Tékozló Homár

Visszamenőleg módosította a bizonylatot a K&H?

2009.06.08. 11:50 | ge | 150 komment

Alvógombóc meghatározott értéknapra beállított utalása kétszer teljesült a K&H felé. Panaszos levelére hárítással felelt a bank, majd szerinte visszamenőleg módosították a számlaforgalmát, így utólag már csak az egyik utalás látszik.

8 éve vagyok K&H ügyfél, 1,5 éve használom az e-banki szolgáltatásukat, teljes elégedettséggel. Múlt héten is annak rendje-módja szerint a fizetésem megérkezése után június 3-án vagy 4-én (már nem emlékszem pontosan) megtörténtek az egy éve beállított rendszeres utalásaim (egy számláim közti és egy a Diákhitel központ felé – tudom, tudom, nem vagyok sikeres…). Péntek (06.05.) reggelén viszont ismételten csipogott a telefon, miszerint e két megbízásomat újra útnak indították a virtuális pénzvilágban! Enyhe szívbaj, irány azonnal az internet! És igen, mindkét terhelés kétszer jelenik meg!

Visszarendezgettem gyorsan pénzeimet, majd levelet intéztem Tisztelt Bank iránt, hogy itt biza duplikáció lépett fel, kérem intézkedjenek, és legalább az utalási költséget térítsék meg számomra. Ma reggel (06.08.) érkezett is az alábbi válasz:

2009.06.05
Tisztelt [Alvógombóc]!
Rendszerünk információi alapján tájékoztatjuk, hogy a
Diákhitel Központ Zrt.
részére rögzített rendszeres átutalási megbízás, az Ön
által megadottak szerint
teljesült.
Ön, az E-bank felületen, 2009.05.05-én, 22:05-kor az
alábbi módosítást adta:
-----------------
Itt részletezik a Diákhitel központ felé intézett utalásom, melynek értéknapját módosítottam egy hónapja.
-----------------
Az állandó átutalás típusú tranzakció módosításához
tartozó 'Súgóban' az
alábbi információ szerepel:
'Első átutalás összege: amennyiben még nem volt első
teljesítés, akkor módosítható mező'
A fentiek okán, az Ön módosítása alapján rendben került
teljesítésre, a 13 093 HUF összeg
utalása 2009-06-05-én.
A fentiek alapján tehát a Bank részéről mulasztás nem
történt, így az Ön által kért díj
jóváírás nem áll módunkban.
Köszönjük megértését!
Tisztelettel,
Valaki
K&H Bank Zrt.

Hmm... Nem meglepően kitérő válasz, és csak az egyik megbízásomat részletezi a kettőből. No a probléma csak ezután vált érdekessé, mikor lekérdeztem a számlaforgalmamat, ahol a diákhiteles 5-ei utalás egyszerűen eltűnt, csupán 4-ei utalások látszanak, ami még a Tisztelt K&H szerint is 5-én történt meg! 5-én csak a másodjára is elindított számláim közti utalás jelenik meg. Tiszta Start Trek anomália!

Sajnos Nagyon Naiv ügyfél vagyok, így sms-eim és a pénteki számlaforgalmi állapotomat nem mentettem el, így állítasaimat nem tudom igazolni, mégis bedobnék a nagy éterbe egy-két kérdést.

Hogy lehet, hogy egy meghatározott értéknapra beállított utalásaim kétszer indulnak útnak? Ha ez mégiscsak megtörténik, hogy a fészkes fenébe lehet visszamenőlegesen módosítani a bizonylataimat? Tudtommal a számviteli törvény elég szigorú a bizonylati rend tekintetében, és visszamenőleges módosítást még csak véletlenül sem enged! Sőt, szép díjakkal bünteti!

Nem a „baki” okozta plusz sms és utalási költségeim zavarnak, azon nem akadok fenn (bár tetemes összegeket képesek ilyen címen leakasztani az emberről, de ezt vállaltam, és szerződésben aláírtam), hanem az elvek és törvényben rögzített szabályok! Ha a rendszer nem tudja kiküszöbölni az ilyen hiba létrejöttét, vagy az e-bank felület nem tökéletes, akkor sincs visszamenőleges turkálás az ügyfél tranzakcióiban, hanem minimum tájékoztatás, sűrű bocsánatkérés és korrekciós tételek lekönyvelése lenne a logikus és szabályos eljárás!

Üdv 

Alvógombóc

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maincoon © 2009.06.08. 14:29:00

csajok úgy látom nem akarja nyilvánosságra hozni, mert lehet, hogy együtt írták Nelsonnal és kínos egy kicsit ez az ügy már nekik... ;)))
és most megint együtt vannak itt :DDDDDD
hogyisvanez??? :)))))

É2I 2009.06.08. 14:32:38

----------------------------------------
* Új posztot kérek, kis mancsocskám már*
* összeraktam,úgy könyörgök hogycsakna!*
----------------------------------------

EÖ (törölt) 2009.06.08. 14:33:12

az én posztom olyan ritka, mint a bikinis maincoon kép....

@maincoon: legyél otthon, nelsonnal mindjárt becsöngetünk hozzád, DHL-es ruhában leszünk.... :)

Impega 2009.06.08. 14:33:30

@maincoon: :))
ohh, biztos magukba szalltak.

Énbagoly 2009.06.08. 14:34:02

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: Hát ez beszarás. Most néztem meg. Normális AZ AZ EMBER, AKI SAJTÉRT VESZEKSZIK?

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 14:36:27

@maincoon: én ettől most elhatárolódnék, különben megkapom, hogy én meg valójában Te vagyok:)

EÖ (törölt) 2009.06.08. 14:38:56

@☺ágica: akartam is kérdezni.
amúgy megüzentem a linket.
nem ér elárulni!

É2I 2009.06.08. 14:43:54

@Énbagoly:
Nooooormááááális? Szimplán bunkó, esetleg kötsögh.

Különben is tudjuk; sajtért csak a holló tesz meg mindent.
FONTOSH!!!!

Frucsasz 2009.06.08. 14:45:46

Elvesztettem a fonalat...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.08. 14:49:39

@maincoon: Soha de soha nem tagadtuk, hogy mi vagyunk a Pocsay család:
Pocsay Egyéves, Pocsay Nelson, Pocsay Imre és Pocsay Imre, a DHL-től!

maincoon © 2009.06.08. 14:50:23

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): az irodába gyertek, mert különben ha otthonra mentek, akkor .... megharap a kutya, igen, erre gondoltam :))))))

@Impega: @☺ágica: :DDDD

maincoon © 2009.06.08. 14:52:05

@Nelson Mandula: istenem, de gyönyörűek lehettek így mind együtt!!! sajtért megverekedtetek már ma? kell a kaja a sok családtagnak! :DDDDD

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 14:52:46

@☺ágica: neM vagyok árulkodós!!! Iszom egy kávét...

Énbagoly 2009.06.08. 14:56:31

@É2I: Nem is tudtam, hogy a holló jól verekszik...

EÖ (törölt) 2009.06.08. 14:56:38

@Nelson Mandula: annyit pontosítanék, hogy én a sorrendben második Pocsay Imre vagyok! vagy hagyjam Nelson?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.08. 14:58:02

@maincoon: A kutya nem tud megharapni, mert az új nyári déháel páncélmodell lesz rajtunk. Azt különben sem tudjuk, hol dolgozol, de a házat felismerjük. Egy fekete corsa és egy kis piros pözsó parkol előtte szabálytalanul, a tetejére meg lavórt tettetek. Ez nyilván valami helyi babona lehet: tedd a lavórt a háztetőre és elkerülnek az ártó szellemek, vagy mittudomén.
Sajtot viszünk, ne vásárolj!

májgeriberi 2009.06.08. 14:58:02

A posztolót lehet-e már?

Ez megért egy posztot meg melót?
Inkább gondolkodni kéne!

Várd meg a hóvégi egyenleget, adj össze, vonjál ki, osszál, szorozzál ha bank lenyúlta kiderül, ha duplán utaltál örülj neki kevesebb rezsit kell utalnod a következő hónapban vagy kevesebb hitelt kell eztán visszautalni.
Olyan nem lehet hogy a lóvé köddé vált!
De fel kéne hívni azokat is ahova esetleg duplán fizettél!
Nem kétségbe kell esni nyomban!

É2I 2009.06.08. 14:58:07

@☺ágica:
Még énsenem láttam sajttal a hóna alatt hollót. Pedig figyelek.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.08. 14:59:51

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): ne idegesíts fel... tudod milyen hülyén nézünk ki, ha összeverekszünk!

É2I 2009.06.08. 15:02:00

@Énbagoly:
Pedig de, Brúsz Línél tanult. Csák Norrissz csiszolt a tudásán.

májgeriberi 2009.06.08. 15:02:11

OFF
a sajtos sztori az király, jót röhögtem, vazze kb 1000 Ft-ér eltaposták egymást az emberek!
Kíváncsi lennék mi foroghat ilyenkor az emberek agyában de nem ész az tuti!

hihetetlen..

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 15:05:30

@májgeriberi: és amikor a bolt előtt alszanak, csakhogy a másnapi akcióból jusson? Amerikában meg az a hülye esküvői ruha őrület! Mikor beszabadulnak a boltba és ölik egymást a ruhákért:)

Énbagoly 2009.06.08. 15:07:25

A mi városunkban is van PM. Állítólag itt is rendőrt kellett hívni. Én mással töltöttem a vasárnap estémet.

Tsabi 2009.06.08. 15:11:13

Csak erdeklodeskepp, ez itt mar a hetfoi poszt? Ha igen, akkor elsoooo! :) Nemtudom feltunt-e nektek, de ma meg egyetlen agyament offtopic posztot se kaptunk Szilytol. Ezuton is remelem, hogy jolvan, es csak ottragadt pecazni valahol.

maincoon © 2009.06.08. 15:12:45

@Nelson Mandula: hát ezt nem gondoltam volna, hogy így kiadod a magánéletem részleteit!! :DDDD éppen már csak a rendszámot kellett volna leírnod! :)
bár legalább sajtot nem kell vásárolnom! ;)
az előbb kutyát írtam??? férjet akartam :DDDD

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.08. 15:13:08

@Tsabi: rossz helyen jársz. Ez a szerdai negyedik poszt!

Énbagoly 2009.06.08. 15:13:33

@Tsabi: Szerintem szily tegnap este ivott. Vagy örömében, vagy bánatában. Ilyenkor mindig szegény gabriseszter dolgozik csak. ;-)

Impega 2009.06.08. 15:13:49

Mi regen a kenyerert alltunk sorba reggel 6-kor, mert reggel 8-ra mar nem volt egy deka se a varosban. De ez meg a kisdobosnyakkendoskorszakban volt.

Ui; sajtbol van a Hold

Frucsasz 2009.06.08. 15:21:44

Nem gondoltam volna, hogy hétfő délután, csúcsidőben valaha is ilyet teszek, de most mégis:

Marhahúslevest főztem, belefőztem egy erőspaprikát is, úgyhogy pont kellemesen csípős lett. A hús részéből meg ma délután vadast csinálok. Szigorúan tésztával, semmi zsemlegombóc.

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 15:26:50

@Frucsasz: hogy kell vadast csinálni? Azt nem tudok

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.08. 15:28:25

@maincoon: Velem lehet beszélni. Ha nem uszítod rám a férjedet én sem uszítom rá a feleségem. Megegyeztünk?
Ez amúgy az a férjed, akiről egyszer mesélted, hogy egy vízvezetékszerelő ki akarta venni a golyóit, hogy ne legyen büdös? :D (Jajj, véletlenül nem emeltem ki semmit.)

maincoon © 2009.06.08. 15:34:40

@Nelson Mandula: :DDDDDDDDDDD
igen, az első férjem :))))) ez az, akinek hiába mondom, hogy cseréltesse ki a golyókat gumira, mert a jelenlegi fémek nagyon csattognak. ha kiveszik bármelyiket is, akkor lesz büdös!! :DDDD
részleteiben ezt írtad Te is, csak a sorrend, drága barátom, a sorrend!!!!! :DDDDDDD

staropramen 2009.06.08. 15:37:38

Frucsasz 2009.06.08. 15:21:44
A vadas zsemlegombóc nélkül olyan mint a brassói fokhagymamártással!

Frucsasz 2009.06.08. 15:45:20

@☺ágica: Hát, nem a legjobb embert kérdezed, mert én szerintem teljesen másképp szoktam, mint mások. TEhát ez NEM original vadas recept. Én ugyanis utálom a főtt húst a húslevesben, a vadast viszont imádom, így a már megfőtt húst szoktam felhasználni. Ez azért előnyös, mert nem kell 2-3 órán át párolni.
Fogom a főtt húst, feldarabolom vékony csíkokra (de lehet nagyobb szeletekre is, kinek mi tetszik). Olajban kicsit megpirítom, nem kell sok idő. Pár perc után felöntöm annyi levessel, amennyi ellepi, és ebben párolom tovább.
A húslevesben főtt hagymát illetve szintén a húslevesben főtt 3-4 sárgarépát, összepürésítek (ált. turmixgépben, aminek megvan a kése is, és nem barna a nyele), ezt hozzáöntöm a húshoz. Teszek még hozzá cukrot, citromlevet, mustárt, (sót és borsot csak ritkán kell, és keveset, mert a húslevesbe már tettem),babérlevelet, és a legvégén, de csak a legvégén tejfölt.
Nagy előnye, hogy liszt nélkül készül, szemben a többi vadas-recepttel.
Persze lehet csinálni liszttel is, akkor a tejföllel elkevered a lisztet, és a keveréket a legvégén hozzáadod a többihez, egyet forralsz rajta és kész.

Frucsasz 2009.06.08. 15:47:47

@staropramen: nem tehetek róla ,nekem a zsemlegombóc nem tartozik a fogyasztható táplálékok halmazába... Próbáltam, nem megy...

Smacika 2009.06.08. 15:54:45

Ezt eldaszta a kedves ügyfél.És még hisztizik.
De nem az a baj, hanem az, hogy a szomszédban döglenek a tyukok.

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 15:55:07

@Frucsasz: köszi, otthon kipróbálom:) Most nincsenek megfelelő kellékeim:)

Frucsasz 2009.06.08. 16:02:35

@☺ágica: De figyelmeztetlek, ez nem oridzsi vadas :)

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 16:11:17

@Frucsasz: nagy kaland:) Ha ízlik, akkor rendben van:)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.08. 16:14:06

@Frucsasz: de majdnem korrekt. a vadasba egyéb leveszöldségek is beleturmixolandók (fehérrépa, zeller).
Ezeket én beleteszem, de a sárgarépánál kisebb arányban. Hogy rántással, habarással vagy csak simán tejfölözve készül, az már tényleg ízlés kérdése. Lényeg, hogy kellemes pikáns íz legyen a végeredmény. Ha a zsemlegombóc nem megy, próbáld krumpligombóccal!

Frucsasz 2009.06.08. 16:16:57

@Nelson Mandula: Jah, igen, azt kihagytam, hogy az eredetiben vannak egyéb zöldségek. De én nem szeressem se a fehérrépát, se a zellert (na, azt pláne nem), ezért kihagyom őket. Mivel egyébként a húslevesbe belefőzöm őket, ezért az ízük közvetve belekerül a vadasba is, és nekem annyi pont elég.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.08. 16:25:40

@Frucsasz: amúgy én sem szeretem ezeket, húslevesben sem eszem, a fehérrépát még csak, nade a zellert... brrrrrr! De a vadasba azért teszek keveset. Zellerből csak egy egész picit.

Minnyá jön tejbegríz, oszt kapunk!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.08. 16:33:31

Épp akartam jelezni, h a naptáramban még nem értem el sem "selymesszőrű tejbegríz" sem "zoku" nevű kommentelőket, legyetek óvatosak az offolással...

Frucsasz 2009.06.08. 16:35:38

De itt jegyzem meg halkan, hogy én egyébként nem tudok főzni...

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 16:36:42

@Sün‼: vedd őket előre:)

Egyiküktől a kedvenc kommentem: "böff..."

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.08. 16:41:52

@☺ágica: Igyexem, igyexem, de má nem birom ezt az iramot... Lehet, h örexem is?

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 16:45:22

@Sün‼: nem tudsz társakat toborozni? Esetleg élethű műsünöket is bevethetsz:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.08. 16:51:37

@☺ágica: Szóltam már a kiccsaládnak, de az asszony igen húzódozik. Azt mondja, fél, h beszorul... A gyerekek meg még nincsenek bevethető korban.

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 16:54:25

@Sün‼: nem is nőknek, meg gyerekeknek való meló ez

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.08. 16:59:08

@☺ágica: A Tarda blogon láttam egy kollégát a minap "ssüni" névvel. Talán ő hadrafogható. Majd megérdeklődöm a dolgot.

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 17:01:42

@Sün‼: megnyugtató, hogy ilyen lelkiismeretes vagy:)

kötsög 2009.06.08. 17:10:35

ez már a hétvégi post?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 17:58:29

en nem tudom mikor otthon eltem vettunk ha havonta 10 deka trappistat melegszendora oszt jol van
sajtnemzet vagyunk
meg szaunazos
meg uduleses
en meg itt csak melozok melozok
most is jo ha van 10 deka olyan lapkas a huttobe

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 18:04:52

uh Pragaban egyszer olyan vadast ettem azzal az izevel aminek most nem jut eszembe a neve a Svejk sorozoben
barataim azota is emlegetem
amugy Pragat is
nekem sokkal elhetobbnek tunt mint Pest
sot Kentuckynal is az

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.08. 18:15:58

"agy az e-bank felület nem tökéletes, akkor sincs visszamenőleges turkálás az ügyfél tranzakcióiban, hanem minimum tájékoztatás, sűrű bocsánatkérés és korrekciós tételek lekönyvelése lenne a logikus és szabályos eljárás!"

Hát, a fene tudja, szerintem itt a postoló nézett be valamit.
Ha egy banki rendszer ilyet csinálna, onnan menekülnének az ügyfelek ha kiderülne. Így nem csinálnak ilyet.

É2I 2009.06.08. 18:23:16

@☺ágica:
Van Dámot bármelyik holló leveri. Ezek úgy jönnek világra, hogy bele van kódolva a tojáshéjjba amit Van Dám tud.
Pincérkedés, verekedés, filmen szépfiúskodás, ikreknek levés, stb.

De persze Brendon Lí is tanítotott egy kicsit, aztán ő meg holló lett, mer hát ugye az úgy illik, a keleti filozófiában.
Sajnos ő senem veri már le a kötshögöket. ;( RIP

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 18:48:59

@jesszumpepi:
yes yes yes!!!!!!!!!
hat az valami fantasztikus volt
se elotte se utan nem ettem olyat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 18:50:24

mar olyan jot, mint ott
knedlibol

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.08. 19:22:52

@jesszumpepi: Engem is érdekel Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike)linkje. Tudjátok, a naptáramba mindent rögzítenem kell, hátha hinak valahova melózni.

jesszumpepi (törölt) 2009.06.08. 19:35:01

@hagyma:

Próbáltam itthon,Magyarországon knédlit főzni.

Vagy 10 évvel ezelőtt kaptam knédliport,abból jó lett.De azóta nem találok olyan port.

A hagyományos cseh receptet is kipróbáltam,akkor nem sikerült olyan jól.

Prágában is ettem knédlit.

Nagyon régen,még a múlt évezred 1980-as éveiben.

É2I 2009.06.08. 19:45:26

Azt kell mondjam a knédli szótól is kinő a szemgolyómon a szőr. Pedig errefele még nyomatják a brindzát is, a másik antikedvencemet is.

.lll. 2009.06.08. 19:47:55

én nem tudom mi az a knédli,de busafejből biztos lehet csináni

a bankügyekhez nem értek/hogy releváns legyek/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 19:52:39

@jesszumpepi:
en emlekszem a porra nekem abbol se sikerult
aztan le is szoktam rola
@É2I:

a brindza nem tudom mi, de a knedlit en is komoly fenntartasokkal fogadtamaz elso falatig
isteni
mondjuk en mar annyifele eltem, hogy azt hiszem kutyan es macskan kivul ettem mindent
bar ez se tuti
itt a sarkon van egy vietnami etterem....

jesszumpepi (törölt) 2009.06.08. 20:03:45

A brindza juhtúró.

Egye,akinek 6 anyja van!

jesszumpepi (törölt) 2009.06.08. 20:05:12

@hagyma:

Csótányi is ettél,meg sült hernyót?

Patkánykölyköt mézben eltéve?


Birkaszemet?

Jakvajas teát ittál?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.08. 20:09:29

@hagyma:
@jesszumpepi:

jelentem szlovákiában és csehországban is minden közértben kapható nyers, előrecsomagolt knédli, amit otthon már csak gőzölni kell. Ki van próbálva, megjárja. (Mondjuk ez hagymát annyira nem érinti, csak mint info.) A sokáig elállók nem túl jók, meg a gyanúsan olcsók sem. Van olyan ami kb 1 hétig használható fel, azok a tutik. Pont olyan, mint egy prágai kiskocsmában... hmmmm.

.lll. 2009.06.08. 20:12:46

@jesszumpepi:

a júhturós puliszka királyság!

.lll. 2009.06.08. 20:14:38

@jesszumpepi:
igaz én dirrekte az esztenáról szerzem be a júhsajtot, magam őrölöm le, sózom és gyúrom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 20:15:12

@jesszumpepi:
a juhturos sztrapacska az isteni

most en olyan kulturkorben fogyasztott etelekrol beszeltem nem a Pillangorol, meg ilyenek
igen
mas a kolbasz nemetorszagban angliaban otthon es itt
es maraz ittenit is szeretem
@Nelson Mandula:

hat nem hiszem hogy valaha is elofordulok arrafele
de ha igen en valami jo vendegloben fogok knedlit zabalni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 20:16:39

@lófő:
na meg egy secnir es ofelia
megorulok
ezek mindent maguk csinalnak

.lll. 2009.06.08. 20:19:16

@hagyma:
itt még dívik a self made man stíl:)

É2I 2009.06.08. 20:38:31

Nos én most házikolbászt nyomtam erős paprikávál, lágykenyérrel. :DDD Ahh háború lesz estére.

Viszont ettem már gekkót, kenguru farkat, már ami at intrensting kategóriába tartozik (nekem). (A tengeri herkenytyűk nem számítanak, azokból sokféle megfordult a szájszervemben. Ja csak lefele, visszafele nem :)

.lll. 2009.06.08. 21:02:20

bezzeg busafejlevest egyik se evett júhtúros knédlivel

É2I 2009.06.08. 21:09:34

@lófő:
Dede, csak sütöttem hozzá még elszáradt görény fület, ugyanis azzal a legfinomabb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.08. 21:25:57

@É2I: Dumáltok itt kajákról, nekem meg görcsöl a gyomrom mint állat :(

Lehet tegnap éjjel nem kellett volna annyi fájdalomcsillapítót megenni :(

É2I 2009.06.08. 21:49:27

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
Ahh, az gáz. De a gyomrod nem a fájdalomcsillapítótól fáj.
Próbáld meg egy kis szódabikarbónával, max kv-s kanál, meg két deci víz.
Bár, ha ég is a gyomrod akkor hagyd, akkor talán széntabletta. De nem osztok többet, mert könnyebb mellé lőni, mint akárcsak eltalálni a céltáblát. ;(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.08. 21:53:17

@É2I: Pontosan. Gyógyszertárban barátnőmnek is azt mondták hogy tuti nem a fájdalomcsillapítótól.
No-spa, aztán meglátjuk.

Amúgy ma tök jó nap van, du. kinyírtam az automata biztosítékot is, persze e-on plombás, mondjuk viszonylag gyorsan (6 óra alatt) kijöttek, kicserélték...

A vicc az hogy mi nyírta ki? PC tápot javítottam, szórakoztam vele, és amikor már össze volt rakva, kihúztam a kanócot belőle, akkor halt meg az automata (mondjuk vagy 40 éves megvolt az is).

É2I 2009.06.08. 22:01:39

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
Na az érdekes, de valszeg elöregedett. De 40 éves? Az soknak tűnik.
Viszont a hat óra..., hát szerencséd volt :)

É2I 2009.06.08. 22:12:14

@É2I:
Bocs, valamiért nem lett jaó!
Nem akartam eztet ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.08. 22:20:34

@É2I: Ja, elírtam. 30. 79-es dátum van rajta :-O

Meg vagyok lepődve hogy eddig működött.


Mondjuk tegnapelőtt a melóhelyemen vágott meg egy PC táp :D Ott mondjuk én voltam a béna.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 22:24:26

@É2I:
na es az amerikaiak a hulyek ugye
megolik egymast a szar trappistaert, emit nem is esznek de olcso
hihhetetlen
ezek a figurak a kepen amit lattam eletuben nem ettek vasarnap rantott sajtot vagy melegszendvicset minden nap
de ocso
nem a bolt a hibas jelen esetben

É2I 2009.06.08. 22:29:24

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
Ahh, nem semmi az sem ;)

@hagyma:
Ki mondta? Van itthon is hüLYe elég.
Csak szomorú ;( Kb. 300 jómagyar forintért tiporják egymást. Hát tényleg elbontották a kerítést.
Köszönjük magyar bálint!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.08. 22:41:12

@hagyma: Sajtért én sem ölnék. Utálom a sajtot. Kivéve pizzán, makarónin.

Amúgy meg nem a sajt hozta ki az állatot, hanem az "AKCIÓ" felirat.

Csomó embernek csak az kell hogy valami olcsó legyen, mindegy hogy kell-e neki.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 23:05:43

@É2I:
mindenki szerint itt csak hulyek elnek ne tudd mar
es itt is tolonganak ha van valami komoly
de sajtert???????????
bar ha 8 millio templomegere orszaga lettunk akkor ertem
@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:

hat ez a vicc
olyan erzesem volt mint mikor a haboruban, utana, lisztet vagy kenyeret osztottak
/filmekbol tudom, akkor meg nem eltem/

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.08. 23:11:35

@hagyma: Ez akkor kezdősött, de mostanában jóléti társadalom van vagy mi a fene.

Az volt a csúnya mikor a Media Markt vagy mi a halál előtt sátoroztak az eberek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 02:01:34

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
en is lattam mar itt alvo embereket a bolt elott, mert kijott a playstation pl vagy mi
de a fiam is kepes volt elmenni a kill bill 2-ert ejjel 3-kor mert akkor kezdtek arusitani
de rohadt trapistaert
merha meg szalonna vagy toportyu, vagdalthus akarmi
na OK

Manyizga (törölt) 2009.06.10. 07:41:34

Nahát. Pont így jártam én is, mint Alvógombóc. Én szépen kinyomtattam a dupla utalásról a webbankon keresztül lekérdezett számlaforgalmi egyenleget, ahol látszott, hogy tényleg kétszer utalták el. Azonnal betrappoltam a legközelebbi KHB fiókba, és megkérdeztem az ügyintézőt, hogy ugyan, nézze már meg, hogy milyen utalásaim vannak beállítva a rendszerben. Erre ő szépen visszaigazolta, hogy minden oké. Rákérdeztem, hogy ugye minden rendszeres utalásom csak egyszer teljesül egy hónapban? Válasz: igen. Erre elővettem a kinyomtatott számlaforgalmi egyenleget és megkérdeztem, hogy miért teljesült mégiscsak kétszer az egyik? :)
10 perc telefonálgatás után (nem ért el senkit), hátrament valami irodába, majd visszajött, hogy igazam van, ezt kivizsgálják. És el akart hajtani, hogy majd rendeződik. Én meg leadtam írásban a dolgot, kérve a kivizsgálást.
Másnapra a téves tranzakció törlődött. (Még jó, hogy kinyomtattam előző napon!) Két hét múlva pedig felhívott az ügyintéző és hablatyolt arról, hogy mit kéne tennem, meg mi okozta a problémát, szerintük. (persze én vagyok a hibás! :) )
"Sajnos" erről a telefonbeszélgetésről van felvételem... :)
süti beállítások módosítása