(Update: a poszt után a Homárt hamar megtalálta a T-online egy ügyfél-érdekképviselő menedzsere, szükséges lépéseket, korrigálást, kivizsgálást, kompenzálást emlegetve. Gücül, van remény, várjuk a folytatást.)
Kalandom 2006. január 25-én kezdődött a fent említett céggel. Már akkor vonakodva mentem bele /rózsaszíííín.../, de sajnos nem kínálkozott ennél jobb lehetőség. Előfizetési szerződést kötöttem velük, nagyon kedvesen, mosolygósan, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Mondták, hogy legkésőbb 3 nap múlva sms-ben értesítenek a belépési kódomról. Mondom nagyszerű, viszlát. Eltelik az első, majd a második és a sokadik három nap, kód sehol. Megjön az első havi számla, ekkor már kissé bepöccentem, hogy még nincs is netem, akkor mit fizessek ki???
Nagy nehezen lerendeződött, nem fizettem és kaptam végre netet. Ezek után, mikor késtem a befizetéssel 5 napot, ami egyébiránt azért történt, mert mindig hó végén küldték a csekket és legtöbbször nem volt rá pénzem, akkor rögtön kikapcsolták és másfél hétig rendszeresen nem volt netem. Ezt természetesen úgy kellett kifizetnem, mintha lett volna. Így leküzdöttük az egy évet, lemondtam az előfizetést az első adandó alkalommal, 2007 február 1-jével, jól megmondtam nekik, hogy mennyire nem voltam elégedett /ezeket inkább el sem mesélem, rendszerhiba, modemcsere, területi problémák... persze minden idő kifizetve/. Itt megjegyzem, hogy tartozást nem mutatott a rendszer, ha mutatott volna, akkor nem engedték volna lemondani az eddigi szerződésemet. Direkt rákérdeztem.
Így, hogy ilyen könnyedén búcsút mondtunk egymásnak, nem sokkal rá megérkezett az első felszólítás, hogy tartozásom van. Ezen azért elgondolkodtam. Az 5 napos késésem után minden hónapban lekapcsoltak a netről, búcsúzáskor megkérdeztem. Akkor hogy lehet tartozásom?! Bementem, megkérdeztem, mondtak egy 2006 nyári tartozást. Ezalatt az idő alatt kétszer költöztem sajnos, igazamat így nem tudtam bizonyítani. Be lett fizetve egy 9449 Ft-os csekk Dr. Fodornak. Gondoltam letudva.
Majd megérkezett egy másik behajtó cégtől is a követelés, a Bross Holding Zrt-től. Bementem a T-pont-ba, hogyan is lehetséges ez, erre ők természetesen nem kompetensek, a T-online-nak nincs külön irodája ahova bemehetnék, felelőssel nem tudok beszélni. Kezembe nyomtak egy telefont, amin nem tudtak kapcsolatot létesíteni a "központtal" rendszerhiba miatt 40 percig. Mikor végül sikerült kapcsolniuk, akkor természetesen nem tudnak tenni semmit, olyan kizárva, hogy ők két cégnek is kiadják a papírt, ahhoz nagyon komoly rendszerhiba kell. Ekkor felhívtam a figyelmét arra az igazán lényegtelen tényre, hogy eddig a T-pontból 40 percen keresztül nem tudtuk őket felhívni rendszerhiba miatt. Ezalatt az ügyintézés alatt sajnos nem jutottunk előrébb, nem volt kellő bizonyíték a birtokomban, csak jöttek a telefonok a behajtótól, nagyon kedves stílusban megfenyegettek többször is, hogy hú lesz meg há, ha nem fizetek.
Következő. Kaptam egy ajánlott levelet a Sigma Faktoring Zrt-től, hogy ennyi meg annyi tartozásom van a T-online felé, legyek szíves rendezni. Ezt követően mentem be ismét a T-pontba, mert máshova, ugye jól ki van ez találva, nem mehettem. Kezemben a felszólítás a Bross Holding-tól, másikban a Sigma Zrt-től, harmadikban a már befizetett csekk Dr. Fodornak. Nálam a szerződés és a lemondó nyilatkozat, amit ugye meg sem kaphattam volna, ha egyáltalán van tartozásom.
És akkor nekiálltam megmagyarázni az ügyintézőnek, hogy mi is ez a hercehurca, kezemben az egyértelmű bizonyítékkal. A 9449Ft-os számla nem lehet tudni kinek ment, mert a büntetést a Sigma Zrt-nek kell befizetni, ahol mit ad Isten pont Fodor az ügyintéző. Tehát nem tudják azt a csekket mire vélni. Ekkor a T-pontos ürge magyarázza nekem, hogy ők mennyire nem tudnak ezzel a helyzettel mit kezdeni, intézzem az ügyvédekkel. Az ügyvédek meg, hogy intézzem a T-online-nal, akikről tudjuk, hogy voltaképp nem is léteznek. Még mindig csak azt szajkózza nekem, hogy lehetetlen, hogy 2 helyre kiküldjék a tartozást. Hiába lobogtattam a befizetendő csekkeket az orra előtt. Szerinte biztos nem akarják, hogy két helyre is fizessek, biztos úgy van, hogy az egyik eladta a másiknak és csak egy helyre kell. Jó. És akkor melyikre. Azt nem tudja, beszéljem meg velük, ő /T cég/ nem felelős ezért. Akkor ki a felelős?
Hogyan lehet az, hogy büntetlenül űzik a kishalakat addig, amíg minden helyre be nem fizeti az x összegeket csak azért, hogy végre hagyják már békén? MIÉRT???
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.03.26. 17:30:41
calavandurrio 2008.03.26. 17:30:44
Abdab 2008.03.26. 17:31:27
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.03.26. 17:31:53
(Mi ez a 60 másodperc? Eddig nem 20 volt?)
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.03.26. 17:32:54
Néha szerencsésnek érzem magam, hogy eddig egyik cég sem szarakodott velem. Sikeres-e vagyok?
franjof 2008.03.26. 17:33:28
mqqq 2008.03.26. 17:38:51
Mi van mostanában a Homárral, ennyire nincs téma, hogy csak ilyen selejtek kerülnek ide?
hathuszas 2008.03.26. 17:42:12
Kisangyal 2008.03.26. 17:47:55
Tizbe benne e?
Kisangyal 2008.03.26. 17:57:36
Decesso (törölt) 2008.03.26. 18:04:16
Az olyan emberek mint TE csak kötekedni jönnek ide, és az intelligenciájuk vetekszik a hangyákéval...
szepi79 2008.03.26. 18:08:44
de olyan sosenemnincsen, hogy 5 napos tartozás után kikapcs. az első lépcső egy felszólító levél, a második lépcső a kikapcs. 1 lépcső = 1 hónap. kurvára automatikus. ügyintéző ebbe bele nem nyúl, maximum visszakapcsol. ha nem fizetsz mindent vissza, akkor nem kapcsolják vissza. vagyis eleve csak két havonta lehet kikapcsolva a szolgáltás. esetleg egyszer el tudom képzelni, hogy 5 napos napos tartozás miatt, rendszerhiba (LOL) miatt, de sorozatosan nem.
azt meg miért nem lehet értelmes emberként megcsinálni, hogy (lassan gépelek, hogy fel lehessen fogni) F É L R E T E N N I pénzt számlákra, ha egyszer tudom, hogy be kell fizetni?
szal ez a poszt egy nagy büdös kamu. csak arra vigyázzon a kedves beküldő, hogy legközelebb nézze meg a számlát, hogy az előadás most akkor 17.00kor vagy 19.00kor kezdődik, különben ellopják a lovait. köszönöm.
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.03.26. 18:22:22
és ha nincs rá pénze, mert a nagy büdös magyar rögvalóság az, hogy nem mindenkinek tart ki a pénz fizetésig, akkor nem lehetne-e esetleg átütemezni a fizetési határidőt?
amúgy én is t cégnek fizetek, sokszor előfordul, hogy a következő hónapban, de kikapcsolva még sosem voltam - és 3 éve csinálom így
2008.03.26. 18:31:36
Amugy meg 3 ajanlott levellel kivalthatta volna a kedves postolo a majd' 10 rugojat... Majd legkozelebb...
szepi79 2008.03.26. 18:35:27
kezdek sikeres ember lenni. remélem. de hogy eddig nem voltam, az biztos.
ha meg valamire nincsen pénzem, akkor azt... khm... nem is tudom... talán nem veszem meg? de nem is ez a lényeg. (egyébként azt sokkal jobban el tudom képzelni, a T-ről, hogy 2 behajtónak is kiadja a melót, mint azt, hogy 5 nap tartozás után kapcsol kifele, havi rendszerességgel.)
Deepshit 2008.03.26. 18:41:32
Azt viszont egyáltalán nem értem,miért kell nemfizetés után fröcsögni. Ha fizetett, befiz.-t igazoló szelvény beszkennel vagy befaxol és no problem. Ha nem,akkor behajtócég és szarrágás. A villanyszmlára felretett fogadjunk... És tnleg egy kihívás itt dolgozni,amit az ügyfelek művelnek,az egy az egybe jöhetne ide bemásolva...
vidéki suttyó 2008.03.26. 18:56:38
hathuszas 2008.03.26. 18:57:14
sikeresek? :-)
Syolos 2008.03.26. 19:00:59
gmmm 2008.03.26. 19:17:48
blr 2008.03.26. 19:18:24
Szerencsére elég értelmes volt, és miután elfaxoltam a lemondó nyilatkozatot, a szerződést, melynek alapján az ADSL alatti vonalat átkötötték az új címemre (olyan helyre, ahol akkor még nem volt ADSL), az átvételi elismervényt a T-Pontban leadott modemről, illetve az eredeti szerződésem, hogy látható legyen, lejárt a hűségnyilatkozatom.
De ha ott dolgoztál, áruld el: ha az összes ilyen papírom megvolt, akkor hogy gondolhatták azt, hogy én még 10 hónapig igénybe vettem a szolgáltatást, hogy lehet, hogy közben nem szólítottak fel, hogyhogy nem "kapcsoltak ki". A válasz, mely szerint, ha elköltöztem, nem tudták az új címem, téves, mert az új címemre jött a felszólítás is (mivel oda lett átkötve a telefon).
gmmm 2008.03.26. 19:32:37
2008.03.26. 19:37:01
Laci084 2008.03.26. 19:41:51
A dupla behajtó céges buli már elképzelhető, hiszen ezek is cserélgetik egymás között a tartozásokat, így előfordulhat, hogy a T átadja az egyiknek, az párszor próbálkozik a behajtásal, majd továbbadja egy másik cégnek.
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.03.26. 19:46:42
XXI. század.
Csoportos Beszedési Megbízás.
1 telefon a bankba. Tudod, ahova a fizudat utalják (elvileg).
Ennyi.
(Ha meg félek tőlük, még limitet is megadhatok rá).
Fairy Girl 2008.03.26. 19:49:03
bZoli05 2008.03.26. 19:52:40
Másik, hogy 5 napos tartozás miatt nem kapcsolhatja/korlátozhatja a szolgáltatást a szolgáltató. (EHT 137.§. (1)(c))
Az ÁSZF-re szoktak hivatkozni, hogy abban más van, csakhogy az ÁSZF nem térhet el a törvénytől. (EHT 127.§. (3))
Bezmag 2008.03.26. 20:01:33
keress meg engem PLS.. Kedves Gábris Eszter, méled jött.
mqqq 2008.03.26. 20:23:29
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.26. 20:33:12
ducas 2008.03.26. 20:46:10
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.03.26. 20:47:03
huszonegyedik század és csoportos átutalási megbízás? furcsa világban élsz...
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.26. 21:07:59
had 2008.03.26. 21:15:32
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.03.26. 21:16:28
félrebeszélek
Boo 2008.03.26. 21:18:18
mirror75 2008.03.26. 21:39:17
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.26. 21:42:44
traxx 2008.03.26. 23:10:14
2: megvárod, míg bíróságra adják, először kapszfizetési meghagyást, ekkor 15 napod van arra, hogy ellentmondással élj.Term beadod az összes papír fénymásolatát. Akkor jön egy tárgyalás, és szépen helyretesz mindent(vagy nem)
fourgee 2008.03.26. 23:21:08
Néha ezek a köcsög cégek és a köcsög munkatársaik elég érdekes dolgokat tudnak művelni. Amióta az Egyesült Királyságban élek, azóta csak pozitív tapasztalataim vannak az ügyfélszolgálatokkal kapcsolatban. Valaki azt mondta hogy azért, mert itt megfizetik őket. Azonban arra senki sem gondol, hogyha egy bunkó alkalmazottnak mondjuk félmilliót fizetnének, az akkor is bunkó maradna. A hozzáállás nem a fizetéstől függ. Ja, nekem az uniós egyezmények miatt nem kellene tb járulékot fizetnem, az apeh mégis küldött csekket, meg fenyegető levelet, hogy behajtót küldenek, ha nem fizetek tb járulékot. Hát, elmehetnek a tetves anyjukba...
fourgee 2008.03.26. 23:22:26
emzéperiksz 2008.03.27. 00:12:07
És mi lenne, ha addig nyújtózkodna, ameddig a takaró ér, és pl. nem fizetne elő olyasmire, amire nincs pénze.
0xFFFF 2008.03.27. 07:00:14
és ha nincs rá pénze, mert a nagy büdös magyar rögvalóság az, hogy nem mindenkinek tart ki a pénz fizetésig, akkor nem lehetne-e esetleg átütemezni a fizetési határidőt?"
Aha....akkor a munkáltatód is átütemezheti a fizetésedet ha éppen likviditási gondjai vannak, te meg vársz lelkesen, mert ez a magyar rögvalóság ? MARHA ! Akinek hó végén gond 5k HUF, az ne internetet vásároljon, hanem állást keressen vadul.
höj! 2008.03.27. 07:31:06
írod: "...évente tudok egy ezrest alkudni." Ezt hogyan kell? L.sz. fejtsd ki!
LightBringer 2008.03.27. 08:22:54
Idézet: "Megjön az első havi számla, ekkor már kissé bepöccentem, hogy még nincs is netem, akkor mit fizessek ki???
Nagy nehezen lerendeződött, nem fizettem és kaptam végre netet."
S0und 2008.03.27. 08:33:17
emzéperiksz 2008.03.27. 08:38:00
Így van. Kíváncsi vagyok, a többi számlát fizeti-e a barom állatja? Mert az ilyen köcsögök miatt szokott szar lenni a lift, mert a közös ktg-et sem fizetik. Meg drága a fűtés, gáz, víz, villany stb., mert a nemfizetését a fizetőkkel finanszíroztatják meg.
degerely 2008.03.27. 09:02:04
Az első hónapban nem volt szolgáltatás, evidens, hogy nem fizetett, én sem fizetnék. Az pedig simán benne van a pakliban ezeknél a nagy cégeknél, hogy lerendezte velük ezt a problémát, oké nem kell fizetni, aztán ők megfeletkeztek róla.
Velem is volt már hasonló szituáció, mikor nem tudja a jobb mit csinál a bal és egymásra mutogatnak, engem meg piszkálnak egy elvileg már lerendezett dolog miatt.
elwood 2008.03.27. 09:23:08
Egyébként elég kockázatos úgy megrendelni fix költségeket, hogy hónap végére stabilan nullázódik a számla. ... míg a takaród ér ...
2008.03.27. 09:26:04
Én biztos, hogy nem rohangáltam volna semmilyen t-pontba, csak simán faxolgattam volna a szerződés felmondást, meg befizetett csekkekeket az aktuálisan sorban állóknak. Meg ment volna egy email a Fogyasztóvédelemnek is Cc az összes sorbanálló. Idegeskedjenek ők, ha hülyék.
waylander 2008.03.27. 09:28:58
behajtó ha úgy tetszik.
nem olvastam végig a kommenteket, lehet hogy amit leírok már elmondta más, akkor bocs.
imádom az ilyen dumákat:
"büntetlenül űzik a kishalakat addig, amíg minden helyre be nem fizeti az x összegeket csak azért, hogy végre hagyják már békén? MIÉRT???"
1.senki nem ŰZI az embereket. pusztán olyan tartozásokat próbálnak beszedni, amit azok elfelejtettek kiegyenlíteni.
2.mi az hogy "amíg minden helyre be nem fizeti?" komolyan gondolja a cikkíró hogy ez így megy? hogy addig fogják zaklatni amíg 2*, 3* ki nem fizeti a tartozást? Ugyan már!
3. amennyiben valóban nincs tartozása: reklamálni kell. nem balfaszul, hanem ésszel. mindkét behajtócégnél. meg a téonlájnnál is. hibák ugyanis mindenhol vannak. lehet hogy benézték. Lehet hogy az egyik cég kezelte az adós tartozását, és mikor nem tudta behajtani, akkor eladták a másiknak, és nem törölték az elsőről. duplikálták véletlenül a rendszerükben. volt a két faktorcégnél az adós? kérte tőlük a jogosultságukat alátámasztó papírokat? mert ha nem, akkor persze lehet sírni hogy "zaklatják a kisembert", csak éppen szart nem ér. Hiba miatt PRÓBÁLJÁK BESZEDNI A PÉNZÜKET. És amíg nem tudják hogy hiba, nem is hagyják abba.
EZEK NEM LERENDEZHETETLEN DOLGOK.
MEG LEHET OLDANI.
A faktorcégek ügyeit összekeverni-mosni ráadásul a T-Online szolgáltatásának hiányosságaival enyhén szólva is csúsztatás és képzavarhoz vezet.
A kikapcsolás gyorsaságát pedig nem hiszem el.
Sőt gyanús az egész cikk hangvételéből az, hogy tartozása is maradt a kedves levélírónak.
Azt pedig fáj befizetni.
Az biztos.
degerely 2008.03.27. 10:00:24
Ez mind szép és jó, de van olyan, hogy az emberben elszakad a cérna, mert a nagy bürokratikus baszakodás közepedte mindenki a másikra hárítja az ügyintézést, ő meg rohangál ide-oda értelmetlenűl, holott már x ideje rendezett minden tartozást.
Erre jó példa az én esetem a gázművekkel.
6 éve elköltöztem az előző lakásomból, nemrégiben volt valami elintéznivalóm a főgáznál, amikoris kiderült, hogy a régi lakásom gázmérője még mindig az én nevemen van (nem iratta át az új lakó).
Mondja az ügyintéző, hogy menjek az önkormányzathoz ezügyben, ok, mentem, ott közölték, hogy nem tudnak mit csinálni, menjek a gázművekhez, mondom onnan jöttem... Lepasszoltak mindkét helyen, most menjek el az archoz és vegyem rá, hogy irassa át az órát? És, ha nincs kedve? Végülis 6 év kevés volt neki eddig erre.
Slusszpoén, hogy amióta bentvoltam a főgáznál, azóta kapom a számlákat a másik lakásból, szal még valamit elis cseszett az ügyintéző, ahelyett, hogy megoldotta volna a dolgot.
A lényeg az, hogy, ha elkezd nemfizetni a fószer, akkor nyílván engem találnak meg a behajtók és kezdődik a cirkusz, amihez ügye nekem semmi közöm, én nem hibáztam, de én fogok napokat elcseszni a bürokrácia és a szarúl szervezett ezért meg azért.
Magam_a_Mondomét! 2008.03.27. 10:13:45
waylander 2008.03.27. 10:20:00
igazad van ami a sztoridat illeti.
én pusztán arra kívántam rámutatni, miszerint mennyire divat lett az, amire már a cím is utal:
"két behajtót küld..."
nagyon nagy divat szidni a behajtócégeket, holott az esetek 99,999999%-ában a helyzet az, hogy az adós NEM fizetett. Pénz, szolgáltatást, árut kapott, amit NEM FIZETETT KI.
Ezzel kezdődik minden, és ezt hajlamosak elfelejteni az emberek.
Kapni tök jó, az akkori bürokráciát nem szokás szidni.
Minden akkor kezd szar lenni, amikor a kapott dolgokat vissza kell adni. Akkor már nem annyi az annyi, nem jogos a jogos, még akkor sem, ha látjuk a saját aláírásunkat a papíron. Akkor már tetű a bank, aki szívja a vérünket, meg ótvar a szolgáltatás amit adott esetben évekig vettünk igénybe.
az meg azt gondolom kimondottan abszurd, hogy amennyiben az eredeti jogosult nem tudja visszaszerezni a pénzét, ezért megbíz egy céget aki erre szakosodott, akkor már minden egyes kísérlet arra hogy "kérjük vissza a pénzt" - ZAKLATÁS, és akkor aztán tényleg menjenek az anyjukba, "én fizettem volna, de ezeknek".....
" mindig rendesen fizettem, aztán kimaradt 2 hónap, és rámküldik ezeket a ..."
tudnék mesélni.
isti77 2008.03.27. 10:21:14
Ezt az érvelést én soha nem értettem. Nem mindegy, mikor küldik a csekket??? (Mármint azt a csekket, amire számítanod kell).
Ha csak hó végén küldik, akkor értelemszerűen még nálad van a pénz, amit erre kell szánnod, hiszen még nem fizetted be. Ha nincs, akkor te vagy a hülye, mert nem tudod beosztani, mindig annyit szórsz el másra, amennyi van.
Erről miért a szolgáltató tehet?
szepi79 2008.03.27. 10:37:02
"az is automatikus, hogy a lemondott szolgáltatás után egy évvel 10 havi díjról kaptam felszólító levelet (olyan címen használt szolgáltatásról, ahonnan a vonalat elköltöztettem), amit aztán eladtak egy behajtónak?"
ja. a behajtás is automatikus. a lemondás nem, itt lehetett a hiba. valszeg az ügyet intéző kolléga nem figyelt eléggé. vagy (az akkor még) szokásos kommunikációs difi volt a Tékom és a Téonlány között. mert akármennyire is az volt mindenki meggyőződése, hogy egy nagy cég az egész (mára már lehet, hogy az), azért ez nagyon nem volt így. (sőt, az ügyfeleknél jobban vagy csak kicsit kevésbbé utáltuk a Tkomosokat, meg szerintem ők is így votlak velünk).
Szerintem az történhetett az ügyedben, hogy a KOM nem szólt az ONLINE-nak, hogy itten vonalköltözés volt. A DSL számlázása maradt, a vonal meg kiesett alóla, láttam pár ilyet. És amikor már behajtóhoz került az ügy, akkor lecsekkolták, hogy biztos jó-e a címed, javították a régit az ONLÁNYnál is. Viszont mivel az ilyen előfordul, erre fel vannak készülve az ügyintézők (mi fel voltunk), ezért nem is akadékoskodtak sokat. szerintem. legalábbis ennyi infóból erre tudtam következtetni.
Fairy Girl: amikor még ott voltam, úgy történt a számlázás, hogy havi 2x ment ki számla ügyfeleknek (mármint 2 részre voltak osztva az ügyfelek,) hónap első felében megkapta a számlát az ügyfélkör fele, második részében meg a másik fele, ezzel is próbálták kicsit jobban elosztani a terhelést. Tippem szerint te átkerülhettél a "második fél"-ből az "első fél"-be. de egyébként nem gáz, ha kicsit késve fizetsz. persze nem jó késve élni, de 1-2 hét késésnél nem kapcsolnak ki semmit.
nem várt fordulat 2008.03.27. 10:40:08
egyébként 5 nap után biztosan nem kapcsolják ki...
nem várt fordulat 2008.03.27. 10:48:09
szepi79 2008.03.27. 10:49:17
"Én simán el tudom képzelni, hogy "5 nap" után kikapcsolták. Az egész story úgy kezdődik, hogy az első havi számlát késve fizette be... Gondolom 1 havi késéssel. Így ez után minden számlát eleve 1 hónappal késve fizetett volna, illetve ahol kikapcsoltak, ott 1 hónap + 5 nap késéssel fizetett volna."
ez egyszer (!) megtörténhet. utána viszont, ha kikapcsolnak, és nem fizeted vissza a teljes összeget, akkor addig nincs net. és akkor itt megint újra indul az a másfél-két hónap, ami a számla LEJÁRTA után indul. vagyis nem kapcsolhatják ki minden hónapban.
degerely:
"Szerintem meg nem kell acsarkodni.
Az első hónapban nem volt szolgáltatás, evidens, hogy nem fizetett, én sem fizetnék. Az pedig simán benne van a pakliban ezeknél a nagy cégeknél, hogy lerendezte velük ezt a problémát, oké nem kell fizetni, aztán ők megfeletkeztek róla."
hát... erről nehéz megfeledkezni. a T rendszerében ugyanis anno kb. 3 vagy 4 kattintás volt az első számlázás dátumát átállítani. egy ügyet meg 40-60mp adminisztrálni (ezt gyakran a beszélgetés közben teszik meg az ügyintézők), simán belefér az pár katt.
de azért adok egy tanácsot ilyen "megfeledkezős" esetekre. ha az elején az ügyfélszolgálatos nevét nem értetted, nyugodtan kérdezd meg mégegyszer, és írd le papírra, plusszban azt is, mikor beszéltél vele (dátum+idő). ez alapján a beszélgetést vissza tudják keresni, mivel mindent felvesznek (az más kérdés, hogy leginkább azért veszi fel a T, hogy a saját hátát fedezze.) és akkor egyből kiderül, ki értett félre/felejtett el valamit.
szepi79 2008.03.27. 10:50:54
nem várt fordulat 2008.03.27. 11:11:03
Coccinella Septempunctata (törölt) 2008.03.27. 11:35:58
NorbArt 2008.03.27. 12:29:05
Kifejtés:
Egy talicska afrikai piros seggű pávián bassza meg az egész T kollektívát végbélen keresztül.
Én potom 48 gurigát fizetek részletekben a Bross holdingol keresztül a T bagázsnak! S mindezt azért mint a történetben is, a T kollektívával NEM ! lehet beszélni. Se telefon, se mail, irda meg nincsen...
Én költés miatt szerettem volna lemondani a netet, s mikor megvan az új hely természetesen visszakötettem. De nem, kiszámla a 32 guriga szerződésbontsi díj, plusz két hónap. A slussz poén hogy bejelentettem hogy az adott címről elköltözök, értelem szerűen MÁR NEMLAKOK OTT !!! Erre hova küldtek hatszáz felszólítást? Hát igen, a régi címre. Ezeknek nincsen agyuk, vagy csak teljesen hülyék? Már kezdem azt hinni hogy a T kitalál egy számot amivel tartozol, majd gyorsan eladja egy követelésbehajtónak. Utánna mehetsz a sóhívatalba, mivel a telefonokat is kikapcsolják... Új lakhejemen sajna csak T faszkalap szolgáltat így a büdős életbe nem lesz netem otthon, pedig jó lenne...
Jókivánságom hogy az egész jól szervezett T apjafasza bassza telibe az anyját a hóvirágos ravatalon...
U.I.:
miért jó a T nek ha én mint egy számtech. kisker egyik oszlopos tagja bárki is jön be hozzánk és kérdezi hogy mlyen netet válasszon én azt mondom hogy bármit csak a T parasztokat kerülje el???
Lehet már oly sokan megszívták hogy a maradék kevés ügyél lehúzásából él ez a mocskos cég?
NorbArt 2008.03.27. 12:56:07
Nekem volt hogy csekk kimaradt, utánna meg rendesen fizettem, de nem ám görgetik vagy jóváírják a bejött pénzt. A májusi számla a májusi, nem levonandó a júniusi befizetésből...
Ja kikapcsolták ezért az internetet is, igaz az elmardt csekk kábelTV re szólt.
Tanácsom: messze messze kerüljétek őket.
Csak azt tudnám hogy minőségellenőrzés címén mint előfizető próbálnának elintézni valamit a salyát lapattant cégüknél ami egy telefonkészülékvásárlásnál bonyolultabb dolog valyon mire jutnának???
U:I
Anyámat 3 hónapi basztatták mikor lemondta a vezetékes telefont.
A T nél nincs konkurencia figyelés, stb???
Nem veszik észre hogy más szolginál nincs előfizetési díj, vagy belépési? Meg amúgy is jobb feltételek...
daat 2008.03.27. 13:02:23
Az ÁSZF-ben le van írva,hogy mi mivel jár.
Telefonon bármikor elérhetőek, email már kicsi problémásabb, de nem lehetetlen!
Megjegyzésként. Ha telefonon is ekkora beképzelt,okoskodó majom vagy, akkor ne csodálkozz,ha szarul jársz! Egy normálisabb, kompromisszumkereső stílus csodákat művel!
Ha a vásárlóidnak is így adod elő,hogy ne a T-hez menjenek, akkor azzal csak azt éred el,hogy téged kerülnek el nagy ívben. Számtech kisker annyi mint égen a csillag...
DaveSlim 2008.03.27. 13:04:15
Magánemberrel kb 30e Ft-ig nem tudnak mit tenni.
Írni kell egy levelet, hogy ez van, te nem fogsz fizetni, behajtani sem tudják (ami mellesleg igaz is) és te lezártnak tekinted. Ajánlott leveleket nem átvenni, sima leveleket kukázni, vagy kibontani és röhögés után kidobni.
Semmit nem tudnak tenni a magánemberrel. Cégnél esetleg be tudnak hajtani tartozást...talán.
Az meg ne tévesszen/ijesszen meg, hogy esetleg ügyvéd ír, ügyvédtől jön papír. Az csak ijesztő, de ő sem fog tenni semmit.
üdv:
Egy tapasztalt tartozó (persze csak oda nem fizettem, ahol nem volt jogos) :)
daat 2008.03.27. 13:04:16
daat 2008.03.27. 13:06:17
DaveSlim 2008.03.27. 13:11:11
Okos ember kis szolgáltatóhoz megy:
1: Ugyanaz a technika, rendelkezésreállás, hiszen ígyis-úgyis T-Com vonal
2: könnyebb, gyorsabb ügyintézés telefonon, írásban, bárhogy, jobb ügyfélszolgálat, stb.
3: alacsonyabb árak
szepi79 2008.03.27. 13:11:19
Norbart: miért nem helyeztetted át a telefont+dslt? értem én, hogy nem volt még az új hely, de elég lett volna akkor igényelni az áthelyezést, amikor már megvan. addig meg van olyan opció, hogy szüneteltetés, amikor még mindig van havidij egy része, de a havidijnál kisebb.
"Én költés miatt szerettem volna lemondani a netet, s mikor megvan az új hely természetesen visszakötettem. "
ilyen alapon ha tőled valaki el akar vinni egy hardvert bemondásra, hogy a másik felét majd egyszer kifzeti, akkor te azt odaadod neki?
"Lehet már oly sokan megszívták hogy a maradék kevés ügyél lehúzásából él ez a mocskos cég?"
elég sok ügyfél van. évente kb. másfél-kétszeresére nő az online előfizetők száma, csak nem főleg a netguruk, hanem a mari nénik mennek oda, pont azért, mert a T soakt költ reklámra, ergo sok idős és/vagy hozzá nem annyira értő embernek egyből az jut az eszébe a netről, hogy T.
sokat el lehet mondani a Tről, de hogy szar lenne a marketingje, azt nem.
DaveSlim 2008.03.27. 13:13:06
Szóval ha egy számlát nem éreztek jogosnak, akkor ne fizessetek. Ne xarjatok be egy behajtótól, nem tudnak mit csinálni. 5 évig kell kibírni és ha nem reagálsz, akkor elévül a tartozás.
daat 2008.03.27. 13:14:37
Nekem még nem volt bajom a T-vel, ha gond volt, normális stílus mindig segített a probléma megoldásában :)
Szerinted egy kis szolgáltató mit tud kezdeni a T-commal pl. egy sávszél probléma esetén?
daat 2008.03.27. 13:16:10
Értettem mire akartál utalni, nem is vitatkoztam vele.
szepi79 2008.03.27. 13:16:57
ugyanis a tkom a netet az ISPknek szintén minimum egy évre adja bérbe. épp ezért az ISP is kénytelen hűségnyilatkozatot kötni az előfizetőkkel, mert ha nem teszi, ő szívja meg, ha esetleg az előfizető lemondja egy évnél hamarabb.
DaveSlim 2008.03.27. 13:17:53
semmit. úgy, ahogy a tonlány sem. mindenki egy vonalon megy, mindenki a t-com hálózatától függ. ha a vonal nem bírja, a tonylány sem fogja megcsináltatni a trékommal, hiszen az a lényeg, hogy egy dslam központban minél több ügyfél legyen. az nem baj, ha a 8-as csomag 4-el megy... lényeg, h akár sok 1 megás legyen, mert sok ügyfél sok pénz.
folyamatos a panasz - itt a homáron is - a tonlány sebességproblémáira.
de ugyanez előfordul kis szolgáltatónál is... csak nem írja meg ide senki, mert nem érdemes kis céget baxtatni... a nagyot kell támadni.
szepi79 2008.03.27. 13:21:40
itt a pont.
daat 2008.03.27. 13:22:31
Ha fizikailag nem megy a dolog, akkor természetesen mind1,hogy ki reklamál, de ha csak beállítás függő..
(kis cégnél 1.2-vel ment a netem és lepattintottak, most ugyanaz a T-nél 6.)
molekula 2008.03.27. 13:46:40
"Új lakhejemen sajna csak T faszkalap szolgáltat így a büdős életbe nem lesz netem otthon, pedig jó lenne..."
Nincs vezetékes telefon?
Mert ha van, azon bárki szolgáltathat.
DaveSlim 2008.03.27. 13:53:14
tonlány marketingje nagyon jó és csak emiatt van neki a legtöbb előfizetője.
ekkora ügyfélszám mellett magy számok törvénye alapján és logikusan végiggondolva rengeteg hívásuk lehet, emiatt szinte lehetetlen eljutni élő hanghoz a telefonos ügyfélszolgálatukon keresztül;
nagy ügyfélszám miatt és a fent említett nagy számok törvénye miatt több lehet az adminisztratív hiba; lassabb lehet az ügyintézés, no és nehezebb, hiszen ő egy naaagy multi.
szóval... ha 1, vagy 4 megás net, akkor valami ismeretlen kis cég... ócsóért és jó ügyfélszolgálattal. ez kideríthető az adott cég honlapján.
pl nekem elég szimpatikus az eqnet (eqnet.hu), de ez itt most nem a reklám helye, csak tippként mondom.
na mindegy. remélem egyszer majd jön egy trékom konkurencia, aki lefekteti a trékom mellé a kábeleit... :)
mondik Ur 2008.03.27. 13:55:27
"EZEK NEM LERENDEZHETETLEN DOLGOK.
MEG LEHET OLDANI."
szerintem is. Én szólok a t online-nak, hogy volna egy lerendezetlen dolog, onnan meg az ő dolguk (kellene legyen) utánajárni, majd visszajelezni sűrű bocsánatkérések közepette, hogy a dolog le lett rendezve.
Nem vagyok én hibajavító, hogy a mások rendszerében lévő hibákat megkeressem, majd orvosoljam is őket. ugye.
petne3 (törölt) 2008.03.27. 14:08:38
"A Szolgáltató az előfizetői szolgáltatást az Előfizető előzetes vagy egyidejő értesítése
mellett az alábbi esetekben korlátozhatja, vagy csökkentheti annak minőségi vagy más
jellemzőit:
a) Amennyiben az előfizetőnek a díjtartozásról szóló felszólításban megjelölt - de
legalább 30 napos - határidő elteltét követően is esedékes díjtartozása van és az
Előfizető a Szolgáltató részére az esetleges díjtartozás megfizetésének céljából
vagyoni biztosítékot nem adott."
molekula 2008.03.27. 14:10:23
"Lehet hogy az egyik cég kezelte az adós tartozását, és mikor nem tudta behajtani, akkor eladták a másiknak, és nem törölték az elsőről. duplikálták véletlenül a rendszerükben."
Nyilván átadták az eredeti dokumentumokat a 2. cégnek, így most papírok nélkül akarja behajtani az 1. cég.
Gratulálok, komoly cég lehet!
DaveSlim 2008.03.27. 14:16:21
a hülyékből élnek meg, akik megijednek. :)
pedig még bénák is...
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.03.27. 14:39:35
Én pl. az EuroCommal szoptam be. Össze-vissza szakadozott állandóan a hálózat, mert szereltek, bővítettek, fejlesztettek, bánomisénmicsináltak a szakemberek, az ügyfélszolgálat meg egy totál hozzá nem értő, néha kissé bicskanyitogató stílusú nőből állt, akitől hiába kérdeztem bármit, akinek hiába mondtam bármit, mert úgysem értette, ő maga választ nem tudott adni, és ha tovább is adta a szakembereknek, akkor sem kaptam rá választ. (Volt vagy féltucat E-mailem, amelyre egyszerűen nem küldtek választ.)
Szóval csak csínyján bármelyik szolgáltatóval!
NorbArt 2008.03.27. 14:48:45
Okoskodó majom pont hogy valszeg Te vagy, olyan ember lehetsz aki előszerettetel parkol rokesz helyre mert lusta sétálni 2 lépést...
Elolvastam az ÁSZFet stb.
De... Azt ne mond hogy azért várjak egy évet a költözéssel mert van egy 2 éves kötött szerződésem. Betű szerint ám legyen valós, de akkor is mikor kerek perec leírom hogy elköltözöm, akkor hogyan lehet hogy továbbra is csak a régi címre küldik a felszólítást? Megmondom: odaküldik, mert utánna leeht rá hivatkozni hogy mi kiküldtük. Részemről ugye már nem kapok, meg de érdekes a behajtó cég meg tud találni... Ki van ez találva.
Amúgy pedig míg nem ismersz mi alapon írsz rólam bármit is te majom? Végtelenül türelmes vagyok,,, mikor a T banda 3 hónapig sem méltatott válaszra sem szóltam még egy hangos szót sem. Szerintem száljál magadba vagy bujjál a seggébe a T teamnak. Tipikus besimulós seggnyaló másokért élő lehetsz...
szepi79 2008.03.27. 14:53:55
azért írtam idézőjelbe, mert ezek kamu, lerázós dumák. ha tényleg fejlesztés van, akkor az
a, éjjel 2-3 körül szokott történni
b, ha mindenáron napközben kell, akkor arról jó előre kiértesítik a kedves felhasználókat. akár emailben, akár hozzácsapva a havi számlához.
NorbArt 2008.03.27. 14:56:11
Hiába minden, nálunk T, és az Enternet is szolgáltat, de sajna az utóbbi is a T onalán, na ezért nem lesz net...
Kieg:
Ha nincsen telefonom két leheőség a netre:
1.)
Telefonszerződés T vel, legolcsóbban 3 - 3.5K.
Utánna net szerződés Enternettel megint 3 K körül.
2.)
Mivel már kapcsolhatják össze hogy telefonnak kell lennie, ezért így is lehet az enternetnél, de akkor nem 3K, hanem 6 - 7K.
DE CSESSZE MEG az Enternet is a T től bérli a vonalat.
Mekkora szerencse hogy egyeduralkodóvá tettük öket mi?
MI EZ HA NEM ÁTBASZÁS?
Ha van telefonod 3K ha nincs akkor 6K körül.
Akkor viszont meg jobban jársz ha kérsz telefont, mert akkor legalább a fele lebeszélhető...
Magyarisztán...
NorbArt 2008.03.27. 15:00:43
Áthelyezés? Lehet.
A szüneteltetés: a havi díj 75%-a. Normális dolog? + Eltelt 1 év és két hónap mire meglett az új hely. +++ A T szolg meg sem próbálta felvenni velem a kapcsolatot, folyamatosan valszeg a régi címre küldözgették a levelet. Pedig írtam átmeneti címet, mailt, telefont. S mindezt a Mammutban lévő T pontban lepecsételték aláírták. S mopndom 3 hónapig basztak válaszolni.
Írtam hogy tisztában vagyok az ÁSZFel bla bla. de méltányoságból kérem mert ELKÖLTÖZTEM !!! De semmi válasz.
Kinyalhatják
Ha valakit nagyon érdekel elküldöm a könyörgőlevelemet amit akkor írtam.
NorbArt 2008.03.27. 15:04:10
vezetékes telefont a T-n kívül ki tud még szolgáltatni?
Nincs, és nem is lesz.
Érdekes pannonnál az egész lebeszélhető nem csak a fele legjobb esetben...
NorbArt 2008.03.27. 15:05:52
szepi79 2008.03.27. 15:08:58
egyébként mikori ügy? mert azt nem tudom, hogy most hogy mennek a dolgok, de régebben... hát, a Tpontok a mobilosok mekkája volt, talán még Tkomos ügyet is lehetett intézni, de a Tonlányba abszolút nem láttak bele, szinte semmilyen hozzáférésük nem volt semmihez, vagy csak nagyon minimális. 2 éve még úgy volt, hogy semmivel sem voltál előrébb, ha Tpontban adtál le egy doksit, mintha vhonnan faxon beküldöd. Időnként még a "Sőt!" esete is fennforgott.
A méltányosság meg olyan, hogy vagy megadják, vagy nem. Akkor adják meg inkább, ha a T valamely része cseszett el vmit, vagy ha nagyon gázos az ügy, és az előfizető télleg nem tehet semmiről. De kötbéres szerződés felmondása esetén... nem jellemző.
NorbArt 2008.03.27. 15:14:21
Ha a 3 elérhetőség akár egyikén is megkeresnek és mondják nem adják meg akkor igen szüneteltetem mert azzal járok legjobban. De nem.
Szerinted értelems ember ha kap egy ilyen levelet hogy ez és ez a balfácán ügyfél ELKÖLTÖZÖTT ezért ezt meg ezt kéri... AKKOR MIÉRT A RÉGI CÍMRE KÜLDENEK TOVÁBBRA IS BÁRMIT ?????
Én még mindíg azt mondom hogy egy mocskos szarfaszú lehúzós banda az egész...
De én nagyn kicsi vagyok ahhoz hogy bármit is tehetnék...
NorbArt 2008.03.27. 15:18:27
A T nél?
Hát ez elég szájensz fiksön...
Szerintem azok kizárólag a saját bevételüket képviselik, meg hogy mindenkit lehúzzanak...
Ez olyan mint a nyerőgép a presszóban, kinek nyerő? A játákosnak biztosan nem, max a tulajnak...
NorbArt 2008.03.27. 15:20:47
Engem is megkereshetni, szivesen leinternetezném a 48 gurigát. Hogy költenék zabkorpára a pénzemet...
NorbArt 2008.03.27. 15:26:41
Hogyan lehet: két egymás mellett lakó ember (lakótelep, szomszédok) hajszálra ugyanolyan internet előfizetésért, ugyanolyan sáv fel, le, korlátlan stb...
Az egyik 6 K, a másik a 14 K fizet...???
Ja és csak akkor kapja meg a szomszéd (újabb belépő) árát ha felmondja, majd ugye 3 hónapig nem köthet...
Na igen erről is az ügyfélérdek jut eszembe...
Az ilyen sutyerák cégek, szolgáltatók miatt költöztem vidékre inkább...
Tutanhamon 2008.03.27. 15:27:00
T-OP?
daat 2008.03.27. 15:27:47
Ha elolvastad az ÁFSZ-t,akkor mi is a nyűgöd? Sehol sem engedik el, pláne nem ha 2 éves szerződést kötsz, mivel annak kedvezményesebb az ára!
Akkor most csendben voltál, vagy nem tudtad elérni őket? Eldönthetnéd. Ha nem tárcsázol, akkor senkit sem tudsz elérni. Ha ügyem van, akkor addig hajtom, amíg nem lép valaki valamit, nem a sült galambot várom!
Az üldözési mániádra meg nem sok szót érdemes vesztegetni. Szerinted van külön emberük arra,hogy előző címre küldjék a dolgaid,csak azért,hogy megszívassanak? Nekem is küldtek már cégek előző lakhelyemre papírt, de mivel ismerem a telefon nevű találmányt, én közben érdeklődtem,hogy mi van az ügyemmel! Hibázott az ügyintéző amit egy telefonnal elintézhettél volna. Béna gyereknek... pláne ha nagy az arca... Örülj,hogy ennyivel megúsztad, te álltál el a szerződéstől!
Egyébként meg a kultúrált megnyilatkozásod miatt írok rólad bármit is, bár lehet,hogy a tökéletességed miatt ehhez nem szoktál hozzá!
Másokért? Azért mert valaki nem háborog nagy pofával,nem a mások érdekeit nézi, sőt! Könnyebben intéz el bármit!
Ui.: Jövő hónapban mondok le minden T-s dolgot, mert van olcsóbb, úgyhogy még T fan sem vagyok.
daat 2008.03.27. 15:30:07
daat 2008.03.27. 15:33:41
daat 2008.03.27. 15:35:44
Tutanhamon 2008.03.27. 15:37:53
TDC: Hungarotel, PanTel...
UPC
...
Minek vezetékes telefon????????? Csak a havidíjat fizeted feleslegesen.
daat 2008.03.27. 15:43:10
NorbArt 2008.03.27. 15:54:32
Itt köszönnek egymásnak az emberek, a postás névről ismer, nem kell a 2-3 helyre beálló parasztokkal nap mint csatázni, nem dübörög a szomszéd alattam felettem mellettem, és hét végére megszüntethetem a külvilágot, az egymást eltaposó nemtörődöm embereket, akik átgázolnak egymáson, inkább kimegyek a kertbe bográcspartit tartok a barátaimmal, S nem pedig a tömegnyomorban élek ahol azt figyelik hol lehetne a másik alá tenni, vagy kire miért lehetne irígykedni, kinek mije van... stb...
Mert ez egy ilyen világ, sajnos...
Tutanhamon 2008.03.27. 16:01:40
Nethez nem kell etlefon. Még ADSL-hez sem kell. Úgy hívják, pucér ADSL.
daat 2008.03.27. 16:04:14
Ha ilyen helyen laksz akkor pláne nem értem a stílusod. Pesti berögződés? Az a baj, hogyha ilyen környezetben laksz,akkor valszeg nem nagyon fogsz tudni vállogatni az ISP-k között.
NorbArt 2008.03.27. 16:06:01
Elméletileg tényleg nem kell telefonvonal...
De ha nincs telefonod az akkor az ADSL 3 K körül van.
Ha nincsen vonalad akkor 6-7 K.
Ez akkor lenne valós ha ugyanannyiba fájna havan vonalad ha nincsen...
Magyarul ha nincs vonalad akkor is köt egy vezeték szerződést a szolgi (mondjuk Enternet) a T-vel, de mivel mivel törvényileg nem lehet kapcsolni a két szolgit, ezért csak a netet számlázzák, de a net plusz telefon áron...
Nem olyan bonyi...
daat 2008.03.27. 16:06:40
daat 2008.03.27. 16:10:36
NorbArt 2008.03.27. 16:14:31
Nem is akarok válogatni pont elég 7 közben net előtt lenni. Apropó.
TV. DigiTV kötöttem szerződés, nincs időkorlátos szerz. bármikor felmondhatom... pl...
De miért? már alapból bele kell kalkulálni hogy a szar szolgáltatásom miatt el fognak szivárogni az emberek??? Miért nem lehet folyamatos ügyfélközpontú, ügyfélmegtart magatartást mutatni? Jó szolgáltatás helyett kényelmesebb kötött szerződéssel ügyfelet megtartani???
H'á mágyárországon vagyunk é?
daat 2008.03.27. 16:25:12
Lakótelepen lakom, de itt pl. max. látásból ismerik egymást a szomszédok.
NorbArt 2008.03.27. 16:31:36
Diginél nekem csak a megrendelést bökték el, két hónapig elfeledték, utánna meg nagy kapkodva megcsinálták. A szerelő is korrekt volt. Szegény mesélte hogy 5000 forint fejpénzt kap. Ebből adózzon, benzin, szerszám stb.
Reális?
Bezmag 2008.03.27. 17:29:43
Szólitottál :)
Annyit szeretnék még elmondani, hogy a jelen ügyet is már alaposan vizsgáljuk, még kell 1-2 infó Gücültől.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.03.27. 17:56:23
Én is szeretem szidni a T. csoportot, mert az pl. megbeszélhetetlen velük, hogy törthónapot számlázzanak (legalább telefonra) ha egyszer költözés miatt az ő hibájukból 1 hónapig nem volt netem (másik ISP-nél.. az ISP persze szolgáltatott volna, ha aktív az ADSL port, nem tehet róla, hogy a matáv nem aktiválta). Veszett fejsze nem éri meg az idegeskedést, remélem gyógyszerre és ravatalra költik...
Abból a szempontból viszont elégedett vagyok, hogy küldik a nem használt telefonvonalra a felező díját (nem tudja ISP megvenni) ha eszembe jut befizetem, ha meg nem akkor nem :) Volt, hogy egyszerre 2 hónapot fizettem be.
Az ISP-m (TVNET) meg mondjuk annyira megbízható, hogy fogalmam nincs mi az ügyfélszolgálat száma, mivel nincs emil fiókom sem náluk így a spamükből sem kapok. Néha domain váltáskor feljön a gateway erre szolgáló honlapja, hogy mostantól user@valami lesz a nevem, akkor beállítom oszt annyi.
A behajtósdikról:
Komolyan mondom, nem tudom, hogy miért éri meg nekik érvénytelen (tehát mikor nem történt szolgáltatás) vagy kisösszegű (
Fincy GO. 2008.03.27. 21:37:20
(2) Nem lehet engedményezni a jogosult személyéhez kötött, valamint azokat a követeléseket, amelyek engedményezését jogszabály kizárja.331
(3) Az engedményezésről a kötelezettet értesíteni kell; a kötelezett az értesítésig jogosult az engedményezőnek teljesíteni.
(4) Ha a kötelezettet az engedményező értesíti, a kötelezett az értesítés után csak az új jogosultnak (engedményes) teljesíthet; az engedményestől származó értesítés esetén a kötelezett követelheti az engedményezés megtörténtének igazolását. Ennek hiányában csak a saját veszélyére teljesíthet annak, aki engedményesként fellépett."
Főként az utolsó (4) bekezdésre hívnám fel a figyelmet.
andika25 2008.03.28. 00:05:02
Csak telefonon lehet elérni őket (naná, hogy az ügyfél saját!!! kontójára), de ott is csak ügyintézővel lehet beszélni, főnökkel sosem.
Vagy lehet levelet írni, amire egyszermajd válaszolnak valamit. A postaköltség szintén az ügyfélé...
Szóval egyszerűen hihetetlen az egész.
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.03.28. 00:43:18
Fairy Girl 2008.03.28. 08:37:19
Volt hibám, kijöttek, megcsinálták, stb. ("vonalhiba", persze :D ). A net bekötésekor már két napig tartott a bekötés, mert más vonalat osztottak ki a központban, mint amit be tudtak kötni valójában (ezt nem egészen értem, de biztos). Mindegy, lényeg hogy mind e-mailben, mint telefonon könnyen és gyorsan tudtam mindig elérni őket, és válaszoltak is legkésőbb másnapra (emailben pl.).
Volt egy eset, hogy nem kaptam időben fizetést, és nem tudtam befizetni határidőre a számlát, és ezt megírtam nekik emailben, és megköszönték :)))
szepi79 2008.03.28. 13:57:54
van ügyfélszolgálat. csak kevés az ügyintéző, legalábbis az ügyfelek számához képest mindenképpen. viszont 0-24ig működik, reggel 8 és este 8-9 között valóban nehéz őket elérni, de utána már csillapodik a népmoraj, ezen időponton kívül célszerű hívni őket.
és minek akarsz főnökkel beszélni? az amerikai szokás, hogyha a főnökkel ordítozol, akkor minden megoldódik. csakhogy mi itthon vagyunk. a "főnöknek" is ugyanúgy meg van kötve a keze, mint a mezei ügyintézőnek. meg a főnöknek nem az a dolga, hogy az ügyfél popsiját nyalogassa. egyébként van kb 60 ügyintéző benn egyszerre, meg max 4 műszakvezető (2db információs/számlás, 2db műszakis), ha mindenki főnökkel akarna beszélni...
FairyGirl: hát, ha már másnap kaptál választ, akkor mákod volt. Első mindig a telefonos ügyfél, mer az emailes az ráér. Sokszor annyira ráér, hogy nagyon. :)
crow 2008.03.28. 14:55:15
Ha kevés az ember fel kell venni néhányat..
Röhely hogy egy probléma miatt volt hogy 30 percet tartottam a telefont..
De NEt hát legyen..
Kis cég ahol dolgozok..
DE mi becsületesek vagyunk. NE Vágunk a másik alá.. Ami nem megy azt nem erőltetjük
Tisztelt T - társaság..
El kellene gondolkozni a következőn.. vajon tisztességes -e...
Átlag felhasználó netelőfizetése lejárt.. érdeklődik jelenlegi szolgáltatójánál aki számára nem elfogadható feltételekkel kinálja az új csomagot.. Felhasználó tovább áll kér egy folyamatos internetelérés melleti szolgáltató váltást.. adatokat felvesszük elküldjük és várunk..
Emberünk nem jelentkezik.. hibajegy visszajön.. hibás kitőltés miatt..
újból elküldjük az adatokat.. ismét..
Telefon.. érdeklődünk..
FElhívjuk emberünket aki közli hogy az átkötés miatt felhívták a T -s cégtől hogy ök ugyan ezért az árért tudják azt a szolgáltatást amit mi árulunk.. (előtte nem tudták ) vajon miért.. Megbeszélték hogy neki vissza sem kell szolni ők mindent lerendeznek.. Lerendezés MÓDJA az hogy nem beköthető .. vagy eltasítva.. vagy kitőltési hiba..
Jól Hátba kell vágni Őket batz papuccsal..
Másik történet... Ember bejön kér egy 4 mbit es hozzáférést.. elküldjük .. eset ugyan az csak addig hogy elteleik egy hónap és emberünk idegesen veri az asztalt miért nincs netje 2007 irunk.. jó lenne nem éveket várni mint a telefonra.. szerződés törlése.. másik szolgáltató .. adatfelvétel.. stb.. újabb 2 hét se visszajelzés se semmi akkor átlagosan kellett 4-5 napot várni a bekötésre.. Emberünk bement a T-s céghez és megkérdezte miért nem lehet ezt megsürgetni miért van ez a várakozás.. Aznap bekötötte a rózsaszín t a dsl-t..
PRobléma .. mindkét cég számlázott mert aki előszőr megrendelte visszakapta bekötve.. a t-- pedig azért mert nála is meg volt kötve a szerződés..
Emberünk nálunk höbölgött mert miért nem szüntettük meg a szerződést.. Mi nem tudtunk róla hogy ö máshol megkötött és nem jelezte ezt nem kéri..
Remélehetőleg valaki megveregeti a hátukat és felébrednek.. de lehet hogy az anyacég ezt tanítja igy kell fiam...
Csak igy tovább..
Liberté_73 2008.03.28. 15:54:53
Kedves kis film volt ez 'A lakat, a készlet és két dohányzó hordó.'
steflac 2008.03.29. 10:58:36
Sms-ben kérik, vedd fel velük a kapcsolatot, stb. Bemondásra kérnek befizetni összegeket...
Mégis, miezmárBalkán?
Bezmag 2008.03.30. 00:04:11
Mia1016 2008.04.03. 21:08:05
Az én esetem T-Onlinénál.
2008.január 14.-én lejárt a hűségem,örültem,hogy végre más szolgáltató után nézhetek.Gondjaim: folyamatosan ledobált a net,nem volt vonal,persze a számlálójuk az folyamatosan pörgött.:(
2008.01.31. Lemondó nyilatkozat faxolva az egri irodájukból ( iktatva,dátum,aláírás)nem kapták meg.
2008.02.21.szintén fax,...nem vették észre a mellékelt meghatalmazást. :(
2008.02.29.ismét fax,... ez az időpont az amit elfogadnak,ezért 2008.03.07. a megszüntetés dátuma. Kérdem,miért én fizessek továbbra is az ő hibájukból,keressék meg hová lett a nyilatkozat!
Kértem a számlák másolatát , hogy egyeztessem a befizetéseimmel...teszem hozzá nem egyeznek meg! Visszamenőleges javított számlák,sőt kísérőlevél hozzá.Egy pld. kifizettem 9.940.-Ft-ot ők javították 8.900.-Ft-ra mert ez a plafon amit számlázhat. Azt hittem nem látok jól. A második félévtől folyamatosan "durvultak" a számlák összegei,már rendszeres volt a 5-6 Gb túllépésem.Most, februárra 14 napra 5 Gb volt a túllépésem. :o Érdekes mert vonal az nem nagyon volt csak számláló pörgés , és részemről az idegbaj.
Ma írtam a Polifórumra,hogy segítsenek már tisztába tenni a dolgokat mert nagyon szabadulnék már tőlük.
Erre válasz helyett , letiltottak a fórumról,még csak azt se tudom,hogy reagált e valaki rá. :((
Szerencsémre azóta van sokkal olcsóbb netem, ami nem dobál le és folyamatosan van internet vonalam , ezt fizetem. Míg a T-lánynál fizettem az internyetet ! :(( Ja, még a vonalas telefont is megszüntettem ,február 19.-én amin keresztül kellett volna jönni a szolgáltatásuknak.
Fairy Girl 2008.04.21. 11:29:48
valyka 2008.07.14. 15:39:56
Mézecske1980 2010.05.13. 12:06:35