Tékozló Homár

Lehúzós BKV-pénztáros a Nyugatinál

2007.07.26. 10:55 | szily | 29 komment
Bervas most megtanulta, hogy kettőöt és kettőötven között mekkora a különbség. A változékony időjárás ellenére kiszámoltuk: 450 HUF. Ehhez annyit tennénk azért hozzá, hogy akinek fingja sincs, hogy egy teljes áru jegy 230, illetve hogy ebből tíz az sehogyse lehet 2500, az ha nem is érdemli meg, de ne csodálkozzon, ha ruha nélkül érkezik haza. Levél lent.

Ma, 2007.07.25-én 19.10 tájban a Nyugati téri metró aluljáróban a BKV pénztár elé vetett a sors. Két ablak volt, a jobb oldali mögött kedves fiatal szőke hölgy. Kértem 10 jegyet. 2500-hangzott a válasz, és kaptam a gyűjtőjegyet meg a visszajárót. Általában bérletem van, most azonban a nyárra tekintettel jegyre vetemedtem. Jártam-keltem a városban, aztán most késő este hazatérve jobban megnéztem, mit is vettem. Gyújtőjegyet, ára 2050 Ft, rá van írva. Kínomban megnéztem a BKV honlapját, hátha árat emeltek hó elejétől. Nem. Lúzer vagyok, lehet röhögni. Legyen neked is jó hangulatod!

bervas
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tűzvillám (törölt) 2007.07.26. 10:58:43

Miért nem mész vissza és dugod le a szőke hölgy torkán?

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.26. 10:59:20

Eevette az eszed a szőke pitsa mi? Ez a BKV új taktikája!

..::Froschlama::.. (törölt) 2007.07.26. 11:01:02

Hát ez LOL. hasonló velem is történt, dehh az 2 db diákbérlettel és ki akarta fizettetni a felnőtt bérlet árát mind2őre. És még neki állt feljebb.

Seduxen (már NEM dr.) 2007.07.26. 11:05:33

Hát, aki batz-papucsban argentin mezben, gyűjtőjeggyel utazik, az sikeres ember nem lehet, mint tudjuk :-)
Csatlakoznék Tűzvillámhoz; annyi kiegészítéssel, hogy én nem a gyűjtőjegyet nyomnám le a torkán.
Szolgálati 'bukakke'...

Átlagarcú 2007.07.26. 11:12:07

Nem lehet, hogy 2500-at adtál és sietve otthagytad a visszajárót, mert a kétezerötvenet kétezerötszáznak értetted? Távol álljon tőlem, hogy ne higgyek Neked, de ez lehetett véletlen is. Persze, ha nagyobb zsét adtál és 2500-ból kaptál vissza, akkor tiszta. Megloptak.

Total_KO 2007.07.26. 11:14:35

Pedig még olyan nagy káni kula sem volt tegnap, hogy lehetne mire fogni, így szimpla emberi balfaszág, tanulópénz kifizetve. Vannak ettől nagyobb átverések is az életben:)

greggrant 2007.07.26. 11:27:31

Kedves fiatal szőke hölgyhöz visszamenni, telefonszámot elkérni, ellenkező esetben telefonszám helyett panaszkönyvet kérni. Uff...

Coramonde · http://blog.coramonde.hu 2007.07.26. 11:35:13

Most már csak magadban füstölöghetsz. :)
"Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el."

Egyébként az nem lehet, hogy sokan álltak pénztárnál és véletlenül tévedt a csaj? Mert ez is sanszos ...
Persze, ha ez nála gyakran előfordul, akkor nem igazán ... de erről nem volt szó.
Hányszor előfordul velünk is, hogy elnézünk egy számot, mert sietünk v. fáradtak vagyunk? Hm?
Nem védeni akarom a pénztárost, mert neki azért alapkövetelmény, hogy tudjon számolni ... de emberek vagyunk.

Kedves vásárló pedig egy idő után reflexesen megnézi ott helyben, hogy miért - mennyit fizet ki. És még így is elő fog vele fordulni néha-néha, hogy otthon veszi észre: nem stimmel a dolog.

450,- Ft óccsó tanulópénz volt.

Horatius (törölt) 2007.07.26. 11:36:33

Otto katalógus volt a nőnél? Lehet, hogy Gasztonyiné volt a pénztáros? Na Karola most mit fog mondani? Ez is az új image része?

isti77 2007.07.26. 11:41:50

Póló volt rajtad?

Átlagarcú 2007.07.26. 11:46:03

...ha tényleg levett, akkor is amatőr a csaj:))))dzsírubi 300ft-os tételnél 10 rugót húzott le:))))

2007.07.26. 11:57:09

Aki gyűjtőjeggyel utazik az sikeres ember nem lehet !
Brigi hol vagy !??

Seduxen (már NEM dr.) 2007.07.26. 12:03:27

Isti77: nagyobb kérdés, hogy a PÉNZTÁROSON volt -e póló? :-)))
Mert ha nem, akkor érthető, hogy elszámoltad... Monnyuk 80C felett ez már nem csoda...

mbond 2007.07.26. 12:32:40

Van olyan hely, ahol neked kell egyesével bedobálni a százasokat, hogy lásd az ablak túloldalán lévő csajt. Itt nem kell dobálni, fizethetsz egyben.

Amea 2007.07.26. 13:01:00

Pont egy szökkenő jár túl a legkisebb királyfi eszén... ezdegázez :Đ

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.07.26. 14:09:15

bal oldali ablaknal kopasz 50-es volt?
ha odamegy akkor sporolsz 450-et
neked a szoke kellett
mindennek ara van

Zsebencik Lopédia 2007.07.26. 14:27:01

engem kb. 2 hete a Déli pályaudvarnál akartak átverni 470 forinttal, de visszamentem, kérdeztem és visszakaptam
igaz először csak egy részét adta vissza, de aztán még számolgattam, és mindet odaadta
mentségemre legyen mondva, ritkán járok Pestre, de mi a pénztáros mentsége? ritkán vesznek tőle gyűjtőjegy-átszállójegy kombinációt? :(

KisLizi 2007.07.26. 14:55:52

Az a baj, hogy sajna nem csak bkv-pénztárnál van ilyen.
Sok példát tudnék emléteni,de a legpofátlanabb egy mozi.
Dolgoztam ott,láttam mi megy...
Figyeljetek oda,főleg,ha kérdeznek...és bekavarnak és apró jár vissza...

Yasashi Tanuki 2007.07.26. 15:06:57

Mit keres ez a post a Homáron - már az óvodások is vágják, hogy "pénztártól való távozás után...stb"?
Az ingerküszöb emelése érdekében ajánlott gyakrabban látogatni a Kálvin téri csarnokot különösen a bal oldali sort - legtöbbet az ottani zöldésgesek megfigyelésén keresztül tanulhat az ember a durva lehúzásokról.

nihilia 2007.07.26. 15:21:25

Hagyma megelőzött, de az én kérdésem is hasonló lett volna :D

HandG 2007.07.26. 17:54:04

Mondjuk még mindig olcsóbb, mintha a szőkének egy Pinacoládát kellett volna fizetni!:)

optipista 2007.07.26. 18:31:39

Pomázon egy hájas bajszos krapek van, de rutinból kevesebbet ad vissza. Akárki kipróbálhatja. Már nem egyszer megszívtam. A HÉV-en a kopasz kaller nem ad jegyet. Ez már nálunk sport, illetve 21. századi szocializmus: a jövedelmek újraelosztása. Ha Gyurcsány "privatizál", akkor ôk miért ne. Ha bevered a képét a rendôrök elvisznek súlyos testi sértésért. Ha perkálsz, akkor nem, de akkor még többe kerül. :-(

Most jut eszembe: Honnan lehet megtudni, hogy éppen átvernek? Hát onnan, hogy éppen fizetsz! (A jól ismert vicc analógiájára.)

Magyar Ugaron... Sálalálalá.

ducas 2007.07.26. 22:09:15

Ne is törőggyetek vele...Engem két nap alatt hatszor /6X akartak pofátlanul lehúzni. Résen voltam, nem vótam kába lúzer, megvédtem az érdekeimet és közben még jókat is röhögtem a szánalmas kis gazemberkéken/asszonykákon, akik a melegre fogták a "félreütéseiket"...
Vigyázó szemeiteket a kijelzőre vessétek, meg az ártáblára, meg sunyi dögjére aki átal akar baszni...Udvariasan, de nagyon határozottan és azonnal reagáljátok le a görényt, mert meg akarnak lopni..Szervezetten, aljasul és előre megfontolt szándékkal...Legyetek résen testvéreim, mert a megélhetési pénztárosok összevont támadásának vagytok kitéve...Lopnak ezek, mint a szarka...

Lama 2007.07.27. 07:44:17

Tökmindegy milyen címlettel fizetett, ha nem vettétek még észre, szabály az hogy a kis tálkában a jegyet/bérletet KIZÁRÓLAG a visszajáróval együtt pörgeti ki.
Tehát elrohanásos eset kizárva. Lehet figyelmetlenség vagy szándékosság.

Szil-Ka 2007.07.27. 09:31:24

Tegnap egy benzinkútnál (!!!) 10000-sel fizettem 5800-ért, és először 6000-et adott vissza a kutas csaj. Direkt figyeltem, h nehogy kevesebbet adjon vissza, oda-vissza előre kiszámoltam a visszajárót, így egyből vágtam nagyon nem okés az összeg. Úgy meglepődtem (nem az én javamra szoktak ők tévedni), hogy egyből szóltam neki, hogy a 200-as helyett 2000-est akart adni... Megköszönte. (Szerintem kezdő volt)
süti beállítások módosítása