Tékozló Homár

Re: Csak a halott ügyfél a jó ügyfél!

2007.01.04. 14:45 | jackyll | 1 komment

Félelmet nem ismerve egészen extrém mélységegbe süppedt a Homár a levelesládájában, így derülhetett fény arra, hogy a karácsonyi disztroj miatt kimaradt egy amúgy igen jellegzetes posztra érkezett T-Mobile-válasz. Ezt pótoljuk mostan: (Aki lusta kattintani, annak previously on Homár: az ügyfél halála után csak felfüggeszteni sikerült az elõfizetését, mert személyesen már nem tudta lemondani azt.)

A Homár december 18-án "Csak a halott ügyfél a jó ügyfél" címmel olvasói levelet jelenetetett meg egy elõfizetés felfüggesztésérõl. Sajnáljuk, ha a levél írója úgy érzi, hogy az eljárás sértõ, bántó vagy bármilyen csodavárásból ered. Biztosíthatjuk, hogy nem errõl, hanem az elhunyt, illetve örököseinek jogairól, azok védelmérõl van szó. Ezzel együtt elnézést kell kérnünk, ha munkatársunk a helyszínen a szabályokról, az eljárás hátterérõl, valamint az elõfizetés megszüntetésének módjáról nem adott kellõ tájékoztatást, hiszen ezzel elkerülhetõ lett volna a félreértés.

Kedves Ügyfelünk tájékoztatását - lévén adatait nem ismerjük - ezúton, a Homáron keresztül szeretnénk pótolni. A T-Mobile-nál az elõfizetésre vonatkozó szerzõdés megszüntetését az elõfizetõ halála esetén a hagyatéki végzésben szereplõ örökös, több örökös esetén az örökösök egyike kérheti. Az örökösödési eljárás bizonyos esetekben hosszabb ideig is eltarthat, így az esetlegesen már nem használt elõfizetésnek ezen eljárás alatt költsége merülhetne fel (pl. havi díj). Ezt elkerülendõ ilyen esetben lehetõvé tesszük, hogy a hagyatéki eljárás lezárultáig pl. az elhunyt rokona a halotti anyakönyvi kivonattal az elõfizetést felfüggessze (ahogy ez a levélben leírt módon meg is történt). Elõfordulhat az is, hogy a megszüntetésre addig nem kerülhet sor, amíg az elhunyt által használt elõfizetés kapcsán korábban felmerült díjakat - pl. sok esetben egy-két hónappal késõbb jelentkezõ roaming díjak - az örökösök ki nem egyenlítik.

A felfüggesztés lehetõségét a T-Mobile olyan akciós elõfizetés esetén is díjmentesen és bármilyen következmény nélkül biztosítja, amelyre hûségnyilatkozat van érvényben, és amelynek egyéb esetben a szüneteltetése vagy felmondása anyagi kötelezettséggel járna. A célunk az, hogy bár az örökösödési eljárás végéig nem szüntethetjük meg az elõfizetést (hiszen addig nem derül ki, hogy azzal jogszerûen ki rendelkezik), de egy ilyen tragikus helyzetben további anyagi terhet sem kívánunk róni az elhunyt hozzátartozóira. Természetesen a levél írója a megfelelõ dokumentumokkal - ezek része a hagyatékátadó végzés is - a jelenleg szüneteltetett elõfizetést bármikor megszüntetheti.

Kérjük, hogy ez utóbbi szándéka esetén forduljon bizalommal a 1430-as számon elérhetõ telefonos ügyfélszolgálatunkhoz! Reméljük, a fenti információkkal utólag is segítségére lehettünk.

Üdvözlettel: T-Mobile

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CID 2008.08.28. 15:20:09

De, adott...... :)
süti beállítások módosítása