Tékozló Homár

A szolgáltatóváltás posványa

2005.12.21. 13:53 | jackyll | Szólj hozzá!

Ha tényleg nincs jobb dolguk, mint pitiáner hercehurcákba keveredni holmi filléreskedés miatt (emitt ennyi, amott annyi az internet), olvassák el ezt a sztorit és adjanak hálát a kisjézusnak és az áldott fenyõ tövében serkenõ galócának, hogy nem önökkel történt.

0.nap Ügyfél elolvassa a Homáron az interwares röghözkötés fortélyait. Ügyfél levelet ír az Interwarenek, hogy nem élne a szerzõdéshosszabítással. 2.nap Lejár az egy év hûség, az Interware kikapcsolja az ADSL szolgáltatást. (szombat) (Ügyfél megjegyzése: a szerzõdés szerint ügyfél lekésett, nem is kapcsolhatták volna ki az ADSL-t.) 3.nap Ügyfél észreveszi, hogy nincs internete, próbálkozik, de az ügyfélszolgálaton kiderül, hogy nincs mivel. 4.nap Ügyfél hívja az ügyfélszolgálatot, ott a szerzõdésre hivatkoznak. Majd ügyfél elmondja, hogy õ szolgáltatót akar váltani, az ADSL szerzõdését nem mondta le.

A szolgáltatóváltásról papírt nem adnak, merthogy szerzõdés szerint stb... Ügyfél gondolja együttmûködhetnek, de nem. Ügyfél erre elõveszi az adu ászt -- fogyasztóvédelem, fogyasztók megtévesztése (mármint a röghözkötés) -- mire fordul a kocka. Interware kiadja a várva várt igazolást.

Ügyfél új szolgáltatót keres, amelyet meg is talál. Ügyfél online megrendeli a szolgáltatást az választott szolgáltatójától. A szolgáltató nagyon készséges. Új szolgáltató közli 7.napon megindítják a szolgáltatást, ügyfél pedig telefonon várja meg a jelszavát.

5-7.nap Ügyfél vár, telefon nem jön. Ügyfél telefonál, mire kiderül, hogy nem az ADSL szolgáltatásra gondolnak, hanem csak az adminisztráció elindítására. 5 munkanap mondják. 8.nap Új szolgáltató elindítja a T-Com fele a szolgáltató váltást. 9-17.nap Ügyfél vár.

18.nap Ügyfél felhívja a szolgáltatót, ott még nem értesültek a szolgáltató váltásról. 19.nap Ügyfél felhívja T-Com-ot, ott pedig jelzik egy harmadik internetszolgáltató bejegyzését, amit az ügyfél nem is igényelt! Szóval itt van az eb alhantolva.

Ügyfél felhívja harmadik internetszolgáltatót, ahol természetesen azt közlik, hogy nem rendelt ügyfél náluk szolgáltató váltást. Ügyfél felhívja új szolgáltatóját, elmondja nekik a sztorit, majd ígérik intézkednek. Ügyfél már elég régóta vár. (Gondolja...)

21.nap Még mindig nincs semmir hír. Új szolgáltató ügyfélszolgálata nagyon rendes, megbeszélik, hogy ügyfél sokat várt, ráadásul ADSL baromi drága (listaár és 1 év minimum), T-Com nem értesítette õket a szolgáltató váltásról. Minden visszagörgetnek. Ügyfél lemondja az ADSL szolgáltatóváltást. 22.nap Lemondja telefonvonalát, rendel egy új telefonvonalat.

25.nap Új szolgáltató hívja ügyfelet, hogy most már nem lehet visszakozni, hacsak ki nem fizeti az ügyél a lemondott ADSL 1 évi költségét, cca 150 ezer forintot. Ügyfél nem érti: sem az új szolgáltatót sem ügyfelet nem értesítették. Idõben visszamondta megrendelését. Mégis? Igen! Ügyfél tanakodik, most mitévõ legyen?!

27.nap T-Com hívja az ügyfelet új telefonvonala miatt. T-Com ügyintézõ nem érti miért ez a hajcihõ. Ügyfél elmondja a helyzetét, majd rövid tanácskozás után ügyfél megalkuszik, nem húz ujjat a Nagy Szolgáltatóval! Új telefonvonal megrendelés, régi telefon lemondása vissza. Ügyfélszolgálatos azt mondja, elintézi.

Ügyfél hívja új szolgáltatót, közli, hogy nincs más hátra mint elõre. Ügyfél lenyeli a békát, fizet mint a katonatiszt. Saját akaratából. Új szolgáltató ígéri, aznap küldi a felhasználónevet, jelszót, szerzõdést Email-en. Ügyfél vár másnapig, mert ugye otthon nincs internet elérése. 28.nap Ügyfél megkapja a várt adatokat, és nagyon boldog. Van internete!

29.nap T-Com kikapcsolja ügyfél telefonját. ADSL van, telefon nincs! Hogy is van ez?! Ügyfél hívja T-Com ügyfélszolgálatát mobilról, mert vezetékes telefonvonal ugye nincs. Kiemelt vevõk ügyfél-manager-e veszi kezébe a dolgot, mert ugye ott van a fax, meg a lemondás, meg áthúzás, meg a többi. Ügyfél ne telefonáljon!

Ügyfél megint meghasonul, mert újra elõ kell venni az adu ászt -- minden jogi utat megmozgat, ha nem kapcsolják vissza a telefonvonalát. 2 óra múlva telefonvonal visszakapcsolva eredeti számmal.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása