Nemsokára berakjuk hírbe, ha egyszer rendben, az ügyfelek alapos megfingatása nélkül ér célbe egy Wizzair-járat. Most még nem ez a hír. Gábor tapasztalt skandinávszakértő, mégis megkísértette az istent és Göteborgból Wizzairrel akart Pestre jönni. Persze megkapta a magáét, az utastársival együtt. A legnagyobbat az a fiú szívta, akit semmiképpen nem akartak felengedni a gépre,aztán kiderült, hogy jó néhány üres szék maradt. Kalandok alant.
Bizonyára nem lehetek sikeres ember, ha Wizzairrel repülök, és sajnos pont egy nappal indulásom előtt olvastam a velencei story-t, ami után most már tudom, joggal kezdtem el fosni utazás előtt.
Hogy kicsit érthetőbb legyen a miért és a hogy, elmondom, hogy Denmarkban tanulgatok, és a kvázi egyetlen használható légitársaság csődje, és a jegyekre kifizetett összeg elvestése után muszáj volt találnom egy olcsó megoldást a hazajutásra. Mivel észak Dániában lakom, ezért a “szemben” lévő Göteborg ideális választásnak tűnt, főleg az adókkal és illetékekkel 204 SEK-et kóstálló jeggyel együtt. Az odaút kis vonat, kis komp, amin el lehet szórakozni, még ha jóval tovább tart is mint egy mezei leutazás CPH-ba.
Az út első felével nem is volt gond, rendben megérkeztünk útitársammal Svédországba, és kis várakozás után a reptérre (mellesleg az előzőleg beharangozott sztájk is csúszott egy napot). Itt fogadott az első probléma, ugyanis a reptér maga minden várakozást alul múlt, elég erősen. Kb úgy nézett ki mint egy vidéki magyar város buszpályaudvara, ahova már felszereltek néhány lcd tv-t a falra. Gondoltam, ez a legkevesebb, becsekkolunk megiszunk egy sört és húzunk innen a rákba, felejtve az egészet (mint pl a vastagon szaros _kéz_törlőt a férfi wc-ben).
Aznap este a miénken kívül a Ryanairnek volt még egy induló járata Londonba, amúgy meg zárt volna a reptér. Sajnos az időjárás nem volt kegyes, a hatalmas köd miatt a másik légitársaság gépét törölték elég hamar, és itt már kezdtem félni én is, hogy erre a sorsa jutunk, de nálunk csak egy fél órás késés volt előre vetítve, és az otthoniakkal történt beszélgetés után megtudtam, hogy az ide tartó gép valóban fél órás késéssel, de felszállt Ferihegyről. Aztán ahogy telt volna le a fél óra, lett belőle még egy, aztán még negyed, majd törölték a mi gépünket is.
Megesik az ilyen, nem minden reptér alkalmas minden időjárási körülmény közepette fogadni a gépeket. Ugye ilyenkor azért nagy a tanácstalánság, erős pánikhangulat mindenkin, főleg azon kedves utastársakon akik semmilyen idegen nyelven nem beszélnek. Szerencsére volt egy magyarul (is) beszélő alkalmazott a reptéren meg jómagam és még néhányan próbáltunk tolmácsolni akinek kellett. Annyit sikerült megtudni, hogy most térítésmentesen át lehet foglalni a következő budapesti járatra, ami innen szombaton megy, de Malmöből (cirka 300km) vagy Stockholmból (600) csütörtökön megy gép. (Aznap este kedd volt). Közben persze néhány utas kurvaanyázott magyarul (vagy angolul) az alkalmazottakkal, akiknek természetesen semmi közük nincs a Wizzairhez. Aztán kiderült hogy a gép ami elindut othonról, leszállt a másik reptéren, de azt sajnos nem sikerült megoldani, hogy átvigyenek egy busszal, és felszálljon velünk. Utána meg olyanokat lehetett hallani, hogy üresen hazament, mert “műszaki okok miatt” a pilóta nem válalta az utasokat.
Közben megjött a reptéri transzfer busza, de mire a legtöbb ember végzett a dolgával addigra elment, és sajnos csak azoknak derült ki,hogy egyáltalán itt volt, akik kinéztek a reptér elé, bent sajnos nem monádtk be, úgyhogy nagyjából 3 utassal indult vissza a városba. Annyi szerencsénk volt, hogy találkoztunk egy magyar sáccal, akinek a haverja a városban lakik épp, és egy másik utas kinti valakije pedig bevitt minket Göteborgba kocsival (kb 30 km a reptértől), szóval a taxi és a lakhatás költségét megspóroltuk, de pl. a kisgyerekes család nem járt ilyen jól, mindkét dologért egy vagyont kellett fizetniük.
Ezek után ott dekkoltunk a srácnál másfél napot, majd csütörtök kora hajnalban elindultunk, hogy fél 11-re a malmöi reptéren legyünk. Ez újabb 5-6 óra utazás vonattal, busszal, várakozással. Amikor kiértünk a reptérre már kezdtünk reménykedni, hogy véget ér a tortúra, de kedves utastársam átfoglalása nem volt benne a gépben, ami azt jelenti, hogy ő leghamarabb szombaton jöhet haza. A check in-nél azt mondták, ha nem jön minden utas, akkor természetesen egy jegyet megvehet (újra) és akkor még felfér a gépre. Mire lejárt a check in ideje, állítólag mindenki élt a lehetőséggel. Ezek után én már a váróban próbáltam segíteni, legalább egy olcsó hotel címével (ami meg is lett), de a nagyon kedves gyermekes pár felajánlotta, hogy ha lehetséges, akkor a gyerek helyett utazzon ő, és addig majd az anyuka ölében eljátszik a kicsi, mint ahogy amúgy is történni szokott. Ez természetesen nem volt járható út, úgyhogy ott maradt Malmöben szegény.
Ami viszont tényleg elkeserítő, és még felháborító, (az átlag magyar sorbanállási kultúrán kívül), hogy a gépen volt vagy 6-7 üres hely miután felszálltunk. Megpróbáltam kérni erről egy írásos igazolást a stewardessektől, de faarccal elhajtottak, hogy ők ilyet nem tudnak adni, majd az ügyfélszolgálati iroda (az emelt díjas számmal) megoldja.
A másik ilyen dolog, hogy a Wizzair ügyfélszolgálatát alig lehet elérni, a reptereken rossz számot tudnak csak adni, amikor meg felveszik a telefont semmi használható infót nem lehet kiszedni belőlük. Az egyes terminálon sem lehet semmit elintézni mert ugye nincs irodájuk képviselteük, akármi. Kíváncsi vagyok, vajon van-e bármi esély arra, hogy a felmerült költségeket valaha is megtérítsék. De az utóbbi hetek híreit olvasva és megélve elég csődközeli álapotban lehetnek, vagy hatalmas káosz uralkodik a cégen belül.
Üdv,
Gábor
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 07:31:48
Tesco4you (törölt) 2008.12.16. 07:42:56
Holnap korabban kelek.
suklemovics 2008.12.16. 07:47:29
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 07:49:20
na szoval ha ennyi gond van tenyleg nem ertem miert nem valasztanak a nepek masik legitarsasagot
mert ha dragabbnak is tunik a vegen olcsobb
en meg nem tudom mivel repulunj aufusztusban
hat innen valamlyik amerikai tarsasahhal, aztn talan Lufthansa
Ferihegyen remelm lehet normalis kocsit berelni
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 07:51:50
nem vagyok egy rokefeller
suklemovics 2008.12.16. 07:53:02
suklemovics 2008.12.16. 07:54:49
Shagrath 2008.12.16. 07:56:30
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 07:58:05
suklemovics 2008.12.16. 07:59:21
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 08:00:43
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 08:02:12
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 08:03:24
persze nem minden aron
demizson bobby 2008.12.16. 08:22:03
Másrészt mekkora élmény lenne neki a Keletiben éjszakázni? :)
Megtudná mit jelent a riliti só!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 08:26:54
az volt az utolso
10 koeul ment meg egy Fuzesabonyba de annak reggel negyig nem volt csatlakozasa egerbe
hat en mar ezt kihagynam
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.16. 08:27:36
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 08:29:16
hogy talalkozzunk
na az is nagy story ahogy tortent deaz mar tenyleg nem homaros
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 08:30:37
Impega 2008.12.16. 08:31:17
Ha csak a homaros dolgokat irnank ide, a Homar joval rovidebb lenne ;), hallgatunk.
demizson bobby 2008.12.16. 08:31:31
schokobanane (törölt) 2008.12.16. 08:34:41
Bááááhhhhhhh.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 08:40:43
mentem a szalloda folyosjan eegy bolgar pincercsajjal
es kerdeztem tole mit tud Maryrol, mert tetszett
na O meg a Maryt marriednek ertette es megkerdezte tole, hazas vagy-e?
O mondta nem
erre beindultam, baratod van-e?
aszonta nincs
mit csinalsz Hetfon
vacsorazhatnak
,elyiken
hat holnaputan
ra 6 hetre a felesegem lett
ha a bolgar picsa tud normalisan angolul lehet nem a felesegem Mary
hat ennyi
koszonom a figyelmet
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.16. 08:43:20
Londoni átszállással viszont simán megoldható, hogy Wizzairrel (ne) érkezzetek Bp-re :)
schokobanane (törölt) 2008.12.16. 08:43:35
"Maryvel mar megbeszeltuk miert kerultem ki
hogy talalkozzunk"
és bevette? :D
Pitta2 2008.12.16. 08:43:40
Mind ehhez mi köze a Wizznek? A köd miatt nem fogadott a reptér. Ennyi. Az hogy valakit nem engedtek fel a gépre, az sem az ő hibájuk, hanem a kinti chekinesé. A stewardesek meg valószínűleg nincsenek felhatalmazva arra, hogy a cég nevében nyilatkozzanak.
Kimmi 2008.12.16. 08:44:37
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 08:46:13
be
nagyon egyformak vagyunk
szinte hiehetetlen
Nelson
majd nezek valamit
dehat meg majd egy ev
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.16. 08:48:57
hagyma, most komolyan: nézd meg a Czech Airlinest, én brutál olcsón vettem náluk repjegyet New Yorkba (pragai atszallassal), mert elengedtek minden reptéri illetéket. Ha felétek is röpködnek, kifoghatsz egy hasonló eksönt.
/on
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 08:52:53
de junius elott nem tudom, tudunk-e menni es mikor
andand 2008.12.16. 08:56:19
A másik probélma ezzel a posztal, hogy itt nagyrészt a repülőtérrel (és a körülményekkel) volt a baj. Amit a Wizztől lehet követelni az az átfoglalás vagy a jegyár visszatérítése, ezeket pedig felajnálották, illetve kártérítést kérhetsz, amennyben a járattörlés az ő hibájukból történt. De ha ezt kimagyarázzák technikai problémával vagy az időjárással, akkor nem fognak adni semmit. Az EU megfelelő fórumánál azért még probálkozhatsz.
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.16. 09:09:04
bőőőőcséééésznek!
Impega 2008.12.16. 09:29:49
Koszi hagyma, jupppi! Gratula. Ha married lett volna, biztos elvalt volna ;)
2008.12.16. 09:33:06
Annyi koze van ehhez a WizzAirnek, hogy meg kellett volna oldani a Goteborg - masik repter transzfert az utasoknak, azok boldogan beszallnak par ora kesessel, es hazamennek. Ehelyett otthagyta oket, hogy csinaljanak, amit akarnak. Normalis ez? Nyilvan 200 SEK-be meg a repter-varos fuvart is nehez lebonyolitani, igy a ViccAir gondolom nem vallalta be, hogy buszt berel es utast fuvaroz.
Kezd korvonalazodni a fapad es fapad kozti kulonbseg... A Wizzrol mar nagyon sok ilyet lehet hallani, es sajat tapasztalatom is van eleg. Pl. az LTN-BUD esti jarat (23 korul) az esetek nagyon kis szazalekaban indul el pontosan, es ez trend...
nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2008.12.16. 09:42:29
guruka 2008.12.16. 09:50:45
A Lufthansa rengeteg járatot töröl mostanában és annyival drágább, hogy az előrefoglalt fapados jegy még akkor is olcsóbb, ha sok benne a rizikó.
A Wizzair valóban rendszeresen késik, ezek szerint néha ki is marad, de mit lehet elvárni egy 10e Ft körüli jegyárért, ami gyakran kevesebb, mint a reptéri transzfer.
2008.12.16. 09:56:52
echelon 2008.12.16. 09:57:02
Wizz Air Hungary Légiközlekedési Kft.
Airport Business Park C2, Lőrinci út 59.
2220 Vecsés
Ide lehet írni szerelmeteslevelet a CR-nek vagy akár személyesen menni asztalt csapkodni. (Kökiről Vecsési busszal érdemes menni, pont az épület előtt áll meg :)
Sok sikereket! :)
echelon
nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2008.12.16. 09:59:20
2008.12.16. 10:19:23
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.16. 10:22:34
atvitt ertelem 2008.12.16. 10:25:07
Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2008.12.16. 10:26:23
Májusban sikerült probléma nélkül hazajutnom Párizsból Ferihegyre wizzair géppel. Sikeres ember-e vagyok?
anarch 2008.12.16. 10:54:52
Hátrány, hogy ez nem Göteborg, hanem Stockholm, ami jópárszáz km. Viszont azóta minden működik flottul, a csomagokat nem törik ripityára, az autobérlésnél tényleg adnak autót nem csak a pénzt veszik el, elviszi őket a repülő, stb :).
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2008.12.16. 10:56:03
NevadaCeg.com · http://nevadaceg.com/ 2008.12.16. 11:12:36
blamm 2008.12.16. 11:20:24
Viszont a malmöi reptéren szarrá szívatták a magyar utasokat. A checkin-nél kb minden második emberrel fizettették a túlsúly díjakat (2-3 kg-ra), pedig ez nem szokásuk azért ennyire szigorúan venni (legutóbb 12kg túlsúlyunk volt, és még csak csúnyán sem néztek).
Velünk is feladatták az egyik kézipoggyászt, mert 2 kg-nál nehezebb volt a kelleténél - teszem hozzá eddig a kézi poggyászokat sose mérték le, most igen.
Aztán bementünk a terminálba, a nálunk maradt kisbőröndöt szarrá túrták az ellenőrzéskor, pedig csak Pepperkaka meg ajándékok voltak benne - nem tudom mit láthatott a xray alatt...
Bent aztán venni akartunk néhány üveg Glögg-öt (svéd forraltbor féle) a tax free boltban, ahol is közölték, hogy Bp-re nem vihetünk ki alkoholos italt... MIért? Máig sem értem, ha valakinek erre van magyarázata az írja le pls. (Bp-en a svédek kb 2-3 szatyorni alkoholt vesznek és viszik ki, akkor nekünk miért nem lehet?)
Úgyhogy remek élményeink voltak, de legalább hazajutottunk. Viszont nem tudom, miért az utasokat szivatják az itthoni barmok sztrájkolása miatt...
lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2008.12.16. 11:22:46
Vengeance_is_mine 2008.12.16. 11:22:59
Shagrath 2008.12.16. 11:36:55
tompus 2008.12.16. 11:47:34
A göteborgi repülőtér pontosan 17km-re van a központtól, szóval a kb. 30km az erősen sántít.
Shagrath 2008.12.16. 11:50:20
Kopasz Mercis 2008.12.16. 12:00:07
leutazás CPH-ba.-Ez pedig Koppenhága. Mivel előtte sem GSE-t vagy ESGP-t írtál Göteborg helyett.
Aztán meg csodálkozunk, ha a szlovákok nem akarnak magyar földrajzi neveket a könyvekbe...
Vengeance_is_mine 2008.12.16. 12:13:48
Kopasz Mercis 2008.12.16. 12:23:51
Most boldog vagy?
sztrelnyikov 2008.12.16. 12:26:40
Sokorai_Atala 2008.12.16. 12:30:23
Bp-Munchen- Ancona - ugye lehetetlen a sztrájk miatt, mivel 45 perc van átszállásra, ami normál esetben elég a Lufthansánál, de ezúttal húzós, meg nem is tanácsolták, de nekem csütörtög reggel 9-re ott kell lennem.
Tehát Bécs-München-Ancona, de a szlovák partner is jön, ezért Budapest (Magyarország)- Komarno (Szlovákia)- Bécs (Ausztria), München (németország)-Ancona (Olaszország) Ezt az öt országot járom holnap be és mennyi élmény ez:)
Lehet röhögni:)
marvin 2008.12.16. 12:50:40
Én is sok szép helyet tudok és láttam Magyarországon, csak egy a baj velük. Túl sok a magyar mindenütt.
Egy ideje a külföldi útjaimat is próbálom úgy megválasztani ami nem annyira népszerű a magyar fasirtosszendvics turistáknál.
Ja és nem is sokkal drágább. Ha meg az ár/érték arányt nézzük, akkro kimondottan olcsóbb.
Col.Maybourne 2008.12.16. 12:50:52
Csomagot csak a fapadosok mernek komolyan. Hagyomanyosoknal +5-6kg nem gond es meg feladasi dijat sem kell fizetni...
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.16. 12:54:48
menj bringával egyenesen Anconába, hamarabb odaérsz!
anarch 2008.12.16. 13:15:20
deputy sheriff 2008.12.16. 13:28:04
Good luck!
Sokorai_Atala 2008.12.16. 13:31:19
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.16. 13:36:23
jah, mert itt senki sem akart megdugni senkit!
lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2008.12.16. 14:55:58
elwood 2008.12.16. 15:00:52
"Ezek akkora gorenyek a Wizzairnel! En ... atlag 2-3 hetente utazom haza ..., vagyis mar vagy 100x volt "szerencsem" hozzajuk.."
hogy is mondják ezt: vadász, te szopni jársz ide ?
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.16. 15:40:37
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.16. 15:40:37
the_one_and_only 2008.12.16. 16:24:32
vitamia 2008.12.16. 17:06:47
"Hogy kicsit érthetőbb legyen a miért és a hogy, elmondom, hogy Denmarkban tanulgatok, és a kvázi egyetlen használható légitársaság csődje, és a jegyekre kifizetett összeg elvestése után muszáj volt találnom egy olcsó megoldást a hazajutásra."
Már bocsánat, de ezért ugye kevésbé vagy felháborodva?
Nagyon sűrűn utazom wizzel, semmi bajom sincs velük.
De majd havonta 2x leírom én is a szotrit, hogy késés nélkül, simán odaértem wizzel mindenhová, ahová szerettem volna, bár kétlem, hogy az ilyen történeteket közkinccsé tennék. Fikázni nyilván sokkal egyszerűbb.
pennelope 2008.12.16. 17:24:09
elég gáz volt, no utastéjkoztatás, kb 3 óra múlva voltak képesek bármiféle infóra.
moli 2008.12.16. 19:09:40
:D
van, mikor a gep se segit.
Gladia Delmarre 2008.12.16. 21:44:46
pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2008.12.16. 22:01:05
Mellesleg a Ryanair dicsőítése is baromság, ők sokkal gyakrabban törölnak a Wizznél. Meglátják a ködöt, oszt cancelled. A Wizz ilyenkor legalább küzd egy kicsit.
pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2008.12.16. 22:04:58
Többek között Wizzel jártam be vagy tízszer nullához konvergáló összegért Európát, szóval aki azt mondja, dögöljenek meg, az nagyjából egy f@sz.
pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2008.12.16. 22:13:10
A Te sztorid jó példája a Wizz működésének. Elromlott egy gép, ezért azt pótolják egy másikkal, ami ezért megkésik. Ez a Te szemszögödből úgy néz ki, hogy a Wizz megszívatott. Az elromlott gép utasai viszont azt látják, hogy a Wizz megoldotta, elvitte őket. Pontosan ugyanilyan helyzetben a Ryanair töröl és szarik a népre.
vércica 2008.12.16. 22:17:51
okok:
-olcsóbb
-kényelmesebb
-tisztább
-gyorsabb
-félóránként jár.
szerintem ennyi ok elég :-D
on: aki még mindig Wizzairrel repül, az Lúzair :-), vagy mazochista, mindenesetre megérdemli.
Shagrath 2008.12.17. 06:32:58
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.17. 07:56:25
maripán 2008.12.17. 09:26:54
Egerbe a vonat cca 500 olcsóbb, és ugyanannyi időt megy, mint a busz. Legalábbis Pestrő'
Elhiszem hogy aki vizerrel utazik sikeres nem lehet, de az a szerencsétlen aki utazni szeretne és ezt olcsón megúszni, és ezért választ fapadost, miért érdemli meg, hogy szopassák.... ?
Totyabá 2008.12.17. 10:53:05
n0k0m 2008.12.17. 11:02:26
Szemelyesen ismerem Gabort es a tortenetet, ugyhogy kicsit kiegeszitenem. A moka meg honapokkal ezelott kezdodott amikor is a Sterling legitarsasagnal vettek jegyet oda-vissza (miota nem repul a skyeurope magyarorszagra nemsok valasztas maradt es nem is volt egy olcso alternativa). Sterling csodje utan az ittmaradt magyarok kozul senki nem kapott egy fillert se vissza, magyar nagykovetsegen pedig egybol el lett mindenki kuldve.
Ezutan neztek at a variaciokat a hazautra. A legkezenfekvobbnek az tunt, hogy komppal atmenni Goteborg-ba es onnan repulni (Mivel Koppenhaga-Malmo vasutvonalat- azt a nehany km-t - megtenni kb. 7000 oda es 7000 vissza - annakidejen ennyibol kijott oda-vissza Koppenhaga-Budapest).
Goteborgi tortenet pedig feljebb olvashato.
Lehet nevezni szerencsetlensegek sorozatanak, de elgondolkodtato, hogy ennyire el van lehetetlenitve a hazajutas. Aki ennyire okos, hogy szorja a hasonlo kommenteket, mint: "A barmok akik wizz-el probalnak repulni" stb. jolenne, ha utannanezne, hogy mennyi lehetoseg van Magyarorszagra eljutni.
A sztrajk okozta kellemetlensegekrol nem is beszelve.
vitamia 2008.12.17. 11:06:51
vitamia 2008.12.17. 11:08:47
Ryanről csak annyit, hogy sokszor repültem velük, de sosem sikerült sehová odaérnem késés nélkül és nem fél órás késésekről beszélek. Nyilván bevállaltam és tudomásul vettem, hogy fapad és benne van minden a pakliban, s nem rohatnam egyből ide, hogy leírjam a sérelmeim...
n0k0m 2008.12.17. 11:10:28
Totyabá 2008.12.17. 11:24:03
"...de elgondolkodtato, hogy ennyire el van lehetetlenitve a hazajutas"
Alapítsatok a barátoddal egy Malmö-Budapest közvetlen repülőjáratot! Biztos nagy sikere lesz! Az meg sem fordult a fejedben, hogy azért csak ennyi járat van, mert ennyire van igény???
"...nagykovetsegen pedig egybol el lett mindenki kuldve. "
Miért, mit kellett volna tenniük? Kifizetni a jegyet? Ember! Az a cég csődbe ment! Nincs lóvé, még a nagykövet se tudja visszaszerezni! Így jártál!
n0k0m 2008.12.17. 13:20:02
Ha nem kellene a burokracia miatt hazamennem a nyaron akkor hagynam a egeszet a francba.
maccar 2008.12.17. 16:22:52
vallajip 2008.12.17. 18:48:31
Előre is elnézést ha beletiportam volna néhány ember lelkivilágába, csak ez most kijöttbelőlem mert minden fórumon ez megy hogy pá ember megváltja a világot a "tökéletességével".....
Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.12.18. 02:50:35
1) legitarsasagok ugy szarok ahogy vannak.
2) Amikor kiderul, hogy egyszeruenb fel lehet huzni olyan vasutakat, amik atkelnek londonbol párizsbam és becsekkolás stb-vel egyutt még gyorsabban is odaérsz, mint repülővel, ráadásul olcsóbb...
( www.directferries.co.uk/eurostar.htm )
akkor elgondolkozom, hogy
a) Miert nem fejlesztik a vasutat
b) ha ilyen van, es ez csak a kezdet, mert mar a TGV-nek is megvan az utodja ( www.greencarcongress.com/2008/02/alstom-unveils.html , valamint www.youtube.com/watch?v=rvpt4nlTfcM )
akkor a MÁV miért romlik, romlik, romlik, és egyre drágább e mellett...
//ebben a sorrendben sztarjanak szöget (marék, aprót):
1) MÁV
2) légitársaságok.
Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.12.18. 02:54:08
Magyar sinekre mikor engedik rá?
www.youtube.com/watch?v=BlHTACHzApU&feature=related
Ha az összes máv igazgatónak csak felére csökkentenék a fizetését (még mindig elkaristolnának abból a 20 milliobol valahogy), vehetnének vagy 5-öt, sínnel.
Kopasz Mercis 2008.12.18. 23:53:19
Sok kis buzi"
:)))))))))))))))))))