Roni nevû olvasónk a Torkos Csütörtök, olcsón-evõ program keretein belül volt elégedetlen a Platán Étterem szolgáltatásával, ezért most az étteremvezetõ meghívja ebédre.
Kedves „RONI”!
Felvetéseinek egy része valóban szót érdemelnek, ezért a magam és munkatársaim nevében is szeretnék a hibákért elnézést kérni. A felelõsségrevonás sem maradt el, hogy ilyen jellegû észrevételek ne rontsák az étterem jó hírét. Az üzlet vezetése számára fontos vendégeink elégedettsége, figyelünk a véleményekre és minden esetben reagálunk is ezekre.
A torkos csütörtök elnevezésû rendezvény nagy erõpróba minden étterem számára. Elõfoglalásban már több mint egy héttel elõre megteltek asztalaink a 11.00- 21.30-ig terjedõ idõszakra.(egyébként 0-24-ig tartunk nyitva, minden nap).A megelõzõ napokban több vonalon is folyamatosan az érdeklõdõk rohamát álltuk. Az”asztalfoglalási sztorijához” kapcsolódva, szeretném tájékoztatni, hogy asztalt az Önök részére úgy tudtunk biztosítani, hogy elõtte nem sokkal egy négy fõs társaság családi okok miatt lemondta foglalását. Az Ön által „megkérdõjelezett” teltházat is a szemünkre veti, holott a foglalás és a tényleges érkezések közti idõeltolódással nem tudunk mit kezdeni. A rendelésfelvételnél pedig figyelembe vesszük törzsvendégeink igényeit is.A korrektség kedvéért hozzátartozik, hogy azon kedves Vendégeinknek akiknek, nem tudtunk asztalt biztosítani ebbõl az alkalomból, és tudatták elérhetõségüket az étterem egyedileg május végéig biztosítja ezt a kedvezményt részükre.
Üzletpolitikánk célja hosszú távra szól, és vendégeink elégedettségén alapszik. Ebbe részünkre nem fér bele az Ön által vázolt sértõ általánosítás a vendéglátók elfekvõ készleteit illetõen. Mint Ön is tapasztalta az „árak alapból” jók és a „választék is rendben levõ”, azt hiszem munkatársainkkal keményen meg kell küzdenünk minden nap a sikerért, és szerencsések vagyunk abban is ,hogy nem ismerjük a „régrõl megmaradt alapanyagokat”. Az Ön aktusának végén örültünk volna, ha „élményeit” velünk is megosztja, a felszolgálóknak juttatott 110 os „elégedetlensége” helyett, egy fillért sem kellene ilyen esetben adnia, hiszen a visszajáró kifizetése ismét rosszindulatú feltételezésre adhat okot.(nem 1,2,5,10 forintosokban történt)
Sajnáljuk hogy elvárásait ezen a napon nem tudtuk maradéktalanul kielégíteni, kárpótlásként ezúton MEGHÍVOM ÖNT és barátját egy újabb „Torkos ebédre”, bízva abban hogy „álnéven” írt véleményét meg tudjuk változtatni.
Tisztelettel: Menyhárt Viktor, Platán Étterem
Secnir 2008.01.07. 17:30:00
aTavasz 2009.02.27. 16:21:33
Az már dobogós hely. Egyébként Jászberény, Aranysas, kiváló kiszolgálás, kiváló ételek és italok! 5ös.
vornia 2012.02.21. 10:59:11
Amúgy meg,nehéz eligazodni a pro és a kontra vélemények között, de az olyan vendéglátóst aki ennyire kulturáltan válaszol,szerintem tiszteletet érdemel.