női hígfos a chair(wo)man, addig ez lesz...
@Manyecs: nem akarom elbagatelizálni a pánikot, mint olyat és azt sem rásütni, hogy szimpla, ébertudati szinten ezt mindenki tudja magának kezelni de valahol mégis a figyelemről szól. Pl. hogy te ezt itt most előadod, abból is süt ez. Világos, hogy a tudatalatti nem mindig a barátunk, de másfelől meg felbaszó, hogy ennyire parázik valaki a haláltól. Nem: önnön tyúkszaros életének elvesztésétől. Egy csomó dologtól lehet rettegni, ami mondjuk drasztikusan csökkenti az életminőségét, fájdalomtól, hosszú és fájdalmas elmúlástól, kitaszítottságtól, hosszú a lista. De nem, egy csomóan pont attól rettegnek, amiben már úgy sem éreznének semmit. Az individum korcsos megjelenülése, előtüremkedése az egyén elnyomottságának korszakában (fogyasztólyi társadalom). Szánalmas maga az alapelv, ami létezésre hívja e jelenséget. Minden empátiám mellett érzemmondom eztet.
Na de milyen lehet a poszt? Elolvasom már(t).

Terézágyú 2016.06.30. 10:23:17

@ptspts:
"Én egy olyan társadalomban szeretnék élni, ahol a posztoló betegségében szenvedők kapnak segítséget a koncert szervezőitől. Például úgy lehetne megoldani, hogy előzetesen telefonon bejelenti a vendég a betegségét, válaszul kap tájékoztatást, hogy mikor érkezzen melyik kapuhoz, és ott a biztonsági őr ad neki egy előre kikészített, bontatlan ásványvizet ingyen. Az is jó megoldás lenne (kísérletképpen ki lehetne próbálni), hogy mindenki kapna egy kis ásványvizet ingyen belépéskor. "

Én olyan társadalomban szeretnék élni, ahol nem folyton a vélt jogaikról beszélnének a emberek és a másik ember kötelességeiről; és nem folyton csak kapni akarnának mindenkitől (=másoktól), főleg nem kivételezésképpen, szóval nem folyton másoktól várnának el valamit, hanem ők maguk adnának...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.06.30. 10:23:32

@Firestarter.18: mondd te barom, hol jártál amikor általános iskola alsó tagozatában a hasonlatokat tanították?

Manyecska. 2016.06.30. 10:24:14

@CID.: nem, az igazi pánikbeteg nemhogy koncertre nem megy, van hogy az utcára sem TUD ..:(( mondjuk napi három ilyen roham után felkelni sincs kedve. Vótmá. :D Általában meg is lehet érezni előtte a túlzott fáraccság is kihozza enyhébb formában..vigyázni kell.

CID. 2016.06.30. 10:24:33

@Tikakukac: Ha lehet bennt kapni palackozott vizet, nyílván ez a variáció nem játszik. Azt viszont gondolom mindenki megérti, hogy a profitért dolgoznak, amit nyílván igyekeznek maximalizálni. Legközelebb poszter 10 percel hamarabb megy, és bennt vásárol, jó drágán egy palacknyi vizet. Ennyi

nyakira 2016.06.30. 10:25:54

@ptspts: "Mindenki maga dönt arról, mennyit segít, és az miért jó neki."
Van egy olyan passzus - többek között - hogy segítségnyújtás elmulasztása.
Kihagytad a _privát pelenkázót_. Amúgy basztak már fejbe őrjöngés közben - és az még nem is önfeledt pogózás volt - akár félig foljadékot tartlmazó félliteres PET palackkal? Majd egyszer próbáld ki. Vagy arcra, szembe is mehet, egyéb lágyrészekre. Szerették dobálni is, a gravitációne meg olyan, hogy "ki tudja hol áll meg".

FDToth 2016.06.30. 10:26:00

@Tikakukac: helyben hol melyik fesztivalon/szabadteri szorakozohelxen tudsz muanyag palackot venni? Itt meg uveg sincsen es mindent muanyagba adnak...

Leadfoot 2016.06.30. 10:26:06

Az egészséghez való joggal kapcsolatos felvetés ott bukik, hogy nem kötelező koncertre járni. Az ugyanis nem alapjog.

Manyecska. 2016.06.30. 10:27:30

@nyakira: kicsikém, nekem 11 éves korom óta datálódik ez amióta az imádott /anyám helyett anyám volt/ nagyimat fél nap leforgása alatt a semmiből elveszítettem. Másnap éjjel figyeltem magamon a tüneteket..attól féltem én is meghalhatok ugyanúgy..persze hogy jöttek, aztán maradtak is ez így működik, bevésődik! /vagy mi/ onnantól kezdve éjszaka pár utunk volt a sürgősségi ügyeletre aszitték drogozok akkor volt a pupillám mint a bagolynak:D nekem vazze az se segített amikor leöntöttem magam kínomban hideg vízzel..ON

Terézágyú 2016.06.30. 10:28:12

@Hiero88:
"Ilyenkor víz nélkül egy nagy sor még jobban növeli azokat, pusztán a várakozás miatt, amelyben minden perc egy örökkévalóságnak tűnik. Nem kívánom neked, hogy átéld... "

Ha a poszter azt írná, hogy vécére kellett mennie, és ott volt hosszú sor, akkor is együtt éreznél vele????
És ha azt írná, hogy már elvonási tünetei vannak annyira túl hosszú a sor a kocsmasátor előtt????

nyakira 2016.06.30. 10:28:44

@CID.: nyílván - nyilván, bennt - benn/bent. Fáratt vagy ma, töcsd fel magad!
@Hóhér az utolsó barátod: te tökhülye vagy. Gáz. Vételezzél vissza. Magadból.

CID. 2016.06.30. 10:30:02

@Manyecs: Megértelek, én is mindig pánikolok, hogy van e a kisboltban kellően hideg sör, szörnyű érzés:D

Hiero88 2016.06.30. 10:30:16

@Leadfoot:
Azért egy alkotmányos alapjog erősebb, mint egy koncertszervező szabályzata :D

Manyecska. 2016.06.30. 10:31:20

@Hiero88: arra nem víz kell hanem egy jófajta papírzacsi amiből belélegzed a saját kifújt levegődet-mert hiperventilláció zajlik- , felejtsd el a vizet. szart se ér:) Bár ha téged megnyugtat nem szóltam, bizti van ilyen is..@sáros_tehén: hát tegnap elmentem az usziba, annnyi nyugdíjas volt be sem lehetett lépni az előcsarnokba! /szerda-kedv.nap/ mint megannyi színes guppi ott keringtek na mondom megyek haza, szerintem jutott volna egy vödör víz/fő..:P

ptspts 2016.06.30. 10:31:25

... és amíg ez meg nem valósul, addig a posztoló így enyhítheti a szenvedését: kísérővel megy koncertre, a kísérője előbb bemegy egyedül, vesz egy ásványvizet a büfében, majd felhívja a posztolót, hogy már van víz, jöhet. Ha nincs kísérő, akkor meg a posztoló odamehet 2 órával a kezdés előtt, akkor még általában nincs sor a büfében.

Manyecska. 2016.06.30. 10:32:33

@CID.: mint a párom. tiszta hülye lesz ha nincs. bár kezdem azt hinni ennek semmi köze a sörhöz..:DD mondtam is neki ekkora kurvapecért nem hordott a hátán a föld jabocsánat ez off :D

CID. 2016.06.30. 10:32:55

@nyakira: Jóvan, nyughass, igazad van.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.30. 10:33:36

Nekem meg olyan betegségem van, hogy öreg vagyok, és nem szeretek tömegben, bömbölő zenére csápolni. Ezért nem is megyek rock-koncertre. Valahogy túlélem.

Hiero88 2016.06.30. 10:33:39

@Terézágyú:
Azért ne keverjük össze a dolgokat... itt az ivásról van szó, amely enyhíti a szájszárazságot, ezáltal enyhülnek a tünetek is.
Borzalmas érzés ez, nem kívánom neked sem... Nem a szájszárazságra gondolok, mielőtt kiforgatnád :D

McZozo 2016.06.30. 10:34:33

Ezt anno egyetemi osztalytarsam ugy oldotta meg hogy ruha alatt volt felfogatva neki az a gumi aovashoz hasznalt melegitopalack feltoltve olyan itallal amit cask akart es kabatja belsejebe volt a szivoszal hozza felfogatva. Igy aztan sehol nem kelett piara koltenie mindig megolkdotta hozott anyagbol :)

nyakira 2016.06.30. 10:34:40

@Manyecs: értem az összefonódást, de érzed a disszonanciát: más halt meg, nem te, te az egyedülmaradást tapasztaltad meg, nem önnön halálodat. Ha elmúltál, onnan már nincs semmi, mifasznak kell attól félni? Különben az ilyen ősibb gyökerek (:D) kihalása annyiból könnyebb, hogy valóban: ez a life rendje. És akkor a vizes kúra hosszútávon is bevált? Ez valahogy kikopott belőled, normalizálóditt benned? Az megvan, hogy már pármilliah éve így vagyunk, hogy eleink elmúlnak a picsában? Akkor mindenki végezzen random rezgést testével, zavarodott elmével és kitágult pupillával, mert oda a nagyi? Én is végigmentem ezeken, mégis élek (sajnos).
Ha kutyák lennénk és kitágult pupillával farkat csóválnánk szüntelen, az vicces volna.

Hiero88 2016.06.30. 10:35:11

@Manyecs:
A papírzacsi nem segít a szájszárazságon.

Manyecska. 2016.06.30. 10:35:31

@atpijkamo112: én csak akkor ha nincs /széééles /zebra mer nem tudok átmenni, múltkor nem bírtam hazamenni :DDDD eskü. Biciklivel igen!!:D próbáltam napszemüvegben is :D

CID. 2016.06.30. 10:35:57

@Hóhér az utolsó barátod: Tartok tőle, nem régóta vagy cukorbeteg.

Manyecska. 2016.06.30. 10:37:13

@McZozo: na, hát ezt mondom! De lehet már delfinek is posztolnak ide.

Terézágyú 2016.06.30. 10:37:39

@Hiero88:
Akkor osztogassanak mindenkinek vizet.
Bárhová mész, kötelező, hogy kapjál egy üveg vizet.
Ugye te is adsz nekem, ha találkozunk a munkádból kifolyólag...?????

Most le kell mennem a földszintre a cég rendszergazdáihoz, akiknek az a feladatuk, hogy biztosítsák számunkra a számítógépes hátteret. Vagyis ők szolgáltatnak nekünk, a szolgáltatónak meg mosolyognia kell a kliensre - és remélem adnak majd vizet!!!!!!!

Leadfoot 2016.06.30. 10:38:05

@Hiero88: Itt szerintem nem ilyen egyszerű az alá/fölérendeltség.

Az alapjog nem arról szól, hogy valamit mindig, minden körülmények között biztosítania kell az államnak, és az egyénnek ezért semmit nem kell tennie. Ha olyan betegsége van, amivel valamilyen tömegrendezvényre bemenni kockázatos, akkor arról nyugodtan lemondhat.

Terézágyú 2016.06.30. 10:39:36

@Hiero88:
"Azért ne keverjük össze a dolgokat... itt az ivásról van szó, amely enyhíti a szájszárazságot, ezáltal enyhülnek a tünetek is."

???? na, az illető meg megiszik egy felest és már nem remeg a keze.
De ugyanez megvan a kávéivóknál is.

Tikakukac 2016.06.30. 10:40:24

@CID.: Ez is egy megoldás arra, hogy alapvető emberséget pótoljunk.

@FDToth.: Próbálom hámozni mit akartál ebből kihozni, kevés sikerrel.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.30. 10:40:30

@Manyecs: Fő a divatos megjelenés, de éjszaka a sötét erdőben napszemüvegben én is minden fának nekimegyek.

Manyecska. 2016.06.30. 10:40:45

@nyakira: a lényeg a hirtelen szón volt! /gutaütést kapott/ most magyarázd el egy gyereknek hogy nála nem így működik..nem fogod tudni. Volt most rá alkalmam, sajnos:(

Hiero88 2016.06.30. 10:40:57

@Leadfoot:
Próbálj meg olyan rendezvényt csinálni, ahonnan pl kitiltod a nőket vagy valamelyik nagyobb etnikai kisebbséget... Mindjárt megmutatkozik az alá/fölérendeltség :D

Hiero88 2016.06.30. 10:42:18

@Terézágyú:
Itt nem függőségről van szó. De minek is magyarázok :D Te trollkodni jársz ide :D Te is remegsz, ha egy napig nem jöhetsz ide osztani az észt, ugye? :D

Manyecska. 2016.06.30. 10:43:17

@nyakira: amúgy az igazi /jóféle/ pánikroham a depi kísérőtünete, önmagában nem lenne létjogosultsága. Ha igen azt tényleg hisztinek hívják:)

Hiero88 2016.06.30. 10:43:30

@Terézágyú:
Ki mondta, hogy adni kell vizet? Csak engedjék bevinni azt a rohadt flaska aquat :D

nyakira 2016.06.30. 10:44:22

@CID.: nem lelek nyugalmat, kérlej lőj le! Hirtelen karácsonyfaszaloncukor illatot éreztem, persze ez nem valós!
@Hóhér az utolsó barátod: arról beszélek, hogy eredendően egy EQ-low gyökér vagy. Cukorbetegséggel vagy anélkül. Minden megnyilvánulásod arról szól, hogy dehonesztálod az ittenieket, úgy teljeskörűen. Én leginkább kibasználak egy hónapra, amíg nem éred fel ésszel, hogy ekkora ellenvéleménnyel nincs értelme valahova járni. Empátiát meg ilyen viselkedéssel, nekilendüléssel ne várj. Viszont nagyon szívesen adok egy halálpirulát, amit lenyelhetsz (fekete színű).
@Leadfoot: a _tudatosság_ megakadályozza a lemondásban.

nyakira 2016.06.30. 10:47:35

@Manyecs: az első nagyszülőm 6 éves koromban purcant meg. Pont megértettem és nem remegtem mint egy fasz. De elfogadom - nagynehezen - ha valaki az elmúlást másként reagálja le.
@Hiero88: ki tudja hányadik gyerekkorát éli.. Időnként írt jókat, humorja is volt elvétve jóféle, de végsősoron is szűrtem, hiszen az írásjel-halmozásról lemondani nem tudott, nagyon türelmesen, s kultúráltan kértem elhagyására több ízben pedig. Takarodhatna fb-ra, oda való az ilyen.

Manyecska. 2016.06.30. 10:49:44

@nyakira: a kulcsszó a hirtelenen volt! namindegy. Nő vagyok, más a bekötés.:D

Terézágyú 2016.06.30. 10:50:27

@Hiero88:
"Itt nem függőségről van szó. De minek is magyarázok :D Te trollkodni jársz ide :D Te is remegsz, ha egy napig nem jöhetsz ide osztani az észt, ugye? :D "

Ha így áll a helyzet, akkor fogadd el, és támogass.

Egyébként így van ez "aki más mond én, az 'osztja az észt' és trollkodik"...

pankaaa 2016.06.30. 10:51:18

üres palackot velem még soha nem dobattak ki... hosszú a sor, és én csak vizet akarok? ott a csap és megtöltöm...
nem fillérbaszás miatt... de néha nem éri meg lecsúszni a koncert feléről, mert szomjas vagyok.
de ha üres palackot ha ki is dobatnák... van olyan kulacs, ami olyan, mint egy zacskó.. üresen beviszed, oszt' csókolom...

Terézágyú 2016.06.30. 10:52:15

Egyébként most visszajöttem a rendszergazdáktól. Azért szörnyű, hogy ebben az országban nem mosolyognak a kliensre, sőt flegmán, lekezelően bánnak velünk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CID. 2016.06.30. 10:57:07

@Terézágyú: Nekik mindenki hülye, csak ők a villamosok...

Manyecska. 2016.06.30. 10:59:56

@nyakira: egyébként gyóccer nélkül majd tíz éve elvagyok lehet szednem kéne valami idegcsillapítót kész vagyok a homártól..igaz azt már akkor is elutasítottam! Há mondom jó hogy rosszul vagyok de ha most visszafordulok és hazamegyek éhenhal a gyerekem. meg én. Hát így is lehet!!! Lehet ülve is főzni, pánikroham közt teregetni, vótmá :DD ..

CID. 2016.06.30. 11:00:01

@Manyecs: Azé, ha nagyapád prosztatarákot kap, ugye nem mész el azon nyomban ugrómókushoz? :D

sáros_tehén 2016.06.30. 11:00:28

@Hóhér az utolsó barátod: most nem érek rá.. épp anyádat szopatom...

Hiero88 2016.06.30. 11:00:45

@Terézágyú:
Amilyen problémás páciens vagy, nem is csodálom, hogy nem mosolyogtak. Gondolom te sem szoktál. A más vélemény még oké, ha meg van indokolva, esetleg az észérvek valamicskét hatnak rá, esetleg elfogadja a másik más véleményét is, nem csak a magáét. De te nem ezt csinálod, hanem a "mindig a poszter a hülye" effektust újra és újra lefuttatva trollkodod szét 0 empátiával a komment-szekciót. Ne tagadd, régóta követem a munkásságod :D

Manyecska. 2016.06.30. 11:05:07

@CID.: most hogy mondod. kardiológiára járok ötéves korom óta, küldtek, jött már értem éjjel mentő defibrillátorral nem is olyan régen na ők aztán mondták ez nemigen pánik de nekem jobb ezt hinni:) Szép halálom lesz, a futópályán, a bokrok közé hanyatlok nekem tetszik!

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.06.30. 11:05:09

@nyakira: kár, hogy egy magadfajta retardált seggfej ugatja mindezt, a maga kéthetes troll előéletével. :D

sáros_tehén 2016.06.30. 11:05:26

@Hiero88: "Sokszor van úgy velem is, hogy rám tör a pánikroham. Hirtelen kiszárad a szám, akkor inni kell, nincs mese, mert jön a többi tünet: ájulásérzet, szédülés, halálfélelem, remegés, stb..."

Nagyon sajnálom, de azt kell mondani, hogy mindenki olyan rendezvényre menjen, amit testileg/lelkileg kibír.
Én attól vagyok rosszul ha nincs nálam fegyver. Akkor én is kezdjek panaszkodni, mert nem engednek be a koncertre fegyverrel, amire még engedélyem is van???

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.06.30. 11:06:15

@sáros_tehén: kis nekrofil. Látszik, hogy anyád téged egy gumidefekt következtében szedett össze a szifiliszes kuncsaftjától.

Terézágyú 2016.06.30. 11:08:50

@Hiero88:
"Amilyen problémás páciens vagy, nem is csodálom, hogy nem mosolyogtak."

Állj. Az mindegy. A kliensnek mindig igaza van szerinted, nem?????
Ja, hogy mégse. És hol a híres empátiád?

"A más vélemény még oké, ha meg van indokolva, esetleg az észérvek valamicskét hatnak rá, esetleg elfogadja a másik más véleményét is, nem csak a magáét. De te nem ezt csinálod"

Te igen????????? Hogy csinálod?....

"hanem a "mindig a poszter a hülye" effektust újra és újra lefuttatva trollkodod szét 0 empátiával a komment-szekciót."

Nem trollkodom szét, mert a többség nagyjából ugyanazon az állásponton volt, mint én. Tehát a troll te vagy, aki a többségtől eltérő véleményt nyomatsz.

Manyecska. 2016.06.30. 11:09:18

@CID.: ugye nem ugrik rátok?? :P ugye nem?? megyek napozni, uncsi:(

CID. 2016.06.30. 11:12:44

@Manyecs: Na, még szívbeteg is vagy... Mondom én, lesz még neked hererákod:D Pszichomókus kell neked ;)

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.30. 11:29:16

@Hóhér az utolsó barátod: Asszem epp anyadnal. De amugy utanana nezhetnel mit is jelent a hasonlat ha mar menozni probalsz.

Hiero88 2016.06.30. 11:34:15

@Terézágyú:
Én elhiszem, hogy te elhiszed azokat a hülyeségeket, amiket mondasz :) Ha az elején még tudod is talán, hogy nem igaz, a végére szentül hiszel benne, hogy te az igazságot fújod, és csak a te igazságod a valódi, ráadásul mindenki a te véleményeden van :D

Tisztára olyan vagy, mint Cartman a halrudis részben :D

Hiero88 2016.06.30. 11:36:18

@sáros_tehén:
Szerinted minden rendezvény előtt előre beharangozzák, hogy "kidobatjuk veled a bejáratnál a vizedet. Ha nem tetszik, takarodj el" ?

A poszter is írta, hogy van, ahol engedélyezik bizonyos mennyiségű víz bevitelét, de a biztonsági szolgálat mégis tiltja...

nyakira 2016.06.30. 11:42:10

@Hóhér az utolsó barátod: buta tinédzseragyad van, tanuld meg jól értelmezni a környezeted, gyűjts be szókincset és tartsd kordában az indulataid: nagyon gyerek vagy még, remélem fejlődsz a geciben egy jócsomót.
@sáros_tehén: bizony, létezik önfelelősség is, ezt ebben a szarrádomesztikált és szarrászofisztikált világban hajlamos elfeledni a nagybeteg - és nem mindig mástól/a szolgáltatóközegtől várni életünk megoldását. Gondolkodni tilos, önmegismerni, előrelátni tilos!
@pankaaa: gondolom nehéz a formális logikát, továbbgondolást, gébzeletet alkalmazni: ha te beviszed és megtöltöd a petpalackodat, azzal sérülést okozhatsz másnak, ha mondjuk őrjöngés közben feldobod a tömegbe. Lehet, hogy te pont nem, de más meg pont igen. El kellett volna venni a műanyagpalackot tőled. Máskor leszel szíves önként jelentkezni erre. A zacskó már jobb.
@Hiero88: valószínűleg nemrég lett nyugdíjas. Szopó.
@Manyecs: rezgéscsillapítót szedj.
@CID.: nem tudom mire reagált asszonyunk, de én kurvára nem ezért járok ide, hogy fb-os írásképeket nézegessek. Komolyan, elkúrja az egész napom, még ha átgörgetek is egy ilyenen, annyira idétlen és az agyhalottak sajátja (halmozás).

Újposzt.

ptspts 2016.06.30. 11:45:26

@Manyecs:

> én akkor ágyat és kispárnát kérek, olvasólámpával ofkorz.

A gyakorlatban ez nem okozna gondot: a te kérésedet visszautasítanák, a betegek vízkérését meg teljesítenék. Késést sem okozna, mert csak kevés beteg menne a koncertre, és ők időben, jó előre érkeznének.

Ha a koncert szervezője akar segíteni a beteg vendégeken, akkor viszonylag könnyen és olcsón tud. (Nem ingyen, de a teljes költségvetés töredékéért.)

Dezsike 2016.06.30. 11:45:50

Sporteseményeken dettó ugyan ez van, egy fél literes üdítőt kidobattak. Ha még arra fognák, hogy bedobható a pályára még oké, de a büfében ugyan úgy kapható ugyan az az üdítő, csak dupla áron. Az nem dobható be? Ha elfogyott volna az üdítő talán még vettem is volna a büfében utánpótlást, meg valami ennivalót is, de így már csakazértse, végigültem a majdnem 5 órás eseményt szomjan, majd este egy gyorsétteremben hagytam a pénzem. Nem volt sokkal olcsóbb, de már csak elvből.

Manyecska. 2016.06.30. 11:51:31

@ptspts: nem rögtön tegyenek ki egy vödör vizet?? Eléggé életszerűtlen:) Ez a baj az oktatással is hogy mindenkit egy kalap alá vesznek. Monnyuk most már ez a legkevesebb baj :D@nyakira: diós fagyi/0,5 kg..:P

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.30. 11:58:18

@Dezsike: "végigültem a majdnem 5 órás eseményt szomjan"
Te vagy bazmeg az elet csaszara :D Jol ki is basztal veluk, a szemetekkel, hat hogy kepzelik, hogy haszonert dolgoznak? A gyorsettermedbol gondolom nem basztak volna ki a hozott kolaval.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.30. 12:04:14

@ptspts: Tehat ha alkoholbeteg vagy leszoko heroinista vagyok akkor vihetem magamal mindenhova a piamat meg a cucommat? Vagy hogyan es mi alapjan teszel kulonbseget betegseg es betegseg kozott?
Amugy amikor en legutobb koncerten voltam akkor a kuzdoterre semmilyen palackot nem lehetett bevinni se otthonrol hozottat se ott vasaroltat.

Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.06.30. 12:07:11

Helga megint hozta a szokásos szar formáját? Van egyáltalán értelme elolvasni?

megamenn 2016.06.30. 12:08:55

@sáros_tehén: hisztis buzi szindróma. ezt így hívják.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.30. 12:19:17

@FDToth: akkor acélbetétes bakancsban miért lehet bemenni? szerintem az nagyobb lukat ütne a páciens fején.

Manyecska. 2016.06.30. 12:31:16

Vajon a palackorrú delfint beengedik..?@sugargiraffusplumps.: beírtam a googliba azt jött ki hogy nem muskátli..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.30. 12:32:38

@Manyecs: na de te legalább a guglit megtaláltad, érted.

CID. 2016.06.30. 12:33:25

@sugargiraffusplumps.: Egyrészt mostanság ritkán mennek a fiatalok acélbetétes bakancsban koncertre, másrészt a cipellőjét nehezebben hajítja el az ember, mint a kezében lévő PET palackot. Persze szerintem, utoljára a szegedi Dómban voltam, Janicsák Veca koncerten.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.30. 12:38:20

@CID.: nyilván, de ez a biztonságtekknikai érvelés elég lagymatag. nem is értem miért kell ezt megmagyarázni a népnek, mindenki tudja, hogy azért nem lehet bevinni mert valamiből a büfésnek is meg köll élni, pont. ha biztonságos koncertet szeretnének akkor kizárólag pucér embereket kéne beengedniük.

a janicsák vecát nem ismerem, de nem lehetett valami zúzós pogrom ha a dómban volt.

The Crazy One 4égy 2016.06.30. 12:43:28

@ptspts: mitől beteg egy beteg? Papírja van róla, vagy mert azt állítja? Jogod van vízhez? A zenésznek meg joga van élni és ha én fejbebaszom sörösüveggel, akkor lehet, hogy meghal...

FDToth 2016.06.30. 12:45:26

@sugargiraffusplumps.: ahogy leírták, azért... ismerve egyes népésgek szokáit, simán elkezdenénke a színpadra dobálni ilyne-olyan dolgokat. ennyi erővel petrádát is lehetne bevinni... persze a fgyasztá smiatt is ne vidd be, éttrembe sem viszel maganak inni ;)

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.30. 12:48:32

@Terézágyú: "visszajöttem a rendszergazdáktól. Azért szörnyű, hogy ebben az országban nem mosolyognak a kliensre, sőt flegmán, lekezelően bánnak velünk"

Hát én se örülnék, ha naponta kéne tanácsot adnom az "elromlott"* nyomtató miatt.

* Be kell kapcsolni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.30. 12:49:20

@FDToth: étterembe nyilván nem, mert oda enni-inni járok, ellenbe a koncertre kipengetem a kurvasok pénzet a zenéért. monnyuk én simán beviszem a kis üvegnyi vizemet bármilyen koncertre, soha nem vették még el tőlem.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.06.30. 12:51:40

@atpijkamo112: nem lehet bekapcsolni se... műszaki szaki kimegy, szétszedi félig, majd észreveszi, hogy a takinéni a nyomtató madzagját kihúzta a konnektorból, mert a porszívónak nem talált másik lyukat és elfelejtette visszadugni... (megtörtént :D)

nyakira 2016.06.30. 12:52:48

@Dezsike: nem, az nem dobható be!:D A gyorsétteremnél meg kevés fantáziátlanabb dolog van a világon, szégyelld magad (lekőzeleeb majd jobban csinálod).
@sugargiraffusplumps.: az enyémen van, múltkor letöltöttem. Rá. (dó, rá, mí fász?, szóh, láh, tih, dóh) A biztonságalitás gyermeknemzés szempontjából nem lenne kifejezetten létező mehsztelenüll! Érted, 2 taktus között kivernél egy faszt. Vagy kettőt. Csak mert ott voltak. Meg ki tudja.
@Manyecs: vödör víz: voltál te már oly kiránduláson, mellyen svédkonyha volt? Nem is tűnik olyan távolinak a vödör-vályú metódus. De még mennyire, hogy nem. Meleg van, enter.
@Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért: :D él. Sajnos.
@FDToth: mindezidő alatt meg lezajlik a koncert. Úgy is van.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.30. 12:58:15

@Hóhér az utolsó barátod: "kár, hogy egy magadfajta retardált seggfej ugatja mindezt, a maga kéthetes troll előéletével."

Bocsesz, de @nyakira: , vagy Tejfölbiztosítás vagy Kellemes Zérókomponista, ahogy tetszik, régi homár motorosnak mondható.

Az én nickem is csecsemőkorú, pedig több mint tíz éve ütöm a Homárt.

Ha viszont nem viselkedtek, szétültetlek!

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.30. 13:00:05

@Hóhér az utolsó barátod: :))

Valamelyik feketafrikai kórházban minden héten meghalt egy intenzív beteg. A kamera fedte fel, hogy jött a takarító, és a lélegeztetőgép helyébe bedugta a porszívót.

Leadfoot 2016.06.30. 13:26:03

@Hiero88: Sok párhuzamot nem látok a két dolog között.

ptspts 2016.06.30. 13:31:19

@The Crazy One négypontnulla:

> Tehat ha alkoholbeteg vagy leszoko heroinista vagyok akkor vihetem magamal mindenhova a piamat meg a cucommat? Vagy hogyan es mi alapjan teszel kulonbseget betegseg es betegseg kozott?

Ez egy lényeges megvalósítási kérdés. Elsőre úgy csinálnám, hogy akinek sima víz vagy cukros víz kell, és erről hoz orvosi papírt, az előzetes telefonhívás után a megbeszélt helyen és kapun beviheti, vagy kap újat a biztonsági őrtől. Ha gyengénlátó, akkor kísérővel bemehet (a kísérőnek is kell, hogy legyen jegye). Ha mozgáskorlátozott, és a helyszín lehetővé teszi, akkor (a telefonon megbeszélt helyen és kapun) bemehet, begurulhat. Más betegségre és állapotra nem tudnék tekintettel lenni, de ha véletlenül vett jegyet, és hoz orvosi papírt, akkor visszaadnám neki a jegy árát.

> Amugy amikor en legutobb koncerten voltam akkor a kuzdoterre semmilyen palackot nem lehetett bevinni se otthonrol hozottat se ott vasaroltat.

Ha ilyen az esemény, akkor ezt előre meghirdetném az esemény honlapján és jegyvásárlásnál is, és telefonon is adnám ezt a tájékoztatást.

@Firestarter.18:

> mitől beteg egy beteg? Papírja van róla, vagy mert azt állítja?

Első körben orvosi papírhoz kötném (mert a papírt az igazi betegnek könnyű beszereznie, amúgy is gyakran jár orvosnál; a nem betegnek meg nehéz beszereznie). Esetleg tennék egy kísérletet a bemondásra, és ha nem okoz túl nagy fennakadást, és plusz költséget, akkor elhinném, amit mond a vendég.

@The Crazy One négypontnulla:

> Jogod van vízhez?

A jogszabályi háttérrel nem vagyok tisztában. Erkölcsi szempontból szerintem nem jár senkinek, hogy bemehessen egy koncertre, és nem jár a betegeknek, hogy vizet kapjanak a koncerten. Ha valaki nem kapja meg, és követeli, azt nem tartom jogosnak.

> A zenésznek meg joga van élni és ha én fejbebaszom sörösüveggel, akkor lehet, hogy meghal...

Nem látom, hogy ez miért lenne releváns. Én nem mondam olyat, és nem is tartom komoly vagy jó javaslatnak, hogy sörösüvegeket lehessen a zenészektől érintési távolságra vinni.

@Manyecs:

> Nem rögtön tegyenek ki egy vödör vizet?? Eléggé életszerűtlen:)

Ebben nem értünk egyet. Ha egy vödör víz elég ahhoz, hogy néhány beteg is élvezni tudja a koncertet élőben, és nincs hátrány, akkor jó javaslatnak tartom, hogy tegyenek ki egy vödör vizet.

@nyakira:

> Kihagytad a _privát pelenkázót_.

Valóban. Ha esetleg lenne rá igény, akkor most erre is kitérek. Azt tartom jónak, ha a koncert szervezője publikálja, hogy gyerekek jöhetnek-e, és hány éves kortól. Ha pelenkázandó korú gyerekeket is várnak a koncertre, akkor szerintem úgy jó, ha a helyszínen biztosítanak privát pelenkázót.

> Amúgy basztak már fejbe őrjöngés közben - és az még nem is önfeledt pogózás volt - akár félig foljadékot tartlmazó félliteres PET palackkal?

Még nem, de értem, hogy ez biztonsági kockázat. Viszont szerintem ez nem kellő érv arra, hogy maradjon a jelenlegi helyzet (a posztoló nem vihet be vizet, bent pedig nagyon sokat kell várni, hogy vízhez jusson). Szerintem úgy jó, ha a koncert szervezője biztonsági megfontolások alapján eldönti, hová szabad folyadékot, PET-palackot stb. vinni, és ettől függetlenül eldönti, hogyan jussanak a betegek könnyen vízhez. Csak annyi az összefüggés, hogy ha a döntés az, hogy az egész zenehallgató területre nem szabad folyadékot bevinni, akkor az adott koncert nem tudja a vizet igénylő betegeket fogadni. De ez a helyzet a ritkább.

---

Továbbra is tartom a véleményem, hogy a koncert szervezője kis plusz költséggel tud segíteni a hátrányos helyzetűek közül sokaknak, ha akar, és tud mindenkit előre tájékoztatni, ha akar. (Jelenleg kevés koncertszervező akar segíteni, és én olyan társadalomban szeretnék élni, ahol több akar. A saját koncertjegyemért is hajlandó lennék egy picivel (pl. 100 Ft-tal) többet fizetni, ha ezt a hátrányos helyzetű látogatókra fordítják, pl. ebből vesznek és adnak nekik előre vizet.)

Manyecska. 2016.06.30. 13:36:45

@ptspts: itt mindenki zenész vagy muskátli..

The Crazy One 4égy 2016.06.30. 13:50:28

@Manyecs: én úgy lennék pétéespétées :)

Manyecska. 2016.06.30. 13:53:01

@The Crazy One négypontnulla: egy jó Alvin és a mókusok..koncertre már elmennék..

szupermacs 2016.06.30. 13:55:40

@Hiero88: Ha valaki ilyen betegségben szenved, miért megy olyan helyre, ahol tudja, hogy nem valószínű, hogy beengedik vele a vizet? Miért megy oda, ahol bajba kerülhet emiatt? A tolószékes sem megy hegyet mászni, a vak sem jár moziba, a süket sem megy koncertre.
Az viszont érdekes, hogy sok szórakozóhelyen nincs hideg víz. Mondjuk meg lehet inni a meleget is, nem lesz senkinek semmi baja tőle.
Egy kérdésem van: fesztiválokon osztanak vizet hőségriadóban?

The Crazy One 4égy 2016.06.30. 14:49:35

@Manyecs: sosenem voltak jók. Vagy de? Habár én punkzenész akartam lenni mindigis, aztán lehet, csak irigykedem...

Manyecska. 2016.06.30. 14:52:23

@The Crazy One négypontnulla: Nem, sohasenem. Mellesleg idegesítenek ezek a vizes posztok mer egy hete szenvedek a fenyőm gyökereztetésével, komplett fóliasátram lett :DD és folyton ködösítek. Izé, párásítok. mindegyez. Újposzt nincs?

Dezsike 2016.06.30. 15:03:50

@Firestarter.18: Láttam már embereket gyorsétteremben hozott kólával, nem rakták ki őket. A gyorsétterembe eleve enni megy az ember, egy sporteseményre, koncertre meg azért, hogy jól érezze magát és ezért eleve egy rahedli pénzt otthagy csak azért, hogy bemehessen (itt most nem kocsmakoncertre kell gondolni, az más dolog). A büfés is fizet egy rahedli pénzt azért, hogy árulhasson, cserébe dupla áron árulja a kólát. Ezt szíve joga, hisz ki kell termelnie a helybérlést és a hasznát, ki is termeli és szerintem simán kitermelné akkor is, ha nem tiltanák ki a kívülről behozott kólát, voltam már olyan rendezvényen ahova két nagy palack üdítőt vittünk be, ellenben még vásároltunk volna 1-2 dolgot a büfében a rendezvény után, de ránk húzták a rolót.

Radzeer 2016.06.30. 15:07:10

@Leadfoot:
...... nem kötelező koncertre járni. Az ugyanis nem alapjog.
Ezek szerint, a koncert szervezőnek mindenhez joga van véleményed szerint? Elveheti, a táskádat, a telefonodat, gyógyszeredet, sőt a ruhádat is? Elég furán látod a világot. Valóban nem kötelező koncertre járni, de a szervezők sok esetben a rájuk kötelező érvényű szabályokat sem tartják be lsd. -WestBalkán..... Mi lenne, ha pl. ha poster emiatt kórházba kerül, súlyos egészségkárosodást szenved? Még a repülőre is felvihető 100ml akkor a koncert ne legyen már ilyen kib...ul magas kockázatú hely ahol egy palack vizet ne lehessen be vinni. Vagy belépéskor legyen választási lehetőség, mondjuk maradhat a víz, csak fizess 300Ft-ot.....még mindíg humánusabb, mint a teljes elkobzás.

CID. 2016.06.30. 15:10:43

@sugargiraffusplumps.: Így van, profitért cselekednek úgy ahogy, nem is értem, hol a gond?

The Crazy One 4égy 2016.06.30. 15:22:57

A szabad vallásgyakorlás is alapjog? Mert ha igen, akkor szólok a főnöknek, hogy holnaptól muzulmán vagyok és napot ötször imádkoznom kell a termető istenemhez. Nem gátolhatnak ebben...

Hiero88 2016.06.30. 15:28:04

@szupermacs:
Tehát taszítsuk ki az ilyen embereket a társadalomból?

szupermacs 2016.06.30. 15:38:17

Tehát mindenki alkalmazkodjon a képességeihez és ahhoz mérten alakítsa az életét.

Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.06.30. 15:56:52

Szarpoazt vagy sem, de most mar helga is nedvesedhet, hogy porog a kommentszekcio.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.30. 16:02:32

@szupermacs: a vakok is járnak moziba, és a tolószékesek is felmehetnek a hegyre.
kihúzhatnátok már a fejeteket a saját seggetekből, az is elég nagy hendikep nektek, ellenbe könnyen kezelhető lenne.

CID. 2016.06.30. 16:57:12

@Hiero88: Nem,nekik kell megbékélniük vele, hogy nem százasok.

Hiero88 2016.06.30. 17:02:43

@CID.: Tehát akkor bolondnak titulálod őket?

nyakira 2016.06.30. 17:24:13

En mar halado vagyok: csak pisat iszom. Az meg mindig keznel, bocsanat, labnal van.

Taxomükke (UK) 2016.06.30. 18:38:18

@atpijkamo112: A vegen meg fogsz halni. A betegseged gyogyithatatlan. Csak szolok.

pengusz 2016.06.30. 19:59:39

@The Crazy One négypontnulla: Szerintem semmi gond az imádsággal: ledolgozod , mint az ebédidőt.

Ádám 2016.06.30. 20:04:10

@Manyecs: te nyomorék idegbeteg! :D SEJTETTEM !!!:D Ne vízzel locsold magad, hanem benzinnel! A gyufát én állom...:):D
Aztán nehogy rohamot kapjál, te stikkes ! :DDD

pengusz 2016.06.30. 20:04:23

@The Crazy One négypontnulla: Amúgy én dolgoztam olyan cégnél, ahol a tulaj és néhány alkalmazott is muzulmán volt. Volt imaszoba, és péntekenként mentek a mecsetbe. De nem napi ötször,úgyhogy buktad :)

Ádám 2016.06.30. 20:16:32

@pengusz: Amúgy én dolgoztam olyan cégnél, ahol sok alkalmazott muzulmán igen is ötször leborultak s 5-10 percig ott baszták el az időt...Azt nem tudom, hogy le kellett-e dolgozniuk azt az időt, DE nekünk szóltak, hogy addig ne zavarjuk őket s ne röhögjünk rajtuk. Mi voltunk egy párnak a munkaadói. A felét sem dolgozták, mint mi magyarok! Egy évnyi meló alatt egy pakit s egy indiait ki kellett rúgni, mert arra biztatták az embereket, hogy lassabban dolgozzanak.... akkor most te is buktad!?! mit is?:)

Ádám 2016.06.30. 20:29:30

Vigyetek zacskós vizet. vagy lufiban v. kotonban...:)

gabors 2016.06.30. 20:41:05

@The Crazy One négypontnulla: ';A szabad vallásgyakorlás is alapjog? Mert ha igen, akkor szólok a főnöknek, hogy holnaptól muzulmán vagyok és napot ötször imádkoznom kell a termető istenemhez. Nem gátolhatnak ebben... "

Ne aggodj hamarosan ez kotelezo lesz az EU-ban :-)

xfg23 2016.06.30. 21:53:33

Csak szólok, hogy ha mutat orvosi papírt a betegségéről beengedik, ha cukorbeteg, és nála akár csak az inzulinja, beengedik(mivel mindig magánál hordja) stb.
Az a baj, hogyha nem lehet behozni, akkor az emberek 10-20 százalékánál rögtön orvosi ok miatt lesz, 2 liter nesztí. Ráadásul olyan összefüggéstelenül hazudnak. A nagyját, már azzal össze lehet zavarni, hogy megkérdezed, milyen gyógyszert szed.
Bár pár éve nem járok már ilyen helyekre, kétlem, hogy most máshogy lenne.

Egy A4 papir elfér a pénztárcába, ha tényleg van ilyen betegsége, aminek nem írta le a nevét, csodálkozom, hogy nem szembesült még ezzel.

Egy Soundot hasonlítani egy 2,5 órás koncerthez...
És víz van a wc be, és láss csodát, ha rosszul leszel, hoznak vizet. Egyébként meg akinek orvosi gondja van valóban, az megszokta ezeket oldani előre.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.30. 22:02:01

@Taxomükke (UK): Az élet nemi érintkezés útján terjedő fertőzés, amelynél a halálozási arány 100%. (R.D. Laing)

Az élet drága. De ebben az árban benne van az évenkénti egyszeri Nap körüli utazás is.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.30. 22:04:38

@Ádám: "benzinnel! A gyufát én állom"

Hogy beszélsz egy terhes nővel!

Ádám 2016.06.30. 22:08:02

@atpijkamo112: Aztán azt tudja-e, hogy kitől???:)

Ádám 2016.06.30. 22:09:19

HAJRÁ Lengyelek!!!

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.30. 22:24:33

@Ádám: Manyinál soha semmit nem lehet biztosra venni. Csak dőlj hátra, és élvezd a szómenéseit.

Ádám 2016.06.30. 22:47:50

@atpijkamo112: az a picsa, már legalább annyit kanyalint, mint anno a hagyma! mindenhol ott van....annyit tesz vesz, mint hat másik, annyit baszik, mint hat másik (NEM IRIGYKEDEM!:):D....áááá kár AZ IDŐMÉRT+ A BETŰÉRT. stikkes az!

Ádám 2016.06.30. 22:49:36

@atpijkamo112: Komolyabb.

Mit szólsz, hogy putin, hogy kibaszott a türükökkel? :DDD:)

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.30. 22:53:53

@Ádám: Aszt nemértem, miért kért bocsánatot az orosz gép lelövéséért. Putyin szorította közben a tökeit?

Vagy azt mondod, hogy Putyin küldte a robbantókat?

Ádám 2016.06.30. 22:59:09

@atpijkamo112: :))))))))))))))))))):D

Én sem felejtek s "soha" NEM BOCSÁJTOK MEG !!! már említettem párszor. Egyszer már említettem, hogy hol jártam iskolába!:):D

mortX 2016.06.30. 23:00:36

@The Crazy One négypontnulla: vallás szabadságról hallottál már? Néhány száz éve alap még ebben a poshány országban is. Mehetsz muzulmánkodni be buzulmán

mortX 2016.06.30. 23:01:59

A Rockmaratonra bezzeg be lehetne vinni vizet, oda mégse probál senki. :D

Ádám 2016.06.30. 23:04:04

@atpijkamo112:Pontosabban OTT is jártam....Pedig írtál rá...., de ha nem, hát NEM!

Ádám 2016.06.30. 23:08:41

LÉPEM! mert holnap 100-120kg sárga barackot kell leszednünk. mivel összefogdosták a "gyapot szedőket", most bele kell húzni....:)))

pengusz 2016.07.01. 04:53:41

@Ádám: Micsoda rasszista munkahely :)

Manyecska. 2016.07.01. 08:06:18

@atpijkamo112: :DD végre egy jó poén pedig. :D

joska61 2016.07.01. 08:47:21

biztonsági okokból nem lehet bevinni, de nem is értem miért itt kérdezi, miért nem a helyszínen...

Manyecska. 2016.07.01. 10:28:25

JA OFF @atpijkamo112: monnyuk nem tudom miért írogat amikor szűröm..nála jóval viccesebbek is vannak itten, monnyuk ő b.szta szét a homárt annó a trágár viselkedésével és azóta is..még én is kezdek rasszista lenni /:D/..bízzunk benne hogy egyszer úgyis lefordul a gép elől...

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.01. 10:34:44

@Manyecs: Vigyázz, Vénszivar a védelmem alatt áll!

Nem értelek veled egyet. Vénszivar itt nem rombolt semmit. De ha rombolt volna, az úgyis eltörpülne a HH (Hidrogénbomba Helga) pusztítása mellett.

Hiero88 2016.07.01. 10:34:45

@CID.:
De azt mondtad, hogy nem százasok

nyakira 2016.07.01. 10:42:06

@xfg23: mondjuk az ember általában megelőzni kívánja önnön rosszullétét.
@atpijkamo112: és az önmagunk körüli pörgés is - napi jelleggel! Nagyon kedvező.
Manyecskát fel akarják gyújtani, aktúúng.:D
@mortX: azért a nagyerr csakbecsúszott.

pankaaa 2016.07.01. 11:42:51

@nyakira: Látták az üres palackot. Azzal nincs gond. Mert odabent is vehetek palackos vizet, üdítőt, akármit. Amit úgyanúgy dobálhatok... a lényeg, h ne vigyek be benne folyadékot. Sőt... már nem eméékszem, hogy melyik esemény volt, de maradt nálam egy BONTATLAN üveg mentes víz... így egyértelmű volt, h nem alkoholt akarok bevinni, bevihettem... de ugyanott a bontottakat kidobatták...

szupermacs 2016.07.01. 11:58:36

@sugargiraffusplumps.: ,,a vakok is járnak moziba, és a tolószékesek is felmehetnek a hegyre. "

És mit csinál a vak a moziban? Gyakran járok moziba, de nem látok vak embert. A tolószékes is felmehet a hegyre, de nem fogja magától megmászni. A sérült, vagy beteg embereknek nem azzal teszünk jót, ha olyan helyzetbe találják magukat, mint azok, akiknek nincsenek korlátaik. Ezért vannak külön illemhelyiségeik, ezért van külön parkolóhelyük, ezért vonatkoznak rájuk különböző szabályok pl. tömegközlekedésen. Nem azért, mert kevesebbek lennének nálunk, hanem mert teljesen más életet élnek és azzal az élettel tartoznak bele a társadalomba.
Gondolom te az vagy, aki odamegy a vak emberhez a zebrán és megfogod a kezét, hogy segíts neki átkelni. Akkor, ha nem kér meg rá. De te felajánlod a segítséged. Mert te ezt így látod jónak.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.01. 12:09:22

@szupermacs: értem, ha te még nem láttál ilyet akkor nem létezik, ez így egy teljesen logikus és ésszerű érvelés.
egy vak ismerősöm van és ő például azért jár moziba, hogy ne otthon üljön egyedül hanem a haverjaival szórakozzon együtt. (amúgy nem nagy titok, de hang alapján kiválóan képesek követni egy műsort vagy egy filmet, egyszer próbáld ki otthon. ) fel nem foghatom, hogy miért pont te akarod megmondani neki, hogy hova menjen meg hova nem. mmaaaaóóórgitttttt.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.01. 12:10:33

@szupermacs: "És mit csinál a vak a moziban?"

Japán vendégemmel elmenünk színházba. (Nagyon akarta.) A leghátsó sorban ültünk, valamennyit próbáltam fordítani, de talán 10% ha sikerült. Nagyon élvezte. Mondjuk jó színészek voltak, Darvas Iván, ilyenek.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.01. 12:14:09

@szupermacs: Egy jelentős írónő süket volt, vak és néma.

A születéstől süket és vak gyerekeknek a tenyerére lehet írni, még beszélni is meg tudnak tanulni. Nem egy egyszerű feladat.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.01. 12:15:23

@szupermacs: Régen voltak a rádióban színházi közvetítések. Néha a narrátor bemondta, mi történik. Teljesen élvezhető volt.

Mérgező Hulladék 2016.07.01. 12:58:42

A fb-on azt javasolja az első hozzászóló a pánikbetegnek megoldásként, hogy ne pánikoljon :) Kedves, de orvosi Nobel-díjat szerintem nem fog kapni.

A műanyag palackok kizárásának oka szerintem 80%-ban üzlet, 19%-ban felesleges pótcselekvés (önmaguk megnyugtatása, hogy valamit tettek a "biztonságunkért"), 1%-ban valódi biztonsági kockázat csökkentése.

szupermacs 2016.07.01. 13:07:17

@sugargiraffusplumps.: ,,fel nem foghatom, hogy miért pont te akarod megmondani neki, hogy hova menjen meg hova nem. mmaaaaóóórgitttttt."

Lol! :D Hol mondtam meg, hogy mit csináljanak? Maóóórguuiiiitttttt! D: De aztat viszont kurvára megmondanám, hogy olvasott szövegértést gyakorojjátok má baszom a szátokat. :D

@atpijkamo112: Kurvajó. Fasza. De komolyan. Csak a moziban nem mondják be, hogy mi történik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.01. 13:13:15

@szupermacs: a "minek megy oda" kifejezést bátorkodtam úgy értelmezni, hogy te jogot formálsz a megmondóemberi posztra, de nyilvánvalóan tévedtem.

amúgy van egy olyan dolog is, hogy fantázia, bár tény, hogy ez nem a dobozban lakó, feketefehérben világot szemlélődők kiváltsága.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.01. 13:23:31

meg még annyit tudok javasolni, hogy ha eccer neaggyúristen megvakulnál akkor sose járj utána sehova hanem szépen maraggyá otthon ahogy rendes vak emberhez az illik oszt lehet várni a megváltó halált.

Reactor 2016.07.01. 14:41:37

@Dezsike: Ebből is látszik, hogy sima kereskedelmi fogás - folyadékot be nem vihetsz, azt iszod ami helyben van, tripla összegért. Jellemző, hogy a mosdókban is csak melegvízhez jut hozzá az ember ezeken a helyeken. Az meg hogy "sérülést okoz", csak melléduma.
Elég ritka az az alkalom, amikor engedik behozni az italt/osztanak vizet, általában a 40 fokos kánikulákban, de olyankor sem általános gyakorlat, pedig akkor még van reális esélye is a rosszullétnek.

Egyébként meg, ha valakinek annyira kell a víz, gyógyszeres, szájvizes, tusfürdős stb. üvegben simán becsempészheti, nem boszorkányság túljárni egy pontagyú szekus eszén.

CID. 2016.07.01. 17:32:00

@Hiero88: Nem az agyukra gondoltam, bár az ilyen fóbiák, meg pánikbizbaszok nagyrészt agyi eredetüek és semilyen idegrendszeri károsodás nincs mögötte. Igen, ha valakinek van valamilyen tartós egészségkárosodása, az nem száz százalékos egészségügyileg, hisz ha az lenne, nem lenne baja.

InTheGajd 2016.07.03. 10:45:41

Az már tuti, hogy a posztoló betegsége pszichés eredetű. Kis nyámnyila.
süti beállítások módosítása