Tékozló Homár

Kátyúba hajtott, megbüntette a rendőr

2009.04.03. 11:11 | jackyll | 575 komment

Ha létezik még olyan jogkövető állampolgár, aki bajban rendőrséghez fordulna, ne tegye. Silverdust egy kátyúdefekt miatt hívta ki a rendőröket, akik az éjszakai riasztásért cserébe bosszúból titokban feljelentették, a nemlétező szabálysértésért járó büntetését pedig még a bíróság is leokézta. Egy kicsit hosszú a levél, de megéri, mert hiperabszurd:

Még 2008. októberében este sötétben mentem hazafelé Csomád felől Fót felé autóval. Ez egy kicsi, kanyargós út, akkor még kimondottan elhanyagolt állapotban volt,  tele kátyúkkal, gödrökkel. Na, az egyikbe sikerült is belemennem, kaptam egy defektet. Ez  bosszantó,  az  országúton  nem  lenne  szabad  egyáltalán  kátyúknak  lennie,  pláne  nem ekkoráknak, elhatároztam, hogy kifizettetem a kereket a közútkezelővel. Szerintem viszont a kártérítési  igény benyújtásához  a közútkezelő  rendőrségi  jegyzőkönyvet  szokott kérni,  ezért kihívtam a rendőrséget a defektes kerék cseréje közben. Nem kellett volna...

Olvasson tovább!

A Magyar Telekom szarik az életveszélyes oszlopra

2009.04.03. 10:00 | ge | 64 komment

Az egyszeri előfizető megpróbálta jelezni a Magyar Telekom felé, hogy az egyik oszlopuk széthasadt, talán le kéne cserélni. Közel egy hónap után az oszlop még mindig ott áll, várva a következő vihart, hogy aztán a kábeleket magával rántva kidőljön. Még ha nem is csap agyon senki, a kár okozta költségek nyilván jóval nagyobbak lesznek, mintha időben kicserélnék egy biztonságosabb megoldásra.

A falumban észrevettem egy telefonoszlopot, ami szét van hasadva. Mivel hogy nemigazán vehető észre, csak akkor hogyha konkrétan az oszlopot figyeljük, ezért küldtem nekik egy e-mailt hogy cseréljék már ki, nézzenek már rá. Március 4.-én küldtem nekik a levelet. Március 7.-én jött tőlük egy levél hogy "Megkeresését a területileg illetékes kollégáinknak továbbítottuk." Azóta ma megint az oszlop felé jártam (2009.03.31) és semmi változás, inkább egyre nagyobb a hasadás.

Olvasson tovább!

Robottal terrorizál a T-Mobile

2009.04.03. 09:35 | jackyll | 51 komment

A nagy büdös kamuválság mellékzöngéje, hogy tovább gyorsult a világ, már egy napot sem várnak a szolgáltatók, hogy ügyfeleik a tartozást befizessék. A T-Mobile egyelőre csak a jogos kintlevőségek után küld robotokat, de azok elég agresszívek: félóránként hívogatják az értesítendő ügyfelet, nehogy bármit tudjon csinálni, amíg nem fizet:

csütörtök reggel kaptam az sms-t, hogy 30 napom van befizetni a 12 ezer forint számlatartozást, vagy különben blablabla. előfordul az ilyen, bár még sosem kapcsolták ki. nem sokkal később megcsörrent a telefon, hogy a t-mobile szeretné ezt az üzenetet hangban is átadni. nem értem rá, ezért kinyomtam. hiba volt. ezután félóránként telefonált a robot, gyakorlatilag végigtelefonálta a munkaidőmet. jobb híján feketelistára tettem a számot, de félek, mi lesz a következő lépés. beküldenek egy robotot az irodába? a 30 napos fizetési határidő nem 30 napig tart?

Larnaca helyett csatornabűzbe utaztatott az Ibusz

2009.04.02. 12:25 | ge | 182 komment

Lépjünk túl az utazási irodával utazók sikerességének megkérdőjelezésén, mert sokan vannak, akik nem szeretnek szervezéssel és keresgéléssel vesződni, ezért ezt a megoldást választják. Nem is lenne ezzel baj, ha a befizetett pénzért ott nyaralhatnának, ahová készültek. NetTündérék tavaly az Ibusszal indultak Ciprusra, ahol város helyett falu, szálloda helyett pedig csatornabűz várta őket. Végül a BKIK Békéltető testületénél is elbuktak, bár a panaszuk bizonyíthatóan jogos volt.

Mi tavaly nyáron töltöttük el életünk eddigi legrosszabb nyaralását Cipruson az IBUSZ szervezésében. Azért döntöttem úgy, hogy megosztom az internetezőkkel rémálomnyaralásunk történetét, mert nem szeretném, ha mások is úgy járnának, mint mi.

Olvasson tovább!

Panaszkönyvhiány az Auchanban

2009.04.02. 08:55 | ge | 140 komment

Mi van akkor, ha a kereskedő nem hajlandó tesztelni a visszavitt hibás készüléket, ezért nem is tudja 3 napon belül kicserélni azt? Panaszkönyv. Na de ha panaszkönyv sincs?

Öcsém vett egy LCD tv-t a Maglódi új Auchan. 2-nap után visszavitte, hogy nem működik a Tv, ha a számítógép, és a antenna kábel be van dugva, leveri a biztosítékot. Az Auchanban arra hivatkozva nem cserélték ki a készüléket, hogy nem tudják kipróbálni, mert ha náluk veri le a biztosítékot az 3millió Ft-ba kerül az áruháznak.

Olvasson tovább!

Zaklatással foglalkozik Magyarországon a világhírű bank

2009.04.02. 00:02 | szily | 152 komment

A pannon talaj fura hatással van a legpatinásabb cégekre is. Vegyük például a HSBC-t, ami a világ egyik legismertebb, multinacionális bankja, elegánsan visszafogott londoni felhőkarcoló-székházzal. És vegyük S. D. G.-t, a Homár-olvasó magyar nőt, akit igazi kafkai hangulatban zaklatott telefonon egy cég másfél hónapon át: naponta többször jelentkeztek, egy ismeretlen embert kerestek mindig, mást nem is akartak, de a cég nevét úgy elhadarták, hogy az áldozat hetekig azt sem tudta, ki hívogatja. A végén kiderült, hogy a HSBC Credit Zrt.-ről van szó. Az a helyzet, hogy az utóbbi hetekben-hónapokban a telefonon erőszakoskodó, pénzügyi termékeket áruló cégek az Irritáló Toplistán egészen komolyan felzárkóztak a parkolási vállalatok és a BKV mögé. Hogy miért, azt a hajtás után elolvashatják.

Olvasson tovább!

A világ legjobb kutyakajareklámja lett volna

2009.04.01. 15:36 | jackyll | 58 komment

A világ legerotikusabb reklámjai közé sorolták, de azóta kiderült, hogy egy 81-es paródiáról van szó. Ez azonban semmit nem von le az értékéből, úgyhogy ha nem félti az agyát szétsütni egy eszeveszett retró vizuállal, tekintse meg a fenti klipet. (Csak én hallucináltam Fenyő Mikit a főhős helyébe?)

Complex via Design Pumpa

Mikrovodka válság idejére

2009.04.01. 12:52 | jackyll | 83 komment

Igazi posztszocialista, azaz Magyarországon megszakítás nélkül divatban lévő hiánypótló terméket fedezett fel eszgabor. Az egydekás üvegpoharas kiszerelés utcaiharcokban is praktikussá teheti, ha nem találnák az egyetértést az ország hogyantovábbjáról az elvtársak:

A tavalyelőtt felfedezett, innovatív szlovák csomagolástechnikai mérnökemberek által megálmodott vodkajellegű szeszesital továbbfejlesztett változatát mutatnám be, amely a csekély űrtartalma miatt a nagy Orosz Birodalmat sem kímélő, mindent elsöprő globális válságra adott válasznak is tekinthető, bár gyanítom, keletkezése jóval régebbi időkre nyúlik vissza...

Olvasson tovább!

Ipari felelősséghárítás az OTP-nél

2009.04.01. 09:45 | ge | 112 komment

Tökéletes minta az OTP-ről, benne van minden, amiért szeretjük őket: telefonos ügyfélszolgálat tehetetlensége és tudatlansága, rugalmatlanság, pofátlanság és a kártyáját visszaszerezni akaró ügyfél lekezelése. Reméljük Sándor válaszát is hamarosan posztolhatjuk.

Tisztelt Dr. Csányi Sándor!

Az Ön által vezetett pénzintézet problémakezelésével, ügyfélcentrikusságával, rugalmasságával kapcsolatban szeretném megosztani néhány gondolatomat Önnel.

Először is kérem engedje meg, hogy megosszam Önnel a velünk történteket. Feleségem bankkártyáját az újpesti Kaiser áruház előtt található OTP bankomat automata március 12-én elnyelte, miután a feleségem "megszakítás" gombot nyomott egy műveletnél. A kártya érvényes volt, napi használatban (tehát nem a feleségem hibájából került bevonásra). A problémát jeleztük a telefonos ügyfélszolgálaton március 12-én, utána pedig gyakorlatilag 3-4 naponta. A telefonos ügyfélszolgálaton érdemi választ/segítséget/ügyintézést a sok telefonálás ellenére sem kaptunk.

Olvasson tovább!