Tékozló Homár

Ráérõs ügyfélkapu

2006.07.20. 15:18 | jackyll | komment

Bár volt már precedens gyors állami ügyintézésre, azért ez inkább a kivétel, ami erõsít. Nyúl Úr az APEH felkérésére indult Ügyfélkapuba regisztrálni, és azóta is ott várna, ha nem találja fel magát:

Mint tudatos állampolgár - akit eme tettére az APEH is megkért - regisztrálni kívántam magam az ügyfélkapun. Kitöltöttem az interneten amit kell, elõregisztráltam, majd mivel a Deák Téren dolgozom, besétáltam az Erzsébet téri ügyfélszolgálatba. Gyönyörû okmányiroda, tényleg, kutúrált, le a kalappal. Portás mellett érintõképes számítógépes foglalási rendszer, bökök ügyfélkapu, bökök regisztráció. Kiadja az okos masina a legközelebbi idõpontot, amikor a kedves alkamazottak velem és az ügyfélkapu szerint kb. 2 perces problémámmal foglalkozni kíván. És ekkor meglepõdtem. 5 azaz ÖT NAPPAL késõbbi idõpont! Besandítok az ablakokhoz, egy teremtett ügyfél-lélek sincs bent, miért is kell akkor 5 napot várnom?

A jegyet eltettem, majd átkullogtam a Blahára, ahol a VII. kerületi okmányt még megcsíptem zárás elõtt, 5 perc alatt végeztem. 5 nap az 5 perccel szemben. XXI század, elektronikus ügyintézés, elsõ az ügyfél, gratulálok az Erzsébet téri okmányiroda aranykoszorús dolgozóinak! Remélem létszámleépítést Fecó itt kezdi.

A VII. kerületieket viszont tartsa meg, ott legalább tényleg az ügyfél a fontos (mellesleg szép tengeri akvárium van a váróban, rákok irány megnézni!). Ja, és ezúton üzenem (nyilván olvassák, hiszen mi más dolguk) az Erzsébet térieknek, hogy 25-én a 36-os sorszámot törölhetik!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása