Bár volt már precedens gyors állami ügyintézésre, azért ez inkább a kivétel, ami erõsít. Nyúl Úr az APEH felkérésére indult Ügyfélkapuba regisztrálni, és azóta is ott várna, ha nem találja fel magát:
Mint tudatos állampolgár - akit eme tettére az APEH is megkért - regisztrálni kívántam magam az ügyfélkapun. Kitöltöttem az interneten amit kell, elõregisztráltam, majd mivel a Deák Téren dolgozom, besétáltam az Erzsébet téri ügyfélszolgálatba. Gyönyörû okmányiroda, tényleg, kutúrált, le a kalappal. Portás mellett érintõképes számítógépes foglalási rendszer, bökök ügyfélkapu, bökök regisztráció. Kiadja az okos masina a legközelebbi idõpontot, amikor a kedves alkamazottak velem és az ügyfélkapu szerint kb. 2 perces problémámmal foglalkozni kíván. És ekkor meglepõdtem. 5 azaz ÖT NAPPAL késõbbi idõpont! Besandítok az ablakokhoz, egy teremtett ügyfél-lélek sincs bent, miért is kell akkor 5 napot várnom?
A jegyet eltettem, majd átkullogtam a Blahára, ahol a VII. kerületi okmányt még megcsíptem zárás elõtt, 5 perc alatt végeztem. 5 nap az 5 perccel szemben. XXI század, elektronikus ügyintézés, elsõ az ügyfél, gratulálok az Erzsébet téri okmányiroda aranykoszorús dolgozóinak! Remélem létszámleépítést Fecó itt kezdi.A VII. kerületieket viszont tartsa meg, ott legalább tényleg az ügyfél a fontos (mellesleg szép tengeri akvárium van a váróban, rákok irány megnézni!). Ja, és ezúton üzenem (nyilván olvassák, hiszen mi más dolguk) az Erzsébet térieknek, hogy 25-én a 36-os sorszámot törölhetik!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.