Tékozló Homár

Látta ezt az üdítőt?

2007.06.04. 18:40 | jackyll | 5 komment

Jól informált olvasói segítségét kéri a Homár, miután tragikus hirtelenséggel eltűnt a környékéről az összes mangós (és nem mangós) Spring gyümölcslé. Nagyobb dráma, hogy a valaha volt legjobban eltalált, nem túl cukros, de überkrémes ital forgalmazóját sem lehet elérni, se telefonon, se emailben nem sikerült kontaktust teremteni velük. Ha bárki tud használható információt, legyen olyan jó és ossza meg a kétségbeesett függőkkel.

Köszönjük.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kismuci 2007.06.13. 12:41:04

Énláttam, énláttam, már 2x írtam is nektek, csak fogalmam sincs, megkaptátok-e... :(
14. kerület Nagy Lajos király útja 216. (Nagy Lajos király útja-Erzséber királyné útja sarkánál van) PicurÁr diszkont
Tegnap (06.12.) még volt, sokféle is (mangós is :), ááákciósan 245-ért!

monawyn 2007.06.14. 14:45:58

Én is láttam. Bosnyák téri CBA-ban tele vannak vele a polcok.

carolyn 2007.06.15. 19:33:29

A Teréz krt-en egy ital és édességdiszkontban is roskadoznak tőle a polcok mindenféle ízben

WizzAir 2007.06.16. 15:31:48

Én minden közértben , traffikban , töltőállomáson , piacon , (minenhol)
látok ilyen üdítőt . Tel-Aviv -ban

tikki 2008.09.17. 07:26:11

És nem Budapesten hogyan lehet hozzájutni? Amíg Pesten laktam, mindig a CBA-ban vettem az Alsóerdősor u. sarkán, de amióta hazajöttem Pécsre már sehol nem tudok hozzájutni. Neten amúgy lehet rendelni, de hát a postaköltsége kb. kétezer forint lenne, annyit nem fizetnék egy gyümölcsléért.
süti beállítások módosítása