Ha egy ötlet jó, akkor nem baj, ha másoknak is eszébe jutott már. Sõt az sem, ha nagyon sokaknak. Ezért lehet, hogy a Geszti Péter-féle Akció-Nxs ügynökség webkamerás-csoportszexes reklámját annyi fogyasztó szereti. Azt, amelyikben a szellemi fogyatékos leány ismeretlen okból egy orgia közepébõl teremt videokommunikációs kapcsolatot az édesanyjával. A cucc annyira bejött a népnek, hogy a filmecskének utóélete is van, egy kókuszgolyórecept-pályázat formájában.
Eu nevû olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy a gyöngyösi Károly Róbert Fõiskola hallgatói nem tudtak ellenállni annak, ahogy a reklámbéli fekete fiatalember megdicséri az anyuka édes golyóját. Annyira nem, hogy golyórecept-pályázatot írtak ki, anyáknak.
A magyar reklámvilágban nem példátlan, hogy egy sikeres szpotnak még ennél is virgoncabb utóélete legyen. A Soproni Ászok jópofasörös filmecskéinek négy szereplõje annak idején például komoly vidéki hakniturnékat szervezett magának, ahol a filmekben láthatókhoz hasonló rövid jelenetecskéket adtak elõ. Ez a recycling egy igen szép és nem kevésbé jövedelmezõ formája, amit utólag is irigylünk tõlük.
Jedlik 2009.06.19. 08:57:23
EÖ (törölt) 2009.06.19. 08:58:19
eszteranyu 2009.06.19. 10:09:12
Haibane 2009.06.19. 14:34:53
Widár 2009.06.19. 15:30:15
littlesue 2009.06.19. 18:21:04
epeficam 2009.06.19. 18:28:03