Tékozló Homár

Önjáró mobilparkolás

2009.07.22. 07:28 | jackyll | 128 komment

A tudomány és a technika vívmányainak köszönhetően mára senkinek nem kell többé monoton háztartásbeli munkával fárasztania magát, megteszi ezt helyettünk a robot. Süt, főz, fűt, takarít, bevásárol, és még a mobil parkolási díjat sem felejti el befizetni. Naiv olvasónk például vidéki nyaralása közepén kapott 3 smst sikeres budapesti parkolásáról. Vajon ez már a lappangó robotforradalom előszele? Tényleg összejátszanak ellenünk a háztartási kis- és konyhai gépek? Meddig tűrünk még?

Parajelenségnek vagyok tanúja a Pannon és az Első Mobilfizetés Elszámoló Zrt. jóvoltából. Kár, hogy az én kontómra... Édesanyám pannonos telefonjára (2009.07.20) három sms érkezett, amit csak ma reggel vettem észre tök véletlenül (ő szegény még életében nem használta ezt a funkciót), melyek szerint tegnap Budapesten 13.11-kor parkolást kezdeményeztem a 3011-es zónában. Majd megjött az sms arról is, hogy 16.11-kor lejárt, és hogy mindez nekem 1125 Ft parkolási + 75 ft tranzakciós díjba kerül. Ebben csak az az érdekes, hogy tegnap be se tettem a lábam Budapestre, nem parkoltam, nem küldtem smst. Vidéken nyaralok, ez a cellainfoból könnyen ellenőrizhető. Nyilván fogta magát a rendszer, és egy előző parkolási tranzakció adataival csinált egy kis extra bevételt...

Édesanyám mobiljáról előtte egyszer indítottam parkolást, 2009 május 21-én, amikor kölcsönkértem a telefonját, az rendben le is zajlott, meg is van mind a négy sms (kérés, visszaigazolás, leállítás, visszagigazolás). De úgy tűnik, megtetszett a rendszernek a dolog, mert most önálló életre kelt és magától indított parkolást ugyanarra a rendszámra, ugyanarról a számról. Elképesztő. Azért kicsit rosszul esik, ha már ilyen ügyesen bement az autóm Pestre, leparkolt és fizetett is helyettem, igazán be is vásárolhatott volna.
 
Hívom a Pannont, vajon mi a fene történt, 3 x 7 perc zenélés után feladom. Biztos nyaralnak. Mivel azóta is vidéken vagyok, most hivogathatom mobilról az EME ügyfélszolgálatot, de már előre tudom, hogy a pannonhoz fognak irányítani.
 
(Azt már hozzá se teszem, hogy pár hónapja egész napra leállt a szolgáltatás, én 3 x küldtem smst, aztán be kellett rohannom a megbeszélésemre, és persze nem volt nálam annyi apró, jól meg is büntettek, széttárva a karjukat. Ilyen esetben senki nem felelős, ugyebár, csak az a hüje ügyfél, minek akar mobillal parkolni, jó drágán :((

Hány ilyen lehet még, amit észre se veszünk, szépen, lassan veszegeti le az önjáró rendszer a pénzt a számlánkról :((

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manci néni, a szomszéd 2009.07.22. 07:41:45

Szerintem meg anyád nyomkodta a telefont és "véletlenül" elküldte a régi sms-t, amit nem töröltél ki.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.07.22. 07:45:29

Hány ártatlan emberélet kell még, hogy észrevegyék az illetékesek??!?!?!

nashira 2009.07.22. 07:53:46

Az én uram a múltkor próbálkozott a mobilos parkolással és nem sikerült neki. Utánanézett és kiderült, csak úgy lehetséges(?), ha előre befizet xezer forintot, amit aztán szépen leparkolgathat. Én nem értek hozzá, a parkolás amúgy sem az erősségem. :)
Viszont ha így, akkor talán nem is fenyeget a fantomparkolás réme.
Igaz nekünk csupa t-s mobiljaink vannak. Ha ez jelent valamit.

Nem lehet, hogy mégis anyukád nyomkodott ilyen szerencsétlen kombinációban? Ha ott volt a régi sms is, elküldhette még egyszer véletlenül.
Nekem a múltkor egy komplett családi videót sikerült így elküldenem egy nem egészen illetékesnek, csak úgy zsebből, mert megint nem zártam le a bilentyűzetet. :)

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.07.22. 07:55:58

Motorolákban nagyon könnyű véletlenül újraküldeni.

2009.07.22. 07:58:10

@nashira: Ez már jó régóta nem így van, elég körülnézni a mobilparkolásos parkolóautomaták tetején (ott, ahol a telefonszám meg a user guide van).

jesszumpepi (törölt) 2009.07.22. 08:00:53

Eh!

Majd ha lesz önjáró fekete titokzokni,amelyik vásárlás után hazajön magától.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.22. 08:05:09

Ilyen takarítórobotot kérek férfitesttel.

És az arca helyén ne szűrő legyen,hanem Brad Pitt arcképe!

Kár,hogy zuhanyozni nem vihetem magammal.

Saci Pererê 2009.07.22. 08:10:08

Most jövök a Pannontól, van új díjcsomagjuk
Pannon Homár Alapcsomag
Korlátlan adatforgalom, de 5 megánál villog a szervizlámpa és letilt
Minden tizedik előfizetőt Volvo típusú metálfekete titokzokniba csomagolt fantomtengellyel ajándékoznak meg
Sajnos én az első voltam és azt nem abszorválták.

teddypicker0 2009.07.22. 08:11:30

skynet!!! lassan kezdenek öntudatra ébredni a robotok. jön az ítélet napja...jujj

Impega 2009.07.22. 08:15:59

@jesszumpepi: De viheted, csak elotte be kell kenni vazelinnel, hogy ne rozsdasodjon

nashira 2009.07.22. 08:18:03

@SzaboZsee: hát ez pár hete, max egy hónapja volt, én nemtom hol nézett körül... majd abszorválok egy hámozást a szemüvegén :)

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.07.22. 08:19:21

Lám, lám!
Mi mindenre jó a billentyűzár.
Egyszer sétálgatok a Mammutban, a telefonom meg lépésszámláló módjára, minden lépésnél elküldött egy SMS-t.
217-nél jártam, mikor fölhívott az elmű, hogy elég ennyiszer beküldenem az óraállást.

Saci Pererê 2009.07.22. 08:21:34

@Impega: akkor ezek szerint a váci börtön zuhanyzójában is korrózióvédelemre használják a vazelint. JJ

Saci Pererê 2009.07.22. 08:26:18

@jesszumpepi: Szerintem ő nem ült Vácon. Emlékeznék rá.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.22. 08:34:01

@Saci Pererê:

Egyébként milyen hímzéssel készült az avatarképed?

Keresztszemes?

jesszumpepi (törölt) 2009.07.22. 08:35:21

@Saci Pererê:

Vagy inkább számítógépes grafika.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.22. 08:36:53

@Saci Pererê:


Tudod miért hordanak a négerek fekete titokzoknit?

Saci Pererê 2009.07.22. 08:37:44

@jesszumpepi: Nem, egy különleges, trópusi szigeten bányászott mozaikból van kirakva.
Ez a mozaikbánya régebben sóbánya volt, de a bennszülöttek fellázadtak és a sóbányát lerombolták, a helyét cukorral felszórták.

De keresztszemesből is szép lenne. Jó ötlet. Még ma nekiállok. :)

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.07.22. 08:40:01

Egyszer kaptam a pannontól egy mms-t, amiben egy videó volt: egy norvég mintás titokzokni, egy várandós paplan és két volvo őrtengely játszottak gazdálkodj okosant.

Saci Pererê 2009.07.22. 08:40:25

@jesszumpepi: tudom, álcázásként, ha támadni mennek. Nem csillan meg a holdfény a lábujjkörmükön.

Camouflage-nak hívják ezt a varázslatot, persze csak a műveltebbje, aki tud németül.

Szódás Lova 2009.07.22. 08:42:44

Lóreggelt.

Éljen a szerda, mert az már majdnem csütörtök, ami csaknem hétvége.

Mobilon parkoltam, úgy felejtettem. Este jött az esemes, hogy köszike, vége a parkolási időszaknak, csókol anyád.

Aztán másnap este is.

He?! Rájuk küldtem még egyet, hogy haggyák mán abba. Azóta nem jött több.

Valamint: Minden "Kösziaparkolástszáztizenhétlesz" esemes végén van egy Blikk (vagy valami más hasonló szennylap) -reklám. Én ezt nem szeretem, nem kérem, hagyjanak vele békén! De, ellentétben a számítógépes spam -mal, nem szűrhetem, és, ugyancsak ellentétben a papíralapúval, nem lökhetem megnézés nélkül a qukába. Rohadtul idegesít, hogy azért a mobilparkolásért, amiért -ahelyett, hogy olcsóbb lenne -még kiegészítő díjat is fizetek, még spamot is kapok.


Anyájukat.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.07.22. 08:45:01

@Szódás Lova: ez egyébként tényleg meredek, de nem is ez a félelmetes, hanem pl Horálki Grófné

Impega 2009.07.22. 08:49:58

@Szódás Lova: Szerintem szerdan nem is kellene dolgoznunk. Sokkal gyrsabban telne a het.

Palinkasat!

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.07.22. 08:50:03

Lehet, hogy legközelebb a parkolóautomatákkal való tárgyalástechnikáról fogok blogolni. Hálás dolog lenne, ha az ember kibeszélhetné magát egy automatával szemben.

Addig is elég, ha bojkottáljuk azokat a cégeket akik ezeken hirdetnek.

Szódás Lova 2009.07.22. 08:53:19

@Impega: MOST tudnék mit kezdeni egy kis pálinkával...

Frucsasz 2009.07.22. 08:56:42

Pálinkás szép jó reggelt!

Kiváncsi leszek az eredményre. Nagy szívfájdalmam, hogy 10-ből 8-szor sosem tudjuk meg a sztori végét.

@rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr: elég borsos mobilszámlád születhetett az ügyből...

Impega 2009.07.22. 08:59:34

@Szódás Lova: Nagyon cuki ez a szõrmók az avataron :)

M.Islander 2009.07.22. 09:00:55

és vajh miért kerül többe a mobilon rendezett parkolás, mint a fémpénzes fizetés??? miért nem lehet papírpénzzel fizetni???
és mi van a parkolócég vezető ferrarijával? visszaadta a népnek?
hogy mik vannak és mennyire köll vigyázni!!!

Szódás Lova 2009.07.22. 09:02:48

@Impega: Az ő nevében is köszönöm. A kis saját lapomra feltöltöttem még néhányat, ott még jobban megfigyelhető. (reklám hangzott el)

Átlagarcú 2009.07.22. 09:16:10

Kedd, szerda munka, a hétvége meg a családé.

Mária 2009.07.22. 09:17:38

@rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr:

Ha így megy az SMS az valószínűleg üres SMS lesz majd. Ilyet már én is küldtem :)

DE:

Nekem apannonos szoftver olyan, hogy ha véletlenül megnyomódik a joystick, akkor először az Üzenetek mappába jutok, onnan pedig az új üzenet írása opcióhoz.

Nem pedig az elküldött üzenetek mappába, ami pontosan a joystick hétszer erőteljesen lefelé történő mozgatása után érhető el.

Az elküldött üzenetek mappába érve további 3 lépés elérni egy bármilyen már elküldött üzenetet.

És nincs újraküldési opció. Meg kell adni egy telefonszámot.

Emiatt a véletlenül SMS-eket konkrét fizetős szolgáltatás számára magától újraküldő telefon története nem éppen valósághű történet.

Ofélia . 2009.07.22. 09:21:47

@Saci Pererê: @jesszumpepi: Na most akkor ki ült vácon vagy a csillagban?? kezdek elbizonytalanodni:) Tekintettel a fekete titokzokni foltjaival kapcsolatban és nem beszélve a a le nem zárt telefon táskában történő önnálósodásárol:)

Tényleg ki hítta a nyújorki pontos időt??:DD

Ofélia . 2009.07.22. 09:23:42

@Szódás Lova: Pálinka ügyében furcsasszal vedd fel a kapcsolatoT:)

Ofélia . 2009.07.22. 09:25:57

@Impega: Már megit az idősíkokkal van bajod ma PÉNTEK van!!

BarBarBar 2009.07.22. 09:27:42

www.fizessenmobillal.hu/eme/tartalom/mobilparkolas-kalkulator

Hogyan van, hogy már az üzemeltetett oldalon kalkulátor alapból büntetést számol???

SimiTomi 2009.07.22. 09:27:46

Nekem az EME Zrt. fogta és kiküldte másnak a számláját - mondjuk azt a mást is ugyanúgy hívják, mint engem, csak valami Perőcsény nevű helyen lakik.

hubert_1975 2009.07.22. 09:28:15

muter nyomogatta a gombokat. sünt as posztolónak.

Impega 2009.07.22. 09:34:18

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Ohh, hat tenyleg. Koszi, ereztem hogy valamiert nagyon nincs kedvem dolgozni jonni. Akkor ez volt az. Nos akkor holnap reggel kilencig fogok aludni, majd szepenlassan egy kaveval es egy lekvaros piritossal megkedem napomat. Holnap utan pedig gombaszni megyek a reggeli harmatban.

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.07.22. 09:37:41

@Mária: mi az, hogy pannonos szoftver? Ezt komolyan gondoltad, hogy ebből vonsz le bármilyen következtetést, hogy a Te telefonodon éppen hogyan mennek a dolgok? Szabad röhögni, vagy csak 5 perc múlva?

b[ALien] (törölt) 2009.07.22. 09:38:15

Jó estét kívánok
Erről a fekete titokzokniról felhomályosítana valaki?
Mostanában nem tudok eleget jönni, még olvasni sem, nemhogy írni:(

Picitures doktor 2009.07.22. 09:39:42

Halihó.Bizonyíthatom,hogy télleg műxik az SMS küldés,nőji táskában főleg,pláne,ha mellette van a kulcscsomó,és szaladsz a villamos után.16 SMS-t küldtem el,mire megunta a hívott fél,és befenyített,hogy feljelent zaklatásért.Pedig nemis . :-(((

staropramen 2009.07.22. 09:46:49

Sztrovacsekek!
Első Mobilfizetés Elszámoló Zrt.Érzitek a lenge bájt ami ezt a cégnevet körülfonja?
Azonnal felmerül a kérdés:Van második,harmadik ..etc.mobilfizetés elszámoló zrt? Ezt abszorválja nekem valaki.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2009.07.22. 09:47:07

@BarBarBar: Ez az oldal idióta.
Átírtam a gépjárművek számát 1-re, az éves megtakarítás egyből 106 % lett.

papugaja 2009.07.22. 09:48:52

Nem parkolok. Minden ügyemet menet közben intézem el.

homár molla 2009.07.22. 09:49:00

önjáró lett a kötött kisrobot, ami a rendszert üzemelteti. (így persze már dugható is.)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.07.22. 09:49:54

kérdéseim:

- hogy került hozzád anyád telója nyaraláskor? anyáddal nyaralsz?
- kit érdekel hogy te hol voltál, lehet hogy anyád parkolt pesten.
- te nem küldtél sms. anyád se?
- véletlenül sem?

kicsit gáz ez a sztori. mindíg én-én-én, meg az anyám telója. fbm vegyél magadnak telefont, ne az anyádét használd. vagy ha anyád használja akkor ne akadj ki rajta.

Saci Pererê 2009.07.22. 09:50:07

@staropramen: Hoztam görögből egy ájfónt, 15 lenge bájtos
Az durván 1 megabájt.
J

Szódás Lova 2009.07.22. 09:50:27

@homár molla: Dugja meg a konyhai robotgép!...

Saci Pererê 2009.07.22. 09:51:58

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
Nem lehetetlen, hogy jesszum sztrovacsek azt hitte, hogy Nelson, Egyéves és én ugyanaz a két személy vagyunk. Vagy vagyok. Esetleg vannak.

bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2009.07.22. 09:53:40

Én gyakran használom a mobilparkolást, eddig tök korrekten működött, igaz T-mobilos vagyok.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.22. 10:03:19

@b[ALien] a kopasz baba:

Nelsont megkérte a feleslege,hogy vegyen neki 2-es méretű,lycra,betétes harisnyanadrágot.

Ő meg vitt helyette XXL-es fekete titokzoknit.

helianthus 2009.07.22. 10:06:12

@Mária: Nem akarlak rendíthetetlen hitedben megingatni, de nekem egy nyomással az üzenet küldés jön, amiben benne van az utolsó üzenetem (nem törli ki a telcsi, ami mondjuk akkor jó, ha írás közben véletlen kilépek, nem kell előről kezdeni), és ha még egy nyomást kap a küldésre, elküldi annak, akinek az uccsó üzenet küldve lett.
Sajnálom, ha kiábrándítottalak.

csatlakoznék Bélienhez, én sem tudom mi a fekete titokzokni, plíz valaki mondja el!!!

@Szódás Lova: ez az anyájukat ez kész, anyira kedves és ugyanakkor mégis csak anyázás. Abszorválhatom? :D

jesszumpepi (törölt) 2009.07.22. 10:07:28

@Saci Pererê:

Ezt a mozaikot Argentin Polinéziában bányásszák?

Mária 2009.07.22. 10:07:51

@Bandi_jóválasztás:

Röhöghetsz most :)

Bocs, lehet,hogy nem voltam egyértelmű, tényleg hülyeség, amit írtam :)

A pannonnál van előfizetésem, a szoftver természetesen az adott telefon típusának megfelelő :)

Hülyeséget írtam, beismerem. Most jobb?

De az gondolom, alapértelmezett bármelyik telefonnál, hogy nem lehet véletlenül, pár nyomkodással előszedni egy valamikor régebben elküldött SMS-t és újraküldeni ugyanarra a címre.

Csak nem te vagy az SMS Bandi?

helianthus 2009.07.22. 10:09:10

@jesszumpepi: köszi, de mi az a betétes harisnyanadrág? Azt a nehéz napokban kell használni? Már ilyen is van? Az eszem megáll.

Nasalis Larvatus 2009.07.22. 10:09:45

régen én is anyám mobiljával parkoltam.
azóta megtanultam vezetni, és autóval parkolok.

Ofélia . 2009.07.22. 10:10:05

@jesszumpepi: Ezt a titokzoknit én sem olvastam de:DDDD

Ofélia . 2009.07.22. 10:11:58

@Mária: Ne törődj a kötözködőkkel és hosszu életü leszel ezen a bolygón:))

Szódás Lova 2009.07.22. 10:12:11

@helianthus:
Ab. :)

Afféle helyzetjelentés: Fáj a gyomrom és szédülök.

blah 2009.07.22. 10:14:58

A Pannon gáz szolgáltató. Történt tavaly, hogy apámnak kiszámláztak több mint 300 sms-t amit ugyanarra a telefonszámra küldött. Ami persze nem történt meg, de azt mondták a telefonja szar, ami se előtte se utána nem csinált ilyet...

jesszumpepi (törölt) 2009.07.22. 10:16:35

@helianthus:

Pontosan én sem tudom,de azt hiszem azt jelenti,hogy a két láb között nem egy egyszerű varrás van,hanem egy duplarész,ami nylonharisnyánál még mindig vékony és kényelmes.

Úgy képzeld el,hogy a nőn,aki felveszi,van egy olyan része a harisnyának,mint egy száras bugyi,az kétrétegű,lejjebb meg a harisnya egyrétegű.

Az egésznek semmi haszna,de olyan harisnyákat is gyártanak.

b[ALien] (törölt) 2009.07.22. 10:18:46

@jesszumpepi: áh, köszönöm!
Pedig ezt lehet még olvastam is:)
csak hvg-n sokszor meg lett nyomva a reset gombom:)
Több sört ittam, mint Bandi, az tuti:)
Na asszem mára ennyi voltam
gáááálya

helianthus 2009.07.22. 10:21:13

@jesszumpepi: kétrétegű, egyrétegű és száras bugyi? húúú.
Ez a modern erényöv?
És még kényelmes is. Hát nemtom, de biztos így van.

helianthus 2009.07.22. 10:22:39

@Szódás Lova: 1, nem kellett volna annyit enni vagy inni.
2, többet kellett volna enni vagy inni.
Más variáció nincs. Nem kaptad el a sertéstüszis betegséget?

balintus · http://napoleon.blog.hu 2009.07.22. 10:23:52

Egyáltalán mi ez a 75Ft tranzakciós díj?! Örüljenek, hogy nem kell aprót szállítani kamionnal, és legyen OLCSÓBB a mobilparkolás a fémszázasnál! Minden normális országban így van, csak itt kell "kényelmi díjat" fizetni. Autópályamatrica dettó. Nonszensz.

Nömnöm 2009.07.22. 10:23:57

Nem tudom, hogy milyen sms-ről beszéltek, a mobilparkolást telefonhívással lehet aktiválni és leállítani. Valszeg a mama újrahívott egy előző számot, erről pedog tudjuk, hogy könnyen megtörténhet. Az sms csak az értesítésre szolgál.
Amúgy ennek az egésznek semmi köze nincs a Pannonhoz, vagy a T-Mobilhoz, a szolgáltató honlapján kell regisztrálni és oda pénzt feltölteni. Én ezt használom, működik. Egyrészt: nem kell szenvedni az automatánál (működik, vagy nem, van-e pénzed, elfogadja-e, egyáltalán mennyit dobjak be) másrészt: ténylegesen annyit fizetsz, amennyit parkoltál. Ha úgy érkezel valahova, hogy órákig ott maradsz, és bedobsz egy ezrest százasokban, majd öt perc múlva kiderül, hogy mégis menni kell, akkor az ciki. Ennek az ellenkezője, amikor csak 10 percre állsz meg, és 2 óráig maradsz. Szóval nem rossz. A kezelési költségnek mondjuk én sem örülök, de valamit valamiért...

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.07.22. 10:24:32

Véletlenek előfordulnak, de érdemes jobban utánajárni, hogy ki a vétkes. lehet, hogy tényleg csak véletlenül félre lett nyomva?

Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.07.22. 10:32:25

@Mária: ha már egyszer beismerted, miért forszírozod tovább? Mit szeretnél abszorválni ezzel?
Gondolhatsz tőlem bármire, attól még ez könnyen előfordulhat, remélem ezt azért sikerül elfogadni.

Blád 2009.07.22. 10:34:21

- Nem kell megőrizni az SMS-t sem:időpont és telefonszám alapján azt is meg tudják mondani hogy 1-1 SMS mikor pittyant a telefonodon (pl ha alagútban vagy és csak 20 perc után kapod meg), vagy mikor került elküldésre tőled.
- A Mobilszolgáltatód is el tud járni az ügyben (mivel kérdéses hogy történt-e SMS küldés egyáltalán, talán ez az út ajánlott)
- Üres SMS beküldésével a folyamatban lévő parkolás (ha van ilyen) leáll, és egy újabb indul a legutóbbi rendszámmal. (Billentyűzár használata tényleg jó 5let ;) )

moli 2009.07.22. 10:35:00

@nashira: """Nekem a múltkor egy komplett családi videót sikerült így elküldenem egy nem egészen illetékesnek"""

es mi volt benne? szulinap?

Ofélia . 2009.07.22. 10:37:18

@helianthus: Te most mit komplikálsz??

A tundrabugyi és a neoprén búvárruha keresztezése nahát:))

Blád 2009.07.22. 10:38:01

@Nömnöm: Amiről Te beszélsz az nem az amiről a fenti eset szól. Van a parkolótársaságnak is egy rendszere, és van a mobilszolgáltatóknak is. Simán fizethetsz mobillal, a mobilszolgáltatód hitelez neked (ha előfizus vagy) - nem kell külön szerződnöd a parkolótársasággal, és nem kell náluk tartani a pénzed.

Ofélia . 2009.07.22. 10:38:52

@moli: Én másra gondolok:DD

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.07.22. 10:39:38

Pannon szar.
Az egyetlen banda,amelyik 2 fajta fényképes okmányt vár el,ha ügyfele akarsz lenni...honnan vegyek kettőt? elég macerás volt ezt az egyet hamisítani...

homár molla 2009.07.22. 10:40:01

@moli: a Pocsay család szilveszteri mulatsága

libazsíros kenyér 2009.07.22. 10:41:25

jesszump...itt vagyok brad Prittes házi robotgép...takarítok,mosok ,fosok,baszok
A parkológép

helianthus 2009.07.22. 10:48:30

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: kösz, hogy szóltál, aszittem abszorválok, de most látom, hogy nem. :D

Nömnöm 2009.07.22. 10:52:44

@Blád: Nekem ez nem volt egyértelmű, túl sok hézag van a levélben, de ha így is van, a rendszer működőképes lehet, legalábbis az én tapasztalatom szerint. Az sms-t magától újraküldő telefonban nem hiszek, én is beleestem már ebbe a csapdába, de utóbb kiderült, hogy a zsebem, illetve a táskám nyomogatta buzgón a gombokat :)

Saci Pererê 2009.07.22. 10:59:43

@jesszumpepi: :)
Utánaolvastam a Lonely Planet Argentin-Polynesia a Travel Survival Guide-ben:
Argentin-Polinézia köztudottan a mozaikbányájáról híres.
Van is egy pirosas színárnyalat (az avataromon a sapkán középen látható) ami "Argentín-Polinéz rot" néven vonult be a köztudatba.
A svéd Mozart is előszeretettel festett ezzel az árnyalattal. Úgymond abszorválta művészetébe.
Ma is okosabbak lettünk. :)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.22. 11:05:04

Mivel kevés autó van a városban, bevétel meg kell, miért ne lehetne elengedni egy egy + smst. Ki az a marha aki ezért biroságra megy,és a példa jol mutatja ha elég idős telefonjára megy az sms még fel sem tünik. Okosok ezek a szolgáltatok :)))
Sün a ceggükbe

Saci Pererê 2009.07.22. 11:06:29

@jesszumpepi: Én ismertem egy hölgyet, a két lába között neki se egyszerű varrás volt.
De ő génsebész volt, biztos beleivott valamibe a munkahelyén.

De ez egy régi történet.

Blád 2009.07.22. 11:39:49

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Szerintem ha csakúgy növelgetnék kamu SMS-el a forgalmukat, az a szolgáltatás hírének ártana - és emiatt kevesebben használnák. Nem gondolom hogy megérné nekik hosszútávon...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.22. 11:43:15

@Saci Pererê: Tévedés. Mozart sosem festett ezzel a rot árnyalattal, mivel köztudottan allergiás volt. Ezzel szemben Dosztojevszkíj híres balettjében (A periódusos rendszer kiritikája) megemlíti, hogy az argentín-polinéz rot erősen hasonlít az örmény nyunyecek által udvarláskor előszeretettel használt úgynevezett "dudu" (de lehet, hogy didi)megfújásakor keletkező melléktermékre. (További infók a vaníliás karikás posztban és staropramennél.)

Saci Pererê 2009.07.22. 11:54:10

@Nelson Mandula: abszorválom, amit írsz, bár kicsit scepticus vagyok.
Én ugyanis a svéd Mozartról beszéltem, ő pedig csak megjátszotta, hogy allergiás. Leírták tudományosan is a betegségét: acut argentinpolyneisarot-allergohypochondriában szenvedett. Az ő nevéhez fűződik az első híres marionett-jégrevű, az Allergia Barbaro, amit Nagyon-Nyugat egyik repülőterén adtak elő egy trabant fantomtengelyből készült dorongon.

Saci Pererê 2009.07.22. 11:58:24

@Saci Pererê: még annyit tennék hozzá, hogy a dagályból láttam, hogy rékuc fogta a kezében Egyéves dorongját, Engellhartszell volt rátetoválva.
Elnézést, hogy személyeskedtem.

staropramen 2009.07.22. 11:59:40

@Nelson Mandula:
Majdnem jól tudod Sztrovacsek!Mozart valóban allergiás volt, de egyetlen alkalommal a Sevillai fodrász c.üzemi lap 1702 jan.14.-i számában megjelent Andalúziai Bajuszpedrők címet viselő akvarelljén használta.
Eközben halkan busongott a háttérben egy duduk.Ugyanis a duduk nem a dudu többes szám alanyesete befejezett múltidőben, hanem egy jellegzetes örmény hangszer.A Kaukázus kies lejtőin ma is meg -megszólal egy duduk, vagy egy-egy csecsen géppisztoly,esetleg egy dühös barnamedve.

Hoppázó Beléndek 2009.07.22. 12:05:37

"Nyilván fogta magát a rendszer, és egy előző parkolási tranzakció adataival csinált egy kis extra bevételt..."

nyilván! a rendszer olyan,h fogja magát. és csinál. így megy ez, mindenki tudja.. ja nem..

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.07.22. 12:07:24

06-20-200-0000. Fizetős , de hamarabb felveszik, egyébként meg 3*7 perc helyett érdemes egyszer inkább 10-15 percet várni. Amióta törökbálinton vannak, valami miatt nehezebb, lassabb ügyintézőt kapni.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.22. 12:07:30

@Saci Pererê: @staropramen:

mindig öröm művelt emberekkel társalogni.
én tegnap óta nem tudok abszorválni, mert elromlott az abszorvátorom. elektronika volt benne, persze...

most mennem kell, mert jellegzetesen megszólaltak az ebédet jelző dudukok, hogy megfőtt a kaukázusi kefír.

EÖ (törölt) 2009.07.22. 12:10:01

egyrészt: ha kiférne rá, hogy Engelhartszell, akkor abból élnék. JJJ

(de a rékuc akkor sem kapna belőle)

másrészt: "Az amúri partytáncos dala" című keresztszemes mozaikképén Mozart többször is használ AP rot árnyalatot, csak lefesti kékkel és nem látszik.

harmadrészt: index.hu/belfold/2009/07/22/kessel-villaval_ment_a_kapcsoloszekrenynek/

ez ki lehet vajon? :D

MP 2009.07.22. 12:12:01

Ha a hülyét hüjének írod nincs több kérdésem. Amúgy tényleg vicc ami itt folyik s nem csak a parkolással kapcsolatban.

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2009.07.22. 12:15:08

Már az anyukád is megmondta, hogy ne igyál és ne drogozzál ennyit, mert akkor arra sem emlékszel hogy merre jártál kocsival :D

jesszumpepi (törölt) 2009.07.22. 12:18:23

@Saci Pererê:

A tetoválás rékuc kezén volt.

Ugye?

staropramen 2009.07.22. 12:22:11

@Nelson Mandula:
Az abszorvátorokkal nagyon kell vigyázni.Egyik ismerősömnek elromlott az Ikeás lenpaplanos abszorvárora, a szomszéd rátette a laptopját,és kiderült hogy gyárilag bele volt a pin kódba paszírozva az elromlás.
@Egyéves Önkéntes: Valszeg ez a szivar az aki a bundáskenyeret is késsel -villával eszi.Egyébként Fóton polgármajszter.
A Mozart képről csak annyit, hogy Köhl albán művészettörténész és balett- táncos helytelenül a művész kék korszakában készült műnek tartja, holott a kék festék utólag került rá.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.22. 12:30:52

@Egyéves Önkéntes:
nekem van egy eredeti, kézi szőttes Hrabal* operám! Ennek az a különlegessége, hogy majdnem végig fekete titokzokniban festette. (Az utolsó fázisnál cserélt csak zoknit Kunderával.)

*Hrabal az operáiban csak a legritkább esetben használ AP rot árnyalatot, szemben Wagnerrel, aki valósággal rajongott a Väkkärjönle rózsaszín paplancihákért.

EÖ (törölt) 2009.07.22. 12:33:15

@Nelson Mandula: nekünk is teli volt a télikert Hraballal, de anyósom valami csodaszerrel kiirtotta őket.

Saci Pererê 2009.07.22. 12:34:53

@jesszumpepi: rossz hírem van, nem ott volt.
Egy nagyonnyugati úrinő nem tetolváltat kézre. J

staropramen 2009.07.22. 12:36:56

@Nelson Mandula:
Ennek a szőttesnek az első változatát a Mester(vagy Margarita) subaszőnyegbe álmodta .Ezt személyesen tőle tudom.Aztán felébredt.

staropramen 2009.07.22. 12:54:41

@jesszumpepi:
Én nem hajtok címre,rangra.Nekem elég ha összefuthatok művelt úriemberekkel és kicsit elcsevegünk a művészetekről és egyéb intellektuális és spirituális dolgokról.Most készülök egy új témát felvetni, nevezetesen :Immanuel Kant fésűre és selyempapírra iródott fiatalkori vonósnégyesei , csak még el kell mélyednem a partitúrában.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.22. 12:55:28

@Egyéves Önkéntes: mi ilyen kis görgős izét tettünk a hrabalok alá, hogy ne szennyezzük a környezetet.

@staropramen: érdekesség még, hogy később Szophoklesz - az eredeti instrukciók szerint - tényleg átírta subaszőnyegre az egész darabot, de pechjére, amikor bevásárolni ment az ósanba, a biztonságiak rutinból elkobozták tőle. Egyes művészettörténészek ebből traumából eredeztetik Pitagorasz tételét.

syndika 2009.07.22. 12:56:24

leszámítva a posztíró bosszúságát, rég vigyorogtam ilyen jót, kösz mindenkinek itt! :))

simpatico 2009.07.22. 13:31:41

sziasztok,

én vagyok a poszt beküldője. természetesen első dolgom volt szegény anyámat meggyanúsítani, hogy babrált. :) de nem. nincs egy darab kimenő sms sem. és nincs sms újraküldő funckió, szal magától sem küldhetett (aminek ugye szintén nyoma lenne).

idemásolom amit az EME írt. a bemásolt táblával szépen bebizonyítják, hogy nem volt bejövő sms (sajnos szétesett a formátum). és itt az én (egyelőre türelmes) válaszom is.

a pannon még mindig nem reagált, 24 órája nem képesek semmit nyögni. tényleg elképesztő.

íme a levelezés, alulról kezdjétek.

Tisztelt Hölgyem,

a bemásolt táblázatból is az látszik, hogy NEM volt beérkező sms. Hiszen nem küldött senki sms-t, a telefon itt hevert a Budapesttől 40 percre levő vidéki házunkban, érintetlenül.

Kérem, magyarázza meg, hogyan lehetséges, hogy Önök egy be nem érkezett sms-re elindítják a szolgáltatást.

A Pannon még nem válaszolt, várom az ő magyarázatukat is.

XY - az nevet, rendszámot kiszedtem engedelmetekkel.

----- Original Message -----
From: Ügyfélszolgálat
To: XY
Cc: ugyfelszolgalat@emezrt.hu
Sent: Tuesday, July 21, 2009 11:45 AM
Subject: RE: téves parkoláskezdeményezés!!! XXX123 2009 07 20

Tisztelt XY!

2009.07.20-án 13:11:32-kor érkezett be parkolás indítási kérés, melynek következtében a rendszer automatikusan elindított parkolást a XXX123-es rendszámú gépjárműre, melyre már korábban kezdeményeztek mobilparkolást.

Az ad-hoc felületén az alábbi információkat látjuk:


Bejövő SMS
2009.07.20 13:11:32

Kimenő SMS
2009.07.20 13:11:45
Budapest,3011 zónában,XXX123 rendszámra 2009-07-20 13:11-kor parkolása elindult. Díj:375 Ft/óra + 75 Ft tranzakciós díj/parkolás ID:451538 Zonakod:3011 Rendszam

Kimenő SMS
2009.07.20 15:56:12
Tisztelt Ügyfelünk! Értesítjük arról, hogy Budapest,3011 zónában,XXX123 rendszámra indított parkolása 2009-07-20 16:11-kor lejár. ID:451538 Zonakod:3011 Rendsza

Kimenő SMS
2009.07.20 16:11:20
Parkolása lejárt! Budapest,3011 zónában, XXX123 rendszámra indított parkolása 2009-07-20 16:11-kor lejárt. Díj:1125 Ft+75 Ft tranz.díj ID:451538 Zonakod:3011 Ren

A parkolási költség ad-hoc parkolás esetén a mobilszámláján jelenik meg, ezért az alábbi problémával kapcsolatban legyen szíves a mobilszolgáltatójához fordulni, társaságunk sajnos nem tud parkolási költséget korrekciózni.

Megértését köszönjük!

Üdvözlettel:

Balog Izabella
Ügyfélszolgálati munkatárs
Fax: 06 1 239-2129
www.fizessenmobillal.hu


From: XXXXX
Posted At: Tuesday, July 21, 2009 11:27 AM
Posted To: ugyfelszolgalat@emezrt.hu - archívum
Conversation: téves parkoláskezdeményezés!!! XXX 123 2009 07 20
Subject: téves parkoláskezdeményezés!!! XXX 123 2009 07 20

T. EME és Pannon,

Édesanyám pannonos telefonjára (20 XXX XXXX) tegnap (2009.07.20) három sms érkezett, amit csak ma reggel vettem észre tök véletlenül (ő szegény még életében nem használta ezt a funkciót).

Az első szerint tegnap Budapesten 13.11-kor parkolást kezdeményeztem a 3011-es zónában a XXX123-es rendszámra (ez az én autóm). Utána jött egy figyelmeztető sms, hogy le fog jári, majd megjött az sms arról is, hogy 16.11-kor lejárt, és hogy mindez nekem 1125 Ft parkolási + 75 ft tranzakciós díjba kerül.

Ebben csak az az érdekes, hogy tegnap be se tettem a lábam Budapestre, nem parkoltam, nem küldtem smst. Vidéken nyaralok, ez a cellainfoból könnyen ellenőrizhető. Nyilván fogta magát a rendszer, és egy előző parkolási tranzakció adataival csinált egy kis extra bevételt...

Édesanyám mobiljáról előtte egyszer indítottam parkolást, 2009 május 21-én, amikor kölcsönkértem a telefonját, az rendben le is zajlott, meg is van mind a négy sms (kérés, visszaigazolás, leállítás, visszagigazolás). De úgy tűnik, megtetszett a rendszernek a dolog, mert most önálló életre kelt és magától indított parkolást ugyanarra a rendszámra, ugyanarról a számról. Elképesztő...

Ma reggel óta hívom a Pannont 1220-on, de sokszor sok perc zenélés után feladom. Biztos nyaralnak.

Kérem, intézkedjenek, mert ez visszaélés, és szóvá fogom tenni a fogyasztóvédelemnél.

XY

Saci Pererê 2009.07.22. 13:48:20

@jesszumpepi: Csak staropramen lehet, mert egyedül ő nem nelson.
Bár már ebben sem vagyok biztos.

staropramen 2009.07.22. 14:45:31

@Saci Pererê:
Nálam a személyi amellyel hitelt érdemlően bizonyíthatom, hogy azonos vagyok- velem .

helianthus 2009.07.22. 15:53:38

@simpatico: Ne haragudj, de ez nem a bejövő SMS???

"Az ad-hoc felületén az alábbi információkat látjuk:


Bejövő SMS
2009.07.20 13:11:32"
Ha nem akkor mi?

simpatico 2009.07.22. 16:19:23

nézd, azt én nem tudom, hogy ők mit tartanak így nyilván. nagyon úgy tűnik, hogy egy üres sms-t.

de egyet tudok: olyan sms, amiben benne van az én rendszámom, nem érkezett hozzájuk 2009 július 20-án. pontosabban tőlem nem ment ki. ezek a tények.

de tegyük fel, hogy hülye (jó lesz így, ly-nal?) vagyok, vak vagyok, és persze hazudok is, mert valójában ott van egy üres sms az outboxban, amit véletlenül elküldtem arra a számra. ez vajon feljogosítja a vállalatot, hogy az egyetlen egyszer erről a számról, egy bizonyos rendszámra érkezett parkolási kezdeményezésemet megismételve beindítson egy új parkolást egy üres sms alapján???

nanemá.

simpatico 2009.07.22. 18:24:44

@bandi: nem, nem volt. azt próbálom épp megértetni, hogy ha lett volna, akkor sem lehet az alapján elindítani. mire föl??

de nem volt, tőlem nem ment ki se üres, se rendszámos sms.

nemrég megjött az EME válasza (pannon továbbra is hallgat, mint csuka):

Tisztelt XY!

Tájékoztatjuk Önt, hogy ügyének további felülvizsgálatát kértük a rendszert üzemeltetők részéről. Írásos válaszuk megérkezéséig szíves türelmét kéri társaságunk!

A felülvizsgálat eredményéről, annak megérkezését követően írásban fogjuk Önt értesíteni.

Türelmét addig is megköszönve!

Üdvözlettel:

XY
Ügyfélszolgálati vezető helyettes

(a levél alján súlyos figyelmeztetés, h nem adhatom tovább, úgyhogy ha nem írok többet, elvitt az adatrendőrség)

moli 2009.07.22. 19:29:22

@simpatico: ja, azok nagyon viccesek :)

Blád 2009.07.23. 09:58:00

@simpatico: Az hogy egy SMS kiment-e a telefonról egyértelműen meghatározható a GSM rendszer logjaiból. Nemegy bűnesetnél bizonyítékként használják fel. Szóval a mobilszolgáltatódnál van a kulcs...

simpatico 2009.07.23. 20:00:23

@Blád: igen, köszi, én is ezt remélem. erre a válaszra várok, immár kb. 50 órája...

hatesz 2009.07.24. 10:22:09

azt mondja már el valaki, hogy ha ö parkol akkor miért az édesanyja mobiljára megy az sms????

Blád 2009.07.24. 12:33:57

@simpatico:Még 1 apróság: Úgy tudom hogy ha már be van regelve a telefonszámhoz tartozó rendszám, akkor üres sms-re is elindul a parkolás - az előzőleg regisztrált rendszámmal. Ha újraküldöd, akkor az előző leáll, és új indul. Más oldalról sajnos szinte biztos vagyok benne hogy az az SMS valóban beérkezett az adott telefonról. (Van tapasztalatom hasonló rendszerek terén) Gondolj bele: Valószínűleg elég durva bevételük lehet az SMS-es parkolásból, és ha ilyen eset előfordulhatna, akkor ha csak az ügyfelek 5-10%-a dönt úgy hogy nem használja többet ezt a parkolást (mert nem bízik benne), az sokkal nagyobb kár nekik mint ez a párezer forint - a jóhírükről nem is beszélve.

simpatico 2009.07.24. 21:40:58

ma korrekt válasz jött az eme-től: vizsgálatot tartottak, nekik egy üres sms beérkezését jelzi a rendszer, és ők is várják a pannon válaszát... ezzel már ketten vagyunk.

@blád, igen, ezt tudjuk (sztem amúgy hülye megoldás ez az üres sms-re induló parkolás, de nem ezzel van gondom)

azt kéne megérteni: nincs nyoma semmilyen kimenő sms-nek. hiszen egy véletlenül elküldött üresnek is ott kéne lennie az outboxban, ha kiment volna, érted? de nincs.

mindegy, feladom.

ugye a jóhírüket csak viccből írtad??
süti beállítások módosítása