Tékozló Homár

Tanítóvá tesz a Sony, ha hagyod magad nevelni

2016.09.23. 14:59 | Homár Hilda | komment

screenshot_2016-09-23_10_35_40.png

MInden eddiginél többre vagy képes - állítja a Sony reklámja, és tényleg! Például nézzük levélírónkat, aki igen magas szintre fejlesztette magában a keresztény vallás türelemről és megbocsátásról szóló tanítását, miközben a legkomolyabb buddhista tanítókat is megszégyenítő módon képes volt elengedni magában az idő fogalmát. 

 Én aki a távközlési szférában dolgozom a saját két éves LG mobil telefonomat kezdtem elavultnak érezni. Így kinéztem a Sony Z3 Compact telefont, ami nagyon megtetszett, mind dizájnra, mind hardveres felépítésre. Kicsit drága telefonnak tartottam, de gondoltam, prémium kategóriával lesz dolgom, így bevállaltam a vele járó többlet költséget. Megvettem, vettem rá tokot előre és hátra is fóliát, amit felrakattam.(2015.05.05.) Nagyon szép és jó volt, minden.

Az első kb. 2!! hónapban. Ekkor azt a hibát véltem felfedezni, hogy a készülék bal felső sarkában a ragasztás elengedett, így a kijelző minimálisan eláll a háztól. Gondoltam, ha ez nem is befolyásolja a működését, de a vízállóságát biztosan, így teljes nyugalommal vittem vissza a Telekomhoz. (2015.06.24.)

Ott jött az első pofon, mikor is az ügyintéző kollega úgy kezdte, hogy „Csere készüléket nem tudunk adni.” Mondtam neki jó rendben, van otthon másik telefonom, de akkor a kártyát írja át egy másik SIM-re, mert ebbe nano SIM kell, a másik telefonomba pedig nem. Erre azt mondta, hogy nyugodtan rakjam bele a normál „nagy” SIM-es telefonomba működni fog úgy is. Ezen azért el voltam hűlve, de megfogadtam a tanácsot. Azt is kérdezte a kolléga, hogy nem szoktam-e sokat töltőn hagyni, mert ilyenkor jobban melegszik a telefon és ez az „elválás” a töltőnyílásnál jelentkezett. Mondtam, nem.

Mondanom sem kell, hogy ez a fajta nano SIM a normál SIM-be nem volt túl jó megoldás. Naponta többször igazítani kellet a kártyán, hogy legyen térerő. Fel vagyok háborodva, hogy egy állítólag prémium kategóriás telefon tulajdonosnak ilyet kell eltűrnie. Szerencsére a szervizben hamar orvosolták a problémát.

Gondoltam én. Visszakaptam a telefont és egy papírt, amin az állítólagos kicserélt alkatrészek gyári számai voltak feltűntetve. Gondoltam ez igen, korrekt és gyors volt legalább a szerviz, ha már a Telekomban csalódnom kellett.

Minden szuperül működött, vettem egy mágneses töltőt is a telefonhoz, hogy nem-e tényleg a sokáig töltés miatt adódott a probléma. Ismét fólia előre hátra, plusz felrakás. Így éldegéltünk egészen újabb kb. 3!! hónapig (2015.09.01.).

Ekkor ugyan is a nyári medencézés alkalmával igénybe vettük a vízálló funkcióját a telefonnak. Igen ám, de csak igénybe vettük volna, ha az 10cm-re a víz alatt nem kapcsolt volna ki és aztán soha többet vissza. Mondanom sem kell mennyire megijedtem, hogy nem zárt jól a SIM vagy a töltő fedél. Miután megszárítottam próbáltam bekapcsolni, nem történt semmi. Körbe néztem a telefont a biztonság kedvéért. Mit ad Isten azt veszem észre, hogy a kijelző, ugyan, de ugyan ott mozog, mint az előző alkalommal.

Most már kicsit idegesebben mentem be a Telekomhoz. Útközben a Westendben megláttam egy Sony bemutatótermet, gondoltam ez kapóra jön ide is bemegyek panaszkodni. Ők a Concord Electronics Kft-hez irányítottak. Kaptam névjegykártyát és egy két jó szót mellé, ennyi. Folytattam az utam a Telekomhoz. A szervizes kolléga az javasolta, hogy vigyem be személyesen a szerződött szerviz partnerükhöz, hogy ne keljen várni az oda-vissza szállításra. Aztán, mint kiderült ez nem más, mint a Cordon Electronics Kft, akik az előző körben is javították a telefonom. Ennek annyira nem örültem.

Az ottani szervizes kollega mondta, hogy nyomáspróbázzák a telefont, ha nem én vagyok a hibás, akkor kapok egy újat. Mondanom sem kell, csere telefon itt sem volt. Maradt a ”jól” bevált nano SIM - normál SIM trükközés. Nagyon fel voltam háborodva, de gondoltam most már tuti, nem az én hibámból ázott be a készülék, így kapok majd egy újat, és elfelejtjük ezt az egész mizériát.

Kaptam egy állítólag ”új” telefont ott a szervizbe. Doboz minden nélkül úgy ahogy volt. Újabb fóliázás elő és hátlapra. Nyugalom egy ideig (2016.01.07.). A készülék ugyan, de ugyan azt a problémát produkálja. Ismét elvált a kijelző a bal felső sarokban. Mindezek után még bízva a megoldásban elvittem, megjavították. Boldogság.

Tök hihetetlen, de 5 hónapig nyugalomban éltem aztán hopp. (2016.06.01.) Ismét ugyanaz a hiba és ismét megjavították a telefonom.

Szép három hónap után. (2016.08.22.) Ki se találná az ember, hogy mi történt. Ismét a jól ismert bal felső sarok probléma. Felhívtam az ügyfélszolgálatot elmondtam, hogy nem szeretném ezt a telefont a továbbiakban használni. Kértem, ha lehet küldjenek egy Z3-at vagy adjanak egy papírt, hogy gyári hibás a telefon akkor legalább a Telekomnál tudnék egyezkedni. Azt mondta az ügyintéző hölgy, hogy be kell juttatnom a szervizbe, mert a szerviznek kell megállapítani, hogy a készülék nem az én hibámból ment tönkre. Elküldtem futárral, nem volt már kedvem bemenni. Szó nélkül vissza küldték, hogy megjavították. Direkt leírtam a hiba határolásnál, hogy nem tartok rá igényt, erre visszaküldték. Felhívom az ügyfélszolgálatot erre azt mondja a hölgy, hogy vélhetően akkor most nincs baja a telefonomnak akkor ő nem tud mit csinálni.

A továbbiakban arra szeretnék választ kapni, hogy ki fog engem kártéríteni. A Sony? A Telekom? A Cordon Kft? Én egy prémium kategóriás készüléket vásároltam és türelmes voltam eddig. Szépen végig jártam a lehetőségeket, mint ahogyan azt kell. Most viszont nem vagyok hajlandó még egyszer a Cordon Electronics Kft.-hez vinni a telefonomat. Innentől elgondolkodom, hogy akarok e továbbra is Telekom előfizető lenni! Akarok-e Sony telefont? Nem fogom még egyszer ezt a huza-vonát csinálni. Ahhoz egy kicsit drága volt a készülék, hogy annyiban hagyjam, hogy hülyének nézzenek. Nem nyugszom addig amíg ebből közös megegyezésre nem jutunk.

Egy elégedetlen fogyasztó

A fogyasztóvédők szerint van megoldás:

Kedves levélíró!

Bár a vállalkozás törekedett arra, hogy a jogszabályokat betartva megvizsgálja a készüléket, és lehetőség szerint orvosolják a hibát, úgy tűnik olyan konstrukciós hibáról van szó, mely minden ugyanolyan típusú készüléknél előfordul.

A többszöri javítás és csere eredménytelensége azt igazolja, hogy a probléma újabb cserével sem lenne orvosolható, ezért a vételár visszafizetése iránti igényed megalapozottnak tekinthető.

Arra jogszabály alapján nem kötelezheted a vállalkozást, hogy adjon a mostani helyett egy másik típusú készüléket persze, ha belegyeznek nincs akadálya egy olyan megállapodásnak ami a jogszabályban foglaltakhoz képest számodra kedvezőbb.

Az ügyintézés menetét sajnos nem tudod megspórolni, hiszen igényedre csak úgy tudnak reagálni, ha arról lehetőleg írásban értesülnek. Akár már a levélben előirányozhatod, hogy annak eredménytelensége esetén az ingyenes igénybe vehető Békéltető Testülethez, vagy bírósághoz fordulsz, melynek költségeit azonban neked kell megelőlegezni.

Ne hagyd annyiba az ügyet, hiszen jogosan szeretnél pénzedért egy használható telefont. Ha ezt nem tudják biztosítani adják vissza a vételárat. 

Felhasznált jogszabályok:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2016.09.23. 15:16:24

Nadehát... már hétvége van - mint a dühöngő tömeg mutatja;-)

Állat 2016.09.23. 15:18:51

Prémium kategória? :-DDD 100 E körül vannak. -ÁFA ,-árrések, -szállítás a Mekongtól idáig.... Marad kb 100-15 E Ft. Vettél egy telefont amit egy fél tank benzinért állítanak elő. De inkább még annyiért sem. Mit vártál?

Állat 2016.09.23. 15:20:05

@Állat: Helyesbítek 10-15 ezer Ft.

The Crazy One 3om 2016.09.23. 15:23:05

Te, aki a távközlési szférában dolgozik, neked mondom, nem fogod visszakapni az árát. ki fog kártéríteni? Melyik károdat

cmx85s 2016.09.23. 15:29:08

Kedves GVTI! Láttatok már olyan kuncsafot, aki a szerviz-szolgáltató-gyártó Bermuda-háromszögből nyertesen jött ki? Esélye sincs, egymásra mutogatnak, küldözgetik ide-oda, de senki nem vállalja a felelősséget.

Manyecska. 2016.09.23. 15:30:12

@The Crazy One 3om: jut eszembe ezek szülésálló telefont nem forgalmaznak?? nem tudják mire vagyok képes :D Fel nem foghatom ámberek miért óhajtanak együtt feredőzni a telefonjukkal. Meg asse hogy párezerér' miért nem sim-átalakítót v. cserélteti be /nem olvastam végig/

The Crazy One 3om 2016.09.23. 15:39:20

@Manyecs: a szülésálló az melyik? bírja, ha szorítod?

KaTe 2016.09.23. 15:44:14

"Kaptam egy állítólag ”új” telefont ott a szervizbe"

Nagyjából idáig volt követhető a történet. Tehát a posztoló puszira kapott egy "új" telefont a szerviztől (???) És a posztoló miért rakta idézőjelek közé, vagy most mégse új és mi lett a régivel? Hogyan papírozták ezt le? Ezt valaki értelmezze de nagyon sürgősen!

Amúgy ezután a történet után ha a jövőben telefont veszek, kizárólag Sony lesz. Beázott a telefonja és a szerviz képes volt nem ráhárítani a felelősséget? Ez egy csoda!

Amúgy nem lehet, hogy ugyanazt a telefont kapta vissza, ami előtte "beázott"? Másrészt nem lehet, hogy annyira becsomagolja szegény telefont mindenféle védőfóliákba, meg tokokba, hogy egyszerűen túlmelegszik és emiatt válnak le róla az alkatrészek? Ez nem egy csecsemő, nem kell annyira vigyázni rá, néha tudni kell szétbaszni is a kütyüidet!

Nagyon zavaros!

Manyecska. 2016.09.23. 15:52:58

@The Crazy One 3om: pölö..:)))) én ezektől a vízálló telóktól agyf.szt kapok már a reklámban is fürdik a telefon ne mondják már hogy ez maaaóóórgiit...sütésállót nem akarnak?? Szerintem ez simán a fogyasztó megtévesztése ..hátnem? Hátde.

amindenes.blog.hu 2016.09.23. 15:55:08

@KaTe: Erről van szó..buta parasztja ráteszi a fóliát meg a tokot stb, a hő ami nagynehezen távozna rajta azon a kevés nyíláson, vízhűtés, passzív hűtés nélkül az is beszorul a hátlap előlap és a plusz réteg közé így létrejön ugyanaz az effektus mint egy lefedett serpenyő esetében..persze hogy mégjobban szétmelegszik, főleg a mai négy meg nyolc magos bikák amik termelik a hőt rendesen, ja és a 26-30fokos melegben képzeld el mindezt. És akkor persze a ragasztás elenged, és megy panaszkodni. Nosza. Ezért jobb a Lumia, lehet nem 8000 magos szétappolt android, de tökéletesen megy több év után is robbanások meg hevülések nélkül. Ettől persze még szeretem az androidot csak sajnos az androidos telefonok mint a Pimp My Ride, szét-tuningolják a verdát külsőre, aztán meg basznak megnézni a felfüggesztést és egyéb részleteket, aztán 2 sarokkal arrébb karambolozik a sofőr. Xzibit nem autószerelő.

The Crazy One 3om 2016.09.23. 15:57:03

@Manyecs: katerpillár. De minek köll neked olyan? Fogod streamelni a facebookon?

Manyecska. 2016.09.23. 15:59:22

@The Crazy One 3om: :) nem csak kb.annyi értelme van...

Zakari az ás 2016.09.23. 16:09:50

@Manyecs: Tökmindegy, nem? Ha azt mondja a gyártó, hogy vízálló, akkor legyen is az. Aztán ha valakinek az a perverziója, hogy úszás közben sem akar lemondani a fecbookról, akkor tegye azt.
Mondjuk azt még el tudom képzelni, hogy le akarja videózni a csimotákat strandolás közben

Répázó 2016.09.23. 16:13:18

Nekem Z5 kompakt van. Imádom! Esett már nagyott, melegszik a CPU de mint a tank. Lehet hogy Magyarországra csak a selejtet küldik? Volt Z3-is. Az is tökéletes volt amíg le nem cseréltem. Sajnálom a posztert. Remélem kapsz valami pöpec gépet és nyugi lesz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.23. 17:13:24

Van egy törhetetlen jénai tálam. Soha nem jutott még eszembe, hogy "na, most igénybe veszem a törhetetlen funkcióját". Földhöz vágjam?

Manyecska. 2016.09.23. 18:03:33

@atpijkamo119: beadtam a derekam és vettem most egy új telót végre. Hilda tehet róla. :D nem vízálló sajjjjjnos. Szóval Jimmy-dalokat ne hallgassak mellette..

Beerhead 2016.09.23. 18:45:14

@KaTe: Le van írva, hogy nyomás próbázzák, és ha nem sikerül, akkor gyártói hiba miatt ázott be. A próba eredményét nem írta ugyan le a poszter, de én arra következtetek, hogy az elvált kijelző miatt valóban nem sikerült a próba.
Egy fóliázás egy rendes telefonnak nem kéne problémát okozzon, meg tuti, hogy a szerviz is erre hivatkozott volna, vagy minimum rákérdez.
Kicsit alul méretezték a sarokban a ragasztást. Szoniknál előfordul, interneten jól dokumentált probléma.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.23. 19:12:54

- Hol a délelőtti poszt?
- A beázásos, csak átcsúszott délutánra.
- Akkor hol a délutáni poszt?
- A beázásos, a vak is látja, és ha nagyon kekeckedsz, kitiltalak a faszba.

The Crazy One 3om 2016.09.23. 20:01:45

Átcsúszott posztoknak lófasz a picsájába

SimonGábor 2016.09.23. 20:09:01

Sony
Android
Prémium
Ahha

Másrészt mi a tökért azzal fürdik.?

SzerződésSertés 2016.09.23. 21:51:27

"ugyan, de ugyan ott"
Ugyan hol? Nem kell az "ugyanott" szócskát fokozni, attól nem vált ki fergetegesebb hatást.

Szennymester 6000 2016.09.23. 22:09:16

Szoismetles, vesszohiany, kulon iras - anyad. Takaritasz a tavos kozlesi szferaban?
@SzerződésSertés: leolvadt az agyam.

Szennymester 6000 2016.09.23. 22:27:40

"Miután megszárítottam próbáltam bekapcsolni,"
A leheto legg nagyób hulyeseg. Ki szaritani, aztan probalkozni - GONDOLKODNI. Posztolo az a fajta, aki a kepernyohoz is hozzaer, mutatja-nyomja az ujjaval, ha mutatni akar a kepen-gepen valamit? (nem erinto eseten) Lefogadom, hogy ja.
" erre azt mondja a hölgy, hogy vélhetően akkor most nincs baja a telefonomnak"
Ezt meg megis mibol? Ertetlen tetvek.
Azert kicsit unalmas mindig azt olvasni, hogy a szarvizek semmitnemcsinalasain hulnek el az emberek. Lassan a "tudni illik" c. illemtankonyv kotelezo fejezeteve valik a semmitbaszasbol adodo scenariok kozzetetele, mintegy kalendariumos utmutato jelleggel. Az embik szeretnek dolgozni, foleg a telo vizekben, azert van ez!
" és lehetőség szerint orvosolják a hibát"
Na ezt meg honnan a jofaszbol tudja a gvti allitani biztonsagos megalapozottsag-jelleggel? Kiherelnek a nepmese fomotivumat. Erzeketlen, dramaturgiailag inkorrekt allatok. Ne hagyja ANNYIBA. Elvetemult paraszt vagy, vagy ennyire a poxtollo buvhatasa ala kerultel? Vicc, ami itt megy, megy sze rencse, hogy ít vagyok enn.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.23. 22:36:44

@Szennymester 6000: Én szoktam számítógépet, billentyűzetet zuhany alatt kimosni.

Meg nótbúk alaplapot 200 fokon 10 percig sütni.

The Good Boy ! 2016.09.23. 22:50:59

üzenem a "távközlési szférában dolgozó" usernek (akinek egy "szervizes kolléga" ad tájékoztatást a bemutató teremben, majd egy bekezdéssel lejjebb "szervizes kollega" veszi át a készülékét), hogy ha már prémium és sony meg z3 összetételt nézzük, akkor a sima z3 a prémium az ő z3 compaktja a prémium lebutítása egy "haladó okostelefon", nem prémium...
Tehát, tisztelt "távközlési szférában dolgozó": a sony Z3 plusz nem prémium, és soha nem is volt az. Max neki, azért, mert 6 számjegyű összeget kellett (volna) kifizetnie érte.
A másik, ez a fólia mánia. Negyedik okos telefonomat fogyasztom, asszony is, a gyerek a harmadikat. Eddig egyiken sem volt fólia, mégsem volt soha egyik sem karcos (legalábbis annyira nem, hogy az feltűnő, netalán zavaró legyen). nem értem, milyen körülmények játszanak közre, hogy 3 havonta fóliázza oda vissza (tudom, szerelés után applikált rá mindig újra). És a hátára meg minek? Le is írja az elején, hogy két év után unt rá az előzőre. Komolyan nem értem. megveszik relatíve drágán (nekem pl. tényleges prémium van, nem a butított kisöccse, de neki ez az árkategória az ingerküszöbén túl van, ezért hangsúlyozza sokszor a prémium, meg drága szavakat), fólia, tok meg minden más, hogy két év után menjen a fiókba, mert jön az új szerelem (oké, vannak, akik eladják. Nekem pl. egy sincs a fiókba, mert megy a háztól. Nem azért a pár ezerért, hanem, hogy ne a helyet foglalja).
Sajnálom, hogy szar a telefon, de én is azon gondolkodnék az user helyett, hogy nem-e a fóliázás miatt termelődik indokolatlanul nagy hő? Hiszen a posztban részben be is ismeri ezt a gyanút azzal, hogy valami mágneses töltőt vett, hátha ez a baj.

Én még vártam a posztolótól, hogy a:

"teljes nyugalom"
"el voltam hűlve"
"Most már kicsit idegesebben"
"Nagyon fel voltam háborodva"
"nem volt már kedvem"
"Nem nyugszom addig"

dramaturgiai fordulat után jön egy gutaütés, kórházi kezelés, esetleg "elhagyott a párom" fordulat, de semmi. Se egy kiskutya, síró gyerek, feltartott terhes nő. semmi. Hát hová tart a világ. Még az kéne, hogy ez legyen a hétvégi...

Már csak azt kérdezem, hogy a poszt-tolót már szabad?

Huba77 2016.09.23. 23:19:35

Elméletileg minden Telekom üzletben lehet venni 100Ft-ért sim átalakító cuccot
www.telekom.hu/shop/tartozekok/routerek+adapterek#/N-10391/No-0/Nrpp-10

Amúgy meg kellet neked Sony telefont venni, jó drágán

Recsegve fingó kecske 2016.09.24. 00:39:12

Mobilt nem veszünk sehonnan sem, értem?!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.24. 02:52:02

@The Good Boy !: :)) A posztolót már szabad, és ha ilyen szépen írod, akkor egyenesen kötelező!

Szennymester 6000 2016.09.24. 07:56:45

@The Good Boy !: a magneses tolto a (tul)oltesgyanu miatt volt, amit a szarvizes mondott, nem a foliazas miatt. Zelektromossagi folyamat-loket gyanugy eri a rendszert, ha wireless is. Egyaltalan letezik tultoltesre, toltes le nem kapcsolasara automatice pelda a mai korban, mai telefonnal?
Azert foliazgatnak emberek, egyreszt mert nincs tul sok eszuk, a parabola antennak vevofejeikre is nepszokas volt joooo sokaig valamilyen muanyagot, 0.5l-es pet palackot tenni, merthogy beazik. Kozben meg eleve kulterre terveztek.
Szoval nepi, agyatlan divat, masoknal tenyleg az allagmegovas a cel, en pl. habyok egy kutya szajabol elovett, karcos telefontol, igaz, eleg faraszto mindig vigyazni ra, de akad azert aranyozott kozeput. Harnaccor pedig: nagyon nem mindegy milyen muanyagbol svagy uvegbol van az a kijelzo, burkolat, nagy szorast mutat a turesuk, igy van, amelyikre tenyleg indokolt a vedelem. Nemszereny sajatvelemenyem szerint a tok, folilya megoli az eredeti koncepciot, meretben, tapintasra, kijelzett kep intenzitasara, minosegere is sokszor. Erre sincs altalanos szabaly, van, ahova eszszeru, mashova nem. Az enyemen van, es meg epp jo, meg jol is jott mar sokszor.
Jot szoktam mulatni a nyuszifules szilikon tokokon, azok mindent megoldanak. Nem kirohogom, nem ugy, ez tenyleg vicces.

Szennymester 6000 2016.09.24. 08:04:57

Nem vagom hogyan zarja le a folia a hot. Lelegzik a hatlapjan (ide nem ertve testenek nyilasait) esvagy a kijelzojen keresztul egyebkent? Netan(jau) lezarja a csunya attetszo muanyag a porusait? Jo a Sony, mert nem az az okadek lekerekitett szappanforma az alapertelmezes naluk, egyebkent hajlamosak a bovlisagra. Sajnalom.
Nokia 3210

Dikusz 2016.09.24. 08:49:44

@Kőműves Saci: sámándobot kell helyette venni, és eldobolni rajta a nemzeti sámándalt, ami így kezdődik: nem vagyok én sámán, ne baszogassámán...

Manyecska. 2016.09.24. 08:58:30

@Zakari az ás: egy fogyvédelmi blogon a "tökmindegy, nem?" hsz-ed finoman szólva trollkodás.@Dikusz: én beoltattam most a kutyám pont annyiba került mint egy óccsóbb telefon:D...a kombinált védőoltás.

Dikusz 2016.09.24. 10:59:37

@Manyecs: csak vigyázz, hogy vízbe ne essen, és fóliázd le a kutyit, hogy be ne ázzon:)

Humpfrey (törölt) 2016.09.24. 11:11:05

@Manyecs: Homár Blog és a fogyasztóvédelem..

Na várj egy pillanatot míg kiröhögöm magam

Az egész blog ezen a ponton már a trollfész/5 perc szintjén van

ergerberger 2016.09.24. 12:01:18

"Ügyintéző kollega"
"szervizes kollega" - szóval te is ügyintéző ÉS szervizes vagy? Akkor mi a tökömért nem ügyintézed és szereled meg magadnak?

"Mondanom sem kell, hogy ez a fajta nano SIM a normál SIM-be nem volt túl jó megoldás. Naponta többször igazítani kellet a kártyán, hogy legyen térerő."

Komolyan bedugtad a nano-SIM-et s normál foglalatba, adapter nélkül, aztán csodálkoztál hogy nem passzol?!
Téged kéne szervizes kollégához vinni bszod...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.09.24. 13:32:27

@cmx85s: Én ilyen vagyok. Tőlem aztán mutogathat akárki akárkire. Jogviszonyban az eladóval vagyok, a többi szart meg lapátolja vissza a lóba ő, ahogyan akarja. (A gyártótól ő vette a bóvlit, amit nekem eladott, a szervizzel meg ő van szerződésben, hogy megpróbálja meghekkelni az eladott fost.)
Nem kell megszeppenni a "közvetlenül a szervizbe" és "gyorsabb" szövegektől, hanem fapofával rá kell mondani, hogy leszarom, ők mennyit utaztatják a készüléket, ha nem törekednek a 15 napra, új jogi helyzet áll elő.

Manyecska. 2016.09.24. 13:53:57

@Humpfrey: a blog kb öt éve várjál én is:DD@Dikusz: most vittem vissza a bótba de nem onolok :D:P:D

mad-man 2016.09.24. 17:07:20

"Kicsit drága telefonnak tartottam, de gondoltam, prémium kategóriával lesz dolgom, így bevállaltam a vele járó többlet költséget."
Nem prémium, távolról sem.
"teljes nyugalommal vittem vissza a Telekomhoz. (2015.06.24.)"
Mert nem olvasol homárt.
"Ott jött az első pofon, mikor is az ügyintéző kollega úgy kezdte, hogy „Csere készüléket nem tudunk adni."
Miért adnának? Maximum ha prémium ügyfél vagy, benne van a szerződésedben, és prémium szolgáltatást fizetsz.
"Erre azt mondta, hogy nyugodtan rakjam bele a normál „nagy” SIM-es telefonomba működni fog úgy is."
Tipikus Trémobilos ügyintéző droid.
"Ezen azért el voltam hűlve, de megfogadtam a tanácsot. Azt is kérdezte a kolléga, hogy nem szoktam-e sokat töltőn hagyni, mert ilyenkor jobban melegszik a telefon és ez az „elválás” a töltőnyílásnál jelentkezett. Mondtam nem." *
Elhűlésre, meghűlésre, elválás jár.
"Mondanom sem kell, hogy ez a fajta nano SIM a normál SIM-be nem volt túl jó megoldás. "
Na ne mondja kedves! Kellett magának a droidra hallgatni! És melyik a másik fajta nano SIM?
"Minden szuperül működött, vettem egy mágneses töltőt is a telefonhoz, hogy nem-e tényleg a sokáig töltés miatt adódott a probléma. Ismét fólia előre hátra, plusz felrakás. Így éldegéltünk egészen újabb kb. 3!! hónapig (2015.09.01.)."
Az előbb azt írtad, nem szoktad sokat töltőn hagyni. Előre hátra és éldegélés. Három a magyar igazság. Hol a harmadik felkiáltójel?
"Ekkor ugyan is a nyári medencézés alkalmával igénybe vettük a vízálló funkcióját a telefonnak."
Ehe! Képzelem. Hát ez mondjuk hiba volt. Remélem tudod hogy a home videót a szervizekben mindig lementik, úgyhogy lehet már mindenki látta a hancúrt.
"Most már kicsit idegesebben mentem be a Telekomhoz. Útközben a Westendben megláttam egy Sony bemutatótermet, gondoltam ez kapóra jön ide is bemegyek panaszkodni."
Idegállapotba' vótál mi? Panaszkodni mehetsz, nem állsz velük jogilag semmilyen kapcsolatban.

Meguntam, rengeteg mondatba tudnék belekötni de nincs értelme. T-mobil, szerviz. Realitásvesztés, téveszmék, nyelvtannáciknak való komment.

CID.. 2016.09.25. 08:38:07

@The Good Boy !: @Szennymester 6000: Nono, azért maradjunk annyiban, a kijelzővédő fólia nem ördögtől való, pláne annak fényében, hogy jó néhány Sony mellé, gyárilag mellékelik;)

Manyecska. 2016.09.25. 10:09:24

@CID..: szerinted vénszivar fóliázza a kecskéit? Taníccs mester :D !

CID.. 2016.09.25. 16:40:10

@Manyecs: Szerintem inkább te tudnál tanítani engem :D

megamen1 2016.09.25. 19:48:58

van egy ismerősöm -egy igazi fasz- akinek a megjelenésekor azonnal kellett egy ilyen vízálló szoni, a kocsmában büszkén mutogatta a fotót, amin a kezében egy korsó sör, benne világít ez a szar.leginkább az ilyen, súlyos önértékelési zavarokkal küzdő pöcsöknek készítik ezeket a haszontalan szarokat (mert a vizet ugye nem nagyon állják) tisztelet a kivételnek...

2016.09.25. 21:16:32

@ergerberger: jól mondod, ekkora lámaság már fájdalmas, hogy a nanot beteszi a mikro sim foglalatba... áááááááááá

mad-man 2016.09.25. 23:10:59

@Kulics: Há' jó lesz az! A Trés droid megmondta.

The Crazy One 3om 2016.09.26. 05:39:38

Pusztulat. Azért a Facebook csíkon megint összeültek az okosok...

lanAlaturB 2016.09.26. 07:11:36

Baromi idegesito a leveliro stilusa, viszont a panasz jogos.
Ha tobbszor ugyanaz a hiba jelentkezik,ertheto,hogy nem akarja ugyanazt a szart visszakapni.
Egy normalis atalakitoban egyebkent nem mozogna kartya :
www.irodabarat.hu/papir-irodaszer/szamitastechnika/telefonok_diktafonok_tablagepek/mobiltelefon_kiegeszitok/saokig078-sandberg-sim_kartya_adapter_4in1_univerzalis_sandberg.html
Az ugyintezore,aki a nano-normalt javasolta nyugodtan mehet a panasz.
Foleg,hogy olyan alapveto dolgokkal sincs tisztaban,mint azzal,hogy csak 100%-ig lehet tolteni az akksit,utana nem veszi tovabb.
Max a toltofej melegedhet minimalisan,ha a telefon is,akkor az mar onmagaban hiba.
A ragasztasok 150-250 fokon kezdenek el a ho hatasara engedni,mig a telefon burkolata 60-70 foknal tobbre nem fog soha felmelegedni,mar az is nagyon durva lenne.

Terézágyú 2016.09.26. 08:45:52

"Én aki a távközlési szférában dolgozom a saját két éves LG mobil telefonomat kezdtem elavultnak érezni."

Ideillik a régi homár szlogenje:
Fogyassz, herdálj, szenvedj!!!!!!!!!!!!!!

The Crazy One 3om 2016.09.26. 09:15:06

Ötleteljük: ki dolgozik a távközlési szférában? az antennaszerelő? A UPC iroda portása?

Manyecska. 2016.09.26. 09:16:36

@CID..: most három pasit próbálok térben koordinálni..:DD:P Hát nem egyszerű!! gondoltam írok róla poszt.:D Amúgy vótunk borfesztiválon /az egyikkel :D/ olyan qwa jó kalbászok, stb.voltak csak néztünk!! Csak az a baj előtte egy másikkal voltam kajálni sza..:P De nem gond mert pont ezért napi két szigetkör megvan pechemre mindkettő ott fut.. :DDD...@Terézágyú: De nekünk miért kell szenvedni..??Ű:D ON Amúgy vótmá.tényleg párezerér' lehet kapni eldoPható vízálló fényképezőgépet hamár annyira rajta van az inger hogy a mhedencében fürcsiző csimótákat /óatyaég/ fényezze. Minden másra ott a mászterkárd de tényleg....

Terézágyú 2016.09.26. 09:30:00

"Innentől elgondolkodom, hogy akarok e továbbra is Telekom előfizető lenni! Akarok-e Sony telefont? "

"Én nem akarok debreceni diák lenni tovább!!!!"

@The Crazy One 3om:

Lehet hogy ügyfélszolgálatos :)
Most a pult másik oldalán áll. Szívás.

The Crazy One 3om 2016.09.26. 09:48:38

@Terézágyú: kizárt, akkor nem vesz listaáron telefont.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.09.26. 10:10:25

@Manyecs: húú, akkor most bennem is csalódni fox... Sony-m van nekem is, csak egy picit jobb (Z5). És minden alkalommal ott van velem a zuhanyzóban (nincs kád, zuhanyfülke van), ott muzsikál nekem. Azon hallgatom a csak interneten fogható kedvenc rádióm... Vagy esetleg videók mennek rajta, míg feredőzöm...

Kaptam felmentést...?

Terézágyú 2016.09.26. 10:15:37

@kekecke:
Teljesen jogos.
Én szóba sem állok olyan tahó emberrel, aki nem hallgat zenét zuhanyzás közben.

CID.. 2016.09.26. 10:15:48

@The Crazy One 3om: Pedig, máshogy nem igen tud venni ;)

Manyecska. 2016.09.26. 10:25:26

@kekecke: :))) feltéve ha 17 vagy, fiam ugyanezt csinálja, de max.hangerővel :D korán reggel megy a rock..

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.09.26. 10:56:00

@Manyecs: én még a múlt században voltam annyi. ;-) De a max hangerő nálam is játszik. :-D
@Terézágyú: dettó! :-)

Terézágyú 2016.09.26. 10:58:31

@kekecke:
Hogy kakálás közben is kötelező legyen a zenehallgatás, ezt még nem döntöttem el.

Manyecska. 2016.09.26. 11:12:11

@Terézágyú: van aki szex közben is képes cigizni. csaxólok. ON :D

Terézágyú 2016.09.26. 11:51:23

@kekecke:
De nem újságot, hanem tablettán vagy eolvasón!

Manyecska. 2016.09.26. 11:57:55

@Terézágyú: azér este nyóc és hajnal kettő közt hadd gyújtson már rá én viszont aszondom.....:)

Terézágyú 2016.09.26. 12:06:17

@Manyecs:

de éppen szex közben???

egyébként ne, ne bagózzon.

2016.09.26. 16:46:13

prémium kategóriás "írás"

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.09.27. 17:55:11

@Terézágyú: Arra próbált célozni, hogy őt este nyóc és reggel kettő között folyamatosan fűrészelik, szóval igazán megérdemel egy közbencigit a jómunkásember.
süti beállítások módosítása