Tékozló Homár

Milyen egy művásárlás az Auchanban?

2010.03.05. 01:53 | szily | 357 komment

12csab dühöng, hogy várnia kellett percekig, amíg egy biztonsági őr a lopós vásárló szerepében letesztelte a pénztárost. Szerintem 12csab örülhet, hogy ilyen izgalmas jelenet részese lehetett, egy hipermarket ennél ritkán nyújt jobb szórakozást. Mese lejjebb:


2010. március 2.-án a soroksári Auchanba vezetett az utam vacsora
alapanyag vásárlása céljából. Összeszedtem, amit szerettem volna kerestem egy néhány emberes pénztárat.  Előttem egy velem egyidős srác állt néhány aprósággal, fogkrém, arcszesz, dezodor, laptop táska két darab, összefóliázott 12 kilós kristálycukor.
Köszönt a pénztárosnak láthatóan ismerte.  A kocsijából a dezodort nem rakta fel a szalagra, a kosarára könyökölve tolta azt. A pénztáros felpattant szólt neki , hogy a dezodort is rakja fel. Aztán jött a meglepetés. Blokkolás helyett elkezdte kibontogatni az össze terméket.
A fogkrémet  és az arcszeszt kivadászta a dobozából, a laptop táskák rekeszeit elkezdte szisztematikusan átvizsgálni.  Talált benne egy dvdt valahol legbelül. A kristálycukor következett... kezdtem félni. Nem piszkálta.
A pénztáros megkérdeztem van még valahol valami? A srác csak annyit felelt én nem tudom nem én raktam össze a csomagot. Ekkor esett le, éppen a pénztárost tesztelte az ismerős civil ruhás biztonsági őr. Odaszólt neki a gombot megnyomtad? A dolgozó pattant és nyomott. A vásárlás befejeztével az összes terméket egyesével elkezdte lestornózni. Utána megkérdezte a művásárlótól:  - minden rendben volt?
-Szerinted? A hölgy kérdően néz. a válasz: - Nem, az egyik  laptop
táskának nem lehet ennyi az ára!  A pénztáros zavartan elkezdi
visszanézni, hogy a gép mennyiért blokkolta.
1880.- forint és valami fantázianevet írt ki neki a pénztárgép.
Emberünk megmutatta neki ,hogy ugyan az árcédula ennyit mutat, de ez
egy Hama táska ami nem  lehet ilyen olcsó! Ha megnézed az oldalára van
varrva a márkajelzés.
A pénztáros szomorú , majd megszólal: - majd szólok a többieknek! - Ne szólj!..
A stornózást nem tudta befejezni, mivel kulcsos ember kell! Telefon...
kér egy stornózni tudó munkatársat. Várunk.. Ekkor pattan el a cérna! Ingerülten odaszólok a művásárlónak: - Nem lehetne befejezni ezt az értelmetlen közjátékot !?
-  Higgye el, nem értelmetlen!  néz, rosszallóan.
- Lehetne ezt a játékot éjszaka is játszani vagy a pénztárost elküldeni tanfolyamra ,hogy mindent terméket ismerjen! Ezt már talán nem is hallotta a következő zárt pénztár kinyitotta és visszakocsikázott a vásárlótérbe.. Valószínű volt még néhány teszt
alany, akit aznap be kell ugratni..
Miért az én időmet kell rabolni !? Ez a vásárlók érdekeit nem
szolgálja az biztos... Ha az én káromra tévednek az nem gond.. Ilyen játék is lesz?


üdv,
12csab
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silent76 2010.03.05. 02:08:23

EGYáltalán miért kell Ósünözni?
Nem kell ilyen helyekre járni és kész...

Rézműves Latoya Benett (törölt) 2010.03.05. 02:15:12

Ennél már csak az a jobb, amikor a egy másik pénztáros áll mellé, és elkezdik beütni a másik szarjait egyenként, bénázva a kódokkal, hogy 10 percig álljon a sor. Ezt sem tudják zárás előtt 5 perccel megcsinálni.

Ferlategla (törölt) 2010.03.05. 02:32:50

amúgy érdektelen poszt ez is. ennél nagyobb bosszúság ne is érje a vásárlót.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.03.05. 02:35:39

12csab menjen a piacra, ha nem tetszik neki. Az ilyen próbákkal a pénztárosok figyelmét, tapasztalatát teszik jobbá, ergo jobban megfogják a lopós-pajtásokat. A lopási kárt is a többi vásárló fizeti meg.

Szily neked meg éjjel 1-kor ki teszi ki ezt a cikket az Index-főoldalra ?

Ferlategla (törölt) 2010.03.05. 02:41:03

@Szekuriti Blogger:

nem inkább 2kor?
ez nem kell a főoldalra

Ferlategla (törölt) 2010.03.05. 02:46:33

@pocimaci:

ugye? én meg mekkora hülye vagyok, h még el is olvasom.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 02:48:51

A poszt röhejes.

A Homár színvonala kezd már a teszkós halak között úszkáló béka segge alá kerülni.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2010.03.05. 02:49:54

Bár nem járok osanba én is felb*sztam volna magam ezen nem kicsit.

ormotlan 2010.03.05. 02:51:37

Komolyan nem értem minek járnak az emberek Auchanba, Tecsóba.
Koszos, büdös, patkányos, újracsomagolt, lejárt, penészes szar minden. És gagyi, ratyi... Az alkalmazottakkal szarul bánnak, keveset fizetnek, kiviszik a nyereséget, logisztikai központon kívül másba nem invesztálnak az országban.

Piacra járok, ott minden friss, és tudom kitől veszem amit fogyasztok. Ha meg biciklit, tv-t vagy gumicsizmát akarok, van annak saját boltja.

Ferlategla (törölt) 2010.03.05. 03:00:50

@ormotlan: egyetértek, dehát, nem vagyunk egyformák. amellett, amit elmondtál, van még egy ok, ami miatt mellőzöm a hiperszupermarketeket: túl sok idő. mire bejárod, s mindent belecuccolsz a kosaradba, minimum egy óra, (ha nagyobb bevásárlást csinálsz.ha nem, felesleges odamenni). annyi időt nem akarok kaja, meg mosóporvásárlással tölteni

Farock 2010.03.05. 03:02:36

@ormotlan: Mert a piac nem koszos büdös patkányos mi? Plusz televan banyatankot rángató büdös öregasszonyokkal akik két szál répáért agyonvernek.

Ferlategla (törölt) 2010.03.05. 03:04:42

na, mondom, nem vagyunk egyformák :)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 03:08:55

@ormotlan: A jó Isten áldjon meg téged is, mi a toszról beszélsz? Más Pilóta kekszet árulnak az Ósanban? Más kóla lötyög a palackban? Más mikroszálakból készül az Always betét? Akkor meg mi a tökömről beszéltek???? Csak egyszer érteném már meg, hogy miért jó duplaannyit fizetni máshol tök ugyanazért a dologért!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 03:10:00

Na igen, meg a parasztbácsikat persze szentté kell avatni. Azok aztán nem simliskednek semmivel, aha, aha. Jó reggelt.

Megdobbent 2010.03.05. 03:34:37

Aki piacon es jozsibacsitol vasarol, az puhitsa nyereg alatt a hust, vadasszon maganak kabatot, lengessen zaszlokat, jarjon tuntetni (csak ne az en orszagomban tegye!) csak vegre koppanjon mar le ezekrol a postokrol.

Amugymeg az osan mar regota hires a kisse tulspilazott biztonsai dolgairol. Hol a vevot szivatjak, hol a penztarost, hol egymast... Viszont a "minden nap figyelunk onre" szlogent mar lecsereltek, mert minden civilizalt ember (ertsd: hipermarketben vasarlo) rajott, hogy az ott mit jelent :)

eternity · http://eternity.blogter.hu 2010.03.05. 03:39:56

Elárulom a fenenagy titkot:
A soooook hüüüüüülye azért jár tecsóba meg ósanba, mert CSÓRÓ. Erre van pénze.
A piac meg drága. Ráadásul nem kapható benne minden, ami egy hiperben igen.
Én nagyon örülök, hogy vannak ilyen megmondók, akik fölényesen hegyeset pöknek a lúzer csórókra, és további sok sikert kívánok nekik. Sőt. Megengedem, hogy Armanit hordjanak és biopiacon vásároljanak.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 03:54:58

@eternity: Remélem, hogy ez irónia akart lenni, mert ha nem, akkor bizony barátom te egy orbitálisan nagy bunkó vagy.

Egyébként rengeteg embert ismerek, aki nem csóró, mégis a tescoba jár vásárolni, mert, ahogy azt már elugattam párszor, tök ugyanazt árulják.

Inkább maradjak csóró, minthogy megtámadjon egy csordányi agyrágóbogár, mint téged.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 03:55:33

@eternity: Remélem, hogy ez irónia akart lenni, mert ha nem, akkor bizony barátom te egy orbitálisan nagy bunkó vagy.

Egyébként rengeteg embert ismerek, aki nem csóró, mégis a tescoba jár vásárolni, mert, ahogy azt már elugattam párszor, tök ugyanazt árulják.

Inkább maradjak csóró, minthogy megtámadjon egy csordányi agyrágóbogár, mint téged.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 03:56:28

@eternity: Remélem, hogy ez irónia akart lenni, mert ha nem, akkor bizony barátom te egy orbitálisan nagy bunkó vagy.

Egyébként rengeteg embert ismerek, aki nem csóró, mégis a tescoba jár vásárolni, mert, ahogy azt már elugattam párszor, tök ugyanazt árulják.

Inkább maradjak csóró, minthogy megtámadjon egy csordányi agyrágóbogár, mint téged.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 03:59:33

@eternity: Jaj de bírom a fajtádat! Te nyilván nem vagy csóró, mert jól menő nyócosztályos fodrász, kocsmatulaj, vagy autószerelő vagy. Igazad is van.Aki meg ilyen hülye, mint én, hogy a második diplomájával kínlódik, az maradjon is mindörökké csóró ebben az elkurvult országban. És szégyellje, hogy nincs pénze duplaárat adni ugyanazért a termékért.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 04:00:27

@eternity: Jaj de bírom a fajtádat! Te nyilván nem vagy csóró, mert jól menő nyócosztályos fodrász, kocsmatulaj, vagy autószerelő vagy. Igazad is van.Aki meg ilyen hülye, mint én, hogy a második diplomájával kínlódik, az maradjon is mindörökké csóró ebben az elkurvult országban. És szégyellje, hogy nincs pénze duplaárat adni ugyanazért a termékért.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 04:02:06

@eternity: Jaj de bírom a fajtádat! Te nyilván nem vagy csóró, mert jól menő nyócosztályos fodrász, kocsmatulaj, vagy autószerelő vagy. Igazad is van.Aki meg ilyen hülye, mint én, hogy a második diplomájával kínlódik, az maradjon is mindörökké csóró ebben az elkurvult országban. És szégyellje, hogy nincs pénze duplaárat adni ugyanazért a termékért.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 04:02:48

@eternity: Jaj de bírom a fajtádat! Te nyilván nem vagy csóró, mert jól menő nyócosztályos fodrász, kocsmatulaj, vagy autószerelő vagy. Igazad is van.Aki meg ilyen hülye, mint én, hogy a második diplomájával kínlódik, az maradjon is mindörökké csóró ebben az elkurvult országban. És szégyellje, hogy nincs pénze duplaárat adni ugyanazért a termékért.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 04:03:02

@eternity: Jaj de bírom a fajtádat! Te nyilván nem vagy csóró, mert jól menő nyócosztályos fodrász, kocsmatulaj, vagy autószerelő vagy. Igazad is van.Aki meg ilyen hülye, mint én, hogy a második diplomájával kínlódik, az maradjon is mindörökké csóró ebben az elkurvult országban. És szégyellje, hogy nincs pénze duplaárat adni ugyanazért a termékért.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 04:04:29

@eternity: Jaj de bírom a fajtádat! Te nyilván nem vagy csóró, mert jól menő nyócosztályos fodrász, kocsmatulaj, vagy autószerelő vagy. Igazad is van.Aki meg ilyen hülye, mint én, hogy a második diplomájával kínlódik, az maradjon is mindörökké csóró ebben az elkurvult országban. És szégyellje, hogy nincs pénze duplaárat adni ugyanazért a termékért.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 04:05:19

@eternity: Jaj de bírom a fajtádat! Te nyilván nem vagy csóró, mert jól menő nyócosztályos fodrász, kocsmatulaj, vagy autószerelő vagy. Igazad is van.Aki meg ilyen hülye, mint én, hogy a második diplomájával kínlódik, az maradjon is mindörökké csóró ebben az elkurvult országban. És szégyellje, hogy nincs pénze duplaárat adni ugyanazért a termékért.

renugard 2010.03.05. 05:01:25

@silent76: Akkor légyszives, azt mondd meg, hogy hova KELL menni! Türelmetlenül várom válaszodat! Be kéne vásárolnom és elbizonytalanítottál. Olyan hely kéne, ahol kijövök a havi pénzemből és nem kell a fél várost végigautókázni. Előre is köszi.

renugard 2010.03.05. 05:03:32

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Sünözöl a megélhetésért és még panaszkodsz....:)))) Eternityt pedig, szerintem, erősen félreértetted.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.05. 05:26:40

Szóval tudnak sztornózni! Akkor a vásárlót mi a kurvaanyjukért küldik a vevőszölgálathoz, ha elütöttek valamit?

A másik, aki a piaci rengeteget isteníti, nézzen má be reggel háromkor a Nagykőrösi útra (az Auchanba menet), ott áll sorba Béla bácsi, meg Icuka néni Zsukkal, Zsigulival, Wartburggal, és lesi mikor hozzák a zsákos afganisztáni uborkát, amit a piacon őstermelőnek öltözve dupla haszon mellett eladhat. És azt is átdasszák, aki húsz éve ott vásárol. Húszból jó ha egy a saját termését árulja, ott se vásárol senki, mert drága. Különben nem az Auchant védem, mert ritkán vet oda a sors, de ha kristálycukor, liszt ott olcsóbb, akkor miért ne? Ti talán a saját pénztárcátok ellenségei vagytok? Ha ugyanezt a "magyar" CBA-ban veszed meg, akkor többel járultál hozzá a munkahelyek megtartásáért?

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.03.05. 05:34:09

Amiért utálom az Auchant, az az, hogy délelőtt fél tízkor, a fent nevezett objektumban, négy darab pénztár volt nyitva, huszasával kígyózó emberekkel. Mire jön egy újabb hostess, hogy lehet hozzá is menni, beül a kasszába, páran a szalagra pakoljuk a kosarunk tartalmát, mire közli, hogy nem tudja elindítani a gépet, menjünk vissza az eredeti sorba. Visszaállunk, immár megint a sor végére, odaérek a kasszáshoz, mire közli, hogy pénztárváltás. Anyád! Mondtam neki, ha nem blokkolja le az öt darab tök egyforma literes tejet, ráborítom. Nem ellenkezett.

tibike3 2010.03.05. 06:46:21

Ugyanezen ahelyen történt. Jött az elnyomott kissebbségi család, a papa felszakította a gyula kolbászos csomagot és elosztotta , majd a család faltozva vonult tovább. Két purdéjuk jőízüen ette a milkát közben. Onnan kb 3 méterre ketten nyugodtan végignézték majd tovább pakolták a polcokat.De vesszenek a pénztárosok!

zépont 2010.03.05. 07:08:21

Vidéken lakom, nem messze a fővárostól. A fél falu "őstermelő". Régen valóban azok voltak, de már hosszú évek óta mindegyik abbahagyta a munkát, és megveszik nagybani piacon (vagy Pesten a Nagykőrősin, vagy Kecskeméten), aztán árulják őstermelőként a Kispesti piacon, vagy otthon háznál a falun átmenő forgalomnak... Piszkos disznó mindegyik.
Ezt csak azért írtam le, hogy nehogy azt higgyék már azok, akik piacon vásárolnak, hogy otthon termett a paprika meg az uborka meg a paradicsom és még ráadásul bio is!

lepojka 2010.03.05. 07:24:25

Nekünk, mikor és mi lenne jó? Soha semmi. Emlékszem a régi időkben a piacon kaptál 1kg krumpliban 30dkg rohadtat. Ha válogatni akartál a kezedre ütöttek. Ez volt a választék. Ma eldöntheted hogy minőség árut veszel és megfizeted a piacon,vagy megveszed az ócskább és olcsóbb árut a bevásárló központokban. Mindenki a lehetősége szerint cselekszik, de legalább van választási lehetősége.

juhaszvik 2010.03.05. 07:25:55

itt az igazság pillanata (tudom Auchanról van szó, de csak látszólag):

ALDI vagy ősteremelő? a két szuperhatalom talán most dűlőre jut. mindenki tudja, hogy csak egy maradhat.

a szuperkedves, legjobb árú bevásárlólánc, vagy a szuperkedves, legjobb árú őstermelő? a választás nehéz, mondhatni ez minden homár dilemmája.

ez az univerzum végső próbája....

É2I 2010.03.05. 07:30:12

@ancsurka-pancsurka:
Áááá! Nem lett volna szabad elárulnod hogy is működik ez valójában!
Most sok piachuszár fog harakirit elkövetni...
;P

csajokespasik · https://csajokespasik.blog.hu 2010.03.05. 07:33:07

Ebből kiváló Monty Python-jelenet lehetne:
- Na, de uram, ne szóljon közbe, az ön érdeke!
- Igen? Akkor menjünk szobára, szivi!!

Az alap teljesen adott. A Galla lehetne a pénztáros, aki sokáig szöszmötöl a Laár meg a bizt. őrt játszaná, aki időnként rádörren, hogy: "Margit, legyen már optimális, és költséghatékony mert a nehezére esek. Magának olyan az arca, mintha dézsából öntenék! "

Nanehogymár 2010.03.05. 07:34:08

Sziasztok! Soha nem írtam még erre az oldalra, csak "háttérből szemlélődő" voltam. DE! Tényleg unalmas, hogy a Tescot, Auchant bántjátok. Csak mondom, hogy egy vidéki városban, Árucsarnokban van boltunk ÉS MÉGIS a Tescoba, Auchanba, Intersparba járok vásárolni! MERT: a csarnokban télen fagyott az alma, a banán, mire hazaérek vele, már fekete. A hagyma spanyol, a fokhagyma kínai ÉS az "őstermelők" egy része hajnalban, a nagybanin veszik meg az árut (persze tisztelet a kivételnek!!!!). Ellenben a Tescoban VAN magyar vöröshagyma és ELŐFORDUL magyar fokhagyma (igaz, ez nem mindig). Ó, persze a friss húst a piacon vesszük, mert ismerős vagyok és biztosan frisset adnak, de éppen ezért azt is tudjuk, honnét származik a többi áru (zöldség, gyümölcs) Nem értem, miért baj, ha valaki szupermarketban vásárol. Hozzáteszem, ezekben az üzletekben lehet BIO-t vásárolni, ellenben a piacon biztosan nem bio...

szkepi 2010.03.05. 07:35:21

szarrágó saturn már csak 60ft ellenében ad szatyrot tizezer forintos vsárlás esetén.
fukarnak szinonimája a szarrágó, a kisstilű?
Új prosira fusssa, szatyorra nem fussa?

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2010.03.05. 07:42:28

Mondhatok egy harmadik verziót?

Mindegyik csal ... a multi is, a kisker is, az őstermelő is. PONT.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2010.03.05. 07:47:38

De még egyet mondok :) Nálunk a hatóság is csal ... pl. a Fogyasztóvédelem homlokegyenest az ellenkezőjéért büntetett minap, mint amiért másfél éve, holott nem változott a jogszabály.

Peetee 2010.03.05. 07:53:47

Ezzel nem értem mi a probléma.
Elvettek 2-3 percet a rohanó életedből??????????????

Kukackirálylány 2010.03.05. 07:58:08

@lepojka: Ma ugyanúgy belerakják a rohadtat a piacon, és rád szólnak, ha válogatni mersz.. igaz ha keményebben visszaszólsz, akkor lapítanak mint a nyuszibogyó. Néhol a piacokon tényleg van szebb paradicsom, paprika meg szőlő, de a legtöbb zőccséges megvárja, még reája rohadik a teljes pakk ahelyett, hogy kiválogathatnád. Meg vannak ilyen bájos kedves öreg nénik, akiktől nem azért vásárolsz mert jó a cucc, hanem mert olyan aranyosak.

Kukackirálylány 2010.03.05. 08:00:50

@Megdobbent: Ismerek egy ilyen zászlólengetőst. Az zöldséges. :)

@tibike3: Tényleg ezt már mástól is hallottam. Az elnyomott kisebbségi családok miért ehetik meg a bolt fél készletét "vásárlás" közben, és ezt miért nézi szó nélkül a személyzet? Mert nézik.
Bezzeg ha én túl sokáig válogatok fogkrémet, akkor egyből potenciális
tolvaj leszek.

Kukackirálylány 2010.03.05. 08:03:43

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda: Tudod hogy van ez. Nem az a baj, hogy a másik lop, hanem hogy nekem nem marad. Különben is, én csak optimalizálom a kiadásaimat. Bezzeg a rohadt szomszéd, az lop!

zépont 2010.03.05. 08:05:43

Nnnnna, a BIO a másik nagy átb...ás! Függetlenül a hipermarkettől, a piactól, meg bármitől!
Aki megveszi a bio dolgokat, az nagggyon hiszékeny állatfajta. Bírom, amikor Szinetár házaspár meg Demcsák a TV-s főzőműsorban előadja, hogy csak biotermékeket vesznek, meg esznek... Persze, hogy bio!
A szüleim gyümölcsfáin valóban biogyümik teremnek, de azt ember meg nem eszi, mert már a fán meg van rohadva, ami meg nem rohadt, azt a kukacok zabálták fel! Azt a Dóra meg a Zsuzsa biztos nem ennék meg, sőt magukba zuhannának - pedig garantáltan bio! A szép kis mosolygós almák a bioboltban pedig garantáltan nem biok! Még az Ő kedvükért sem! Jöhetnek nekem a csalánfőzetes kártevőirtással, akkor sem lesz "húsmentes" a cseresznye meg a körte. A dobozos biolevekről meg már ne is beszéljünk!

2010.03.05. 08:06:07

Az a vicc, h megfordul pár ember fejében, hogy a postoló k***a anyját, minek sietel, ne siesttél gyerek, nem tudsz várni?
Az igazi barom, aki csöndben tűri amikor a cigáy felnyomja az autóját.

Ha mindent ráhagyunk minden retardált Ósánra meg Teszkóra akkor az lesz amit ők akarnak a mi pénzünkért, kifizetjük hogy ők azt tegyenek amit akarnak.

Vegyétek már tudomásul, hogy rendszerváltás volt, mostmár a pénzt diktál, amit mi viszünk oda, és ezért nekik kell benyalni nekünk. És ha te úgy érzed, hogy a te károdra minőségellenőriznek ők, akkor igenis küld el őket a szottyadt h**ébe.

Másik meg ez a piacra járok mert ott aranyból van a tojás.
Utálod a nagytökét, de a nagybanis cigányt azt támogatod. Mert segítek, a piacokra kerülő zöldségek, 80%-a nagybani zöldségpiacokról van. Ahol nagydarab kancigók bizniszelnek jobbra-balra a zöldséggel, gyümölccsel, és ezt úgy hogy a 80 forintos paprika, neked már 250-be kerül a piacon.

Melyik a jobb?

brand_boy 2010.03.05. 08:12:39

Nekem az a tapasztalatom, hogy például húst érdemes Ósünban venni,mert sok fajta van,és jó minőségű. Nagyrészük helyben feldolgozott tőkehús.
Áprilistól-októberig én máshol nem is vásárolok "állati fehérjét".
A zöldségek,gyümölcsök viszont többnyire másodosztályúak, egy-két terméktől eltekintve.
Az is tény, hogy a piacon többször próbálnak átbaszni, és több helyen is tudnak. Mérlegelés,számolás,hibás áru.
A falra mászok, amikor a prémium terméket kirakják a "mutatórekeszbe", aztán amiből meg zacskóz, abban már elindul a portéka.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.03.05. 08:18:54

@Hivatásos beszólóművész: zseni. akit zavar az iyen, menjen máshova. de beszólni nem kell munkájukat végzô embereknek.

tompus 2010.03.05. 08:24:16

12csab! Te egy fasz vagy! Király életed lehet, ha ez a legnagyobb gondod.

theneverlate_Wizard 2010.03.05. 08:30:42

piacra is csak úgy érdemes menni, ha már van bevált stand.

rohadtat adnak, átverik a külföldieket, amikor szóvá teszed, vagy kiválogatnád a még ehető zöldségeket, megsértődnek, hogy tönkreteszed a kirakatukat, és adnak a hátsó szarból, ordibálás kiséretében (legalábbis csarnok és fény utca)

Matiz Papa (törölt) 2010.03.05. 08:34:11

Azért ennél a posztnál az Auchan banner odavág a lap tetején.

Kenya 2010.03.05. 08:40:54

Ennek nem sok értelme van, ha a pénztáros ismeri az őrt, aki próbavásárol. Semmit nem tudnak meg arról, h. általában milyen gondossággal vizslatja a cuccokat (bár ha ezen is elbukik, akkor el lehet képzelni).
No mind1. Én nem háborodtam volna fel, ha látok egy ilyet.

elwood 2010.03.05. 08:42:17

én osanba járok mert ócsó osz jó, meg nagy a választék.

járhatnék CBA-ba is, 20-30%-al drágábban, sokkal kisebb választék mellett.

támogassam a magyar munkaerőt?
megnéztem az adókalkulátoron 60% az elvonás a béremből. ennyit adok. osszák be. én meg ott vásárolok ahol akarok.

ja a munkaerő magyar az osanban is. legalábbis nagyon kevés francia szót hallok.

Hümüzhümümüz 2010.03.05. 08:45:37

Piac nagyon cinkes. Oda azok járnak, akik csipáznak smúzolni! "Szijjja Mancikám, hogyé van a krumpli?"... Maximum hétvégén (Ósanból, vagy Teszkóból jövet) azért ugrok be a piacra, mert van atom kolbász, csülök a talponállóban. Persze ilyenkor látom, hogy vettem narancsot 129.-ért a hiperben, piacon meg 199.- :)

Ja, valaki írta, hogy ilyenekbe a csórók járnak. :) Tessék megnézni a parkolót majd! Nem Dacia, Trabi, meg Zsiguli áll ott..... :)

Szóval én maradok a két nagy hipernél. Közel vannak, nyugis, olcsó, és az orkok sem szoktak rámkötni. Ósan/Teszkó rulez! :D

Tron65 2010.03.05. 08:49:51

" de ez egy Hama táska ami nem lehet ilyen olcsó"
Ezt egy pénztárosnak nem tiszte eldönteni. Még akkor se, ha félórája ő is vett egyet más áron.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.03.05. 08:54:28

Ezt a soroksári osant szeressük, egyszer a biztonsági őr odajön és elkezd ugatni nekem, hogy rakjam ki a szalagra az össze ssört, ne csak egyet, a pénztáros is nekiállt rikácsolni. (volt ott pár fólia Becks) meg a satöbbi. Na, gondoltam magamban, ezt megszopod, köcsög. Kipakoltam mindent a szalagra, megvártam amíg beütik, aztán közöltem, hogy bocs, de még se akarok venni semmit, rakjátok vissza, és azzal távoztam. Igaz, volt mögöttem egy j nagy sor, de lesz*rtam. Bunkó vagyok, vagy csak önérzetes?

elwood 2010.03.05. 08:57:37

@Bodzaszedő Manager:
... ööö ... hát nem csak önérzetes

gabcigirl 2010.03.05. 08:58:36

Nekem sem a Tacskóval sem az Ócsónnal nem volt még gondom.

Indokolatlanul önérzetes, bolt árukészletét helyben dézsmáló kissebbségi family-vel sem találkoztam még sosem. Vajon bennem van a hiba?

Különben is: a nagy magyar CBA-ban a fene nagy hazafias öntudat miatt drága minden mint az atom. Hmmmm??????

Matiz Papa (törölt) 2010.03.05. 09:00:17

9:00, 3 óra múlva dél. Jön Sün.

elwood 2010.03.05. 09:03:48

a magyar CBA-ban ugyanazok dolgoznak minimálbéren mint az osan-ban csak ehhez laknak közelebb.

ha büszkeséggel tölt el hogy ha ott vásárolsz akkor a CBA magyar tulajdonosainak lesz nagyobb yachtja, akkor vásárolj ott.

Bob Arctor 2010.03.05. 09:06:16

mondjuk amit az Auschan esetében nem értek, ha pl. 1 db 2 l-es olajat vásárolok, az miért drágább kb. 200 Ft-tal mintha 2 db 1 l-es kiszerelést vennék. ez sok más termék esetén is így van. a nagyobb kiszerelés ugyebár minden értelmes kereskedőné olcsóbb, de legalábbis nem drágább mintha ugyanazt a mennyiséget apránként vennéd meg. a másik a "visszatolhatom a kocsit" effekt. lassan már ismerősként köszöntöm az arcot a parkolóban, aki nagyon előzékenyen, a kocsiban lévő 100-as fejében a tőlem 3 méterre lévő kocsitárolóba gurítaná a bevásárlókocsit. általában persze kedvesen közlöm vele, hogy magam is képes vagyok e bonyolult művelet végrehajtására, de egy ponton túl már tényleg irritál amikor a kijárattól egészen az autóig leköveti a mozgásomat a tag. gondolom ez a rész már érdektelen az áruház számára, hiszen lét már otthagytam náluk. a többi az én bajom.

Pepin bácsi 2010.03.05. 09:10:00

@Bob Arctor: vegyél két 1 literest. A különbözetből meg sört.

AlexWolf 2010.03.05. 09:14:01

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Azért mélyen tisztelt Sünöző, mert, ha kicsi DE magyar boltban vásárolsz, akkor hithű ősmagyar vagy! Ha meg ilyen mocskos francia szemét hipermarket szarban, akkor rohadsz szemét magyargyűlölő köcsög!
(Természetesen szarkazmus volt az egész mondat és nem is neked szólt, ne vedd magadra!)

Bob Arctor 2010.03.05. 09:19:07

CBA -ról:
- szar árak
- kis választék
- rettenetes pénztárosok, akik szerintem folyamatosan az öngyilkosság gondolatával küzdenek. persze kivétel mindig lehet. még az sem mentség hogy megalázó fizetésért gürcölnek. ez a munkaadójukat minősíti.

Hümüzhümümüz 2010.03.05. 09:24:59

OFF:

Most olvastam, hogy bojkottálják az Ósant a láp miatt. 26 szervezet arra szólít fel, hogy addig senki ne menjen az Ósanba, míg fel nem hagynak a tervezett építéssel.

Most ennek mi értelme? Ki fog állni 3 akciónyugdíjas és anyázzák majd azt, aki bemegy kosárral vásárolni. Pff! Gondolom az a Levegő munkacsoport áll ez mögött is, akik az M0 építését is bojkottálták. :S

Hargita 2010.03.05. 09:25:50

Barátnőm dolgozott az Auchanban próbavásárlóként, elképesztő buli volt. Havonta x vásárlást kellett megcsinálnia, erre volt egy anyagi keret és mindig kellett egy dobozos dolgot vennie (megnézi-e a pénztáros, hogy eldugott-e benne valamit) és két egyforma terméket (ugyanis nem szabadna külön lehúznia, csak az egyiket szabad lehúzni és utána megnyomni a duplázó gombot).
A posztoló által leírtak lényegesen hatékonyabbak, mint amilyen a barátnőm volt, ugyanis ha csúszásban volt, akkor egymás után nyolcszor is bement vásárolni. Az albérletünkben annyi villanykörte (ez ugyebár dobozos) és annyi sütőpor (ebből lehet kettőt venni) volt, hogy egy életre elegendő lett volna...
Ezt a dobozos termék dolgot egyébként IEV-nek (ismeretlen eredetű veszteségnek) hívják, ezt kívánják kiszűrni, ugyanakkor azt is nézni kellett, hogy a pénztárosnak volt-e kitűzője, köszönt-e és a búcsúzáskor a köszönés után mondott-e a napszaknak megfelelő pár kedves szót (pl. további szép estét, boldog karácsonyt, stb.)

KÁJZERSZÓZE 2010.03.05. 09:28:48

a poszt toló kiráj arc!!!!

szegény pára, várnia kellett feleslegesen vagy 5-10 percet.... ez drámai!

Voltam eccer Ósen-ben. összesen. ha bevásárolni akartál ott, akkor az tuti egy óra, vagy még több. így kalkulálsz, mikor bemész. körülbelül. ha ehhez hozzácsapják azt a pár percet, akkor egybők kurva mérges leszel???

Megoldás: a leglyobb vásárlási időd (stadionrekord ugye, hitelesített órával mér eredmény)és a ténylegesen bent töltött időd különbözetét szorozd be a jegybanki alapkamat kétszeresének 365-öd részével, majd ezt oszd el 24-gyel, és utána még hatvannal. Na akkor megvan egy perc várakozásra vetítve a követelésed. Ezt az összeget szorozd meg a "feleslegesen elbaszott idővel" amit elszenvedtél. A kész követelésedhez tegyél 6% peres illetéket, valamint egy ügyvéd barátodtól kérjél munkadíj számlát. ezt 3 példányban add be a bíróságra, de egy példány közvetlenül kézbesíccs az Ósánnak: tekerd féltéglára és baszd be az ablakon.....

GRATULÁLUNK Öcsi! sok sikert.

esik a színvonal Homár. Ez nektek sztori??????

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.03.05. 09:38:46

Nem ma lesz meg a ANTSZ vizsgálata a kékszínű ásványvizes storis dolognál?

vagyok59 2010.03.05. 09:38:50

Ilyenért beírni a homárba. ötezer vásárlóra jut egy ilyen, miért nem álltál át egy másik pénztárba.

kötözködő 2010.03.05. 09:39:32

@elwood: így van, a kedvencem, amikor valaki osztja az észt, hogy a francia multi "kiviszi az adót". Pedig az áfát, amit én a termékek után fizetek, a magyar költségvetés kapja. A dolgozóik után ők is oda fizetnek. A kereskedelemből haszna van, ez oké, de hát a kereskedelem így működik.
A CBA meg tényleg fos.

2010.03.05. 09:44:21

Már régóta ki akar bújni belőlem az a vélemény, hogy mai férfiak egyszerűen silányak. Ha egy percet kell várni vagy valami kis kényelmetlenség éri őket akkor elkezdenek nyávogni mint egy plázacica.
Jajjaj várnom kellett két percet a pénztárnál. De látszik mennyire értékes az ő ideje, mert azzal nem sajnál fél órát eltölteni hogy a három percnyi kényelmetlenségét leírja a netre.
Aztán meg még aznap sok órát eltölteni a kommentek olvasgatásával.
Hát ez nagyon produktív dolog, ezért érdemes idevinnyogni mint egy ötéves kisgyerek.
Istenem, mire mennénk a mai férfiakkal, ha tényleg valami baj történne.

Hümüzhümümüz 2010.03.05. 09:44:22

@kötözködő:

Teszkó például benne van az első tízben a legtöbbet adózó cégek sorában. Olyanok mellett, mint a MOL, T-Com, AUDI, OTP... Szal valóban balgaság ilyennel támadni Őket. :S

esef 2010.03.05. 09:49:21

@Bob Arctor:
Múlt hétfőn a két gyerekkel mentem az óbudai Auchanba. Jogosan beálltunk a mozgáskorlátozott helyre, az autó orránál volt a tábla. Végeztünk, erre odajön a csövese, hogy visszatolhatja-e a kocsit. (kb. 4 méterre voltunk a tárolótól). Mondom neki, hogy ne haragudjon de nem, kell legközelebbre is a 100-as érme, az autóban a helye. Erre 5 centire ott volt mellettünk, amikor meg visszatoltam a kocsit, tartotta a markát a százasért. Ha nem lett volna ott velem a két beteg gyerek, ott mostam volna fel vele a betont. Ja, a gyerek megkérdezte, hogy "Mit akar tőlünk a büdi bácsi?"...

elwood 2010.03.05. 09:51:06

@Kulics: ugyanolyan mint aki reklamált hogy nincs eltakarítva a hó ezért elesett.

a világ biztosan fejlődik valamilyen irányba.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 09:52:04

Jóreggelt!Már akinek...Sose fogom megérteni, h mitöl ilyen geczik az emberek...sose.

teki424 2010.03.05. 09:54:48

Pl Lövenbrau az Auchanban 129.-, a sarki kisboltban 220.-
3 kartonnal szoktam venni, mert nagyon fogy. Hát akkor én most hova a f...ba menjek vásárolni?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.05. 09:59:16

@Szekuriti Blogger: Azt ne mond, hogy az ósön majd lejjebb engedi a tej árát, ha abban a hónapban nem loptak. Ezt a szar dumát, öcsém...

akikaztmondjákni 2010.03.05. 10:00:02

@AlexWolf: Hát...megnéztem a tegnapi felvételt a bulldi szaporító vén geczikröl.Aztán kikészültem.Pedig direkt nem néztem meg este, h tudjak aludni, erre ma a neten...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.05. 10:00:56

@teki424: Sajnos a sarki kisboltok anyagbeszerzése abból áll, hogy elmennek az ósönbe, tecsóba, metróba vásárolni. Ezzel teszik tönkre magukat.

AlexWolf 2010.03.05. 10:02:06

@akikaztmondjákni: Nemtom miről van szó, de el tudom képzelni az indulatod alapján. Állatos videókat/képeket én csak a cukisag.blog.hu oldalon nézek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.05. 10:02:11

"Ez a vásárlók érdekeit nem
szolgálja az biztos... "
Nem a francot nem, amikor meg belustulnak a pénztárosok, akkor meg hisztizel, hogy simán lehúzza neked más áron a terméket? Menjél haza hisztizni kispofa.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.05. 10:02:37

@kötözködő: Igen, csak ez aprópénz ahhoz képest, amit a nyereség után kéne fizetni.

KÁJZERSZÓZE 2010.03.05. 10:02:42

@teki424: lyól teszed, hejesen lyársz el. A sör FONTOSCH!!!!!!!!!!

kisboltban 230 a soproni, a tecckóba 115ft. salyát pénzének senki sem ellensége.... :D :D :D :D

Alf (törölt) 2010.03.05. 10:03:33

egyszerű, bojkottáld az auchant, míg össze nem szedik magukat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.05. 10:03:36

@kötözködő: És a kereskedelemben keletkezett haszon után otthon adózik.
Az a nem mindegy.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 10:06:03

@AlexWolf: Valoszinüleg Te csinálod jol.Én ilyen mazochista barom vagyok.
Nem tudod elképzelni...leirhatatlan.
Na jo, elszivok egy cigit aztán delete az agyamból:)

vernarancs 2010.03.05. 10:12:10

Ebben semmi felhaborito nincs. A poszt-tolo urat el kellett volna tavolitani a helyszinrol. Annak gondolom meg o nem orulne ha meglopna az auchan. Igy az auchan is tesz az ellen, hogy meglopjak. Ha nem teccik mennyen a tecsoba.

2010.03.05. 10:13:46

Biztos idegesítő, de nagyon jól teszik, hogy tesztelik :) Ha nem teszik akkor az a baj.

vernarancs 2010.03.05. 10:14:13

@KÁJZERSZÓZE: van ellenpelda erre is. A tecso nem is olyan nagyon olcso. A Dreher 200 felett van altalaban. Nalunk egy kozepes CBA-ban 165-ert is van neha.

KÁJZERSZÓZE 2010.03.05. 10:17:49

@vernarancs: oké. dr. Ehert nem szoktam inni. megvan, hogy miket szeretek, azt nem. De te is lyól teszed, mert ha azt iszod és ott olcsóbb, akkor nyilván ott kell megvenni.

mi férfiak így spórolunk, ugye?
:D :D :D :D :D

teki424 2010.03.05. 10:20:04

@vernarancs: Mondatodban van egy szó. "néha" Ez fontosch!!!

vernarancs 2010.03.05. 10:35:15

@teki424: igen, nem mindig, mert ok is akcioznak mint a tecso meg a tobbiek. De mindig (ez is fontosch szo) olcsobb mint a tecso. Most 190-ert adjak.

@KÁJZERSZÓZE: csak igy lehet sporolni :) azt nem lehet, hogy kevesebb sort vegyek :D :D

Pepin bácsi 2010.03.05. 10:45:52

@akikaztmondjákni: én is láttam tegnap a híradóban :(

Pólópokol - David · http://polopokol.hu 2010.03.05. 10:48:46

Ha már az Auchanról van szó (nem először és nem utoljára), akkor említsük meg, hogy tegnaptól bojkott van érvényben ellenük, mivel szarnak a törvényekre, és akkor is meg akarják építeni az új áruházukat Dunakeszin, ha az ország összes hatósága ellenük szegülne.

Csatlakozzatok a bojkotthoz, mutassuk meg nekik, hogy sok lúd disznót győz!

www.tudatosvasarlo.hu/cikkek/1543

Pepin bácsi 2010.03.05. 10:49:10

@vernarancs: kedden vettem drehert, 150-ért. Közepes CBA-ban. Igaz magyar ember vagyok-e ?

teki424 2010.03.05. 10:50:14

@vernarancs: Most éppen van Lager beer (csak ennyi a neve) 4,7 %, 99.-, holland és finom. Ha harc, hát legyen harc!

AlexWolf 2010.03.05. 10:50:22

Asszem, ez már a hétvégi. Há' senkivel nem történik semmi? EDE, PEGAPetya, Miki! Ti vagytok az utolsó reménységünk!

elwood 2010.03.05. 10:53:21

svédországban az áruházak önként tőzeglápokat alakítanak ki parkolókból

TGV 2010.03.05. 10:53:46

az olcsosagrol:

Nem tudom, hogy otthon hogyan is megy, de a Franciaorszagban (ahol ezek a lancok szulettek) a kovetkezokeppen:

de eloszor kis szuletestortenet: volt a Franciaorszagban egy elelmes vallakozo (Leclerc), aki latvan, hogy milyen hosszu az elosztasi lanc a termelotol a vasarloig es ezek a lancok mennyire leveszik a maguk sapjat minden alkalommal, hogy kitalalta, hogy kozvetlenul a termelotol vasarol es raklaprol arulja, mert igy mennyivel olcsobb lesz. Klassz, ez volt 40 eve.
Azota csak Fro-ban kihalt a kiskereskedelem tobb, mint fele, mig a nepesseg ugyanezen ido alatt harmadaval nott.

Tehat a hiperek szepen kifejlodtek es hogy mindenki naluk vasarlojon, ezert arhaborut inditottak. Egy Auchannak pl nem okozna kulonosebb gondot mondjuk felaron adni minden termeket, amig a konkurencia ki nem hal. Ekkor hoztak egy torvenyt, ami megtiltotta a beszerzesi ar alatti ertekesitest. Akkor hogyan lehet arhaboruzni?

Most az van, hogy az aruhazlanc megveszi a gyartotol X forintert es kiteszi a polcra X+1 forintert. Hogy miert eri meg neki? Azert mert a gyarto egy masik szerzodesben fizet a reklamujsagba kerulesert, a polchasznalatert, meg meg ki tudja, hogy miert. Ezt a gyarto beepiti a termeke araba.
Jon a kiskereskedo, a sarki boltos, o mar csak ezen az emelt aron tudja a gyartotol megvenni a termeket es amidon ratette a 30%-os kiskereskedelmi arreset, egybol ott talalja magat, hogy tokeletesen versenykeptelen a hiperrel. Jol bezar, munkanelkuli lesz es az adofizeto polgar meg majd jol eltartja es kozben kiautokazik az olcso hiperbe.

teki424 2010.03.05. 10:53:57

@Pepin bácsi: Igeeeeeeeeen, bár nem túl árérzékeny.

Ferocious 2010.03.05. 10:54:30

@Kulics: Te valami otthon unatkozó plázakurva vagy, hogy ilyen sok időd van feleslegesen várni mások baromságai miatt és még van időd itt osztani az észt is???

Nekem se te se más ne mondja meg, hogy miképpen gazdálkodjak az időmmel és főleg ne rabolja feleslegesen! Majd ha már végigálltad a sort cc. 20 percen keresztül és pont az előtted álló faszfej lesz a próbavásárló és még 10 percet bassza ott az anyját és mindehhez még vigyori arcot is vágsz, na maj akkor ugassál itt másoknak addig meg csendbe kussolj te ribanc!!!

Ha ezt előttem teszi talán még rá is gyújtom a pénztárat valami jóféle töményital segítségével, de a minimum egy mocskos nagy "takarodj a g*.ci k. anyádba" utasítás...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.05. 10:57:12

@elwood: Nem csak forgalmi adó van.

@Ferocious: És amikor te tartod fel valami miatt a sort?

elwood 2010.03.05. 11:03:39

@TGV: "gyarto egy masik szerzodesben fizet a reklamujsagba kerulesert, a polchasznalatert, meg meg ki tudja, hogy miert. Ezt a gyarto beepiti a termeke araba.
Jon a kiskereskedo, a sarki boltos, o mar csak ezen az emelt aron tudja a gyartotol megvenni a termeket"

miért is csak ezen az emelt áron ? gyártó helyében örömmel szállítanám a terméket egy másik beszerzőnek olcsóbban aki nem kér polcpénzt. miért adnám neki is ugyanannyiért ?

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:05:22

@AlexWolf: Ez jo lesz?:
Én láttam multkor a Tecsoban egy kiscsávót-olyan 10 éves forma-, hogy a sajtos kiflikröl eszegeti le a sajtot!És a zanyja nem szolt rá!!!
Miért nem?Mert nem tudta szoptatni kendöben anno?Ez azért megért volna egy posztot, ha levidejózom.

Ferocious 2010.03.05. 11:05:49

@ColT: Nem fordult még elő, hogy a saját hibámból feltartottam volna egyszer is a sort... max. hiányzott/sérült volt a vonalkód de az nem az én hibám...

Egyébb megjegyzés?

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:06:34

@Pepin bácsi: De megnézte az egészet vagy csak azt a híradósat?
Hát a mi Cucunknak fogalma sincs rola milyen jo dolga van...egyem meg:)

2010.03.05. 11:08:51

@Maurice74: Nem a cikk a gáz, hanem, hogy VIRUSTÁMADÁSOS oldalakat linkeklsz be. TE vagy a gáz és SENKI ne nyissa meg !!!!

Ferocious 2010.03.05. 11:08:55

@Pepin bácsi: Ezt mégegyszer kicsit érthetőbben...

Wolfram 2010.03.05. 11:10:02

@Megdobbent: "Aki piacon es jozsibacsitol vasarol, az puhitsa nyereg alatt a hust, vadasszon maganak kabatot, lengessen zaszlokat, jarjon tuntetni (csak ne az en orszagomban tegye!)"

Neked merre van az országod? Szép hely? Szebb, mint a miénk?

2010.03.05. 11:10:28

@Ferocious: átnézek rajtad, te nem létezel, így válaszolni sincs mire.

Pepin bácsi 2010.03.05. 11:10:37

@akikaztmondjákni: csak a híradóban, elég volt annyi.
Mondtam magának, hogy nem fogom megnézni.

Mennyi most a (akciós)sör az Ósenban ? Nem tudja valaki ?

AlexWolf 2010.03.05. 11:10:49

@elwood: Valszeg, mert van másik gyártó is. Ezért nem mondhatja, hogy mondjuk egy kiló krumpli 5ft (termelési költség) + 5 ft (polcpénz) + 2 (hirdetés) + 1 Ft nyereség minden kilóra, mert akkor kijön egy kiló 13 Ft-ra (tekintsük ezt most soknak) és ennyiért adja boltnak, aki erre teszi a hasznot vagy azt mondja, hogy ez sok.
Viszont ha aszondja, hogy mindenki (függetlenül attól, hogy kis boltos vagy nagy áruházlánc) kapja a krumpli kilóját 9 FT-ért (ami mondjuk a kisboltnak a reklám és polcdíj hiányamiatt csak 6 Ft lenne) a kisboltos rátesz 3-4 Ft-ot mert sok nyereséget akar, a multi meg erre 9 Ft-ra teszi az 1 Ft-t. vagy valami ilyesmi.
Én értettem mit akarok mondani, remélem más is.

vernarancs 2010.03.05. 11:10:52

@Pepin bácsi: Ez igen yo vetel! :D

@teki424: de nem premium lager :) A dreher az premium sor, persze nem mindenkinek izlik akkor sem. Es 5,1%-os.
Nekem mondjuk az is lenyeges, hogy mennyi ember kozott kell tomorulnom mire vegzek. A tecso csak keso ejjel kenyelmes.

Ferocious 2010.03.05. 11:13:13

@Kulics: Talán csak nem rátapintottam veled kapcsolatban a lényegre?
Felőlem meg oda nézel ahová csak akarsz. A legjobb, ha egy .357 Magnummal nézel farkasszemet...

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:13:38

@Pepin bácsi: Hát én megnéztem magának a honlapjukat, de ott nincs semmi akcijós ser, csak husok.

AlexWolf 2010.03.05. 11:16:51

Bazz a Zindexen még mindig kint van címlapon a hasból kinőtt ikertestvéres kép. Faxért nem lehet levenni?

vernarancs 2010.03.05. 11:17:01

@TGV: nekem ez santit. Mert hat ugye A Franciaorszagban nem is forint van :DDD

Pepin bácsi 2010.03.05. 11:18:19

@Kulics: ne dobjuk a padlóla le ? Nagyon dulván ?

2010.03.05. 11:19:36

@Pepin bácsi: de dobjuk :) és irassuk le vele százszor hogy.... :)

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:19:46

@AlexWolf: Jaj, láttam én is.Borzasztó.

Pepin bácsi 2010.03.05. 11:22:59

@akikaztmondjákni: a hus is yó, főleg ha köményes :)

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:27:14

@Pepin bácsi: Ha-ha-ha:)
Most rántott-töltött.

Pepin bácsi 2010.03.05. 11:27:43

@akikaztmondjákni: @AlexWolf: mi bajotok egy hasból kinőtt gyerekkel ?

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:28:37

12csab valojában nő.
"Előttem egy velem egyidős srác állt néhány aprósággal, fogkrém, arcszesz, dezodor, laptop táska két darab, összefóliázott 12 kilós kristálycukor."

Hát basszus, ennyi részletet csak egy nő tud megfigyelni.

AlexWolf 2010.03.05. 11:29:28

@Pepin bácsi: az hogy az ikertesója hasából nőtte ki magát.

Pepin bácsi 2010.03.05. 11:31:57

@akikaztmondjákni: igaza lehet magának, ilyen szarságon csak egy nő képes hisztizni.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:32:30

Ez nem művásárló( plastic customer:) ), hanem egy tégla baszki.:)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 11:32:52

@gabcigirl: A CBA kurva drága. Itt van egy mellettünk, és mivel lusta vagyok mint a dög, igen sokszor csak leugrok ide, ahelyett hogy elmásznék a 10 percre lévő Lidlibe. Aztán szívom a fogam, hogy mi mennyibe kerül. De legalább támogatom a magyar gazdaságot, muhahahahaha. A glória már kezd megjelenni, és a szárnyaim is kezdenek nőni...

vernarancs 2010.03.05. 11:33:04

@akikaztmondjákni: egy silany no volt akinek sietos volt mert az osanban nem lehet szoptatni meg pelenkazni.

AlexWolf 2010.03.05. 11:34:09

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: "és a szárnyaim is kezdenek nőni... " Lúd leszel?

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:34:17

@AlexWolf: Trafó?:D

@Pepin bácsi: hát jaja:)Egy faszi mikor fogja igy leltározni valakinek a kosarát??
Különben is, mit nézegeti, h ki mit vesz?Ha kotont vett volna, akkor azt is leirja plusz még meg is botránkozik rajta...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 11:34:27

@Bob Arctor: Nálunk jó fejek a pénztárosok, de talán csak azért, mert nemrég nyílt a bót, még nem jutottak el az öngyilkosság gondolatáig.

vernarancs 2010.03.05. 11:35:57

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője:
nagy a szoras CBA uzletek kozott. A belvarosban altalaban draga. Mivel frencsajz es az arak nem kozpontilag szabottak.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:36:31

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Ez igaz.Qrva drága.
Mi csak kenyérért ugrunk be néha:)

@vernarancs: Már hogyne lehetne:)
A wckben van pelllenkázó meg nekem mesélte már valaki, h ott szoptatta meg a gyereket, egy csávó meg bámulta az eres csöcseit...:)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 11:37:15

@esef: "Mit akar tőlünk a büdi bácsi?"

:-DDDDDDDDDDDDDDD

Remélem hallotta!

AlexWolf 2010.03.05. 11:37:40

@akikaztmondjákni: Most is te kezdted a csöcsözést!

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:37:55

@vernarancs: Kérlek, én vidéken vagyok, de itt is drága.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:40:02

@akikaztmondjákni: Mármint a Tecso közepén, pontosabban a cipős részlegnél:)

@AlexWolf: Jó, de ez más.Ez eres csöcs, Ti meg jó csöcsröl csöpögtetek:)

Pepin bácsi 2010.03.05. 11:40:16

@AlexWolf: kinőtt-kinőtt, na bumm. Örülj, hogy nem egy próbavásárló mögött kell szopnod az Ósenben 3 percet. Az lenne csak életre szóló trauma.
Meg a láp ....

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:42:49

@Pepin bácsi: Már levették.
Az a durva, h ezek a népek, kövekkel dobálják a kiscsákót...Sose kivánkoztam oda.És nem is fogok.Pfejjj!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 11:44:09

@Ferocious: Úgy látom, mélyen érintett Kulics teljesen jogos bírálata. Nekemmint nőnek szintén az a véleményem, hogy a mai pasik nyámnyila, puhapöcs kis cicák, ha oldalba vágnám őket, kettétörnének, mint a ropi. Tisztelet a kevés kivételnek. Vissza a katonaságot!!!!!!!!!

@Maurice74: Neked meg a jóbüdöskurva anyádat, te ánusznyaló faszparaszt!
Köszi a vírusokat, remélem megdöglesz!!!!

Pepin bácsi 2010.03.05. 11:45:32

@AlexWolf: @akikaztmondjákni: nem lehetne inkább a csecsekről beszélni ? Jobb téma, mint egy másfél indiai gyerek.

zolika78 2010.03.05. 11:49:01

Hülyeség volt megírni a posztot. És kár ilyesmin mérgelődni.
5 évig dolgoztam hasonló áruházban, ott is volt ilyen. Egyszerűen a vezetőség akarja kiszűrni az alkalmatlan pénztárosokat.
Amúgy a "valódi" vevők sokszor sokkal trükkösebb dolgokat bevetnek...

yerico1 2010.03.05. 11:50:31

Kedvenc jelenetem Pécsen a cigánytescónál (Értsd Budai Vám) parkoló Transzporter Magyar Áruk Boltja felirattal, kokárdával, címerrel, piros-fehér-zöld színben.

AzHofi 2010.03.05. 11:50:34

Bojkottáljuk az ósant a láp miatt!

AzHofi 2010.03.05. 11:51:50

@zolika78: és a pénztáros dolga kiugrani a pénztár mögül, és megfogni lakatost, a lopót? Akkor minek kóricál ott az a sok szekus?

vernarancs 2010.03.05. 11:52:37

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője:
A nok meg nem tudnak mar fozni se. Teljesen hasznalhatatlanok :DD Egyre silanyabb az emberi faj.

@akikaztmondjákni: akkor biztos Telkiben laksz ahol a csilliardosok, aze' draga :) Vagy valami burzsuj uzemelteti.

avatartalan 2010.03.05. 11:52:48

dehogy bojkottálom
épp most indulok oda nagybevásárolni
remélem mihamarabb beépítik a lápot is :-)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 11:54:59

@zolika78: Jaja!

Már régen idéztem a Teszkó Titokból!
Nehogy hiányozzon valakinek, pótolom!

"Néhány trükk azok közül, amelyeket a biztonságiak göngyölítettek fel, de valahogy mindig bejönnek. Egészen egyszerűen azért, mert a tolvajok az ilyen esetekben a pénztárosok figyelmetlenségére, leterheltségére apellálnak. A lopott termékek között előkelő helyen szerepelnek a kozmetikai cikkek. Főleg a méretük és az áruk miatt. Kicsik és drágák. A hölgyek pedig előszeretettel használnak olyan árkategóriás szemspirálokat, amelyet sokkal kisebb lelkesedéssel fizetnek ki. Marad tehát a lopás. A leggyakoribb trükk a háztartási gyertya. Ezt már ki se próbálják, mert a kasszások a gyertyás dobozokat újabban rutinszerűen ellenőrzik. A metódus a következő. A tizenkét gyertyából négyet kivesznek, és a helyüket telepakolják szempillaspirállal. A vonalkód amúgy is a dobozon van, az, hogy mi van a dobozban, pedig jól látható, hiszen rá van írva. Hello! Ha gyertya van rajta, akkor gyertya van benne, punktum. A másik trükk a húsz kilós kutyakajás zsákba gyömöszölt márkás szeszesital. Kurva nagy zsák Chappy, benne egy pár üveg viszki vagy Unikum. A súlyhoz nem sokat tesz hozzá,a granulátum miatt nem csörömpöl. Ideális. Csak a lyukat kell valahogy eltüntetni, amin keresztül a kamerák által befogni képtelen helyeken a gyömöszölést megoldják. Van technika a visszaforrasztásra is, de hadd ne én áruljak el mindent. Tessék gondolkodni is. A kreatív tolvaj fő ismérve, hogy mindent fel tud használni az áruházban a siker érdekében. Terméket, eszközt, helyzetet, alkalmat egyaránt. Mosópor. Dobozos kiszerelés. Belefér egy literes Unikum. Vagy egy marék körömlakk. Ritkán nézik meg. De a nyerő a Diszperzites vödör. A Diszperzit egy azonnal kenhető, folyékony festék. Sűrű. Fehér. A lopott szajrét le kell zacskózni, majd szépen leereszteni a lötty aljára. Tető visszapattint, és már lehet is a kasszához fáradni. Higgyék el, a szerencsétlen pénztáros, még ha sejt is valamit, nem fog a festék aljáig letúrni, hogy van-e ott valami. Szerintem a diszperzitesekből évente egyet, ha megfogunk. De majd maguk növelik a statisztikát. A díszdobozos piák cseréjével viszont ne nagyon foglalkozzanak. Gondolok itt az olcsó díszdobozos viszki üvegébe becsempészett 18 éves single malt finomságra. Az egyik kettőnyolc, a másik nyolcezerhat. Nem irtóztató a különbség a rizikóhoz képest, mégis sokan csinálják és mindeközben baromi ravasznak érzik tőle magukat."

Ferocious 2010.03.05. 11:55:51

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Valamit nagyon félreértesz!

Kulics írásában NEM a férfiak fikázásával nem értek (sajnos) egyet. Nagyon is egy hullámhosszon van a véleményünk, mert nekem, mint 30+-os pasinak is hányingere van sokszor a T. "férfi" társaimtól! Nem is katonaság kellene némelyik kis puhapöcsnek hanem kényszermunka...

Amivel nagyon nem értek egyet, az a felesleges időrablás eltűrésének természetes mivolta! Azt az időt, amit mások feleslegesen és értelmetlenül elvesznek tőled, azt pont sokkalta értelmesebb dolgokra is fordíthatnád, ráadásul SOHA nem kapod már vissza!

Akkor most kérjek ezért a próbavásárló idiótától "kártérítést"? Te is tudod, hogy nem lehet...

Remélem így már érted, hogy miért baszta ki a biztit ez az írás!

U.I.: egyébbként nem vagyok egy önérzetes, törtető típus még mielőtt ezt is megkapnám az arcomba, de az értelmetlen és felesleges dolgokat rühellem.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:55:57

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Ez a kötsög mindenhova ezt a linket linkeli!Hogy aludna szarban...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 11:56:38

@vernarancs: Kérlek, én nem Telkiben lakom, hanem kőbányán, mégis drága.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 11:57:32

@vernarancs: Nem Telkiben.Ott a volt fönökömék laknak.
Hát nemtom kié lehet, megkérdezzem?:D

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 11:58:40

@Ferocious: Jó, ezt értem. Mindenkinek igaza van :-D

De a vírusos linket tényleg ne nyissátok meg! Nekem ha 50 vírus nem jött a gépemre, akkor egy se, és nem is tudja irtani a nod, úgyhogy nem tudom mi lesz :-(

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.03.05. 11:59:32

@elwood:
Csak azt tudom elképzelni, hogy kizárólagos felvásárlói jogot köt velük na és pl. azért nem lehet másik kereskedőnek adnia. Vagy olyan mennyiséget kér (a hiányzót kötbérezi) hogy egyszerűen nem marad már neki. De a kérdés jó.

Feleségem cége mondjuk árul máshová is, de egy termék csak egy helyre mehet. Azért, hogy pl. az "árgarancia" dolgot (azonos termék máshol olcsóbb, akkor az árkülönbözetet+10%ot a vevő visszakapja) érvényesíthessék az xyz márkájú, cikkszámú termék csak náluk lehet az országban.

(megoldás: más csomagolás/márkanév)

Ott fix stand ár van. Az újságba, TV hirdetésbe bekerülésért nem kell fizetni, de ha
- megrendelnek valamit és késel kötbér
- ha ez akciós volt, akkor dupla kötbér
- utánrendelhető legyen bármi, vagy kifutó készletnél/szezonális terméknél akció végén potom pénzt fizetnek

(a vevő egyikből sem kap egy büdös forintot se)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 11:59:46

@akikaztmondjákni: Én laktam ott, de Tecsóban vásároltam mégis. Ki érti ezt? :-D

avatartalan 2010.03.05. 12:00:02

de mijafasznak kattingattok mindenféle jöttmentlinkre???
eszemmegáll :-(

akikaztmondjákni 2010.03.05. 12:00:14

@vernarancs: Én tudok főzni.
Csak nem mindig akarok:)

akikaztmondjákni 2010.03.05. 12:01:29

Töröljék már a kommentjét ennek a viruslinkelönek!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 12:02:16

@avatartalan: Mert hülyék vagyunk, és kíváncsiak. :-(
@akikaztmondjákni: akárcsak én :-)

Ferocious 2010.03.05. 12:02:18

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Telepítő CD, partíció töröl, új oprendszer feltelepül...

Egyébbként meg em akarlak frusztrálni, de ez a tuti...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 12:03:45

@Ferocious:Anyám. Na ez az a dolog, amit pedig tuti nem fogok tudni megtenni :-(

KÁJZERSZÓZE 2010.03.05. 12:03:49

harangoznak a fülem mellett :D :D :D

igazságos 2010.03.05. 12:04:09

@zolika78: Igazad van. A magyarok egy része igen találékony tud lenni az ilyen dolgokban. A módszert meg nem is jellemezném.

"- Lehetne ezt a játékot éjszaka is játszani vagy a pénztárost elküldeni tanfolyamra, hogy mindent terméket ismerjen! Ezt már talán nem is hallotta a következő zárt pénztár kinyitotta és visszakocsikázott a vásárlótérbe.."

Ennek meg nem sok értelme volt.
Miért nem mondta jó hangosan, hogy égjen a pofájáról a bőr egy kicsit.

"Ha az én káromra tévednek az nem gond."
Szóval a posztolót nyugodtan át lehet verni pár ezressel.

vernarancs 2010.03.05. 12:04:34

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Akkor ott kobanyait kell venni! :)
En nem allitottam, hogy a CBA mindenhol olcso, csak azt mondtam, hogy van ellenpelda az olcso tecso-ra.

avatartalan 2010.03.05. 12:05:11

ilyenkor örülök hogy még klikkelni is lusta vagyok :-)))
kellemes új telepítést kívánok mindenkinek

vernarancs 2010.03.05. 12:06:42

@akikaztmondjákni: ertem en. En se vagyok puhany, csak neha nincs kedvem kemenykedni :DDDDD

Netuddki. 2010.03.05. 12:07:08

Muhaha! Sok levélírót fikázót megnézném amikor előttük történne ilyesmi.

Ha a pénztáros akarják vizsgáztatni, akkor olyan időpontban tegyék amikor kevés a vásárló és az adott kasszát be lehet arra az időre zárni. Ezt így kéne szerintem csinálni, sőt talán előírás is, mert a kereskedelemben egy szabály van. A vásárló az első. Aki ezt nem tartja be az magára vessen.
Levélíró pedig legközelebb írjon csak be a panaszkönyvbe. Ezzel is elejét veheti a következő "szívatásnak".

vernarancs 2010.03.05. 12:10:20

@Ferocious: nem ez a tuti. Linuxot kell hasznalni, az a tuti :)

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.03.05. 12:15:01

@kovi1970: happersze, es elore het nappal ertesitsek levelben a rajtautes szeru ellenorzes idopontjarol, hogy fustolot tudjon gyujtani, meg relaxalo zenet feltenni az aktus idopontjara.

Pont arrol szolna a dolog - ha jol vettem ki - hogy _mindig_ resen kell lenni, a csalo sem akkor fog probalkozni, mikor pont raersz, hanem mikor a tokod nem tudod megvakarni, annyira elfoglalt vagy.

Es nyilvan nem mondhatja a sorban varakozoknak, hogy faradjanak masik kasszahoz, mert pont az a lenyeg, hogy a tesztesetnek semmiben sem szabadna kulonbozni a szokasostol.

Mondjuk a varakozas miatt adhattak volna fajdalomdijul egy zacsko zizit vagy akarmit.

É2I 2010.03.05. 12:16:20

Izé, alapból ez nem próbavásárlás. Azt nem is tudja a pénztáros.
Akár az eredményt sem közlik vele, majd csak egy jegyzőkönyvben.
Pont azért, hogy a sort ne tartsák fel jobban, mint egy átlagos vásárlásnál.
Itt szerintem a szekus játszotta meg magát az új pénztárosnak. Ő ráért meg a pénztáros is. ;)

Ja és egy örök Morphy, hogy tök mindegy melyik sorba állok az biztos, hogy az nem fog haladni ilyen-olyan okok miatt. De ezt már megszoktam :( No meg nem megyek multiba egy db kifliért, az beztos.

Netuddki. 2010.03.05. 12:17:49

@vazsmegyeigerdezsház: Nemtom Te szoktál szöveget is értelmezni? A postot elolvastad?

"Köszönt a pénztárosnak láthatóan ismerte."

Szerinted miből nem derült ki a pénztáros számára, hogy most akkor b.. ellenőrzés lesz?

akikaztmondjákni 2010.03.05. 12:19:33

@avatartalan: Én nem klikkeltem rá.:)Hálaajóistennek.

Netuddki. 2010.03.05. 12:20:49

@É2I: Mellesleg a tulajok nagyon jól tudják, hogy a vásárló addig ráér amíg az eladótérben cseszi el az idejét, de ez mindjárt megváltozik, ha beáll a kasszához a sorba.
Úgyhogy az ilyet nem sok helyen tűrnék el a főnökök. Még az Óccsónba se.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.03.05. 12:21:15

@kovi1970: es ha koszont es ismerte akkor mi van? Aruhazi dolgozok nem szoktak vasarolni? Vagy azt hiszed ha aruhazi dolgozok vasarolnak, az automatikusan ellenorzest jelent? Inkabb ertelmezd is a szoveget, ahelyett, hogy csak beszelsz rola.

AlexWolf 2010.03.05. 12:23:58

Meghal a vénlány és a mennyországba jut. A kapuban már várja Szent Péter. Megszólal Szt. Péter:
- Adj számot életedről asszony, hogy bebocsátást nyerj!
Mondja neki a nő:
- Ó, Szent Péter. Egész életemben hittem az Úrban! Sosem paráználkodtam! Férfi keze nem érintett! Minden nap tízszer imádkoztam!
Szt. Péter elgondolkozik, majd hátraszól:
- Hozzatok ki két szárnyat!
- Jaj de jó, angyal leszek!? -kérdi lelkendezve a nő.
Szt. Péter ránéz és válaszol:
- Nem. Liba.

MosoMasa 2010.03.05. 12:30:48

12csab 12 éves. Mit vártok.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2010.03.05. 12:33:04

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: van abban valami, amit mondasz. Mármint a két diplomás részében. Szerinted mennyi jelentősége van manapság egy diplomának?

É2I 2010.03.05. 12:33:39

@kovi1970:
Ez egy emberi tulajdonság. Mármint az, hogy ha valahol sorba kell állni rögtön elfogy a türelem.
Én is ilyen vagyok :) Persze uralkodok magamon...

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.03.05. 12:34:46

A cigányt elkapják, mert kirabolta a Zócsant.

A rendőrségen felveszik a jegyzőkönyvet:
- Neve? - kérdezi a rendőr.
- Lákátos Gázsi - feleli a cigány.
- Kora?
- Ott nem én voltam!

Alikam 2010.03.05. 12:39:46

Jogos, ennek az egésznek mi köze van az igazi vásárlónak?

Semmi.

Ez meg lehet ejteni egy üres pénztárba vagy bárhol máshol, akár a parkolóban.

Ehhez nem kell feltartani a vásárlókat.

De hányszor mondjam már meg nektek baszd meg, hogy ne járjatok Auchan-ba meg Tesco-ba!

Egyrészt mér rég nem olyan olcsóak mint egykoron, kettő, csak a gazdaságot teszik tönkre.

Igen tudom, a kisbolt drága, de pl. vannak szociális boltok, neve ellenére csak magyar terméket árulnak ott egészen jó áron!

Igen bébikukoriáct nem fogsz ott kapni, de az átlag dolgokat egy kisboltban is meg lehet venni.

Ha meg szupermarket kell akkor menj Interspar-ba, az legalább igényes.

Tescoba meg Auchan-ba már csak a cigányok meg a prolik járnak.

Én évek óta nem voltam egyikbe sem.

Netuddki. 2010.03.05. 12:41:13

@vazsmegyeigerdezsház: Ha fingod nincs hogyan működik egy nagyobb áruházlánc akkor minek írogatsz butaságokat?

Természetesen a dolgozók is szoktak vásárolni. Szigorúan munkaidőn kívül.

AlexWolf 2010.03.05. 12:43:24

@Alikam: Jeeeeee végre proli is lettem!

Netuddki. 2010.03.05. 12:44:12

@É2I: Igen. Ezért nem szokás jobb helyeken feleslegesen fenntartani a vásárlót, mert ha csak egy kicsit is úgy érzi kitoltak vele, legközelebb már nem oda fog menni vásárolni. A kínálat pedig elég nagy.

avatartalan 2010.03.05. 12:54:36

prolicigány lettem klassz
megyek is maunikasot meg gyözike ismétlést nézni

akikaztmondjákni 2010.03.05. 12:54:50

@vazsmegyeigerdezsház: :D:D:D::D:D:D:D::D:D
HÜLYEEEEE!
Ugy röhögtem, mjadnem kijött az ebédem!:D:D:D:D::D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.05. 12:54:59

@Alikam: "menj Interspar-ba, az legalább igényes."

???

Úgy érted,hogy magasabbak az árak?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2010.03.05. 12:55:49

Hol van Sün? :(
Milyen érdekes , hogy egy semmi témához 200 feletti komment megy,akkor ez már a hétvégi? :)))

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 12:55:51

@Micsoda??? Ez nevetséges!!: Sajnos nem sok. Az összes nem diplomás ismerősöm többet keres. De a remény hal meg utoljára.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 12:56:45

Akkor én cigányproli vagyok.

@atpijkamo: Hát ja,drágább joval.

Ferocious 2010.03.05. 12:57:36

@Alikam:
"Ha meg szupermarket kell akkor menj Interspar-ba, az legalább igényes."

Ott a pont. Én már évek óta ezt teszem és még soha nem volt problémám. Csak egy valamiben közös a többivel: a sor ott is ugyanolyan rohadt hosszú... :)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 13:00:10

@akikaztmondjákni: Csatlakozom a cigányprolikhoz én is. Bár igazából én nem is nagyon járok Teszkóba meg Ósünbe, egyszerűen azért, mert kőbányán nincs Ósün, a Teszkó meg messze van, és útálok cipekedni.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 13:01:12

@Ferocious: A pont lehet hogy ott van, de az ész nem az tuti. Spar rohadt drága, és nem tudom, mitől lenne "igényes", amikor ugyanolyan fos, mint a többi. Kivéve a sajtokat.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 13:05:12

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Mink' meg vagy Aldi vagy tecso.Nagy ritkán cébéá, de oda csak kenyíré'.
Muszáj ezekbe, mert itt más nincs nyitva.Komolyan.

Elárultad Edét?:)

akikaztmondjákni 2010.03.05. 13:07:02

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Igyvane:)Meg a Match.Na az is drága meg az ujgazdagéknak van kitalálva.

Ferocious 2010.03.05. 13:11:00

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Igazán édi vagy! :)

Igaz hogy drágább, de nem csak a sajtocskák igényesebbek, azért szerintem (és még sok ismerősöm szerin is) úgy összességében is kultúráltabb mint a többi. Ja és a kicsit magasabb árakért cserébe nem kell kerülgetni az éppen bent zabáló Kolompár családot, mert azok pont emiatt inkább a Tecsóba/Ósónba mennek.

Nekem ennyit megér, de hogy megnyugtassalak azért én sem vagyok a pénzem ellensége és csak azt veszem meg ott is amire szükségem van, engem nem szédít meg a szupermarket szelleme és nem pakolom tele a kosaramat mindenféle felesleges áruval csak azért, mert pont ott járok. (Csak az asszonyt kell elvontani Zetorral a borospolcok elől, különben mehetek áruhitelt igényelni... :(

Alikam 2010.03.05. 13:12:53

@atpijkamo: van amelyik termék ára magasabb, de nem fogod elhinni tecsoba meg ósön-be is van olyan termék, amelyik drágább mint a sarki non-stop boltban.

Viszont az Interspar legalább többnyire igényes dolgokat árul mondjuk húsárú zöldség, gyümölcs stb. tekintetében.

És amikor belépsz valami kultúra fogad.

Alikam 2010.03.05. 13:14:08

@Ferocious: a sor hosszú az tény:)
Ezen van még mit javítaniuk...

Ferocious 2010.03.05. 13:16:32

@Alikam:
"És amikor belépsz valami kultúra fogad."

Na ezt kell megfizetni pluszban. Mint mondtam nekem megéri.

Alikam 2010.03.05. 13:17:03

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: ti egyáltalán elteszitek a blokkot és megnézitek, hogy mi mennyibe kerül?

Mert ez a Spar rohadt drága mér régen nem érvéyne,s legalábbis relatíve nem. Tecsó meg a többi szar sem már az az olcsó hely, ami anno(!) volt.

Csak még az van bennetek, hogy az jó mer olcsó.

Ez a jó üzletstratégia 1-2 évig kurva olcsó, aztán szépen felsrófolják az árakat de te még mindig azt hiszed, hogy mennyire olcsó mert sehova máshova nem jársz egy gramm összehasonlítási alapod nincs.

Nekem van, én ugyan nem járok Tesco-ba, de szüleim nagy ritkán benéznek és nincsenek kiájulva az áraktól. Mondjuk ők tudhatják is, a környékükön 5 kilométeren belül 5 hipermarket is van.

Alikam 2010.03.05. 13:19:10

@Ferocious: nekem is.

Igényesnek ható, rendezett, és nincs tele félredobott bevásárlókocsikkal meg baromarcúakkal.

Pepin bácsi 2010.03.05. 13:19:53

@Alikam: szerintem is jó az Interspar.
Csak a marhanyelvet veszik el néha a biztonsági őrök. De más probléma nincs.

Pepin bácsi 2010.03.05. 13:22:17

Mondjuk a múlt héten voltam cigányproli is 15 perc erejéig. Kénytelen voltam bemenni az Ósenba kutyatápért. Szégyellem is magam kellően.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 13:27:37

Hát nem tudom...az itteni Spahhhban nem valami nagy a kultura.Még sose láttam hangversenyt vagy éneklö emberkéket...
Viccet félre téve, ide is ugyanolyan prolicigányok járnak, mint máshova.Én legalább is nem látta még olyan hu de nagy különbséget.

@Pepin bácsi: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Pepin bácsi 2010.03.05. 13:29:25

@akikaztmondjákni: győjjön a mi interspárunkba, ott nincs prolicigány, csak ha bemegyek.

holdlányka 2010.03.05. 13:29:41

Nem tudom, ezt most minek kellett kitenni...Szerintem semmi baj nincs azzal, ha a pénztárosok éberebbek. Nekem nincs félnivalóm, sosem lopok.
Ha valaki türelmetlen, keresni kell másik pénztárt...

akikaztmondjákni 2010.03.05. 13:31:50

@Pepin bácsi: :D:D:D:D:D:D:D::D:D
Én is az vagyok, ugyhogy mán' ketten vagyunk!De ha maga is hozza kiccsaládját meg én is akkor már...hányan is?

É2I 2010.03.05. 13:33:55

@Alikam:
Nana! Baromarcúak mindenhol vannak. ;P Főleg szekus tekintetben.
Ja és volt itt már nem egy Spár(tatlan) poszt.

De hogy egy ilyen gyenge legyen a hétvégi...Na olyan még nem volt :P

Pepin bácsi 2010.03.05. 13:34:07

@akikaztmondjákni: akkor ottan kutya világ lesz !

Mijaza bérenc szag ?

Alikam 2010.03.05. 13:36:40

@akikaztmondjákni: igen, gondoltam amúgy, hogy létezik egy olyan Spar, ahova prolicigányok járnak.

Ha a Hiltont dícsértem akkor is jönne valaki és elmondaná, a ő bizony lássa, abba a Hiltonba, amelyik mellett ő lakik, prolicgányok járnak.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 13:36:42

@Pepin bácsi: Most nehogymá' ne érccccse!:)

A malacokat is visszük?
Jaj, ezt nem is meséltem magának.Este beugrottunk a Nyú Jorkerbe, me' napközben szétjött a slicc az egyik gatyámon:S és nekem AZONNAL kellett egy másik:)És olyan rossz volt, h Cucu kintröl figyelt az apjával és ugatott, h be akar jönni:)Bécsben tudja, h beengedték volna?!Nem vagyunk európai fílingesek.

holdlányka 2010.03.05. 13:37:12

@akikaztmondjákni: Ez nekem szól?

Sosem járok a madarasteszkóba, és nemcsak azért, mert itt a közelben (még) nincs. Egyszer voltam az egyikben, elég lepra hely volt.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 13:37:57

@Alikam: Hádde' komolyan.Gyere ide és nézd meg.

Alikam 2010.03.05. 13:40:21

@akikaztmondjákni: elhiszem neked, erre szokták mondani a kivétel erősíti a szabályt...

Pepin bácsi 2010.03.05. 13:45:45

@Alikam: a mi kocsmánkba beengedik a malacot.
Kocsmáros Márti szokott neki adni almát meg kivit. Meg a topdzsoj paradicsomlét kedveli nagyon.
Ja, és oda nem járnak prolicigányok, csak én meg az építőipar hősei valamint olyan honfitársaim, akik alkalmi munkából tartják el családjukat. Egyszóval van olyan fasza hely, mint az Interspar.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 13:52:20

@Pepin bácsi: Na, egyszer elmegyünk oda berúgni!De csak lájtosan, nem birom az alkoholt.De VC birja:D
Van játékgép is?:D

elwood 2010.03.05. 13:52:56

ez tetszik

nem csak egy tájékozott:

"az osanban tecsoban sem olcsobb,
csak prolik meg dzsipók járnak oda,"

"én nem járok oda évek óta"

akkor neked ezt mesélik vagy mi ?

Pepin bácsi 2010.03.05. 13:58:17

@akikaztmondjákni: van hát. :)
Nyáron ki lehet ülni a teraszra, a malacok meg elsertepertélnek a kocsmaudvaron.

Alikam 2010.03.05. 13:59:44

@elwood: olvass egy kicsit tovább.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 14:02:34

@akikaztmondjákni: Múltkor voltam Aldiban, és végig mosolyogtam,még jó hogy nem kezdetem el hangosan röhögni. Párom nem értette, mi bajom van, magyaráztam neki a homár és aldi-összefüggést.

Pepin bácsi 2010.03.05. 14:03:46

@akikaztmondjákni: egyszer Sanyi bácsi (Isten nyugtassa) fejszével ment neki a játékgépnek, miután fél óra alatt beletolta a csikónak az árát (cca 140e) oszt az a nyüves nem adott semmit.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 14:04:33

@Ferocious: Igazából én sem szoktam látni zabáló Kolompár családot. Pedig a soroksári úti tesco pont a legnagyobb putritelep mellett van.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 14:07:07

@Alikam: A kedvenc sajtom a tecsóban pont egy százassal volt drágább. (400 helyett öccá, nem mindegy.) Szóval hülye azért nem vagyok, nyilván, ott veszem a szajrét, ahol érdemes. A Lidli olcsó és szuper minőségűek a termékek, csakgyér a választék. A tesco csak a nagyobb választék miatt érdekes. De sajtot tényleg csak sparból, semmi őstermelő, semmi aldi, semmi mikrobloggerné :-)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 14:09:13

@Pepin bácsi: Ejha!
És le szokta önteni piával a vendégeket-e? Csontkovács-e?

akikaztmondjákni 2010.03.05. 14:11:11

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: :D:D:D:D:D:D:D:d
Nekem is szokott ilyen lenni!:D

@Pepin bácsi: :D:D:D:D::D:D:D:D

Maga szerint van itt olyan, aki szo szerint érti a malacokat?:D

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 14:11:53

Azért az éremnek két oldala van. Én személyesen ismerem Sacikát, a pénztárosnőt. Szegény állandó rettegésben él, nehogy elveszítse a kis pénztárosi állását, mert 4 apró gyerek várja otthon és a férje munkanélküli. Nerm kellene őt ekézni azért, mert a dolgát végzi. Valaki mást vegzáljatok, ne szegény Sacikát!

Ez kimaradt :-))))

AlexWolf 2010.03.05. 14:11:58

Láttátok ma Sün!!-t? Nem lehet, hogy elvitték megCSIPPelni vagy fekete autón?
@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Mi a Lidl-be járunk, ott nem mosolygok. Na de hol a Sün?

Pepin bácsi 2010.03.05. 14:13:01

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: ott nem öntik ki a piát. Nálunk nincs tékozlás, pazarlás. NINCS!
Csontkovácsolás szokott történni, este felé, a sokadik feles után kovácsolják a csontokat, néha segédeszköz igénybe vételével. De csak az udvaron, nehogy kár essék a berendezésben. Főleg az italos hűtőre vigyáznak nagyon

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 14:13:32

@AlexWolf: Szerintem tuti megcsippelték. Ő mint sün hamarabb találkozik gyíkokkal az erdőben, mint mi földi halandók.

Pepin bácsi 2010.03.05. 14:15:58

@akikaztmondjákni: miféle malacok ? Beszél maga össze-vissza mán megin :D

akikaztmondjákni 2010.03.05. 14:16:13

@AlexWolf: A lotto ötöst még nem nyerhette meg, ugy hogy valszeg csippelés áldozata lett.
Vagy Ede elégette a kis faszenesen...

akikaztmondjákni 2010.03.05. 14:17:16

@Pepin bácsi: Kicsit italozok néha, tudja hogy van ez:D

Ferocious 2010.03.05. 14:17:24

@Alikam: Meg a bent elfogyasztott áruk szétdobált csomagolásaival...

Pepin bácsi 2010.03.05. 14:18:40

Ede nem éget Sün!!öket. Maksz elviszi őket vitorlázni. Ez FONTOS!!!

Ferocious 2010.03.05. 14:18:52

@Pepin bácsi: Nincs miért. Én a Tescoba csak kutya-macska kajáért megyek be és max. Unicumot veszek, ha akciós. Mást nem.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2010.03.05. 14:20:58

Mi a bajod? Örüljé' hogy láttál ilyet élőben. Ha siecc, eriggy le a sarki közértbe. Balfék!

Pepin bácsi 2010.03.05. 14:21:49

@Ferocious: egyik barátom a Cvakknál dolgozik, ő szokott nekem Unicumot hozni, beszerzési áron. Már ha érted hogy mondom :D

Ferocious 2010.03.05. 14:23:30

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Igazi mázlista vagy. A munkámból kifolyólag van/volt alkalmam végigjárni az ország összes Tecsóját és nem egy cifra esetet láttam. Csak irigyelni tudlak.

Ferocious 2010.03.05. 14:26:43

@Pepin bácsi: Van haver felvétel??? ::)))

Pepin bácsi 2010.03.05. 14:26:45

Jájájájájáj, most hívott az asszony, hogy igyekezzek haza, mert menni akar az Ósenbe.
Mondtam neki, hogy oda csak cigányprolik járnak.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 14:27:38

@Ferocious: Multkor a Tecsoban a hentesasszony aszonta nekünk, h ő csak akkor darabolja fel az ódalast, ha megigérjük, h nem rakjuk be a csipszek közé!!!:D:D:D:D
Néztünk bután, mondtuk, megigérjük, holnap lenne ebédre...

@Pepin bácsi: Jah, bocs.:)Akkor nem aggodom Sünért.Illetve elég szeles most az idö itt...
Aha...leesik a kamionrol,mi?:D

index-cenzura.biz 2010.03.05. 14:28:04

@zolika78: ki nem szarja le? NE az én időmet rabolja a tesztelgetéssel. NE akkor tanítsák be az alkalmazottat, mikor én jövök.
etc

Ferocious 2010.03.05. 14:28:13

@akikaztmondjákni:
"Vagy Ede elégette a kis faszenesen..."

LOLLL

Most nagyon szénné röhögtem az agyamat!
Egy régi klasszikus történet köreinkben!

akikaztmondjákni 2010.03.05. 14:29:58

Tényleg, evett már valaki sünt?:S

Pepin bácsi 2010.03.05. 14:31:26

@akikaztmondjákni: majd a kék szalaggal odaköti az árbochoz, hogy bele ne essék a vízbe Sün!! barátunk.

Dehogy esik le, ha leesne elgurulna. Vagy ami még rosszabb, összetörne. Bölcs, öreg tanítómesterem szokta volt mondani: Inkább az egyik szemem folyjon ki, mint az alkohol.

Pepin bácsi 2010.03.05. 14:33:46

@akikaztmondjákni: csak annyit mondott: Dikmán, hát a rák márelja meg a rümóját annak, aki cigányprolinak nevezett. Verje meg a Devla !

elwood 2010.03.05. 14:39:21

keménysajtot a sparban vettem egyszer.

karaván volt, és siettemben nem vettem észre, hogy már a sokadik cimke van egymásra ragasztva.

olyan kemény voltmár a sajt, hogy a padlólapot összetörte volna, ha leejtem

Troppauer Hümér 2010.03.05. 14:45:07

Akkor ma sem derül ki, hogy mi a ferde f*sz volt az ásványvizes palackban az az idegen lény ?

Biztos a lápi Ósönben vette a posztíró...

Ez a hétvégi poszt?

AlexWolf 2010.03.05. 14:45:24

Bazz. van valaki akinek nem szerepelt ma még itten a neve és a poziciója!

akikaztmondjákni 2010.03.05. 14:50:46

@Pepin bácsi: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:d
Maga se normális.:D
Mijaza rümo?
És a marelja?:D

Bódotttá van!

Pepin bácsi 2010.03.05. 14:50:48

Na, lassan lépek. Hadd menjen az asszony az Ósenbe a többi cigányproli közé. Én meg kiviszem a malacot a mezőre futkorászni.

Aufvidedercsi, ahogy a grúzok mondják.

AlexWolf 2010.03.05. 14:53:48

@akikaztmondjákni: na de a poziciója mi a neve poziciója neve?

elwood 2010.03.05. 14:56:40

mentsük meg a magyar a gazdaságot, és ne az osanban vegyük az Ariel mosóport, hanem 1000Ft-tal drágábban az Intersparban

akikaztmondjákni 2010.03.05. 15:05:21

@AlexWolf: Szívtál valamit?:D
Add már meg a dílered számát!:D

@Pepin bácsi: Na viszlát!Malacokat csokoltatom!

AlexWolf 2010.03.05. 15:09:27

@akikaztmondjákni: Már leszoktam lassan 1,5 éve!
Amúgy ez ma egy ilyen nap, nem vagyok túl jó hangulatban.

FlyInMyEye 2010.03.05. 15:14:36

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Konkrétan a demonbonnie.hu a vírusos? Nem nyomtam rá,csak érdekelne,jelenteni akarom.Gyűlölöm az ilyet!

avatartalan 2010.03.05. 15:16:19

aki tutira meg tudná mondani ezt fly,az most épp gépet telepít...
én ugy tudom igen

akikaztmondjákni 2010.03.05. 15:17:10

@AlexWolf: Naaaa:(
Nekem is igy indult.
Olvass egy kis Edét.

@FlyInMyEye: JééééézusMááááária!Sose merek oda nézni, amikor ezt a zavatart látom:)

AlexWolf 2010.03.05. 15:21:18

@akikaztmondjákni: Mé' mibajod? Ez fajok közti erotika! Belenéz mélyen és erotikusan a bogár szemébe!

akikaztmondjákni 2010.03.05. 15:23:02

@AlexWolf: :D:D:D:D:D:D:D

Vááááááááááááááááááááá!
Fujfujfuj!:)Nem birom az ilyet.Az ilyen szemes dolgokat pláne.

FlyInMyEye 2010.03.05. 15:29:38

@akikaztmondjákni: Nekem mondod,én meg alig bírok nézni bármit tőle.De előnye is van,csak kacsintanom kell és végignézhetem az alien összest premier plánba vágatlanul...:D

FlyInMyEye 2010.03.05. 15:30:57

Jah amúgy ezt találtam: whois.domaintools.com/demonbonnie.hu Nem tuti de lehet hogy Fekete András annyát kell szidni :O

akikaztmondjákni 2010.03.05. 15:33:30

@FlyInMyEye: :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Vááááá, mindig letakarom a zavatarodat, ugy olvasok:D:D:D

AlexWolf 2010.03.05. 15:36:57

@akikaztmondjákni: Szerintem ez sokkal jobb mint, ha a hasbólikertestvér lenne az avatarja.

FlyInMyEye 2010.03.05. 15:50:24

@érdekességek: Jaa,hogy ezzel azt akarod mondani,hogy nem mond el semmit domain info és,hogy amúgy is le lehet védetni...Ok mostmár ezt is tudjuk thx ;)

akikaztmondjákni 2010.03.05. 15:52:54

@AlexWolf: Igazad van, meg még subba-s anyuci és apuci képeknél is...

Naaaa, ugy látom megint van egy virusküldö barátunk.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 16:01:21

@FlyInMyEye: Hát de....Bár ezt inkább Mikinek kellett volna elküldenie:)

AlexWolf 2010.03.05. 16:04:15

@akikaztmondjákni: az a hülye még rá is klikkelne! Aztán meg szidná a jójátékot!

akikaztmondjákni 2010.03.05. 16:04:20

Ez már tuti, h a hétvégi.
Sose tudjuk meg, mi volt az a lény az üvegben.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 16:08:36

@AlexWolf: Persze,persze.

Látom, lécelt mindenki...én hajtom az igát még 52 percig...

vernarancs 2010.03.05. 16:20:22

@akikaztmondjákni: Ma' nem tudom. Lehet, hogy nem itt. Egy orvossagos kapszula volt ami a delikvens pofajabol esett vissza az uvegbe.

AlexWolf 2010.03.05. 16:34:44

@akikaztmondjákni: Miki 2 meg ráklikkelne aztán várná, hogy megérkezzen a pénze az AXA-hoz!

AlexWolf 2010.03.05. 16:41:52

@akikaztmondjákni: Miki volt az az apuka akinek a fia f@sznövelő reklámot kapott mert nem tudja, hogy müxik az internet. Miki2 (fiktív név) meg az a fazon aki máig várja, hogy megérkezzen a pénze a péjpáltól, mert ő sem tudja, hogy müxik az internet.

cherry89 2010.03.05. 16:43:58

Hali.Tesco sem jobb.Ha valakit felvesznek az elkövetkező héten már biztonsági teszten kell átesnie.Részben jó is meg nem is.Az tény,hogy a vásárlókat nem szabad feltartani.Általában olyankor végzik el a tesztet mikor kevesen vannak.
Az is tény hogy ilyen esetben a biztonsági Igazgató fogja elemezni az alkalmazottat és ilyenkor a kasszát be kell zárni.

akikaztmondjákni 2010.03.05. 16:48:16

@AlexWolf: Jaaaaaaaaa, hogy öt meg kinevezted Miki2nek!:) Jol van ezt nem tudtam.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.05. 16:56:12

@akikaztmondjákni: Már elpusztította a postolót!

@cherry89: Ja. Meg valakit felvesznek, próbaidő vége előtt 1 nappal kirúgják.
1 haveromat pont most.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.05. 17:27:30

@Alikam: Szerintem nem ugyanarról beszélünk.

Matiz Papa (törölt) 2010.03.05. 17:37:12

Tudja már valaki, hogy mi volt a palackban?

Kukackirálylány 2010.03.05. 18:01:30

@AlexWolf: Nem értem a poént. Miért probléma, ha valaki tisztességes? Nincs miért lekurvázni? Vagy zavarba jössz, és lekonyulsz tőle?

effective 2010.03.05. 18:20:26

Óránként nézem meg, hátha van új poszt....
DE NINCS!!!
Tényleg ez lesz a hétvégi????
Atyaég! Hová lett a Homár-színvonal???

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.05. 18:33:34

@FlyInMyEye: igen, az az! Meg ne nyisd, nekem már olyan lassú a gépem, mint a tetű!

avatartalan 2010.03.05. 18:40:39

igazi prolicigányhoz méltóan vettem 4 kiló akcilyós csirkemellfilét ósünben
kurvasokan voltunk(mind prolicigány) de ment minden kassza és sehol se volt sor(ezekszerint művásárlás se volt :-))

Megdobbent 2010.03.05. 18:45:21

Weh, ez telleg sovanyka lesz a hetvegere :)

Matiz Papa (törölt) 2010.03.05. 19:22:11

Új-posz-tot! Új-posz-tot! Új-posz-tot!

AlexWolf 2010.03.05. 19:54:03

Hol van Sün? Mi a neve pozíciója?

Megdobbent 2010.03.05. 20:31:57

@AlexWolf: Egy vastagbelben, pozicioja del 15 fok :> Jah, es farfekveses, ugy tunik.

Valaki tudja miert van bekrepalva az index? :) Vagy csak nalam? Pedig nem :)

Megdobbent 2010.03.05. 20:33:26

Uuu, csak nalam volt vele gond, biztos tulvedtem magam :) Marmint az index-el.

Szmájli / Trollrühellő 2010.03.05. 20:36:23

Maurice74-nek péklapátot az ánuszába, majd lánchajtásos módszerrel megtekerni egy 380-as háromfázisú ipari motorral... FONTOSCH

Megdobbent 2010.03.05. 20:55:20

@hagyma: Nekem vegul egy uj opera browser oldotta meg, valami elbaszott fos reklam buzisagot probalgatnak szerintem, amit minden epkezlab bongeszo blokkol. Amugy a velvetet is elbasztak: az ausztral rendornot nem tudom megnezni, annyit latok (3 kul. browserben), hogy "reklam". Remek ujitas, innen is gratulalok :>

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.05. 21:15:21

@Kukackirálylány: Hát mert VÁRNIA kellett 10 percet!!! :D
Kibaszott türelmetlen mindenki mindig... :S

@Megdobbent: Amúgy persze, mivel a kutya nem kattint a reklámokra, meg legtöbbeknél meg sem jelenik, így valahogy meg kell oldani, hogy az ember pofájába lehessen nyomni :D

Megdobbent 2010.03.05. 21:24:59

@ColT: Hat eddig bejott a szamitasuk :) Most mar ugy sem tunok fel lassan, mint latogato, meg egyedi lapletolto. Jajj, ezek a sracok-lanyok kezdenek kurvulni :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.05. 22:07:16

@Megdobbent: Pont elég reklámot kap a pofájába az ember... francnak kell még egy fajta szar...

ArnoldBácsi 2010.03.05. 23:42:07

Ennyi? Ezt sikerült a mai napon produkálni? Egy ilyen Ósönös fasságot?

naszép..

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2010.03.06. 14:09:35

Multik vs kisboltok és piacok

Még megboldogult iskolaéveim alatt dolgoztam egy multicég pénztárában. (Nálunk is létezett ez a "csapdba kocsi"-nak nevezett, művásárlós dolog). A tapasztalataim:

1. Ha valamilyen nagyobb akció volt az akció első napján, a reggeli, délelötti órákban megjelentek a kiskereskedők. Ezeket onnan lehetett felismerni, hogy kartonszámra vitték a cuccot. (Tudom, van akinek elfogy otthon az 5 karton tej is, de a 150 már nem hiszem.) Nem voltam rest egy idő után kedvesen megkérdezni, hogy ugyan árulják már el, hova lesz ez a sok cucc? És akkor jött, hogy a kisboltba. Tehát a jó magyar kiskereskedő, akit nagy-nagy szeretettel támogattok, szintén a multihoz jár vásárolni majd ráteszi a maga hasznát.
Ez még logikus is lehetne, ha mondjuk a 100 Ft-os tejre rátenné a benzin és munkaerő költségét, amiért elmegy a multiba és amiért fenntart egy kisboltot hozzád közel, továbbá tegyen rá némi hasznot, majd ezeket összedva adná mondjuk 130 Ft-ért a 100 Ft-ért beszerzett cuccot. Akkor azt mondom, hogy valamit, valamiért. Ő megspórolta nekem az időt és a benzint, amivel eljutottam volna a multiba, és megadta a kényelmet, hogy a szomszéd sarkon vásárolhatok, hát nyilván meg is érdemli a különbözetet. De általában a jó magyar ember nem áll meg itt és így lesz a 100 Ft-os tejből 220 Ft-os. Ennyiért meg már én is elfáradok a multiig.

2. Elsőre szintén nem értettem miért fizetik a 150 karton tejet étkezési jeggyel. Majd megtudtam, hogy a beváltásnál a jegyeket kibocsátó cég 10 % jutalékot vesz le. Így jönnek és készletbeszerzésnél elköltik a multiban. Ergo a nagy önérzettel, a helyi "őstermelőnél" elköltött forintok, mégis csak a multhoz jutnak.

3. Annak ellenére, hogy pontosan ismerem a multik működését, a mai napig oda járok vásárolni és eszem ágában sincs kisboltba, piacra menni.
Ahogy már mások is mondták, az előre csomagolt termékek pontosan ugyan olyanok itt is, mint máshol, csak olcsóbbak.
A friss áruk pedig nagyobb mennyiségben forognak ki, mint a kis boltokban, ergo tuti, hogy mindig frisset találsz, amiből még szemezgethetsz is kedvedre, anélkül, hogy az eladó a kezedre csapna vagy akár csak rossz szemmel nézne rád. Ráadásul nehezebb átvágni a mérlegelésnél, fizetésnél, és ha még is így volt, tudsz reklamálni anélkül, hogy utána hetekig kerüld a piacon azt a standot.

Mindent összevetve, akinek megéri az átbaszás, a magasabb árak azt, hogy a piacon, kisboltban flancoljon és fennnen hangoztassa, hogy ő a magyar tőkét támogatja, hát menjen. Sajnos én nem tehetem meg, hogy a saját pénztárcám ellensége legyek, bár ha tehetném, se tenném.

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2010.03.06. 14:22:24

Ja és akkoriban, a nagy sírás, rívások ellenére, részmunkaidősként nem kerestem rosszul. A fizetésem megegyezett egy kisebb, belvárosi közértben teljes munkaidőben foglalkoztatott pénztáros/árufeltöltőével, akinek, amikor nem volt vásárló polcot kellett töltögetni, árut cipelni, felmosni a raktárat, leltározni hétvégenként, én pedig szombat-vasárnap ültem 10-10 órát egy kasszában, ha volt vevő, ha nem és ennyi.
Nem tudom most mi a helyzet, de akkoriban nem volt annyira szar dolgok multinál pénztárosnak lenni.
Oké, a mai eszemmel és képzettségemmel nem szívesen ülnék 10 órát bambán és monotonon huzogatnám a cuccokat, miközben ki ilyen, ki olyan stílusban rámzúdítja a benne felgyülemlett napi stresszt, és nem szívesen kéreckednék ki, ha pisilni kell, de ettől függetlenül rosszabb munkát is el tudok képzelni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.06. 14:49:11

@ArnoldBácsi: Meg a hétvégére 0 látogatottságot.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.06. 14:51:53

@Josephine B.: 100%-os haszon?

Kis falukban a helyi (egyetlen) bolt tulaja 300%-ig is elmegy... Persze képzelheted, milyenek ott a legtöbbek nyugdíjai...

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2010.03.06. 23:09:18

Nincs időm visszaolvasni a csekély 360 kommentet, így megeshet, hogy már leírták, ám akit érdekel a Kedves post toló problémájára a magyarázat, olvasson - akit meg nem, görgessen lejjebb :D:P

Titkos vásárlások minden hiper- és szupermarketben voltak, vannak és lesznek is. Nem azért, mert a biztonsági cég alkalmazottjai (vagy éppen a "bérelt" titkos vásárlók) unatkoznak, hanem mert meg kell ezeket tartani.
Hogy miért? Erre tökéletesen rávilágított a kedves post író is: hogy a kedves vásárló ne címkézze át magának a terméket (lásd laptop táskás sorok) - azaz az eredeti vonalkódot ne cserélje le egy olcsóbb termék kódjára;
hogy a kis rejtett fakkokat megnézze;
hogy az ugyancsak kedves vásárló ne lopja ki a fél boltot;
valamint figyeli-e, hogy a megintcsak kedves vásárló nem e tolja ki "véletlenül" valamelyik termékét - fizetés nélkül persze.
(A cukrok - és egyéb nagytételes szárazáruk - közé gyakran rejtenek írható CD-t, DVD-t, újságot, drágább képeslapot, stb, stb.)
Miért pont egy ismerős? Mert a pénztáros pont az ismerőséről feltételezi legkevésbé, hogy meglopja (és általában pont az ismerősök lopják meg a legjobban... - de ez már másik sztori)
És végül, miért pont csúcsforgalomban? Mert a kedves vásárló sem éjjel, zárt üzletből fog lopni, vagy külön tanfolyamon! A pénztárosoknak a való életben kell helyt állniuk, és persze a legnagyobb forgalomban lesz nekik a legkevesebb idejük még arra is figyelni, ki mit, hová, merre-mettől-meddig...

Azt hiszem, nem azon a 3-4 percen múlt a vacsora-est sikeressége, és azt hiszem, kicsit el lehetne már végre gondolkodni azon, hogy a kereskedelmi egységek (melyek valóban azért vannak, hogy a kedves vásárló ehessen és ihasson) munkatársai is emberek - ideje lenne kissé változtatni a stíluson (nem csak a post írójának célozva)! A vásárló van a legjobban felháborodva, ha a húspultban a munkatárs nem mosolyog (és nyalja ki a seggét), de az már nem érdekli, hogy mondjuk a pénztárossal meg olyan lekezelő, mintha csak egy szardarab csücsülne a kasszában... Na, mindegy, ez csak kijött, hamár a kereskedelem a téma...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.07. 00:05:04

@Josephine B.: Na ezt magyaráztam én is, csak te sokkal szebben, jobban, érthetőbben mondtad el. Tökéletes!

@kétszersült: ez is tökre OK, csak énegyvalamit nem értek: miért a pénztáros dolga azt figyelni, hogy ne lopják szét a bótot? Ez a szekusok dolga lenne, szerintem elég fasz dolog, hogy a pénztárosoknak kell ezzel foglalkozniuk. Na de ez már csak magánvélemény.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.07. 01:02:02

@Josephine B.: van benne valami amit írsz, de "kicsit" túlzol.
ha a kisközértes megpróbálja ugyanazt a 100Ft-os tejet eladni 200-ért, már húzhatja is le a rolót.
hogy miért?
nos: melyik tejet is adja a multi 100ért? :D még a "sajátját" sem, amit mint tudjuk, 34Ft-ért vásárolt fel a gazdabácsitól. (csak úgy szemlesütve, mellékesen jegyezném meg, hogy már ez is 300% haszon lenne!)
de neeeeeeem... ennyiért nem adja! talán ha 100ért adja a félliterest. ha jó a kedve és eksönözik.
piacon pedig odamegyek a mamócához és igazi, tehénszagú tejet kapok 250ért ami tényleg látott bocit nem pedig "E"-kkel teli műlé.
nem keseredik, hanem savanyodik és isteni aludtej van belőle. és igen, inkább adom neki azt a 250Ft-ot literenként, mint a multinak a 150-et.
a többivel nagyjából egyetértek. randa egy világ lett ez...
...köszönhetően az igen önérzetes "kedves" vevőknek.

@kétszersült: azért arra kíváncsi lennék, hogy egy átcímkézésnél nem látszik meg a sérülés? ahhoz hőlégfúvó kellene...
szerintem.
ami a képeslapokat, írható CD-ket illeti meg esküszöm nem értem: MIÉRT? amikor 2500ért veszek 50db verbatimot? hülye lennék beégetni magam bukta esetén! még a kinyitott üdítőt (ha elfogyott is) kifizetem, ha a pénztárhoz érek. lehet én vagyok a hülye... de olyan jókat alszom! :)
ja, ha nem tudnád a pénztáros pedig nem szardarab a kasszában.
biorobot.
olvastam párszor... :S

Chaby 2010.03.07. 01:28:18

@Josephine B.: és ehhez még annyit, hogy a közelben van egy kisbolt amelyik pédául a 2 órás ebédidejére meg egész éjszakára kihúzza a hűtőt, hogy ne fogyasszon. Aztán meg ő volt felháborodva amikor visszavittünk két doboz romlott tejfölt. Végül kénytelen volt visszavenni, mert a többi tejföle is romlott volt :( És még ott vannak a zacskóstejek, felvágottak, margarinok abban a hűtőben. Na azóta nem veszek ott ilyen terméket. Meg mást se nagyon ha nem muszáj. Szal ennyit a támogatandó kiskereskedőkről.

Mylady 2010.03.07. 10:53:47

@Chaby: én laktam egyszr olyan helyen, ahol a ház aljában volt egy kisbolt
nagyon ritkán vásároltam ott, mert piszok drága volt, többnyire munkából hazafelé menet betértem egy nagyobba/olcsóbba
de volt párszor olyan, hogy 1-1 hirtelen kell cuccért leszaladtam
aztán egyszer tejfölt akartam így venni, de a hűtőben az összes lejárt szavatosságú volt
kérdezte, nincs-e másik, mert ez mind lejárt, csak vonogatta a vállát az eladó
nem vettem
aztán pár nap múlva megint leszaladtam valamiért, megnéztem, ugyanazok a tejfölök ott voltak a hűtőben...
többet nem mentem oda

elsőre még elhittem volna, hogy nem figyelte a dátumokat
de hogy nem vette le, mikor szóltam...

egyébként mikor még otthon éltem, a szüleim próbálkoztak bolttal, büfével.. tudnék mesélni....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.07. 11:45:08

@Mylady: "ugyanazok a tejfölök ott voltak a hűtőben...
többet nem mentem oda"
Hát igen, ezzel a mentalitással, ami némely helyen megy, ne csodálkozzanak...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.07. 11:49:31

@salapapa: "ami a képeslapokat, írható CD-ket illeti meg esküszöm nem értem: MIÉRT?"
Homáros pályafutásunk során már elég sok meredeket látunk, és kb. az derült ki, hogy a magyar kereskedők, köztük a multik is, a saját anyjukat is eladnák, ha daraboknként +2Ft hasznuk lenne.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.07. 12:04:00

@Mylady:
jajj hat ez a "farmergazdasagok" megalapitasahoz volt hasonlo
a rendszervaltaskor vissza akartak allitani a sarki fuszerest
erre boldog boldogtalan / banyasz, apo;ono, vasutas stb/ kozertet nyitott a garazsaban
sokan kenyszerbol
egy jo pekseg, egy jo hentes azt hiszem elmegy, de a tobbit nana a nagyban veszem meg egyszerre kenyelmesen olcsobban

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.07. 12:10:55

ez itt is igy van
a kenyeret a sarki kis francia peksegben veszem, szinte minden mast a 2 hetenkenti nagybevasarlaskor

Chaby 2010.03.07. 12:24:25

@Mylady: ja még annyit, hogy a fent említett kisbolt (szintén ház aljában), érdekesen képzi az árakat. Valami délelőtt x forint, délután már 10 forinttal több. Ha valami kelendőbb egyik nap, másnapra már 10-20%kal drágább.
Meg volt olyan, hogy párom akart venni túrót, de másnapra lejárt a szavatossága. Mondta, nem viszi el. Erre a tulajnő megsértődőt és mérgesen elvette tőle, hogy akkor majd ő elviszi, neki jó lesz. Ezúton is bocsánat tőle, hogy nem vettük meg :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.07. 16:51:37

@ColT: én a lopást nem értem.
ha már lopásra adja az ember fia a fejét, csinálja nagyban, hogy meg is érje. ;)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.07. 20:03:22

nnno, végigolvastam ezt is nagyjából. látom, elég sok a gond a kisközértekkel...
remélem, ezek csak itt-ott kilógó boltok, amik rövidesen bezárnak. nem szeretném, ha ez lenne az átlag. :S

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.07. 20:16:13

@salapapa: Na de azért egy pár ft-os ingyenjövedelem is sok tud lenni egy pl. Tuskó méretű helyen...

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2010.03.07. 23:27:33

@megélhetési sünöző, a MEGAconsult ügyvezetője: Azért a pénztáros dolga, mert arra sem emberi kapacitás, sem pénz nincs, hogy minden egyes terméket (kezdve a 21 Ft-os csokitól az 1650 Ft-os újságon át a 9000 Ft-os tintákig, stb., stb.) "szekuval" -azaz lopásgátlóval- felszereljenek. Ugyancsak nincs arra pénzbeli kapacitás, hogy több civilruhás és nem civilruhás biztonsági őrt alkalmazzanak. Akkor nem lenne erre szükség, ha minden sorban sétálgatna fel-alá egy-egy civil, ám ez egy Tesco tekintetében min. 70 főt jelentene...

@salapapa: az átcímkézéshez semmi más nem kell, csak némi kreativitás és egy olyan hely, ahol nem látnak emberek, illetve nem lát a kamera. Nem szeretnék ötleteket adni, mert akár az állásommal is játszhatnék. De hidd el, én, aki heti 3-6 napot a kereskedelemben dolgozom -kasszasoron-, napi szinten tapasztalom ezeket.
Becsületre méltó a hozzáállásod, nagyon sokan így is cselekednek, ám mégis sok, aki nem. (Vagy fogalmazhatok így is: sokkal több, aki nem - a mogyoró vagy a szőlő megdézsmálása is már lopás, sőt, a menetközben megivott, ám a kasszánál az üres dobozt kifizetett üdítő elfogyasztása is lopásnak minősül - ugyanis az az áruház tulajdonát képezi mindaddig, míg a kezedben nem tartod a róla kapott számlát!)
Bár kevesebbet ülök a pénztárban, minthogy más munkakört töltsek be, a "biorobot" jelzőt, ha nem bánod, kikérném magamnak, mégha csak az irónia kedvéért íródott is le! S kikérem magamnak, hogy egyes emberek, akiknek jóesetben is a péniszük hosszával megegyező csak az IQ-juk, így, vagy ehhez hasonlóan vélekedjenek rólam, s a kollégáimról.

Visszatérve a témához:
Úgy tapasztalom, hogy a képeslap, csoki, egyéb kis terjedelmű, olcsónak mondható termékek lopását inkább "buliból" végzik az emberek, élvezik azt az adrenalint, ami fizetéskor, sőt, a bolt elhagyásáig felgyűlik bennük. Ennek főleg pszichés okai vannak, s közel sem mondható megélhetéséért bűnöző viselkedésnek. Ellenben a nagyobb értékű termékek átcímkézése már gyakran előre megfontoltak, s nagyobb következményei is lesznek/lehetnek.

@Mylady: A tejfölökkel való második (de inkább az első) találkozáskor a cselekedeted így lett volna helyes: "A tejfölök szavideje lejárt. Amennyiben haladéktalanul nem veszi be őket, az ÁNTSZ fogja hazavinni, miután Ön darabjáért 70-400 ezer forintot fizet." Amúgy nyugodtan szóljon mindenki ilyenért, és nyugodtan jelentse fel az egységet, ha az nem javítja a hibát! Természetesen emberi mulasztás is lehet, bár ezt elég nehezen hiszik el a hivatalos szervek nagy tételben!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.08. 08:03:04

@kétszersült: igen, tudom. mitöbb... nem okoz nehézséget egy digiféynképező, ez progi és egy printer sem. szép új a vonalkód, széle sincs megsérülve... 8)
az adrenalinlöketet pótolhatná pl ha elmenne "kiszolgáló személyzetnek" aki az ügyfelekkel is találkozik. van elég aki felküldje...

a biorobotot pedig ne tőlem kérd ki hanem azoktól, akik használják:
homar.blog.hu/2010/03/02/meg_egy_peches_eset_az_egri_tescoban/fullcommentlist/1#c8915759

ami a szerinted helyes cselekedet lett volna az manapság félő, hogy grabanconragadás melletti repülésórát eredményez. nem mindig egészséges... de egy bejelentés teszemazt fényképpel illusztrálva mindig jóljön.

@ColT: nemtoom... lehet túl jó lettem? még 1-2 ezresnek sem látom értelmét. idővel változik az ember... :)

Auchan Vevőszolga 2010.03.09. 08:55:13

NA ez a dolog már csak azért büdös, mert :

1. pénztáros nem kezdhette el visszblokkolni sztornózni a termékeket, mert nem tudja és nem lehet neki...

2. ha jön a kulcsos ember( már régen nincs kulcs.. kód van) minek kezdene levonni...

Amugy meg, na bumm... gondolom csak az Auchanban probálják meg tanítani a gyakorlatban is a dolgozókat..Minden más munkahelyem, meg lesnek valami majd csak lesz....

Jah és valamelyik nap ültem pénztárban... Nyitogatom a tojástartókat és az egyikben kevesebb volt.. Szóltam a vásárlónak( aki persze nem nézte meg) és örült... Persze: az is érdekelt nincs e benne kindertojás, de akkor is szolok ha hiányos vagy törött..
tudom szemét voltam mi? Nagyon hülye!!!!!

clownfish 2010.04.20. 22:49:33

hehe, amikor ott dolgoztam, velem is csináltattak ilyet, csapdakocsi a neve, és én mindent kiloptam, pedig össze-vissza kacsingattam a pénztárosra, ráadásul egy tálca tojást is összetörtem... :D nem lettem gyanús.
süti beállítások módosítása