Tékozló Homár

Ennyibe kerül elnézést kérni

2007.05.11. 15:03 | jackyll | Szólj hozzá!

Vannak azok a furcsa emberek, akik a pénzükért cserébe szolgáltatást várnak, de Magyarországon sokan már annak is örülnek, ha egy elkúrás után elnézést kérnek. Múlt héten futott egy poszt az akciósan hirdetett, de szokás szerint megvásárolhatatlannak bizonyult vadászkerítésrõl, amiért utóbb a gyártó kér bocsánatot:

Olvastuk a Fodor István által jegyzett „Már megint a Nagy Hipermarket – hazugság” címû írást. A vadászkerítés, amirõl szó esett a mi termékünk volt. Az akciót a Magyar Hipermarket Kft a CORA áruházakban történõ értékesítésre velünk kötötte le. Sajnos az adott idõszakban ebbõl a keresett áruból nem tudtunk megfelelõ mennyiséget az áruházakba beszállítani. Okot, indokokat természetesen sokat és alaposat tudunk találni és mondani. Természetesen a vásárlót, amikor a meghirdetett vadászkerítést kereste, keresi és sehol nem találta, ez a legkevésbé sem érdekelte. Igaza volt és a háborgása teljes mértékben jogos.
Az áruhiány miatt a cégünket, a Buda Kert – Buda Trade Kft –t terheli a felelõsség. A vásárló(k)tól ezért elnézést kérünk. Mentség és magyarázkodás helyett inkább arra teszünk ígéretet, hogy a termékeinkbõl a jövõben, ha azokat közvetlenül vagy közvetetten hirdetik, mindig lesz elegendõ mennyiség. Üdvözlettel: Buda Kert – Buda Trade Kft.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása