Tékozló Homár

Jó üzenet-e, hogy "meg fogsz dögleni te is"?

2007.08.23. 08:01 | szily | 94 komment

 

Tegnap lõttem ezt a hirdetést egy buszmegállóban, ami szerintem kicsit morbid egy biztosító részérõl. Bocs a minõségért, de telefonnal készült este.

Üdv,KP
Metálosan hangzik, de a biztosítók nem szoktak metálosok lenni. Az Avivának elég furán súgtak, elnézve "a jövőbiztósítót". Képzeljük el a vállalkozást, ami a múltat biztosítja. Mondjuk általában sokkal kisebb lehet a kockázat.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grafitmacska 2007.08.23. 08:08:00

Másodiiiiiiiiiiiiiik!
Én is lláttam! Szerintem csak realista....

PozAko · http://pozako.freeblog.hu 2007.08.23. 08:08:38

Letisztult dizéjn, egyértelmű üzenet. Semmi fakszni. Jó, de egy biztosítótól kicsit erős. ;]

stichus 2007.08.23. 08:13:43

ez az aviva valami sufnibiztosító?

jesszumpepi (törölt) 2007.08.23. 08:15:47

Ha mégsem rendelné meg szolgáltatásunkat,ugyanitt koporsó,urna,és más kegyeleti tárgyak megrendelhetők.
És kiváló boncmestert is tudunk ajánlani.

AZso · http://www.azso.hu 2007.08.23. 08:27:32

Ráadásul a nap nem kel fel, csak a Nap. Nem az első helyesírási hiba mostanában reklámokon ...

Wandál 2007.08.23. 08:29:23

ajnasz.hu/blog/20070822/engem-most-be-akar-perelni-az-index

ez balf..ság, az ügyvéd csak játsza az eszét, a BTK 300/C-t a felhasználó követi el, ako feltelepíti az AdBlock-ot

az indexes ügyvédet jól pofán kéne csapni, hogy tudja már hol a helye...

dezsöatya 2007.08.23. 08:38:03

Jesszumpepi: és hullamosót?

Vrungel kapitány 2007.08.23. 08:39:20

ajansz.hu: eddig nem használtam az adblockot, de most megnéztem mi ez, és már rá is állítottam az indexre. sokkal kevésbé idegesítő :) thnx.

carppy 2007.08.23. 08:39:22

En dolgozom biztositonal is. Ez az ugynevezett radobbentes modszere a halalra. Van ilyen is, bar ez gyengebb: `ha onnel tortenne valami, holnap mi lenne a hutoszekrenyeben` stb. Azert a Nap (nap) az durva.

., (törölt) 2007.08.23. 08:46:33

Sőt! A Nap sem kel fel, de a föld forog tovább!:))

JDG 2007.08.23. 08:54:13

ajnasz.hu: A felhasználó SEM követ el törvénysértést, eleve ez az egész baromság, én nem aggódnék a helyedben. Amennyiben feltelepítéskor a felhasználó tudtára adod, hogy miről van szó, akkor minden ok. A program nem az oldalt változtatja meg, legfeljebb annak megjelenítését. És különben sem kötelező mindenkinek használni a programot.

Ez legalább olyan, mintha a levelezőbe épített spam-szűrő miatt akarnának perelni, vagy mert mondjuk karakter alapú böngészőt használok, ami nem tudja megjeleníteni a flash-es mocsok reklámokat. Nevetséges.

Llew 2007.08.23. 09:04:47

Akkor mostantól a biztosítási díj és a védelmi pénz összemosódik? Ezentúl "visszautasíthatalan ajánlatokkal" "bombáznak" majd a bizosítók?

staunch (törölt) 2007.08.23. 09:12:21

Nem fizetsz, meghalsz geci!!!

carppy 2007.08.23. 09:21:28

Es a temetesi biztositasrol meg nem is beszeltunk.

utolsóelőttisenki 2007.08.23. 09:24:32

attól, hogy minden nap felkelsz. még nem biztos, hogy élsz is

pazola 2007.08.23. 09:27:14

Szivek tavoli mosolya.. .P

ARK-9 (törölt) 2007.08.23. 09:33:07

Ja, a "napocska felkel", a tündérkék meg a menyországban repkednek... Könyörgöm, ezért halt meg Giordano Bruno?

johevi 2007.08.23. 09:34:17

Ez kb olyan, mintha a nyugdíjastól megkérdezné a jegypénztáros, hogy biztos, hogy havibérletet akar? A jegytömb könnyebben örökölhető....

2007.08.23. 09:35:05

belőlem azt váltotta ki az ominózus reklám, hogy hirtelen kedvem kerekedett beverni a plexit, "anyááááááááád" jelszóval. nyilván ez is egy szokásos reklámozási módszer, de szvsz mérhetelenül taszító.
(jó, hogy beraktátok ide, mert akkor nem jegyeztem meg a biztosító nevét: pedig érdemes felvenni őket a "Biztosítók, akiknél még cipőfűzőt se kötünk" című listámra)

Mária 2007.08.23. 09:41:19

Ezt úgy kérdezi a kis mocsok, mintha ő tutira kifizette volna az örök élet tarifáját.

Ilyenkor sajnálom, hogy a plakátok mellőzik az interaktivitást.

2007.08.23. 09:55:17

Ilyenkor komolyan elgondolkodom, hogyan jutott EZ a szlogen eszébe a kreatívnak. Magyarán, mi az "üzenet"?
Aki biztosítást köt, nem hal meg? Hurrá, megvan az örök élet titka? Rohadj meg Highlander????
Vagy, ha nem kötsz még ma Aviva biztit, akkor még ma éjjel, álmodban megfojtanak egy selyemzsinórral?
És, az hagyján, hogy a kreatív ENNYIRE volt "kreatív", hogy mindössze ennyi jutott eszébe a bztosítóról és a biztosításról, de hogy ette és vette ezt meg a megrendelő?
Senkinek nem tünt fel a teamben, hogy még, ha megerőszakolják is a dolgokat, és belemagyaráznak valami értelmeset (nem hiszem, de adjuk meg az esélyt) tízből kilenc embernek tuti NEGATÍV üzenete lesz ennek a gyönyörű plakátnak?

nadragulya 2007.08.23. 09:57:01

Szerintem maga az ötlet jó(bár ezt külföldön már milliószor megjátszották, és a "nap" is elég durva hiba)!

zsooo 2007.08.23. 09:58:32

Hmm...
A következö jutott erröl eszembe:
A qrwák az utcasarkon állnak.
És az Ön anyja?

Seggemet a kezembe dugom, akkor is jobb szlogen találok ki, plán ha iszom elötte egy fél páleszt.
Köcsögök.

2007.08.23. 10:00:43

Nekem az Intimissimis "Utolsó napok" felirat a kedvencem. Utópisztikusm apokaliptikus és még kissé félelmetes is. Valami ócska magyar művészfilmben kéne elsütni. Persze azokban csak csöcsök és ordibálás van.

Céadaoin (user ID 44540) 2007.08.23. 10:20:28

Valószínűleg fel fogok - de minek, ha ilyen világ vesz körül?

Láttam én is azt a plakátot. Azonnal heves vágy fogott el, hogy a piros hetes alá vessem magam... vagy azt, aki kiagyalta a szlogent.

csók72 2007.08.23. 10:30:09

Magyar Tudományos Akadémia: A magyar helyesírás szabályai
tizenegyedik kiadás
74. oldal A csillagnevek
185. A csillagok, csillagképek, bolygók, holdak stb. nevét nagy kezdőbetűvel írjuk: Ikrek, ... Tejút, Merkúr ... stb.
Ha a föld, hold és a nap szót tulajdonnévként használjuk, nagybetűvel kezdjük: a Hold távolsága a Földtől stb. - A mindennapi írásgyakorlatban azonban az ilyen tuljadonnévi szándékú szóhasználatot fölösleges erőltetni, tehát: föld körüli utazás, a hold szépen világít, a nap sugarai stb.

"A nap holnap is felkel." mondatban a nap szó fentiek miatt helyesen van írva.

johevi 2007.08.23. 11:00:45

Van egy Örkény egyperces, amikor az információs pultnál ülő nem azt mondja hogy jobba vagy balra tessék menni, hanem azt, hogy "mindannyian a nagybüdös semmiből jövünk és oda is jutunk." Feljelentik, de ejtik a vádat, mert a vizsgálat során kiderül valójában nem mondott semmi rosszat....

johevi 2007.08.23. 11:05:55

Most látom: mai újságokban is nyomulnak ezzel a reklámmal...

báró Csekonics 2007.08.23. 11:10:49

Régen valami mini-képregényben olvastam (olyan három képből álló kis valamiben) hasonlót: az agresszyv madárka mellé beraktak valami kétszer akkorát. Na az (a kicsi) mondta a nagynak, hogy:
'A nagyfiúk is elalszanak este, csak nem biztos hogy reggel felébrednek...'
Akkor jópofa is volt, pláne a rajzokkal együtt - így plakáton, életbiztosításhoz... Hááát elég morbid.

báró Csekonics 2007.08.23. 11:14:14

Most nézem csak, hogy angolosodok: 'agresszyv' :-D

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.08.23. 11:24:26


Nem értem: miért mindenki a halálra asszociál ebből a reklámból? Nekem pl mindjárt az jutott az eszembe, hogy holnap egész nap ágyban maradok. (Ha igazán jó napom van, akkor a kedvesemmel.) Így nem kell felvennem a Batz papucsot sem!

VisszatérőJeti 2007.08.23. 11:28:59

Az ijesztgetés amúgy ősi román szokás, ahogy a helyesírási hibák halmozása is.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.08.23. 11:35:33

Én ma abszolút nem akartam felkelni, de az a rohadt munka...
Pedig tudom, hogy aki dolgozik, az sikerese ember nem lehet, és max. csak egy fél pár bacc papucsot érdemel.

johevi 2007.08.23. 11:44:39

Azért ezt máshogy is meg lehet magyarázni:
A nap minden nap felkel, mert fel KELL kelnie. Nem tehet mást. De Ön, ha gondoskodott magáról előre, nem kell, maradhat az ágyban, otthon. Szerintem teljesen elfogadható csak éppen az emberek 99%-a nem erre gondol. Én sem...

Frank Einstein 2007.08.23. 12:12:34

Egyébként is, az Aviva egy ősi ...

struc 2007.08.23. 12:18:59

Akkor plakátba csomagolt tégla agresszyv hajítása a következő lépés? Batz pacskerban?

Céadaoin (user ID 44540) 2007.08.23. 12:20:46

zöldkocka 2007.08.23. 12:18:59

Nem aggresszyv: jelen esetben életigenlő hajítás!

Döby 2007.08.23. 12:24:10

Szerintem is durva reklám.
Különösen, hogy manapság egyre fiatalabbak kapnak infarktust, agyvérzést. Erre apellálni eléggé gusztustalan. :-(

Flea 2007.08.23. 12:39:35

Szerintem meg jó... Ha valaki életbiztosítást köt azért teszi mert tudja, hogy meg fog halni. Ha nem tudná nem kötne életbiztosítást.
Ja és mivel 99,9%-ban bizonyított tény, hogy a végén mindenki meg fog halni elég álszent dolog felháborodni azon, hogy erre a tényre felhívja a figyelmet egy biztosító, ami életbiztosításokat kínál. Szerintem teljesen normális... Az életbiztosítást azért kötöd, hogy a szeretteid ne kerüljenek nehéz helyzetbe, ha a kezedre zárja a BKV sofőr az ajtót és vonszol néhány száz méteren keresztül...

Bytheway, valaki legyen szíves belinkelni nekem a Batz papucsot, mert nem találtam meg... Légyszi...

cyber panka 2007.08.23. 12:46:24

aki holnap nem kel fel az sikeres ember nem lehet!

vernarancs 2007.08.23. 12:47:31

Minden biztosito osi roman ceg. A bankokat megelozve a legtrogerebb cegek a biztositok a vilagon. Attol meg mert hagyom atverni magam egy ilyen troger biztosito altal meg meghalhatok holnap reggel es akkor mindegy, hogy van-e biztositasom.

quicky 2007.08.23. 13:20:13

Flea!

Amit leírtál, mind igaz, bár nem gondolom, hogy "álszent dolog felháborodni" vagy inkább nem erről van szó. Szerintem mindenki tisztában van a halandóságával, nem kell az ember orra alá dörgölni az utcán. Ez csupán jó érzés kérdése, ill. hogy mennyire akarja a reklámozó belopni magát az emberek szívébe.
Akárhogy is ez szerintem a többségben negítív üzenetként csapódik le, de hát az adott biztosító biztos tudja mint akar elérni...

Mária 2007.08.23. 13:40:49

Ha ez így OK akkor az összes többi biztosító plakátjain miért boldog családok mosolyognak?

Miért nem temetőket, hullaházakat, koponyákat tesznek be illusztrációként?

Azért, mert ha egy reklámtól elborzad az ember és "belegondol", akkor az utolsó dolog lesz, amire gondol, az, hogy fizessen a reklám megrendelőjének.

"Belegondoltatni" az embereket a rosszba, ami rájuk vár, ha nem teszik ezt, vagy amazt, csak a társadalmi célú hirdetésekben okos dolog.

Minden más esetben az előnyöket kell előttük megvillantani, arra az esetre, ha megteszik, amit a hirdető kér tőlük.

Azt hiszem, ez minden marketinges általános iskola első osztályának az első órai tananyaga...

VitézLászló 2007.08.23. 13:45:27

Holnaptól a napfelkelte elmarad!
Aki hajnalhasadtára szokott ébredni az gyorsan vegyen akciós vekkereinkből.

Ébresztőórákszuperáron -Vámházkőrútkilenc

Mária 2007.08.23. 13:54:12

A holnapi nap érdeklődés hiányában elmarad :D

loggoll 2007.08.23. 13:54:35

Nem, ez csak anyit jelent, hogy ne ma, hanem inkább csak holnap fizesd be a biztosítási díjat, hátha akkor már nem is kell...

Cagnazzo 2007.08.23. 13:57:34

CSak egy gondolat, melyet mas is felvetett az iment, de nyilvan elkeruli figyelmeteket: Az eletbiztositasok nem sajat magunkert kottetnek, hanem a gondoskodasert, az elmulas utani, csaladtagok helyzetenek megkonnyitesere. Masreszt, nem csak hala eseten fizet a kedvezmenyezettnek, hanem sulyos, akar maradando serulesek, betegsegek eseten maganak a biztositottnak is. Egyebirant a hirdetes hangneme erkolcsileg erosen megkerdojelezheto, intelligenciajara nem is vesztegetnek idot.

VitézLászló 2007.08.23. 14:06:44

A nap holnap is süt.
És Ön?
DoktorOetker

ethan blow 2007.08.23. 14:22:12

kissé balfasz, olcsó szójáték, semmi érzelmet nem vált ki, kivéve, hogy a szövegírót arcon rúghatná valaki, amiér ennyire ostoba, mert ez így nagyon gáz (Nap-nap)

vernarancs 2007.08.23. 14:53:13

Cagnazzo 2007.08.23. 13:57:34

Ha elpatkolok majd a szeretteim oroklik a cuccaimat meg a bankszamlamat ahova osszesporolhatom mindazt amit egy biztosito ellopna tolem. Az eletbiztositasok a leheto legrosszabb penzugyi konstrukciok a vilagon. Tilos beleszallni. Tolod bele a penzt es hosszu evekig hozza sem nyulhatsz mert minden kamatot elveszitesz/buntetest fizetsz/az APEH seggbek..r az igenybevett adokedvezmeny miatt.

Jim Rogers 2007.08.23. 14:53:42

A legújabb HVG egészoldalas hirdetésben hozza ugyanezt a belső borítón

Sir Galahad 2007.08.23. 15:17:06

Persze, gusztustalan, undorító. De ha nem lenne ilyen, beszélnénk róla? Szerintem pont ez volt a célja annak, aki kitalálta. A negatív reklám is reklám.

Emiceha 2007.08.23. 15:20:47

Mán csak azt nemértem, hogy ha a Nap tuttizicsi, hogy felkel holnap, akkormeg méééérnem azt biztosíttyák?! Hülyék, azért?!

Kusztó kapitány 2007.08.23. 15:25:59

szerintem meg nem helytelen, föntebb már idézte vki a helyesírási szabályzatot. csak hogy én is lehessek mán okos he. amúgy meg nyilván senki nem szereti hallani, hogy meg fog halni, de ez akkor is tény. amúgy meg soha nem kötnék semmilyen biztosítást sehol.

Reggie 2007.08.23. 15:26:59

Zavarja a halal gondolata? Haljon meg most, es nem lesz tobbe ilyen problemaja!

totya87 2007.08.23. 15:31:28

vérnarancs,

abban igazad is van, hogyha biztosan tudnám, hogy 20 évig tölthetem a pénzt egy számlára, nem adnám biztosítónak. De mi van, ha már csak 2 évem van hátra. Asszony+két gyerek maradjon itt lényegesen kisebb jövedelemmel? Igaz, hogy nem tudnám, de...
Az élet nem annyira fekete/fehér, hogy ilyen egyszerű szabályokat lehessen tenni, ahogy te teszed.

pleasantry 2007.08.23. 15:33:35

VitézLászló, muhahaha :D:D:D

báró Csekonics 2007.08.23. 16:13:44

vernarancs 2007.08.23. 14:53:13

Tudtommal hosszú évek óta léteznek örökölhető életbiztosítások (ami tulajdonképpen inkább olyan, mint egy befektetés). Ezek amúgy olyanok, hogy mondjuk 75 éves korodban jár le (igen, lejár) és akkor hozamokkal együtt megkapod az egész zsét.
Ja, és mivel 10 évnél hosszabb lejáratú, ezért kamatadó mentesen.

Nézz utána, tényleg...

báró Csekonics 2007.08.23. 16:16:49

seri 2007.08.23. 15:25:59

Casco-t vagy lakásbiztit sem? Bátor gyerek vagy...
Én még utazási bizti nélkül sem indulok el külföldre. (Szinte semmibe nem kjerül, de ha ne'adj isten valami gond van kint, akkor egy csomó dologra nincs gondom. (Az E tökömtudja milyen nyomtatvány sz@rt sem ér, csomó dolgot nem fedez kint sem, ahogy itthon a TB csak még kevesebbet.)

tomoceusz 2007.08.23. 17:01:44

bulgakov:
Akkor külön, neked: a nap ebben az esetben kis "n" (részletekért olvass feljebb), úgyhogy az arcon rúgás neked jár. Egy (nem "a") szövegíró.

Flea 2007.08.23. 17:15:33

He-he

Már index főoldalon van a sztori... A kreatív meg odafárad a kasszához a bónuszért...

Az életbiztosításokról meg annyit, hogy nem egy olyan termék van, ahol a biztosítás csak "ürügy" és mögötte van a kamatadómentes befektetés, ahol a "biztosított" határozza meg, hogy melyik befektetési alapba szeretné tenni, sőt a tőkét mozgathatja az alapok között...

Mondjuk az életbiztosítás klasszikusan azért kockázatközösség. Nem befektetési céllal kötnek az emberek biztosítást, hanem azért, hogy védjék magukat a kockázatoktól. Abban mindenkivel megegyezhetünk, akkor jó, ha 10 évig fizeted a biztosítást... Ugye akkor élsz

AranyPisti 2007.08.23. 17:21:39

Sziasztok.
A kritika kemény. Engem is meglepett a mondat, hisz én ennél a cégnél dolgozom már lassan egy éve.
Az AVIVA célja ezzel a szlogennel az volt amit sokan leírtatok. Figyelemfelkeltés. Úgy tűnik sikerült kinek így kinek úgy.
az életbiztosítás fontos dolog, főleg akkor ha egy nagy hitel van az illető nyakában illetve ha gondoskodni akar a szeretteiről. Ezen belül is sok termék van. Van ahol marad a végén jó sok pénz, van ahol mond6ni "casco" jellegű biztosítást kap az ügyfél.
Egyébként ma más mindenki bebiztosítja a házát, lakását, autóját, akkor miért az maradna ki ami a legfontosabb az ÉLET. Egy ház egy autó - ha úgy fogalmazunk - pótolható, de egy ember gondoskodása szerete sosem...

Átlagarcú 2007.08.23. 17:36:22

Los Alamuszi
"Aki biztosítást köt, nem hal meg? Hurrá, megvan az örök élet titka? Rohadj meg Highlander????"
De maghal, csak nem viszi sírba a pénzét.
Egyébként igazán ütős úgy lenne a reklám, ha mikuláscsomagban a szélvédőkre tennék.
AranyPisti: Akkorát szóltál, mint egy vizipisztoly. Mármint ami általában a reklámok célját illeti.

AranyPisti 2007.08.23. 17:40:57

Belátom, hisz a reklám azt a célt szolgálja. Megdöbbentés akart lenni:) sorry

Vonatosi Márió · http://konzervatorium.blog.hu 2007.08.23. 17:42:29

Ezek sem olvastak sose Wittgensteint... Tractatus Logico-Philosophicus, 5.1361, pont idevág.
AranyPisti, itt nem az a probléma hogy fontos dolog-e az életbiztosítás, itt a reklámszöveg etikátlan, dilettáns és pofátlan, mellesleg senkinek semmi köze ahhoz, hogy esetleg nem kelek fel holnap.

kelenföld 2007.08.23. 18:00:54

Hát ez szuper...! Az életbiztosítás arról szól, hogy ha kötsz egyet, akkor nem halsz meg..? Micsoda ötlet!

Egy példa: 45 éves ismerősöm boldog családi életet él, két gyereke pályaválasztás előtt. Ő kamionos, a feleségnek is tuti az állása egy helyen, rég óta. Nem gazdagok, nem szegények, néha nyaralni is mennek. Nagyobb házban gondolkodnak évekig, bele is vágnak. Kölcsön, gürizés, jókedv. Szépek, aranyosak, mindenki teszi a dolgát. Elég jól keresnek, nem panaszkodnak, lehetne több is..., de ennek is örülnek. Biztosításuk van a kocsira, házra. A biztosítós egyszer felkeresi őket, hogy nem ártana életbiztosítást kötni, most, amikor a szekér halad, megtakarításnak sem rossz és sajnos soha nem lehet tudni. Futja a családnak mindenre, mindkettőjük cigijére, márkás ruhákra néhol a gyerekeknek, éttermi vacsorákra, de havi kb. 8 ezer forintos életbiztosításra, na arra nem!

Telik-múlik az idő, a férj többször szól a szállítócége főnökének, nem stimmel valami a kamionnal, műszakilag nem ok. Nem egyszer volt már ilyen. Nem egyszer mondta a főnök sem neki: " majd,ha visszajöttél Pistikém, ezt az egy fuvart meg kell csnálni, sürgős!" El is indul rendesen, Karácsony előtt 4 nappal. Romániai hegyek, szerpentin, emelkedő, szűk kanyar, stb. A felesége telefonon beszél éppen a férjjel, amikor az nagyot kiállt: " nem tudok beszélni Évikém, lejtőn megyek éppen le a hegyről, valami nem ok. a fékkel!!"

Hat hónapig nem adták ki a románok a holttestét, fél millióba került eddig, hogy többször kiutazott a család a románokhoz, mert nem történt semmi. A kamionos cég vezetője mossa kezeit, a temetés is több százezer lett. A gyerekek éppen továbbtanulnának, a nagyobb ház részleteit nem tudják fizetni, mert egy keresős család lettek.

Ha megkötik az életbitosítást, egy ilyen balaset (minden baleset) esetén azonnal hozzájutottak volna minimum 3 millió forinthoz. Nem elég, hogy elvesztették a hozzátartozójukat, ez is szörnyű. Most nagyon nagy sz...-ban vannak.

A reklám gusztustalan, az életbiztosítás viszont nagyon fontos lehet.
Nem dolgozom biztosítónál, csak szimplán ez a véleményem.

omgwtf 2007.08.23. 18:17:04

most már minden blogon helyesírás megy? :) a nap itt tök frankó kisbetűvel. bele lehet törődni.

az AdBlockos sztori az LOL. kezd hülyülni a világ.

ha kötök biztosítást se biztos, hogy felkelek másnap.
azé ez a reklám gondolom nem fut Lapp- meg Jakutföldön. ott biztos nem értenék. :))

omgwtf 2007.08.23. 18:28:16

valami csúnyát írhattam, mert nem jelenik meg az istennek se (ha esetleg feldolgoznák időközben és kétszer menne, sorry)

szóval csak annyi jutott eszembe, hogy ez a reklám ugye Lapp- és Jakutföldön nem megy? :)

omgwtf 2007.08.23. 18:29:56

szuper! szeretem ezt a blogot.
my bad. :'-(

Átlagarcú 2007.08.23. 18:40:59

Nem vitatom, hogy az életbiztosítás nagyon fontos dolog. Nekem is, a családomnak is van. Már csak azért is, mert bizonyos konstrukciók befektetésnek sem utolsók. Itt a konkrét probléma a félelem felkeltésére irányuló reklám. A SOKKOLÁS. Az én érzelmeimbe történő külső beavatkozás jól felfogott üzleti érdekből. Lásd még: Fiat reklám a mikuláscsomagban, stb. Vagy pl az én lakásomban, az én TV-m általam használt beállításainak a megváltoztatása, az alsó frekvenciák felfelé tolásával. Nem lesz hagosabb a TV-m, csak én úgy hallom. Magyarul: nem a reklám információ részével van bajom, hanem a tudatalattiba történő beavatkozással és az intim szféra megsértésével. Tudom persze, hogy ezek jogilag megfoghatatlan dolgok. Elsősorban morális kérdés és a kapitalizmus korai szakaszában pont a morál hiányzik.
Bocsi, nem akartam okostojás lenni.
...viszont a reklámozók figyelmébe ajánlok egy mondást, nem tudom, kitől származik: A reklámra költött pénz fele kidobott pénz. Csak nem tudni, melyik fele.

sanya64 2007.08.24. 05:59:39

Aki idejében elment külföldre, holnap már nem fizet vizitdíjat. És Ön?

Mária 2007.08.24. 08:48:46

Kelenföld! És ha nem beszélt volna mobilon anyucival, MIKÖZBEN december végén robogott a román hegyekben egy megpakolt kamionnal a hátsója alatt, akkor mennyivel lettek volna jobbak az esélyei a túlélésre?

:-/

Mária 2007.08.24. 08:50:50

Sörecet! A mondás Ogilvy-től származik. De nem most mondta, hanem kb 30 évvel ezelőtt :)

Ma már azért vannak technikák a hatékonyság mérésére :)

grafitmacska 2007.08.24. 08:51:03

Persze, kell biztosítás, de meg kell nézni, hogy honnan és kitől...AB-Aegonnál vagyunk lakás és telekbiztosításilag már száz éve, mégsem tudok biztosítási dijat emelnia telkemre, mert nem értik meg, hogy mit akarok. Mindig felhív valami vak és azt hiszi, szimplán biztosítást akarok kötni.Nem értik, hogy biztosítás VAN, csak Többet szeretnék fizetni(módosítanám a konstrukciót/, hogy ne adj' Isten, ha baj van, TÖBBET kapjak... Szerintetek ez bonyolult?

gebines 2007.08.24. 11:39:18

Nem tudok kommentelni. Vagy mégis?

gebines 2007.08.24. 11:40:47

Nem tudok kommentelni. Vagy mégis?

paola 2007.08.24. 13:10:54

Ennél már csak a kiskörúton arcba toluló "Alázatra tanít. Másokat" megaplakát durvább. Szerencsére itt a hirdető elemzése: lmv.hu/node/1691

nyekk 2007.08.24. 22:28:34

..."Nem érzel valami furcsát a gyomrod felől!? Lehet, hogy már karfiolnagyságúra nőtt benned a rákos tumor! Kössél életbiztosítást!"...
AranyPistiííííí!! Életbiztosítást akarok kötni! (Pistike! csak az a baj minden biztosításnál, hogy amikor a biztosítónak fizetnie kellene, akkor elő kerül az a tonnányi apróbetűs kitétel, amit kötéskor fizikailag, meg mindenhogy képtelenség áttanulmányozni, hisz direkt úgy csinálják, hogy ne lehessen. Nos ebből kiderül,éppen miért nem köteles a biztosító fizetni.)

nyekk 2007.08.24. 22:31:31

paola: Jobb lett volna a : " megtanít kesztyűbe dudálni!" szlogen

nyekk 2007.08.24. 22:42:36

paola:...megtanít kesztyűbe dudálni, boxkesztyűben hárfázni. Másokat!...

Vic83 2007.08.25. 09:47:37

Háát nézem itt rengeteg hozzászólásotok nagy része (tisztelet a kivételnek) a nagy magyar valóságot tükrözi. De hogy K. Linda szavaival éljek: "magyarok vagyunk vagy nem? " Már a vérünkben van ez a stílus.

Az elején írta vki, hogy a cég vmi "sufnibiztosító?" Neki üzenem, hogy nézzen utána: www.aviva.com ha nem tud angolul akkor a magyar siteon.

Annak aki csak egy kicsit is érdeklődik a pénzügyi élet iránt ajánlom a www.penzcentrum.hu oldalt. Na ott vannak olyan cikkek ami idevág. Például elég érdekes, hogy míg egy magyar fiatal temeti be magát hitelekkel, addig Angliában de pl hogy ne érje szó a ház elejét ez Lengyelországban is így van egy fiatal átlag 25 éves korban köt életbiztosítást gondoskodva ezzel arról, hogy ne kenyér meg víz jusson neki nyugdíjas korában, illetve ha meghal közben a hozzátartozói rendezni tudják a hiteleit és "csak" lelki tragédia legyen nem pedig pénzügyi is.

Mérhetetlen szkepticizmus és TIPIKUS MAGYAR FELELŐTLENSÉG ez jut eszembe a kommentek nagy részét olvasva.

nyekk: nem értem miért kell AranyPisti-t firkálni. Van egy munkája, amit valószinüleg elvégez becsületesen, segít másokon, akik Veled ellentétben hisznek a FELELŐSSÉG-ben és a GONDOSKODÁSban. Azért mert Te nem, nem kell támadj másokat.

jesszumpepi (törölt) 2007.08.25. 14:38:56

Rajzoljon körbe téged Doszpot Péter!Gondoskodjon rólad az Aviva!

nyekk 2007.08.25. 22:53:54

Vic83: azért kell fikázni, mert rohadt vérszopó cég agymosott yuppi alkalmazottja. Volt már egyszer-kétszer tapasztalatom biztosítókkal. A magyarok nagy részének is, és azért nem nagyon akaródzik sokaknak biztosítást kötni.
A másik: arra nem gondoltál esetleg, hogy sok fiatalnak a létfenntartása is gondot okoz. A lakás megszerzése még kölcsönönökkel sem megy. Mi a francból gondoskodna a jövőéről (mikor a jelenéről sem tud) Az emberek zöme nem zsíros multi, vagy köztisztviselői állásban dolgozik ám!
"Segít másokon", "Felelősség", "gondoskodás"...!" Te vagy össze kevered a biztosítókat az üdvhadsereggel, meg Moha bácsival a jóságos törpével, vagy nem találkoztál velük még ügyfélként, amikor nekik kellene fizetniük.

nagytanár 2007.08.27. 13:41:19

Hm, érdekes reklám, érdekes hozzászólások.
Én 4 évvel ezelőtt egy befektetést indítottam el az Avivánál, ami évente átlagosan 58%-ot hozott a konyhára!
Három éve én is itt dolgozom, és mondhatom sokmindennel találkozom, a szörnyű kritikától a dicséretig bezárólag.
Nem hiszem hogy biztosításra mindenkinek szüksége van, viszont úgy gondolom, hogy sok embernek fogalma sincs, hogy mit kezdjen a pénzével, vagy egyáltalán, hogy milyen lehetőségei vannak.
Érdemes lenne egy szakember véleményét kikérni.

sztrapacska 2007.08.28. 15:48:03

Ezt én is láttam múltkor és én is ledöbbentem...

AranyPisti 2007.09.08. 15:27:13

Csak most jutottam újra ide, hogy elolvassam a reakciókat. Látom nem arattam osztatlan sikert:)
Kedves nyekk szerencsére azt kell mondanom, hogy egy olyan cégnél dolgozom ahol nem jellemző az, hogy késve fizetünk az ügyfeleknek.
Ha gondolod járj utána.
A másik én nem erőltetek senkire semmit, nyilván nem az a célpiac aki havi 50000 ft-ból él.
Én illetve a cég munkatársai egy lehetőséget kínálunk, tudom, hogy nem mindenki nálunk fogja elindítani a \"programját\", de nekem ez a dolgom.
Nem hiszem hogy agymosott lennék de ha így gondolod nagyon szívesen állok elébe annak,hogy megismerjük egymást.
2005-ben -akkor 25 évesen - az AVIVA-nál kötöttem életbiztimet, úgy vélem nagyon jó helyen van a pénzem.
Csak 11 hónapja vagyok a cégnél, szóval ezalatt nem sikerült kimosni az agyamat és nem is fogják.
Tudom azt is hogy ma mindneki hitelből él, de az is egy választási lehetőség akárcsak ez.
Aki nem lát ebben fantáziát azzal én nem is fogok megállapodást kötni, innentől kezdve nincs értelme annak hogy olyanok is kössenek akik nem tudják fizetni legalább 10 évig.
Utoljára azt mondom te döntesz a jövődről ha raksz el pénzt lesz később ha nem akkor nem. Ennyire egyszerű a történet.
Még valami kösz Vic83nak, hogy megvédett míg nem voltam itt:)

üdv: Pisti

AranyPisti 2007.09.08. 15:32:00

Csak most jutottam újra ide, hogy elolvassam a reakciókat. Látom nem arattam osztatlan sikert:)
Kedves nyekk szerencsére azt kell mondanom, hogy egy olyan cégnél dolgozom ahol nem jellemző az, hogy késve fizetünk az ügyfeleknek.
Ha gondolod járj utána.
A másik én nem erőltetek senkire semmit, nyilván nem az a célpiac aki havi 50000 ft-ból él.
Én illetve a cég munkatársai egy lehetőséget kínálunk, tudom, hogy nem mindenki nálunk fogja elindítani a \"programját\", de nekem ez a dolgom.
Nem hiszem hogy agymosott lennék de ha így gondolod nagyon szívesen állok elébe annak,hogy megismerjük egymást.
2005-ben -akkor 25 évesen - az AVIVA-nál kötöttem életbiztimet, úgy vélem nagyon jó helyen van a pénzem.
Csak 11 hónapja vagyok a cégnél, szóval ezalatt nem sikerült kimosni az agyamat és nem is fogják.
Tudom azt is hogy ma mindneki hitelből él, de az is egy választási lehetőség akárcsak ez.
Aki nem lát ebben fantáziát azzal én nem is fogok megállapodást kötni, innentől kezdve nincs értelme annak hogy olyanok is kössenek akik nem tudják fizetni legalább 10 évig.
Utoljára azt mondom te döntesz a jövődről ha raksz el pénzt lesz később ha nem akkor nem. Ennyire egyszerű a történet.
Még valami kösz Vic83nak, hogy megvédett míg nem voltam itt:)

üdv: Pisti

AranyPisti 2007.09.08. 15:35:20

Csak most jutottam újra ide, hogy elolvassam a reakciókat. Látom nem arattam osztatlan sikert:) Kedves nyekk szerencsére azt kell mondanom, hogy egy olyan cégnél dolgozom ahol nem jellemző az, hogy késve fizetünk az ügyfeleknek. Ha gondolod járj utána. A másik én nem erőltetek senkire semmit, nyilván nem az a célpiac aki havi 50000 ft-ból él. Én illetve a cég munkatársai egy lehetőséget kínálunk, tudom, hogy nem mindenki nálunk fogja elindítani a \"programját\", de nekem ez a dolgom. Nem hiszem hogy agymosott lennék de ha így gondolod nagyon szívesen állok elébe annak,hogy megismerjük egymást. 2005-ben -akkor 25 évesen - az AVIVA-nál kötöttem életbiztimet, úgy vélem nagyon jó helyen van a pénzem. Csak 11 hónapja vagyok a cégnél, szóval ezalatt nem sikerült kimosni az agyamat és nem is fogják. Tudom azt is hogy ma mindneki hitelből él, de az is egy választási lehetőség akárcsak ez. Aki nem lát ebben fantáziát azzal én nem is fogok megállapodást kötni, innentől kezdve nincs értelme annak hogy olyanok is kössenek akik nem tudják fizetni legalább 10 évig. Utoljára azt mondom te döntesz a jövődről ha raksz el pénzt lesz később ha nem akkor nem. Ennyire egyszerű a történet. Még valami kösz Vic83nak, hogy megvédett míg nem voltam itt:) üdv: Pisti
süti beállítások módosítása