Tékozló Homár

Előfizetéskommandók hülyítik a nyugdíjasokat

2007.06.06. 14:16 | jackyll | Szólj hozzá!
Ugyan tudjuk, hogy a telefon halott, azért még akadnak előfizetők, akikért utolsó foglaltjelzésükig küzdenek a szolgáltatók. Úgy tűnik, az alternatív telefontársaságok külön egységeket hoztak létre a nyugdíjasok hülyítésére, ahogy Leslie is észlelte:
A Telefonon téríti a T-Com ügyfeleit a Pantel-hez kapcsolódóan nekem is van egy hasonló sztorim, más szereplőkkel és személyes térítésről. Feleségem nagymamája szintén T-Com előfizető, és még a megboldogult "Minimál" díjcsomagban van. Mivel a csomag percdíjai elég magasak, néhány éve, mikor a Tele2 beköltözött kis hazánkba, szerződött velük is. Nemrég otthonában kereste fel két jól öltözött, magát a Tele2 munkatársainak kiadó emberkem, azzal a megszólítással, hogy ők "a Tele2 szerződéseket vizsgálják felül".

Ennek címén elkérték a "régi" Tele2-s papírokat, melyeket eltéptek, és kitöltöttek egy - mint később kiderült - Inviteles papírt. Mikor látogatóban voltunk nála, akkor derült ki a turpisság: nem Tele2, hanem az Invitel szerződött vele "újra"! Ezt követően (8 napon belül, melyet az apróbetűs rész tartalmaz) egy dörgedelmes levél (via fax) formájában felbontottuk a szerződést, és kilátásba helyeztünk fogyasztóvédelmi, ill. NHH-vizsgálatokat is - természetesen az Inviteltől válasz nem érkezett, viszont az előfizetést sem merték aktiválni.
 
Tanács: idős hozzátartozóink figyelmét feltétlenül hívjuk fel erre a fajta csalásra.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása