Pár héttel ezelőtt írtam nektek kalandos utazásunkról a Best Reisen nevezetű utazási irodával kapcsolatban, akiknek a 8 nap 7 éjszaka kifizetése után sikerült ezt az utat 5 nap 4 éjszakára rövidíteni önkényesen, reklamációnk után pedig mosni magát mint ágnes asszony a szennyest és csípőből elutasítani a kártérítési igényünket. Természetesen nem hagytuk annyiban és a békéltető testület elé vittük a dolgot. Mellékelten csatolom az überbunkó irodavezető levelét melyet a békéltető testületnek volt mersze elküldeni a parasztjának.
Mellékelten olvasható, hogy ők bizony magasról szarnak a fogyasztóvédelemre és a fogyasztói jogokra és ezt még az aluliskolázott irodavezetőnek sikerült megspékelni egy laza és arcátlan hazugsággal és egy pofátlan elutasítással. ez magyarország és gyenge fogyasztókat nem védő kereskedelmi törvénye. Ő bizony szarik mindenre ha nem tetszik perelj be hozzáállás, egyenesen vérlázító. békés ember lévén ilyenkor ébred bennem az alvó oroszlán és szívem szerint a normális megoldás helyett lecsapnám mint a taxiórát.
messze vagyunk még európától nagyon messze az ilyen hangú levelekre nem is a balkán inkább valami fekete afrikai kunta-kinte jut eszembe mindíg. emlékszem egyszer egy német irodával utaztunk, 15 percet késett a busz, az idegenvezető azonnal hozatott egy csomo üdítőt kárpótlás végett, 15 perc miatt!
szóval továbbra is biztatok mindenkit arra, hogy a Best Reisen utazási irodát messzire kerülje el, mert csak leszarom bunkók ülnek ott ha problémád van, amíg befizetsz természetesen körbenyalnak, csak utána elfelejtenek becsülettel szolgáltatni vagy emberi hangnemben beszélni a problémáidról. Aztán ha mindenki elkerüli őket, egyszer talán rájönnek hú vazze európában vagyunk szolgáltatni kéne és megbecsülni a kedves utast. merthogy nem én vagyok értük hanem ő van- lenne értünk! nagy különbség, csak a fejekben még nincs rend! Mindenkit Üdvözlök!
A Best Reisen tojik a békéltető testületre
Büntetlenül elérhető kellemes érzés, amikor az embernek igaza van. Az adrenalinszint megemelkedik, bizsergető melegség tölti el, amitől percekig peckesen járkál fel s alá a bőrfoteles irodájában. Ilyesmit érezhetett Zám Tibor, amikor papírra vetette alábbi levelét naiv ügyfél felvetésére, aki fogyasztóvédelmileg szeretett volna valamilyen megoldást találni 8 napról 5 napra redukálódott egyiptomi utazására.
Az utolsó 100 komment: