Az ember azt képzelné, hogy egy utca parkolóhelyeit fizetőssé alakítani nem extra bonyolult logisztikai feladat. Kell egy parkolóóra- és közlekedésitábla-állító brigád meg egy festőcsapat, néhány nap, és kész az egész. A feladat Magyarországon ehhez képest meghaladja mind az önkormányzati, mind a magántulajdonú parkolócégek képességeit. A Homár lakóhelyén jó előre bejelentették, szépen kiplakátolva, hogy szeptember elejétől fizetős lesz a kizárólag helyiek által látogatott környék. Október végén néhol van tábla, néhol nincs, parkolóórák pedig egyáltalán nem tűntek fel. Mindez azonban kismiska Attila soproni élményeihez képest. Belvárosközeli utcáját, a bennszülöttek életét megkönnyítendő, fizetőssé tették, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy az utca egyik oldalán megtiltották a parkolást, de órákat azóta sem álllítottak fel, így az ember vagy messzebb áll le és gyalogol, vagy megbüntetik.