Tékozló Homár

Odatojt a köztisztaságis a játszótér közepére

2008.03.04. 00:07 | szily | 211 komment

Lélekmelengető, úgynevezett emberi történet, amit régebben rézmetszeten örökítettek volna meg, a mai pixelizált korban pedig, ahogy nézzük, kamerás telefonnal. Az Ember, akinek feladata a Köz megtisztítása a fizikai szennyeződésektől, néha elfárad, megadja magát a Zsarnoki Perisztaltikának, és odahajol, mint Illyés Gyula a pusztai cselédekhez.

Egy napfényes februári péntek reggelen az ébresztőórám helyett az utcáról jövő kellemetlen fémes hangra ébredtem. Mint kiderült, az FKF alkalmazottai a (kora) reggeli órákat látták a legalkalmasabbnak a járdaszegély melletti kosz felszámolására. Ez mondhatni dicséretes dolog, hiszen így nem zavarták a napközben óránként elhaladó kb. 5-6 autót, viszont mindenki időben indult a környékről munkába, suliba. De nem is ez a lényeg. Csak rövid ideig kellett nézzem a megfeszített munkát az ablakból, amikor váratlan fordulat következett be: az egyik jómunkásemberre rájött a szükség.

Folytatás, terjedelmi okokból, hajtás után.

Hol is végezhetné el az ember a dolgát a legkényelmesebben, ha nem egy kissé lepukkant játszótér közepén? Emberünk így tett, én meg megörökítettem.

Dolga végeztével visszatért a bajtársakhoz, akiknek addigra el is ment a kedvük a munkától. Elhiszem hogy a játszótér nem igazán EU-konform. Nameg a kutyák is rendszeresen ott végzik a dolgukat, mivel az igen nagyon tisztelt kerületi polgámesteri hivatal nem foglalkozik azzal, hogy legalább annak a látszatára adjon, hogy érdekli a játszótér sorsa. A kutyatartók egy része pedig - tisztelet a kivételnek - csak örül az ingyenvécének.

De hogy fényes nappal a közterület-fenntartó vállalat dolgozója az alfeléből oda ürítse az előző esti vacsora emésztetlen részét... az kicsit durva.

Üdv

BJ
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tothmari 2008.03.04. 00:12:34

Na de hol van itt a megörökítés?
Csak álldogálnak a képen.

szily 2008.03.04. 00:15:06

ajaj, lemaradt a másik két kép. Már teszem is be.

Vladimir Harkonnen 2008.03.04. 00:19:53

Ez a világ már csak ilyen! A múltkor a Kerepesi-Fogarasi találkozásánál a hajléktalan nő lazán letolta a nadrágját, és a csatorna rácsra kuporodva odakulázott, aztán gatya fel, és "gálya" tovább! Épp hogy csak nem kapaszkodott bele a mellette pirosnál álló autóba!

Régebben beszélgettem ácsokkal, akik ha "Nagybudapesti" bérházak tetőin dolgoznak jó esetben műanyag flakonba, rosszabb esetben csak úgy a padlásra vizelnek, mert általában sehol nem engedik be őket a lakásokba dolgot végezni!
Nálam azt hitték eljött a kánaán, mert az épülő házam mellett volt egy általam készített pottyantós, igazi TESCO-s műanyag ülőkével, papírral!

Má' megin' szar a téma!
:-)

alicecsodaorszagban 2008.03.04. 00:20:56

aztak....életbe! ez igen! amíg csak az első képet láttam, azt hittem csak oldalbahugyozott egy fát, vagy ilyesmi.
és mi meg visszük a gyerekeket a játszótérre. ennél a kutyaszart is jobban viselem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.03.04. 00:25:56

mikor Viciannal hazat epitettunk Vacon, az volt az elso dolha meg az alapasas elott, hogy a kert vegibe asatott egy godrot, aztan oda tett egy fabodet foleje, es oda jartak a melosok
vplna
mert minden telek mellett volt lotavolban kocsma es igy ott froccsel a kezben lehetett...
itt nagy amerikaban mobilklotgyo mindenhol ha rendezveny vay epitkezes
psisilni sem erdemes az utcan mer' beisz a rendor
gat csak ennyit akartam

Vladimir Harkonnen 2008.03.04. 00:29:50

A gyerekek az erdei iskolában az állatvilágot tanulmányozzák a tanáruk, és az öreg erdész kiséretében, egyszer csak rábukkannak egy "kupacra":
-Na gyerekek - mondja a tanár - ha valaki megmondja milyen állat csinálta, az kap egy ötöst!
Sokáig találgatnak, de nem jutnak semmire. Megkérdik az öreget, szerinte milyen ürülék?
-Emberé az, méghozzá férfi emberé! Megmagyarázom:
-Az állatok menet közben intézik el a dolgukat, ez meg egy kupacban van.
-A nők mindig félnek hogy meglátják őket, és forgolódnak figyelnek körbe, ez meg szép egyenletes.
-Amúgy meg én szartam ide egy órával ezelőtt!

Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.03.04. 00:34:33

..és még azt mondják szarnak, bajnak nincs gazdája. Most azon a problémán vacilálva hajtom álomra fejem, hogy amúgy én hová tojnék, ha az egész utca volna a melóhelyem, és a kora reggeli órákban rámtörne a cifrafosás.. Trompf!

Porcelán az elefántboltban 2008.03.04. 00:34:42

Csak megtrágyázta a sövényt, hogy szebb legyen a gyerekeknek.

Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.03.04. 00:38:21

Amúgy ez biológiailag abszolút lebomló anyag. :D

gery · http://gery.blog.hu 2008.03.04. 00:45:52

kis naívak, szerintetek mitől olyan szép zöld a pázsit budapest parkjaiban?

boldiii 2008.03.04. 01:24:29

Egyik héten én is elmondhattam: Skacok, a héten kette pisiltek oda a fal tövébe, és... mindketten nők voltak... A vicces, hogy a falak-kukák-konténerek védelmében azt hiszik védettek, de nem néznek fel, egy-két emelet magasságába.

Mike36 2008.03.04. 01:28:06

megjegyezném, kutyaszar soha nincs a bokor alatt, vagy annak a tövében
azt mindig ember csinálja

dr. Veér Farkas 2008.03.04. 01:53:35

Szerintem ez a vacsora emésztett, csak a szervezet számára használhatatlan része volt.
Az emésztetlen rész a száján át távozott volna hányás formájában.

Kisangyal 2008.03.04. 02:48:24

Hogyaszongya: szarik bele.

Viszont ha jol látom egy egész tekercs wc papirt tart a kezében. Tehát felkészült az ilyen esetekre és nagy valoszinüséggel mindennapos ez a fajta közterületen valo "tevékenysége" is. Mert ugyan hová is mehetne sürgös dolgát végezni emberünk a kora reggeli orákban és ki hord magánál folyamatosan egy egész tekercs wc papirt?

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.03.04. 03:34:40

Sok éve tanfolyamon voltam valahol a XI. kerületben. Egyik alkalommal nem volt kedvem a többiekkel ebédelni, sétáltam egyet.
Egy utcasarkon egy méretes úriember guggolt, alatta már nyomokban látszott a "termés". Többé nem volt kedvem arra sétálni.

belaba 2008.03.04. 07:22:23

Kedvenc történetem.. Kifelé haladva a Hungárián, a Fradi-pálya felüljárójánál pirosat kaptam, első rajtkocka, így igen közelről 'élvezhettem' egy hajléktalan úr délutáni ürítését, senkitől sem zavartatva, a felüljáró tövében. Azzal egy másodpercig sem foglalkozott, hogy a több száz éppen arra haladó autós megrökönyödve vagy épp közönyösen figyelte az eseményeket..
Érdekes világot élünk, és még ő nem is volt exhibicionista..

Pepin bácsi 2008.03.04. 07:34:18

ez nem műtrágya, környezetbarátságos :)

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.03.04. 07:37:43

De szar poszt :)
Kecskeméti piaccsarnok előttre nagyon odaszoktak a csövesek, a legtöbb nem kéreget, mert olyan tatt részeg a reggel-este időintervallumban, hogy mozogni sem tud, de egyszer az egyik kirakta a nagymamáját koldulni és megtiltotta neki, hogy olyanokra szórja a pénzét, mint az ottani (amúgy nagyon olcsó) fizetős klotyó. Hát mit tett a nénike, fogta magát és odakulázott a legforgalmasabb bejárat közepére, majd átment egy másik elé.

Thomee 2008.03.04. 08:03:30

Nem találok szavakat! Komolyan. Mindig arra törekszem, ha kommentre adom a fejem, hogy valami frappánsat esetleg vicceset írjak (bár ez általában nem sikerül), de most csak állok és nézek.

Vladimir Harkonnen 2008.03.04. 08:06:04

A gengszterváltás előtt, úgy emlékszem volt egy csomó "zöld villamos" a tereken. A körúton minden villamosmegállónál volt a járda alatt WC. Ezek még megvannak, nagyrészük valamilyen üzlet lett. A Jászainál antikvárium, máshol mobiltelefon bolt. A '80-as évek végén már nagy részük gebinben működött, lehet hogy nem a legjobb helyek voltak, de arra jók hogy ne a kapualjakba vizeljenek az emberek. Aztán jött a mai túlszabályozott korszak, és sorra bezártak. A turisták meg vagy bemennek egy gyorsétterembe, vagy imádkoznak, hogy kibírják a szállodáig. Épült két "EUROWC", az egyik pl. a Ferihegyi-Pesti út sarkán. Nem a legforgalmasabb helyen, hanem a HUMANIC parkolójában, csak az találja meg aki tudja hol keresse! Ezek mozgássérült kulccsal (van olyan valakinek?) is használhatók, vagy régebben egy 50-es nyitotta az ajtót. Szép is, jó is, de kevés! Állítólag drága!
Melyik a drágább építeni/üzemeltetni, vagy takarítani a szart az utcáról?

Kájzerszóze 2008.03.04. 08:15:15

gyönyörű.

Mama pici fija. "De még jó hogy nem lépett bele..."

Lehet, hogy ez belefér a vélemény szabad kinyilvánításába?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.03.04. 08:16:01

nyilvános rötyiket a városba!

itt berzenkedtek, és mi van, ha rátok jön a sszaporafosás, oszt sehol egy meki vagy burger?

betépett felhasználó 2008.03.04. 08:22:53

gyenge, miert nem a hintan vegezte nagydolgat? hintazva...

hinta palinta
trotyizik a Sanyika

Dr Kangörény 2008.03.04. 08:23:23

Hát hová szarjon szerencsétlen?
Én egy éjszaka beugrottam egy ház kertjébe, mert a közterületen nemhogy játszótér nem volt, de még egy kurva bokor sem!

Gumidomino 2008.03.04. 08:33:12

Na jó, de utána eltakarította-e e?

fkfzrt@fkf.hu

tele van szarva ez az egész ország.

Mokele-Mbembe 2008.03.04. 08:37:08

Nocsak, előkerült Hagyma...

Zsirparaszt 2008.03.04. 08:40:38

Korrektebb lett volna a lépcsőházban, ott legalább tud kapaszkodni a korlátban, és a zacsi sem ér hozzá a hideg, harmadtos fűhöz.

Dilbert 2008.03.04. 08:47:31

Mamapici, ezek szerint te nem zavartatnad magad, nyugodtan leguggolnal barhova - sebaj, hogy emberek is jarnak arra - legfeljebb lehanynak a kis akciod kozben...

Undorito es felhaborito amit az az ember (???????) muvelt.

moto.sapiens 2008.03.04. 08:48:48

Lehet csak szarban volt egy gyomorrontás miatt.De tényleg,mit csináljon,hova menjen a 8órás munkaidő alatt?Azért ez csak egy természetes dolog.A csikkdobálóüveghajigálóhamburgerzacskómekiskóláspoháreldobáló emberkék mért nincsnek ide berakva fényképpel,vonalkóddal a tarkójukon?

georg 48 2008.03.04. 08:51:12

A baj onnan ered, hogy az a francos almabor rohadtul hajt!!

Grafit Macska 2008.03.04. 08:55:59

Moto.sapiens!
Részben egyetértek! De akkor sem kéne ilyen hamar észrevehetpő helyre sz@rni!

guga 2008.03.04. 08:57:47

Volt egy ismerősöm, aki mindig felháborodva mondogatta, hogy a farkát lenyesné annak, aki beszarik egy lépcsőházba.

Egy szép napon aztán a nagykörúton rájött a hasmars és Ő volt az, aki egy társasház lépcsőfordulójában könnyített magán, mert nem tudott hirtelen hova menni. Se papír, se köszönés, sorsára hagyta, gatyát felrántva.

retroflexus 2008.03.04. 08:58:56

ez budapest...
a szarról jut eszembe, hogy végre idén büdöspesten rendezik a kutya világkiállítást. Helyére kerülnek a dolgok. Remélem addigra már a kutyaszar is belekerül a város címerébe...

Tribuszer 2008.03.04. 08:59:28

Azért jó volna tudni, hogy mit kellett volna tenni szerencsétlen közterületesnek, hajléktalannak, meg a többi utcára szarónak, mert ebben a városban teljesen felszámolták a nyilvános wc intézményét.

Zsirparaszt 2008.03.04. 08:59:53

Mindenkinkek, aki védi ezt a nyomorult gyökérkezdeményt: Ti mit szólnátok hozzá, ha a gyereketek belesétálna egy halom szarba a játszin? Ja, nincs gyereketek? Ha lenne, lerohantatatok volna pizsiben parfisnyéllel szétütni a fejét a rohadéknak, aztán meg kihívjátok a rendőrt, utánna pedig kirúgatjátok a munka(?)helyéről.

peca1000 2008.03.04. 09:04:20

Most reggeliztem. Megyek a WC-re sza...:) A kínaiak a piacon zacskóba végzik a dolgukat, és maguk mögé hajítják. Olcsóbb mint a 70 FT WC-re.

Töpörtyű 2008.03.04. 09:05:09

szerintem az a kerdes, h. eltakaritotta-e, ami sajnos nem derul ki a kepekbol.
Ha nem, akkor rohadjon meg, es uldozze az ovodaskommando, ha igen, akkor szerintem nincs jogunk baszakodni. En pl. tuti nem engednek be egy ilyen fazont/hajléktalant a lakasomba, hogy rauljon a retyomra, de szerintem az emberek 90%-anal meg a kapucsengon sem jutna tul.

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 09:07:12

Nem semmi v.kinek reggel kapacitása van kávé szürcsölés, és szendvics majszolás közben szaró embert lesni fotózni ... nem mintha helyes lenne az "úr" viselkedése, de ezek a köztisztaságis melósok többnyire szabadnapos csövik, akik a piára valót termelik meg így ... nem lehet túl sokat várni tőlük ...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 09:08:30

Budipest:
(Szocializmust) Világvárost építünk!

guga 2008.03.04. 09:09:23

Angliában törvény biztosítja, hogy ha valaki bekéredzkedik wc-re, akkor mese nincs, be kell engedni.

S ha nem teszed, bizonyítani tudja, akkor pénzbüntetés.

Valaki Valahonnan 2008.03.04. 09:10:42

Ha már itt tartunk: a darukezelők hogy csinálják?

Egyébként amikor én építkezni kezdtem, a telken készítettem egy csodás kerti WC-t. Aztán meglepve tapasztaltam, hogy a derék jómunkásemberek mégis csak az almafámat trágyázzák a kertben. Az valahogy természetközelibbnek bizonyult számukra...

moto.sapiens 2008.03.04. 09:13:21

Hááát...a játszótér valóban nem díjazandó...meg jól is esik röhögni más baján.Az olyan őszinte.Nincs benne irigység..
Csak belegondoltam,hova is fosson az ember fia alkoholban oldott gátlásoktól vezérelve,ha 15másodperce van dönteni.

Kisangyal 2008.03.04. 09:13:43

Akkor nem költözöm Angliába. Én inkább kifizetném a büntetést...

Jack__Bauer 2008.03.04. 09:14:46

A sürgősségi faktor kissé megkérdőjelezhető, a WC papír ugyanis az akcióra való tudatos felkészülést feltételez.

Másrészt viszont valóban nincs Bp-en nyilvános WC. Mondjuk ettől még én sose szartam parkba\lépcsőházba...

majdazteneldontom (törölt) 2008.03.04. 09:14:51

Na már most, én évek óta dolgozom 12 órás munkarendben és ezalatt kb 1-2x nagyvégeztem a munkahelyemen, pedig ettől jóval többször vert ki a hideg-meleg érezvén a közelgő bajt.
Kérdésem: milyen ember az olyan aki nem tudja kontrolálni a testét?...

szvsz 2008.03.04. 09:17:21

Biztos nem az Árkád mellett dolgoztak...

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 09:18:45

majdazteneldontom 2008.03.04. 09:14:51

Modern. Ezt nyomják a mai show műsorok visszasülyedni félállati szintre szuper ego ... zabálj ott ahol akarsz szarj oda ahova kedved tartja sexelj össze-vissza ... -

guga 2008.03.04. 09:19:35

majdazteneldontom!

Halott esetleg?

Most azt kérdezd meg, hogy mi lebeg még a vizen?

Hommes Frites 2008.03.04. 09:19:48

Elszállt az beküldő, mi az, hogy a játszótér közepén tette a dolgát? A széle az, illedelmesen.
Mellesleg én is amondó vagyok, hogy innen a számítógép mellől, amikor három lépésre a budi, könnyen okoskodik mindenki a köztisztaságról. Alighanem a FK... hivatalnak kéne gondoskodni valamiről, nem?
Egyszer fényes délben a Kőbánya-Kispesti metró előtt állt oda egy úr a tér közepén levő bokorhoz huggyozni egy jóízűt. Kár, hogy a bokor a térdéig sem ért. Mellesleg ott vécé is van. Hm.

georg 48 2008.03.04. 09:20:46

Figyu, mondókás! Nem tudod kontrolálni, mert ha híg az anyag / a fagyállós bortól/ a záróizmok nem müködnek/ biológia VIII-os anyag/. Próbáld ki!!

Tribuszer 2008.03.04. 09:22:22

De elvtársak!
Enni kell, szarni meg MUSZÁJ!
A munkáltatónak kötelessége biztosítani a megfelelő körülményeket a dolgozó részére.
Ha megtette, lehet számonkérni.
Ha nem, akkor nem szerencsétlen rabszolga a felelős.

Gumidomino 2008.03.04. 09:22:50

az a röhej hogy a tigriskommandósoknál mindig van valami gyűjtő amibe szedik a szemetet, tehát akár rá is ülhetett volna arra a pöpec kis kocsira, ahol még kapaszkodó is van, ő mégis a szeles játszótéri foghíjas sövényt választotta. természetkedvelő lehet.

bizonytalan  2008.03.04. 09:23:40

én az M7-es új szakaszán láttam ilyet, csaj rendesen a leállósávban végezte a dolgát, premier plánban látszott a picsája. faszija meg várt rá a kocsiban. gyönyörű naplemente volt.

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 09:30:30

georg 48 2008.03.04. 09:20:46

kedves tőled, hogy megosztod a pórnéppel a tapasztalataid

bizonytalan 2008.03.04. 09:23:40

merevedésed is volt?

georg 48 2008.03.04. 09:30:38

Na azért nem semmi emberek az uttisztitók. Multkor tolta aranyos kiskocsiját a manus, láttam hogy elmegy egy szemétkupac mellett. A kocsijában kb. négy db papírzsebkendő volt. Mondom neki, nem kéne esetleg összeszedni? Mire ő, nem az én utcám!

theshadow · http://hackstock.blog.hu/ 2008.03.04. 09:32:15

"egy egész tekercs wc papirt tart a kezében"

Előre eltervezett, aljas szándékból közterületen szarás. Az ilyeneknek külön üst van a Purgatóriumban.

guga 2008.03.04. 09:34:21

Soma mamáról is kering egy fotó a neten, ahogy letolt bugyival oldalba kap egy fát.
Szerinted?

Oszt ennyiben maradtunk.

Életem legjobb szarása erdőben volt :))

Zsirparaszt 2008.03.04. 09:35:02

RedFred 2008.03.04. 09:10:42

Nemrég egy darukezelő tréfából lebrunyálta a leniteket. Amikor lejött, kurvára megverték. (Talán itt volt róla szó a Homáron vagy a Subbán.)

Gumidomino 2008.03.04. 09:35:08

Azt azért tényleg jó lenne ám tudni hogy végül összeszedte-e mondjuk egy csini kis zacsiba és dobta a közösbe vagy otthagyta mint eb a ...

Egész más megítélés alá esik!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 09:35:24

Én a Margitszigeten fordulok meg naponta és iszonyat, hogy szinte minden fa alatt van egy kupac emberszar, körülötte eldobált, szarral összekent papírzseblendőkkel, vécépapír-darabokkal. A csövesek kijárnak a szigetre és a fák alját használják wc-nek. Az embernek felfordul a gyomra és minden kedvem elmegy a szigeten való sétálgatástól. Már ezt is elvette tőlünk az igénytelen csürhe. És nem tehetünk mást, csak összeszorított foggal tűrünk. Mert ha véletlenül a Dunába rúgnám az ilyet, akkor még én vagyok a büntetendő gonosz szörnyeteg.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 09:35:50

(Szerinem újságpapírra szart, és utána belerakta a kerekes kukájába. Én úgy tettem volna a helyében.)

A Főkefés legközelebb meg a fényképező fejéhez fogja vágni az ablakon keresztül, féltéglával nyomatékosítva. Akkor majd nem szennyez közterületet.

guga 2008.03.04. 09:36:24

Az ilyennek áldás az oldalához kivezetett végbél + zacsi.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 09:37:22

Különben is, inkább az jöjjön ki, mint az orvos (Dr. Horváth Ágnes)

mákosnudli 2008.03.04. 09:38:17

Ez undorító! De hány ilyen lehet még, amiről nem is tudunk! Mondjuk itt az Etele téren a villamos megállóban konkrétan bokáig ér a sz@r. :o(

Gumidomino 2008.03.04. 09:40:18

régen osztálykirándulásokon nagy-nagy problémám volt hogy egyszerűen nem tudok így pipilni, vagy eldőlök mint egy deszka vagy... na mindegy. szóval nekem mindig meg kellett várni hogy valami menedékházhoz vagy akár deszkawc-hez érjünk.
Nagy trauma.

guga 2008.03.04. 09:40:37

Rékuc! Ne csodálkozz rajta. Személyes tapasztalat, hogy a 4 éves fiamat szerettem volna bevinni nagy dologra egy vendéglő wécéjébe. Kértem a pincért, hogy legyen szíves...izé. Mutattam a fiamat.

Pincér ugyan nem tehetett róla, csak a stílusa volt visszataszító, ahogy flegmán közölte, hogy a főnök kiadta csak fogyasztás után vehető igénybe a vendéglő toalettje.
legszívesebben odaszartam volna én is a vendéglő teraszára. megoldottuk fák között, ugyanis kilómétereket kell gyalogolni, hogy köztéri wécét lelj.

guga 2008.03.04. 09:44:20

Kitalátor! Csak poénnak szántam, érted e?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 09:44:35

A plazáknak, MegDöglesszeknek az az egyetlen pozitív hozadéka, hogy szarni lehet bennük. Egy teát még a MegDöglesszben is megér egy tiszta budi.

degerely 2008.03.04. 09:44:54

Én a Keletinél láttam olyat is, hogy arc nadrág letol, tántorog, nadrág leszar, felhúz, eltántorog... Ehhez képest ez egy európai szinvonalú ürítés :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 09:46:51

Guga
és nem ért meg neked venni egy kisüveg ásványvizet, hogy európai emberhez méltó módon vécéztesd a fiadat? Szép kis példát mutatsz neki, gratulálok, így gyártják a nekszt dzsenérésön tahót.

Makkasz 2008.03.04. 09:46:59

Szerintem az emberszar is van olyan jó mint a kutyaszar. A probléma pont ugyanakkora.

georg 48 2008.03.04. 09:49:45

Kaposváron most hoztak egy rendeletet, parkokban sem lehet már dohányozni! Csak szarni. Nesze neked demokrácia.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 09:51:05

Bélférges ember valószínűleg kevesebb van, mint bélférges kutya, de ha a rendszeresen közterületre űrítőket nézzük, nem tudom. Minden esetre kíváncsi lennék, hogy száraz időben a szálló porban mennyi a féregpete Budipesten!

moto.sapiens 2008.03.04. 09:52:51

Ja a Köki nagyon kellemes hely szociológiai szempontból!Ami fent az lent ami bent az meg kint is,hogy így módosítsam...

Vidocq001 2008.03.04. 09:58:12

A képekből az derül ki, hogy a játszótér szélére szarik. Hmm. elég tapintatos az emberünk. Szarhatott volna a homokozóba, vagy mondjuk a hintába is. Annak az esélye, hogy egy kis porbafingó gyerkőc ott játszon ahová emberünk szart, elég erősen konvergál a 0-hoz. Nem szeretném hősként feltűntetni a szarógépet, de remekül megoldotta a dolgot. Különben lehet, hogy össze is szedte. Objektív tájékoztatás?! Tipikus sajtófotó. A szart megmutatjuk, ami utána jönne azt már nem. Ez az ember kérem egy hős! Nem a lábtörlőmre szart és nem a kocsim motorháztetejére. Glóriát neki!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 10:00:27

Georg 48!
Az embernek szarni muszáj, van is erre a célra (és nem inputra) szolgáló testnyílása, dohányozni nem, különben sincs rajta kémény. A szart bemossa az eső a talajba, a lebontó szervezetek a növények számára felvehető formába átalakítják, de a csikkek a heveny mérgezést okozó nikotinnal és a hosszú távon rákkeltő, műanyag vatta-tamponnal felitatott folyékony és szilárd égéstermékeivel gyakorlatilag nem bomlik le, huzamosan szennyezi a környezetet.
A csikk mérgező és büdös, a szar fertőző és büdös. Nem nagy különbség. Szarás helyett nincs rágó, tapasz, tabletta (eltekintve a bizonyos fosástipusok esetén alkalmazható hasfogóktól), cigizézés helyett meg van.
Aki nem tudja megállni, hogy ne gyújtson rá, az tapassza fel magát!

georg 48 2008.03.04. 10:06:27

Igazad van, Kitalátor, nem vitatom. Csak nem biztos, hogy ettől tisztább lesz a város.

guga 2008.03.04. 10:11:51

Rékuc! Az anyja fasza fog kifizetni 1000 forintot egy ásványvízért a Margitszigeten.

Mokele-Mbembe 2008.03.04. 10:13:20

Múltkoriban öregúr a Városkapu buszpályaudvar kellős közepén, a buszforduló útjának belső szélén vizelgetett békésen a cstornanyílás felett. Egy csuklósbusznyi ember meg drukkolt a prosztatájának, mert a jármű nem tudott bekanyarodni tőle... ami öregurat nemigen zavarta.

guga 2008.03.04. 10:15:41

Kitalátor! A linked nem mai keletű, természetesen olvastam, de már régebben.

guga 2008.03.04. 10:18:19

Rékuc! van neked gyereked?
Nekem kettő, két fiam.

No meg voltál e már ilyen helyzetben vele ha van gyereked?
Értem én, hogy magad vagy a megtestesült erkölcsi himnusz, aki sosem vét és mindenki előtt jó példával jár.

De tudod mit? Fentebb linkeltem egy fostás c. írást. Majd ha elolvasod talán jobban megérted.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 10:21:54

Van megoldás, de nem ingyen:
1. Kutya-WC-k, ill. kutyaszargyűjtő "postaládák" létesítése
2. A nyilvános helyek WC-it nyilvános WC-nek kellene jogszabályban minősíteni, a WC-s nénik-bácsik bérminimumát a minimálbér 3×-osában megállapítani - kártérítési felelősséggel.
3. A nyilvános WC-k újbóli megnyitásához, építéséhez kapcsolódva nyilvános dohányzóhelyeket kell létesíteni, pl a WC-k tetején.
4. Várospítési-rendezési jogszabályokban kell meghatározni, hogy milyen közterületi átlaglétszámhoz milyen sűrűn kell telepíteni nyilvános WC-ket.
(A budipesti Kossuth teret pl. kordon helyett budikkal is körbe lehetne zárni... )

bumbi 2008.03.04. 10:22:12

ha lassan sehol nem lehet dohányozni, miért tudsz legálisan (és drágán) cigit venni??? miért nem azt tiltják be?
nagy megkülömböztetés ellni hadjártban (ahol melegt cigányt hottentottát) megilletik a mindenféle előjogok a dohányosokkal mért kell kibaszni?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 10:26:58

guga
attól, hogy van gyereked, a felelősséged nem kisebb, hanem nagyobb. A gyerek nem kifogás arra, hogy mindenszabadmertittagyerek, hanem pont fordítva! Mert nem csak a környezetedet irritálod, hanem a kölöknek is szar példát mutatsz. Gyerekem nincs és még pár évig nem is lesz, de szívből remélem, hogy nem leszek ennyire igénytelen szülő, mint te. Az elrettentő példát mindenesetre köszönöm. Érdekes, engem soha nem szarattak az utcára a szüleim, pedig mászkáltak velem eleget.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 10:30:51

Mert a betiltásnál jobb az agyonszabályozás. Hatékonyabb.

(Egyébként ha cigánymentes helyet, pl. éttermet, panziót akarsz létesíteni, elég, ha kitiltod a dohányzást, és a füstérzékelőkkel vezéreled az automata vészoltást.)

MosoMasa 2008.03.04. 10:32:08

"...oda ürítse az előző esti vacsora emésztetlen részét..."
A szar az emésztett!

Dick VanDale 2008.03.04. 10:36:58

Seprű, lapát, talicska, láthatósági, biowc

Különben ez még az igényes kategória. van melója, vmit sepregettek is és bokor mögött szart. szóval dicséretes a főkefe HR tevékenysége...megfelelő embere, a megfelelő helyre szarik. kész.
Másrészt, ami csövi fronton megy az tényleg szégyenletes. Tavaly volt szerencsém látni egy hajnali ébredését a Baross téri bagázsnak: egyik faszi mocorog, aztán hirtelen stabil oldalfekvőben előkapta a szerszámát és testvériesen levizelte magát és a melette fekvő sorstársát. Mindezt rajtam kívül még vagy 10 angol turista látta. Országimázs, világváros, 4-es metró...Undorító

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 10:38:15

Rékuc · fika.blog.hu 2008.03.04. 09:35:24

Ingyen trágyázzák a fákat :D mi a baj? :D

guga 2008.03.04. 10:39:06

Rékuc! Igénytelen szülő az anyád picsája!

Oszt ennyiben maradtunk.
Te lehet, hogy igényes vagy, de jó nagy balfasz.
Az életünk nem arról szól, hogy szünet nélkül elítélünk másokat.

nádszál 2008.03.04. 10:39:46

bumbi
A dohányosokkal önmagukon kivül senki nem baszik ki, ha nem hagyják őket cigizni azt köszönjék meg szépen. Amugy meg azért lehet legálisan (és drágán) cigit venni, mert pár embernek ez rohadt nagy üzlet. A sok szerencsétlen meg szivja magába a mérget és 10-15 év múlva csodálkozik, hogy mitől rákos... arról nem beszélve hogy a közvetlen környezetét is kárositja! Fujjj!!!! Éppen elég beszívni az elkerülhetetlen toxikus anyagokat, nem hiányzik senkinek a bagó!

Porcelán az elefántboltban 2008.03.04. 10:40:00

Az elnézőektől csak annyit kérdeznék, hogy miért nincs ennyi szar a köztereken a Lajtán túl? Vajon a német, angol, svéd hogyan tudja megoldani? Guga postása valójában csak egy ritka eset, mindenki tudja, hogy nem arról van szó, hogy hirtelen visszatarthatatlanul beindul a dolog, egyesek egyszerűen "szarnak rá." Mert azért fel is lehetne ám takarítani, reklám szórólapot elég könnyű keríteni, pl. Nem ezek csak odaszarnak mindenhova és otthagyják. Eszükbe sem jut.
Balkán vagyunk mi vastagon.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 10:41:51

Rékuc!
Az ilyenek, mint Te, pelenkázzák be az iskolás gyerekeiket is. Ha meg boltvezetők lesznek, előírják a pénztárosoknak a Tena-betétet, ne járjanak már WC-re. Remélem, hogy a közeljövőben nagy nyilvánosság előtt empátia-mélyülésed lesz, avagy ahogy a népköltészet mondja:

(Szeretettel küldöm egyúttal minden kommentáló társamnak is; jó az ilyen rigmus rokonok, barátok felköszöntésre is.)


"Születésed napján szard össze magadat
Kutyák nyalogassák fosos valagadat!"

jómunkásembör 2008.03.04. 10:42:44

Már létezik eldobható papírbili is. Magyar találmány. Sztem a munkáltató simán oszthatna ilyet a közterületen dolgozó munkásainak. Vagy a zacsi is megoldás lehetne...

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 10:44:50

Rékuc · fika.blog.hu 2008.03.04. 10:26:58

te biztos illatosat kaksizol ... érzem

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 10:46:31

guga
csak kibújt a szög a zsákból, szépen minősítetted magad, no further questions Your Honor :D
az élet valóban nem arról szól, hogy szünet nélkül elítélünk másokat, de azt igenis elítélem, amikor valaki közterületre szarik, legyen az gyerek, felnőtt, csöves vagy milliomos. Igenis felháborító, hogy a Margitszigeten (is), az első tavaszi krókuszok között ott éktelenkedik a kula és a szétobált szaros papírdarabok.

kiscica33 (törölt) 2008.03.04. 10:47:23

Kedvenc sztorim évekkel ezelőtt Szentgotthárdon..
Étteremben ebéd utána fél órán belül rosszul lettem, a főtéren
Péntek kora du volt, megláttuk a helyi polgármesteri hivatalt, bementünk. WC zárva, arra tartó alkalmazott (pedig láthatta, hogy rosszul vagyok) közölte hogy nincs ügyfélfogadás így nem enged be a WC-re.. Hát legszívesebben én is a polgármesteri hivatal kertjében intéztem volna el a dolgomat. Szerencsére a szomszéd étteremben normálisabbak voltak, ha nem akkor maradt volna a park..
Másik példám Római, téli séta, minden zárva.. Így marad egy Dunaparti bokor..
Tehát van amikor tényleg muszáj és kulturált hely nincs. Így nem ítélném el a fenti embert sem.
Ja Ausztriában turistáskodva észrevettem, hogy a legkisebb város közepén is ott a nyilvános, ingyenes, tisztántartott WC. Sőt még a bicikliút mentén is..

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 10:54:57

Kitalátor feljegyzet
Tudod mit, igazad van. Undorító szörnyeteg vagyok és dögöljek meg, hogy utálom, ha a sétám közben emberszart találok a járda mellett. Hogy is képzelem, hogy kiakadok az ilyesmin, hát dögöljön meg az ilyen idióta picsa.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 11:04:08

Rékuc!
Nem, olyat nem kívántam. Csak olyat, hogy fosd össze magad egyszer valami nyilvános helyen! :-)
Mert más dolog undorodni a szartól, és más elítélni azokat, akiket a SZÜKSÉG rávisz arra, hogy alkalmilag porcelánon kívülre is pottyantsanak. Nem veszélyeztetik jobban a környezetet, mint a gyerek helyett tartott kutyák.
És megint más a közterület ezen "eltérő használatát" életformaként végző leépült emberek helyzetének humánus és határozott, közegészségügyileg és emberjogilag is egyaránt elfogadható megoldása.

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 11:06:39

Rékuc · fika.blog.hu 2008.03.04. 10:46:31

Te meg nézegeted-osztályozod szag, és méret szerint?

mikike 2008.03.04. 11:08:44

Amikor a kutya száját nyalogatva jön ki a bokorból akkor biztos emberi ürüléket evett.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 11:10:29

Kitalátor feljegyzet
azért ha csak azok szarnának nyilvános helyre, akikre rájött a halaszthatatlan rosszullét és nincs aprójuk egy vécére, akkor azt hiszem alig találkoznánk a jelenséggel. Sajnos az effajta városdíszítés nagyrészét nem a szükség, hanem az igénytelenség szüli.
Carnivaora
képzeld, igen, volt már rá példa, mert múltkori makrózás alkalmával volt szerencsém majdnem belefeküdni. Nem kívánom senkinek az élményt.
(de a fotó legalább szép lett)

guga 2008.03.04. 11:11:41

Száját nyalogató kutyát eszek éppen.

BGYCS 2008.03.04. 11:14:22

Lassan a jatszoteren mas sincs csak szar, ures uvegek meg csikk. Tokmindegy hogy EU konform vagy szocreal. Akar a Margit-szigeten is meg lehet nezni a jatszoteret vasarnap delelott.
Egyebkent meg jatszunk az o szabalyai szerint. Megtudni hogy hol lakik, odamenni es reggel hatkor odaszarni a labtorlore. Persze papirt vinni, mert attol ugye kulturaltabb.

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 11:14:38

Rékuc · fika.blog.hu 2008.03.04. 11:10:29

Gyere hozzám makrózni itt garantáltan szar mentes minden :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 11:15:05

Ezek szerint a budipesti parkok olyanok ma, mint a régi falusi lakodalmak idején a kazlak töve. Ott ugyanis nagyon kellett a sötétban vigyázni, mert "aki szarni ment, megbaszták, aki meg baszni ment leszarták"...

Nem vagyok fideszes 2008.03.04. 11:15:18

"Amikor a kutya száját nyalogatva jön ki a bokorból akkor biztos emberi ürüléket evett."

Főleg a kiskutyák hajlamosak rá, mert állítólag elnyomja a a szagukat és a ragadozók kisebb eséllyel találnak rájuk. Az én kutyám is evett szart kiskorában, de kibasztam vele: ahogy megéreztem rajta, azonnal felvittem a lakásba és a bidében kimostam a pofáját jófajta, agresszíven mentolos fogkrémmel. Kb. a harmadik-negyedik fogkrémes kezelés után rájött, hogy nem éri meg...

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 11:16:07

BGYCS 2008.03.04. 11:14:22

Te aztán tudod mi a bosszú ... csak azt nem tudom mivel jobb a közösség szempontjából, ha a sarokra szaró szintjére alacsonyodsz ...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 11:17:45

Carnivora!
Na persze, aztán Te meg úgy meg... hogy ő meg össze... magát? ;-)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 11:18:49

Carnivora drága, megyek! Midet makrózzam? :D

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 11:19:42

Kitalátor feljegyzet · kitalator.blog.hu 2008.03.04. 11:17:45

Gyakorlunk , mint a South Parkba alul be felül ki, úgy diszkrét lesz , feltünésmentes :D

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 11:20:57

Rékuc · fika.blog.hu 2008.03.04. 11:18:49

Jah csak vigyázz ne makrózzd össze magad :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 11:21:29

Speciel jó lapostetűfotót már régen láttam. Az is trükközve vót.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 11:23:46

Carnivora
miért, annyira ijesztően kicsi? :D

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 11:25:51

Rékuc · fika.blog.hu 2008.03.04. 11:23:46

Mi számít ijesztően kicsinek az elefántéhoz képes az ;)

Dr. Panasz Muki 2008.03.04. 11:27:42

Ezt a tortenetet tenyleg az FKFV-nek kellene elkuldeni (meg a BP-i polgmesthiv-nak). Nem hiszem, hogy egyedi eset, maskor hogyan oldjak meg a kozteruleti dolgozok fiziologiai szuksegleteit???
Miert nem visznek magukkal egy toitoit?

A Margit sziget temaban: nem erne meg a fovarosnak, hogy kitegyen akar ingyenes klotyokat? A parkot meg orizni kell, ne csoves tanya legyen.
Londonban tobb parkban van ingyen klotyo, viszont ejszakara bezarjak/orzik a parkokat.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 11:28:49

hát amit makrózni lehet, az bizony aprócska
vagy vigyem a nagylátót is? :D

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 11:38:21

Rékuc · fika.blog.hu 2008.03.04. 11:28:49

Nem feltétlenül szükséges bár nem ismerem egyedi perverzióid. Mit szok a nagyítóval mívelni? :D

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 11:39:21

hehe addig jó amíg nem ismered őket :D

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.03.04. 11:39:40

Ez már milyen? Bár mondjuk a multkor én is odacsináltam a Parlament lépcsőjére.

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 11:41:31

andreiground · www.andreiground.com/ 2008.03.04. 11:39:40

Hu te biztos forradalmár hős vagy :D

Tinyo 2008.03.04. 12:02:13

Nem olcsóbb-e ingyenessé tenni az utcai WC-ket, mint aza aluljárokat, parkokat és egyéb közterületeket takarítani? Már ha egyáltalán takarítják ezeket. Budapest tele van emberi- és állati ürülékkel és vizelettel. Mi ez, ha nem közegészségügyi probléma?

guminőt akarok 2008.03.04. 12:04:04

Rékuc bunkó paraszt vagy, de egyetértek veled
szép napot

Anarchista 2008.03.04. 12:04:50

Ambivalens erzeseim vannak. Ha csak egy kis energiaraforditassal meg lehetett volna ott es akkor oldani a helyzetet maskepp, akkor valoban ket het fejloves. Masreszt viszont azt is vallom, hogy a temerdek ossze-vissza fizetett adonkbol nonszensz, hogy nem lehet normalis szamu es akar ingyenes(!) nyilvanos WC-t (Igen, ingyeneset, es emelett tisztat, nenivel/bacsival! Olyan kurva sok jarulekot fizetunk ennek a tetu allamnak, hogy ez igazan bele kellene ferjen!) epiteni, es igenis mi mindannyian megerdemeljuk, hogy mindenki oda csinaljon, ahol eppen rajon a szukseg!

Condottiere 2008.03.04. 12:06:56

Azért az elgondolkodtató, hogy vajon ez a szefós idióta, akkor is a bokorba szart volna, ha magyarországon a nyílvános WC ismert fogalom lenne? Mert a gyorséttermek és benzinkutak retyóin kívül nem sok lehetőség van az effajta szükségletek kielégítésére.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 12:10:21

sajnos igen, akkor is a bokorba szart volna. Mint ahogyan a Keleti is tele van szarva, pedig ott igazán van nyilvános WC, gyorséttermek mosdói, stb.

Szerintem meg ne legyen ingyenes a nyilvános WC, hanem kerüljön minimum 200 forintba, hogy ha egy normális emberre rájön a szükség, akkor ne ürüléket és szétlőtt vénából kifröccsent vért találjon ott. A nyilvános helyeket összepiszkító emberk megoldásaként már többször javasoltam a napalmot, de eddig sajnos nem kaptam pozitív visszajelzést a fővárostól :(

guminőt akarok 2008.03.04. 12:20:01

200 hogy elmenjek fosni és kezet mosni?
jó lesz az egy százas is =]
népligeten 90 forint :D

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 12:25:08

tökmindegy, csak a csöviket és drogosokat tartsa távol az összeg 8nem azért mert én is szívtam már a fogam a keletiben a 80-100 forintos wc miatt, de amikor bementem és láttam hogy a néni patyolat tisztán tartja, van szappan és papír és jóillat, akkor azt mondtam, megéri...

amúgy a FSZEK-ben a kálvinnál azért vezették be az olvasójegyes belépést, mert a takarító egy szép napon arra nyitott be a mosdóba, hogy a falak tele voltak fröcskölve vérrel... guszta

(nyugaton az ilyenek kiszűrésére kék fénnyel világítják meg belül a nyilvános wc-ket, hogy ne találd meg a vénád).

Condottiere 2008.03.04. 12:28:09

Rékuc,

A keletiben körülbelül az általad említett összegbe kerül a retyó, cserébe viszont elég leprán is néz ki.

A nyílvános wc-k nem azért retkesek mert állandóan összefossák őket, hanmem mert hetente 1x-2x bemegy valami állat aki összefossa, viszont utána nem takarítják ki rendesen. Mert az üzemeltető úgy van vele, hogy a szükség nagy úr, és a 200 forintot akkor is megkapja, ha fülig szaros lesz takarítás után, meg akkor is, ha nem. Jellemző magyar hozzáállás, hogy az utóbbit választja. Tehát 8-10 állat miatt akinél hiányzik az alapozás, szop jelen pillanatban 500-600 másik, akinél megvannak a civilizációs minimumok / per nyilvános budi.

Például erre a feladtara pont alkalams lenne a Magyar Gárda, a fekete úgyis lassan piszkolódik, meg a parlagfűszezon is odébb van még. Néhány gyorsreagálású gépesített osztag pumpával és kefével felszerelkezve sikálhatna.

A napalm szagát, viszont én is szeretem reggel.

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 12:31:39

Rékuc · fika.blog.hu 2008.03.04. 12:10:21

Hu te szarból diplomázol? doktori? még nem ismertem olyan embert, aki ennyire ismerné a budapesti szar frontot ...

guminőt akarok 2008.03.04. 12:32:37

Condottiere 2008.03.04. 12:28:09 LOL
gárdát a wc-kbe

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 12:34:05

Condottiere
ami a lépcső mellett van, az valóban iszonyat redvás, de ami a gödör túloldalán van, az mindig tiszta volt, ott egy szigorú öreg néni ült mindig és ahogy kijöttél a vécéből azonnal ment be utánad, még egyszer lehúzta a wc-t, sikált, illatosított, pucolt törölgetett... igaz több hónapja nem jártam arra, mert a MÁV áldásos tevékenyégét megunva, átnyergeltem Volánbuszra :)

a vonatok mosdói is megérdemelnének egy külön postot, de majd ebéd után :D

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 12:34:58

Rékuc · fika.blog.hu 2008.03.04. 12:34:05

Nem hiányzik a szar?

buszos szaros kalandok eseteleg?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 12:36:24

Carnivora
sokat mászkálok a városban és ismerem a wc felhozatalt mert nem mindegy hova teszem le a popsit :)

amúgy ismeritek ugye a mondást: 'nyilvános wc-ben is lehet összeszedni fertőzéseket, csak kurva kényelmetlen' :D

nikkelpuding 2008.03.04. 12:37:09

Szar ügy... jellemző, ez a téma mennyi hozzászólást váltott ki.

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 12:38:12

Rékuc · fika.blog.hu 2008.03.04. 12:36:24

Én nem ülök idegen helyen budira az egy szertartás olyan, mintha a katolikus pap dzsámiba menne imádkozni ...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 12:40:01

jó de én még nem sajátítottam el az állva-guggolva pisilés nemes tudományát :)))

(sőt még erdőben se megy, ez nagy derültséget okozott a túratársaknak az erdélyi kirándulás alkalmával)

nade megyek ebédelni, úgy megjött az étvágyam basszus :D

macskakő 2008.03.04. 12:41:36

volánbuszos hányós sztori van :D

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 12:42:36

Rékuc

TANULNI! TANULNI! TANULNI!

/ vagy tartalak közben a karomban :D:D:D /

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 12:45:32

Carnivora bazz
és még azt hittem hogy én vagyok a perverz állat...
na jólvan :DD

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.03.04. 12:47:10

nem tudom, miert vagytok ettol annyira oda. :) a mi panelunk egy kocsma mellett van. A foldszinti neni - aki elott viragoskert van es bokrok - mindig panaszkodik, hogy hetente egyszer valaki az ablaka ala szarik. :) meg jo, hogy nem kopog be papirert. :)

mellesleg jatszoterre szarni osi roman szokas.

Holdkutyagoló 2008.03.04. 13:24:37

Enni kell - szarni muszály.

Carnivora (törölt) 2008.03.04. 15:11:11

Rékuc · fika.blog.hu 2008.03.04. 12:45:32

;)

Dinin 2008.03.04. 12:47:10

Miért nem ülteti be jófajta szömörcével vagy csalánnal? :D

beachball 2008.03.04. 15:14:01

Rota vírus, irritábilis bél-szindróma.Két kulcskifejezés a beszarással viccelőknek.
Tény, hogy kötelessége lett volna a nyúlgerincnek összetakarítani a szarát. De nem tudom elítélni azért, mert utcán szarik.
40ezres városban élek, egyetlen közklotyó van a városközpontban. Kocsma, cuki, hivatal a perspektíva,ami azért nem mindig mentőöv,pláne, ha hirtelen jön rád a vékonyfosás.

Yoda mester 2008.03.04. 15:56:12

Rékuc, egy linket adnék problémáid megoldására :DD
www.shenis.com

Na, ha ennek a kivitele nem tetszene, akkor:
www.pmate.co.uk/

Kellemes túrázást :D No more csalánbaülés :)

neet 2008.03.04. 16:59:37

"Miért jó férfinak lenni?
... 23. pont: Nem kell remegő combizmokkal egy nyilvános wc ülőkéje felett tartanom magam."

Rekuc, te TÉNYLEG ráülsz? oj.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 17:54:34

senki sem lehet tökéletes, jó? :D

Kisangyal 2008.03.04. 18:26:56

Pfuuujjj!!!
Ráülni??? Engem mindig arra tanitottak, hogy idegen helyen SOHA!

Ez nagyon gáz, de tényleg!

Perillustris 2008.03.04. 18:30:17

"Kérdésem: milyen ember az olyan aki nem tudja kontrolálni a testét?..."

Történetesen tegnap óta itthon vagyok, mert valamivel nagyon elrontottam a gyomrom, vagy egy jófajta vírus gyűrt le.

Az első 24 órában tulajdonképpen a legpraktikusabb az lett volna, ha fel sem állok a wc-ülőkéről.

Nem részletezném, ha nem muszáj, de ezt senki nem tudja kontrollálni, max. pont annyi ideig, amíg a lakásban eljut a célig (3-5mp).

Ezért (is) jó a kis lakás. ;)

Vladimir Harkonnen 2008.03.04. 19:28:45

Kisangyal 2008.03.04. 18:26:56
Pfuuujjj!!!
Ráülni??? Engem mindig arra tanitottak, hogy idegen helyen SOHA!

Ez nagyon gáz, de tényleg!

Lehet kapni eldobható papírülőkét! Pont elfér a pótbugyi, és a tartalék betét mellett.
:-)

Vladimir Harkonnen 2008.03.04. 19:30:03

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.03.04. 18:30:17

Pedig, ha leveszed a nyerget, és úgy ülsz fel, a vázban egy-két liter elfér!
:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 19:31:55

Azok fossák-hugyozzák össze az ülőkéket, akik nem ülnek rá. Az ilyeneknek való az ősi balkáni pottyantós budi. A parajdi sóbányában egyszer egy csapat turistát meggyőztem arról, hogy a régi, deszka, guggolós balkáni csoportos budi (pár éve épült egy új, "angol" WC-blokk is) az egyetlen tárgyi bizonyítéka a dák-román kontinuitás-elméletnek, mert azt eredetileg Hadrianus légiója ácsolta a felszínen, csak a folyamatos használat miatt kialakult egy nagy, szarral-húggyal teli barlang, ami -350 m-re beszakadt. Amikor az óriási szennyvíztest a só közül kitört, akkor keletkezett a Medve-tó is Szovátán, és akkor süllyedt le a budi. Elhitték.

Perillustris! Oszt' vödör kell-e a kezedbe közben? Mert anélkül nem is komoly.

Kisangyal 2008.03.04. 19:33:56

Valadimir Harkonnen 2008.03.04. 19:28:45
Igen az jo, vagy az ülökét gondosan körbecsomagolva wc papirral. De csak ha nagyon muszály :)

Kisangyal 2008.03.04. 19:37:12

"Azok fossák-hugyozzák össze az ülőkéket, akik nem ülnek rá."
Ez hüeség! Meg van annak a technikája, lehet kulturáltan is csinálni. :DDD

szajberpiraty 2008.03.04. 19:59:04

És a s*ggét tömbjeggyel törölte ki?

Mindenesetre aki ilyet tesz annak a mellére szrni, és széttöcskölni Batz papuccsal.

alicecsodaorszagban 2008.03.04. 20:07:45

Rékuc, tényleg tanulj meg ülés nélkül, mert olyan orbitális fertőzéseket szedhetsz össze, bár még így is.

a gyerek témára visszatérve, pedig, ők nem tudják olyan sokáig visszatartani, hogy járkálj velük naphosszat budit keresni. de normális ember nem hagyja ott a kulát sehol.

Mylady 2008.03.04. 20:45:11

Egyik szép nyári estén volt egy hasonló élményem. Egyik barátnőmmel éppen a Westendből jöttünk ki (ahova egyébként pont wc-re mentünk be), amikor a nyugati előtt láttunk egy erősen fajtajelleget mutató öregasszonyt dolgát végezni.
Megállt terpeszben egy fa tövében, előrenyújtott kézzel nekitámaszkodott a fának és elvégezte dolgát.
Csak néztünk, hogy ezt így is lehet? Mi meg előtte negyedőrát álltunk sorban a westendben a wc miatt.
Mondjuk rajtam nadrág volt, abban ez a művelet nehezebben kivitelezhető...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.04. 22:01:34

Kisangyal!
Egy élet kevés rá, hogy a váltókon rángatódzó vonat WC-jébe félguggolva beletalálj!
Volt egy katona- és évfolyamtársam, akit legalább hat évig szidtunk, meg az édes anyját is, azt az orbáncos seggűt*, de nem tudtunk rájönni, ki az. Ő ugyanis elegánsan felguggolt a WC-deszkára (mondhatnám ősi balkáni szokás szerint), két oldalt a lába nyomát, a fedélen és a fedél zsanérjai között a szarát hagyta ott. Ha Kalocsán elkapjuk, WC-kefe lett volna a fejéből!

mlle (törölt) 2008.03.04. 22:02:41

Régen a falusi öregasszonyok így csinálták, a görbebotra lehetett támaszkodni, nyáron meg bugyogót úgyse hordtak. Kicsit húgyos lett a lábuk, meg a slafrok alja , de megszáradt.
Dédanyám rendszeresen az udvar közepén intézte, szegény nagyanyám állandóan ordibált vele, mert már neki is túlzás volt...

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.03.04. 22:10:05

Nálam ez fontos kérdés, a legundorítóbb WC-ben is képes vagyok elvégezni ha AZT kell. De viszek papírt, mert már bocsánat, de az EMBERI MÉLTÓSÁG része, h kitöröljem utána.
Utcára, vagy vonaton soha, de inkább a vonat :D

Gondoltam már arra: hova jár
a levélkihordó?
a szórólapos?
a kukás?
Ezt meg kéne oldani!
Tudom, nyilvános WC. De szórólapoztam olyan helyen, ahol NEM volt a közelben WC!

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.03.04. 22:12:03

Még valami: nem vagyok álszent, ha nagyon kell vizelni (és ezért bizony nem óhajtok 80-100Ft-ot adni9, akkor elvégzem olyan helyen, ahol NEM látják.
Vagy sötétben. De minderre ritkán szorulok. Ha megfordulok valahol, és ott van az ottlévők számára ingyenes WC, hát azt használom is.

Kisangyal 2008.03.04. 22:20:44

Ha ugy adodik, inkább keresek a közelben egy normálisabb vendégláto egységet és megiszok egy bambit...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 22:23:39

kisangyal: nem akartam ennyire részletekbe bocsátkozva elmesélni a nyilvánosvécézési szokásaimat, de mindig letakarom papirral.

Gimiben a pénzügy szakosoknak volt ilyen csinálj saját vállalkozást mint tantárgy, és érettségire tényleg be kellett inditani egy vállalkozást, üzleti ötlettel, koncepcióval, minden. Egy ismerősöm a legjobb dolgot találta ki: kis sprayflakonokban fertőtlenitő folyadék, pont a nyilvános wc-k letisztitására. Célcsoport: fiatal nők. Tuti kis cuki flakon, cimkével, márkanévvel, az emberek vitték, mint a cukrot.
Nem tudom, azóta mi lett a dologból, de nálam mindig lenne a retikülben, ha még forgalmaznák.

Mylady 2008.03.04. 22:36:27

Fertőtlenítőkendőt lehet kapni, az jó lehet erre a célra. Egyesével csomagolva, pont olyan, mint a frissítőkendők.
Nálam mindig van, mert egy időben a munkahelyemen rendszeresen nem volt víz csőtörésből kifolyólag. Kisvödrös módszerrel lehetett használni a wc-t.
Na, ott használtam ilyen kendőt a kézmosáshoz.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.04. 23:13:03

Mylady
én is használtam ilyet, pont az erdélyi túrán, a nemzetközi gyorsvonat vécéjén jött nagyonnagyon jól, leterités és kéztörlés céljából is...

yesser · http://antifa.blog.hu 2008.03.05. 09:49:27

ki gondolná - ma megtudtam hogy ki hogyan és hol?
Te Rékuc - eddig nem is gondoltam hogy Te ennyire szociálisan érzéketlen vagy. Lidocainoztad a homloklebenyed? A parkba ne, de ingyenes se legyen, de gyorsétteremben is kell már fizetni ha nem fogyasztasz, oda meg be sem engedik a hajléktalant...akor mi legyen vele? Fénytáplálkozás és izzadás? Most komolyan. Ahogyan érzem Te azt gondolod inkább haljanak meg, csak hogy a Te kis tökéletes életed ne zavarják a kipárolgásaikkal? Engem is zavarnak, félre ne érts! De ez a gondolkodás szerintem nem visz előre. Én például támogatom őket egy alapítványon keresztül - ott munkát és szállásat adnak nekik. Néha szoktam a ruhagyűjtésben részt venni. Már több mint 10 ember visszakerült a társadalomba. Kevés? Az. De legalább valami történik. Amikor a hidegben bolyonganak, teljesen kirekesztve, nem látod a szemükben azt hogy ők is emberek, Pont mint Te? Nekik is működik a szervezetük, és néha felcsillan még az akarat szikrája hogy emberként viselkedjenek - de a társadalom nagyon nem segít ebben. Azonnal visszalöki őket a delíriumba, ahol a megnyugvás az ha semmi sem számít. Gondold el - ha valaki az utcán él és a saját élete egy nullát jelent neki, akkor az érdekli hogy hol végzi a dolgát? A baj az, hogy a társadalom pont úgy megy el mellettük mint ahogyan Te is. Akik már lent vannak a lépcső alján, azoknak azért nem segítünk - mert már nem lehet. Aki még most indul le, annak meg miért segítenénk - mindenki tele van problémákkal - dolgozzon, majd rendbe jön. Ez a hozzállás szerintem nem segít. Ha a saját életeddel nem tudsz másoknak segítenni, legalább próbáld meg elfogadni hogy ők is emberek, és nem élvezettel teszik amit tesznek, hanem az emberi lét egy olyan szintjén vannak, ahol a fiziológiai szükségeletek sincsenek kielégítve. Azzal hogy Te elítéled őket, csak magadról mutatsz véleményt. Ha hiszed ha nem, mivel ők máshogy élnek, egy teljesen más szemszögből alkotnak képet a világról. Például hogy ezt az éjszakát túlélni. Mit fogok enni? hiányzik az alkohol! Nem arról van szó hogy éppen van-e időm blogot írni a meleg szobából. És teljesen mindegy hogy hogyan került az utcára. Emberek vagyunk. Felelőséggel tartozunk egymásért! Ez az én véleményem.

A kutya után mindig felszedem! Sőt, a kutyasétáltatós klikkekben ma már ciki ha valaki nem szedi, megszólják érte alaposan! Igaz - a kirakott zacskókat azonnal ellpoják, a naphegyet és a várat kivéve...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.05. 11:05:53

yesser
Bár elég OFF de akkor menjünk bele a hajléktalanok problémáiba :) ha valaki ennyire lecsúszik, az bizony tudatos döntések sorozatának köszönhető. Én elfogadom, hogy vannak hajtós és kevésbél 'életképes' emberek és egyiket sem szabad elítélni. De. Egy hajléktalannak is megvan a lehetősége tisztálkodni, ruhát kapni, vécézni, sőt alkalmi munkát is vállalni. Aki már annyira lecsúszott, hogy nincsenek meg ezek az igényei, az szerintem igenis méltatlan arra, hogy a társadalomban éljen. Lehet, hogy lelketlen, de ez az én véleményem.
A jótékonykodás szerintem is fontos, én állatokra fordítom a nélkülözhető összegeket, mert ők védtelenek és kiszolgáltatottak az embereknek.

mókus 2008.03.05. 16:08:46

rékuc, egyre unszimpatikusabb vagy nekem, pedig még sosem találkoztam veled..

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.05. 16:24:52

'unszimpatikus'
miért nem rögtön unszimpi? Rékucy, unszimpy vagy, pedig még nem is talcsyztunk...

na addig jó nekem, amíg az ilyen nyomorultakkal nem kell találkoznom :D

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.05. 16:57:08

Az érintett tudta nélkül lefotózni és nyilvánosságra hozni büncselekmény :D Még akkor is ha éppen valamit elkövet :D Tökmindegy hogy hol dolgozik, taho az ilyen.De hol a nyilvános wc? Mindenhol eltüntek a nyilvánosretyók, benzinkutón könyörögni kell a kulcsért, vendéglőben megszólnak ha csak retyóra mész, nincs sehogy se jól.Nade az utcán tojni...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.05. 17:10:31

csak akkor bűncselekmény, ha beazonosítható... :) ez lehete bármelyikünk, álruhában :D

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.06. 00:06:20

Rékuc, te összességében tényleg egy undormány vagy. Tán még a csőember ürülékénél is inkább.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.03.06. 00:47:06

@Rékuc: Elhamarkodottan ítélkezel; nem igaz, hogy mindig kizárólag megfontolt, tudatos döntéssel jutnak az emberek az utcára...

Vannak a (magyar) hajléktalanok között diplomás mérnökök is, akik azért csúsztak le ide, mert a válásuknál vitt mindent a feleségük. Esetleg, ugye, a lakás a feleségé (meg a gyerekeké) maradt, de a lakás árának a felét nem tudja kifizetni a férjnek, mert annyi pénze nincs. Esetleg fizet gyerektartást, és a munkájából befolyó pénz kevés lesz a megélhetésre (egyedül él, ráadásul a fizetésének kb. a fele huss!), a félretett egyszer elfogy, és akkor vége.

A többire nem tudok mit mondani, mert nem jártam hajléktalanok-munkanélkülik szállójában-menhelyén, de tippem szerint abban sincsen igazad, hogy mindenkinek jutna ott hely.

Hogy egy erről a témáról (is) szóló valódi (amerikai) történetet láss véleményed ellenpéldájaként, keresd az A boldogság nyomában; The Pursuit of Happyness című remek filmet.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.06. 06:07:25

görénylyuk
hidd el, egy olyan embertől, mint te, kimondottan megtiszteltetés, hogy undormánynak tartasz. Hánynék magamtól, ha kedvelnél, mert akkor tudnám bakker hogy valamit nagyon rosszul csinálok.
JoeForster
ez már nagyon offtopic, de annyit még hozzátennék, hogy ha csak diplomás undokfeleséges csövesek lennének az utcán, akkor nem kellene mindennap vesszőfutást futnom a busztól a metróig közöttük. Szóval ez igy nagyon durva csúsztatás. Ne idealizáljuk a csöviket lécci.
idevágó mélázás:
fika.blog.hu/2007/12/18/keregetek

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.06. 09:01:10

Rékuc!

Tudatlak, hogy Molnárgörény - ellentétben veled - nem átugrotta a csöveseket, hanem mentette az életüket. Pedig, hidd el, ő sem szereti a szagukat, és Tőled nagyságrendekkel jobban tisztában van a szanaszét szarás közegészségügyi - környezetromboló hatásával.

Már megint ítélsz, pedig tudtommal még halmozottan frusztrált, kutyának sem kellő szingli bírónő sem vagy, aki a férfiak elleni bosszúból következetesen kisemmizi az elvált apákat. Mármint, úgy értem, nem vettem volna észre, hogy bírónő vagy. A többi - érzésem szerint - nem zárható ki.

Valóban, mint a saját blogomon érintettem, nemcsak diplomások vannak közöttük. De nemcsak a diploma, még a tudományos fokozat sem látszik meg azon, aki 5-10 éve az utcán él, aki szilárd ételt már nem bír lenyelni, ezért "kannás boron" azaz félig erjesztett cukorleven és segélykonyhák levesein él. És bizony, összefossa, hol magát, hol a várost. Monspart Saci kifejezésével: "beteg az akarókája".

(Aki meg holmi valagságsókat néz a tévében, pláne ne háborogjon! Semmivel nem visszataszítóbb látvány egy bokor mögött görnyedezve fosó csöves, mint egy Győzike- féle parazita a WC-kagylón.)

Persze, nemcsak férfiak vannak közöttük, és a nők sem mind kivénhedt/fiatalon szétroncsolódott prostituáltak, intézeti vagy válási árvák. Senki sem teljesen védett attól a sorstól. Elég, ha egy tényleg rossz döntést hozva egy olyan emberben bízik meg, aki kisemmizi és testileg és/vagy lelkileg megbetegíti, munkaképtelenné teszi, eltartóival (szüleivel) meg örökre összeveszejti. Vagy ha ettől való félelmébe és a magányba beleőrül, és meghasadt személyiségének életösztöne mégis megmarad.

Mit gondolsz, a bölcsesség alapjáig eljutott milliárdosok miért adakoznak szívesebben a hajléktalanoknak és a nyomorékoknak, mint a szegény, tehetséges gyermekeknek?

Mert tudják, hogy nyomorékok, nincstelenek még ők is lehetnek. Nem vagyok milliárdos, sőt..., de én is lehetek, Molnárgörény is, sőt bizony még Te is.

Egyetlen meggondolatlan döntés, és 2-3 év múlva már nem makrózni bújsz a bokor alá, hanem egy fél kifliért, vagy egy méretes csikkért. Vagy szarni. Mert azt meg muszáj.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.06. 09:07:17

kitalátor
semmi gond, már megszoktam, hogy én vagyok a gonosz szörnyeteg (most meg már 'halmozottan frusztrált, kutyának sem kellő szingli', húha miket kell megtudnom magamról így reggelre, rémes) azért, mert nem óhajtom a környezetemben a csöveseket. Nem vagyunk egyformák.
Megpróbáltam személyeskedés nélkül írni, sajnos nem sikerült, ezért elnézést kérek. Az ilyen jellegű beszólásokat továbbra is teljesen fölöslegesnek tartom, részemről, részedről, kangörény részéről egyaránt, ettől nem jutunk előbbre semmiben.
Továbbá érdekelne, mit szólsz a kéregetős postban kifejtett véleményemhez, az alapítványok szerepéről - hozzáteszem, ott pontosan szerepel, miért tartom elhibázottnak az ilyenféle támogatásokat.
A probléma végleges megoldására nekem sincs ötletem, ahogyan neked sem. Csak véleményünk van, amit jó lenne civilizáltabb módon ütköztetni, neadjisten közelíteni egymáshoz.

yesser · http://antifa.blog.hu 2008.03.06. 09:42:06

Csak mert a fantázis! Rékuc. Mész haza egy hajnalon egy buliból. Nem vagy részeg, csak kicsit talán spicces. Kezedben egy shake, a másikban valami ennivaló. Ahogy ét akarsz kelni az úton, egy autó elüt, legott eltörik mind a két lábad combban..(sose ilyen ne történjen!!!!)Persze magadraöntöd a shaket, és a kaját, és lerogsz a padka mellé. Hajnal van, a fények nem túl jók, beborít egy teherautó sárral, vizzel. Ettől a telefonod nem működik. Az utca kihalt. Nem nézel ki jól, fáj is, rossz is. Tudod hányan állnának meg neked hogy lemakrózzanak? De talán miután kiraboltak, valaki segítene, kihívnák a mentőketm, addigra nincsenek irataid. a mentők látják hoyg na, egy csőcselék - ahogyan kinézel, iratok nincsenek. Csúnyán beszélnek veled, mondják hogy ittál, és büdös vagy! Miért nem hal meg az ilyen? (egyszer egy ilyet a saját fülemmel hallottam) és babasznak a mentőautóba. Az fáj neked nagyon, mert ael vannak tőrve a lábaid, de kit érdekel az? Te csak egy nyomorult, senki vagy, büdös, és gusztsutalan. Nincsenek papírjaid, nem tartozol sehova. Mivel a telefonodnak vége, és fejből nem tudsz számokat, nem jó neked, Kiabálsz hogy normálisan bánjanak veled. Sőt, keménykedsz is hogy mit képzelnek. De ők azt látják hogy egy csatakos büdös részeg akit lemakróztak eltört lábbal az adófizetők pénzén hőbörög a meleg kórházi szobában, és kéri az ágytálat! Dehát neki nincsen joga szarni! kérem! Bele is nyomnak a karodba egy nyugtatót , amitöl aznapra csak pislogsz, és néha megtörtlöd a szád szélén a nyálat. Páldul így kezdődik....

Remélem sosem történik senkivel ilyesmi! De ha ez nem Te vagy hanem egy teljesen egyedül élő lány, mire meggyógyulnak a lábai, addigra kirúgják a munkahleyéről, nincsnsek papírjai egy hónapig - mert hogyan csináltatná meg ha még tolókocsizni sem tud, és ha nem elég talpraesett kis vidéki jányka, lehet hogy szólni alig mer, mert úgy beszélnek vele...
De ez csak egy példa, rendesen kikarikírozva. De mond. Amikor a példában abban a helyzetben voltál hogy mindenki lenézett - az milyen érzés lehet??????????????????

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.03.06. 09:55:18

yesser
már elmondtam: aki teljesen önhibáján kívül csúszott le, az valóban sajnálandó, segítendő, stb stb stb. De! Ilyenből - szerintem - kevesebb van. Több az, aki megveti a kétkezi munkát, a józan életet. Csak egy példa az Árkád és a Sugár közötti felüljárón üldögélő, harmincasnak kinéző fiatalember. Ápolt külsővel, rendes ruhákban ücsörög ott naphosszat, kezében élelemre pénzt kérő papondekli táblával. Nanemár... :(

yesser · http://antifa.blog.hu 2008.03.06. 10:39:20

Sorban a hiányzó betűk: y, l, r, t:-)

yesser · http://antifa.blog.hu 2008.03.06. 10:46:40

Nem rékuci - az is sajnálandó, aki hibázott. Mindenki hibázik. Azt is tudjuk hoyg létezik koldusmaffia. Azt is tudjuk hogy nem azzal van bajod aki rendes ruhában kéreget, mert ő nem büdös, s nem szarik oda.
Most miről beszélünk? Eddig mintha nem az épolt külső, és a rendes ruha zavart.
Ne legyen félreértés, az én orromat is facsarja. Én sem örülök hogy szétdobláják a szemetet. Én sem örülök hogy a házunk mögé szarnak. Én sem tudom a megoldást. De hogy az biztosan nem megoldás hogy emberként elfordulok tőlük. és teljesen megvetem őket. Szerintem ezért nem tetszett sokaknak amit írtál.

himnuszgekko 2008.03.06. 12:37:38

Jól elkanyarodtatok a konkrét témától.Én visszatérnék rá.Nem igaz hogy egy köztisztaságisnak nincs elég felszerelés hogy a saját szarát eltávolítsa maga után.Jómunkásemberünk kollegái is értelmes színvonalon lehetnek ha emberünk ilyen nyugodtan huzkodja gatyáját előttük,magasan pottyantva az egészre.Mindenesetre boldog lettem volna ha arra járok a gyerekemmel,és ezt a produkciót premier plánban látja .Szóval nem értem pár blogger hozzászólását.Rékucnak meg le a kalappal.Kövezzetek meg érte,de maximálisan egyetértek vele.Annak a zsidóskodó csajnak,aki meg inkább szenvedteti a gyerekét,meg égeti magát és a kölköt szabadban szaratással,mert nem képes egy szaros üdítőt megvenni...hát szégyellje magát.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.06. 13:20:35

Válasz nálam.
Eszembe jut koldus barátom, Janó, aki máramarosi félig székely, félig zsidó, de kicsit görög katolikus és református is. Ő is elveszítette a családját. Az Unió kinyitotta előtte a nagyvilág kapuit: évente kétszer végigkoldulja elsősorban Párizs gazdag zsidóit, telefonkönyv + zsinagógai ismerkedés révén, majd hazajön, Debrecenbe, és itt költi el a pénzét. Pár hónapig mindenki a vendége, aztán amikor elpárolognak az ivócimborái, mert már nem tudja megkínálni őket, maradék pénzéből újra kiutazik, először Bécsig, ott összegyűjt annyit, amiből Párizsig vagy Londonig eljut.
Régebben sörözött, de Párizsban rászokott a pezsgőre. Egyszer küldött velem családunk minden tagjának egy-egy dollárt.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.06. 13:36:34

Himnuszgekkó!

Szabadban szarni - ha nem néznek közben - nem szenvedés, hanem maga a boldogság! Arról nem szólt az eredeti bejegyzés, hogy az utcaseprő otthagyta-e a szarát, vagy eleve maga alá terített valami eldobott akciókatalógust, és becsomagolva magával vitte.

Engem egy szaró utcaseprő (természetes) látványától jobban undorított, amikor Debrecenben a Bem téren két 40-es férfi, egy hajléktalan küllemű és egy brókeröltönyös (természetellenesen) csókolózott egymás nadrágjába nyúlva egy padon. Szerintem egy gyerek ezt még nehezebben tudja feldolgozni. Te hogy magyaráznád meg neki?

himnuszgekko 2008.03.06. 14:13:31

Nem tudom hogy jönnek ide a csövesek.Jelzem még egyszer itt nem hajléktalanok ürítési metódusairól szól a cikk.Az egy másik téma hogy egyesek visszamaradtak a fejlődésben homokos csövesektől.Miért nem rúgtad őket fejbe,ha ennyire zavarta az aznapi emésztésedet?:)Egyetértek,baromi undorító az általad leírt eset is.
A hajléktalan-kérdést,és fővárosunk(egyben országunk)köztisztasági,közbudizási kérdését is sikeresen lehetne kezelni,csak a kutya nem akarja.Minden csövest regisztrálni,befogni szépen kötelező közmunkára.Aki egészségügyileg alkalmas rá.Aki nem együttműködő,azt meg a kóbor ebek elaltatásához hasonló sorsra juttatni.
De ahogy sokakat zavarnak a csövesek,engem az is baromira irritál hogy országunkba minden 2. ember roma(abból a fajtából amelyik nem akar se tanulni,se dolgozni,csak gyereket gyártani és nem fürödni),tele vagyunk arabokkal,törökökkel meg mindenféle szedett-vedett ferdeszeművel.Ez nem szúr szemet senkinek:)Külön gratula kedves kormányunknak,meg az elődjeinknek,akik mindenféle népet idehordtak.
Ezek mellett egy köztéri szarás valóban eltörpül.De még a nyilvános buzulás is.

besz@rok 2008.03.07. 02:24:20

Almabor, higfosas, ligustrum, Almabor, higfosas, ligustrum, Almabor, higfosas, ligustrum, Almabor, higfosas, ligustrum, Almabor, higfosas, ligustrum, Almabor, higfosas, ligustrum, Almabor, higfosas, ligustrum, Almabor, higfosas, ligustrum!

Uccso! :-D

jesszumpepi (törölt) 2008.03.07. 18:41:00

Ezt végigolvasni!
Jó kis szociológiai tanulmány.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.07. 23:37:33

Naponta legalább félmillió kutya, 4-5ezer csöves szarik a székletes főváros köztisztaságára, és egyetlen dolgozó, de mindenhonnan kizárt utcaseprő miatt mekkora palávert csaptunk!

besz@rok 2008.03.07. 23:55:23

Mindenesetre te'lleg erdemes volt olvasni ennyi fele-fajta velemenyt pro es kontra a sz@rasrol. Besz@rok... (a Durbints sogortol)

Utolso! :-D

besz@rok 2008.03.08. 00:14:07

'Kacsa!' oszt hagysz-e ervenyesulni?!?! :-D

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.08. 14:06:10

Hamár off legyen nagyon az:
Nai szinten küzdöttem a hajléktalanokkal mert olyan helyen dolgoztam ahol ellentétesek voltak az érdekeink.Sok élettörténetet megismertem, és ritka volt az olyan ami arról szólt hogy valaki önszántából választotta volna a létnek ezt a formáját vagy szimpa nemtörödömségből került volna ilyen helyzetbe.
Azért is érdekes hogy olyan beszél a hajléktalanokról aki uton utfélen megsértődik ha azt mondják rá ami.
Tisztálkodni hol?A hajléktalanszálókban nincs hely és csak estére mehetnek be.Száz hajléktalanra jut egy férőhely!Ha mentőt hivtam valamelyikhez mert megszurták vagy egyszerűen összeesett az éhségtől akkor a mentős nem jött ki mondván a hajléktalan után egész nap fertőtleniti a kocsit!Nem kívánom neked hogy hasonló modon kelljen élned, de bárkivel előfordulhat még veled is és hez igazán nem kell magyar állampolgárnak lenned ;)
Ebben a létben az ember megkeseredik és gyakran agresszívá is válik.Sokan erőszakkal kéregetnek nekik ez kell az életbemaradásukhóz.Mikor te télen otthon a fütött lakásban nemtévézel éppen valaki csonttá fagy mert elötte csukták be az ajtót a szállón, te is lehetnél az.Ha nem tudsz segíteni legalább ártani
ne árts nekik.
A köztisztaságis szerintem meg nem volt hajléktalan, szimplán egy barom.A kutya mellett vigan elmész mikor szarik, nem fényképezed, mert az ugye természetes...
Két ratyit szerintem még lazán feldolgoz egy gyereki agy, azt hogy dolgozza fel hogy a tvből jön neki már rajzfilm formájában is az erőszak?
Sok gond van, mindenki másképpen akarja kezelni csak ettől még nem oldodik meg.
Befogni közmunkára jó lenne, ha éppen lenne munka.De van 10 seprű és a 11dik ember már nem fér oda.Ugyhogy könnyű azzal is dobálozni hogy foglalkoztassuk akit lehet, de mire?Szedjen falevelet egyesével vagy gyüjtsön hangyákat az adódból?Észre kellene venni hogy az ilyen problémák megoldása csak újabb problémákat szül és ideig-óráig tartható majd nyakunkba zudul a khm fekália.
Van egy halom EU-s játszótér de nincs retyó rajtuk, szelektív hulladékgyüjtő az van, van ivókut amiből víz még nem folyt és mindenünk megvan csak vagy nem müködik vagy nem jól müködik.
Isten hozott Magyarországon :)

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.03.08. 22:38:54

Sőt , ha már WC!
Volt kint egy toi-toi újpesten (nem mondom meg hol, de a kp-hoz közel, panelrengetegben), ZÁRVA volt, én meg a Városkapunál a bokorba mentem. Oda, ahova mások is vizelnek fényes nappal.
Nem, nem bírtam ki, nagyon kellett.

A hajléktalanos külön írást érdemelnének, van aki blogjában foglalkozott már ezzel.

B.J 2008.03.09. 18:54:02

Üdv

Látom népszerű lett a téma. Beleolvastam pár hozzászólásba. Ami fontos:
Útkaparó barátunk természetesen NEM takarította el maga után a produkciót, ha így lett volna, be se küldöm.
De nem hiszem el, hogy nem volt nála két zacskó. Az egyiket magam alá teszem, aztán összehajtom, belerakom a másikba, összecsomózom, és végül kidobom a kukába, amiből viszont kettő is van a játszótéren. De nem, útkaparó barátunk inkább visszatért bagózni a barátai közé.

Tekintettel arra, hogy a kis trónörökös itthon szundizott, nem tudtam lemenni ezt élőben elmagyarázni neki, de még csak nem is kezdhettem el kiabálni az ablakból.
Máskor már volt rá példa hogy lementem rendet rakni, de nem biztos hogy én kellene legyek az önkéntes népnevelő, nem igazán van kedvem hozzá...

Másik kérdés volt, hogy hát hova ment volna "szerencsétlen" ha már rájött a szükség. Nos lett volna ott szerencsésebb hely is, mint a hinta mellé tojni. A játszótér mögött van egy kisebb töltés, esetleg lehetett volna oda...

Egyébként úgy látszik volt hatása ennek az egésznek, a mélyen tisztelt önkormányzat cselekedett a leggyorsabban: ELSZÁLLÍTOTTA A HINTÁT. Így aztán a játszótér mint olyan szinte megszűnt. Hajrá mindenki, gyertek, hozzátok a kutyátokat is, ingyenvécé nyílt Budán!!

Gumidomino 2008.03.10. 08:34:29

"a mélyen tisztelt önkormányzat cselekedett a leggyorsabban: ELSZÁLLÍTOTTA A HINTÁT."

:D

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.10. 15:27:53

A kuka kommunális hulladék tárolására szolgál, a szar nem az. A eltemetve a földbe szerencsésebb mint szemétbe.
A hintát nem ez miatt szállitották el.A játszótérnek nevezett valami nem az EU-szabvány szerinti gyerekfoglalkoztatási terület :))) Az EU ,,vissza a természethez" programjába teljesen belefér ha az ember a végtermékét a természetben helyezi el, mert az ott lebomlik, a wcben meg csak uszkálna. ;)
Egy partizánakció keretében nyugodtan visszajutathattad volna neki amit ottfelejtett, nagy masnis dobozban :D
A töltés oldal sem jobb hely mint az egykori ,,gyermekfoglalkoztatási terület" ugyanúgy zavar másokat.
Ha a címet mellékelnéd szivesen megtámogatnám anyagilag a ,,szarjunk egymás háza elé" programot, némely politikust is bele lehetne vonni.Akkor biztosan még a tiszteletlen ház elé is kerülne.A kutyagumi sem probléma addig míg nem demszky gyereke tologatja a homokba.

B.J 2008.03.10. 17:05:11

Flexsnake

A szar valóban nem kommunális hulladék. De még mindig jobb helyen van ott a kukában, mint a hinta mellett (béke poraira), ami körül a gyerekek szaladgálnak. De egye fene, felőlem el is lehet ásni. De tényleg, akkor nekem is el kellett volna ássam a gyerek kakás pelenkáit?

A töltésoldal, hidd el jobb hely lett volna, hogy ismételjem magamat: még mindig jobb hely ott, mint a hinta mellett a játszótér közepén. Amikor az M0-on egyszer rámjött az inger, én se a belső sávba tojtam, hanem kerestem rá más helyet...

Én erre az egészre azt mondom hogy kultúra kérdése. Mentségeket lehet találni mindenre. Sajnos mifelénk erre futja. Lerombolt játszótér, bár a telek értéke annyi, hogy abból vehetnék egy három szintes házat vidéken. Lehet hogy tudatosan pusztítják le, hátha el lehet adni, aztán épül a helyére valami Biszbasz-Ház. Maholnap lehet hogy a polgármester úr személyesen is eljön tojni...
süti beállítások módosítása