A Homár maga a jóindulat és a megértés, de Lajos történetéből úgy tűnik, mintha a debreceni Békés-TEL Kft. addig nem szeretné kicserélni a hozzájuk hibás kijelzővel javításra kétszer beadott, majd ugyanolyan hibásan visszaadott laptopot, amíg le nem jár annak garanciája. A legszebb, hogy harmadik nekifutásra azt állítják, kicserélik, ha a márkaszerviz szerint javíthatatlan.
2006 novemberében vásároltam egy jónevű debreceni cégtől (vevőjük Kósa Lajos, Debrecen polgármestere is) egy notebookot. A gép 2007 márciusáig jó is volt, majd elsötétült a képernyő. Bevittem a boltba, elment a szervizbe március 3-án, és vissza is jött április 24-én. A hiba, mintha ki sem javították volna, ugyanúgy megvolt, a szállítólevelek gyanúsan ellentmondtak egymásnak, hogy ne legyen a szerviz 15 napnál több, sikertelenül. Bolt elismerte, hogy több volt 15 napnál, nem tehetett mást. Gép újra szervizbe, most már kínosan határidőn belül visszakaptam, természetesen az eredeti hiba még mindig fennáll. Elolvas jogszabály, Homár, megkérdez ügyvéd/ügyész ismerős. Azt mondja mind, kérjek cserét, vagy akár álljak is el az ingósági szerződéstől, kérjem vissza a vételárat. Bementem, cserét kértem, bolt közölte, hogy harmadik javítás után, ha a márkaszerviz javíthatalannak minősíti akkor cserél.