Tékozló Homár

A javíthatatlan Philips dvd legendája

2006.11.03. 14:14 | jackyll | Szólj hozzá!

Egy hónappal ezelõtt írta Balázs, hogy a MediaMarktban vett Philips dvd-lejátszóját sehogyansem sikerül sem megjavíttatni, sem kicserélni, sem a pénzt visszaszerezni. Azóta a Philips nagy kegyesen adott neki egy másik lejátszót, ami azonban szintén nem bírta sokáig:

Amikor a homárba szeptember végén irt cikkemre többen is reagáltak, tippeket adva az ügy kezelésére, én fel is vettem a kapcsolatot a Philips ügyfélszolgálattal. Nehezményeztem náluk a 30 napon túli javítási határidõt, és kilátásba helyeztem a szerzõdéstõl való elállást. Mondták, hogy utánanéznek. Ezután 2 nap múlva sûrû bocsánatkérések közepette felhivott a békéscsabai szakszerviz, hogy készen van a DVD-lejátszó, de csak jövõhéten (sicc) szállítják át szegedre (1:0 oda).

Megvártam az átszállítást, egy kollegám elvitt kocsival a az átvevõhelyre, ahol aláirtam, hogy hiánytalanul átvettem, és már vihettem is a játékost. Hazavittem, leraktam a polcra, irány vissza dolgozni. Este vettem észre, hogy a hátulja durván meg van nyomva... (2:0 oda) Mivel már aláirtam a papirt,nem volt mit tenni, összeraktam és arra gondoltam, hogy úgyse lesz kivéve a helyérõl pár évig, vagyis úgyse látszik a hiba.

Ez tartott a szervizbõl való távozás utáni 2. hétig,amikor is a DVD játékos ugyanazon hibát eljátszva ismét használhatatlanná vált. (3:0 oda) Itt már tudtam,hogy ezen semmi nem volt javitva, max szoftver frissítettek. Ismét hivtam a philips-et, és mondtam,hogy nyilvánítsák hõsi halottá (gy.k. gyári hibás), és cseréljék ki. Ott azt a választ kaptam, hogy azt majd a szerviz eldönti, és különben is ugyanannak a hibának lehet más is a forrása. Mellesleg megjegyzem, hogy letojom mitõl használhatatlan, ha egyszer az.....

Vagyis újra vigyem be az átvevõbe, onnan irány a szerviz, és már látom az újabb 30 napot, és az újabb hibát. Mindenesetre irtam a gyártócégnek, ha megint elhúzzák a szervizt, vagy újra hibás lesz, tényleg elállok a szerzõdéstõl, mehetünk a biróságra! Azért az nem állapot, hogy 4 hónappal a vásárlás után többet lesz szervizben, mint a polcomon.....

Hát ennyi...Csak leirtam az én sagamat, mert érzem lesz még itt még egy folytatás.....

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása