Tékozló Homár

A Szerencsejáték Zrt-nél nincs hosszabbítás

2009.07.10. 08:05 | ge | 248 komment

Tippmixer kiakadt azon, hogy a Szerencsejáték Zrt. nem vette figyelembe, hogy az általa fogadott meccs eredménye a hosszabbításban változott, így az nem egyezik a Szerencsejáték által közölttel. Hosszú levelezés az ügyintézővel alább.

Hello Homár,

az alábbi levelezést én folytattam ma a Szerencsejáték Zrt.- vel, persze a végén kiderült, hogy én vagyok a hülye, amiért azt hittem, egy meccs addig tart, amíg le nem fújják, de most megosztom mindenkivel a nagy titkot: a Szerencsejáték Zrt. nem bíró, nála nincs hosszabbítás.

Időközben a Szerencsejáték Felügyeletet is belevontam az ügybe, a Szerencsejáték Zrt. munkatársa pechjére 5 perccel később küldte a ~2 órája várt levelet levelet, amelyben fény vetül arra, hogy "az eredményt a kimenetel megállapítása szempontjából az SzZrt. akkor is véglegesnek tekinti, ha utólagosan a fogadási esemény eredménye ellen óvást nyújtanak be, vagy ha ezt késıbb megváltoztatják, vagy esetleg meg is semmisítik." - amiből egyenesen következik, hogy a fogadónak a büdös életben nem lehet igaza velük szemben.

Levelezés alább.

üdv,

tippmixer



Forwarded conversation
Subject: Panasztétel
------------------------

From: tippmix tippmix <>
Date: 2009/7/9
To: internet@szerencsejatek.hu


Tisztelt Szerencsejáték Zrt!

Tisztelt Ügyintéző!

Szeretném jelezni, hogy az Önök által a ezen az oldalon jelzett 182 Maribor - Interbloc labdarúgás 2-2 D 3.25 végeredménye ismereteim szerint helytelen.

Feltételezésemet a Maribor hivatalos oldalán található információra alapozom: http://www.nkmaribor.com/

Mivel a mérkőzésre fogadtam, azonban a Szerencsejáték Zrt. helytelen eredményközlése miatt nem jutok a nyereményemhez, ezért kérem az ügy felülvizsgálatát és szíves visszajelzésüket.

Köszönettel,


----------
Feladó: <@szerencsejatek.hu>
Dátum: 2009. július 9. 12:57
Címzett: @gmail.com


Tisztelt Fogadó!
 
A végeredmény valóban 3-2, azonban a mérkőzés végeredménye a hosszabbításban született meg.
A jelenleg hatályos TippMix Részvételi Szabályzat (http://www.szerencsejatek.hu/index.php?action=tippmix&art=szab) értelmében az eredményközléskor a rendes játékidőben (90 perc) elért eredmény számít hivatalosnak.
 
Akkor azonban még 2-2 volt a mérkőzés állása.
Ha mérkőzés végkimenetelére kívánt volna fogadni, akkor a "ki nyeri a kupát" fogadási ajánlatra kellett volna fogadni (185 esemény).
 
Üdvözlettel

----------

From: tippmix tippmix [@gmail.com]
Sent: Thursday, July 09, 2009 12:33 PM
To: Internet
Subject: Panasztétel

Tisztelt Szerencsejáték Zrt!

Tisztelt Ügyintézõ!

Mivel a mérkõzésre fogadtam, azonban a Szerencsejáték Zrt. helytelen eredményközlése miatt nem jutok a nyereményemhez, ezért kérem az ügy felülvizsgálatát és szíves visszajelzésüket.

Köszönettel,

----------
Feladó: tippmix tippmix <@gmail.com>
Dátum: 2009. július 9. 13:21
Címzett: @szerencsejatek.hu


Tisztelt !

Köszönöm válaszát.

Az Ön által leírt szabályzatot áttanulmányoztam, és ott a következő ide vonatkozó részt találtam:

5.§ A fogadási eseményekkel kapcsolatos szabályok

(12) Az SzZrt. a fogadási esemény kimenetelét a fogadási esemény időtartamán belül bármely időponthoz kötheti (pl.: a 90 perces labdarúgó mérkőzés bármelyik, előre meghatározott időpontjáig bekövetkezett eredményét tekinti kimenetelnek), ha ezt a fogadási ajánlatban közzéteszi.

Szeretném kiemelni, hogy én nem a mérkőzés különféle kimeneteleire tettem meg a tétemet (ki rúgja az első gólt, mi lesz a félidő állása, stb, stb.), hanem a kiírt mérkőzés végeredményére, amely az Ön által is elismert 3-2-es állás.

Aláhúzandó, hogy a 12. pont értelmében az Ön által felhozott rendes játékidő, azaz jelen esetben a 90 perc is kizárólag akkor számít hivatalosnak, amennyiben a Szerencsejáték Zrt. ezt "a fogadási ajánlatban közzéteszi." Mivel a fogadási ajánlatban nem volt erre vonatkozóan semmiféle utalás, így azt hiszem, joggal gondolhatom, hogy egy olyan eseményre való fogadásnál, amelyhez a csapatok nevén kívül nincs kiegészítő információ hozzáfűzve (jelen esetben, hogy a mérkőzésnek kizárólag a rendes játékidejét veszik alapul az eredmény meghatározásánál, figyelmen kívül hagyva a játékhoz tartozó, hosszabítási időben született eredményeket), a játékidő teljes hosszában elért eredményt kell figyelembe venni.

Válaszát a fentiek alapján nem tudom elfogadni, úgy gondolom, hogy a Szerencsejáték Zrt. ezen magatartása kimeríti a tisztességtelen piaci magatartás fogalmát. Amennyiben a kiírt eredményt nem módosítják, a Szerencsejáték Felügyelethez fordulok panaszommal.

Üdvözlettel,

----------
Feladó: tippmix tippmix <@gmail.com>
Dátum: 2009. július 9. 15:11
Címzett: szef@apeh.gov.hu


Tisztelt Szerencsejáték Felügyelet!

Tisztelt Ügyintéző!

A következő ügyben fordulok Önökhöz: a Szerencsejáték Zrt.-vel kialakult véleménykülönbséget nem sikerült az érintettel rendezni, mivel első megkeresésemre bár gyorsan, de nem érdembem, második megkeresésemre pedig e pillanatig egyáltalán nem reagáltak.

Nem tudom, hogy az Önök hatáskörébe tartozik-e a lenti levelekből kibontakozó ügy, vagy a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséget kell megkeresnem vele, mindenesetre kérem, válaszlevelükben szíveskedjenek tájékoztatást nyújtani számomra a további teendőkről.

Segítségüket előre is köszönöm!

Feladó:  <@szerencsejatek.hu>
Dátum: 2009. július 9. 15:19
Címzett: @gmail.com


Tisztelt Fogadó!
 
A TippMix Részvételi Szabályzat ezen pontja alapján történik az eredményhirdetés:

(9) Az SzZrt. a fogadási ajánlatba felvett valamennyi fogadási esemény esetében az adott esemény szervezıje szerint megállapított, a fogadási esemény alapjául szolgáló sportesemény helyszínén, a pályán elért, a rendes játékidı végén kialakult eredményt tekinti hivatalosnak. Ezt az eredményt a kimenetel megállapítása szempontjából az SzZrt. akkor is véglegesnek tekinti, ha utólagosan a fogadási esemény eredménye ellen óvást nyújtanak be, vagy ha ezt késıbb megváltoztatják, vagy esetleg meg is semmisítik.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.10. 08:06:41

én is tippmixelek

nagyon kevés sikerrel

bár igyekszünk

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.10. 08:08:17

és ott is lottózom meg kenózom meg skandizom

tök jó

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.10. 08:15:39

a hosszabbítás az miért nem rendes játékidő??

a meccs addig tart, amíg a bíróspori le nem fújja a meccset. nem a félidőt, hanem a meccset.

az óvásnál megértem, de a hosszabbítás miatti köcsögölés az tényleg köcsögölés

.lll. 2009.07.10. 08:16:59

már megint meghökkenek

Saci Pererê 2009.07.10. 08:17:19

na ezért sem szabad a járt utat járatlanért elhagyni...

gftamas 2009.07.10. 08:17:33

Szerencsejáték Zrt monnyon le!

ugyhogy 2009.07.10. 08:18:48

Ha figyelembe vennek a hosszabbitast, akkor nem szulethetne "x" eredmeny, tehat 1:3 helyett 1:2 lenne az eselye, hogy a fogado vakon eltalalja az eredmenyt...

Saci Pererê 2009.07.10. 08:20:08

@lófő: mi a busafejre szoktunk fogadást kötni, mikor előkerül egy régi darab a spájz mélyéről:
a Pöttyös busa szorzója: 1,2
A fehér busa szorzója: 0,78


MÁS!

Nem tud valaki ajánlani egy magyar-nyelv - macskanyelv szakos tanárt? Nem baj, ha nőnemű.
Előre is köszönöm.

CBF 2009.07.10. 08:24:14

Tippmixer barátunk egy kezdő fogadó lehet, sajna jelen esetben a szolgáltatónak van igaza...

esef 2009.07.10. 08:24:19

Nem értem mi a gond. A Tippmix szabályzatban világosan benne van, hogy a hosszabbítás nem számít bele. Ez így volt már 10 éve is amikor még én is játszottam...

Hülye posztíró, tetszett volna elolvasni az apróbetűs részt!

Saci Pererê 2009.07.10. 08:27:31

@esef: Egyszer szarvason vettem egy kávéfőzőt, de a hosszabbító nem volt benne az árban.
Azt mondta az eladó, hogy az üzletszabályzat szerint a hosszabbító nem számít bele az árba.

Saci Pererê 2009.07.10. 08:28:33

Én már a paradicsomlevesben is megkeresem az apró betűs tésztákat, nehogy lemaradjak valami fontos infóról.


@lófő: a nem nőnemű, sőt!

Zéerté 2009.07.10. 08:28:57

A Szerencsejáték Zrt.-nek van teljesen igaza,amióta van fogadóiroda így működik, van 3 esélyes fogadás 90 percre és van 2 esélyes fogadás kizárólag 2.0 alatti szorzókkal továbbjutókra ha olyan meccsről van szó. De azért ő bepróbálkozott:)

Impega 2009.07.10. 08:31:46

"Én már a paradicsomlevesben is megkeresem az apró betűs tésztákat, nehogy lemaradjak valami fontos infóról."
:DDD

Amugy X

Der Beste 2009.07.10. 08:33:09

A posztoló a hülye.

Amióta van tippmix, azóta nem veszik figyelembe a hosszabbítást, vagy a tizenyegyeseket.
S világosan le is van írva, a 90 perc letelte uzáni eredmény a mérvadó.

Secnir 2009.07.10. 08:34:25

tippmixer:
szerintem gondold azt, hogy ez volt az utolsó tipped a szernecsejáték zrtnél (mijazazzrtÉ)
bwin. ott nem gecóznak. még 3 perccel a lefújás előtt is lehet fogadni.
egyszer mondjuk buktam is a geci milan miatt egy tízest, amikor a 87. percben még 2:1 volt, és aztán 3 perc alatt rúgtak 2 gólt, és megfordították meccset :(

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.07.10. 08:35:29

"5 perccel később küldte a ~2 órája várt levelet"

A kis türelmetlen.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2009.07.10. 08:38:37

Homár, szerintem rohadt gyorsan adj másik posztot, mert kivégzik a poszt iróját :D

maincoon © 2009.07.10. 08:41:08

@Impega: hogy van a fejed a 'mai napon'?? ;))

Frucsasz 2009.07.10. 09:00:12

Pálinkás szép jó reggelt! Ez egy csodás nap kezdete, és még csak 9 óra van. Ma ünneplünk!
Lehet fogadásokat kötni, az este sörbajnoka, az este sz@rvicc-bajnoka, valamint az este ropikirálya címre. Hogy mikor fújom le a versenyt, azt majd utólag eldöntöm, a kialakult végeredmény alapján.
De utólag óvni nem lehet.

EnZsolt 2009.07.10. 09:01:38

Tippmixer, Tippmixer, te szopni jársz ide?

2009.07.10. 09:03:12

Na ne!
Eredmény csak egy van, amit majd a meccs lefújásakor a jegyzőkönyvbe bekönyvelnek.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 09:04:25

szerintem egy kis ragasztóval lehetne rögzíteni a hosszabbítást a rendes játékidőhöz.

Impega 2009.07.10. 09:05:03

@maincoon: Szia Maincoo,! Koszonom kedresed, mar jol van. Csak egy kis puffadas van a szemem folott. Tegnap leleptem hamarabb, mert azt hittem szethasad a fejem. De vegul csak nem :)

2009.07.10. 09:05:22

Egyébként pedig meg kell tanulni olvasni:
"A jelenleg hatályos TippMix Részvételi Szabályzat (www.szerencsejatek.hu/index.php?action=tippmix&art=szab) értelmében az eredményközléskor a rendes játékidőben (90 perc) elért eredmény számít hivatalosnak."
- tehát a szabály: a rendes játékidő eredménye.

2009.07.10. 09:07:26

Meg kell tanulni olvasni:
"
A jelenleg hatályos TippMix Részvételi Szabályzat (www.szerencsejatek.hu/index.php?action=tippmix&art=szab) értelmében az eredményközléskor a rendes játékidőben (90 perc) elért eredmény számít hivatalosnak.
"
Ez van, figyelne kellene, nem reklamálni és égni fölöslegesen.

Ofélia . 2009.07.10. 09:08:04

Most akkor mi van???

Rendesen le vagyon írva, hogy a rendes játékidő!!! nem értem a felháborodást:))

Ofélia . 2009.07.10. 09:10:58

A múlkor nem váltották fel a 42-ezresemet(infáció+áfa miatt 42)

Na megyek reklamálni a nemzeti bankba:D

májgeriberi 2009.07.10. 09:15:02

a szerencsjáték zrt állami-e?

igen?

csodálkozol-e?

torma99 2009.07.10. 09:15:40

Nah szóval kedves posztoló itt te vagy a butuska mert ha arra fogadtál , h a meccsnek mi lesz a végeredménye az bizony X. Akkor nyerhettél volna ha a lentebbi ki nyeri a kupára teszed meg a maribort..
Ez az összes fogadási oldalon (bwin, interwetten, stbstbstb) és amióta világ a világ így van.

torma99 2009.07.10. 09:16:55

@torma99: így ez a poszt a homárra is rossz fényt vet...na mind1

punpa 2009.07.10. 09:18:04

Tippmixer a hét lúzere.
De mi az a Zrt?

anarcho78 2009.07.10. 09:22:03

hát de menjem már a ku anyjába a szerencsdejáték zrt. mi az, hogy 90 perc? és ha vmelyik csapat a 90:02-ben lövi a győztes gólt, az már nem számít?

az ilyen cégeket kéne a faxba eltörölni a föld színéről, a támogatásukra felesküdött politikusi réteggel egyetemben.

posztírónak igaza volt, aki őt basztatja, az megy egy hülye féreg. pont.

torma99 2009.07.10. 09:27:45

@anarcho78:nincs igazad, 90:02 az még beleszámítana a háromesélyesbe egészen addig míg nincs lefújva a második félidő. Itt egy olyan hosszabbításról van szó, ami igazi hosszabbítás. Bíró spori lefújja a meccset, csapatok maradnak a gyepen, 15 perc nyújtás lazítás és utána arany/ezüst gólig megy a meccs, vagy 11-esekkel döntik el, ha ebbe a fázisba jut a mérkőzés a háromesélyes fogadás egyértelműen X (mivel itt egyfordulós kupadöntőről van szó) ( ha oda visszavágós akkor lehet más is, mondjuk mindkét csapat hazai pályáján győz, így a második meccs háromesélyese hazai ,de van hosszabbítás, amit a vendég csapat is megnyerhet, ezüst góllal lehet akár 3 góllal is.)

garnéla mák 2009.07.10. 09:42:29

"Ezt az eredményt a kimenetel megállapítása szempontjából az SzZrt. akkor is véglegesnek tekinti, ha utólagosan a fogadási esemény eredménye ellen óvást nyújtanak be, vagy ha ezt késıbb megváltoztatják, vagy esetleg meg is semmisítik"
szerintem ez a meccsre vonatkozik és nem a fogadásra. bár nem teljesen egyértelmű a megfogalmazás.

Szódás Lova 2009.07.10. 09:48:29

Minden szerencsejáték hülyeadó. Fizesse, aki akarja. Én soha, semmilyen körülmények között nem.

esef 2009.07.10. 09:53:37

@Saci Pererê:
Vigyázz, mert elverlek baccpapuccsal, de előtte még írok pár kommentet a Palkovicsné laptopján. ÉrtED-E?

Der Beste 2009.07.10. 09:54:36

@anarcho78: Azt gondolom, te sem a focihoz, sem a tippmixhez nem értesz.

Calogero 2009.07.10. 10:02:48

Hülyeségen lovagolsz, a szerencsejáték zrt-nek van egyértelműen igaza. Ha ennyire kell a pénz, ne fogadj.. inkább menj el dolgozni

tippmixer1 2009.07.10. 10:03:48

igen, valóban én voltam a hülye. én voltam a hülye, hogy elhittem, hogy a szerencsejáték zrt. van annyira korrekt, hogy nem apróbetűs kifogásokkal próbál meg kibújni a fizetés alól. én voltam a hülye, mert elhittem, hogy van annyira európai a cég, hogy nem fárasztja a fogadóit azzal, hogy azoknak el kelljen olvasniuk egy X oldalas szabályzatot, pontról pontra átrágva, hogy vajon miért mentesíti őket a nyeremény kifizetése alól, ha a meccs végére nem az összes fűszál áll 90 fokban. én voltam a hülye, mert kölyökként elhittem az öreg sporik mondását, miszerint "minden meccs addig tart, amíg le nem fújják."

igen, én voltam a hülye, mert az szrt szabályzatában világosan benne van, hogy ők 90 percet vesznek figyelembe, akkor is, ha a meccs 120 percig tart, én pedig - a naiv ügyfél - nem olvastam el ezt a szabályzatot, nem tudtam.

és igen, végül, én voltam a hülye, mert egy balkáni ország balkáni cégére bíztam a pénzem jóhiszeműen.

Bubu80 2009.07.10. 10:08:38

Na most azt is fontos lenne tudni, hogy ráadásról vagy hosszabbitásról van szó! A ráadás az még a rendes meccshez tartozik,pár perc ráadás a sérülések, szinészkedések okozta holtidő miatt, a hosszabbitás az már a 2x15 percet jelenti, ha igy értelmezzük a postolónak nincs igaza és ajánlom neki a szabálykönyvet és a szavak pontos értelmezését!

torma99 2009.07.10. 10:09:47

@tippmixer1: de bazz nagyon el vagy tévedve!!! és a meccs alapból nem 120 percig tart(simán lehetett volna 5-0 a rendesben). Komolyan ez már fáj minden hozzáértőnek.
Miattad ülnek droiddá alacsonyodott üszesek minden cégnél és nem törődnek a valódi problémákkal, mert tele van Mo. hangoskodókkal akik megszívták és nem tudják elfogadni, hogy veszítettek.
Tanulj meg fogadni már végre. Egy angol fogadóirodánál legalább a szekuritis levert volna két pofont, de neked kell a homár, hogy leégesd magad a sárga földig.

EnZsolt 2009.07.10. 10:10:52

@anarcho78: fail

@tippmixer1: és szerinted mégis mi a fasírozottért lehet döntetlenre fogadni egy olyan meccsre, ami biztos, hogy eldől?

tippmixer1 2009.07.10. 10:20:45

fiúklányok, fel tudjátok dolgozni azt a tényt, h _nem_tudtam_, hogy az szrt 90 percet számol? nem gondoltam volna, igen, igen, én vagyok a hülye, ezt már tudjuk régóta, lapozzunk, és próbáljátok megérteni: nem a szabályzatot olvasgattam, hanem rendes naiv ügyfélhez méltóan azt hittem, van egy meccs, annak van hosszabbítása, ad absurdum még extra time is, és az elejétől a végéig, a kezdő sípszótól a lefújó sípszóig az egy darab meccsnek számít, amire lehet fogadni. igen, ezt hittem, köszönöm szépen a kedves mindentudó ősfogadók zseniális szakértelmét, akik bizonyára még soha életükben nem tévedtek semmiben, a józan logikájukat sosem írta felül valamilyen szabály.

Okádó Mikádó 2009.07.10. 10:24:59

Azt meg szabad tudni, hogy ha elfogadták volna az eredményed mennyit nyertél volna?

Impega 2009.07.10. 10:26:37

@tippmixer1: En megertelek, ne aggodj! Tenyleg nagy szrragok,. Egy meccsnek akkor van vege, mikor a birobacsi aszongya, es nem akkor maikor a 90 perc lejar. A szabalyzatuk egy mocskos fereg szabalyzat.

tippmixer1 2009.07.10. 10:28:06

@Okádó Mikádó: meg szabadna, 40 ezret. nem egy nagy összeg, de nekem 2-3 emilt megért. az, h ide is kikerült, első felindulásomban történt, most már nem hiszem, h elküldeném, és nem csak azért, mert - a szabályzat szerint - nincs igazam.

torma99 2009.07.10. 10:28:57

@tippmixer1: nem kell szabályzatot olvasni csak 1 focimeccset megnézni.
Az extra time az hozzátartozik a 90 perchez, az over time a hosszabbítás a 2*15 perc. Sajnos az uefa és a fifa, valamint aki írta a közvetítések szg-s progiját sem értett hozzá és extra time-ként szerepel kb 10-15 éve a 2*15 perc is, pedig így egyértelműsíteni lehetne ahogy usában nba,nfl,nhl-ben teszik.
Egyébként te is érzed szerintem, hogy aki válaszolt neked a szj zrt nevében, ő is annyit ért hozzá, hogy... Első körben le lehetett volna zárni ezt...
Nah mind1 használj internetes rendszert a tippmix lassú. (Bwin live fogadásnál akár percenként nyerhetsz/veszíthetsz)
Másik örök tanúlság, hogy homáron kommentelni kell és nem posztolni,így nem kell ne szidjatok már engem dolgot beleírni, tekintve hogy igenis a posztolónak (ha porsztó módon is) meg kell írni,hogy nincs igaza, mivel a blog szerintem azért jött létre, hogy valós problémákra világítson rá, nem álproblémákra, amiket ha létezne megfelelően működő üsz, vagyis lenne legalább 1 kolléga aki rendesen dolgozik minden további nélkül rövidre lehetne zárni.

torma99 2009.07.10. 10:31:14

@tippmixer1: nem a szabályzat szerint nincs igazad, hanem az élet/ józan paraszti ész szerint, a szabályzat nem fogalmaz egyértelműen , félreérthető, emiatt jogos a felháborodásod.

maincoon © 2009.07.10. 10:31:19

@Impega: örülök, hogy jobban vagy! aztán nehogy ma is hasonló baleset érjen! ;)

@Saci Pererê: nekem van egy ismerősöm aki ismeri az általad keresett nyelvet :)

és hogy on legyek: fogalmam nincs miről vitáztok, mert azt sem tudom mit jelentenek a posztban leírt szavak :S

garnéla mák 2009.07.10. 10:33:13

attól még, hogy nem ismered a szabályokat, miért kéne fizetnie a szzrt-nek? és hogy lehet úgy belevágni valamibe, hogy nem tájékozódsz a szabályokról? vagy szerződést úgy írsz alá, hogy nem olvasod el, aztán vered a blattot, hogy "de én ezt nem tudtam!"

zsákbakutya 2009.07.10. 10:33:26

Felesleges azon vitatkozni, hogy meddig tart egy meccs. Addig tart míg le nem fújj a bíró, de ha a SZzrt, meg azt mondja, hogy nála épp arra lehet fogadni hogy a 90.percben mennyi az állás, akkor nála erre lehet fogadni.
Én is nyithatnék egy fogadóirodát, ahol arra lehetne fogadni hogy mennyi lesz az állás a 65. vagy a 18.percben. Semmi értelme, de ilyen is lehetne!

tippmixer1 2009.07.10. 10:35:12

@torma99: oké, köszi a felvilágosítást, megtanultam most már, ez volt az én kis tanulópénzem, így jártam, ez van.
köszi mindenkinek, aki megértette, átérezte a problémát, de természetesen nincs harag azokkal sem, akik leoltottak, igen, igazad van, itt valóban kommentelni kell, nem posztolni:)

peace love unity

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.10. 10:35:46

Nálunk a farkas diktálja a törvényeket.
Eddig még senki sem küldött neki emailt.

staropramen 2009.07.10. 10:37:04

Sztrovacsek!
Akadjál már le.Nem voltál tisztában a fogadás szabályaival.Kultúráltan elmondta neked válaszlevelében a felügyelet.
"a fogadási esemény alapjául szolgáló sportesemény helyszínén, a pályán elért, a rendes játékidı végén kialakult eredményt tekinti hivatalosnak."Ebben a rendes hosszabbítás nyilvánvalóan benne van.Lefordítva, ha a bíró 2 percet hosszabbít és akkor jön a gól-az még számít.
Kevésbé modorosan, de pontosan elmondták a kommentelők is.
Dolgozd fel ezt a tényt.
Aki meg sohasem tévedett az a két három poszttal ezelőtti lasztminutos csaj volt, nem a kommentelők.
Illetőleg volt egy kolléganőm aki azt mondta:" én soha nem tévedtem, csak egyszer ,de később kiderült, hogy mégiscsak nekem volt igazam."

Ofélia . 2009.07.10. 10:38:25

@Sün‼: Szegény postoló már annyit kapott, hogy megkérlek te már ne zaklasd análisan:)))

AlulírottFentemlített 2009.07.10. 10:39:12

Fogadok, hogy Horálki János a hosszabításban dorongolni fog!

Mennyit nyertem?

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.07.10. 10:39:31

Fogd fel úgy, hogy támogattad a magyar kultúrát! Aztat!

Der Beste 2009.07.10. 10:39:48

@torma99:

A szabályzat szerint sincs igaza.
Nem az a baj, ha valaki saját tájékozatlansága miatt szív, aztán még neki áll feljebb, hanem az, hogy van, aki még védi is az ilyeneket.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.10. 10:40:18

@tippmixer1: fogadok, hogy mindezek ellenére fogadsz nálunk ezután is:))

most, hogy már tudod

olyan nincs, hogy arra lehet fogadni, hogy lesz-e hosszabbítás? vagy hogy tizenegyes?

ezeket nem is tudom. az uram gyárt elméleteket a száz évre visszamenőleg lejátszott meccsek, statisztikák, és jövőbelátók segítségével.

mint írtam volt, nem sok sikerrel. de marad a gyerek ha játszik.

még jó, hogy a lottó/kenó/skandiban nincs hosszabbítás:))

Calogero 2009.07.10. 10:48:36

"próbáljátok megérteni: nem a szabályzatot olvasgattam, hanem rendes naiv ügyfélhez méltóan azt hittem, van egy meccs, annak van hosszabbítása, ad absurdum még extra time is, és az elejétől a végéig, a kezdő sípszótól a lefújó sípszóig az egy darab meccsnek számít, amire lehet fogadni" - ezek alapján, akkor szerinted egyáltalán egy kupadöntőn miért van a lehetőségek között a döntetlen opció?? Arra az esetre, ha a csapatok megunnák a sok izgalmat, vagy kitörne a világbéke és rájönnének, hogy mindketten ugyanúgy megérdemlik ezt a kupát és nem hajlandók érte egymás vérét inni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.10. 10:51:23

"a Szerencsejáték Zrt. nem bíró, nála nincs hosszabbítás."
Különben nem gazdagodnának :D

Ez mennyire pofátlanság amúgy...

staropramen 2009.07.10. 10:52:04

Sztrovacsekek4
ez már a hétvégi poszt?

Saci Pererê 2009.07.10. 10:52:14

@maincoon: Tudom. Én voltam. De melyik nyelvet a 2 közül?
Mert igaziból a macskanyelv érdekelne, maggyarból véggig ötöss vótam.

tippmixer1 2009.07.10. 10:54:44

@Calogero: ne haragudj, köteles vagyok én azt tudni, hogy ez egy kupadöntő?
ugye nem vagyok?

abból a fogadási eseményből, amit én láttam, ennyi volt ott: x csapat - y csapat. azt, hogy alatta mit variálnak, nem néztem, nem érdekelt, nem szoktam félidőkre, gólokra fogadni, csupán a végeredményre. ha hiszed, ha nem, láttam két csapatot, megtettem az egyiket és mentem a következő olyan tippre, amely szintén nem a részletekre, hanem a végeredményre kínált fogadási lehetőséget.

most lebuktam, nem ismerem a szlovén csapatokat, sem a szlovén kupát, így semmit sem mondott az esemény neve.

maincoon © 2009.07.10. 10:56:55

@Saci Pererê: én is macskanyelvre gondoltam, mert azt látom, hogy jó helyesíró vagy, így az biztos nem az érdekel jobban :DD

betépett felhasználó 2009.07.10. 10:57:28

halaleset csaladban
jo arban tuno koporsot rendeltem a netrol
fel nap mulva hozza a futar
krepalt rokont elegyengetjuk benne, fodnenk le, de NINCS mivel.
Hivom a ceget, rihalok,h. gond van, halott buzlik, lefodnem, de kimaradt a teto.
Erre nagyon kedvesen kioktatnak, hogy ha figyelmesebben elolvasom a honlapjukon talalhato aprobetus reszt, akkor idoben rajovok,hogy azt kulon kell megvenni, hiszen en csak a koporsora klickeltem, azt is kaptma, a fedelet a "kiegeszitok" kategoriaban kell keresni, vagy, ha ugy ohajtom, all rendelkezesemre az olekszklussziv menupont, ott 1ben megkaphato minden, a hullat is ok adjak.

Na, csak ezt akartam elmondani.
azota minden aprobetus reszt elolvasok.
csak javasolni tudom e praktikat mindenkinek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.10. 11:20:16

@betépett felhasználó: Kihagytad, hogy a födő ára 3x a koporsóéhoz képest!

staropramen 2009.07.10. 11:21:37

Sztrovacsekek!
Most hívott Pósalaki bácsi és azt üzeni, hogy UGORGYUNK !!!
Ki tudja hányadik lett EDE a Kékszalagon?

májgeriberi 2009.07.10. 11:22:18

aszongyák, hogy a törvény (szabály) nem ismerete nem mentesít alóla..

mossák kezeiket, az meg hogy ilyen szabályok vannak az azért van, hogy legyen "kiskapu" kibújni alóla.

Én így szeretlek magyarország..chö

Csimasz 2009.07.10. 11:23:22

Sztem egyik fogado irodanal sem szamit bele a hosszabitas, csak a ket felido eredmenye...igy lehet pl a vb donto X...
Mostanaban a Homar baratunknak kicsit osszekuszalodtak az olloi, ezen a heten mar a 2-3. baki..

májgeriberi 2009.07.10. 11:23:23

@staropramen: én asszem, elmosta az eső :)

.lll. 2009.07.10. 11:28:12

emmá a hétvégi poszt?

Miigeii 2009.07.10. 11:28:41

Online fogadás is a rendes játékidőre vonatkozik, legalábbis ahol én fogadok...

Der Beste 2009.07.10. 11:29:33

@tippmixer1: Szerintem maradj a lottónál.
5 szám a 90-ből, talán menni fog.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.10. 11:30:08

Mindez csak azért történhetett, mert a szelvény madzaggal volt átkötözve.
És nem volt szelvény méretű zacskóba téve.

betépett felhasználó 2009.07.10. 11:47:05

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
nem hagytam ki, 1xruen nem tudom
ugyanis NEM vettem meg a fedot. inkabb rendeltunk egy fel taliga foldet +ban.
szerencsere az EX jo husban volt, kitoltote a dobozt teljesen.
Max 1 honap mulva - ha lerokkan a hant - meg szorunk ra egy kis hont.

staropramen 2009.07.10. 11:49:20

Sztrovacsekek!
A dominóban nincs is gól, ezért a hosszabbítás teljesen felesleges!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.10. 11:52:38

@lófő: Nem.
Hétvégi majd 00:05 és 00:13 körül lesz.
Szily fáradtságindexétől függően.

Impega 2009.07.10. 11:55:08

Mindjart pentek delutan :DDDDD

Kardics 2009.07.10. 11:56:43

Nekem olyan volt, hogy F1 versenyt leintettek idő előtt.Az utolsó körben volt előzés de nem vették figyelembe és győztest hirdettek. Kedden módosították a befutót és akkor már az nyert akire én fogadtam. A lottózóban megnézte a hölgy a szelvény és azt mondta, hogy ez nem nyert mert az SZRT nem módosított, és a másik versenyző a győztes.
Ez persze nem az én hibám volt, de azért mégiscsak menjenek valahova.
De te bizony ezt benézted és még csak igazad sincs.

Frucsasz 2009.07.10. 12:02:37

@Sün‼: nem hiszem. pénteken 17- után már nincs poszt. Legfeljebb hétfőn hajnalban, de az meg már nem a hétvégi.

theutat villám 2009.07.10. 12:02:38

Megint a posztíró a hülye, aki szokott tippmixezni, annak szerintem eddig is világos volt, hogy a 90 perc számít, a hosszabbítás nem. Miért? Mert ez a szabály, ha nem tetszik, fogadj a neten, számtalan lehetőséged van már rá, nem mellesleg kedvezőbb szorzókkal.
Ráadásul ez még le is van írva, nem tudom, milyen alapon pattog.

.lll. 2009.07.10. 12:08:57

játszodtatok a a dorongon?

egyenes labirintus 2009.07.10. 12:11:24

Hülye gyerek vagy posztoló, teljesen egyértelmű a fogadási szabályzat.
Játsszál inkább kaparós sorsjeggyel, azon nem lehet fennakadni...

Calogero 2009.07.10. 12:14:29

@tippmixer1: "ne haragudj, köteles vagyok én azt tudni, hogy ez egy kupadöntő?
ugye nem vagyok?" - ez most valami vicc volt? Nem gondoltam, hogy az alapsztorit még lehet fokozni.. Én a Homár helyében levenném a sztorit... az egész történet egy hatalmas öngól

Okádó Mikádó 2009.07.10. 12:25:30

@betépett felhasználó: mondd, hogy ez nem igaz. A hangvételed alapján olyan furcsán fogalmazol, hogy döbbenetes, hogy közeli hozzátartozódról van szó. Márpedig ha a te feladatod volt a koporsó kiválasztása gondolom nem a két szinttel lejjebb lakónak ment.
A fedél nincs benne? Le se lehet szedni róla, egybe vannak.

Áh, kiborítottál.

tutti : 2009.07.10. 12:31:02

www.tuttifunny.lapunk.hu ÚJ!

Vicc, humor, poén, baki, nevetés :)

Már játékokkal és más extrákkal a blog mellett!

Nézz be!

2009.07.10. 12:32:23

@tippmixer1: elhisszük, hogy nem tudtad. De az első válaszlevelükben ezt leírták neked te meg tovább szívóskodsz.
Miért teszed ezt ? Jó dolog szénné égni ?
Aztán majd kis kerekes békával kell téged is kigurítani.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.10. 12:37:16

@tutti :

hogy ez mennyire szánalmas bazdmeg

benéztem udvariasságból

én inkább nem reklámoznám a helyedben

ez tök égő

első honlapnak is gyökér

betépett felhasználó 2009.07.10. 12:39:47

@Okádó Mikádó:

"nem igaz"

na, jo igy?
meg mit mondjak?

.lll. 2009.07.10. 12:40:24

@tutti ::

te pedig nézz be a kémbe!
vagy játsz a dorongomon

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.10. 12:42:18

@tippmixer1:
mar mindent elmondtak elottem
ez valami miatt mindenhol igy van
a rendes jatekido szamit
az meg x volt
persze gondolom ha tudod hogy a hossxzabitas nem szamit akkor x-re veszed a meccset
/nalunk meg betiltottak 1 eve, nem tudok jatszani/

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.10. 12:42:33

@betépett felhasználó: Hát, a halál már csak ilyen itthon :D

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Állami megrendeléseket már simán nyerhet ezzel a cuccal :D Mondjuk 15 milláért :D

@Kardics: "ez nem nyert mert az SZRT nem módosított, és a másik versenyző a győztes. "
Akkor most simán lehet azt, hogy a SZRT a sportesemény felénél vett eredményt veszi véglegesnek, mert miért ne...?
Szerintem simán meglépnék ha nem félnének a lincseléstől :D

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.10. 12:46:19

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: ettől egy újszülött is jobbat barkácsol

na mindegy

hülye spammerekkel ne foglalkozzunk

érdemben vitassuk meg továbbra is a szrzrt és tippmixer piszkos ügyeit

elvégre még csak péntek délután van, a homár bacik kirakni egy normális posztot hétvégére, és még a nap sem süt

ja, érdemben már nem tudok mit hozzászólni

betépett felhasználó 2009.07.10. 12:47:40

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: bizony
verjen, vagy nyerjen sors keze
itt egned, halnod kell!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.10. 12:50:12

@Kardics:
ennek meg az azoka ha kifizetnek zsak penzt es par nap mulva ovas miatt modositanak akkor mi van?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.10. 12:52:17

@betépett felhasználó: Na ja, még a halálukban is szopatnák az embereket a szolgáltatók :D

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.10. 12:53:54

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

mert még nem tudok sajnos. egy-két nap belefér, hogy ne kattanjak meg, de hosszabbat nem engedhetek meg magamnak.

majd ősszel

de akkor terveim szerint elmegyek melegebb éghajlatra, anélkül, hogy odaküldtek volna

bár pótolhatatlan emberekkel a temető van tele, de van az a helyzet, amikor az ember lány úgy érzi, nem kéne az oroszlán bajuszát húzogatni:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.10. 12:55:17

@tippmixer1:
hat pedig azt ala szoktak irni hogy
NBI.
vaggy angol Fa kupa
stb.
ami meg kupa, ott lejet hosszabbitas csak az mar nem szamit bele
hat ez van
mennyit buktal?

Frucsasz 2009.07.10. 12:59:52

@Okádó Mikádó: ejnye. De micsoda kezdő olvasó vagy :) Nem ismered fel stílusát. Szerinted miért betépett felhasználó a nickje? :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.10. 13:02:12

a homár terhelt?

egyre gyakrabban írja, hogy terhelés miatt ezmegez

szegény hanyattsüni, még úgymarad

anarch 2009.07.10. 13:05:54

Én már csak azt nem értem, hogy ha a hosszabbítás nem számít, akkor minek van?!?

Ofélia . 2009.07.10. 13:06:05

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: De a hanyattsüni olyan aranyos volt:))

Nem tudjátok ki írta először a "szarjon sünt" kezdetü örökbecsüt?.

Alapművet alkotott:)))

Saci Pererê 2009.07.10. 13:06:15

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

terhelt! de miért nem tesznek valamit ellene?

spárgával körbekötik, esetleg kis ragasztóval hozzárögzítik valamihez

vagy tesznek alá békát vagy valami görgős bibaszt

anarch 2009.07.10. 13:07:29

@hagyma: Azt írta 200 dollárt, abból már szerintem Te is tudnál venni valami szépet Mary-nek.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.10. 13:10:00

@Saci Pererê: szerintem rögtön aláteszik a "bibaszt", ha megmagyarázod nekik, hogy az mi

na, mivel nem vagyok érdemi a továbbiakban:
lecet (hagyma kedvéért) és
lö pá

Saci Pererê 2009.07.10. 13:12:10

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: a bibasz ugyanaz mint a bizbasz, csak a diszlexiások használják.
J

betépett felhasználó 2009.07.10. 13:13:53

"@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra"
jut eszembe, meg 51 percet ekezek, oszt var ram ket het szabi. JUHÉÉÉÉ!!

kerlek, - a nelsoni felkeres mintajara -hogy hianyomban elsozzetek.
a nevemben, termeszetesen.

-------------
kedves Okádó Mikádó Mariuka, termeszetesen nem igaz amit a halott rokonrol irtam.
Az igazsag,hogy elve foldeltuk el.
De - szandekosan kihagyva a fedovasart -megadtuk a lehetoseget neki a kiszabadulasra.
elnezesed kerem a loditasert.
karpotlasul ket hetig igerem nem boritgatlak ki,be marhasagaimmal, bar, ha belegondolok, ott a mobilnet....2047ig ervenyes berletem van ra, lehet megis kambekkelek hebe-hoba.

na mar csak 48p, es "ujra itt nyar...nyenyenyenyenye..."

Saci Pererê 2009.07.10. 13:18:12

az volt már, hogy aki utazási irodával megy nyaralni az hülye, aki meg egyedileg, az meg azért hülye.

J

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 13:20:02

@betépett felhasználó:
elsőzés tekintetében megteszem ami tőlem telik.
hová mész nyaralni? egy koporsóba? J

illemvakond 2009.07.10. 13:21:38

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Én már a Homár előtti időkben is hallottam. (Rég volt.)
Itt olyan másfél éve kezdődhetett.

betépett felhasználó 2009.07.10. 13:22:23

@Nelson Mandula: járdaszigetekre

elorefizetesselfoglalttarsaskirandulaslesz

EÖ (törölt) 2009.07.10. 13:38:09

@Nelson Mandula: én jövő héten végig Las Minutos-ban leszek (Argentín-polinézia nem hivatalos fővárosa, ott van a főleg vár, melynek fogáról majd integetek nektek).
örökös üdülési jogot vettem 2500 kWh/hó áron az Aeroviva ételkihordó szolgálattól.

szerinted letekerjek előtte kecsketejért a Polgárőrségbe? vagy adnak úgyis a gépen (K&H-UPC code-share járat)?

moli 2009.07.10. 13:40:09

en soha a budos eletben nem tippmixeltem, nem totoztam, soha eletben nem lottoztam sajat penzbol, megis tudom, hogy az alap 90 perc szamit eredmenynek.

EÖ (törölt) 2009.07.10. 13:40:15

@lófő: de a busafej még annál is jobb.

moli 2009.07.10. 13:46:08

@tippmixer1: :DDDDDDDDDD

te huje vagy.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.10. 13:46:27

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Mondjuk ja, meleg itthon is van ilyenkor :D Akkor kell meleg helyre menni amikor itthon fáznál :D

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Nemtom, én először a Sláger Rádióban hallottam, valami SMS-ben olvasták fel :D

moli 2009.07.10. 13:48:15

@tippmixer1: igenam, de neked MEGIRTAK, hogy huje vagy, megis tovabb pattogsz, SOT, kuldod be a homarra!!!

maincoon © 2009.07.10. 13:49:01

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: a slágerben mondták valamelyik nap is, nagyon nevettek rajta, de mondjuk az sms is jó volt :DDDD

avatartalan 2009.07.10. 13:51:40

valszeg senkit sem érdekel de nagyon jó meccs volt és a 90 perc alatt is győzelmet érdemelt volna a Maribor
az szrt-nek van igaza

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.10. 13:52:10

@maincoon: De én még valami 2 éve hallottam :D

1 mezei utas 2009.07.10. 13:52:48

Sajnos itt a posztolónak nincs igaza, 90 perces kimenetelre lehet fogadni, éppen ezért volt egy másik esemény, hogy ki nyeri a kupát + a kupa rendes játékidőben, hosszabbítás után vagy 11-esekkel dől el.

A Szerencsejáték rt. már a kezdetek óta, így szervezi a fogadásait, nem mondom, hogy egyet értek vele és nem azért írok, hogy őket védjem. Felmerül a kérdés miért nem tájékoztatják a fogadót, anno én is valami apró betűs kiírásban láttam a teletext-en még VB idején, hogy a rendes játékidő számít.

1 mezei utas 2009.07.10. 13:54:02

@értem:

Nincs igazad, mert a BL-ben oda-visszavágós rendszerben lehet 2:1-es eredmény után hosszabbítás...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.10. 13:55:12

". Felmerül a kérdés miért nem tájékoztatják a fogadót, "
Hát igen, ha valami láthatóbb helyen lenne, akkor valószínű Tippmix1 sem pattog.

.lll. 2009.07.10. 13:56:37

én személy szerint lesz@rom a tippmixet és ezt a posztot is

botsch,hogy nem emeltem ki/gőzöm sincs,hogy kell/

Impega 2009.07.10. 13:59:28

Jaaaaaaj, meg mindig ez van? Ehhe meg hozza kell szolni vagy mar a hetvegi offon vagyunk?

Impega 2009.07.10. 14:01:13

Ki nyer ma?
Jatek es muzsika 10 percben.
Ez a vilagos beszed! Tippmixxxxx

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 14:05:29

@Egyéves Önkéntes: szerintem inkább fogadj az ó zéland - argentín polinézia kupadöntőre. Én azt tippelem, hogy vagy ó zéland nyer vagy argentín polinézia.
a tippmixen fix X-re kell venni, mert csak az első 3 másodperc eredményét veszik figyelembe. napolaj mindenesetre legyen nálad.

EÖ (törölt) 2009.07.10. 14:18:03

@Nelson Mandula: most jövök a LIDL Travel-ből és már teljesen tanácstalan vagyok.
Én Teszkó-Dzserbára mennék, de a felelségem (aki nem más, mint B. Andi) LIDL-Hurgadát nézte ki. Megint az lesz a vége, hogy külön megyünk, a gyerekek meg ferihegyen alszanak a tranzitban*.

*Ford Tranzit

napolaj van nálam mindig, egy viszkis üvegben. különleges, mert belsőleg kell használni. megiszol 1 decit (az egyébként pontosan 0,23 kWh), berúgsz tőle úgy, hogy már nincs kedved a napra kimenni.

Impega 2009.07.10. 14:19:32

Jajj, man ez a hanyattsüni :)))))

Sajnos terhelési problémák miatt a blog.hu kiszolgálása akadozik.

leslie nilsen (törölt) 2009.07.10. 14:19:41

@tutti :: szpemmmer faszzzz


Sajnos terhelési problémák miatt a blog.hu kiszolgálása akadozik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.10. 14:19:45

@Nelson Mandula: OK hogy az első 3mp.-t veszik, de hány wattórával? Vagy kávéhával?!
Ez FONTOSCH!!!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 14:26:36

@Impega: a Bandi lelkes kinyerma-játékos volt ifjú korában, ha nem tudnád. Sajnos ezzel a szenvedélyével eljátszotta a családi vagyont, azóta vezeklésül önkéntes házimunkákat végez.

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
kilojoule-ban! 3 mp = 1 mp3 / 1 Kcal
Ezt kell átszámítani gyök alatt ohmra és onnan már könnyen kijön az egy játékosra jutó fogyasztás.

@Egyéves Önkéntes:
szerintem menjetek külön. ha mégis meg tudtok állapodni a helyben, akkor is.
én pl megfigyeltem, hogy ha külön vagyunk a feleségemmel, akkor sokkal kevesebbet veszekszünk. J

Impega 2009.07.10. 14:30:40

@Nelson Mandula: Akkor ha jol ertem, talan nem kellene emlegetni, mert regi sebeket tephetunk fel, melybol kesobb spriccelo voros ver folyik (spricc, spricc) es a patkanyok jonnek es szettepik a fiut, akit Eva kesobb a kunyhoban talal meg es nagyon megijed az arca a ltvanytol

EÖ (törölt) 2009.07.10. 14:30:41

@Nelson Mandula: tudtam, hogy te bölcsen fogsz dönteni. J

EÖ (törölt) 2009.07.10. 14:31:44

@Nelson Mandula: "vezeklésül önkéntes házimunkákat végez."

én ugyan nem!!! JJJ

maincoon © 2009.07.10. 14:34:37

@Nelson Mandula: ez a külön nyaralás nagyon nagy volt! bedobom már én is otthon! :D

EÖ (törölt) 2009.07.10. 14:36:15

@maincoon: jó, de az urad ezért Nelsonnak legyen hálás! :DDD

maincoon © 2009.07.10. 14:39:27

@Egyéves Önkéntes: vagy Nelson feleségének, amikor külön nyaralnak ők is, nem? :DDDDDD

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 14:40:39

@Impega: látom nagy hatással van rád az irodalom. remélem nem vagy bőcsész! J

@Egyéves Önkéntes: J
azt gondoltam még, hogy a gyerekeket elvihetitek újpestre, ahol maincoon is nyaraltatja az övét. állítólag jesszum fog főzni rájuk, úgyhogy egészen biztos, hogy különleges ételkompozíciók lesznek! A Bandi meg majd kinyermázik velük buskraftolás közben.

EÖ (törölt) 2009.07.10. 14:41:02

@maincoon: értem én, hogy mit akarsz kihozni ebből, hogy amíg Nelson felesége elmegy az uraddal, addig te vigyázol Nelsonra.
Ravasz, mint a pisztolyon!
JJJ

É2I 2009.07.10. 14:43:22

Na én is, meg én is és Irén is két hétig tipli.
Mindegykinek, jó hommárrozzáásstt
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"O"

2009.07.10. 14:43:42

Ki nyel ma ?
Játékos buzik a kiskertben.
A térdel: Czigány György.
Aki ráhajol: Kovács Elemér.

EÖ (törölt) 2009.07.10. 14:43:56

@Nelson Mandula: az a baj, hogy nem áll jól a szénám most jesszumnál, nem biztos, hogy őszinte lenne a mosolya, ha az ajtajuknak támasztanám Hannát és Mátét.

J

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 14:44:14

@maincoon: @Egyéves Önkéntes:

mi a feleségemmel úgy élünk, mint két galamb: állandóan disznósajtot eszünk. J

moli 2009.07.10. 14:46:02

@1 mezei utas: kaparos sorsjegyen elolvastad mar az aprobetust?

Impega 2009.07.10. 14:47:16

@Nelson Mandula: Meg nem de ugy erzem az leszek. Lattam a tv-ben, hogy Galileo mellszobra ki van allitva a regi iskolajaban. Ez gyorsan el is gondolkoztatott es mondtam a zuramnak (aki egyebkent nagyon jo ember), szoval mondtam neki, vagyis inkabb kerdoen neztam ra-valaszt nem is igen varva, hogy "Vajon en majd mire fogok rajonni az eletben, amiert majd az en mellszobromat is kiallitjak?" Volt egy perc nema csend, majd csatornat valtottunk.

EÖ (törölt) 2009.07.10. 14:47:20

@Kulics: amikor felcsendül valami szólam és a játékos 2 másodperc után rávágja, hogy ez az ugandai filharmonikusok negyedik dél-tiroli nyitányának záróakkordja fordítva lejátszva D-moll helyett F-dúrban, vezényel Joszip Guttenficker luxemburgi olajmágnás
na akkor alig bírom az autópályán tartani a kocsit, amit vezetek

euAgWzgmmtq7K 2009.07.10. 14:48:48

sajnos, mivel aki tippmixen játszik ill. bármely SzRT által szervezett szerencsejátékon, az olyannyira vesztes, hogy nem tudom salynálni.

meszi 2009.07.10. 14:49:19

szerencsétlen balfasz posztíró, tanulmányozd a szabályokat legközelebb, mielőtt elkezdesz játszani;)

euAgWzgmmtq7K 2009.07.10. 14:50:51

@d.hardman: egyébként egy sportinggal kezdődő, és betre végződő nevű oldalon sincs ez másként, max. 5 perces hosszabbítást vesznek figyelembe, azt se mindig. tényleg akkor szted mijafaszért van a döntetlen?

maincoon © 2009.07.10. 14:50:55

@Egyéves Önkéntes: Nelson már nagyfiú. vigyázni nem kell rá. max ijesztgetni tudnám, de azt úgyis elintézi hogyishívjákaztafaszit-tal!

@Nelson Mandula: biztos voltam benne :DDD

@É2I: szia, jó pihenést!!! :)

É2I 2009.07.10. 14:52:07

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
THX! Á nem hiszem, én is a járdaszigetekre megyek, mint betépett.
Ott még nem hagytak senkit.
Legfeljebb felszedték alóla a járdát a megélhetési szüretelők.

Impega 2009.07.10. 14:52:37

@É2I: Hova mentek? Ojrót vigyetek, meg ovszert. Meg kartyat, meg zseblampat.
Kellemes pihenest! Varjuk a posztot :D

É2I 2009.07.10. 14:53:36

@maincoon:
Neked is THX!
(Meg mindenkinek, aki még köszöNETre késztetne :)

EÖ (törölt) 2009.07.10. 14:54:38

Ha a jövő héten véletlenül lenne vaníliás karikás poszt, akkor ne kommenteljétek, jövök egy hét múlva elsőzni és utána folytatjuk.
úgy hiszem ez nem nagy kérés.
J

EÖ (törölt) 2009.07.10. 14:56:37

@Impega: meg hát! :DDDDDDDDDDDDDD

(bocsánat!)

RedPyramid 2009.07.10. 14:56:59

@zsákbakutya: egyéb - most nem nevezem meg őket, nálunk a törvényesség határán ( vagy azon túl?) működő - internetes fogadóirodáknál az általad említett "értelmetlen" dolgokra is lehet fogadni, jobb nyereményszorzókkal, nagyságrendileg nagyobb választékból, mint a mi Királyi Fogadóirodánknál.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 14:57:21

@Impega: tényleg jó ember lehet az urad. hogy tapintatos, az biztos. J

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.10. 14:57:35

@anarch:
hat egy eros vacsora jo borral az kijon

EÖ (törölt) 2009.07.10. 14:58:11

@Egyéves Önkéntes: elnézést, valaki az előbb helyettem kommentelt.
J

én is elutazom tehát.
és tényleg naplopó vagyok, de ehhez nem is kell szabadságra mennem.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 14:59:24

Jó nyaralást kíván minden jövő héten nyaralónak a Pocsay család!

EÖ (törölt) 2009.07.10. 15:00:38

@Impega: korrigáltam közben! J

megérdemelném, hogy a fejemet odazárd egy kocsi ajtajával...

maincoon © 2009.07.10. 15:01:34

@Egyéves Önkéntes: Te is megugrasz?
@Impega: meg hát! :DDDDDDDDDDDDDD
@Impega: tényleg jó ember lehet az urad. hogy tapintatos, az biztos. J

hát ez mekkora volt!!! :DDDDDDDDDDDD
a folyosó visszhangzik a nevetésemtől!!!!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

EÖ (törölt) 2009.07.10. 15:01:39

@Nelson Mandula: köszi. ha nem jövök vissza, akkor lesz egy poszt a homáron valamelyik utazási irodáról...

AlulírottFentemlített 2009.07.10. 15:04:46

@maincoon:

Érdemileg ugyan semmi köze nincs a tippmixhez, de ettől függetlenül gratulálok az első sikeres utolsósozásodhoz!

maincoon © 2009.07.10. 15:06:23

@AlulírottFentemlített: köszi :D
de hátha most valaki elveszi tőlem??? :DDDD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.10. 15:07:08

magyarorszag a nyaralok, szaunazok estippmixelok orszaga
ezert tart itt

Impega 2009.07.10. 15:08:29

Majd meglatjatok még! egyszer majd a kis mancsocskaitokat nyujtatok esedezve hogy meghalgassatok mire is jottem ra

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.10. 15:10:47

@É2I: De legalább olcsó. Az is valami.

@Impega: Halljuk! Halljuk!

Állítólag az az ember, aki a női lélek működését feltárja, számíthat a nobel-díjra...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.10. 15:12:07

@hagyma: Mindezt következmények nélkül.

De legalább világhírű a busafejünk és a Centrumunk.
Meg a görgős izéink is.

EÖ (törölt) 2009.07.10. 15:12:21

@Impega: én már esedezve nyújtom...
mire jöttél rá?

Impega 2009.07.10. 15:14:35

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Legy turelemmel kispajtas meg nem jott el az ido. Elobb mutass fel egy tököt!

jesszumpepi (törölt) 2009.07.10. 15:15:27

@Egyéves Önkéntes:

Bandi a jövő héten elkezdi a gyerekkel az Országos Kéktúrát.


Vadkempingezés egy hétig.


Gyaloglás a hegyekben.

Ha gondolod,Hannát és Mátét is elviszi.

Szúnyog-,és kullancsriasztó krém,hátizsák szükséges.

Élelmezés konzervdobozból.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 15:16:50

@Impega: jeruzsálem szent tökére gondolsz? én már levettem a fél szandálomat! halljuk!

maincoon © 2009.07.10. 15:19:30

én meg feltettem a lábamat a számítógépházra és a nevetéstől a cipőm sarka benyomta a hátul lévő fekete bigyót, amitől semmilyen W/kW nem jutott el ehhez az izéhez, így újra kellett indítanom :D

Impega 2009.07.10. 15:19:41

@Nelson Mandula: Most epp azon gondolkozom, hogy lehet orok nemasagot fogadok...olyan leszek mint a Mona Lisa. Majd vigyorgok mint a tejbeTök, annélkul hogy annak barmi ertelme is lenne es majd igy hiresse valok. Es a sulim helyett majd a Louvre-ban allitanak ki.

Vedd mar eszre vegre, hogy a szandalbol eleg!

EÖ (törölt) 2009.07.10. 15:20:05

@jesszumpepi:

köszi, küldöm akkor őket. Már mindketten tudnak késsel-villával löncshúst enni konzervdobozból, gond nem lesz velük.

a Kék Túrát én is régóta elkezdeném, de a kutya nem akar velem jönni.
lehet elmegyek a Bandival.

De Te miért nem mész velük?
Bushkraftolni-e nem szeretsz?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 15:22:56

Nyámnyila, túrázó népség...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.10. 15:25:45

kek tura
kek szalag
kek halal
magyarorszag a kekek orszaga is

EÖ (törölt) 2009.07.10. 15:28:33

@Impega: főleg természetvédelmi területen

sosem ültem még rajta, illetve bocsi egyszer, de az a sivatagban volt
de itthon nem basznám szét a természetet vele (ott se basztam szét, turistarezervátum volt :) )

a némasági fogadalomról a "csend kolostora" című vicc jutott eszembe, az egyik kedvencem:

A csend kolostora

Mária Katalin nővér belépett a csend kolostorába. A főpap közölte vele:
- Nővér, ez a csend kolostora. Itt maradhatsz, ameddig csak akarsz, de nem
beszélhetsz addig, ameddig azt nem mondom, hogy beszélj.
Mária Katalin 5 éve élt már a kolostorban, amikor a főpap így szólt:
- Mária Katalin nővér, 5 éve vagy itt. Most szólhatsz két szót.
Mária Katalin így szólt:
- Kemény ágy.
- Sajnálattal hallom - mondta a főpap. - De kerítünk neked egy jobb ágyat.
Újabb 5 év után Mária Katalint hívatta a főpap.
- Újabb két szót szólhatsz, Mária Katalin.
- Hideg étel - mondta Mária Katalin, és a föpap megnyugtatta, hogy az étel
jobb lesz a jövőben.
Mária Katalin 15. évfordulója közeledett a kolostorban. Eljött a nap, és a
főpap megint az irodájába hívatta Mária Katalint.
- Két szót szólhatsz ma. - mondta a főpap.
- Most kilépek. - mondta Mária Katalin nővér.
- Ez a legjobb, amit tehetsz - mondta a főpap. - Mióta itt vagy, csak a
nyavalygásodat hallani.

EÖ (törölt) 2009.07.10. 15:29:35

@Nelson Mandula: na de addig csak elmész valahogy? :D

Impega 2009.07.10. 15:35:22

@Egyéves Önkéntes: :D nem rossz, meg kell vallani.
Amugy en meg sose quadoltam. De az annyira szep mikor setalsz az erdoban es ott nyomjak ezerrel .NEm azt mondom, mindegy...
@maincoon: egy kis idobe beletelt, hog kerdesemet megfogalmazzam. Ne haragudj, de akkor ezt hogy is csinaltad?

maincoon © 2009.07.10. 15:38:09

@Impega: most zavarban vagyok, mert nem értem, hogy mit mondjak el hogy csináltam :DDDDDDDDD

@Egyéves Önkéntes: mintha csak a férjemet hallanám :DDDD már a viccben.

EÖ (törölt) 2009.07.10. 15:41:11

@Impega: jó, de hát azok barmok.
és szerintem semmi keresnivalójuk ott.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 15:42:48

@Egyéves Önkéntes: quaddal.

@maincoon: ne értetlenkedj. mondd el, hogy csinálad. most, mert Egyéves nem lesz egy hétig.

maincoon © 2009.07.10. 15:45:24

@Nelson Mandula: elmondom, de miiit?? ezer variáció van :DDDDD

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 15:47:17

@maincoon: nem tudom, de egyre jobban izgat. mondd el! Impega is szeretné...

EÖ (törölt) 2009.07.10. 15:49:36

@Nelson Mandula:

Nelson, ha esetleg feltenne valaki egy bizonyos képet, akkor azt helyettem is nézd meg légy szíves.
J

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 15:50:53

@maincoon: nem tudom, de egyre jobban izgat. mondd el! Impega is szeretné...

Impega 2009.07.10. 15:51:44

@Nelson Mandula: ööö.....igen, de ez mar volt, nem?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 15:53:00

@Egyéves Önkéntes: nem ígérhetem biztosra, mert kicsit fáj a szemem. örülök, ha helyettem meg tudom nézni.

EÖ (törölt) 2009.07.10. 15:54:03

@jesszumpepi: az sátorban gyógyul igazán!

@Nelson Mandula: én már annak is örülnék.

maincoon © 2009.07.10. 15:59:37

@Nelson Mandula: hát az okozó kék (és fehér, valamint fekete) színű. a károsult a földön van. rátettem a lábam. mert ennél azért kicsivel hosszabb. hátradőltem és nevettem. a sarka meg hozzáért és benyomta. én meg mérges lettem ezért. hát remélem erre kérdezett rá :DDDD

közben valahová még mennem kell, de elfelejtettem hová. ti vagytok az okai!

maincoon © 2009.07.10. 16:04:06

@Impega: majdnem erre is rákérdeztem :DDDDDD
igen, el. úgyhogy egyenlőre lelépek, de lehet, hogy még később benézek. de csak akkor, ha megfőzött és elmosogatott a nempapucs :DDDD

Impega 2009.07.10. 16:06:13

@maincoon: Ha nem akkor ostorozd meg es gyere vissza.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 16:10:02

itt esik. én meg bringával jöttem. kiemelten sz@rrá fogok ázni.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.10. 16:16:44

@Nelson Mandula:

Érdekes.

Bandi is nemrég ment el bringával...

stab 2009.07.10. 16:20:47

asszem a Szerencsejáték zrt-t fogja először falhoz állítani a pötyi kommandó (aka M.P.) a szemét bekötik egy Kékszalaggal, aztán a sünök irgalmazzanak neki

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.10. 16:38:02

@jesszumpepi:

én meg mindjárt indulok. Üzensz neki valamit? (Ha útközben összefutnánk.)

jesszumpepi (törölt) 2009.07.10. 16:39:05

@Nelson Mandula:

Igen.

Nem kérek több kecsketejet.

Meguntam.

Köszi

Okádó Mikádó 2009.07.10. 17:51:13

@Egyéves Önkéntes: már te is vállalsz viccmesélést? Én véletlen elolvastam, remélem ingyen volt, mert fizetni nem szeretnék érte.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.10. 18:21:03

Ez a Szerecsenjáték cég, ez milyen cégforma? KÉrdezze má' meg valaki!

EÖ (törölt) 2009.07.10. 18:28:54

@Okádó Mikádó: önbevallás alapján számlázok.
küldöm is. (magánszemély vagy pedig zéerté?)
18 ezer lesz, mert medvejelmez volt rajtam, mikor meséltem.

Átlagarcú 2009.07.10. 18:42:01

Valaki lenyúlta a szegfűs sünömet.:((( Nem volt levédve, Használja egészséggel.

Metál -e a bimetál? 2009.07.10. 18:54:11

nyomd bwin-en. a szerencsejáték szcientológus szdsz-es banda.

Miki1116 2009.07.10. 20:17:53

A fogadás a rendes játékidőre vonatkozik.

Tehát, mondjuk ha 90 perc a mérkőzés, és van 2 perc hosszabbítás, akkor 92 perces a meccs, ez a rendes játékidő. Szerintem eddig tiszta sor. Az állás eddig 2-2 volt.

Mivel ez egy kupa döntő, ezért következett a 2X15 perces hosszabbítás, amiben a 102. percben született a győztes találat.

Sajnos nincs igaza a fogadó sporttársnak!

Üdv!
Miki

Messidor 2009.07.10. 22:05:07

Persze,nincs igaza Tippmikszernek,de azért a SZrt is kaphat pár sünt.Jó pár éve komoly összeggel fogadtam egy Dél-Amerikai meccsre.A Szrt által közzétett végeredmény alapján nyertem.Nyereményemet mégsem fizették ki csak a fogadási összeget,mert állítólag korábban kezdődöt a meccs.Nem tudtam kideríteni,mennyivel-akkor még nem volt netem-de én 3 nappal korábban fogadtam!
Szóval a felállás a következő volt: a faszi ha látja hogy vesztett,eldobja szelvényét,pénz bennmarad.Ha viszont nyert mint én,csak a fogadási összeget kapja vissza.Rohadt szemetek!

boldii9 2009.07.11. 00:37:54

Kb. két vébével ezelőtt az olaszokkal szívtam meg hasonló módon, de nem írtam emaileket, hanem megnéztem a szabályokat... Aztán mérgelődtem.

Tanulópénz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.11. 06:54:00

@Miki1116:
'fogadó sporttársnak!'
Má' a fogadás is sport? De ugye még nem olimpiai szám?

Leléptem 2009.07.11. 13:57:45

Tapasztalat:

Mint minden állami szerv, ez sem működik.
A bukott összeget fogadd el, mint tanulópénzt.

Megoldás:
a.) Legközelebb fogadj internetes fogadóirodában, amit ugyan a törvény tilt, de hát Mo-ról beszélünk. Vagy törvényt szegsz és adót csalsz, vagy éhen halsz.
b.)Hagyd el az országot, tényelg mindenütt jó, de legszarabb otthon...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.11. 15:49:47

@Leléptem:
fogadhat interneten de ott is ez a szabaly

Der Beste 2009.07.11. 17:10:39

@Leléptem: Miért ne műkődne a tippmix?

A gyengeelméjüekkel, az olvasni lustákkal a világ egyetlen országában sem tudnak mit kezdeni.

Miki1116 2009.07.11. 22:44:10

@horex:

Jaj, ne csináld már! :)

johevi 2009.07.13. 23:05:18

Egy amatőr fogadó és egy női ügyeletes, ennyi kell egy bejegyzéshez... Ez egy teljesen idétlen baromság, alapvatő sportfogadási alapfogalmak hiányának köszönhetően.
süti beállítások módosítása