Szegény Zsolt 4 hónapig hajtotta a beteg tabletjének az ügyét, azért, hogy aztán a Média Marktot, 2 szervizt és a Békéltetőt is megjárva ott álljon a startmezőn megint.
Kedves HomárBlog!
Próbálok objektív maradni és időrend szerint haladni.
2016. 12.17.
A Media Marktban vásárolok egy ACER tabletet ( 24.990.- ), amit nagyjából havonta egyszer, műszaki végzettséggel rendelkezvén szakszerűen és boldogan használok.2017. 05.22.
Észreveszem, hogy némileg lötyög a töltő csatlakozója, ezért befáradok a nyíregyházi Media Markt áruházba és jelzem ezt a problémát, ahol készségesen fogadnak és átveszik a terméket javításra, maximum 15 napot ígérnek, ahogy ez lenni szokott, valamint amennyiben tovább húzódna egy telefonhívást, ahol jelzik a késlekedést.2017. 06.29
Befáradok ismét az áruházba, érdeklődni, hogy vajon elfelejtettek-e vagy még mindig harcolnak az Acer nagymesterei a gépecskémen Brnoban, ugyanis mint utólag kiderült ide küldték. Itt az első nagy pofon, miszerint a tabletem "szakvéleménye" megérkezett, ami megállapította, hogy a töltőn én biza' mechanikus sérülést okoztam, mégpedig olyat, ami a tableten BELÜL!! tönkretette a csatlakozó alaplaphoz való forrasztását! WOW, nem tudtam, hogy ilyen is lehetséges, de örültem legalább az információnak, hogy bár a kutya sem keresett idő közben a Mediától, de attól az események folytak tovább. Természetesen nem fogadtam el a véleményt és a 13.000 Ft-os javítási ajánlatot, azonban mivel nem tudtak semmi mást felajánlani, így kértem, hogy küldjék vissza és megyünk tovább...A Békéltető Testület döntött: Független bevizsgálás!
2017. 09.15.
Ismételt termékleadás, ígéret, miszerint 5 napon belül hívnak és visszajeleznek!2017. 09.22.
Telefonálok, mert az infó ismét az éterbe veszett, nem tudnak róla semmit, azt sem, hogy felküldték-e már vagy sem, egyre nagyobb ígéretek következnek, most már két napon belüli visszahívás az aduász a lerázásban!2017. 09.26.
Ismételt személyes látogatás, a természetesen elmaradt telefon miatt. Az osztályvezető hölgy közli velem temérdek badarság mellett ( azzal mentve magát, hogy ő egyébként ehhez nem is ért! ), hogy az új hely ahova küldték - Avansys Notebook Szerviz - megállapította, hogy nincs is semmi baja a tabletnek, csak a töltő sérült, amit kicserélnek nekem, bár ezt eddig csak emailben jelezték a hölgynek, ezért nem hivatalos az infó.Ekkor nyílt ki a sokadik bicska a zsebemben: A második szakszerviz megállapítja, hogy nem is lötyög az usb csatlakozó az alaplapon, amiért bevittem és amit az első szerviz igazolt is és visszakapok egy hibás tabletet egy új kábellel?
4 hónap alatt sikerült eljutnia oda a Media Marktnak és a partnereinek, hogy azt sem tudják mi baja van a terméknek, nemhogy megoldják azt!
Ilyenkor van bármi más lehetőségem, minthogy a Békéltető és a Fogyasztóvédelem között rohangálok? Mire hivatkozhatok esetleg, amit eddig nem vetettem be?
Köszönöm előre is,
Zsolti
Megkérdeztük, mik Zsolt lehetőségei:
Kedves Homár Olvasó!
Ha a készülék hibája a hiba ismételt kivizsgálását követően is változatlanul fennáll, akkor javasolható egy ezzel kapcsolatos írásbeli, tértivevényes levélben megküldött panasz benyújtása a cég székhelyére címezve. A levélben a jótállási igényt érdemes ismételten előterjeszteni megfelelő határidő tűzésével.
Ha a vállalkozás az írásban előterjesztett panaszt elutasítja, akkor a követelés tejesítésével kapcsolatos jogvita végleges lezárása csak a bírósági peres eljárás megindításával lehetséges. Egy perben azonban vélhetően elkerülhetetlen lesz egy igazságügyi szakértő kirendelése, hiszen a vállalkozás jelenleg a termék hibás voltát is kifejezetten vitatja. A szakértő a készülék hibáját meg tudja pontosan állapítani, illetve abban tud véleményt nyilvánítani, hogy a hiba oka a teljesítést megelőzően vagy azt követően keletkezett.
A bíróság a beszerzett igazságügyi szakértői vélemény és a perben rendelkezésre álló egyéb bizonyítékok (pl. a békéltető testület előtti eljárás iratai) alapján fog döntést hozni a jótállási igény jogszerűségével kapcsolatban.
A bíróság jogerős határozatának meghozatalát követően a céggel szemben végrehajtási eljárás is indítható, ha az ítéletben foglaltaknak önkéntesen nem tenne eleget.
Felhasznált jogszabály:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 1952. évi III. törvény a polgári perrendtartásról
- 1994. évi LIII. törvény a bírósági végrehajtásról
Az eset kapcsán az alábbi példamutató levéllel jelentkezett nálunk a Media Markt:
Tisztelt Homár,
Kedves Vásárlónk!
Nagyon sajnáljuk, hogy egy nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban ilyen kellemetlenségeket kellett megtapasztalnia! Kérem engedje meg, hogy a mi szemszögünkből is reflektálhassunk a történtekre.
Az Ön által leadott készüléket, - annak rendje és módja szerint - továbbítottuk az illetékes márkaszervizbe. Garanciális javítást a MediaMarkt nem végezhet el saját hatáskörben, ilyenkor nekünk ez a teendőnk, még akkor is, ha az adott termék legközelebbi szerződött márkaszerviz partnere Brunoban található. Onnan a készülék visszajött egy szakvéleménnyel, mely felénk azt támasztotta alá, hogy az esetet nem hibás teljesítésként kezelendő, és a tapasztalt hibajelenség nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza. Ezt a szakvéleményt békéltető testületi ajánlásra független szakértői véleménnyel volt szükséges validálni; mely azt állapította meg, hogy a készülék valójában nem is hibás. A két - MediaMarkttól független – szakvélemény ellentmondását feloldandó, jogszabályi kötelezettség nélkül is, jó szándékunkat alátámasztandó, visszavettük Öntől a készüléket, a vételár visszatérítése mellett.
Elnézését kérjük, hogy az eset megoldása - a fentebb részletezett történések következtében - olyannyira elhúzódott, hogy nem tudtunk teljes megelégedésére rászolgálni! Így csak bízhatunk benne, hogy a jövőben is megtisztel minket bizalmával! Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy tehetünk-e még Önért valamit!
Tisztelettel
MediaMarkt
Darth Revan 2017.10.05. 13:09:52
káposzta 2017.10.05. 13:13:16
Terézágyú 2017.10.05. 13:16:29
Terézágyú 2017.10.05. 13:18:04
"Ha csak lötyögne a töltője, de töltődne a tablet, akkor leszarnám, és úgy használnám. "
Leszartan???? Miért, leszarva jobban tölt?....
:)
Egyébként igazad van. Manapság kétszer is meg kell gondolni, hogy biztosan beadjunk-e valamit a szervízbe, ha egyébként használható a cucc...
káposzta 2017.10.05. 13:35:45
Ha lenne egy 200 ezres cucc, ami elromlana, azt persze hogy beadnám szervizbe, de az ilyen <30 ezres tech dolgoknál eleve abból indulok ki, hogy szart veszek, és így jártam, ha tényleg szarnak bizonyul...
Terézágyú 2017.10.05. 13:39:00
Az a baj, hogy a fenti történet egy 200ezres cuccnál is ugyanúgy simán megtörténhetne...
vizsla_barat 2017.10.05. 13:49:23
Crazy 1zenkáttű 2017.10.05. 13:50:47
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2017.10.05. 14:14:32
cmx85s 2017.10.05. 14:20:55
Fausto(tm) 2017.10.05. 14:25:52
Jessybátsi 2017.10.05. 14:27:07
Terézágyú 2017.10.05. 14:30:50
Szerintem beszélj rá valakit, hogy ő is vegyen egy ilyet, aztán öld meg, és vedd el tőle az újat.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2017.10.05. 14:50:24
vizsla_barat 2017.10.05. 14:54:27
Fausto(tm) 2017.10.05. 14:58:51
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2017.10.05. 15:02:01
Sluck Ödön 2017.10.05. 15:02:38
Terézágyú 2017.10.05. 15:42:23
Ez nem egészen így van, ugyanis a médiamarktos szervíz már júniusban megállapított a hibát - ezután a pószter továbbment, ahogy írja: "A Békéltető Testület döntött: Független bevizsgálás! 2017. 09.15. Ismételt termékleadás"
Arról a médiamarkec nem tehet, hogy a békáltató testület szeptemben döntött...
Mellesleg addig a készülék a szervízben maradt? ha ott is, azalatt tuti nem foglalkoztak vele, tehát nem igaz az, hogy "4 hónapig nem tudták megállapítani a bajt"... és nyilván nem is foglalkoztak a megoldással, ha egyszer a pószter vitatta a megállapításukat...
Terézágyú 2017.10.05. 15:46:14
A pószter 2017. 05.22-én adta le a cuccot, és "maximum 15 napot ígérnek, ahogy ez lenni szokott, valamint amennyiben tovább húzódna egy telefonhívást, ahol jelzik a késlekedést."
Mivel nem kapott telefonhívást, ezért a pószter a 15 nap helyett több mint egy hónap múlva ment be, 2017. 06.29-én, hogy megkérdezze mi van...
Tehát annyira neki se volt sürgős, és ő maga is hozzájárult az egész elhúzódásához...
(Igen, a médiamarktnak telefonálnia kellett vóna!!!)
lakit 2017.10.05. 15:51:07
Terézágyú 2017.10.05. 15:51:17
Egy médiamarktos (ügyfélszolgálati??) osztályvezető nem ért a telefonjavításhoz? Hallatlan.
Darth Revan 2017.10.05. 15:59:48
"magatol" nem lotyog, ez teny, csak ha lotyogteted.
amugy a sima hasznalatban lazul meg, meg ha ugy bansz vele, mint a himestojassal, akkor is.
Sluck Ödön 2017.10.05. 16:22:20
Havonta egyszer van műszaki végzettsége és csak akkor meri használni, vagy azért használja csak havonta egyszer mert műszaki végzettsége van? Esetleg havonta egyszer használja szakszerűen a többi alkalmakkor pedig nem? (bocs poszter!)
WiZZu 2017.10.05. 16:55:27
SZIGMA 2017.10.05. 17:58:15
Műszaki végzettségű ember nem vesz Acer terméket. (ld. fentebb Wizzu kommentjét)
Műszaki végzettségű ember nem havonta egyszer tutujgatja a tabletjét.
Műszaki végzettségű ember ha maga nem is tudja megjavítani (más területen műszaki, nincs eszköze hozzá, stb...), mindenképpen ismer valakit, aki viszont meg tudja. (ingyen, pici pénzért, pálinkáért...)
Műszaki végzettségű ember tudja,hogy a modern forrasztástechnológia és forraszanyagok semmit nem érnek a mechanikai igénybevételnek kitett csatlakozóknál.
Amúgy, hogy ON is legyek,szerintem a poszter benne volt az első 6 hónapban,amikor az eladónak kell bizonyítani, hogy a termék maximálisan rendben volt.
Kondom Keselyű 2017.10.05. 18:05:19
asdf 2017.10.05. 18:34:06
KaTe 2017.10.05. 19:07:21
Nick-son 2017.10.05. 19:31:44
Rájöttem ilyen noname tableteket nem szabad venni. Komolyabbat meg nem akarok, hogy őrizgessem mint egy hímes tojást.
Kondom Keselyű 2017.10.05. 19:35:49
SZIGMA 2017.10.05. 20:09:55
Egyrészt maga az aljzat: amikor elfogadták szabványos csatlakozóként, fogtam is a fejem, értem én, hogy vékony csati kell a vékony eszközök miatt, de a kis felfogatási felület a tartósság rovására fog menni. Ha kétoldalt lenne egy-egy fül, amit ólmos ónnal megforrasztanának, akkor legalább a garanciaidőt kihúznák az eszközök.
A dugók: ilyen dizájn, olyan dizájn, és persze okosan még van két horog is,ami rögzíti az aljzatban.Ha azok tényleg horogszerűek, kerekítés nélkül, akkor csak jobbra-balra mozgatva lehet kihúzni, amivel minden egyes alkalommal megfeszítjük az aljzat forrasztásait.(Ahogyan Kohn bácsi mondaná a klasszikus viccben:"Ügyes!")
ixub 2017.10.05. 20:19:21
ixub 2017.10.05. 20:25:50
Crazy 1zenkáttű 2017.10.05. 20:43:03
Tehát 1:1, hajrá tovább a bíróságig.
Kondom Keselyű 2017.10.05. 21:50:46
jah.
az is komoly problema,hogy belemegy valami szosz, sekelyebb lesz a godor,ezert nem erintkezik rendesen.ilyenkor a user megprobalja erobol megoldani a dolgot,es egyre erosebben tologatja bele, hogy toltson,es ne essen ki a kabel.
ez mondjuk egy olyan szitu,amivel nem lehet mit kezdeni.
az atlag felhasznalotol nem lehet elvarni,h erre rajojjon,de ez ellen kb. semmi nem ved
asdf 2017.10.05. 23:16:20
asdf 2017.10.05. 23:23:44
(es amugy itt nem fel ev bizonyitas, hanem egy ev, mivel 10e Ft folotti 1 ev kotelezo jotallasra kotelezett termekrol van szo)
Crazy 1zenkáttű 2017.10.05. 23:44:52
Láttam én már több Advansyses szagvéleményt, általában beleírják, hogy 100 százalékos bizonyossággal nem tudják megállapítani, hogy ki okozta a hibát, mert nem áll rendelkezésükre a gyártó iránymutatása, nem tudják, mi a tolerancia (itt: mikortól lötyög és meddig nem), álláspontuk igazságügyi szakvéleményként nem A poszter ebből a kivágott egy fél sort.
Ugyanott vagyunk, mint eddig. Mehet a bíróságra, ahol elég szarul indít, mert van egy negatív és neutrális szakvéleménye.
Az a baj, hogy túlmisztifikáljuk a garanciát és fogyasztói jogainkat.
Tikakukac 2017.10.06. 01:11:44
"Az a baj, hogy túlmisztifikáljuk a garanciát és fogyasztói jogainkat."
Mint szervizes és mint kicsit világot látott ember, engedj meg erre egy finom reakciót: lóf@szt.
megamedve 2017.10.06. 05:41:47
Így van. Az ilyen ártatlan "műszaki végzettségű, havonta egyszer nyúlok hozzá" figurákkal tele a tököm.
Persze, egy töltő aljzat paneli forrasztása (kb. mind a négy) csak úgy gondol egyet, és elengedi magát. Senkit nem kell hülyének nézni, ha véletlenül ráültem, vagy nekidőltem töltés közben, és megszegtem az aljzatot, akkor elviszem egy műszerészhez és 10 perc alatt megjavítható 3e-ért (persze ekkor esetleg bukom a garanciát) vagy beadom a garanciális szervízbe, és perkálom a 13e-et, és marad a garancia.
A békéltető testület egyébként egy sóhivatal, teljesen felesleges, ugyanis bármit is mond, az csak egy ajánlás, senkinek nem kötelező. A fogyasztóvédelem ilyesmi egyedi panaszokkal már nem foglalkozik, büntetőgépezetté alakították. Az hogy gipsz jakabbal így, vagy úgy bántak, na az nem érdekli őket, azt mondják ott a békéltető testület, ennyi.
Kondom Keselyű 2017.10.06. 06:38:03
Terézágyú 2017.10.06. 07:50:26
Miért nem volt jó a bevált "kisJack"??? Azt könnyebb bedugni, könnyebb kihúzni stb.
Főleg a mai kütyüknél, ahol naponta kell tölteni.
Az USB: adatkábel, azt csak akkor kellene használni, ha adatokat akarsz áttölteni... (ettől függetlenül adattöltés közben kaphat áramot is, persze )
SZIGMA 2017.10.06. 08:15:17
Arról nem beszélve,hogy ha nem forrasztott, hanem a telefonoknál alkalmazott módon rugós érintkezőkkel csatlakozik a panelra, akkor még az oxidáció miatt is előjön a töltési hiba.
Terézágyú 2017.10.06. 08:26:49
"Eggyel kevesebb csatlakozó kell így"
Na jó jó, de éppen erről van szó, hogy a két funkciót átveszi az USB, dupla annyiszor van használva -> gyorsabban tönkremegy. És akkor egyik funkciója sem működik :)
"a "kisjack" is pont ilyen sérülékeny a belsejében lévő vékony tűérintkező miatt (már ha egyre gondolunk, én speciel a vékony nokiás töltőre), egy idő után az is lötyögni fog, forgatni, feszíteni kell a kábelt, hogy töltsön"
Lehet, de ott legalább a bedugáskor/kivételkor nem kell "feszítgetni" annyira szerintem, meg ott nem fordul elő, hogy fordítva akarja bedugni az ember, és erőlteti...
.Manyecska 2017.10.06. 08:37:43
SZIGMA 2017.10.06. 08:46:59
Mondjuk láttam pár szakvéleményt fotóval az itt is párszor megénekelt (telefon) márkaszervizektől, nyilván a kedvenc beázásos sztorikkal. Az, hogy a fotókon több különböző panel volt, szinte már nem is volt érdekes (sötétzöld vs. világoszöld). Hogy a kérdéses készüléket megnézve nyoma nem volt ott ázásnak, szintén nem volt meglepő.
Hogy a meghibásodást esetleg szoftveres vagy más probléma okozta, amit kicsit keresni kellett volna, az már szóra sem érdemes.
SZIGMA 2017.10.06. 09:04:53
Ez igaz, nem is mondtam,hogy ez volt a világ legjobb ötlete :)
"Lehet, de ott legalább a bedugáskor/kivételkor nem kell "feszítgetni" annyira szerintem, meg ott nem fordul elő, hogy fordítva akarja bedugni az ember, és erőlteti... "
Fordítva nyilván nem akarod bedugni, viszont ha kikopik a csatlakozó kerete (szakkifejezéssel élve: kiszopósodik), akkor megvan az esély, hogy a bedugáskor a belső tű beleakad a dugó végébe és betolod a csatlakozó belsejébe vagy csak görbítesz rajta és már nem is olyan stabil a csatlakozás. Szóval újra a startmezőn állunk.
Egyébként mostanában nagyon dicsérik a mágneses micro usb csatlakozókat, majd kipróbálom. Csökken a terhelés a készülék csatlakozóján, mivel egyszer beledugod oszt annyi. A kábel és a fej érintkezőihez meg hozzáférsz, ha esetleg tisztítani kellene.
Terézágyú 2017.10.06. 09:08:35
ez a hátránya annak az elvileg jó dolognak, hogy a boltba kell/lehet visszavinni az elromlott terméket...
egyrészt át kell küldeniük valahová, közben is sérülhet a kütyü, több kézen megy át - másrészt beiktatódik egy középső elem, a hozzá nem értő boltosok személyében...
Régebben, ha bevitte az ember a szervízbe a cuccot, akkor ott helyben a szerelőnek mutatta meg, hogy ez a baj (a szerelő ott rögtön mondott rá valamit), és nem egy ügyfélszolgálatos kiscsajnak, aki vagy érti a problémát, vagy nem, vagy jól írja rá a kísérőlapra ezt, vagy nem, amikor megjön a szerelő véleménye, akkor ő nem foglalkozik vele, nem is ért hozzá, vagy jól mondja el a dolgot, vagy nem...
Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.10.06. 11:11:47
Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.10.06. 11:14:53
SZIGMA 2017.10.06. 11:18:29
Már az is haladás lenne,ha az átvevő csatolná az ügyfél által írt papírt a hibáról. (ezzel persze a balf@sz ügyfél esetét nem zártuk ki, csak az átvevőét)
Vagy a szervizes felhívhatná az ügyfelet, hogy wtf, mert a leírt hiba nem jelentkezik, ilyenkor persze kiderül,hogy nem az került a munkalapra, aminek kellett volna. Ehelyett "nem jelentkezett a hiba" megjegyzéssel visszaküldik. Amit megint meg tudok érteni, mert a szervizesnek nem feladata a hibajelenség kitalálása, neki a konkrét hiba okának megállapítása és javítása a feladata.
SZIGMA 2017.10.06. 11:31:28
Ezek a világ hülyeségei többnyire az emberek saját tapasztalatán alapulnak, ha más kárán tanulunk,az kevésbé fájdalmas és költséges.
"Teljesen lehetetlen egy még kapható termékről bármilyen szinten predesztinálni, hogy mennyire lesz tartós. (Kivéve ha annyira rossz, de az kimutathatatlanul ritka)."
Azért aki egy kicsit mozog abban a közegben,az tudja, hogy a gyártó spórolása mennyiben érinti a termék megbízhatóságát, szóval a teljesen lehetetlen és kimutathatatlanul ritka kifejezésektől eltekinthetünk.
" a Motorola Xooomom ami úgy néz ki belülről mintha egy rádióamatőr kör első próbálkozása meg 2011 óta minden beavatkozás nélkül teszi a dolgát... "
A Motorola telefonok alapból úgy néztek ki belülről :)
Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.10.06. 13:25:23
Erről az aki ezekben a körökben mozog-ról csak annyit, hogy nekem egészen jelentős tapasztalatom van olyan IT eszközökről amik rég lekerültek mindenféle gyártó koordinátarendszeréről, így tudom állítani, hogy egy két nagyon egyedi esetet leszámítva (most hirtelen csak a Lenovo IBM átállás jut eszembe) teljesen hit and miss hogy egy adott logót viselő eszköz mennyire válik reménytelen vashulladékká 8-9 év múltán.
Fantasztikus hogy a Motorola cuccok így néztek ki belülről, milyen kár, hogy ez az információ az említett okok miatt teljesen értéktelen.
SZIGMA 2017.10.06. 14:40:52
Azt hiszem mi ketten teljesen hiába győzködjük egymást, egyikünk sem fog engedni az igazából.
Az autós példához nem tudom hozzászólni, ennyire nem értek az autókhoz, motorokhoz.
IT eszközök esetében (a tapasztalataim jellemzően a konzumer, nem pedig az ipari felhasználáshoz kötődnek) 8-9 évről beszélni kicsit túlzásnak érzem, jelen esetben 1 évet sem bírt az eszköz.
SZIGMA 2017.10.06. 17:03:21
(bocs, magas labda volt)
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.10.06. 17:36:21
"szerintem a poszter benne volt az első 6 hónapban,amikor az eladónak kell bizonyítani, hogy a termék maximálisan rendben volt"
Ezen csodálkoztam is, hogy a tanácsadók minek jönnek a bírósággal meg pláne végrehajtással, mikor még ott sem tartunk, hogy
a) felszólítunk a javításra, majd elutasítás után
b) elállunk a vásárlástól, majd
c) felszólítunk a fizetésre, majd
d) fizetési meghagyást kérünk a közjegyzőnél
eztán szépen perkálnak, vagy ellentmondanak, így
e) peresítünk, várunk sokat a tárgyalásra, meghallgatjuk az eladó ügyvédjének bullshitelését, majd megnyerjük a pert
Nem olyan vészes ez amúgy, mint hangzik.
SZIGMA 2017.10.06. 18:36:22
jó, biztos valami ilyesmi, időmilliomosoknak tuti jó ez egy 25k-s cuccért (tudom,az elv)
Én műszaki emberként hiányolom a fényképeket a szakvéleményekből. (ha vannak,akkor kérnénk őket)
1.szv: mechanikai sérülés, nem rendeltetésszerű használat, garanciában nem lehet,
garin kívül meg 13000 egy csaticsere???
2.szv: nincs is baja a csatlakozónak, a töltő a rossz
Itt azért ég és föld a különbség.
Kis rutinnal megkülönböztethető a brutalitás és az anyagfáradás okozta sérülés a csatlakozón, forrasztásokon.
LKerekes 2017.10.07. 07:57:16
SZIGMA 2017.10.07. 10:02:04
Tudni kellene, hogy az árajánlat tartalmazza-e a szállítási költséget illetve amikor visszaküldték, akkor kérték-e a szállítás megtérítését (lévén szerintük ez nem garanciális probléma).
asdf 2017.10.07. 14:37:43
asdf 2017.10.07. 14:40:58
SZIGMA 2017.10.07. 15:47:46
A gyártói szerviz szakvéleménye valószínűleg úgy szólt, hogy:
"A meghibásodást nem rendeltetésszerű használatból származó mechanikai sérülés okozta, így garanciális javítása nem lehetséges. (opcionálisan itt szokott a garancia megvonása is feltűnni)
A sérülés jellegéből adódóan (többrétegű NYÁK-ról felszakadt érintkezők) a javítás csak alaplapcserével kivitelezhető, ennek költsége XXXXX HUF. A cserélt alkatrészre, mivel fődarab, a garancia a csere időpontjától számított 1 év. Mivel a javítás nem garanciális jellegű, így a szállítás költsége a megrendelőt terheli, YYYYY HUF. Ez összesen ZZZZZ HUF.
Kérjük jelezzen vissza, hogy ezen feltételek mellett kéri-e a javítást vagy a készüléket jelen állapotában szállítsuk vissza. Üdvözlettel: Aláírás, dátum "
Nouby 2017.10.08. 14:49:23
Én így nyírtam ki a Nexus 7 tabletem...
2017.10.09. 03:08:41
Normális országokban ez ilyen szintű műszaki termékeknél kb. ugy működik, hogy az ügyfélszolgálaton kivágják a szemétbe a problémás cuccot, adnak egy másikat + némi vásárlási utalványt, elnézést kérnek az okozott kellemetlenségekert, és meg van oldva a probléma.
SZIGMA 2017.10.09. 08:27:04
Terézágyú 2017.10.09. 09:55:02
"Ez olyan bájos hungarikum, hogy 2017-ben egy EU-tagallamban egy csilliárdos forgalmú kereskedő cég egy kb. 80 eurós eszköz miatt rágja a szart hónapok óta."
na mi van, neked szabad szidni a magyarokat????
baszás közben dúdoló édesapa 2017.10.09. 10:56:28
...
Mármint a nem idegengyűlölök... Szóval te, meg még ketten...
Permetező 2017.10.10. 20:46:06