Tékozló Homár

János, az Agip balekja

2016.08.11. 10:00 | Homár Hilda | 143 komment

agip-logo_540.jpg

Köszönjük, hogy kipróbálta helyettünk ezt az etanol mutatványt, azt meg pláne, hogy aztán közkinccsé is tette a tapasztalatait. Okuljunk, az Eni-Agip érintett munkatársai meg szégyelljék magukat.

Kedves Homár!

Először is engedd meg, hogy bemutatkozzam. János vagyok, egy hete az Agip balekja. Legalább is a Budapest, Nagyszőlős utca 47-49. szám alatti kúté. (Szerintem még most is rajtam röhögnek.)

Hosszabb útról tartunk hazafelé Pécsre, 2016. július 24-én 13 óra tájban. Benzin fogytán behajtottam ehhez a kúthoz. A kúthoz állva szórakozottan és fáradtan levettem egy pisztolyt, melyet E95-nek néztem, és elkezdem tankolni. Miközben folyt a nafta, felpillantottam, és meglepetten láttam, hogy az a szám nem 95 hanem 85, és etanol. Leállítottam a tankolást, bementem az üzlethelyiségbe és megkérdeztem, hogy nem követtem-e el valami hibát, hogy az autómba véletlenül ezt tankoltam.

A kutas kinézett, konstatálta, hogy egy Renault Thaliáról van szó és aggodalmának adott hangot. Miszerint csak olyan autókba szabad ilyet tankolni, ahol a gyártó ezt írta elő és ez nem ilyen. És reméli, hogy nem indítottam be az autót, mert akkor annak annyi. És van-e szerelő ismerősöm a közelbe, aki ezt ki tudná szívni. 

Éreztem, nagy a baj. Itt vagyunk 200 kilométerre otthontól, haza kéne érni, mi lesz velünk. A kutas készségesen a segítségemre sietett. Van egy ismerős autószerelő, azt ide hívja és az elrendezi. Fel is hívta a saját telefonján, amit átadott nekem, és a mesterrel két perc alatt megegyeztünk, hogy tíz perc múlva itt lesz és 25.000.- Ft-ért megszabadítja autómat a halálos méregtől. Közben kifizettem ennek a 22 liter szörnyűségnek az árát, hiszen beletankoltam.

A szaki ifjú (kb. 18 körüli) segédje meg is érkezett, rutinosan előkapta a nagy marmonkannát a szivattyút és megszabadította autómat az összes folyékony gonoszságtól, 22 liter etanoltól és kb. 8 liter 95-ös benzintől, annyi lehetett még benne. Ezt a mérget rögtön el is tette kis sárga autójába. Megjegyezte, hogy szerencse, hogy nem indítottam be az autót, mert 20 méterre se jutattam volna vele, és ki tudja, mekkora baj lehetett volna. Elégedetten eltette a kért összeget, a számla kérdésen nagyvonalúan átsiklottunk, örültem, hogy ezt megúsztam.

Ezután természetes teletankoltam 95-sel, bementem, fizettem, a kutas is megjegyezte, mekkora szerencse, hogy nem indítottam el a motort.

És én ezután megköszöntem (csak utólag jöttem rá, hogy azt, hogy baleknak néztek és átvertek) a segítséget és elmentem. Az egész történet 20 perc alatt lezajlott, rutinosan, olajozottan. Most már tudom, hogy a legnagyobb lelki nyugalommal tovább mehettem volna az etanollal, pláne, hogy keverve volt, de különben is. Az Agip kút kutasa nem tudja, mi az etanol? De rögtön kéznél van egy telefonszám, amin segítséget lehet hívni? (Az ilyen marháknak mint én.)

Mindkét esetben bankkártyával fizettem, először ugye az etanolt, aztán 38 liter 95-ös benzint. Gondolom, a történet valódisága ezzel is valószínűsíthető. Meg persze a kút kameráival, ahol a kútoszlopnál ott áll egy …… frsz-ú Thalia, és a fent leírtak zajlanak körülötte. Nem hiszem, hogy az ENI (AGIP) hírnevét öregbítik az ilyen történetek, nem állítom, hogy tehet róla, de azért (is) írok, hogy tudjon róla és ne történhessenek meg ilyen húsz perc alatt ilyen kb. 35 ezer Ft-os átverések.

UPDATE

Tisztelt ügyfelelünk!

2016. július 24-én kelt reklamációját kivizsgáltuk, bekérve az érintett töltőállomás vezetőjének és az eset idején műszakban dolgozóknak a tájékoztatását, és a következő információt kaptuk:

a levelében leírt eset után Ön jelezte a töltőállomáson dolgozó kollégának, hogy 95-ös benzin helyett E85 üzemanyagot tankolt autójába. A kutas kolléga megkérdezte Öntől, hogy eredetileg mennyi üzemanyag volt az autóban.

Tájékoztatta arról, hogy az etanolt átalakított autóba lehet tisztán, vagy normál autókba benzinnel fele-fele arányban tankolni. 

Érdeklődött, hogy van-e olyan szerelő, akit ismer, és kérhetné a segítségét. Ön jelezte, hogy nincs szerelője, és kéri a kolléga közreműködését a kút által ismert szerelő felhívásában. Miután tárcsázta a számot, átadta Önnek a telefont, hogy a részleteket Ön beszélhesse meg a szerelővel, illetve döntsön arról, hogy igénybe kívánja-e venni szolgáltatását a tévesen tankolt üzemanyag leszívásában, és Ön kérte a kiszállást.

Véleményünk szerint a töltőállomás dolgozója jóhiszeműen és segítőkészen járt el a probléma megoldásában, hiszen felelősséggel nem tudta megmondani, hogy az Ön autója problémamentesen működött volna 22 liter etanol és 8 liter benzin keverékével, vagy esetleg komoly motorkárosodással leáll néhány kilométer megtétele után.

Sajnáljuk, ha Önben felmerült a szándékosság gondolata- bár ez azért is kizárható, mert Ön tankolta meg az autóját tévesen, és nem a kúti dolgozó.

A töltőállomások annak érdekében rendelkeznek szerelői elérhetőségekkel, hogy hasonló esetekben segíteni tudjanak a vásárlóknak, amennyiben ügyfeleink élni kívánnak ezzel a lehetőséggel. Mivel a szerelő nem az Eni Hungária Zrt. alkalmazottja, független vállalkozó, így a számlaadási kötelezettsége elmulasztásáért cégünk nem tud felelősséget vállalni.

Bízunk benne, hogy  a jövőben is vásárlóink között üdvözölhetjük Önt töltőállomásainkon.

Tisztelettel,

Nóber László
Területi vezető

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sáros_tehén 2016.08.11. 10:05:17

Tehát összefoglalva:
- elbasztad a tankolást
- fizettél a szerelőnek kb 30 liter üzemanyagot
- kifizetted a szerelő munkadíját
- lusta voltál utánanézni a dolognak (okostelefon, internet kb 3 perc)

És ezután a benzinkutat ekézed... szép...

Darth Revan 2016.08.11. 10:05:45

ez igen. a sajat huyesege mogott lat osszeeskuves elmeletet. bravo!

The Crazy One 3om 2016.08.11. 10:07:53

a hatlábú kutya :D

szerintem nem csak a kútnál röhögnek rajtad, hanem az indeksznél. Amúgy nem vagy balek, ezt vitatnám. Te egy láma vagy. Faszláma :)

Manyecska. 2016.08.11. 10:18:33

szólnék hogy múltkor a pasim addig nézett szerelmesen rám amíg egész jól sikerült a dízelmercibe benzint tankolni /kb 1 -2 litert/ de nem lett semmi baja!:D:O

Amúgy köszönd meg nekik meg is vakulhatott volna a kocsi!!!

sáros_tehén 2016.08.11. 10:20:17

@Manyecs: dízelnek kevésbé lesz baja a benzintől, mint a benzinesnek a gázolajtól. Főleg így 1-2 liter.

Manyecska. 2016.08.11. 10:23:09

@sáros_tehén: mertük remélni!!:) Találtam egy jobb címet a pósztnak:
C2H5OH + 3 O2 → 2 CO2 + 3 H2O

Lalikám 2016.08.11. 10:25:04

Nem hiszem el, hogy nincs bárkinek legalább 1 olyan ismerőse, akinek tapasztalata van ilyen téren, ha már saját maga nincs tisztában a témával. Ehhez azért nem kell agysebésznek lenni, nem olyan ritka dolog.

The Crazy One 3om 2016.08.11. 10:31:37

@Manyecs: az a kerozin :)

Egyébként még mielőtt átverést halucinálna. Megint mindenki hibás, csak a poszter nem. Egyedül ő lett átverve. Elárulok egy titkot: nem autószerelők vannak a kúton. A főnök kiadta az ukázt: ha valaki mást tankol, itt a telefonszám, kijön, megoldja. Nem iskolázást tart nekik, hogy dízelbe lehet benzin, fordítva nem. Szilvipapa pincsimotorjába bele is lehetett huggyozni, ha utána kitakarítottad.

Ki kellett volna nyitni a csipász szemeidet és semmi bajod nem történik.

Manyecska. 2016.08.11. 10:44:21

@The Crazy One harmadik regisztrációja: már kezdek rájönni mi volt a totálcáros cikk címében a Szopócsillag.. :D

Nick-son 2016.08.11. 10:54:16

Valószínűleg elment volna vele. Főleg keverve. Felnőtt ember vagy, nem kötelező tudatlannak lenni.

DE. Szerintem ezt csak te döntheted el így a saját felelősségedre. A kutas nem adhat olyan javaslatot, hogy tankolj mást mint ami való lenne az autódba és hajts csak nyugodtan, mert ha bármi gondja lesz az autódnak azt követően (lehet nem is emiatt) akkor verni fogod a tantamot és érthető, ha ezért senki nem akarja vállalni a felelősséget helyetted.

Én úgy tudom az etanol oldja a szennyeződéseket az üzemanyag tartályban, ami ha hirtelen meglepi az üzemanyag rendszert dugulást okozhat. Legalábbis amikor évekkel ezelőtt kipróbáltam az etanolozást párszor ki kellett cserélni az üzemanyagszűrőt emiatt, aztán fel is hagytam az egésszel.

szcsongor 2016.08.11. 10:55:03

@sáros_tehén: Óriási tévedés. Dízelbe soha nem szabad benzint tankolni, ha beindítod a motort vele és esetleg még mészis pár métert, abból gazdasági totálkár lehet, a motor kuka. A benzines autó dízellel meg csak simán nem indul be vagy lefullad. Alapos takarítás után elvileg nem lesz baja a motornak / üzemanyagrendszernek.

koprofágia 2016.08.11. 10:56:23

Ha en kutas lennek, biztosan nem mondanam azt a tulajnak,hogy menj el nyugodtan,nem lesz semmi baj.
Ha megis lesz, es szazezreket bukik,az csunyabb sztori lenne.

Ami necces :
- ha csak leszivtak az uzemanyagot,akkor az kiszalassal egyutt 5-10k maximum. A 25k a felhaborito kategoria
- szamla nelkul meg neccesebb
- a leszivott uzemanyagot elviheti a szerelo, mert a thalias sokatn em tud vele kezdeni,de ez megegyezes kerdes,nem szo nelkul tortenik. Szerelokent en be is szamitottam volna a javitasba. Valszeg ha nem paraszt a kocsi tulaja, akkor pont annyiert, amennyi a munkadij+ kiszallas.

Manyecska. 2016.08.11. 11:06:55

A témában megkérdeztünk egy szakértőt, aki elmondta, a klasszikus leszívásos módszer a modern autókon már nem működik, hiszen általában nem csak egy visszacsapó szelep, hanem egyéb fizikai akadály is van a tank betöltő csövében, amivel az üzemanyag-lopást előzik meg. A tankból általában nem lehet közvetlenül leengedni az üzemanyagot, az üzemanyag-cső lekötése se segít, az esetek túlnyomó többségében bizony ki kell szerelni a tankot, és úgy kiereszteni a benne lévő ártalmas folyadékot – természetesen ügyelve a környezetvédelemre, azaz nem megoldás az árokparton történő kilöttyintés. A benzin-gázolaj keverékkel semmit nem lehet kezdeni, veszélyes hulladéknak minősül, és ennek megfelelően kell kezelni – a szerviz esetleg alkatrészmosásra még felhasználhatja, de legkésőbb ezt követően hivatalos hulladéklerakó-helyre kell elszállítani. További jó tanács, hogy a „koktélt” otthon eszünkbe ne jusson kályhában eltüzelni, mert a benzingőz miatt felrobbanhat a kályha, és ez akár halálos balesetet is okozhat.

Forrás: van...

sáros_tehén 2016.08.11. 11:10:42

@szcsongor: Dízeltől függ.. van olyan dízel, ami étolajjal is elmegy.. szóval a kijelentésed nem állja meg a helyét.

PepeXVI 2016.08.11. 11:15:45

A "sima" 95-ös benzinben is van etanol, csak kevés.

Az etanoltól semmi baja nem lesz egy benzines kocsinak (égés szempontjából), ha egyszer véletlenül mellétankolunk. Az etanollal az a baj, hogy a gumi tömítések, alkatrészek amik az üzemanyagrendszerben vannak, nem igazán szeretik, ezeket old(hat)ja. Ezért nem szabad tartósan etanollal üzemeltetni olyan autót, ami nincs erre felkészítve és nincs külön jóváhagyva full etanolos üzemre.
A régebbi (2000-es évek előtt készült) autók érzékenyebbek rá, mint az újabbak.

Josi01 2016.08.11. 11:18:45

Kb 50% etanol- 50% benzin aránytól semmi gondja nincs az autónak, mindenféle átalakítás nélkül lehet vele menni.
De mivel a legtöbb helyen az etanol drágább mint a benzin, semmi értelme.
Jól írjátok, hogy oldja a szennyeződéseket a tankból, így egy üzemanyagszűrő cserét én javasolnék.

mt-03 2016.08.11. 11:23:34

30 liter leszivasa, ahhoz kell min 2 fem kanna, mar onmagaban nem kis penz. szoval siman lehet realis az ara, kiaszallas (mondjuk surgosseggel), melo stb. szamla nelkul persze necces.

sáros_tehén 2016.08.11. 11:29:15

Gondolom a fém kannát nem kell minden leszíváshoz megvásárolni.
A 25 ezer pofátlan. Úgy, hogy ráadásul még elvitte a poszter üzemanyagát is (kb 9 ezer értékben) Gondolom a szerelő bekeveri magának, és vígan elhasználja.

Manyecska. 2016.08.11. 11:33:08

@sáros_tehén: ugye? a pasim is annyit gombolt le rólam mint szerelő először. Szerintem abból járunkmost moziba mindig mondom is neki hogy rohaggyék meg + főzök rá..xd Sántít ez a sztori ..

KaTe 2016.08.11. 11:37:22

- ha ennyire fáradt vagy, hogy azt se tudod mit tankolsz az autódba, javaslom, indulás előtt pihenj pár órát, mert ezekszerint közveszélyes vagy, az ilyenekből vannak a balesetek..

- ha ennyire okosnak érzed magad, akkor 2 lehetőséget látok: nem kéred ki a kutas véleményét és nekiindulsz a világnak lesz ami lesz alapon (amúgy megnézhetted volna az interneten is, nem nehéz rákeresni a témára), vagy: kikéred a kutas véleményét, elfogadod és a kidobott pénzt pedig betudod a saját hibádnak

- a kutas nem akarja vállalni annak a felelősségét, hogy időközben beszarik valami az autódban (aminek tegyük fel semmi köze az etanolhoz), te meg majd a kutasra mutogatsz, meg az etanolra mint a hiba okára.

- Valóban balek vagy.

KaTe 2016.08.11. 11:42:06

Amúgy meg a MOL most vásárolta fel az AGIP hálózatát, szóval nem kell kellemetlenül érezned magad. A jövőben nem az AGIP-esek fognak röhögni rajtad, hanem a MOL kutasok.

Rongyosgárda 2016.08.11. 11:49:22

@KaTe: +1
@sáros_tehén: a 25 ropi valóban sok, kihasználta a jóbarát a helyzetet, de elkerülhető lett volna, ha:
1. emberünknek nem rögtön tele lesz a gatya, vagy legalábbis próbálja még a maradék önuralmát összeszedni és józanabbul gondolkodni.
2. emberünknek tele a gatya, de vár pár percet, hogy 1. pont vége
3. emberünk mást is felhív (esetleg a saját telefonján)
4. többen emlegették a megguglizást is...

Valószínűsítem, hogy ott helyben el lehetett volna adni neki egy rövidhullámú zsírlebontós Dr. Basz etanolgyilkoló szupergépet kedvezményesen bruttó 399999 Ft-ért.
És az se biztos, hogy a kutas RÁBESZÉLTE és MEGIJESZTGETTE a maró-roncsoló-csúnyarossz etanollal, csak valóban nem akarta, hogy későbbi bajok okozójának kiáltsák. Én is javasoltam volna a cserét...
Sokba került neki ez a tankolás, na. Viszont mostmár nem csak az ádzsip röhög rajta, hanem a homár közönsége is.

"Megjegyezte, hogy szerencse, hogy nem indítottam be az autót, mert 20 méterre se jutattam volna vele, és ki tudja, mekkora baj lehetett volna." -> ha ez meg valóban így történt, akkor költse az ellopott pénzt orvosra... De továbbra se bizonyos az agip kutas felelőssége... SZVSZ

koprofágia 2016.08.11. 11:59:47

@KaTe:
Ha te meg soha nem neztel be hasonlo kaliberu tortenetet, akkor erdemes lenne feliratnod valami gyogyszert a rohamosan romlo memoriadra.
Olyan ember nincs, aki ne futna bele hasonlo hibaba nehany evente.

Az altalad felsoroltakon kivul van meg egy masik megoldas is :
Csak a kutast kerdezi meg, aki javasolja, hogy inkabb szivjak le, majd hiv valakit ,aki korrekt modon elvegzi a feladatot.

Gondolom olyan sem tortent meg veled, hogy stressz szituban hoztal egy dontest,amit kesobb tobbszor atgondolva megbantal.

Olyan jo ,hogy itt osszegyult tobb olyan ember is,aki sosem hibazik, sosem teved.
Barcsak en is ilyen meno lehetnek.

KaTe 2016.08.11. 12:18:52

@koprofágia: Ha! Most megfogtál :)

Apró különbségek:
- én sose írtam belőle homár posztot!
- ha beszéltem róla valakinek, elsősorban a saját hülyeségemet hangsúlyoztam ki a történetből és nem másra mutogattam!

(az általam felsoroltakban amúgy benne van az általad említett opció is, nem is értem.. Ennyire bonyolultan fogalmaztam?)

Bluemotion 2016.08.11. 12:33:41

Csak annyit szolnék a témához, hogy a Mol megvette az összes Agip kutat, így legkésőbb 2017 végéig, János már a MOL színeiben is eljátszhassa ugyanezt.

Manyecska. 2016.08.11. 12:43:42

@koprofágia: ez a ptps csak fordítva van bekötve ma. :D

Manyecska. 2016.08.11. 12:45:48

@KaTe: pont 5: beugrik az onnan 20 m-re lévő Obiba egy gumislagért és ő szívja le /tetszés szerint/, megnéztem a netten. Konstruktív megoldást- mert ilyenek mindig lesznek!

Manyecska. 2016.08.11. 12:53:09

@koprofágia: Ja. Én is tuti beparáztam volna! Csak én a kutast szívnám le. :DD

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.11. 13:01:09

"De rögtön kéznél van egy telefonszám, amin segítséget lehet hívni?"
Igen, bár inkább azon félkegyelműek miatt, akik benzint tankolnak gázolaj helyett (vagy fordítva)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.11. 13:02:23

@Nick-son: "nem kötelező tudatlannak lenni."
alapvető emberi jog!

megamen1 2016.08.11. 13:33:06

gázos autóba lehet dízelt tankolni, de dízeles autóba nem lehet áramot tankolni. a hidrogénes autó jól megy használt krumplisütőolajjal, de a sültkrumpli nem jó etanollal. a teszla róccter -ha nincs más- rövid ideig elmegy etanollal, de csak akkor, ha van benne egy kis áram. viszont a komor komondorok nem szeretik a vizsgázó vizslákat...
ezt tudja minden benzinkutas.

metal · http://electric.blog.hu 2016.08.11. 13:34:17

@szcsongor: Ez így nem igaz. Régi dízelbe simán lehet kevés benzint tankolni, sőt kerozint, étolajat,... Semmi baja nem lesz. Régebben szoktak is télen egy kis benzint tölteni bele, hogy kevésbé dermedjen a gázolaj. A modern CR dízelek viszont tényleg nagyon kényesek az üzemanyag minőségére, kevés benzintől, etanoltól is azonnal tönkre mennek. Azonban egy benzines autó (se régi, se új) nagyon nem szereti, ha gázolaj van benne (nem véletlen, hogy a gázolaj pisztoly a szélesebb, régebben az volt a kisebb baj, ha véletlenül benzin került a dízel autóba).

vizsla_barat 2016.08.11. 13:45:32

@sáros_tehén: mi koze az etolajnak a benzinhez? Hogy is mukodik a dizelmotor (menjunk le kisiskolaba na). Bizony, kompressziora robban a cuccos. Mennyi is egy tipkus dizel komresszio-aranya? Ilyen suritesi arany mellett a benzin joval a TDC elott berobban. Amikor a henger felfele akar jonni a robbanas meg lefele nyomja,szep dolgok tudnak osszejonni. Idiota vagy babam!

Manyecska. 2016.08.11. 14:23:36

Én nemtom az elektromos autók hogyan töltődnek de itt egyet egész nap szoptat a tulajdonosa /már a töltőn../ :)..na abba ne tegyetek dízelt szerintem elszáll az egész irodaház :DDD,,

McZozo 2016.08.11. 14:36:31

@sáros_tehén: Plane hogy a diesel pisztolyt bele se tudod rakni a benzinesbe pont emiatt mert vastagabb.
diselbe meg elmegy a benzin. Egyszer valtogattam a parom es az en automat naponta. es mivel egyik diesel a masik benzines nekem is sikerult benzint tolteni a dieselbe. 10 liter utan eszrevettem. hivtam a szerelot mondta toltsem fel disellel aztan mindig toltogessek ra. igy tettem s nem lett semmi baja

telkoe 2016.08.11. 15:00:50

Osszefoglalva a bacsi muszaki szaktanacsot kert a kutasgyerektol es jol fel van haborodva, hogy nem kapott t minden muszaki es gazdasagi vonatkozast korrektul lefedo velemenyt.

A kiszallasi arat az is alakithatta, h vasarnap tortent az eset es azonnalra kellett ugrasztani a szakembert. Hetkoznap atsetalhatott volna a kut mogott levo Peugeot szervizbe erdeklodni vagy Kelenfoldi Pu.-ral szemben levo Renault szervizbe. Sarga szereloautoja egyebkent a szinten a kozelben lakozo Autoklubnak van.

sáros_tehén 2016.08.11. 15:02:25

@McZozo: mondjuk az sem lenne nagy tudomány, hogy benzines pisztoly kerek, disel pl háromszög. Még inkább nem tudnál mást tölteni bele.

megamen1 2016.08.11. 15:23:08

vagy (!!!) ha valaki nem olyan naftát tölt az autójába, ami abba való, atomdurva bírságot kellene fizetnie. csak nem a simlis benzinkutas-szerelő duóak, hanem apunak. meg a spannyainak.

vizsla_barat 2016.08.11. 15:26:24

@sáros_tehén: te is. Benzinrol volt szo es nem az altalad bekavart etolajrol.

Manyecska. 2016.08.11. 15:30:09

@megamen: kivéve ha Renault. Nem? :D

megamen1 2016.08.11. 15:30:35

@sáros_tehén: vagy azt is jó lenne, ha a pisztolyba szerelnének egy gázdetektor-análizátort, ami csak akkor indítaná el a tankolást, ha a tankból olyan gőz jön ki, amilyen kell. :)

sáros_tehén 2016.08.11. 16:02:50

@vizsla_barat: Ha már pofázol akkor tanulj meg olvasni barátom..
én ezt írtam válaszként valakinek:
"Dízeltől függ.. van olyan dízel, ami étolajjal is elmegy"

Ebbe én hol beszéltem benzinesről kismajom??

fifibá55 2016.08.11. 16:03:20

Beáll a gyökér az oszlophoz. Odamegyek, udvariasan köszönök, megkérdem, segíthetek-e? Legtöbbször elhajt, mert azt hiszi, ő a Mindentudó, majd megpróbálja betuszkolni a 95-ös töltőpisztolyt a kisebb átmérőjű dízel tank nyílásba. Nem megy. Nem baj, megindítja, hátha a nafta majd elmozdítja a visszacsapó szelepet. Nem igazán, a benzin minden indításnál spriccel kifelé.
Én nem szólok, hiszen nem kérte a segítséget.
- Segítsen már, valami nem jó ezzel a pisztollyal, nem tudom bedugni.
- Tudom csókolom, ezzel a vékony gallyal tessék előbb kitámasztani azt a lapot!
- Ja, tényleg, így már jó!

Oszt belenyom negyven liter 95-öst a TDI-be, kifizeti, boldogság.

Általában 30-50 métert tud még megtenni, akkor döglik le a gép, és jöhet a tréler.

Ez nem történhet meg, ha a kutas segítségét kérjük! Az meg, hogy véletlenül prémiumot tölt be, hát előfordul, emberek vagyunk, tévedhetünk..

Rongyosgárda 2016.08.11. 16:10:26

@fifibá55: "megpróbálja betuszkolni a 95-ös töltőpisztolyt a kisebb átmérőjű dízel tank nyílásba." -> sikerülnie kéne, mivel a benzin töltőpisztoly szűkített. A gázolajos a vastag. Fordítva a történeten már jó lenne...

fifibá55 2016.08.11. 16:12:48

@Rongyosgárda: Igen, ezen töprengtem, hogy is van :)

megamen1 2016.08.11. 16:32:02

@fifibá55: és akkor te lennél az, aki segít a.tankolásban?

Rongyosgárda 2016.08.11. 16:34:36

@megamen: biztos csak "szórakozott és fáradt" volt, mikor írta. Szó sincs ferdítésről és kamuzásról....

fifibá55 2016.08.11. 16:45:24

@Rongyosgárda: á, persze, hogy nincs..
@fifibá55: Megfelelő, előre meghatározott fizikai tulajdonságok esetén :)

eßemfaßom még áll 2016.08.11. 19:09:34

van az a régi mondás ami őseink bölcsességét tükrözi:

aki hülye haljon meg

2016.08.11. 19:14:03

Hol hibázott a kutas?

eßemfaßom még áll 2016.08.11. 19:18:05

"és ki tudja, mekkora baj lehetett volna"

Pl akár egy repülőgép is ráeshetett volna. Vagy egy szívroham. Ki tudja...

Egyébként gyakran szokták a lámákhoz kiszálló szerelők ezt mondani: "Ezt beszoptad faszikám, jól lehuztalak, semmi baja nem volt a verdádnak"?

M_R 2016.08.11. 19:29:34

...még jó hogy nem a nagynyomású kézi mosóból tankolt :)

Vegye úgy hogy befizette a hülyeség adót :)

Jossarian 2016.08.11. 19:33:58

Normalis helyen (de hol van ilyen nalatok a balkanon...) a kutas ezt kellett volna mondja:"Haver, ezt megszivtad. Nem nagy a baj, de benne van a pakliban, hogy megall a dalia. Igy sztem tedd ezt: szolok a havernak, egy tizesert leszivja a katymaszt, ha nincs kannaja keznel akkor azt is megveszed, plussz egy otosert. A benyat megtartjuk, mas verdaba jo lesz aztan meg te meg micsinalnal vele? El is gurulhatsz a vegyulekkel de tenyleg benne van, hogy megallsz a dzsindzsaban es akkor annyi. Jo lesz igy?" Esz a poszternek jo lett volna,persze. Aki a posztert ekezi, szarjon sunt a kutas meg szarjon sunt. Remelem a poszter fogorvos es aki itt ekezi meg a kutas is paciense lesz valamikor.

eßemfaßom még áll 2016.08.11. 20:11:52

@Jossarian: Igen, elképzelem ahogy egy muncheni Shell-kútnál Günther pont ezt mondja a félretankolt ügyfélnek, vállalva egy párezer€-s kártérítési per lehetőségét.

XEP 2016.08.11. 20:12:13

Hogyan lehet nem belevaló üzemanyagot tankolni az autóba? Gondolom az ilyenek ugranak fejest a félméteres vízbe.

XEP 2016.08.11. 20:18:28

Az ilyen "jánosfélék", hogyan érik meg a jogsiszerzéshez szükséges életkort? Hatéves koráig, hogy a faxba nem nyúlt bele a konektorba?

Its_me 2016.08.11. 20:24:43

A dolog attól átbaszós, hogy egymás alá adva a lovat beparáztatták, amikor meglátták, hogy fogalmatlan, mert hogy még jó, hogy nem indította be, meg hogy 20 m belül totálkár - ez tudatos félrevezetés, igazi vérgeciség volt, mert a baj messze nem volt ekkora, mint amekkorának beállították. Remélem mindkettő visszakapja. Érdekes, hogy ezt itt egyesek milyen faszán-lazán vállrángatva elintézik azzal, hogy tanulópénz. Nem. Ez tudatos átkúrás, a gyenge ember cinikus megtaposása - tipikus aljasság.
A kutas pontosan tudta, hogy az etanol nem halálos méreg az autónak, ha valakinek, neki kurvára ott kellett volna lenni szakmailag, hogy mit lehet/kell ilyenkor tenni a kiszíváson kívül. Mert megtanítják őket erre, nem csak a szélvédőt lehúzni.
A szerelő meg egy igazi (etanol- és ) vérszívó, hogy egy szippantásért 25 rugóval lehúz, a cuccot meg kérdés nélkül elteszi. 20 perc volt az egész művelet, vazze, még csak nem is messziről jött oda.. Menjen ő is a büdös... Ez összekacsintás volt a kutas meg közte, egyértelmű. Utána osztoztak.
Ezek az okostelefonos javaslatok nagyon amerikaiak, csak éppen így utólag, kívülállóként, az egészet elolvasva jut eszébe a jó népnek. A helyszínen, tudatlanul, befrászolva meg nem a telefonod után kapkolászol, hanem próbálsz a legilletékesebb (szak!)emberhez fordulni (bizalom, héjj, agip), aki bájdövéj ott áll előtted: a kutashoz.
Gondolom, amikor hirtelen rosszul lesznek, akkor se az első arra járó orvoshoz fordulnak a váróban, á nem-nem, hanem vadul gugliznak!

neet 2016.08.11. 20:29:33

Én is arra gondoltam, hogy kéne gy scillag alakú meg egy korácsalakú csővég, azt hadd szóljon.
Ne lehessen olyet odadugni, ami nem odavaló. CVagy jobbat mondok: legyen egyféle üzemanyag, azt sók. Pasik, mindig bonyolítják nekünk ezt a kocsis dolgot....

neet 2016.08.11. 20:42:59

Nekünk lenni 2 autó (tudom, májerek, mentségemre, összesen közel 50 évesek), na egyik dízel, másik benyazabáló. Egy fárasztóbb éjszaka után (neeem, nem úgy, skacok nem hagynak aludni pl) én is ott állok pár mp-ig kattogó aggyal, hogy aszongya ez a ppirosautó, ebe benzin kell vagy mi vabn? Biztos ami biztos ugye. Inkább átgondolom. De télleg, minek ennyiféle naftalin?

Jossarian 2016.08.11. 20:51:00

@eßemfaßom még áll: kepzeld, ezt mondja. Es senki nem perli, mert ez egy TANACS! bmeg! A kedves ugyfel hivhat profi segitseget, renault assistance pl. annak meg ara van, lehet a dalia nem er annyit. De ha neked ezt magyarazni kell, akkor regen rossz, csucsulj csendesen a mocsarban...

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2016.08.11. 21:26:10

@szcsongor: A héten jártam így pontosan. Kissé rángatva, de simán eljutottam a szakszervizig (tank kiszerelés, szűrőcsere, dízel betöltés - 40-ből megúsztam...).

koprofágia 2016.08.11. 21:44:32

@Its_me:
" Érdekes, hogy ezt itt egyesek milyen faszán-lazán vállrángatva elintézik azzal, hogy tanulópénz"
Azert ,mert ha leirnak, hogy gerinctelen modon viselkedtek vele, akkor a napnal is vilagosabb tenyt mondanak ki, beallnanak a sorba.
Nem mutathatnak meg,hogy ok mennyire tokeletesek.

A masik verzio,hogy ilyen szituban ok is ugyanugy lehuznak az arcot,es kell az onigazolas, hogy megsem akkora csotanyok.

Jossarian 2016.08.11. 22:11:47

@megamen: te otthon vagy, jol van az ugy. Harmadiknevednek felveheted a "balakani" jelzot. Remelem, hogy teged mindennap atbasznak valahol, sztem eszre sem veszed. Jovanazugy

I_Isti 2016.08.11. 22:41:52

van olyan kút, pl. (ezitt a reklám helye) ahol a blokkon, amit adnak rajta vagyon, hogy min 4,4% bioetanol. Pedig 95-ös, bleifrei. Azé' ebből lehet érezni, hogy nem érdemes megkóstolni, viszont átlagos benzinmotor ennyitől még biztos, hogy nem fexik meg.

Jehuda 2016.08.12. 04:56:34

Ez a szerelő vasárnap nem strandolt, nem kirándult, hanem rendelkezésre állt. Azonnal ott volt, lehet, hogy a vasárnapi ebédet hagyta ott. Tart egy autót, ami pénzbe kerül és amelyet nyilván nem mindig áfakörbe tartozóan javíttat, van neki szerszámkészlete az ilyen munkához, tartálya a veszélyes hulladékhoz, továbbá szakértelme ahhoz, hogy az üzemanyagot úgy vegye le, hogy a kocsinak semmi baja ne legyen, továbbá feltételezzük, hogy a veszélyes hulladékot jogszerűen eljárva leadja a megsemmisítő helyen, aminek költsége van. Nem okoskodni kell, hanem mindezt megfizetni. Ha pedig nem fizetett ÁFÁ-t, akkor nem fizetett, manapság egy vállalkozó nem tud megélni teljes egészében adózott jövedelemből, mert a teljes jövedelem elmegy adóba. A posztból az derül ki, hogy a posztoló volt az, aki nem kért számlát, így nem tudhatjuk, hogy ha kért volna, akkor kapott-e volna.

Azt pedig végképp nem értem, miben hibázott a kutas, szerintem a kutas úgy járt el, ahogy kell. Nem várható el egy éhbérért alkalmazott kutastól, hogy mély autószerelői ismeretekkel rendelkezzen, különös tekintettel annak eldöntésére, hogy a posztoló kocsijának típusát és a betöltött üzemanyag mennyiségét figyelembe véve okoz-e majd kárt a betöltött, előírástól eltérő üzemanyag.

A posztoló hibát követett el, amit helyrehozni költséges volt, de ezért ne hibáztasson másokat. Utólag könnyű okosnak lenni, ott, akkor, abban a helyzetben döntött így. Elmehetett volna a legközelebbi Praktikerbe gyalog, vehetett volna két marmonkannát és egy szerszámkészletet, tölcsért, ezt-azt, amivel szétszedi az autót és leereszti az üzemanyagot saját maga, ez költséghatékonyabb lehetett volna, ha egyáltalában tudja, hogyan kell az üzemanyagot leereszteni (általában senki nem tudja), továbbá ha úgy leereszti szikramentesen, hogy ne robbanjon fel vele, aztán elviszi egy veszélyes hulladék telepre és ott jó pénzt fizet az ártalmatlanításért.

Ehelyett a posztoló mással elvégeztette a munkát, most pedig bizonyítékokat gyűjt és mindenki mást hibáztat csak magát nem. Ezzel azt érte el, hogy nemcsak a kútnál mosolyogják meg, hanem az egész országban. Magyarán maga ment a pofonért.

Általános az a nézet Magyarországon, ami a szaktudást semmibe veszi, annak értékét nem fizeti meg. Az ügyvéd csak néhány papírt ír, mégis sokat kér, az ingatlanközvetítő eleve csaló, mert semmit nem tesz, csak a vevőt hozza és ezért pénzt kér, folytathatnám még a példákat.

2016.08.12. 06:15:41

Az etanol az erre fel nem készített autókban a műanyag alkatrészeket roncsolja. Nem kifejezetten jó neki, de keverve esetleg lehet reszkírozni. Az, hogy mennyiért szívták le, arról lehetne vitázni, de számla járt volna, meg mondjuk felajánlani, hogy ha már megvettem, betankoltam, kifizettem, akkor kérem-e a leszívott löttyöt? Gondolom ezek után beöntötték a nagy 95-ös tartályba, ott meg elkeveredik úgyis a néhány ezer liter benzinnel. Tehát eladják újra, így dupla haszon a zsebbe :)!

koprofágia 2016.08.12. 06:18:27

@Jehuda:
Szep gondolatmenet.
Ennyi erovel egy zsomlenel szamitsuk bele az arba,hogy a kemencek tobb millio forintba kerulnek.

Nem az a gond itt,hogy egy par perces meloert elkerte az en oraberemet (1-2 ezer forint), hanem az,hogy kozel 35 ezer forintba kerult az embernek.
Ezert nekem kozel 40 orat kell dolgoznom.

Szep dolog, hogy autoszerelokent veded a munder becsuletet, de ez akkoris egy gerinctelen lehuzas volt, szamla nelkul.

Alma Patak 2016.08.12. 06:27:56

@koprofágia: Legy egeszen nyugodt, bele van szamolva :)

megamen1 2016.08.12. 06:55:15

@Jehuda: hű, megkönnyeztem a soraidat, de ugye ezt te sem gondolod komolyan?
pl. szó nem esett arról, hogy a szivattyús emberke, az tényleg autószerelő-e? a kutas miért nem adta ki a telefonszámát? mi a picsa az, hogy azért nem adott számlát, mert a poszter nem kért????
megannyi kérdés.

2016.08.12. 08:11:24

@eßemfaßom még áll: nem a müncheni kutas tisztában van azzal, hogy 2000 után gyártott autók bírják az etanolt. Franciaországban utazva olyan kutakkal találkozhatsz a pâlyán, ahol csak etanolos 85 jelzésű kapható
95-öst nem találsz, csak 98-as van etanol nélkül. Tehát egy kutasnak illene tudni, a szerelőnek pedig kötelezőtudnia, hogy az autó elmegy alkohollal
Ez egy szép példája a lenyúlásnak
Magyarország! Mert így szeretlek. És mert megérdemled!

Manyecska. 2016.08.12. 08:17:25

@M_R: :))) én ma ott mostam a biciklimet:) monnyuk utána újra kell kenni sza..:P

Elmentem egy Agip-kút előtt reggel ott görnyedtek a röhögéstől eskü!!

2016.08.12. 08:18:07

@Jehuda: ez a szerelő a kutassal jól él mások lenyúlásából. Ugyanis a tankból nem szívható le az üzemanyag
Aki látott már félretankolt autónál üzemanyag leszívást, az tudja, hogy az üzemanyagvezetêk megbontásával végzik a műveletet.
Aki járt már külföldön tudja, hogy már nem is forgalmaznak 95-öst, helyette 85-ös etanol vagy 98-as van
Ugyanis a 2000 után gyártott autók bírják...

metal · http://electric.blog.hu 2016.08.12. 08:20:12

@koprofágia: Bele van számolva a zsemlébe hidd el:)
Amúgy válts munkát! Én is elkérem simán ezt az összeget hétvégén, nem tervezett melónál (nem autószerelő vagyok).

Manyecska. 2016.08.12. 08:23:47

@Jehuda: nemhogy a vasárnapi ebédjüket hagyják ott hanem aki tényleg rendesen csinálja hajt mint állat /kedves ügyfélnek gyorsan és azonnal kell..! /volt hogy rosszul lett mert egész nap alig evett, múltkor majdnem beleszédült egy gödörbe stb..nem jó móka mozi közben felállni és elindulni melózni arról nem is beszélek!! :D /nem én vagyok szerelő :D/
a benzint a kutya se téríti és szombat-vasárnap, volt hogy hétköznap este 11-kor még a vizes földön hasaltak kollégával a kertben :P mindezt rendes állás mellett ahová csak aludni jár :D ..monnyuk jól fizetnek..

Peetee 2016.08.12. 08:24:01

Elárulom, hogy ez ugyanígy megtörténik Romániában, Angliában, vagy épp Mezőhegyesen meg Pécsett is. Legalább abban a 20percben, amíg kijött a szerelő, tájékozódhattál volna, hogy mi a répa van. Mondjuk egy telefon Pécsre, egy hozzáértőtől megkérdezni, vagy valami... Rendkívül naív voltál komám.

Manyecska. 2016.08.12. 08:25:21

@Könnyen elkaptuk, uram!: én is ezt írtam úgy láccik nem esett le mindenkinek...itt..:)

Mr. Waszabi 2016.08.12. 08:28:45

Szép baleset. Etanollal semmi probléma, akármilyen benzinesbe tankoltad is véletlenül, eljársz vele, míg el nem fogy és kész. Tartósan nem bírják az e85-öt azok az autók, amelyeket nem erre terveztek, ugyanis korrodálja az üzemanyag rendszer alkatrészeit, tömítéseit, esetleg a motor egyes alkatrészeit.

Artie 2016.08.12. 08:32:40

Aranyos. Ő basz el valamit, és mindenki más a hülye.

Indriq 2016.08.12. 08:45:35

Csak mellékesen megemlíteném, hogy a kutasnak se kellett volna akkor azt mondania, hogy 20 méter után atomrobbanás lesz. Mint ahogy a szerelőnek se. Balek volt a posztoló, de a másik kettő is hazudott ( a helyes válasz: nem tudom lett volna).

Old Shatterhand is Dead 2016.08.12. 09:07:31

odáig olvastam, hogy renault thaliája van. renault thaliat csak önérzetükről, önbecsülésükről és emberi méltóságukról lemondott emberek használnak.

az, hogy ez a történet megesett vele, már meg sem lep.

2016.08.12. 09:11:46

@sáros_tehén: a dízel nagynyomású szivattyúja 2000 bar nyomásra tolja fel az üzemanyagot.. ennek a nyomásnak a töredékénél már berobban a benzin. Ez alapfok a terroristaképzőben.

2016.08.12. 09:12:51

@Old Shatterhand is Dead: hahaha napkommentje !!!! :-))))

2016.08.12. 09:15:30

@Könnyen elkaptuk, uram!: elmagyaráznád miért nem szívható le a tankoló nyíláson át ? nem értem... ha belemegy a tankolópisztoly csöve a kkor a leszívó cső is belemegy, nem ?
De az se zavara történetben, hogy MEGTÖRTÉNT.... tehát leszívták neki ? vagy hazugság az egész történet, de te résen voltál és leleplezted ?
megannyi fontosch kérdés

Manyecska. 2016.08.12. 09:24:37

@Kulics: mer van egy visszacsapó izé pont a benzinleszívások miatt. nem értem egy szerelő ezt miért nem vágta. Annyira régi nem lehetett az autó...

eßemfaßom még áll 2016.08.12. 10:03:57

@Jossarian: próbáltad már, tankoltál németben nem belevaló üzemanyagot a kocsidba vagy a hangok mondják, hogy biztos így lenne?

eßemfaßom még áll 2016.08.12. 10:08:46

@abcd1234: "Gondolom ezek után beöntötték a nagy 95-ös tartályba"

azért az nem igazán úgy megy, hogy fogja a kutas a tartály fedlapját, kinyitja oszt beleönt egy vödör valamit, eléggé zárt rendszerben működik egy benzinkút

2016.08.12. 10:10:10

@Manyecs: és akkor az egész történet kamu szerinted ? mert a sztoriban konkrétan marmonkannába leszívták az üzemanyagot.
Szerintem te tudod rosszul.
A tanksapkán azért van zár hogy ne tudják leszívni. Ha nyitva van akkor leszívható.
Szerintem.

FikkFakk 2016.08.12. 11:00:51

Baromi jo. A poszter valoban naiv volt, de 1000%, hogy mind a kutas, mind a szerelo qrvajol tudta, hogy nyugodtan mehetett volna tovabb.

Ehelyett jol behuztak partizezerre....
Az ilyeneknek azt kivanom, hogy majd az orvos meg oket huzza be hasonloan, pl amikor az asszony szul

horex · http://horex.uw.hu/ 2016.08.12. 11:11:38

@Kulics: A tartályba szerelt perforált lemezzel könnyen megelőzhető lenne a leszívás

horex · http://horex.uw.hu/ 2016.08.12. 11:38:59

@Jehuda: Amit a szerelőröl soroltál,bizony igy van. Sokan nem értik az árszabást, mert nem tudják mennyi egy profi szerszám az adott munkához , az autó fenntartása sem semmi stb.

bandika57 2016.08.12. 11:47:53

@Kulics: Ennek a "2000 bar nyomáson robban a benzin" fuss neki mégegyszer.
Oxigénhiányos zárt térben? Terroristának ne állj be.

galaxiscsirke 2016.08.12. 11:48:35

Igen, vicces a dolog... ha rátankolt volna fullig, akkor se lett volna baj, esetleg annyi kellett volna neki, ha meg nagyon aggódik, akkor ha ez a mix félig kifogy, telitankolja, és máris lényegesen javítja az arányt a benzin javára. Nálunk az volt, hogy apámnak sikerült majdnem telitankolnia benzinnel a dízeles Mondeot, de szerencsére észnél volt, és a következő parkolónál időben megállt (nyilván volt még a csőben annyi gázolaj, amivel még elindult), hívott, aztán elvontattam a szervizbe. Ott anyag leszív, nekem áttölt (benzinesem van), úgyhogy csak minimális munkadíjat bukott, én meg nyertem 1 tank alig gázolajas benzint :)

2016.08.12. 11:56:33

@bandika57: köszi, nem szándékozok beállni -- és innen is üdvözlöm Lukács századost az állambiztonságiaktól, aki épp olvassa a blogot :-)

2016.08.12. 11:57:53

@horex: sztem ilyen lemez nincs a benzintankokban, mert ez lelassítaná a tankolás folymaatát, ha kicsit a lyukak. Ha nagyok akkor azon meg a leszívó cső is beférne.

Senki fia 2016.08.12. 12:24:26

Mindig 5.ooo a kutase.

Senki fia 2016.08.12. 12:27:11

Most akkor igazolojelentest irni izibe a molnak. Ja!
Ki van rugva mindenki.

dez01 2016.08.12. 13:20:19

E85= 85% etanol, 15% benzin - azazhogy majdnem tiszta alkohol....
E5 (itt tévesen E95-nek írva 1-2 helyen) = 5% alkohol, 95% benzin.

Nem tudom, hogy 1 simabenzines motorvezérlő elektronika + szondák le tudja-e kezelni az E85 üzemanyagot, hiszen annak azért mások az égési tulajdonságai (lobbanáspont, stb.)

Ha jól tudom, akik spórolásból ezt használták, használják, azok keverve viszik, nem ismerem a legjobban bevált arányt.

eßemfaßom még áll 2016.08.12. 13:31:18

@FikkFakk: egy dolog, hogy tudja, másik meg az, hogy ha töle véleményt kér a vásárló, nem mondhatja azt, mert ha bármi miatt a vevő motorja a közeljövőben lerohad, azt rá fogják verni, hogy amiatt volt mert szart tankolt és a kutas szakvéleményét kikérve használta

eßemfaßom még áll 2016.08.12. 13:39:21

@dez01: kocsija válogatja, tisztán átalakító nélkül azért semmi nem szereti, minimum nehezebben indul és szarabbul megy.

BDBY 2016.08.12. 13:39:42

Tömören : Ezt hívják tanulópénznek, illetve ezzel tartoztál az ördögnek. Nem történt semmi különös, megrendeltél és igénybe vettél egy szolgaltatást, amit ki is fizettél. Sokba került? Megtanultad! Kár itt most eljátszani, hogy átvertek.

dez01 2016.08.12. 13:40:27

Nyáron még csakcsak elindul, hidegben viszont esélytelen lehet.

halaloszto 2016.08.12. 14:00:50

@BDBY: nem megrendelt egy szolgáltatást. kiszolgáltatott, korlátozottan beszámítható állapotában ráerőltettek egy szolgáltatást. mint amikor az étteremben kicsit túlszámláznak a kapatos turistának.

Vajk

dez01 2016.08.12. 14:07:27

Tankolásnál oda kell figyelni. Ha fáradt, ne tankoljon, vagy tényleg kérje a kutas segítségét..... Sőt ha fáradt, ne is vezessen.....

A közlekedés nem vicc...

Manyecska. 2016.08.12. 14:33:07

@Kulics: ki beszélt a tanksapkáról jézus. Olvasd el egy szagértő mondta. Én linkeltem be. kb a 10dikk hsz.!

Manyecska. 2016.08.12. 14:36:42

@Kulics: akkor mi bombán ültünk amikor egy lityó nafta belement a dízelbe? :) nem kopogott a motor vagy rángatott. meghát a szikrától robban be a benyó hát csaknem. Vagy ha igen látni fogjátok ha nem írok.:P

2016.08.12. 14:40:16

@Manyecs: én beszéltem a tanksapkáról. hogy azért tesznek rá zárat mert azzal védik a benzinlopástól. Máshogy nem lehet védeni.
Csővel bele lehet nyúlni és leszívni. Ahogy a posztban is történt. Ez történt konkrétan. És te állítod, hogy nem lehet csővel ellopni. De lehet !
Szóval ne vergődj ezen tovább, jó ?
szakértő... édesistenem... ideugató trollok vagyunk mi mindannyian.

Manyecska. 2016.08.12. 14:40:44

@Senki fia: én ma az OEP x osztályát rúgattam ki szerintem. de nehari, vasárnap este ne írogassanak már a kolleganők :DDD másfél éve ez ment hát most lesz miről beszélniük odabent. Épp átalakítás alatt van az egész kib.szott kupleráj remélem megy az összes liba a levesbe!!!:DD ja OFF. És a kurvaannyukat. :P pardon.

Manyecska. 2016.08.12. 14:43:22

@Kulics: de nem érted te sem mert férfiból vagy :D !!! a szerelőnek tudnia kéne hogy ez nem elég /szagértők szerint/ idézem újra: Manyecs 2016.08.11. 11:06:55Szűrés

A témában megkérdeztünk egy szakértőt, aki elmondta, a klasszikus leszívásos módszer a modern autókon már nem működik, hiszen általában nem csak egy visszacsapó szelep, hanem egyéb fizikai akadály is van a tank betöltő csövében, amivel az üzemanyag-lopást előzik meg. A tankból általában nem lehet közvetlenül leengedni az üzemanyagot, az üzemanyag-cső lekötése se segít, az esetek túlnyomó többségében bizony ki kell szerelni a tankot, és úgy kiereszteni a benne lévő ártalmas folyadékot – NA. ON

Manyecska. 2016.08.12. 14:44:46

@Kulics: hát érted na! ha tudta ezt a szerelő-márpedig kellene!!- akkor mit erőlködött 25rugóért???? Hát itt van a kutya elásva!!

2016.08.12. 14:49:45

@Manyecs: kiscsillag, leszivta a 85ös benzint marmonkannába, megoldotta a dolgot. Te miért vergődsz ezzel a hülyeséggel, hogy nem lehet leszívni ? nyilván van olyan autó ahol nem lehet, de a posztban a rönó táliából le lehetett szívni. skippeljük a témát, jó ?

eßemfaßom még áll 2016.08.12. 15:24:39

@Manyecs: Mondjuk a poszter sehol nem írja, hogy a tankolón keresztül szitta le a szerelő, csak azt, hogy leszítta, nem tudom a tháliában hogy van, a saját verdában kb 2 perc lekapni a benzinpumpa borítását az ülés alatt és már lehet is szívni a naftát közvetlenül a tankból csontszárazig

telkoe 2016.08.12. 15:41:16

@halaloszto: kiszolgáltatott, korlátozottan beszámítható állapotában
Aki egy félretankolástól korlátozottan beszámítható lesz akkor inkább ne vezessen autót, mert veszélyes üzem. A legjobb megoldás ha kineveztet maga mellé egy gyámot, aki elkíséri a lakáson kívülre és segít neki eligazodni az életben.

koprofágia 2016.08.12. 15:44:22

@metal:
Te normalis vagy ?
- Egy lcd tv javitas munkadija kiszallassal max 10-15k.
- Vizallo telefonon kijelzot is boven 10k alatti munkadijjal cserelnek.
- Panel lakas falaban megserult kabel javitasa 10-15k.

Az ember leszivta a benzint az autobol 35-ert.
Mirol beszelunk ?

metal · http://electric.blog.hu 2016.08.12. 15:53:16

@koprofágia: Hétvégén? Nem tervezetten? Még egyszer leírom, nem előre kijelölt időpontban, hétvégi melónál (informatikai terület), én is elkérem ezt az összeget. Sőt kértem már többet is, és azt is kifizették, mert fontos volt, hogy hétfő reggel működjön a rendszer.
Itt is annyi történt. Fontos volt, hogy tovább tudjanak menni, ezért megegyeztek ebben az árban. Nem utólag kérte ezt a pénzt, előre megmondta, hogy ennyi lesz.

eßemfaßom még áll 2016.08.12. 17:07:25

@koprofágia: "Az ember leszivta a benzint az autobol 35-ert."

"Mi került ezen a fotelon 7200 Ft-ba? "

koprofágia 2016.08.12. 20:13:26

@metal:
Informatikai hasonlattal elve :
Kimesz a keruletben talalhato cimre,ahol visszadugsz egy lecsuszott sata kabelt,vagy ujratelepited a vibert a gepen.

Ha te egy ilyen munkaert elkered a 35k-t,lelked rajta,de remelem, hogy minel kevesebb hozzad hasonloval hoz ossze a sors, ha bajba kerulok.

eßemfaßom még áll 2016.08.12. 20:59:56

@koprofágia: ha a hiváskor vasárnap a pörköltszaftos számmal azt mondom a telefonba, hogy "35 ezer lesz, induljak?" és az a válasz, hogy "Igen" akkor hol a porbléma? Kapitalizmus van, minden munka annyit ér amennyit kifizetnek érte.

Jossarian 2016.08.12. 21:12:39

@eßemfaßom még áll: nem, de emberk kozott elek nem olyan veglenyek kozott mint te vagy. De ha nem vitatkozom tovabb, a kutyammal sem vitatkozom, hanem rugok bele egyet ha nem akarja erteni amit mondok. Ott vagytok egy szinten, vedd ugy, hogy veled is azt tettem es menj a helyedre.

halaloszto 2016.08.12. 22:43:25

@telkoe: amíg nem kerülsz ilyen helyzetbe, nem tudhatod Te hogyan reagálnál...

koprofágia 2016.08.13. 02:46:00

@eßemfaßom még áll:
A problema ott van, hogy nem erted hol a problema.

koprofágia 2016.08.13. 07:19:22

Egyebkent 10-20 eve az Animal Cannibals csinalt egy klippet az esetrol :D
www.youtube.com/watch?v=0DgPNuKVV7s

eßemfaßom még áll 2016.08.13. 08:34:40

@koprofágia: de értem, hogy !szerinted! hol van a probléma, csak a valóságban az nem probléma.

koprofágia 2016.08.13. 09:41:07

@eßemfaßom még áll:
Ok.
Ez alapjan
Ha vasarnap eldugul a csatorna, vagy beletorik a kulcs a zarba, szerinted mennyi a realis ar erte ? 150-200 ezer?

Manyecska. 2016.08.13. 10:02:18

@koprofágia: nálunk ünnepnap volt csőtörés. De azóta mán szerelembe estünk és természetben visszafizette :DDDD többször. De nem mond irreális árat sajnos! Hidd el tényleg az ebéd elől állnak fel vagy a moziban film közben vagy lámúr közben. Amikor egy csaptelep kerül 20e-be miről beszélünk? :)

Manyecska. 2016.08.13. 10:53:51

@eßemfaßom még áll: nem pörkölt, tegnapelőtt cézársaláta volt.:D amúgy okos, szép, és csak a hangjától behalok.:P, najó 20 éve még vállalkozó volt össze is hozott egy szolid villácskát../itt most házról beszélünk/! szeretném ha kicsit hízna mer folyton azt a rendes harmincas úriembert keresik :D holott 50 :))

MacskaÖsszeZavaróKft 2016.08.13. 18:17:05

A szerviz rövid i ... Kedves face kommentelők.

További magyar hang 2016.08.14. 00:01:36

Láttam kiégett motorterű benzinest, amit előtte telenyomtak 85-össel.
Minden, ami nem fém, hővé vált motortűzben.

metal · http://electric.blog.hu 2016.08.14. 09:35:04

@koprofágia: Nem. Ezt el sem vállalom. Pont azért, mert nem akarják megfizetni azt, hogy vasárnap a család mellől állok fel. Továbbra sem értem, miért vagy ennyire korlátolt! Megbeszélték előre az árat? IGEN! Elfogadta az ügyfél? IGEN! Utólag veri a tamtamot? IGEN! Ezzel mit bizonyít? Azt, hogy egy hülye gyökér!

telkoe 2016.08.15. 10:10:56

@halaloszto: ennel veszelyesebb helyzetben is voltam mar es nem kerultem korlatozottan beszamithato allapotba. Ha neked egy ilyen eset mar a kiszamithatatlan kihivasok korebe tartozik, akkor mindenkinek jobb ha pokemonnal jatszol a konyhaasztal sarkan ahol anyu tud rad figyelni es nem okoskodsz bele a felnottek dolgaba.

halaloszto 2016.08.15. 14:48:19

@telkoe: a helyzet egyáltalán nem volt veszélyes. hanem a poster volt fáradt, kimerült. Szerinted egy kimerült ember megérdemli hogy átverjék, szerintem meg nem. Ennyi. Szerinted az is teljesen ok amikor a villamoson bealszik valaki erre kiveszik a zsebéből a telefonját. Miért nem maradt otthon, ha álmos.

telkoe 2016.08.15. 15:53:31

@halaloszto: Ha majd nagy leszel es te is megtanulsz vezetni, akkor szo lesz rola hogy faradtam, kimerulten nem szabad vezetni, mert az egy kicsit veszelyesebb mint amikor a kisautoddal gurigazol a homokozoban. Aki egy teljesen atlag helyzetben "korlatozottan beszamithato", az egyaltalan ne vezessen autot, mert nem alkalmas olyan tevekenysegre ahol akar veszelyes helyzetekben is esznel kell lenni.

Szerinted az is teljesen ok amikor a villamoson bealszik valaki erre kiveszik a zsebéből a telefonját. Miért nem maradt otthon, ha álmos.
Ilyen sehol nem mondtam, ezt mar te fantazialgattad a tortenethez.

metal · http://electric.blog.hu 2016.08.15. 16:11:50

@halaloszto: "megérdemli hogy átverjék, szerintem meg nem."

Nem verték át. Előre megbeszélték az árat, és ráadásul abban se hazudtak, hogy az autó gyártója szerint nem szabad E85-el üzemeltetni (pl. garanciát biztosan veszít az autó, ha kiderül).

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.08.15. 19:47:21

elég összecsapott a történet, az eleje jó,de amikor ott tart,hogy rájött a balekságára az elég hiányos. nerm írja,hogy miként világosult meg. pl,hogy éppen hascsikarásom volt, amikor rájöttem, vagy vmi ilyen.

mechanikus körte 2016.08.19. 14:39:11

@Jossarian: Hagyjál már a balkánozással, kisfiú. Egy olaszországi út alatt kétszer akartak átb...szni benzinkutasok, több száz euróval. Szerencse, hogy mindenhol van kamera, én meg nem vagyok beszari típus.

Thou 2016.08.24. 15:12:16

Hát.. után tölt a postoló még annyi benzint amennyi benne van a kocsiban és mehetett volna nyugodtan tovább. Duplán verték át. Egyszer kifizették az etanol leszívását, plusz elvitték az etanolt amit kifizetett. Balek volt. Ennyi.
süti beállítások módosítása