Tékozló Homár

Szigorúan záródó időkaput üzemeltet az iStyle

2016.12.29. 13:30 | Homár Hilda | 91 komment

time_gate.jpg

Nemcsak a Samsung Note 7-est vásárlók szívtak nagyot idén, hanem az Iphone 6s-re benevezők közt is néhányan, és úgy tűnik az ő bajaikat sem sikerül gyorsan orvosolni. Az iStyleban valami misztikus időkapu miatt nem feltétlenül segítenek az ügyfélnek:

Tisztelt Cím!

2015.októberében vettem egy iPhone 6s készüléket a Vodafone-tól. Az én készülékem is érintett az akkumulátor cserében. Az Apple telefonos támogatási szolgálata segítségével beazonosítottuk, hogy szükséges esetemben is a csere, és iránymutatás is kaptam, hogy hol tudom a cserét elintézni. Az iStyle Árkádban kértem időpontot, 2016.12.13. napján 11.30-ra.

Azért, hogy ezt el tudjam intézni szabadságot kellet kérnem, és utaznom 160 km. Sajnos a pont ezen a napon Budapest- Keleti pu. történt technikai problémák miatt 100 perces késéssel értem be a vonattal, és elkéstem az időpontról. Azért felkerestem az üzletet, hogy próbáljunk valami megoldást találni a körülménykre való tekintettel (mivel önhibámom kívül maradtam le az idöpontról) ne kelljen ezért megint utaznom, és a plusz költségek elkerülése miatt.

Az üzletben vásárló nem volt, hárman álltak a pult mögött, de nem tudtak velem foglalkozni, nem vették át a telefont az időkapura való hivatkozással. Nem egészen értettem mit jelent, de tehetetlen voltam, teljesen elutasítóak voltak velem.

Én is foglalkozom ügyfelekkel a közigazgatásban dolgozom. Nekem az ügyfelek nem a vevőim, mégis azon dolgozom, hogy ügyüket minél hamarabb, rugalmasan el tudjuk intézni. Most újra el kell mennem, plusz költségen hogy ha azt akarom hogy a gyári hibás készülékem meg legyen javítva.

Azt már nem is részletezem, hogy a Keleti-pu. mekkora káosz volt. Nem tudták megmondani miért és mennyi időt késünk. A jegyárának visszatérítésére azt a választ kaptuk, hogy 60 perc után 25%-os visszatérítés, 120 perc után 50%-os visszatérítés jár. De azzal hogy én feleslegesen vonaton ültem egésznap, az előre legegyeztetett időpontom kárbaveszett azzal nem tudok mit csinálni. Lehet nekem is nyitnom kellen egy időkaput :)

Üdvözlettel:

B.

Az Almárium-Pro meg még bele is rúg egyet szerencsétlen méregdrága, de beteg telójával jelentkezőbe:

Kedves "Homár"!

Az én történetem egy iPhone 6s-ről, illetve a hazai "almahelyzetről", végül az Almárium-Pro nevű szervizről szól. Azzal nem túl sokat fárasztanám, hogy ezek közül a készülékek közül sok gyári hibás akkumulátorral került forgalomba. Amikor szomorúan tapasztaltam, hogy az enyém is beletartozik a körbe, még nem gondoltam azonban arra, hogy hosszú menet lesz - s még nincs  is vége.

Első körben a neten próbáltam elintézni a dolgot, de a hivatalos márkaszervizekbe már december elején nem tudtam időpontot foglalni. Később felhívtam az iStyle központi számot, ahol egy nagyon nem kedves és még kevésbé készséges hölgy elmondta, hogy az Andrássy úti szervizbe az idén már ne is menjek, ehelyett a Duna Plázába inkább, ahonnan elküldik a készüléket majd a szervizbe. Már az is sajátos almáéknál, hogy a szerviz nem is szerviz, bár az van ráírva - ezt már botor próbálkozásomból tudtam, hiszen az Árkádban lévő szerviz alig rámpillantva közölte, hogy a garanciális ügyek nem rájuk tartoznak.

A Duna Plázába érkezve kezdett igazán bosszantóvá válni a dolog, mert két kedves fiú - itt legalább kedvesek voltak, ha már segíteni nem tudtak - átküldött az Aréna Plázába, hogy ők nem, de majd azok átküldik a romos telefont. Hát nem... Kaptam viszont egy cetlit, a 3(!!!) szervizzel Magyarországon. 1. Bécsi út, 2. Andrássy út 3. Váci út.

Elmentem a Váci út 30. alatti Almárium-Pro-ba, ahol némi várakozás után egy érdes stílusú hölgy átvette a telefont, majd érdeklődésemre, hogy mikor lesz használható újra a készülék, csak annyit vágott oda, talán 1 hónap múlva. Megkérdeztem, hogy biztosan jól halottam-e, s kapok-e cserekészüléket, miután nem leárazva vettem a telefont 200.000 Ft-nál drágábban annak biztos tudatában, hogy gyártási hibás. Azt mondta, hogy természetesen NEM.  Majd vigyorogva megkérdezte, milyen számon tudnak majd 2017-ben felhívni, ha kész lesz a telefon. Ezek után írtam a cég központi e-mail címére, de választ még nem kaptam. 

Ennyit a magyar almáról, ami olyan, mint a magyar narancs... de még csak nem is sárga. 

UPDATE 2017. jan.9.

Második olvasónk küldött helyzetjelentést az ügy folyásáról.

Kedves "Homár"!

Az Almárium-Pro történetem vége (?) a mai napon történt meg. Kaptam 2017. január 6-án egy e-mailt, plusz a lányom telefonszámára egy üzenetet, hogy kész van végre a telefon. (Azzal a helyes, jópofa, ügyfélbarát megjegyzéssel, hogy amennyiben nem fáradok be 5 munkanapon belül, úgy 1.000,- Ft-/nap díjat számítanak fel a telefon tárolásáért???? Mi ez? Egy autó? Mekkora hely kell egy fránya telefon tárolásához? Amire már hetek óta várok egyébiránt.) A mai napon elzarándokoltam a műintézménybe, ahol sajnos ismét Miss Arrogancia fogadott.

Megkereste a telefont, majd arra a kérdésre, hogy miért tartott ennyi ideig a javítás, azt a választ kaptam, hogy mert majd' 2 hétig tartott, míg bevizsgálták a készüléket. Amikor bevittem, közöltem, hogy az Apple hivatalos oldalán beírva az IMEI számot, kiadta, hogy a hibás szériájú akkumulátor piheg a készülékemben. Ez nekem, a digitális dinoszaurusznak is kb. 5 percembe került, miért tart egy hivatalos szervizek ennyi ideig? 

Ezen  még túl is léptem volna. Azonban a  mennyi a garancia az új akkumulátorra kérdésre a 90 nap feleletet kaptam. (Csatoltan küldöm a hivatalos weboldal álláspontját, mely szerint a cserélt alkatrészekre is az 1 éves garancia vonatkozik.)

ke_pernyo_foto_2016-12-12_18_01_25.pngA kinyomtatott oldalt megmutattam Miss Arroganciának, aki erre annyit vetett oda: Miért nem oda vitte? Arra a logikus felvetésre, mely szerint ők az egyik hivatalos márkaszerviz, csak egy vállrándítás volt a válasz.

Rém bosszús voltam, hogy ennyi ideig voltam kénytelen nélkülözni a telefonomat, a banki utalásokat, munkahelyemen kölcsöneszközökkel intézni a közösségi média-kezelési feladataimat. Megkérdeztem, van-e erre náluk kompenzáció, ha már a cseretelefon adásától mereven elzárkóztak? Pontosan nem idézném a választ, de röviden ennyi volt: semmi.

Valamiért azt gondoltam - lehet kommentelni, hogy nem kellene almát venni, meg kellett nekem státuszszimbólum teló -, hogy Magyarországon a XXI. században létezik  olyan: fogyasztói jogok. 

Hát aki szeretné, hogy ezeket meg is kapja, az ne itt javíttassa a telefonját - bár sok lehetősége nincs, rajtuk kívül még két (kettő, 2) hely van szerte e hazában, ahol ezt megteheti...

Remélhetőleg nem kell újra a hibás akkumulátor miatt megkeresni őket, s vitatkozni azon, mennyi is a törvény biztosította garanciaidő.

Tisztelettel: 

Judit

P.S. A vezetőségnek még 2016. decemberében írt e-mail-jeimre a döglött macska se válaszolt. Mert első az ügyfél... Azért Miss Arroganciának búcsúzóul javasoltam, hogy végezzen el egy ügyfélkommunikációs tréninget...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EurósParaszt Lite 2016.12.29. 13:34:24

Elso. Minden almas problema nagyon sulyos a vilagban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.29. 13:48:28

@EurósParaszt Lite: "Minden almas problema nagyon sulyos"

Igen, elvitte a tavaszi fagy. Viszont kukorica termett dögivel.

EurósParaszt Lite 2016.12.29. 13:54:06

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: igen, viszont ha erdes hangu kombajnos bacsi takaritja be, a fene megette az egeszet. eg az sem kizart, hogy munkajat kovetoen vigyorogva megy haza!!!
A meregdraga eszkozokre penzt kiado tulajokat most sajnalni kell, ertem... (idiotabarom Hilda).
A 160 km-re meg mar nem jutott se toldalek, se rag, bizonyara grammatikai jegyre adtak volna ki, de a posztologyermek a hajnal 3 orai kezdetu sorbanallasi varakozasa ellenere sem kaparintotta meg azt a par karakternyi kiegeszitest, amitol nem tunt volna komplett, ujmagyari idiotanak - nem megy az egyutterzes, valahogy nem.
Tucatjaval olcsobb - filmecske.

borso 2016.12.29. 13:58:37

fasznak vesztek 200 ezres telefont? menőzni a hevrrok előtt meg mutogatni hogy 2 havi nettóból egy fos csilivilit vesztek. Hozzá + a bunkó magyar kiszolgálói? Lófaszt! Mobilt max 30.000.-ig veszek bírják 3-4 évig utána szó szerint kuka. oszt ennyi.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.29. 13:58:48

@EurósParaszt Lite: Ja.

Zokognak, hogy milyen sok híres ember halt meg 2016-ban. Pedig lehet, hogy még ennél is több híres ember született.

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2016.12.29. 14:04:09

ez igi asztala, várjuk meg tehát a szagértőt, hogy mi is állást foglalhassunk.

Thule 2016.12.29. 14:24:30

@borso: Mindenki olyan telefont vesz és annyiért, amennyit rászán. Semmi közöd hozzá, ne itt irigykedj ;) Az, hogy neked nem telik rá, az egy sajnálatos dolog. Nekem sincs iPhone-om, sosem volt és nem is lesz, mert nem akarok annyit rákölteni. Megtehetném de nem érdekel. Viszont nem ítélem el őket, ha nekik az a szívük vágya, hogy 2 évig fizessék a részleteket, akkor fizessék. Legyenek ettől boldogok. Senki sem fog olyan törvényt hozni, hogy nem lehet részletre telefont, mosógépet, tv-t stb venni. Mindenki azt vesz, amit akar, ne hogy már te mondd meg a frankót. Amíg nem a te pénzedet költik, addig nem mindegy neked? A poszt egyébként sem arról szól, hogy mennyi volt a telefon, hanem egy létező jótállási körbe tartozó probléma miatti ügyfélkezelésről.

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2016.12.29. 14:45:12

izé, nekem kell egy xiaomi. Baszki, ki se tudom mondani, de megnézném. Volt már valamelyikőtöknek?

EurósParaszt Lite 2016.12.29. 14:50:09

@Thule: a pocsek ugyfelkezeles sem kerult volna latoterbe, ha nem acsingozik a legujabb/s telora. Nekem sincs ifonom, nem is valoszinu, hogy lesz, Mac gepem viszont igen, ennek ellenere siman felall a szor a hatamon a posztolo-szeruektol. Ertem, amit kozolni szeretnel, de a nehogy mar te mondd meg a frankot ugyanugy reszedre is lehet irni. Valahogy mindig a csucstelefonnal felvagni akaroknak vannak ilyen 1st, pardon, zero world problemajuk, valahogy mindig roluk sul ki, hogy ureseletuek es igazi problemajuk meg sohasem volt. Nem szegenyseg-gazdagsag viszonylataban nem, hanem emberileg, fejlettsegileg nem. Az meg reg lejart sellak lemez, hogy minden ifon ellenes velemeny csak ostoba irigysegbol fakadha (ezzel szepen ala is huzva es a vegtelensegig bebiztositani hivve/akarva a fogyasztoi agyhalalt). Hadd fajjon, ha valakinek - feleslegesen - faj.
Jo volt ez a hurkas spagetti.

EurósParaszt Lite 2016.12.29. 14:51:57

@The Crazy One 5tös: Szaomi. Nem volt, de slager. Neha egybeesik a nemszarsag es a slagerseg.

EurósParaszt Lite 2016.12.29. 15:36:41

Szembejon az erdoszelen a CrazyOne, ott van a hatara erositve egy disznosult Globus majonezzel. Arra jon a Kompi, hat nem kitalalja egybol, hogy mi van a hatara erositve? Aztan kozosen megyeztek, hogy akkor homar'dozhatnak. Kurva jo ez a vicc.

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2016.12.29. 15:47:34

8.000ftert garancialisan cserelik az aksit a Bararos teren. Nekem is ugyanez volt a hoban annyi csavarral h az en keszulekem nem eset bele az ingyen csereljuk kategoriaba...

borso 2016.12.29. 16:18:47

@Thule: Professzor Úr! :-) Valóban , mindenki azt és olyat vesz amit akar. Nem is érdekel elárulom. Az átlag türhő magyarral ellentétben (tudniillik akinek nincs pénze 20.-án egy zsemlére vagy befizetni a gázszámlát ellenben aájfon faszomtudja mikkel szaladgál, mer'hogy aztat lássa ja szomszéd is). Szóval ennyi. Én is megtehetném de nem kell, pontosan az ilyen garanciális problémák miatt.Egyszerűen magyarország a komplett vadnyugat, itt senkit semmi nem érdekel, csak vedd meg tőle x százezerért a többi nem érdekes. ha garis problémád van akkor meg magasról leszarnak.

Treff Bubi 2016.12.29. 16:29:25

Mindig elhatározom, hogy drága és minőségi terméket veszek, mert azzal egy filozófiát és ügyfélközpontú hozzáállást is kapok a gyártótól, aztán amikor a filozófia seggre esik az ilyen Sacika Electric Kft. szintű partnercégeknél, akkor maradok az olcsóbbnál.

EurósParaszt Lite 2016.12.29. 16:54:16

@Treff Bubi: helyes. Az Applirol mindig Tom Selleck (Magnum) jut eszembe amint a Ferrari lokharitojat elpusztitotta es 30-nc ezer dollar volt a csereje.
@AzUtazó: es jobb megnosulve az elet?

The Good Boy 2016.12.29. 17:04:04

ájfon életérzés. Ez kell ide a nagy kk-európai valóságba. Nekem nincs, és nem is lesz ilyen gyártmányú telefonon. nem azért, mert nem tehetném meg, hanem ami körülveszi a márkát, visszataszít (mint a béemvé az autóknál). Rengeteg ismerősömnek van, 1-2 normális értékrendű kivételével azt hiszik, hogy egy polccal feljebb vannak a rangsorban. Miközben tisztán tudom sokról, hogy 2 év részletre vette, cserébe még a full xxxl díjcsomagot fizetve, mert úgy volt (feltételezhetően) fájdalomküszöbön belül a havi törlesztője. Aztán a drága díjcsomagot meg nyögi ezerrel, a kijelző minden másodiknak pókhálósan berepedve (mert biztosításra már nem futotta, cserébe új kijelzőre sem). Ez a nagy valóság. Meg az, amit karácsony előtt egy ismerősöm mondott: a 8 éves gyereke ájfont kért karácsonyra, mert az trendi az osztályban. ismerős, meg vett egy 4-est használtan, két havi részlet fizetéssel 50-ért (maga az ár is vicc, ha igazat mondott). És tőlem kérdezte, hogy tudok-e valakit, aki beregisztrálja (nem tudom, mit kell, nem is érdekel) neki, mert sehogy sem sikerül. Gratuláltam neki, meg biztattam, hogy jó úton halad a gyereknevelésben! Azt már nem jegyeztem meg neki, hogy a kölke semmivel sem lesz menőbb az ezeréves, 3,5 colos kijelzős, mások által évekkel korábban levetett, elavult telefonnal, mintha ennyiért vesz egy új alsó-közepes világmárkához tartozó droidosat, vagy egy középkategóriásnak vélt kínait.

Az pedig a poszt non plus ultrája, ha jól értem, akkor a szervizben, előre foglalt időpont szerint lehet megjelenni, és nincs kegyelem, ha valaki késik, még akkor sem, ha seggre pacsit játszanak az alkalmazottak, mert senki nincs az üzletben? Csodálatos!
Én meg azon gondolkodtam pár napja, hogy a több mint két éves (akkor csúcskészüléknek számító) androidos telefonomat le cseréljem-e (egy összegű kp-s vétel volt, rabság kötése nélkül), aztán rájöttem, nincs értelme kiadni 100-150.000.-t egy újért, amivel pont ugyanarra és ugyanazért használnám, mint a mostanit, ami , szervizt sose látott és még hibátlanul nyomja. Csak annyi a különbség az enyém típusa, meg az utódjai között, hogy az enyém két számmal kisebb típus számot visel, mint a jelenlegi (meg talán 0,1-0,2 coll-al kisebb a kijelzője (de ez sem feltétlenül igaz). Hát köszönöm szépen. Marad, amíg müxik.

gabors2 2016.12.29. 17:22:35

na ebben blogban megint Kommentelhetek ... iphone-rol semmit nem tudok, de sajnalom azt aki 200.000 Ft-ot kolt telefonra ... az hogy elromlik es nincs csere telefon az csak sulyosbito tenyezo

de most itt mi lenne tanulsag mert tenyleg erdekelne ..

Jóska Pista 2016.12.29. 17:25:33

Elküldeném ezeket a parasztokat a samsunghoz tanulni ügyfélkezelést. Robbanós note7-et cseréltem kétszer, mindkétszer ők alkalmazkodtak hozzám, és korrektül oldották meg. A végén mobil leadása után 2 nappal számlámon volt a vételár.

iPhone-t cégnévre próbáltam venni pár éve, apple webstore-ban, majdnem meghiúsult, mert csak egyfajta (EC/MC) kártyát tudtak elfogadni, nekem meg pont VISA volt. Következő évben kártyacsere után (nem ez volt az oka) rendelésnél már röhögtem mikor kérdezi milyen kártyám van, közlöm vele ez már nem probléma EC/MC van, de ők most változtattak, így most a VISA a nyerő. (Kollégának ellentétes kártyája volt, így mindkétszer sikerült a vétel, de szerintem vicc az egész)

Jóska Pista 2016.12.29. 17:26:33

Ja és sajnálom azt, aki szaros 2-300 ezret nem tud kifizetni egy mobilra.

gabors2 2016.12.29. 17:28:05

"a közigazgatásban dolgozom" "Azt már nem is részletezem, hogy a Keleti-pu. mekkora káosz volt"

akkor min csodalkozik a posztolo mindketto ugyanaz a szektor ...

The Good Boy 2016.12.29. 17:37:46

@gabors2: "de most itt mi lenne tanulsag mert tenyleg erdekelne .."

Elmondom: az egyik oldal (droidos) szerint: fos, semmire se való az ájfon.
a másik oldal (ájfon júzer) szerint: csak a harapott alma, mert az android, fos, szar, mindig lefagy, lassú, és különben is.
és van egy apró harmadik oldal (windóz), aki szerint minden sz@r, ami nem víndóz fon tíz.

De a legnagyobb tanulság: ha idehaza a harapott almád meghibásodik, az isten óvjon a szervizektől.

The Good Boy 2016.12.29. 17:43:34

@Jóska Pista: "Ja és sajnálom azt, aki szaros 2-300 ezret nem tud kifizetni egy mobilra."

csak, hogy felpörgessük ezt a posztot:

én meg azt sajnálom, akinek az élete azzal válik teljessé, hogy évente 2-300.000.-t kiad az aktuálisan új típusszámú telefonért

(egy polgár, aki ugyancsak ki tudná fizetni ezt az összeget, de nem ezen múlik az élete, meg a sikeressége -ja, amúgy nekem EC/MC kártyám van, asszonypajtinak pont a ritka esetekre, amikor egy fizetésnél zavar támadhat az erőben pedig visa. plusz egy amex, a külföldi utakhoz, vásárlásokhoz:D)

Jóska Pista 2016.12.29. 18:04:19

@The Good Boy: Drágám, osztán hol olvastál olyat, hogy attól válik teljessé az élet, hogy vesz-e valaki 2-300 ezerért mobilt?
Én csak annyit írtam, sajnálom akinek ennyi sem jut.

PS. céges vásárlásról és kártyáról írtam, abból csak egy van. Magánszemélyként ne menjünk bele farokméregetésbe, jobban jársz és a sztori nem arról szólt.

The Good Boy 2016.12.29. 18:10:54

@Jóska Pista: oké, béke veled testvér. csak a posztot akartam felpörgetni. farokméregetést nem szándékoztam elindítani, bocs, ha ez jött le.
A cégkártyás kitétel elkerülte a figyelmemet, ígérem jövőre jobban odafigyelek az olvasás-értelmezés kombóra ;D

EurósParaszt Lite 2016.12.29. 18:26:07

Ostoba barom a JoskaPista. A telefon bekerulesi ara es az eladasi kozott akkora a szakadek 300 eseten, hogy tenyleg anyad, ha ezt annak ertekeled, aminek irtad. Nem az osszegszerusegrol van szo vagy hogy megengedheti-e valaki. Az nem ennyi sem jut kategoria, hanem hogy elhitetik veled, hogy annak annyi az erteke es hogy kell neked. Ket kulon dolog, de tipikusan az ilyen fejekben, mint a tied, eggye mosodik. Nincs beke, halal van es enter van. Fakk.

Cycmen 2016.12.29. 19:11:24

@EurósParaszt Lite: Mi az neked nem telik még egy szar 200 ezres telefonra sem?
Akkor rád mutogatnak az utcán, hogy "ott megy az olcsótelefonos" ! Nem kell megfilozófálni hogy annyit nem adok érte, csóró vagy és kész!

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.12.29. 19:28:07

Amúgy a vásárlóknak kinyílhatna a szemük. A drága telefon csak egy drága kütyü, semmi prémiumot nem kapnak érte. Valóban az a madár, aki kifizeti. Veszel egy átlagos telót, ami jobb esetben nem romlik el, mert elég kiforrott, használod, a maradék 100-150 ezerből meg kijön egy jobbfajta örömlány, vagy jópár korsó sör.

"Én is foglalkozom ügyfelekkel a közigazgatásban dolgozom."
Fotosop, ott nem fizetnek annyit, hogy aból kijöjjön egy almafon... :D

@Cycmen: Ennyi vazz, és még hőbörögnek is.
Pedig az igazán menők hetente vesznek új ájfónt!

EurósParaszt Lite 2016.12.29. 19:29:03

@Cycmen: igen, sajnalom, meg tanulnom kell, hogy ne reagaljak minden onerzetvezereltseggel terhelt temara infantilis ideologiak gyartogatasaval es ne akarjam bemagyarazni magamnak es kornyezetemnek a valotlant faraszto kormondatok segedelmevel. De ha egyszer a valosag annyira fajdalmas! De'e'e'e'e' (xksz)

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.12.29. 19:31:29

Mondjuk hogy kicsit reálisabban értékeljük a dolgot, szóval az zlet is elég szar dumát választott :D Persze, csak időpont :D
Egy Apple-nek címzett levélben le lehetne írni a dolgot, hátha akkor már nem lennének annyira merevek.

KaTe 2016.12.29. 19:49:07

@borso: SZerintem örülj neki, hogy vannak a posztolóhoz hasonló emberek akik megveszik a 200 ezres telót. Ha nem venné meg senki a drága telefont, hidd el te se nagyon kapnál 30.000 ért semmilyen mobiltelefont. Internetezni se nagyon tudnál rajta, ugyanis a gyártóknak és a mobilszolgáltatóknak semmi érdekük nem lenne abban hogy fejlesszék pl. a hálózatot illetve az eszközök tudását. Cserébe mondjuk lenne 100 forintos percdíj, meg butatelefon 100.000 ért. Az úgy jó lenne?

gabors2 2016.12.29. 19:56:43

@The Good Boy: koszi !!! en magam meg egy blackberry 9700-st hasznalok :-))))) tokeletes telefonalni vannak billentyuk rajta, sokszor lejtettem oszt semmi baja ... akkor csucs-tek volt igy azota is bluetooth-al megy a kocsiban (mar abbol mar a masodikban) tud vifi-zni mas meg minek egy telefonba?

"Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz! "

mechanikus körte 2016.12.29. 20:19:40

@Jóska Pista: "Ja és sajnálom azt, aki szaros 2-300 ezret nem tud kifizetni egy mobilra"

Én azt sajnálom, aki szerint megéri ennyit kifizetni egy mobilért. Ebben az évben a fenti összeg kb. 4-5-szörösét költöttem utazásra, részben barátokkal, részben családdal - vehettem volna mindenkinek egy ilyen szart belőle, de minek? Sokkal több és maradandóbb élményt szereztem magamnak és a szeretteimnek.

lomposfarkas 2016.12.29. 20:49:27

Azért milyen pöffeszkedő szervízbanda ez, hogy elhajtja a másfél órát késő kuncsaftot? Nooormális?

"Az iSTYLE üzletekben és webshopon felfedezheted az Apple világát"

De jó, hogy csak Motorolára volt eddig pénzem, ki kellett maradnom ebből a megfizethetetlen prémium-életérzésből, a kiváltságosoknak járó különleges bánásmódból... ha-ha-ha :))

EurósParaszt Lite 2016.12.29. 20:59:06

@mechanikus körte: majd elviszi az alchzchejimer a maradando emlekeket.:) Az orok feledes mezejire. Mi a munkakorod es mennyit keresel te, hogy ennyit koltesz?(es hogy kepzeled?:D)
@lomposfarkas: nem fogod tudni folytatni a markatermek-vonalt. Mit fogsz venni vajon kovetkezoleg enter.

Jóska Pista 2016.12.29. 21:13:00

@mechanikus körte:
húha! Kifizettél másfél millát egy évben utazásra? :)))))))))

Nyilván aki vesz egy drágább mobilt annak nem futi utazásra és baráti sincsennek. (sic!)

fiktiv állat 2016.12.29. 21:43:14

@gabors2: Én is imádtam a 9320 és Z30 telefonjaimat, de lássuk be, ha a telefon/sms/email kombónál többre akarod használni a telefonod, akkor a jelenlegi felhozatalból az Apple jön ki győztesen. Megjegyzem egy szaros Androidos Blacky is 200e, már amelyik vállalható. Van pár Apple cuccom, és pont leszarom a filozófiát meg a marketinget, egyszerűen jó használni ezeket az eszközöket. Pont azt tudják amit ígérnek, azt viszont gyorsan, megadva a rendes felhasználói élményt...

fiktiv állat 2016.12.29. 21:45:49

@mechanikus körte: Aztán honnan tudod tesa, hogy az átlag vagy átlag feletti Apple fogyasztó mennyit és mire költ még az eszközein kívül?! Soroljam? Nehogy aztán elpirulj...

The Good Boy 2016.12.29. 22:05:42

na kezdődik a pénisz hosszabbítós játék: 3, 2, 1, go

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.29. 22:13:16

@fiktiv állat: "egy szaros Androidos Blacky is 200e, már amelyik vállalható."

Bruttó 12500 volt az androidos telóm, és vállalom. A GPS jó játék benne, minden másra jobban használható egy nótbúk. Vagy egy hónapja be se kapcsoltam.

EurósParaszt Lite 2016.12.29. 22:35:36

Meghogy 200. Tulozzunk mar. Na mindegy is. Azert az tok jo, hogy egy tobbgyerekes anyukat letesaznak.:DD Hatra erositett majonmezet mindenkibe! (teccoleges markajut)
Olvastam egy czikket, hogy 10-bol 8 netezo teflonos ma mar. Biztos SG szintu techbulvar cikk volt. Mondjuk ugyanabbol a korbol kerulhetett ki ez az arany is, ugy ertheto.

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2016.12.29. 22:49:15

Krisztusban szeretett testvéreim, inkább ötleteljünk: írja a poszter, hogy a közigazgatásban dolgozik. Ilyen helyesírással ugyan hol?
Ugyanezen gondolatmenettel, Gedeon végképp visszavonult?

Tehetséges ugandai buzi 2016.12.29. 22:53:23

Én ezekben a pillanatokban épp egy kád forró vízben áztatom szorgos munkában megfáradt testem. (Nem, Manyecs, hiába is kérlelsz priviben, nem küldök szelfit a ménkü nagy bráneremről!) Szóóóval, arra gondoltam, nézek valami pornó-horrort a táblagépen és közben bal kézzel szórakoztatom magam.

De előtte sajnos voltam olyan hülye és felnéztem ide, a homárra... Ha tudtam volna, hogy ilyen hitvány a délutáni téma!

gabors2 2016.12.29. 23:11:33

@fiktiv állat: en CSAK telefonalni akarok a telefonnal (nagy ritkan egy sms) erre tokeletes, akar 3-4 napig nem kell tolteni, konnyu kicsi nem kell data plan semmi, kocsiba is tokeletes

ha barmi mast akarok akkor minimum egy tablet vagy inkabb egy laptop-ot hasznalok

vettem egy regebbi Androidos Samsungot de csak hogy clash of clans-t tudjak jatszani masra nem kell

Baluci 2016.12.29. 23:52:57

Hihetetlen... Nem fogom fel én se hogyan képesek ezt emberek megcsinálni?...
200 ezer egy szaros telefonért... Döbbenetes...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.12.30. 00:55:43

@borso: te egy nagyon komoly érv vagy a fogamzásgátlás mellett

Manyecska. 2016.12.30. 08:30:26

@Tehetséges ugandai buzi: irigy állat!! mellesleg az uram:D lányai itt vannak két napja plázázik az ember dx kezd mentálisan deficites lenni!! aszonta már hányik a barbiktól .., én meg a fia/i/mat tanítom korizni lerohad a lábam lekközelebb cserélünk tuti nem lábat, programot.., de te csak áztasd a csoffadt testedet ezért tartittazórszág!!
@Semmitnemérszakitiltással: hát ja!! bár most sok középvezető visszaült ügyintézőnek hogy ne rúgják ki! Jó mi??

Manyecska. 2016.12.30. 08:32:58

@Baluci: Ja. Kéccázezerér' már kapsz egy jobb telefonfülkét is.
:DD /mellesleg én is dolgoztam ezér jó kisfőnöknek lenni nemtom mikor voltam utoljára két hét összefüggő szabin../ ON

Manyecska. 2016.12.30. 08:34:35

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: napi szar idevágó vicc: hogy hívják a messziről jött csövest...? a megfejtést kori után megmondom. :D

haveromjeno 2016.12.30. 08:36:40

"Én is foglalkozom ügyfelekkel a közigazgatásban dolgozom. Nekem az ügyfelek nem a vevőim, mégis azon dolgozom, hogy ügyüket minél hamarabb, rugalmasan el tudjuk intézni."

Egyrészt üdvözlendő a pozitív hozzáállás (szokás nondani: Isten tartsa meg jó szokását), másrészt nagyon fel tud bosszantani, amikor elutasító, cseppet sem segítőkész, lenéző ügyintézéssel találkozom a közigazgatásban. Ugyanis ott valóban nen vevő az ügyfél, ha mindenképp jellemezni kell, akkor főnöknek mondanám. Hiszen tőle kapja a fizetését...

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.12.30. 09:37:44

@mechanikus körte:

Én is sajnálom az ilyen embereket, de a fenti esetek mutatják, hogy miért.

Mert hiába vannak a magyar jogszabályok, hiába adsz ki egy valag pénzt azt remélve, hogy ügyfélként kezelnek, reménytelen.

Az én utóbbi két telefonom már kínai (Xiaomi, LeTV/LeEco), ahol kevesebbért többet kapok, mint egy magyar boltban vásárolt, hasonló árú mobil esetében. (Tegyük hozzá, hogy az ilyen telefonoknál ajánlott mókolás nemhogy nem áll tőlem távol, de azért is szeretem, mert a különböző custom ROM-ok közti választás lehetősége a szabadság érzetét adja meg, a telefon használhatóságának kitolásával együtt.)

ptspts 2016.12.30. 09:44:03

Köszönjük a posztot. Kiderül belőle, hogy mire számítson az, aki a magyar iSTYLE-nál akar javíttatni egy iPhone-t. A posztban írtak alapján mindenki eldöntheti, megéri-e neki ennyi pénzért iPhone-t venni, ha ilyen szervizre számíthat.

A vásárlás mindig kockázattal jár: ha a termék elromlik, az a vevő idejébe és pénzébe kerül (jelen esetben a vevő egy csomó időt töltött a vonaton, és a vonatjegyért is ő fizetett). Érdemes vásárlás előtt ezt a kockázatot is figyelembe venni. Telefon esetén például reális, hogy 3 hónapon át nem tudja a vevő használni az elromlott telefont, cserekészüléket nem kap, és sok bosszúsága lesz, mire megjavítják. Aki ezt nem tudja vállalni, az inkább ne vegyen drága telefont.

Én úgy oldom meg, hogy a régi (okos)telefonomat megtartom, és ha az új elromlik, akkor 3 hónapig el tudok lenni a régivel is. Ha a régivel is baj van (például annyira régi, hogy a szükséges alkalmazások már nem futnak rajta, vagy túl hamar lemerül), akkor a tartalékkeretből veszek egy új telefont, olyan áron, hogy szükség esetén 3 havonta tudnék újat venni, hogy még nem fájna a kiadás.

EurósParaszt Lite 2016.12.30. 10:38:02

Egydimenzios kis nyikhajokat alkalmaznak itt is. Volt mar Nekem Is ugyintezesem - nem I temaban - es ugyanigy forgalmi gixer, ugyanigy nem ertette meg senki, hogy mijert is konnyesek a sazempillaim es trillazoan artikulalatlan a hangom. Nagyon belso rendszerben kepes gondolkodni szamos fovarosi, ertsd: az a vilag nemhogy kozepe, de egesze. Ismertetocsatorna/tananyag jelleggel elo kell ilyenkor adni, hogy auto/kozkozlekedes, ami ido, penz, energia, tervezettseg. Merthogy kepesek olyan ok-okozati osszefuggesekre is hivatkozni, amilyen ok-okozati osszefuggeseket csak esoembereknek/kisgyerekeknek vezet le az ember, lassan, jol tagoltan. Kozbe' meg ok az eso-ennberek, mert nem lasak az erdotol a bokrot, hO-hO-hO, itt a Mikulas. Fakjuenter.

EurósParaszt Lite 2016.12.30. 10:40:30

Lehetne egy Ubdate a poszthoz. Kovetkezohoz is.

borso 2016.12.30. 11:03:05

@KaTe: Boldog vagyok, mert a fogyasztó társadalom becumizza a koreában készült 2dolláros órabérért dolgozó munkások 20 dolláros telefonját nálunk 2-300.000.-ért, mint ahogy az összes ruha/táskamárka fillérekért gyártott, európában pedig százezrekért vagy milliókért eladott termékeit. Igazi fogyasztó társadalom! :-) Boldog vagyok, mert legalább akkor születhetnek ilyen cikkek! :-)

borso 2016.12.30. 11:05:35

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Addig cimbi amíg a kb 20 dollárét gyártott mobilt megveszitek 2-300.000-ért, isten ments, hogy legyen fogamzásgátlás! :-)

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.12.30. 11:09:48

@The Crazy One 5tös: nem tudom, melyiket akarod, szóval...

1. Csak pár típus tudja a B20-as, 800Mhz-es frekvenciasávot, amit azt jelenti, hogy a többségnél vidéken, nagyobb településeken kívül visszacsöppensz az 56k-s modemek korszakába, ami szívás, ha fontos a mobiladatkapcsolat.

2. Kell vele mókolni, már ami a ROM lecserélését illeti. Nem egy rocket science, plusz van benne egy qrva idegesítő engedélyezési fázis, de egyszer kell csak beugrani a mélyvízbe, de megéri, mert a tyúklábas alkalmazások idegesítőek.

Én egy Redmi Note 3 Pro-t (3/32) cseréltem le a Leeco-ra, de középkategóriában bestbuy ez a Xiaomi még mindig. B20 nincs benne, viszont csomó ROM van hozzá az XDA-n (már a Nougat-os verziót is rakják össze szorgos hobbiprogramozók). Van neki B20-as változata, de azzal az a baj, hogy kicsivel nagyobb a B20 mentesnél, ezért a tokok már nem mennek rá (egyelőre nem is nagyon indult be a gyártás), és ROM-ból is jóval kevesebb van.

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2016.12.30. 11:15:31

@Lesből Támadó Szárítókötél: nézd, 40 euróért kínálják az s1 modellt. Ahogy láttam, aladár expressz 9 dollárért küldene nekem hozzá akksit. Én csak jót olvastam róla. Ennyi pízír...

KaTe 2016.12.30. 11:23:06

@borso: Szerintem a fogyasztói társadalom nélkül nincs innováció. Ez van. 2000 évvel ezelőtt is volt fogyasztói társadalom, csak akkor nem az Iphone volt a menő. Én 100% megértem hogy nem bírod elfogadni, hogy valaki ennyi pénzt kiad egy kütyüért, sőt, amikor kijön az Iphone sorozat aktuális darabja, akkor én is "furcsállom" hogy nem egy ember képes órákon át várakozni a bolt előtt, hogy elsők között vehesse meg a terméket, negyedmillióért. Úgy tűnik pár ember értékrendje kissé felborult. Más egy jó ebédnek is örül, vagy a ragyogó napsütésnek, valakinek pedig a boldogsághoz egy negyedmilliós iphone kell. Különbözőek vagyunk, na. Részemről amúgy bármennyi iphone fogyhat, felőlem vihetik a 4K tévét is hegyekben, így idővel én is egyre olcsóbban juthatok hozzá a termékhez. Persze mondhatom, hogy nekem nem kell iphone meg 4k ívelt tévé, vagy többszázezres táska. De ha az iphonet 250.000 helyett csak ma 30.000 ért adnák, akkor megvennéd te is, nem?

Tudod Te azt jól! 2016.12.30. 11:37:45

Tessék mondani, ez már az évvégi?...

EurósParaszt Lite 2016.12.30. 11:39:54

@KaTe: a ifont nem vennem meg semennyiert, illetve nem mutatkoznek vele. HobbiOS jelleggel az iOS-t felfedeznem, de nem szeretnek mutatkozni ifonnal sehol, bekerulesi erteketol fuggetlenul, mentalitassy filozoffia mas, mint ami en vagyok. Erre mondta egy ismim ismije egyszer, hogy mit torodok en azzal, ki mit szol, nekem kell, hogy jo legyen. Pont inverze volt ez az eset a mindennaposaknak. Akaratlanul is kifejezed magad targyakkal, s nem feltetlenul azt sugarzod vele ami benned van vagy nincs, hanem amit a fejekben jelent az a targy/markajelzess.

Ejenek a kinai - hasznalhato - szarok. Van ennek a keleti ujhullam-ujkorszaknak egy kellemes bukeja. Ha mar mindenkepp tapikijelzos korszak van, legalabb ne gorcsoljuk tul. Ez a 'fontos a mobiladat-kapcsolat' tema meg felreertelmezheto; az en olvasatomban egy stabil Edge kapcsolatra is felteszek akar uzleti fennforgasat, tehat akinek mindig, mindenhol a nagysebesseg a lenyeg, foleg ilyen 1-2Gigas csomagokkal, azokra en kicsit nagyon ferden-furcsan szoktam nezni enter.
Miert cserelted le a RedMit Xiaomira? Hm.

Manyecska. 2016.12.30. 12:35:47

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: nem, a távcsöves, úgy híjják!@EurósParaszt Lite: mi lenne, hokiztál már 56x26 méteres jégcsarnokba??? Soká tartott:D ! Nekem.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2016.12.30. 13:07:27

"vettem a telefont 200.000 Ft-nál drágábban annak biztos tudatában, hogy gyártási hibás."

vadász... vadász... :o)

Manyecska. 2016.12.30. 13:38:09

Most nem azér de a uram is kormánytisztviselő oszt egy xar nyolcvanezres Samuval hasít két éve mondjuk folyton rám akarja testálni :D ON

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.30. 13:38:11

@Tudod Te azt jól!: "ez már az évvégi?"

Nem, az most jött be. Elsőzők előnyben.

Manyecska. 2016.12.30. 13:39:33

@RosszQtya: hát hallod én voltam a vadásznő tegnap, idióta körzeti orvos a laborbeutalóra NEM írta fel a vérképet csak a +..t amiket a maszekorvos kért...így megint vért kell venni , ofkorz jó pénzért!! :D 4400 Ft de legalább a plázában van a labor :D:D Hát az annya p..csáját a dokinéninek ON

borso 2016.12.30. 14:21:57

@KaTe: Ez így van. És hidd el, bár ezt nem akartam itt írni, de simán vehetnék 4K-s TVt akár minden szobába (5db) és vehetnék havonta 3 ájfont is, mégsem teszem. Sajnos a magyar emberből azonnal az jön ki, hogy biztos irigy vagy. Eszébe sem jut a dolgok lényegét átlátni. Nem nem vagyok irigy, soha nem is voltam. Mindenki arra költi a pénzét amire akarja, én meg maradok tudatos vásárló! :-)

borso 2016.12.30. 14:23:31

@KaTe: A vége kérdésre, NEM, 30.000-ért sem venném meg, mert nem vagyok magamutogató, hívalkodó tipus. :-)

CID.. 2016.12.30. 17:43:54

@borso: Minek neked 4K-s TV, még a FullHD adások is ritkák :D

@KaTe: Mondjuk, pont a xifon ami kín8san ügyel arra, hogy elég szűkös legyen a termékpalettájuk.

Egyébként én is rühellem az IPhone-t, lévén minden suttyó azt használ, viszont, figyelembe véve a mai Androidos kínálatot, lassan kezdek elcsábulni egy 5SE felé, csak olyan cikinek tartok egy xifont használni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.30. 19:01:01

@CID..: "...kín8san...
Egyébként én is rühellem az IPhone-t,"

Ahogy nézem a gyakori elütéseidet, a mostni telódat kukázhatod. Talán gondold meg mégegyszer azt az ájfónt! :))

CID.. 2016.12.30. 20:56:19

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: azért ugye, hajlott korod ellenére érted papi? Cseréld már vissza a régi nicked légyszíves;)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.30. 21:01:57

@CID..: :)) Értem.

A nickem marad, amíg uszító diktatúra van.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.12.30. 22:01:21

@KaTe: "Szerintem a fogyasztói társadalom nélkül nincs innováció"
Szeretném a f.t.-ba vetett hitedet kicsit megingatni. Hidd el, nem az pörgeti az innovációt, hogy a 2.000 Ft-os előállítási költségű terméket te 200.000-ért veszed meg. Ebben az esetben minden ifón mellé személyes célműholdat kapnál már...
Csak egy rövid példaként szeretném megemlíteni, hogy a kilencvenes években a processzorok teljesítményének folyamatos robbanogatása közepette egyszerűen nem hozták ki az újabb és még kisebb, még gyorsabb termékeket, mert a tervezett életgörbéje még nem tartott ott (profitmaximalizálás). Tehát ebben az esetben hiába vettél meg egy 1.000 Ft-os lapkát egy havi fizetésnek megfelelő összegért, az innovációt szemernyit sem mozdítottad elő.

Vagy a videokártyáknál: két év különbséggel kiadott ugyanolyan játékban a vizuális felhasználói élmény cseppet sem javult, de a játék számítási igénye hatványozódott. Ezt magyarázhatjuk azzal, hogy ugyanaz a csapat elhülyült és elfelejtett programozni, de szerintem hamarabb igaz, hogy csak azért kellett ennyit számolni, hogy új kártyát vegyél. Ez innováció?

Egy másik aspektusból: korábban vettél egy terméket és évekig használtad. Célja volt a gyártónak, hogy strapabíró, nívós terméket adjon el neked, mert akkor legközelebb is megveszed tőle pár év múlva a cuccát. A f.t. eljövetelével nem erre megy a fejlesztési pénz, hanem a nyomorúságos pozicionálásra, a marketingre, meg arra, hogy azt kiszámolják, hogyan szarjon be gariidő vége után egy hónappal a ketyere. De nem is kell jó terméket gyártani, hisz fél év múlva itt az n+1 verziószámú, dobd csak ki a régit.

Ha ez lenne a fejlődés, hát...

Jóska Pista 2016.12.31. 04:07:11

@borso: hagyd már el ezt a hülyeséget, hogy azért nem veszel iPhone-t, mert nem vagy hivalkodó típus.
Pont azon az úton vagy, mint aki
azzal jön, hogy neki iPhone-ja van, és akinek nincs, azért nincs mert nem engedheti meg magának,
csak te a másik végén.

Az vesz iPhone-t akinek tetszik, ismeri, vagy kielégíti az igényeit. Te nem ez vagy, nem veszel, te dolgod. De mást ezért miért kell fikázni?

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:
az a baj veletek, hogy azt hiszitek egy termék ára csak az a marék homok, amiből készül. Egy processzor mögött sok ezer óra tervezés van és technológia, ahogyan egy játék ára sem egyenlő egy dvd előállításának költségével. És azért gyártják addig azt és nem a következő szériát, mert a második után csődbe menne a gyár, aztán se régi, se új széria nem lenne.
És igen, azért lehet 30-50 ezres mobilokat árulni, mert vannak akik megveszik a csúcskategóriát, amin valóban extra profit van. És igen, egy 60 ezer forintos előállítási költségű Iphone-t eladnak 300 ezerért, de míg odajut, hogy 60 ezerért gyárthassa, sok milliárd dollárt kell kifizetnie. És még így is előfordulhat valami gebasz, lásd a note 7 három milliárdos buktáját.

EurósParaszt Lite 2016.12.31. 09:17:54

Hivalkodas nelkul nincs innovacio! (Es tenyleg). Es intonacio? Jatek a szavakkal! Jatek az agyarakkal. Jatek es guriga 10 percben - mai termekunk a szarrud!

EurósParaszt Lite 2016.12.31. 09:40:12

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: johetne egy kozgazdaasz, mert ez egy erdekes kerdes. Egy ilyen blogon meg alapkerdes egyenesen.Ebben is van valami, amit irsz, de abban is, amit KaTe. A robbanogatas jo szo.

VT Man 2017.01.01. 02:34:05

@Lesből Támadó Szárítókötél:
Xiaomi jo, de a garancia szopas, ha noname hongkongi webshopbol veszed (mint en).
Cserebe nem 200 ezer, csak 45, es eleg jo!

CID.. 2017.01.01. 08:36:11

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: optimista vagy, ha azt hiszed olyan hosszú életű lesz a homár ;)

Mille38 2017.01.01. 14:41:23

Minek kell csilliárdokért olyan telefont venni, ami nagy valószínűséggel gyári hibás?

testnedv (törölt) 2017.01.02. 11:55:51

@borso: kemény vagy!

onderon 2017.01.05. 20:03:46

istyle régóta köztudott, hogy egy büdös gyökér társaság, élükön a fő büdös gyökérrel, handrással.

Tyto Alba 2017.11.19. 07:54:09

@borso: nem tudom osztani az álláspontodat. A régi előfizetőknek/nagy díjcsomaggal rendelkezőknak kamatmentes részletre adják a telefont. És ha már több mint 20 éve vagyok előfizető, miért is ne lehetne nekem egy iPhone-om? Az Androidos, évken át használt SonyEricsson Xperia után először ajándékba kaptam a fiamtól a 4-est, azt cseréltem tán 3-4 év után 6s-re, még garanciális, és most romlott el, kezdek félni, mi vár rám.
süti beállítások módosítása