Tékozló Homár

Ha nem hagyja magát a vásárló, besértődnek az eladók

2010.01.25. 16:35 | ge | 109 komment

Az Andrea által kiválasztott cikk többe került, mire az Electroworld pénztárához ért vele, de felkészült vásárlóként tudta, hogy a feltüntetett áron köteles eladni neki az áruház. Végül ez meg is történt, nem is ezzel van a gond, Andrea a bánásmódot kifogásolja, ami a levele szerint valóban meglehetősen modortalan volt.

Ezt a levelet küldtem volna el az ElectroWorld Ügyfélszolgálatának, ha feltételeztem volna, hogy a vásárló fontos... vagy, hogy a bárkit is érdekel... Így hát kiírtam magamból, néhány kollégával megosztottam a gondolataimat, ők javasolták, hogy küldjem el Önöknek, mert tetszett.

Tisztelt Ügyfélszolgálat,

annyira örülök, hogy itt megtaláltam, amit kerestem. Olcsó, jó, hasznos. Gondoltam, milyen klassz üzlet ez, az eladó segít nekem, majd innen megvásároljuk a műszaki berendezéseket az új irodaházunkba. Úgyis én kaptam a feladatot, hogy nézzek körül a piacon.

A lelkesedésem végeláthatatlannak tűnő 10 percig tartott. Amíg elértem a pénztárgéphez.

Ahol is, indulásból 15%-kal magasabb árat mutatott a kijelző, mint amennyit a termék mellé kiírtak. Nem baj, gondoltam, mindenki tisztában van a jogszabállyal: a vásárló annyit fizet, amennyi az árcédulán áll.

Amikor ezt udvariasan szóvá tettem, a pénztárosnő szerencsétlen, azonnal bepánikolt, pedig senki sem hibáztatta. Folyamatosan azt hajtogatta, hogy ő erről nem tehet. Lehet, hogy korbáccsal verik ebédszünetben?

Mindenesetre kezembe nyomta a vásárolt árut, és oktatói szándékkal javasolta, hogy menjek vissza, nézzem meg mégegyszer. Tudom, nem ide tartozik, hogy az IQ tesztem eredménye magasan meghaladja az átlagot, de igazából elsőre is jól láttam, meg a számokat is ismerem. Az eladó is megerősítette az általam jelzett árat.

Ekkor, vélhetően nem volt mit tenni, a pénztárosnő hívta az osztályvezetőt; persze rögtön rámkente, hogy én hepciáskodom. Nekem mindegy, tőlem jöhet a pénzügyminiszter is, ha megoldja ezt a rettenetes dilemmát.

Az osztályvezető nemhogy nem köszönt, netán elnézést kért volna, egyszerűen rám se nézett. Valószínűleg így próbálta a dolgot bagatellizálni. Bár lehet, hogy csak otthonról hozta magával. Pardon.

Ettől kezdve senki sem szólt hozzám többé, valamit beütöttek a pénztárgépbe, megkaptam az árut, még ügyesen elkaptam a hanyagul felém vetett blokkot, és kisétáltam az üzletből.

Most biztosan az én arcképemmel ellátott fényképre dobnak célba a pihenőhelyiségben, de ez jó, mert a sok ülőmunka nem túl egészséges.

Én pedig, majd máshol vásárolok. 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.25. 16:55:00

Végülis nem köpték le, vagy hánytak a torkába.

Mosolyogni nem fognak, mert azt csak tudjuk hol teszik :) a plusz könyvelési munkáért, amúgy meg nem övék a termék, sztem ívesen szharnak rá, hogy a cuccot 100 vagy 115 Ftért vetted.

Kolléga 240e Ft-ért vett irodaszert, kiharcolt 10% kedvezményt, de állítólag kuponban kapta. Örült neki, mint majom a fharkának :)

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.01.25. 16:55:35

Najó, persze az XP Home is ment azonnal az örök oprendszermezőkre, tehát nagyon szükségem se volt arra, de akkor is kapja be :)

Teccikérteni? 2010.01.25. 16:56:05

Haja volt-e az eladónak? Frizurája átlagos-e?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.25. 16:57:05

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: ugyanitt színes hologramos nyomtatást vállalunk...
(Ne légy meglepődve, ha már regisztrált valaki az ixpéddel...

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.01.25. 16:59:50

@Kitalátor feljegyzetei:
Igazából abszolúte nemérdekelt, hogy regelt-e valaki a kódommal mert:
1) XP Home volt rajta az meg kell a ... :)
2) Van otthon XP Pro-m
3) Ingyen volt :-)))))))))

akikaztmondjákni 2010.01.25. 16:59:54

Műkörme volt e a pénztárosnőnek?

Eric_Cartman 2010.01.25. 17:00:22

A zindex címlapja szerint: Január 25. az év legrosszabb napja.
Kedves Homár úr, neked szerintem ez az évtized legrosszabb napja.
Óvódáspogrom az uszodában a postással, ideges tescos-szarka, BEsértődős eladók vs. hepciás IQ.
Szerintem ásd be magad az iszapba, aztán holnap folytatjuk.

Gyilkos nyúl 2010.01.25. 17:00:48

Aki az Electroworldben vásárol irodaszert, és még kedvezményt, meg humánus bánásmódot is akar, annak az IQ-ja enyhén szólva átlagalatti lehet.

Lehet hogy rosszul értelmezték a teszteredményt.

Vagy ilyen női magazinos beikszelgetős tesztet csinált a tisztelt posztoló?

akikaztmondjákni 2010.01.25. 17:01:10

"Tudom, nem ide tartozik, hogy az IQ tesztem eredménye magasan meghaladja az átlagot"

Ezt tízezerért sikerült kideríteni?

Matiz Papa (törölt) 2010.01.25. 17:02:50

Lassan írom, hogy mindenki megértse:
A L D I.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.25. 17:06:25

ezt az "arcedular ki van irva" dolgot sosem ertettem
majd valaki elmagyarazza
mer' ugy OK, hogy van az arcimke azon a kod, a cikkaszm es ha egyezik az aruval minden az OK
egyeb esetekben minden tortenhet
en karacsonyra vettem volna keskeszletet MAry noverenek, tok jol neztt ki, valami $ 30, mondom ez OK, de gyanus volt ezert leszkenneltem, az van minden soron
volt 50
valaki rossz helyre rakta vissza
szoval gondolom a "cikkszamnak" is stimmelni kel, de ha az stimmel akkor a cassaban is annyi kelljen hogy legyen, mert ilyen szkennelovel lehuzzak indegyik barkodot minden ejjel

É2I 2010.01.25. 17:08:07

Igaz nem ide tartozik, de IQ-t fitogtatni általában nem a magas IQ jele, ámbátor lehet messze az átlag felett, mindazonáltal.

Teccikérteni? 2010.01.25. 17:13:11

@hagyma: ez azt jelenti, hogy ha az aldiban ki van írva, hogy egy kiló hagyma 250 jómagyar forint, akkor annyiért kell adni. És tudjuk,az aldiban annyiért is adják. Mi több, még mosolyognak is. Dehát ezt mindenki tudja :)

É2I 2010.01.25. 17:15:22

@hagyma:
Izé, az infláció, no meg a naponta "ÓÓriási ákcijó"-kat nem tudják lekövetni a címkézők. Így otthagyják rajta az előző(ke)t. Ez okozza az áranomáliákat.
Sajnos a boltosok személyes sértésnek veszik, ha benézik és azt a tudatos vásárlók megemlítik.

kéjenc 2010.01.25. 17:16:13

kicsit unalmas volt,én is dobálhatok célba rád?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.25. 17:17:15

KI a faszom tud BEsértődni? Már minden idegenek által idebaszott félanalfabéta újságírónak képzeli magát?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.25. 17:26:33

"Úgyis én kaptam a feladatot, hogy nézzek körül a piacon. "

Ebben a mondatban van az eb elhantolva!
Műszaki cikket csak őstermelőtől!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.25. 17:29:20

@Teccikérteni?:
najo, de milyen hagyma??
sokfele hagyma letezik
ha kiirom hagyma 250
az lehet gipsy hagyma, red onion meg mittudomen
pl en meg megfizethetetlen vagyok,
@É2I:
ahol en dolgoztam anno, ott egesz ejjel jakalt 2 nyugdijjas es ilyen pisztollyal lotte a barkodokat

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.25. 17:32:05

@Nyúúúl:
Szeva Nyúúúl!
Nezd meg a póóóstaládádat!
Az elektróóóónikussat.

AlexWolf 2010.01.25. 17:32:34

Gyerekek ez kezd olyan lenni, mint egy...mint egy...MIKROBLOG!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.25. 17:34:35

@É2I:
A magas IQ azt jelenti, h _több_ tízezret fizetett érte.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.25. 17:38:16

@hagyma:
Ezt úgy olvastam, hogy a két nyugdíjas pisztollyal lőtte a tarkódat :D

Azért van egy apró különbség.

Persze a cikkszám azonosság kell, ha beteszek egy plazmatévét a rágók közé nem azon az áron fogják ideadni.

Általában az szokott lenni, hogy a standon már megy kint az akció, a pénztárban meg még nem. Itt napról napra változnak az árak, kétszer azon az áron ritkán veszel valamit. Bezzeg régen mág a lábos ajjára is ráégették, hogy 1Ft 50f...

AlexWolf 2010.01.25. 17:39:34

@Teccikérteni?: eccer majd csak eltalálod :))))))))))

Vörös Szonja, a tetovált lány 2010.01.25. 17:41:10

@hagyma: az a spanyol–magyar hagyma, esetleg. Vagy kínai? Vagy az a fokhagyma...?

és most mindenki írja a hsz-e végére az IQ-ját; majd meglátjuk, ki mehet az EW-be...

Gyilkos nyúl: "Vagy ilyen női magazinos beikszelgetős tesztet csinált a tisztelt posztoló?" --> ez kifejezetten gonosz volt :)

AlexWolf 2010.01.25. 17:43:11

@karakterelgető: csak azé kommentelek mostan hogy jól beírhassam a végére a ZIQ-mat!!

30000 Ft!

Teccikérteni? 2010.01.25. 17:43:28

@AlexWolf: Höh... Kipimpelem magam, és menni fog xD

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.25. 17:49:45

@karakterelgető:
Valami hasonló volt múltkor egy fickóval akinek a feleségével együtt három diplomája volt.

Mintha az IQ vagy a diplomák száma meghatározna egy embert.. Persze, nagyrészt elválasztja a búzát az ocsútól de volt már 170-es IQval és 4 diplomával is vki sorozatgyilkos... :)

É2I 2010.01.25. 17:56:43

@hagyma:
Mára már ilyen nincs. Az eladók napközben címkéznek, úgy kell kerülgetni őket.
Persze megértem; én sem szívesen mennék éjszaka még plusz be, főleg nem pénz nélkül.
Nem kitaláció, Irén dolgozott ilyen helyen.
Pl: Reggeltől estig bent volt szombaton. Zárás után éjszaka leltározás, úgy hajnali háromig. Reggel hatra vissza. Ja, és a leltárt nem fizették, azt tilos volt beírni (WTF?)
És nem kis cég, de annál nagyobb görények.
Hála az égnek sikerült egy jobb helyet találnom neki.

Vörös Szonja, a tetovált lány 2010.01.25. 17:57:41

@sambalabammbumbumm: ne csináld, én most kezdem nagyon rosszul érezni magam. Nincs diplomám (én szakmákat gyűjtök), és van két munkahelyem (vagy -köröm; mindegy), és még dolgoznom is kell.
Azíkú-teszt egész jó számot hozott (nem, nem nőimagazinos), de most kételkedem: ki és miért csalt a javamra?

Nem vagyok sikeres ember, inkább megtévesztett...?
xD

Vörös Szonja, a tetovált lány 2010.01.25. 17:59:38

jut eszembe: sorozatgyilkosnak lenni azért kell ám gógyi! legalábbi szíeszájból ez derült ki. Nehogy elkaphassák.

Truth 2010.01.25. 18:00:41

"IQ tesztem eredménye magasan meghaladja az átlagot"

Itt hagytam abba. :)

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.25. 18:02:22

valaki linkelje már be legyen szíves azt a posztot, ami elindította ezt az ALDI-s dolgot, me szétvet a kíváncsiság:)))

igazságos 2010.01.25. 18:02:45

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: Én a helyedben a markomba nevettem volna, hogy ezek a barmok feltelepített xp-st hoztak ki.

Te jársz így jobban, nem az EW.

Remélem, hogy rádverték a hiányt. Meg is érdemli az ilyenje.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.25. 18:15:38

itt is tevednek am, mar miert ne, senki s okosabb itt
de nem szokott cirkusz lenni, altalaban ha gyanus magamnak szkennelem eotte, ha a penztarnal derul ki, akkor megnezik mi mennyi es annyiert adjak amennyi, ha az tobb mint en gondoltam, akkor nem kell\
ennyi
fel kene kolteni Maryt mert delutanos
igaz en is
de en nem alszom

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 18:18:00

Andrea!
Te egy beképzelt hülye picsa vagy.
Az IQ tesztedet meg valószínűleg a Celldorado-nál csináltad, és azért lett olyan magas, mert a "A képen látható számokból mejiket fgod látni a képen?" jellegű kérdésekre azért annyira nem nehéz válaszolni.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 18:19:31

De lehet az én IQ-mmal van baj, mindenesetre a sztori teljesen értelmetlen, zagyva, buta mondatokból van összerakva.

selymesszőrű tejbegríz 2010.01.25. 18:20:56

Tudtommal nem igazán létezik hivatalos IQ teszt, vagy ez az ikús beszólás egyenlő a "diplomás ember révén"-es örök klasszikussal?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 18:26:20

@selymesszőrű tejbegríz: én ismerek olyan diplomás embert, aki nem tudja megkülönböztetni a -ba,-ba-t a -ban,-ben-től.a diploma semmit nem jelent.

filantróp 2010.01.25. 18:26:32

Tudjuk melyik áruházban történt?

Eric_Cartman 2010.01.25. 18:26:53

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór: Ember! Ede, Aldi, Palkovicsné alapismeretek nélkül, hogy képzelted a homározást ? Mégis ?
homar.blog.hu/2009/09/15/az_elokelo_idegen

Vörös Szonja, a tetovált lány 2010.01.25. 18:35:53

@selymesszőrű tejbegríz: valami olyasmi.

amit a Mensánál mérnek, azért talán valamennyire mérvadó. Bár talán az is átverés, mittomén, nincs diplomám :))

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.25. 18:43:07

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!: @Eric_Cartman:

ohh köszönöm Néktek, azonnal meg is kezdem a homárszleng betanulását, és elsajátítását:)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 18:45:06

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór: érdemes, mert ha nem teszed, a fele szöveget nem értheted! :-)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.01.25. 19:15:54

@filantróp: "Tudjuk melyik áruházban történt?"
Hát nem Aldiban, az biztos.

filantróp 2010.01.25. 19:22:35

@hüjehalyó: erre tippeltem én is, de igazából Andreától vártam választ

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.01.25. 19:24:49

@filantróp: Andrea?
Az ismert mikroblogger felesége?

filantróp 2010.01.25. 19:27:53

@hüjehalyó: Andrea = akinek problémája volt valamelyik EW-ben, ami nem Aldi :-)

selymesszőrű tejbegríz 2010.01.25. 19:37:57

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!:
Őőő tudom, én is erre akartam kilyukadni, régen volt egy poszt egy nyámnyila lúzerrel aki valami botmixer alkatrészt nem bírt kicseréltetni, neki volt a kezdő mondata a "diplomás ember révén"ami mára már szállóigévé nőtte ki magát.
Egyébként nem tudja valaki milyen papírt kell szerezni, hogy ne vágja rá mindenki zsigerből, hogy "hülyediplomás"? :-(((

Bandi_jóválasztás (törölt) 2010.01.25. 19:44:32

Amúgy ilyen zagyva, összevisszaságot mekkora iqval lehet összehordani?

Ezt a levelet küldtem volna el az ElectroWorld Ügyfélszolgálatának, ha feltételeztem volna, hogy a vásárló fontos... vagy, hogy a bárkit is érdekel... Így hát kiírtam magamból, néhány kollégával megosztottam a gondolataimat, ők javasolták, hogy küldjem el Önöknek, mert tetszett.

Szmájli / Trollrühellő 2010.01.25. 19:51:02

mostmár értem. Irodai eszközöket is csak az Aldiban szabad vásárolni:D

Mylady 2010.01.25. 19:57:51

Ó, ennél az Egészségkonyha sokkal jobban csinálja...

Kiválasztom a honlapjukon az ételeket, kosárba teszem, kiírja a végösszeget, megrendelem, kiírja ugyanazt a végösszeget, majd elküldi emailben ugyanazt a végösszeget.
Kifizetem a kaját, következő héten jóízűen megebédelek, majd az utolsó napon felhínak, hogy 160 Ft-tal kevesebbet fizettem.
Már-már égni kezd a pofám, hogy jaj, de ciki, mikoris kiderül, hogy nem, nem, én pont azt az összeget adtam nekik oda, amit kértek, csakhogy: ők kérnek még 160 Ft-ot, mert szerintük rosszul számol a rendszerük. Utánaszámolok, kivételes eredményre jutok: a rendszerük pont jól adta össze a rendelt ételek árát. Nahát.
Jelzem, hogy szerintem annyi az annyi. Kifizettem amit kértek, többet egy fillérrel sem fogok.
Itt lezajlik egy kisebb vita a futárral.
Futár legkomolyabb érve: "nehogy már gondot okozzon magának 160 Ft" és "mások simán kifizették"
Aha. És azt hiszi, ezzel meggyőzött, hogy igaza van.

Ne rendeljetek tőlük ebédet!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.25. 20:11:07

@Mylady:
Mary ugyanezt mondt tegnap ejjel a footballmeccs utan

fiatka 2010.01.25. 20:13:04

Én az OBI-ban jártam így a szőnyegekkel, próbáltak palira venni, de nem hagytam magam....
Mondjuk azóta nem nagyon járok arra....biztos szerettek:-)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 20:30:42

@Bandi_jóválasztás:

"Így hát kiírtam magamból, néhány kollégával megosztottam a gondolataimat, ők javasolták, hogy küldjem el Önöknek, mert tetszett."

Mi tetszett? A kolléga? Önök? Vagymi???

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 20:31:51

@Mylady: Gondolom a PPO leányvállalata. Vagy a Celldoradóé.

akos147 2010.01.25. 20:40:13

@karakterelgető: tuti átverés, nekem 140-147 közötti eredmény jött ki a menzán, ki is hullott az összes tüském tőle. iq tesztnek ki az őstermelője-e?

É2I 2010.01.25. 20:41:22

@Mylady:
Ilyenkor simán rávágom; hogyha neked nem nagy pénz az az xy,-Ft, hát tedd mellé Te.
Néztek már csúnyán rám emiatt, de nem különösebben érdekelt, max annyiban, hogy bukták a boreszt is.

Mylady 2010.01.25. 20:43:15

@É2I: gondolom, sejted, mennyit fizettem ki a 160 Ft-ból...

Bandi_jóválasztás (törölt) 2010.01.25. 21:16:46

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!: pontosan, vagy pl rá is kérdezhetnék: mikroblogger? Vagy Ön tetszik. Vagy a kisvasút.
De nálam ez is fáj:
küldtem volna el - ha feltételeztem volna... - vagy, hogy a bárkit is érdekel...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 22:57:05

Én amúgy ezt sem értem: "Olcsó, jó, hasznos."

A jó meg a hasznos mondjuk szubjektív, de az OLCSÓ????

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 22:59:32

Ez a "besértődnek" egyébként annyira jó szó.

Pontosan hova sértődnek be?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.25. 23:02:34

a madarastecsó és az ew közt annyi a különbség, hogy a madarasban a vezető normálisan beszélt. a pénztáros ugyanilyen suttyó volt..
de a dekopírom akkoris majd' féláron jött velem! :D

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.25. 23:04:40

@Nyúúúl: csak elsuhantak a betűk... pls írd lassabban! 8)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 23:15:16

A................
L................
D................
I................

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 23:18:57

A L DDDD I
A A L D D I
A A L D D I
AAAAAAA L D D I
A A L D D I
A A LLLLLL DDDD I

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 23:22:42

.....A......L......DDDD....I...
....A.A.....L......D....D..I...
...A...A....L......D....D..I...
..AAAAAAA...L......D....D..I...
.A.......A..L......D....D..I...
A.........A.LLLLLL.DDDD....I...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.25. 23:23:39

Na jó, hát ez nem akar összejönni, inkább hagyjuk :-(

kipimpelt fospunpa 2010.01.25. 23:36:29

Az éremnek is 2 oldala van.
Én jól ismerem Erikát,a pénztárosnőt, Ő mindig rendesen végzi a dolgát. Kitüntetéssel végezte el a pénztárosi tanfolyamot és megnyert egy kéziszkennelő versenyt. Nem kéne őt bántani. Hajrá Erika!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.26. 00:27:11

@megélhetési sünöző - újra van Homárszleng portál!:
jó játék! :D
......A........L..........DDDD....I.
....A..A......L..........D......D...I.
...A.....A....L..........D......D...I.
..A.A.A.A...L..........D......D...I.
.A..........A..L..........D......D...I.
A............A.LLLLLL.DDDD....I.
;)

Megdobbent 2010.01.26. 00:45:30

Nah, akkor picit szlengesen: szal a vortex borhatasu platosifabol kiszallva baccpapucsban, ajtoletepest kovetoen, ALDI-s ontudattal palkovicsne laptopjan kellett volna megmutatni a penztarosnak mobilnternetet hasznalva a torvenyi hivatkozast, ha nem fogadja meg igy sem el, akkor magyartermek komenyt es cinnamont etetni vele, amig be nem latja, hogy egy sikeres mikroblogger neje is csak igy juthat kemenysajthoz, pultonedzetthez.

Argh, jobb ezt inkabb fejben hordani, igy surun telleg ehetetlen :>

moli 2010.01.26. 01:17:50

@Andrea: a kollegaknak ez tetszett? irritalo stilus.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.26. 06:29:00

@morrisal_: new orleans
de nem azt mondta, csak azt
na!

Morci úr · http://suttyok-ket-kereken.blog.hu 2010.01.26. 09:43:38

Észrevettétek már, hogy ha egy nő átjut egy főiskolán rögtön nyelvújítóként is karrierre tőr...
Én ezen BESÉRTŐDÖM DE NAGYON!

j311 2010.01.26. 11:40:59

...az IQ tesztem eredménye magasan meghaladja az átlagot...

Ha valóban így lenne, akkor ezt le sem írtad volna.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.01.26. 12:32:34

mondja már meg valaki, hogy az IQ és a figyelmetlenség, hogy aránylik egymáshoz!!! ez FONTOS!!!

NICKTELEN 2010.01.27. 07:42:29

Marvin a paranoid android volt az utolsó, akit k magas IQ-val anyagbeszerzéssel bíztak meg. Boldogtalan is volt tőle.

Sötét Gyermek 2010.01.27. 13:29:00

Akinek olyan hihetetlen nagy az IQ-ja, az általában nem irodaszer vásárló titkárnő. Másrészt nem küldene ilyen leveleket.

Mindazonáltal már velem is előfordult ilyen nem egyszer. Olyankor egyszerűen otthagyom az árut: kösz nem kell.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.27. 15:00:03

Átlagosnál magasabb IQ-val anyagbeszerzést vállalok!

Hozzá Szóló 2010.01.27. 17:35:01

Oh, ugyan, ez mindennapos.

Douglasben ketezerrel volt dragabb a gep szerint a honaljgatlo deosztikk (vagy mi a budos faszom a jo megnevezes) es a kedves lanyok nagyon mosolyogtak, hogy az a gep szerint nem annyi, ugy tunik.
En meg kozoltem, hogy azt ok oldjak meg a geppel, en mar szemeztem az aruval, eldontottem, hogy megveszem ENNYIERT, oszt nekem azt utnek ahova akarnak, de en ennyit fizetek es ennyi :D
Egybol lelohadt a mosoly mindegyik kis kurvanak az arcarol (westendes kis gennyek) aztan bizony azt fizettem, ami az arun volt. Hat, a kis beprobalkozas az manapsag mar rutin.
Kell a vasarloi rutin is.
Ugyanez a hely jol felvitte egy parfum arat, karacsony elott (de nem lehetett olyan nagyon sokkal, szoval biztosan nem fel evvel elotte) aztan utana meg ott latom az akcios dobozban a sok biszbasszal egyutt.
Megyek oda, ra van irva egy egeszen fake ar, ami soha nem volt az ara sehol, semmikor, persze athuzva es ott volt az igazi ara, ami mindig is az ara volt, akcio nelkul, mar ket eve is :D

Mondom, hogy ti teljesen hulyenek neztek? :D
Meg a csaj haborodott fel, meg jatszotta a bazari majmot :D
De sebaj, ahogy lattam rajukrohad, jo nagy valsagban senki nem vesz meg akcijosan se draga parfumot :D

zovar 2010.01.28. 23:17:44

Velem múltkor csoda történt az Auchanban. Mindig számolom a vásárlásaim összegét a telefonon, már csak poénból is, és most először stimmelt forintra!!! Kb. 20-30 termék lehetett, úgyhogy ez kész csoda!

Ombucmano 2010.08.11. 15:42:50

Lincshangulat az Electro Wörldben

Hihetetlen,hogy mit csináltak ezzel a céggel. Nincs árú,olyan mintha ciánoztak volna. A pénztárosnő elkeseredve mondta, hogy először a Tescóból kiselejtezett lúzerekkel kezdték amortizálni a céget most pedig a dolgozók E-mailt kapnak fizetés helyett. A Polgár nevű tulajdonos az apehre hivatkozik, hogy azok miatt nincsen fizetés. Ebben az országban mindent lehet?
süti beállítások módosítása