Ezt már szeretjük: a megtámadott cég válaszol, de nem csak a levegőbe beszél, hanem olyan súlyos váddal illeti a Naiv Ügyfelet, ami az egész ügy megítésélést erősen befolyásolja. A szavazógép tanúsága szerint olvasóink teljesen megosztottak voltak abban, hogy elfogadható volt-e, hogy a Dunaweb szerződést bontott Benderrel, amiért a kuncsaftjuk egy fórumban gyalázta őket. Flamich Péter DW-ügyvezető válaszában azt állítja, Bender nemcsak kommentléskor kemény, pár napja vad viselkedésével megijesztette az ügyfélszolgálatos lányokat, majd összetörte a helyiség ajtajának zárját, és úgy távozott. Tömény izgalom alant:
A DunaWeb Kft. ügyvezetőjeként úgy érzem, hogy fontos nyilatkoznom a Blogon megjelent bejegyzés és a kapcsolódó parázsló fórum vita miatt. Elsőként megjegyezném, hogy a DunaWeb Kft. több tízezer előfizető számára nyújt távközlési szolgáltatásokat, kiemelt figyelemmel az internet szolgáltatásra. Nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos hálózatfejlesztésre az előfizetői igények minél teljesebb körű és lehetőleg problémamentes kiszolgálására. Nem állítom, hogy nem fordulhatnak elő műszaki problémák vagy ügyfélkezelési panaszok. De azt állítom, hogy ezek minimalizálására és minél gyorsabb korrekciójára törekszünk, ha előfordul. Véleményem szerint ma egy szolgáltató sem engedheti meg, hogy ne a leghatékonyabban próbálja meg kiszolgálni előfizetőit.
Ügyfélszolgálatunk javarészt fiatal hölgyekből áll, akik szívükön viselik az előfizetők kéréseit és panaszait, megfelelő toleranciával kezelik a hasonló helyzeteket. Nagyon ritkán fordul elő az itt közzétetthez hasonló eset.
Eddig egyszer bontottunk szerződést előfizetővel, aki véleményünk szerint átlépett minden normális etikai korlátot megnyilvánulásaival és azt a döntést hoztuk, hogy a netikett-re való hivatkozással szerződést bontunk. Sajnos léteznek olyan konfliktuskereső és olyan módon viselkedő emberek, ami egy szolgáltató számára is elfogadhatatlan.
A blogba bejegyzést küldő előfizető ügyfélszolgálatunkon szeptember 10-én két hölgy ügyintézőnket a reszketésig megfenyegette, akiknek férfi munkatársaik segítségét kellett kérniük a helyzet lecsillapításához. Az ügyfél az ügyfélszolgálat zárját összetörve távozott.
Cégünknél kínosan ügyelünk a személyi adatok kezelésére és az ügyféladatok tárolására. Csak és kizárólag hatósági megkeresésre adunk át információt. Ilyet sem egyéb külső, sem saját belső célú kezdeményezésre nem teszünk. A néhány bejegyzésben emlegetett nyomozás mítoszát szeretném eloszlatni, az előfizető egy fórum bejegyzésben leközölte az ügyfélszolgálatunk által neki küldött emailt, melyet a levél küldője fedezett fel. Ez alapján nem volt kérdéses a személy.
Az ügyfél kifogásolható viselkedése ellenére, a jelen probléma megvizsgálásával is arra törekszünk, hogy fejlesszünk az ügyfélkezelési eljárásainkon a gyors és szakszerű problémamegoldás érdekében. A magunk részéről a jövőben is a megbízható és ügyfélbarát szolgáltató kívánunk maradni! Célunk az előfizetőink elégedettsége és ennek érdekében folytatjuk munkánkat. Továbbá, bízunk benne, hogy ez csupán egy szélsőséges és kirívó eset volt és a jövőben nem kell hasonló ügyekre reagálnunk.
Egyet pedig nagyon nem szeretnénk, biztonsági őröket alkalmazni ügyfélszolgálati irodáinkban.
Tisztelettel,
Flamich Péter
Az utolsó 100 komment: