István megdöbbenve tapasztalta, hogy a 10 nappal karácsony előtt leadott rendelését a hétvégi hóhelyzet miatt nem bírták kiszállítani. Azóta remélhetőleg már megkapta, vagy ha nem, hát rájött, hogy sokkal viccesebb ajándékokat lehet készíteni sajátkezűleg:
2009.12.14-én (hétfőn) leadtam rendelésemet egy fényképezőgépre és egy fejhallgatóra. Rendelésemet foglalták, és rögzítették még aznap este. 2 napra rá megérkezett nekik a központi raktárukba, majd szállítási időpontot egyeztettem 2009.12.18-ra (péntek) 12-16 órás időintervallumba. Az áru nem érkezett meg, 17-19 óra közt hívtam az ügyfélszolgálatot, a futárszolgálatot (Royal sprint), egyiket sem értem el. Másnap (szombat) reggel elértem edigitalékat, és mesélték, hogy a karácsonyi túlterhelés miatt lehet ez, és a mai napon kiszállítják, azaz szombaton. Nos ez nem történt meg, hiába munkanap, felhívtam 17:45-kor az edigitalt, hogy mi is a helyzet.
Elmondta a férfi, hogy a karácsonyi leterhelés miatt késnek a dolgok, sőt Ők sem tudják, hogy mi lehet a futárszolgálattal, mert hallottak már mindent, mint pl. hogy a kocsijuk árokba borult, meg hogy a rossz idő miatt késnek a dolgok, satöbbi. Na de kérem... az összes kocsijuk az áromba borult? Mennyivel jönnek Ők Miskolc mellé? 2km/h-val? Nem is ez háborít fel, hanem a beszélgetés utolsó mondatai:
- Rendben. És karácsonyig megkérkeznek a termékek?
- Reméljük, de nem tudjuk garantálni, amennyiben nem így lesz, előre is elnézését kérjük.
Erre ők hangsúlyozzák a weboldalukon, hogy "még x napig rendelhet, és karácsonyig megérkezik megrendelése!". Ezen a számlálón 3-5 nap volt, amikor én megrendeltem. Én már eddig 3x befürödtem ezzel a webáruházzal, de sajnos csak itt volt kapható olcsón a két ternék. Legközelebb inkább felmegyek Miskolcra, és benzinköltségen megveszem, hihetetlen, hogy mennyire rossz helyzetbe hozzák az embert.
Csomagoljak, és tegyem a fa alá az ajándékot két ünnep közt? Hát nehogymár...
UDATE: Mint az azóta kiderült, a csomagot a DHL kapta meg kézbesítésre, nem a Royal.
Az utolsó 100 komment: