Kampány + nanotechnológia = féktelen szórakozás, mondta egyszer állítólag Hugh Hefner, az ismert csöcsüzletember. Milyen igaza volt. A nemzeti ünnep estéjén csapódott a Homár postaládájába az a reklámlevél, ami egészen a tojócsövünkig felkavart minket. Rengeteg kérdés kezdett rajzani a fejünkben. Ez totális átverés vagy a Mindig Is Várt Tökéletes Benzinjavító? Egy kommunista adalékanyag Bakonyi Tibor és Toller László ajánlásával? A jobbosok direkte szeretik a kormot? Mit jelent az, hogy “elhasználtuk a Földet, ezért folyik annyi kutatás a világûrben is, hova lehet majd menekülni”?
Hát a kérdések egyelõre rajzanak. Tudnak errõl a megemlített politikusok? Ez olyasmi, mint a Lockheedet szeretõ fideszes szenátorok esete, vagy valami egészen más? No de akkor miért csak a baloldali városvezetõk ismerték fel az anyag elõnyeit? Elkezdünk informálódni, amint megszólaltattuk a szereplõket, nagyobb cikkben számolunk be arról, hogy a Green Plus tényleg egy áldás, vagy itt valami bizarr marketingakció folyik.
Eddig annyit derítettünk ki pár kattintással, hogy a csodaszer terjesztõje nem más, mint a szekszárdi MC Peti, az angol nyelvû CV-írás meghaladhatatlan mestere. Vicces link itt.
Ez itt MC Peti, ez itt lent pedig a levél, elõre figyelmeztetünk mindenkit, hogy rohadt hosszú. A hagyományos üzemanyagot tankolva olcsóbbá tesszük az üzemeltetést. Világversenyt nyert nano-technológiás égés-katalizátorral, melyet törvény által tettek kötelezõvé 2005 okt 010-tõl Texasban.
Magyarországon is tankolhatunk Green Plus kezelt üzemanyagot. VILÁGGYÕZTES - SZÜKSÉG VAN RÁ - TÖRVÉNY VAN RÁ Úgy tudjuk, 2001 óta kap információt a magyar állam, az utóbbi 3 évben (az állam vezetõi és szakmai tanácsadói) gyakrabban és sûrûbben egy felelõsségük alá tartozó általános és egyszerû megoldásról, mely csökkenti az emissziós értékeket, segít a megengedett kritikus határértékek eddigi folyamatos túllépését a határérték alá vinni.
Pillanatnyilag mind a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium, mind a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium pozitív hangon nyilatkozik e lehetõségrõl és erkölcsi támogatását fejezi ki az ügyben, eseménytõl, rendezvénytõl függõen akár személyes jelenlétével is megerõsítve. Név szerint a Magyrországon is hozzáférhetõ Green Plus-ról van szó.
Tevõlegesen Budapesten a Fõvárosi Önkormányzat Fõpolgármesteri Hivatal EU Integrációs Fõpolgármester-helyettese Dr. Bakonyi Tibor, Gyõr Megyei Jogú Város polgármestere Balogh József, Pécs Megyei Jogú város polgármestere Toller László intézkedett Green Plus bevezetés ügyben, Walter Dezsõ Sopron Megyei Jogú Város polgármestere fejezte ki érdeklõdését.
Ismerünk Magyarországon több olyan nagyvárost is, ahol végeztek emisszióvizsgálatokat, 40-70% füstcsökkenést mérve, de még nem éltek a lehetõséggel, hogy komolyan vegyék a környezetvédelmet. A KvVM állásfoglalása szerint minden település programjában szerepel környezetvédelmi vállalás, ennek betartása törvény szerinti kötelesség. Megtudtuk, hogy többezer adalék van a világon, amibõl jelentõsen kiemelkedett a Green Plus környezetbarát folyékony égés-katalizátor (mindenkitõl függetlenül 3. felek által vizsgált akreditált laborokban) és a legjobb emisszió csökkentõ értékeket produkálja. Használata egyszerû, biztonságos, költséghatékony.
A TexLED TCEQ §114.312 (a)(f), 114.315(c) alapján 5 hasonló kiváló termék (közte a legjobbnak akreditált Green Plus) alternatív kötelezõ használatát rendelte el Texas kormánya. A világon bárhol törvénybe iktatott dolognak fajsúlya van, hiszen minden ilyet komoly, akár többéves elõkészítés, Phd, kormánypártok közötti vita, újra és újra végzett vizsgálatok, bürokrácia, nézõpont változások, objektív és szubjektív körülmények sokasága és mindezek együttese elõzi meg, mire javaslattá kerül, majd elfogadják, elrendelik.
A texasi törvény azért a világ legfajsúlyosabb törvénye a Green Plus és a környezetvédelem szempontjából, mert a világ pénzmozgását Amerika irányítja, Amerikában az olajüzlet és abból fakadóan a világ üzemanyagárai Texastól függnek. Ami korlátozza az olajipar termelékenységét, azt nem tûrik a tulajdonosok. Nem lehet a világon olyan államot találni, amelyik üzemanyagot befolyásoló törvénye fajsúlyosabb lenne Texas állam törvényénél. Amíg olaj van, addig ez a világ van hatalmon, nagy befolyással alakítják a tõzsdeindexeket, üzemanyagárakat. Ez a világ ellen, de mindannyiunk érdekében jött létre egy törvény a fenntartható fejlõdést segítve. Az üzemyanyagforgalmazó és gyártó társaságok a Green Plus-t használva végül is egy jobb minõségû, környezetbarátabb árut tudnak a piacon forgalmazni, a versenybe került katalizátorok és adalékok küzül egy olcsóbb áron, de az alapüzemanyagokhoz képest egy megnövelt árfekvésben.
Precedens értékû a történelemben is, hogy a környezetvédelem így fel tudott lépni. Ennek hátterében nyilván megvannak már az emberiséget súlyosan megrengetõ és fenyegetõ katasztrófák és az azokkal járó veszteségek, kiadások is. Elhasználtuk a Földet, ezért folyik annyi kutatás a világûrben is, hova lehet majd menekülni.
A Kiotói egyezményt sem Texas, sem az USA nem írta alá. A Kiotói egyezmény céja a károsanyagkibocsátás csökkentése, de ez az egyezmény inkább csak üzlet. Ha a Kiotói egyezmény valóban a környezetvédelemre koncentrálna, akkor nem élhetnénk az emissziós kvóták adta adom-veszem nyerészkedési lehetõséggel.
Olyan ponton jött létre egy nagyon szigorú környezetvédelmi törvény , ahol a kiotói egyezményt a környezetvédelem védése érdekében nem írták alá. Ezért a "Texas law" keményebb, mint a Kiotói egyezmény. Nem ad lehetõséget adok-veszekre, kijelenti, hogy drasztikusan lecsökkenti a károsanyag kibocsátást, eszközt biztosít hozzá, kontrolálja, törvényben szabályozza, szankcionálja.
20 éven belül nullára kell csökkenteni a károsanyag kibocsátást a Földön, ha a klímaváltozást meg akarjuk állítani. Hány évesek vagyunk?Milyen rövid idõ az a húsz év!!! 30 év múlva milyen életet tervezzünk? Hamar itt van! Texas messze van?
A Rita Hurrikán 1 hét alatt bebizonyította Magyarországnak, hogy Texas nagyon közel van, azonnal elkezdték emelni az üzemanyagárakat Magyarországon, ahogy Rita söpörni kezdett. Amerika kilátásba helyezte 2007-tõl a még magasabb üzemanyagárakat, a MOL már hónapról hónapra emeli az üzemanyagárakat. A Green Plus kérdés kormány feladat, állami elhatározás tud segíteni mindannyiunkon.
Amíg ez bekövetkezik, az önkormányzatoknak kell tenniük kötelességüket a károsanyag kibocsátás csökkentése ügyében. Már nincs mit kísérletezni, . . . tanulni, . . . csak okulni lehet. Miért fontos a Green Plus(r) kezelés?
1. Globális felmelegedés csökkentése miatt. 2. Rákkeltõ anyagok kiáramlásának csökkentése miatt. 3. Légúti és asztmás betegségek kialakulásának csökkentése miatt 4. Ózonlyuk kialakulásának csökkentése miatt. 5. Gazdasági, üzemeltetési és motorkímélési szempontok miatt.. 6. Energiakészletek takarékosabb és hatékonyabb kihasználása miatt. 7. Emisszió-kereskedelem miatt. 8. MERT ABLAKON BEDOBOTT PÉNZ
Bízom benne, hogy sok más kiváló hatékonyságú megoldással és termékkel együtt a Green Plus is a kormány kedvelt emissziócsökkentõ, megtakarításokat elõidézõ eszközévé válik.
Bíró Péter Egy tiszta levegõjû bolygóért közhasznú alapítvány elnöke
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.