De csak ésszel! Tehetjük hozzá. Mert persze, aki utazik, kössön biztosítást, és nagy barátai vagyunk a kényelmes, gyors online ügyintézésnek is, szóval hajrá, mindenki próbálja ki, ha a biztosítója appot kínál, de használat előtt azért alaposan tájékozódjon is. Különben könnyen úgy járhat, mint Tamás, aki nagyon modernül appal kötött biztosítást a Groupamánál, aztán most kérhet szívességet egy rokontól vagy baráttól.
Utasbiztosítás okos telefonnal? A Groupamánál biztosítás nélkül maradhatsz!
Haladok a korral, a Groupama androidos alkalmazásával kötök biztosítást pár perccel az utazás előtt. Csak néhány napra kötöttem, mert online hosszabbítási lehetőség van, lenne... De még sem.
Bár a termékjellemzők között szerepel ez a lehetőség, és látszólag ugyanolyan online biztosítás köthető okos telefonnal, mint asztali géppel. Valójában nem. A kötvény ugyanúgy néz ki, az ár sem alacsonyabb. Semmi figyelmeztetés, csak amikor hosszabbítani szeretnél visszautasít a rendszer. Visszadobja a kötvényszámot. Majd később visszadob az ügyfélszolgálat.
Így maradtam biztosítás nélkül, és láthatólag ez senkit sem zavar a biztosítónál. Már én is kezdem megszokni. Minek is utasbiztosítás?
Üdv:
Tamás
Darth Revan 2017.11.14. 14:37:18
Terézágyú 2017.11.14. 14:37:45
Jól megírták aztat az apppot a programozók :)
cmx85s 2017.11.14. 14:43:06
Én azt nem értem, h Tamás nem tudta, mennyi időre utazik?
Terézágyú 2017.11.14. 14:45:48
"a programozók úgy írják meg az appot, ahogy az ügyfél kéri."
Oppardon, elnézést kérek a naccságos programmozó uraktól, hogy kritizálni mertem őket...
Természetesen ők sosem hibáznak, mindig tökéletesen dolgoznak. Bármilyen más foglalkozási ág képviselőit lehet szidni, de a programozókat...
Terézágyú 2017.11.14. 14:47:04
"Én azt nem értem, h Tamás nem tudta, mennyi időre utazik?"
Nyilván a programozó se tudta, hogy létezik biztosításhosszabbítás, bár lehet, hogy ugyanaz csinálta a weboldalt is, ahol lehetséges :)))
Erőlködj csak 2017.11.14. 14:49:14
Amugy miert nem kot siman egy uj biztositast?
Nem biztositas nelkul, hanem esz nelkul maradt Tamas.
Darth Revan 2017.11.14. 15:00:14
utazasi biztositast csak az utazas megkezdese elott kothetsz.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.11.14. 15:13:06
gdobo76 2017.11.14. 15:16:17
"...kötök biztosítást pár perccel az utazás előtt."
Terézágyú 2017.11.14. 15:17:06
:)))))))))
Aki programozókat szid, annak valami traumája van. Értem.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.11.14. 15:20:38
@Terézágyú: hát szidni valamit azért szoktak, mert rossz tapasztalata volt vele. Neked biztosan volt rossz tapasztalatod, te magad írtad, és amilyen vehemensen szidod itt őket, ez már nem csak rossz tapasztalat, hanem trauma. Nem gyerekkori erőszakra, vagy ilyesmire gondoltam.
Darth Revan 2017.11.14. 15:33:09
Erőlködj csak 2017.11.14. 15:38:30
Terézágyú 2017.11.14. 15:42:02
Az appon nem lehet hosszabbítani csak a weben, de a weben sem lehet meghosszabítani az appon kötött biztosítást...
Rosszul van megírva az app, illetve a weboldal.
Ki a hibás egy rosszul megírt app esetében? Gizike az ügyintéző, vagy a cég vezérigazgatója??..........
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.11.14. 15:47:10
Egyébként meg, hogy valamit egy appon lehet valamit, a weben meg nem, és fordítva, az sok minden miatt lehet. Igen, ebből egy a trehány programozó. Ugyanakkor pont ekkora valószínűsége, hogy egy olyan üzleti döntés született, hogy ne lehessen. Jóindulattal, és a rád való tekintettel írtam, hogy ugyanolyan valószínűséggel, mert a valóságban az ilyen programozói hiba lehetősége elég elenyésző, amennyiben a megrendelő ezt kérte és alaposan le lett tesztelve az app, mielőtt élesbe ment (nem a fejlesztő által).
Dezsike 2017.11.14. 15:58:29
cmx85s 2017.11.14. 16:13:15
Tessék szíves elolvasni a válaszokat, nem csak a billentyűzettel játszadozni.
De ezen már vitáztunk, amint az egyik kommentből látom, nem csak velem.
Darth Revan 2017.11.14. 16:17:05
bekerik az utazas igazolasat is karesemeny kifizetese elott.
bar ha sajat kocsival utaztal, azt nem tudom, hogyan ellenorzik.
cmx85s 2017.11.14. 16:17:22
Azonban a biztosítóknál, bankoknál, egyéb nagy biztonságot kívánó helyeken egyedileg fejleszttetik a programokat, kifizetve mindegyikért 200X ezret. Ha bajuk van vele, a fejlesztő cég ott van, javítja / módosítja, mert azt csak az az egy ügyfél használja. 1500 ügyfél minden igényét már nem lehet kielégíteni.
PITTA 2017.11.14. 16:59:57
Terézágyú 2017.11.15. 07:52:55
"Megnézted az appot és tényleg nem lehet? Mert te vagy az első, aki ezt állítja. "
Én nem állítottam, én kérdeztem, a pósztertől :)))
Lehet hogy a programozónak is ezt mondták, hogy "nem lehetne megcsinálni, hogy az appon is lehessen hosszabbítani? - amit a programozó úgy értelmezett, hogy "Ne lehessen az appon hosszabbítani" :))))))
Egyébként meg hiába mosdatod a programozókat, éppen az ellenkezőjét éred el vele. Mint amikor egy taxis próbálja megmagyarázni, hogy mennyire jó fejek a taxisok :)
De hiába próbálod, ha egyszer nem ezt tapasztalja az ember.
"Nem mondtam, hogy a programozók soha nem hibáznak, sőt, leírtam, hogy AZ ÜGYFÉL MEGTESZTELI A PROGRAMOT, HA NYŰGJE VAN, VISSZADOBJA."
Ahogy azt móricka elképzeli. Vagy lehet hogy nyugaton ez van.
Vedd már észre, legalább amiatt, hogy ezen a blogon vagyunk :), hogy az ügyfél nagyon sokszor nem tud tenni semmit. Mindenki mondja, hogy ő az ügyfél neki nyalják a seggét - hát ez nem így szok lenni ugyebár, és miért gondolod, hogy éppen a programozók esetében van így?
Ha én (egy cég) megveszek egy adatbáziskezelő programot (amelyet vagy ők fejlesztettek ki, vagy legalábbis vállalták a teljes személyre szabást), akkor nekem a programozók kinyalják a seggemet, hogy a pénzemért egy tökéletes rendszert kapjak?..........................
A válaszom: nem.
Fentebb is írták:
@Dezsike: "Mi is évek óta szívunk egy ilyen programmal, de hiába jelzünk bármit is a fejlesztőknek, tesznek rá magasról, "
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.11.15. 08:05:41
Aztán megint itt feltételezel dolgokat. Ezek az igények nem bemondásra kerülnek bele az ilyen szoftverekbe. Meg nem úgy van, hogy én így értelmeztem. Vagy te is úgy szoktad, hogy ha kérsz a boltba egy kiló csirkemellet, akkor ha a hentes ezt úgy értelmezi, hogy ad egy kilónyi csirkemell cafatot, amit innen-onnan levágtak, akkor elviszed?
A hozzászólásod másik felére nem reagálok, mert amit idézel, azt nem én írtam.
Terézágyú 2017.11.15. 08:24:20
"Az appon nem lehet hosszabbítani csak a weben".... ezt írtad, ez kijelentés. Előtte kérdezted is, az igaz, de választ nem kaptál rá. Tehát te azt állítod, hogy így van. Nem mondom, hogy nincs igazad, de egyelőre ennek senki nem nézett utána."
Atyaisten, most elszégyelltem magam, hogy utánanézés nélkül feltételeztem dolgokat :)
Mindenesetre a pószter éppen az appra/illetve a weboldalra panaszkodik, ha nem vetted volna észre :)
Ha az appon is meg lehet hosszabbítani az appon kötött biztosítást, akkor nyilván a pószter nézte be a dolgot :) Te inkább ezt tartod valószínűbbnek ezek szerint, vagyis a pósztert ütöd. Persze erre se fogsz válaszolni, csak egy általános dolgot... :)))
De akkor is fennáll a tény, hogy az appon kötött biztosítást miért nem lehet a honlapon hosszabítani... Tehát a rendszer semmiképpen nem tökéletes.
"Vagy te is úgy szoktad, hogy ha kérsz a boltba egy kiló csirkemellet, akkor ha a hentes ezt úgy értelmezi, hogy ad egy kilónyi csirkemell cafatot, amit innen-onnan levágtak, akkor elviszed?"
Na látod, köszönöm szépen a példát! PONTOSAN ez történik, amikor az ember egy programot/számítástechnikai rendszert vásárol.
És a hentes megmagyarázza, hogy EZ a csirkemell, ő a mester, mi ehhez nem értünk.
Pontosan, mint a programozók.
Megmagyarázzák, hogy miért kell húsz kattintással eljutnunk oda, hogy lássuk azt, hogy az egyik ügyfélnek mi az egyenlege - holott az ügymenet szempontjából ez lenne a legfontosabb, hogy ügyfél megjelenésekor azonnal ezt lássuk.
Nem, ezt nem lehet megcsinálni. Ezzel a programmal nem. De hát egy másik cégnél ugyanezt a programot használják, és ott rögtön az egyenlegre ugrik... Nem, ezt NEM lehet megcsinálni, én jobban tudom...
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.11.15. 08:36:51
Én nem tartok valószínűnek semmit, sehol nem hibáztattam senkit, egyelőre kérdéseim merültek fel és feltettem őket. A honlapon nem lehet meghosszabbítani, ez tény. Ez nem jó, ez is tény. De ez inkább üzleti döntés, mint programozói. Ha lehetne, de az nem működne, akkor az egyértelmű programozói hiba lenne.
A csirkés példához: ok, és amikor a hentes kijelenti hogy te nem értesz hozzá, ez az amit te kértél, de te látod, hogy nem így van a, akkor te kifizeted és elviszed? Mert ennek kellett történnie, ha valóban az van, amit feltételezel és a rossz/lusta programozó nem fejlesztette bele ezt a funkciót az ügyfél kérés ellenére. Ebben az esetben a programozó nem végzett jó munkát valóban, de végső soron az ügyfél a hülye, aki kifizette azt, amit nem kért/nem így kért, majd még hagyja élesben is működni azt, amit ő nem is így képzelt el. Bár sok furcsaságot csinálnak a pénzintézeteknél, de kétlem, hogy ezt bármilyen cég szó nélkül hagyná így történni.
"Megmagyarázzák, hogy miért kell húsz kattintással eljutnunk oda, hogy lássuk azt, hogy az egyik ügyfélnek mi az egyenlege - holott az ügymenet szempontjából ez lenne a legfontosabb, hogy ügyfél megjelenésekor azonnal ezt lássuk.
Nem, ezt nem lehet megcsinálni. Ezzel a programmal nem. De hát egy másik cégnél ugyanezt a programot használják, és ott rögtön az egyenlegre ugrik... Nem, ezt NEM lehet megcsinálni, én jobban tudom..." - Igen vannak lusta/nemtörődöm/dolgozni nem akaró programozók, akik így járnak el, de itt az ügyfél felelőssége, hogy velük ne dolgoztasson. Ugye itt mindig azzal jönnek a hozzászólók, hogy nagyrészt az kell legen, amit az ügyfél mond? Ilyen esetben akkor miért nem az van? A világon minden ügyfél szerepben levő ember ennyire tutyimutyi, befolyásolható? Nem hiszem és nem is ezt tapasztalom. Másrészt a amiket a felsoroltál azok nem programozói döntések.
FDToth 2017.11.15. 08:39:00
Legjobb pelda erre az elmu appja. Ha a honlapjukon keresztul szeretnek bankkartyaval fizrtni, akkor kb 2-3 kattintas, mert a kartya meg van jegyezteteve. Na ha appon ketesztul, akkor ott mindig ujbol be kell vinni az adatokat. Tehat ugy keszitettek egy appot, hogy kiimaradt belole kvazi a kegfontosabb dolog...
Terézágyú 2017.11.15. 08:48:51
"de végső soron az ügyfél a hülye...
... az ügyfél felelőssége..."
Értem :)
"Másrészt a amiket a felsoroltál azok nem programozói döntések. "
Ezt is leírtam már, de leírom még egyszer: amikor programozókról beszélek, akkor beleértem azokat a vezetőket/középvezetőket, akik egy bitet nem tesznek keresztbe, de számítástechnikai végzettségük is van, és ők (mint számítástechnikusok) döntenek abban, hogy mennyire használható egy megvásárolt program...
"Bár sok furcsaságot csinálnak a pénzintézeteknél, de kétlem, hogy ezt bármilyen cég szó nélkül hagyná így történni."
Márpedig így van. Hiába mondja a rendszert effektíve használó "Gizikék" 100%-a, hogy ez a húsz kattintás mennyire időpazarló és hibalehetőséggel teli, nem történik semmi.
Crazy 1zenkáttű 2017.11.15. 11:37:05
Konyvtaroslany 2017.11.15. 11:58:06
Darth Revan 2017.11.15. 12:48:33
nem eleg nekik, hogy bementel?!
Konyvtaroslany 2017.11.15. 12:51:06
Darth Revan 2017.11.15. 12:56:47
Akkor meg usgyi dolgozni, ki fogja eltartani a komanyhivatalnokokat?!
Marvinyo 2017.11.15. 16:21:53
A válaszom: nem."
A válaszod zseniálisan megy el azon tény mellett, hogy a Gruopama nem "megvett egy adatbáziskezelő programot", hanem megbízott egy céget egyéni fejlesztéssel. Na, ott kérlek már ki van nyalva az ügyfél segge. Remélem most, hogy másodjára vagy harmadjára van leírva, felfogod a különbséget a kettő között.
Terézágyú 2017.11.15. 16:33:47
"a Gruopama nem "megvett egy adatbáziskezelő programot", hanem megbízott egy céget egyéni fejlesztéssel. Na, ott kérlek már ki van nyalva az ügyfél segge. Remélem most, hogy másodjára vagy harmadjára van leírva, felfogod a különbséget a kettő között."
Én felfogom. És te felfogod hogy ez a csodálatos egyéni fejlesztés többek között azt jelenti, hogy az appon rendelt biztosítást nem lehet meghosszabbítani az appon, de még a weblapon sem - hanem be kell menni SZEMÉLYESEN az egyik irodába???
De szerinted a fejlesztő cég kinyalta a gruppama seggét :))))))
Marvinyo 2017.11.15. 18:30:41
Igen, mert olyat sosem hallottunk, hogy egy biztosító direkt geci az ügyfelekkel :-D
Marvinyo 2017.11.15. 18:30:41
Igen, mert olyat sosem hallottunk, hogy egy biztosító direkt geci az ügyfelekkel :-D
Xezs6 2017.11.15. 19:03:15
Xezs6 2017.11.15. 19:05:37
Xezs6 2017.11.15. 19:08:26
Xezs6 2017.11.15. 19:11:22
Crazy 1zenkáttű 2017.11.15. 22:16:33
FDToth 2017.11.16. 10:38:45
Terézágyú 2017.11.16. 11:57:59
Akkor én egy alternatív valóságban élek... ez van.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.11.17. 13:54:52
Na, ha innen nézzük igaza van, nem?
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.11.17. 14:00:17
Amúgy a készülék baja az volt, hogy a fűtéshez egy relét kapcsolt amit az elektronika egy kapcsoló tranzisztorral hajtott meg (45Ft) - na ez volt elöregedve vagy talán a meleg/pára tehette tönkre.. mindegy, jó lett.
Xezs6 2017.11.17. 17:13:38