Follow uppolunk a szerdai vonatos káoszról: az Indexen megjelent cikk szerint Magyarországon a MÁV az egyetlen nagy közlekedési cég, amelyik nem kap szerződéses keretek közt megbízható adatokat a meteorológiai szolgálattól. Korábban volt szerződésük, de felmondták. Merthogy nekik nem kell annyira részletes infó, a leesett havat amúgysem tudják megolvasztani. Majd hallgatják a rádiót, meg nézik a tévében az időjárásjelentést. Azért jó, hogy Ferihegyen nem hagyatkoznak arra a légiirányítók, hogy kinéznek a torony ablakán és amíg látszanak a hegyek, addig leszállhatnak a gépek.
Eddigi homárposztok a témában (felül a legutóbbi):
- Annyira nem fog fájni a kirúgott MÁV-os igazgatóságnak
- Ez igen: egy nap után kirúgták a MÁV Start teljes vezetését
- Nincs elég ember a váltók melegítésére
- Ezreket szopatott meg az első munkanapon a MÁV

Január 1-jén egyesült az Inter-Európa és a CIB Bank, amiből sejteni lehetett, hogy minden idők egyik legnagyobb kavarodása lesz. Tavaly mondjuk az Elműnek sikerült hasonló elfekvést produkálnia pusztán saját számlázási rendszere lecserélésével, most azonban két rendszerből lett egy, úgyhogy képzelhetik. Olvasóink azért folyamatosan próbálnak bejutni az online rendszerbe, kevés sikerrel:

