Tékozló Homár

Offtopic: A címet nézzék!

2007.09.17. 16:03 | szily | 37 komment
Vajon ezt a címet hogy gondolták a rendőrök, az alatta olvasható cikk fényében?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pauleiner 2007.09.17. 16:10:28

ez hihetetlen, marmint hogy elso sose em volt meg nekem ilyen

konnyek szoktek a szemembe

Megdobbent 2007.09.17. 16:13:21

... az enyembe is, hiszen egy elsozot olvasni telleg konnybefuttat :PPP

Btw: ma ugyan gecire faradt vagyok, de nem vagom az egesz post lenyeget :o

Hungerilla 2007.09.17. 16:14:35

Aki a Rendőrségnél cikkezik, az sikeres ember nem lehet.

tundrazuzmo (törölt) 2007.09.17. 16:23:41

Háháhá!!!

Szélsőjobbra át! Itt kérem szépen a rendőrség készül a zőszi zavargásokra, mert a zőszödi beszéd, miegymás.

Persze, hogy van más dolguk. Most szerelik a könnygázgránátokat a baccpapucsba, meg lastminit túrákat szerveznek a Markó utcába. Aztán majd jönnek a posztok, hogy a tömegoszlatás minősége gagyi, meg letépték az ajtót, meg ilyesmi.

A fogyasztóvédelem pedig mobil vizsgálólaborral teszteli a politikusokhoz dobált tojás és paradicsom minőségét, dioxintartalmát.

Aztán ha a Rendőrség csődöt jelent, és nem lesz Markó utcai túra, meg a paradicsomdobálás is elmarad, akkor ne engem tessék okolni!
:)

Nagyvakond 2007.09.17. 16:25:54

Jaj, hát ez olyan összekacsintós flegmázás:
"nem érünk rá gumibotozni, földönfekvőt rúgni, szemetkilőni: van jobb dógunk is, az országban tolvajok settenkednek, elkapjuk, pellengérre állítjuk - nempedig "föllépünk politikailag tekintetében tényállás szerintileg történve".

jesszumpepi (törölt) 2007.09.17. 16:28:03

A rendőrség fényezi magát.

tundrazuzmo (törölt) 2007.09.17. 16:31:06

Egyébként a magyar rendőrség a high-tech szintjéig van fejlesztve. Tavaly több ezer embert ÁLLÍTOTTAK ELŐ az őrszobákon.

A burzsóá rendőrség unatkozó tudósai az én adóforintjaimból klónoznak, közben az étterem és wellneshotel tulajdonosok a létminimum szintjén nyomorognak...
:)))

matyólyány 2007.09.17. 16:35:39

Egyszer nagyon nagy szükségem lett volna rájuk. (Persze nem hagytam magam megerőszakolni, de mégis jól esett volna egy közeg közelsége.) De akkor is más dolguk volt.

oooyee 2007.09.17. 16:36:28

mi a gond ezzel? lehetne a cím az is, hogy menjetek az anyátokba baszki, avagy szarért-hugyért tökölünk ilyen pitiáner szarságokkal, amikor lehetnénk egyetemi tanárok vagy sikeres művészek is például.

Kaya Ibrahim 2007.09.17. 17:46:46

CUM DEO PRO PATRIA ET LIBERTATE !

Kaya Ibrahim 2007.09.17. 17:48:45

CUMDEOPROPATRIAETLIBERTATE

Taurusz 2007.09.17. 18:46:03

Hát a szar lefújhatjuk lakkal, de akkor is büdös marad. Ha most elkaptak pár embert, (szám szerint hat eset,) elég jól leképzi, hogy hányat nem. Na, őszintén, kedves rendőr urak, ha az mondom, hogy ma keményen dolgoztam vagy fél órát, és nagyon tuti voltam, annak mi a vetülete?
Hogy hét és fél órát lébecoltam!

Kérem kapcsolja ki.

ikocka · http://kocka.blog.hu 2007.09.17. 19:02:53

nekem is van mas dolgom megsem verem nagy dobra

jesszumpepi (törölt) 2007.09.17. 19:12:15

Kaya Ibrahim

Elsőre is értettük,mit akartál mondani.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2007.09.17. 20:21:17

Ha van más dolguk is, akkor talán csinálják... Mert a tapasztalatom az, hogy az ember bejelent valamit, ezek meg a fülük botját sem mozdítják.

stichus 2007.09.17. 21:03:47

azt kell mondanom, hogy jujjj

Secnir 2007.09.17. 21:19:20

hát más dolgunk van, no. Ki köll menni a zőrjáratba, oszt leálíttyuk az ajutós fehérnépeket.
oszt ötünk közű már csak tud vájasztani a fehérnép nöm? (bajusz megpödör, kacsintás)

Átlagarcú 2007.09.17. 21:24:15

Kétszer törtek be a lakásomba. A számát sem tudom, hányszor rámolták ki a jászberényi tanyám. Elvittek bicikliket, hűtőt, fűtőt, szivattyút, a tetőről a cserepet, stb. Évente néhányszor feltörik a kocsim. A fiamtól egyszer elrabolták a fotóstáskáját (munkaeszköz, nem luxus) egyszer meg a mobilját. Akkor egy gyomrost is kapott. A lépcsőházunkból elvitték a korláthoz láncolt biciklim gyereküléssel együtt. Dióhéjban ennyi a mai napig. Bátran állíthatjátok, hogy nem vagyok sikeres ember. Találgathattok, hogy a fent említett esetekből hányat oldott meg a rendőrség. Nem csigázlak benneteket: egyet sem, mert biztosan más dolguk volt.

Secnir 2007.09.17. 21:40:35

sörecet:
"Elvittek bicikliket, hűtőt, fűtőt,"

ja kérem, akinek saját fűtője van...

ducas 2007.09.17. 21:55:56

Sörecet tesvér! Ha fizetnél, némi péct a jászberényi kmb-dnek, mongyuk egy havi tizest rendszeresen, akkó má az összes Orsósrézművesbalogkolompár nevű bűnelkövető a te fűtéshűtés biszbaszaiért ülne...Az persze koránt sem biztos, hogy ők vittték el... A nyomozás sikeres vót,a biztositó talán fizet, te meg boldog vagy...Na...

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2007.09.17. 21:59:58

hogy erről mit gondolok? HÁHÁHÁHÁHÁHHÁÁHÁÁÁÁÁ ehh... hehe.. HAHAHAAA... köhh, na próbáljuk meg még egyszer. Szóval HAHAHHAHAHAAAHEHEHEHÁÁÁÁ KÖHHKÖHH HÖRR HÁHÁÁHHÁHÁHÁHÁ.

pingpong 2007.09.17. 22:25:36

sörecet, má mérne lennél sikeres? a biciklit például újra módodban állt beszerezni. csak háááát....

pocak 2007.09.17. 22:59:57

Mondjuk nyilvánvalóan úgy gondolták, hogy a hírek ingerküszöbét megütő melókon kívül van más dolguk is: a cím alatt felsoroltak. Ölég egyértelmű, eszembe se jutott volna félreérteni, de belegondolva tényleg lehet.

Átlagarcú 2007.09.17. 23:03:00

Nem sírni akartam. Vannak biztosításaim, a kár egy része megtérült, sőt ismét van biciklim:)
De ez nem a rendőrségen múlt, mert mint köztudott nekik van más dolguk is. Az éberségük pl bámulatos. Egy sorompótól való elindulásomkor még csak nyúltam a világítás kapcsolója felé, már le is meszeltek és példásan megbüntettek. Belátom, én voltam az elvetemült. Egy más alkalommal a radarjukba is beleszaladtam. Akkor is következetesen jártak el. Azt is leróttam. Vagy pl egyszer elmaradtam a tartásdíjjal majdnem egy hónapot. Bravúrosan felderítették a tartózkodási helyemet (állandó lakcím) és előállítottak. Ezek mind-mind növelték a hatékonysági mutatóikat:)
De óhatatlanul felmerül a kérdés: Van-e okom Y LOVE POLICE kitűzővel csápolni a Teve utcai székház előtt?

Átlagarcú 2007.09.17. 23:40:03

Természetesen nem ipszilonnyal, csak elpuskáztam:)

Zak 2007.09.18. 00:47:58

nekem van egy ellenpéldám: egyszer a Kultiplexből hazafelé menet egyszerű kis nyári felszerelésben voltam - nyár volt na, zsebemben egy Canon A60-as fényképező, mert épp úgy gondoltam jó lesz fotózni kicsit(jó volt). Azt azért tegyük hozzá, hogy volt bennem némi alkohol (ugy 3-4 sör) Felszálltam a 6-os éjszakaira, és megálltam az ajtónál, a legfelső lépcsőfokon. Zsebemben(!) a gép, rajta a kezem, szintén a zsebben. A probléma az volt, hogy kilógott a gép zsinórja. Az alsó lépcsőfokon állt két 13-14 éves kisebbségi, akik meglátván a lehetőséget, a következő megállónál ajtónyitáskor megmarkolták a zsinórt kitépték a gépet (volt egy pillanat, amikor meglátták, hogy nem telefon, elégedetten összenéztek) és futásnak eredtek, én pedig utánuk. Csakhát az alkohol megtette hatását, és sehogy sem sikerült utolérnem őket, pedig lesprinteltem vagy 300 métert, aztán a 8ker útvesztőiben úgy eltűntek mint cigány a ködben (csak hasonlat, nem volt köd :). Én meg bosszankodva, hogy újonnan szerzett gépemet (1hetes volt) így lenyúlták, sétáltam vissza a körútra. Visszaérve a Rákóczi tér felé - még mindig dühösen - azt vettem észre, hogy az úton megáll mellettem egy rendőrautó. Kiszáll belőle egy rendőrcsaj, és megszólít, hogy: "hé fiatalember, álljon csak meg!" Ezen a ponton kicsit paráztam, mert volt nálam valamennyi zöld - fel akartam használni, de tapasztalatból nem keverem a sörrel :) Ilyenkor nem lenne jó egy "rakjon ki mindent a táskából" igazoltatás. Szóval egy este két szívatás is... Megálltam, rámnéz, kérdezi "van valami probléma?". Volt. Elmondtam. Közben kiszállt a másik rendőr is. Megkérdezte, milyen gépem tűnt el. Elmondtam azt is. Egyásra néztek, és odaszóltak, hogy: "na akkor szálljon be fiatalember, megvan a gépe, elkaptuk a kis köcsögöket! Felvesszük a jegyzőkönyvet!". Madarat lehetett volna fogatni velem akkor. Az alkohol megtette a hatását itt is, kicsit szószátyárabb voltam a kelleténél, és egész úton azt magyaráztam, hogy ez lehetetlen, meg hogy hálás köszönet - amire valami olyasmit mondtak hogy "szolgálunk és védünk". Az egész azért ment ilyen simán, mert utánafutottam a tolvajoknak, és a rendőrségi kamerák ilyen mozgásra bekapcsolnak és rögzítik a dolgokat. Abban a pillanatban, mikor látták mi a helyzet, a helyszínre küldtek egy járőrkocsit és elkapták a 2 srácot. A rendőrségen valami irodista felvette a jegyzőkönyvet - hogyan történt, mire emlékszem és hogy mit ittam. Mondom 2 sört (isten bocsássa meg vétkemet, hazudtam). A mellette álló rendőr trzls vagy ki rámnézett: "Hát, szerintem maga nem csak ivott, volt ott más is.", mondom: "ha lett volna akkor azt itt nem mondanám el.". Röhögtünk. Egy szó mint száz, reggel hatig várattak, amikoris mondták, hogy hazamehetek, de jöjjek be reggel 9re. Bementem. Akkor azt mondták, még nincs itt valaki, akinek itt kellene lennie, úgyhogy jöjjek vissza délre. Visszamentem. Vittem a gép papírjait, és akkor visszaadták!!! Azóta is megvan a drága. Vigyázok is rá. Ezt csak azért írtam le, mert ugyan nekem sem teszik minden ami a rendőrségnél folyik, de ne csak szidjuk őket. Poénnak a végére: volt tárgyalás is a dologból, de azért nem folytatták le, mert a bíró szavait hadd idézzem: "a gyanusított éppen szökésben van, de várunk még 10 percet hátha elkapják".

marczipán · www.marczipan.blog.hu 2007.09.18. 05:31:58

persze hogy van mas dolguk is, sztem mki tudja milyen veszelyei vannak nehany helyen pl a telefonAlasnak, ezert van headset. hA draga a masina, ha nem megeri. egyebkent jellemzoen mindig suhancok lopnak suhancoktol, akik jaszkariznak apuci levetett ceges mobiljaval. nalunk amiota van terfigyelo, es a rendorok egesz nap koCsikaznAk az utcakban, a neomagyarok meg kozlekedni is masfele kozlekednek, en orulok neki.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.09.18. 08:28:44

"ducas 2007.09.17. 21:55:56
Sörecet tesvér! Ha fizetnél, némi péct a jászberényi kmb-dnek, mongyuk egy havi tizest rendszeresen, akkó má az összes Orsósrézművesbalogkolompár nevű bűnelkövető a te fűtéshűtés biszbaszaiért ülne."
Lófaszt.
Akkor esetleg a kmb-snek nem lenne pofája elvinni a cuccot szolgálati kocsival, járőrözés közben. (Rábízná a rablást a polgárőrökre.)
Egyébként is: Orsósrézművesbalogkolompárék havi százezret jattolnak a zsarunak...

Mária 2007.09.18. 09:45:56

Erősen gyúrnak arra, hogy első oldalon legyenek a Google-ban a "Budapesti Rendőr-Főkapitányság" kifejezésre :)))

LaNdo 2007.09.18. 10:02:07

Magyarországon a népesség 10%-a magyar (nem vicc, genetika).

BDGaben 2007.09.18. 16:10:34

Érdekes!Mostanában mindenfelé csak a rendőröket szidják.De ha valakinek eltűnk valamije vagy valakije, esetleg megverik, akkor kihez rohannak rögtön?Persze hogy a rendőrökhöz.És nekik kötelességük mindenkit ugyanolyan elbánásban részesíteni még akkor is, ha előző nap történetesen kígyót békát kiabált rájuk.Ezen érdemes lenne mindenkinek elgondolkodni!

pingpong 2007.09.18. 20:43:54

zak, de mi lett a nálad lévő egyéb dologgal? :)

sheriff 2007.09.20. 12:35:53

Tényleg jó érzés, hogy egyesek mindenbe belekötnek, csak, hogy rúghassank még egyet belénk. Nem számít mi az ok, csak szidni lehessen a rendöröket... Köszönöm, ugyan nem esik jól, de biztos ezt érdemlem.

Zak 2007.10.03. 23:12:56

egyéb dolgokkal egyéb dolgokat csináltam :)
süti beállítások módosítása