Tékozló Homár

Ne válasszák a Kappa focilabdát!

2008.05.26. 00:25 | szily | 46 komment

A Kappa egymásnak háttal ülő nőt és férfit ábrázoló logója a nyolcvanas évek elején elérte a logóság csúcsállapotát: a figurákat szembefordítva dugós paródia készült belőle, ami éveken át Józsefváros lakosságának pólón és melegítőn viselt címerévé vált. Robson 2008 tavaszán beszállt az OMV akciójába, és harmincszor 2500 forintért tankolt, hogy aztán egy euróért vehessen egy Kappa focilabdát. Bár ne tette volna. Szakadós részletek alant.

ha én is abban a szerencsés és irigylésre méltó helyzetben lehetnék, mint Te, sohasem történhetett volna meg velem az alábbi eset. Ha ugyanis hozzád hasonlóan én is a hűs vizek lakója lennék, nem rúgtam volna szét már az első használat alkalmával az OMV-akcióban megszolgált Kappa focilabdát, és persze nem is tankoltam volna érte 30 x 2.500,- Ft-ért, és most nem a laptopom előtt görcsölnék, hogy legalább egy kicsit levezessem a bosszúságomat…
Történt ugyanis, hogy naiv ügyfélként bedőltem az OMV-reklámnak, és elkezdtem szorgalmasan gyűjtögetni a matricákat, hogy 30 képecske birtokában megvehessem 1 euróért azt a bizonyos Kappa „focilabdát”. Amikor összegyűltek a matricák, meg is vettem a labdát.
Az örömöm nagyjából eddig tartott. Már a felfújás is külön mutatvány volt, mert egy jó darabig még akkor is eresztett a labda, ha kihúztam a pumpa tűjét a szelepből. A nagyobb hibát azonban azzal követtük el, amikor arra gondoltunk a 8 éves fiammal, hogy focizásra fogjuk használni ezt a labdát. Ugyanis egyetlen használat alatt több helyen is szétmállott rajta a varrás. Műfüves pályán, alig 30 perces lanyha labdázás során.
A legközelebbi tankolás során szóvá tettem a benzinkúton (Miskolc, Tapolcai elágazás) az esetet, mire a készséges eladólány azt tanácsolta, hogy vigyem vissza a labdát, és kicserélik egy másikra. Pár nappal később így is tettem. Ismét előadtam a problémámat (másik eladót fogtam ki), mire az eladó mélységes döbbenettel az arcán így szólt: „De hát ez használt!” Igen, bevallom ismét, naivan azt hittem, hogy ha egy kerek tárgyat focilabdának neveznek egy promócióban, akkor azzal focizni is lehet, és nemcsak vitrinbe szánták. A klasszikus forgatókönyv szerint jött a kút vezetője, aki sajnálkozott és megértett, de kérte, én is értsem meg őt, nem cserélheti ki, mert vele fizettetnék meg a labda teljes árát. Kizárólag akkor lehetne szó cseréről, mondta még mindig sajnálkozva, ha már a felfújás során szétment volna a labda. Mi, sajnos, nem voltunk olyan szerencsések, hogy ilyen szerencsétlenek legyünk. Mások viszont szemmel láthatóan igen, mert valóban volt már pár vadonatúj, ám szétszakadt labda a sarokban. Azt még bizalmasan megsúgta a főnök úr, hogy legközelebb inkább a kosárlabdát vagy a röplabdát válasszam, mert azokból kevesebbet hoztak vissza.
Ezúton is üzenem az OMV-nek, hogy nem lesz legközelebb. A részemről biztos, hogy hosszú időre ez volt az utolsó eset, amikor én az OMV kútjánál tankoltam. A többi hasonlóan pórul járt nevében pedig remélem, hogy az OMV és a Kappa marketingesei egyaránt olvassák a Homárt, és legalább egy kicsit szégyellik majd magukat a fentiek miatt. Olyan promócióban pedig soha többé nem veszek részt, ahol Kappa márkájú álnyereményekkel csábítanak. Pedig egy üzletláncnál épp fut is egy ilyen akció, csak ott táskákkal szédítik a jónépet. Hiába, mert engem többet nem vernek át Kappával.

Üdv,

Robson
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paó 2008.05.26. 00:41:42

megy a borz család át az úttesten, apa anya, és a gyerekek, mire egy autó elüti a kis borzokat. a papa megszólal, Borzalom.!

vauvauvau 2008.05.26. 00:51:40

Ezzel a labdával nem focizni lehet, hanem csak kapálni!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.26. 00:58:59

...nem vernek át kappával...
Nem, csak csákkánnyal... :-(

s_marky 2008.05.26. 01:33:04

Annyira irigylem az ilyen embereket...bárcsak Nekem is ilyen problémáim lennének...és ha még időm is lenne leírni őket...

vauvauvau 2008.05.26. 01:33:33

Jürgen!
17%-al visszaesett a forgalmunk itt a benzinkútnál, amióta ők bevezették ezt a Kappás akciót.
Itt Ungarnban van ez az oldal, ezért köszi az ötletet, felraktam ide, amit Hansen Dortmundban megírt. Remélem, jobb lesz most a forgalmunk.

jesszumpepi (törölt) 2008.05.26. 04:34:51

A Kappa logója a szexuális élet egyik variációját ábrázolja:a két fél egymásnak hátat fordít,és mindenki akkor megy el,amikor akar.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.26. 04:47:51

Nem, a Kappa logo a 15-20 (vagy több) év házasság utáni szexet ábrázolja.

jesszumpepi (törölt) 2008.05.26. 05:33:29

CoIT!Ha már a coitusról van szó:

Hűsz év házasság után a házaspár szexel.Megszólal a férj:-Neked se jó,anyukám? -Nekem se.
-Végre egy kis harmónia!

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.05.26. 06:15:49

De irigylem azokat akik azért mennek tankolni hogy legyen egy labdájuk...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.26. 06:45:45

mikor focizni akartam a gyerekemmel bementem egy sportboltba es vettem borfocit
az ilyen akcios szarok mindig ilyenek
persze nem kene igy lennie

renugard 2008.05.26. 07:18:40

A születésnapomra öcsémtől kaptam egy ilyen labdát. Még fel sem fújtam. Adjam vissza?

Vladimir Harkonnen 2008.05.26. 07:52:45

A gyerekem tőlem is kérdezte miért ilyen gagyi ez a labda?
Elmondtam neki, hogy az akció miatt rengeteg 8 éves kínai rabszolgát kellett beállítani a gyártósor mellé, és csak gondoljon bele a vele egyidős kiskölyök vajon mennyire tudja meghúzni a fonalat?
Nekem céges autóm van OMV kártyával, mielőtt még elindulna a fikázás.

Vladimir Harkonnen 2008.05.26. 07:59:45

renugard 2008.05.26. 07:18:40
A születésnapomra öcsémtől kaptam egy ilyen labdát. Még fel sem fújtam. Adjam vissza?

Ő megvette teljes áron? Kb. 6000 Ft.-ot kérnek érte, ha nem vált be matricát!

Pejo 2008.05.26. 08:08:09

Nekem bevált a labda. Ha leteszed a fűre és nézed, akkor egyáltalán nem kopik.

Petike82 2008.05.26. 08:26:46

nem-e benzint vettél az OMV-től? Nem-e benzinkút az OMV és nem sportszergyártó? Nem-e amúgy is ott tankoltál volna, akár van labda akár nincs?
Nem-e nem úgy kellene megítélni egy olajipari céget, hogy az üzemanyagát minősíted és nem az ajándékát? Nem-e a Kappának kellene reklamálni (ha már annyira akarsz), hogy szar a laszti?

Szerintem se tankolj többet az OMV nél mert szal labdát adtak. Menjél a TESCO-hoz, az való neked.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.05.26. 08:40:39

Már nem azért mondom, de aki szokott focizni, és bizony én sem vagyok egy nagy spíler, azért gondolja, hogy a Kappa nem fog jó labdát gyártani, pláne ha még promóciós anyag is. Nem beszélve arról, hogy a Tesco-ba szoktunk venni 800 Ft-ért Magyarország feliratú labdákat, ha éppen nincs nagyobb összeg, és simán el van vele az ember, akár egy évig is, hozzátenném, betonon. Szóval nem kell itt lefikázni a Kappát, mert van olyan pólója, ami még 5 év után is jó, nem fakult stb. Csak éppen labdát nem tudnak gyártani.

úrilány 2008.05.26. 08:51:56

ekkora hűhót egy promóciós ajándékért... ha még ha vetted volna...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.05.26. 08:59:09

vegyél egy ássót, és menj vissza a kútra, és követeld vissza az egy eurót!

Tron65 2008.05.26. 09:06:27

Promóció nélkül boltban 4-6 euróért árulnak focilabdát. Igaz, az nem kappa, de kibírta 8 felnőtt másfél órás intenzív rugdosását.

tangerine71 2008.05.26. 09:09:26

> figurákat szembefordítva dugós paródia készült belőle

"KAPPA" helyett "HOPPÁ" felirattal. :)

hanzs 2008.05.26. 09:10:21

Lehet ez valami gagyi utánzat, vagy gyártási selejt.

Mindenesetre nem túl sikeres az aki képes ennyiszer tankolni egy 10EUR-os lasztiért.

Sose értem, hogy ilyen semmi akciókkal hogy lehet embereket rávenni, hogy az adott cégnél költsenek el egy halom pénzt.

Egyébként meg nem ajándékba kaptad, hanem megvetted, tehát van róla számlád, amivel érvényesítheted szvsz a garanciát.

tangerine71 2008.05.26. 09:11:18

(ha még valaki emléxik rája)

További magyar hang 2008.05.26. 09:27:33

Tehát van egy 8 éves fiad, itt az ideje hogy végre felnőj és megtanítsd neki, hogy nem szabad bedőlni az ilyen akciós dolgoknak, mert ezekben a selejttől szabadulnak meg a gyártók. Ha sportszerre van szükséged, el kell menni egy sportszereket árusító szaküzletbe és venni egyet rendes áron, azt egész biztosan lehet majd rendeltetésszerűen használni.

Deuce Bigalow 2008.05.26. 09:36:13

u.ez a sztori, csak 1 v. 2 éve a Coca-Cola nyereményfocijával, nem viccelek: a 3 éves gyerek 4x rúgott bele, az 5.-re szétfeslett a varrásnál a szép piros labda.
de őszintén szólva xartam bele.. ásó, kappa, nagyharang

Tajparaszt 2008.05.26. 09:47:01

Már annyiszor elpofáztam:
használhatóság.

Persze akinek a sikr, pénz, csillogás számít:)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.05.26. 09:53:56

A Kappa az egy divatmárka, viselni kell. A Kappa pólóddal sem focizol. (Legfeljebb pólózol.)

Jólfelhúztammagam 2008.05.26. 09:57:36

Néhány haverral rendszeresen focizunk. Egyikünk "kiváltott" egy ilyen labdát. A szétszakadásig nem jutottunk el, ugyanis már kézbefogva, pattogtatva, párat belerúgva tapasztalható, hogy ez egy gagyi, focizásra alkalmatlan, sportszernek látszó tárgy.

A benzinkutakon általában ki vannak állítva a promóciós cuccok. Ha megnézve is tetszik valami, és amúgy is ott tankolsz, akkor lehet gyűjtögetni.

Gumidomino 2008.05.26. 10:23:14

pedig én pont kappa sminktáskára gyűjtök

BiG_ 2008.05.26. 10:30:08

Tron65 2008.05.26. 09:06:27

"kibírta 8 felnőtt másfél órás intenzív rugdosását"

Már miért ne bírná ki bármely labda, ha 8 felnőttet rugdosnak össze mellette...
Végül is, a labdához se értek...
Legalább túlélték?

Üdv!

dorcimorci 2008.05.26. 10:33:20

Ugyan már!!!! Mi is beváltottuk matricáinkat, és lett kappa labdánk, tegnap fociztunk is vele, semmi baja. Pedig 4 felnőtt srác rugdosta órákon át. Nem EZÉRT tankoltunk az OMV-nél, amúgy is ott szoktunk, és ha már súlyos pénzeket ott hagyunk, miért ne ragasztgatnánk be a matricákat, és miért ne vennénk 250 Ft-ért labdát??? Azt a 75.000 Ft-ot amúgy is ott hagynánk, labda nélkül is....

moli 2008.05.26. 10:54:57

Robson: nem kell hazudni, fogsz te ott tankolni. keves a kiallasod ehhez az elhatarozashoz.

Dr Kangörény 2008.05.26. 12:15:12

Én majdnem mindig omv kúton tankolok, az van hozzám legközelebb, így nem volt nehéz összegyűjteni a matricákat. Én röpladát vettem a gyerkeimnek, az eladó nekem is mondta, hogy focilabdát inkább ne válasszak, mert az szar. A röplabda eddig bevált.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.05.26. 13:05:26

Eh... kappa focilabda... Most attól mit vársz? Pláne 1 euróért.
Csak szólok, hogy pl Speedo focilabdáért se szállj be semmilyen akcióba.
Amúgy hány éves vagy-e, hogy még nem tudod, az ilyen pontgyűjtéses akcióban kínálgatott ócó vackok többnyire tényleg ócó vackok?

bikafity 2008.05.26. 14:19:06

A kapa az nem szerszám?
HŐŐ??

dimitrij 2008.05.26. 16:39:36

asszem lehet röplabdát is választani, nem csak futball labdát... nem lehet-e, hogy röplabdával játszottatok láblabdát, és azért csúszott-e meg ilyen hamar, vagyis idő előtt-e? :)

dimitrij 2008.05.26. 16:41:14

egyébként meg: a picsába, már csak 5 matrinca hiányzott. :)

Megdobbent 2008.05.26. 18:43:26

Deugye a pepszi kupakos laszti az jo lesz? :>>>

Sanima 2008.05.27. 08:59:31

Csak gratulálni tudok!
75250 forintért vettél egy szar labdát...

Crazyvan 2008.05.27. 19:05:36

Egy ismerősöm labradorja egy hónapja gyűri a labdát. Érdekes módon még nem ment szét, pedig igen mély fognyomok találhatók benne. :)

renugard 2008.05.28. 20:04:18

Pontokból jött össze neki. Céges tankolásból :)

renugard 2008.05.28. 20:05:50

Sanima: csak jelzem, hogy 75000-ért benzint vásárolt + 1 euroért labdát.
250 forintot azért simán megér

Andreas Bagameri 2008.06.09. 23:19:18

s_marky

Hogy te milyen rosszindulatú vagy... Szegény ember játszik a gyerekévél 30 percet... és akkor te jössz, hogy bárcsak ilyen problémáim lennének, hát te aztán...
Neked is vannak problémáid, de biztosan a ferrarid munkahengerével gondod...

Szomorú, hogy ilyen emberek vannak...

Látszik, hogy nincs gyereked!

enagy 2008.06.10. 12:30:39

s_marky,Petike82,...

Hozzászólásotok Titeket minősítenek! Remélem egyszer Titeket is jól átvágnak, és majd megértitek, hogy miről szól a cikk. Most 250 forintról van szó, valóban bagatellnek tűnik, de ugyanez 20000 forintnál is előfordul, gondolom Nektek akkor is mindegy lenne...

Lök5 2008.06.28. 21:00:17

Szóval ezzel kapcsolatban egy kis érdekesség: - a labda teremlabda, csak azt elfelejtették mondani. szóval máshol tönkre megy. -van kosár és röplabda is -a használt labdát is ki kell, hogy cseréljék, azt hiszem július végéig. még az sem kell, hogy kiszakadjon, elég, ha pl. lejön a festék. Ha men akarják a kúton megtenni, csak kérjétek el a vásárlók könyvét! az hatni fog! ha mégsem, akkor egy-két napon belül az OMV központ marketingese fog sűrűn bocsánatot kérni, az ott dolgozókat meg jól s...be fogja rúgni!
süti beállítások módosítása