Tékozló Homár

Anyád golyója - Van, akinek bejött a T-Online kókusza

Akció-Nxs/Orgiás-kókuszos T-Online-reklám

2006.01.31. 11:47 | szily | 7 komment

Ha egy ötlet jó, akkor nem baj, ha másoknak is eszébe jutott már. Sõt az sem, ha nagyon sokaknak. Ezért lehet, hogy a Geszti Péter-féle Akció-Nxs ügynökség webkamerás-csoportszexes reklámját annyi fogyasztó szereti. Azt, amelyikben a szellemi fogyatékos leány ismeretlen okból egy orgia közepébõl teremt videokommunikációs kapcsolatot az édesanyjával. A cucc annyira bejött a népnek, hogy a filmecskének utóélete is van, egy kókuszgolyórecept-pályázat formájában.

Eu nevû olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy a gyöngyösi Károly Róbert Fõiskola hallgatói nem tudtak ellenállni annak, ahogy a reklámbéli fekete fiatalember megdicséri az anyuka édes golyóját. Annyira nem, hogy golyórecept-pályázatot írtak ki, anyáknak.

A magyar reklámvilágban nem példátlan, hogy egy sikeres szpotnak még ennél is virgoncabb utóélete legyen. A Soproni Ászok jópofasörös filmecskéinek négy szereplõje annak idején például komoly vidéki hakniturnékat szervezett magának, ahol a filmekben láthatókhoz hasonló rövid jelenetecskéket adtak elõ. Ez a recycling egy igen szép és nem kevésbé jövedelmezõ formája, amit utólag is irigylünk tõlük.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jedlik 2009.06.19. 08:57:23

Lemaradtál. Hahaha.

Haibane 2009.06.19. 14:34:53

báh, miért nem indultok a paralimpián?

littlesue 2009.06.19. 18:21:04

Kezdőnek jó a hatodik egy ilyen újrahasznosított figuránál ?! :)
süti beállítások módosítása