Tékozló Homár

Szaunázó csótányok a BVSC uszodában

2010.04.02. 15:10 | hellob | 141 komment

D.A. csótányokkal múlatta az időt a BVSC uszodában, aztán gondolta jelzi a panaszkönyvben az undorító kis állatok jelenlétét, de a néni szerint már más megtette és úgyis mindegy, bármit tehetnek, a csótányok nem mennek sehova. Mi azért a csótányirtással megpróbálkoznánk a helyükben, hátha.

Pár hete a BVSC uszodába mentem, ahol már az öltőző szekrény kinyitásakor undor fogott el. Apró Csótányok üldögéltek benne. Egy kis keresgélés után találtam egy olyan szekrényt, ami csak mocskos volt, így abba bele tudtam tenni a ruhámat.

Haza indulásom előtt még gondoltam benézek a szaunába, ahol a nem túl meleg szaunában magam elé meredtem. Régi ismerősömmel találkoztam, a szekrényben előbb pihenő Csótánnyal. Azt el kell mondanom, nagyon készséges volt, mert szó nélkül tűrte, hogy a kövekre vízet tettem. A farács alá befutott, de lehet hogy csak szólt a többeiknek, jöjjenek ők is szaunázni?

A BVSC uszoda furcsa hangulatú hely. A folyosókat folyamatosan mossák, de úgy látszik csak ebben merül ki náluk a higiénia.
 
A nap végén gondoltam beírok a vásárlók könyvébe, de a portás néni nagyon kedvesen így szólt: „Óh, már sokan beírtak, tudunk a problémáról, de egyszerűen nem tudjuk ezeket kiírtani. Beírhat, de úgy se tudunk tőlük megszabadulni.”- majd mosolyogva továbbindult.
 

 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.04.02. 16:32:40

Miért kellett a kövekre vizelni?! És biztos, hogy ugyanaz az egyed volt a szaunában mint a szekrényben?!

Lynx- · http://inipi.wicca.hu/ 2010.04.02. 16:48:42

Maradok az izzasztókunyhónál. Oda csak néhány pók téved be, de hamar ki is mennek. :D

A rája szarik rája 2010.04.02. 17:10:18

Ez svédországbaN úgy működik, hogy telefonálsz, és fűszoknyás lányok házhoz viszik a csótányt. Amíg az egyik megsüti, addig a másik diszkréten kényeztet.

ma-ez-van 2010.04.02. 17:34:14

hogy ül egy csótány?

Clarimonde 2010.04.02. 17:46:43

BVSC uszi az egy homár-kincsesbánya
egyébként felmosófás nénike tényleg állandó kellék, funkciója nagyrészt abban merül ki, hogy tologatja a vödreit és néha csapkod a felmosóval, a tisztaság illúzióját keltendő
namondjuk egyszer láttam tényleges takarítás közben, az eljárás lényege kb. abban állt, hogy miután a folyosón összetologatott egy jó pocsolyányi saras maszatot, fogta ugyanazt a felmosófát, és jól kitörölgette vele az éppen nyitott felmosószekrényeket, majd elégedetten továbbállt

ezt leszámítva amúgy jó hely, finom a víz, kevés az ember, a vécéhez mondjuk nem árt némi harcedzettség (fesztiválos előélet előny)

Clarimonde 2010.04.02. 17:49:31

hehe, felmosószekrény = öltözőszekrény, bár...

narrátor 2010.04.02. 17:49:31

A közpénzből vastagon támogatott uszodabelépő árába nincs belekalkulálva, hogy minden vendég után takarítani kelljen az öltözőszekrényt.

Ha nem lennének morzsahegyek, és más ételmaradékok az öltözőszekrényekben, nem lenne csótánysereg sem.

Önmagával mindenki elnéző, amikor ő, vagy gyermeke belemorzsázik a szekrénybe, de az uszodával szigorú a csótány miatt, ez a kettős mérce.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.04.02. 17:52:48

Sorkatonai tapasztalataim mondatják velem:
Az igaz, hogy a csótány a sötét, nedves, meleg helyet szereti, de azt még jobban, ha enni is tud valamit.

Az uszoda büféjét kellene felkeresni... Amúgy a méreg nem jó, alkalmazkodnak hozzá aztán egyszer visszavágnak:) csapdából kell sok, aztán megpusztulnak

Zsola777 2010.04.02. 17:53:27

Talán nem az Orgovány Bt.-t kellene ezzel a feladattal megbízni, mert az irtás után visszahelyez egy-két csótányt, hogy megint mehessen beszedni a zsetont.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.02. 18:01:34

@atpijkamo: es amerikaban a csotany is nagyobb
floridaban volt boven itt Ky-ban eddig egyel talalkoztam
ette a kenyeremet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.02. 18:03:56

ja szeretnem megkerdezni, hogy a 25 meteres nyitott medence meg-e van-e meg?
minden vasarnap odajartunk vizilabdamerkozest jatszani
nem tegnap volt az is igaz

hawkeye 2010.04.02. 18:05:02

Posztolónak:

A BVSC 1 filagórikus allegória, s valójában Magyarországot jelképezi?

A kiirthatatlan csótányok pedig a tiszteletreméltó politikusaink?

:)

a Figyelööö 2010.04.02. 18:36:53

Tisztelt D.A.

Nagyon meglepett, sőt, inkább megrázott a Homáron leirt történeted.

Mégis, hogy képzeled, hogy a szekrényben lévő csótányt, és a szaunában lévőt ugyanaznak minősited?!?!

Kinek képzeled magad? Ki adott neked erre feljogosultságot???

Neked hogyan esne, ha teszem azt 180 cm magas és kigyúrt, 85 kilós, lelki beállitottságú egyetemet végzett fazon vagy, erre a szekrényben ülő csótány azt mondaná az ismerőseinek, hogy "né, az előbb itt járt ugyanaz a faszi, mint a múlt héten", pedig akkor egy alacsony, elhizott, szakmunkásképzőt végzett, hig agyú egyén járt ott???

Gondolkozz el ezeken a dolgokon, mielőtt ismét összekeversz két csótányt!

És a BVSC Usziba kaja nélkül többet ne gyere:

A Szekrényben Pihenő Csótány
( a szaunában ücsörgő az egy senkiházi tolvaj)

Megdobbent 2010.04.02. 18:57:46

De legfalabb a csotany poziciojat nem kellett firtatni: a faracs ala futott olvasgatni.

Ez a hetvegi+husveti post, legyunk boldogak!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.02. 19:06:56

@Megdobbent: Csótányos husvétot!

Legalább záptojást vett volna az Aldiban, vagy valami.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.02. 19:10:14

Ősz szakállam tökömig lekonyúl,
Nem vagyok már mai nyúl.
Káposztám javát már megettem,
Locsoljon most már más helyettem!

GruGru 2010.04.02. 19:39:39

A BVSC uszoda úgy néz ki, hogy a medence szélén és a sávokat elválasztó akármicsodán cseppkövek nőnek, amelyeken az algák már megtelepedtek, nyálkás az egész, bárhová nyúlsz. A tisztaságot hypoval pótolják olyan mennyiségben, hogy másodszori szappanos zuhanyzás után is érzed a bőrödön.

Esőben folyik be a tetőről a víz a medencébe, ezzel hígul a hypolé.

Az öltöző a postban leírt szekrények sajátosságán túl tele van taggelve, csomó szekrény felfeszítve.

A szaunába a kedves látogatók egy jelentős része törölköző nélkül mászkál be, csuromvizesen, papucsban ülnek föl a padra.

A jegy ára kb. 3 havonta emelkedik, jelenleg 1700 Ft-ot kell leszurkolni egy úszásért. (Ez több, mint amennyit nyugaton általában fizetni kell egy uszodai belépőért.)

Budapesti Vasutas Sport Klub, pont olyan az egész, mint a MÁV.

Sokáig tűrtem, de kb. fél éve felhagytam az úszással, mivel a többi uszoda túl messze van.

juhaszcs 2010.04.02. 19:42:17

Azért van az uszodában csótány,mert a koszos öregasszonyok odaviszik otthonról a megunt állatkáikat!
Szóval nyanyaírtást kell végezni a bvsc uszodában!
És az összes bvsc-s vizilabdást is írtani kell mert tróger az összes!
Szarjanak sünt!
Extra sünt!

mmonitor 2010.04.02. 19:47:39

Svédországban a csótányok fűszoknyában járnak szaunázni.

akikaztmondjákni 2010.04.02. 21:16:11

Zsíííír.
Még jó, h nem tudok úszni.( Nem röhög! )
Így nem kell ilyen helyekre járnom.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.02. 21:49:46

@mmonitor: fűszoknyás csótánylányok diszkréten kényeztetik a szanuázó csótányfiókat, akik a4-es lapra nyomtatott kuponnal járnak oda wellnesskedni.
@hagyma: rémisztő lehet, ha egy csótány ül a megterített asztalnál, és kenyérrel teli pofával rádförmed, hogy "mit nézel". :)

akikaztmondjákni 2010.04.02. 21:54:33

@AlexWolf: Jónapot!:)
Be.
Hírek.
Oldalak megszünése.(?)
Borzasztó.
Ez lesz keddig?
Tvben se semmi.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.02. 21:59:24

na most kiszúrt velem a blogmotor, vagy mi van?

akikaztmondjákni 2010.04.02. 22:04:47

Mé' nem lehet megnézni a sziget oldalán, h mikor jön az I.M.?:O

( Jelzem, h megkezdödött a balatoni őrület, már itt a sok...Aki nem szereti a tömeget, az ne jöjjön ide.
Nálunk óvoda.
Fel fogom magam kötni szeptemberig. )

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.02. 22:53:54

@akikaztmondjákni: A Balatonnál nem tudsz úszni? Nem menj mélyre!

A mellúszás nagyon könnyű. Nagy koromban tanultam meg. Nem is tudok mást, de az elég. Még a fejedet sem kell vízbe dugni, ha nem akarod.

flippant 2010.04.02. 23:18:13

Én meg panelban lakom és alattunk lakik egy ízig-vérig proli nő ahol a fészek van. Hiába irtjuk a csótányokat, az utánpótlás alulról mindig jön. Velünk egyébként nem ilyen barátságosak: éjszaka felkapcsolom a villanyt a fürdőszobában és a frász jön rám.

Market-Ing · http://www.festekszer.hu 2010.04.03. 00:08:37

De amúgy én találkoztam olyan csótány írtós szakikkal, akik amikor kijöttek, rá 1-2 napra megoldódott a probléma. Örökre!
Ki lehet őket irtani, csak foglalkozni kellene vele rendesen!!!
hakereselesnemtalalsz.blog.hu/ ; eletempercei.blogspot.com/ ; moviesforyou.blog.hu ; mindennapokmindene.blog.nlcafe.hu

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.03. 00:14:32

@Don Bandi: konyhapulton tortent
zacskoskenyeret a szeleteltet kintfelejtettem este raadasul nem is madzagoltam ossze
es reggel nagyon bekesen egy hatalmas csotany eszegette
olyan nagy volt, hogy nem volt gusztusom agyonutni
ezert kemiai eszkozoket vetettem be
minden vasarnap reggel mentunk vonttal egerbolk
de akkor nem volt csotany
25-os nyitott medence volt, de lehet 33-as
az uttoro meccseket rendeztek ott, a serdulo meg az ifi mar a szigeten volt

Megdobbent 2010.04.03. 00:39:12

@atpijkamo: A Csotany legyen veled is az unnepek alatt :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.03. 02:02:20

@Megdobbent: Legalább ne evés közben mondanád!

Két csótány falatozik a szemétdombon.
- Képzeld, a múltkor egy tiszta étteremben jártam...
- Kérlek, legalább ne evés közben mondjad!

Megdobbent 2010.04.03. 05:16:25

@atpijkamo: Pedig nem is ettem, amikor irtam :)))

Ah, akartam guglizni csotanyos viccet, de szarok voltak nagyon :I

lüke 2010.04.03. 08:30:08

csak ott vannak?
én mindenütt látok:)

törpemedve 2010.04.03. 08:44:59

az oroszok már a spájz, izé... a csótányok már az uszodában vannak,
nemzetközi helyzet egyre fokozódik : )

Anyád barátja 2010.04.03. 09:01:05

A Horváth Rozi féle borsnak mennyi lehet a csótánytartalma?

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.03. 11:07:02

@Anyád barátja: hát ezt nem tudhatjuk, de a rozi üzemében biztosan vannak szoptatópadok és pelenkázóasztalok ;)

reunalla 2010.04.03. 12:16:40

@Anyád barátja: csótánytartalma min. 6 % ( mivel minőségi borsról beszélünk) + 2% bolha, nyomokban egérürüléket is tartalmaz, macskaeledelt előállító üzemben csomagolva. Hozzáadott tartósítószert nem tartalmaz

Eric_Cartman 2010.04.03. 12:18:00

Kedves Eszti! Ezt a festékszeres, spammelő parasztgyereket nem lehetne innen kitiltani ? Köszi.
Eric

Anyád barátja 2010.04.03. 14:06:59

Nem tudtok valami frappáns locsolóverset?
Asse baj,ha a csótány is benne van.
Kéne mennem két helyre hétfőn és valami szépet szeretnék mondani a házigazda női hölgy rokonainak.
Tavaly ezt szavaltam: Ződ erdőben vótam,
szopjá le,oszt jóvan.
Sikeres voltam-e?

reunalla 2010.04.03. 14:57:00

@Anyád barátja:
bvsc-ben jártam
6 csótányt találtam
meg akart harapni
szabad-e lefújni?

AlexWolf 2010.04.03. 17:16:15

Lábam között két golyó,
Locsolhatok vén tojó?

akikaztmondjákni 2010.04.03. 17:47:27

@Anyád barátja: @AlexWolf: :D:D:D:D::D:D:
Két hülye barom!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Beszartam ezeken.
Pofont nem kaptatok még?:D

akikaztmondjákni 2010.04.03. 17:49:36

@atpijkamo: Nem könnyű.Mondhatni nehéz.
Én még a tengerben is elsüllyedtem.:S
No, nem azért, mert akkora lennék:)
Nem tudok fent maradni.
Meg ha már a nyakamig ér a víz, nagyon be tudok pánikolni.Baromi szar amugy:(

romesz 2010.04.03. 18:40:55

Vendégek érkeznek. A házigazda fogadja őket:
- Ne üljetek arra díványra, tele van csótánnyal! - mondja.
- Akkor miért nem dobtad ki innen!? - kérdik a vendégek.
- Kidobtam én, de visszahozták...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.03. 19:23:15

amugy volt mar itt pizzaban is csotany
uszoda...
big dil

A rája szarik rája 2010.04.03. 19:30:58

Ez már a húsvéti?
Zöld erdőben jártam,
magas vára másztam,
kiszakadt a Levisem,
kilátszott a...
...inkább hagyjuk.

ping 2010.04.03. 20:44:09

ja. a víz alatt is mászkálnak ott

Zúgló 2010.04.04. 00:06:47

Zöld erdőben jártam, barna medvét láttam, bal szemével kacsintott, tekerj nekem egy jointot :D Ezt elsütöd és a család kitagad :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.04. 03:25:20

kedves Mary itt vagyok
hangeribol jottem
meglocsollak mielott
itt ugralsz felettem

most at kell irnom angolba

Megdobbent 2010.04.04. 06:05:13

@hagyma:

Dear Mary I'm here
Come to you from Hungary
Now take this water
Before jumping over me.

Weh, azert ha eleget ittatok, tan elmegy ;)

vauvauvau 2010.04.04. 11:57:54

@juhaszcs:
Tegnap voltam a Könyvtárban és az archivumban azt olvastam, a csótányok építették állítólag a BVSC-t, csak 1450 után Mátyás király visszafoglalta tőlük, azóta az emberek úszkálnak benne.

És állítólag ezt III. Csótány nem fogadta el és háborút indított.

vauvauvau 2010.04.04. 12:00:23

BVSC= Budapesti Varangyok és Csótányok
Cs=Sc Direkt megcserélték annak idején.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.04. 12:18:24

@Megdobbent: elmegy elmegy
de tudod mit iszunk ma a csaladi ebednel
iceteat meg kavet
alkohol szoba sem johet
a hazban nem volt miota felepult 120 eve

toi 2010.04.04. 13:39:52

színes ceruza volt-e kikészítve a rászorulóknak?

Mylady 2010.04.04. 18:29:19

Itt a húsvét? Mér nem szóltok!?
Hol a nyuszi???

2010.04.04. 18:29:52

Hiába, ki uszodába jár szerencsés ember nem lehet.

AZ uszoda semmi másra nem jó csak arra, hogy a láb, köröm és hüvelygombától kezdve a létező összes bőrbetegséget összeszedd, megspékelve egy kis gyomorfertőzéssel, lázzal és hányással.

Akkor undorodtam meg az uszodától végérvényesen amikor utolsó látogatásom alkalmával (jó 15 éve volt) belépve a medencékhez, "jólnevelt" kisebbségi tizenéves forma kölyök a medence széléről hugyozott a vízbe mindenki szeme láttára és mindenki úgy viselkedett, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.

Hozzáteszem, hogy a női öltöző ablakai valahol mindig lyukasak voltak, és mindig volt egy-két szemétláda akik a lyukakon leskelődtek befelé, nem kicsit állatias hangokat kiadva magukból.

Soha többet be nem teszem a lábam semmilyen uszodába és most már értem miért volt állandóan hasmenésem gyerekkoromban, amikor anyám úszni járatot.

Még ha kötelező is lenne a teljes fertőtlenítés, akkor sem, mert úgy nézem, itt magyarföldön nem lehet megakadályozni, hogy idióta seggfej honfitársaink a vízbe ürítsenek.

Nyugaton ezért olyan büntetést szabnak ki, hogy egy életre adós maradsz. Mellesleg egy olyan anyagot tesznek a vízbe, hogy a vizelettel reakcióba lépve azonnal megfesti körülötted az cuccot, tehát ha akarnád, se tagadhatnád le. Sosem fogunk itt tartani és a jólszituált anyukától kezdve, a jólneveltnek tűnő kiskamaszig, a 70 éves tiszteletbeli mamókáig mindenki az uszodák vizébe hugyozik olyan ártatlan fejjel mint a ma született ordas farkas.

Na kösz én ebből nem kérek.

A Tyne folyó déli partja 2010.04.04. 19:40:11

@vágtázó halottkém: utóbbi urban legend. ezzel riogatják a gyerekeket, aztán nem is meri senki kiprbálni, hátha...
melleskleg nekem otthoni uszodákról sincs ssemmi rossz emlékem. igaz, pesten sose jártam úszni...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.04. 19:41:35

@vágtázó halottkém:
hat a mi egri uszodankba a furdozo kozonseg be nem tehette a labat
mi meg ott eltunk
nem mondom, hogy nagyon ritkan nem volt valakinek gombas problemaja, de szerintem azt is a strandon szedte osse, ami 50 meterre vol t a Baranytol
strand es elmenyfurdo nalam sem johet szoba

A Tyne folyó déli partja 2010.04.04. 19:52:25

@hagyma: strand? természetes vizek se? csak mert nekem az a strand, medencés eszembe se jut (balatoni lévén. majdnem)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.04. 19:56:04

@Animacs:
atusztam a balatont:)
de komolyan
szigethalomnal a dunat is
nekem a strand olyan mintha a szomszed utcabol jozsi nenivel egyutt beulnenk a kadunkba a furdoszobabamban
nem birom

A Tyne folyó déli partja 2010.04.04. 19:58:04

@hagyma én elhiszem, én már négyszeer is átúsztam. meg kétszer, vagy háromszor az öblöt is . (Füred-Tihany). s többször átúsztam vona, ha ott lennék, és el tudtam vona menni.

a Balaton miért olyan? az eég nagy ahhoz, h. elférjetek benne, és ha sokan vagytok, csak beljebb kell úszni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.04. 20:03:47

@Animacs:
az elso balatunatuszon voltam ott
70 korul?
mar a felszab utani elson
inkabb 75
ma nem tudom
ha nem tevedek siofok tihany
de lehet tevedek
kozvetitette a radio az otodik sebesseg interjukat adott
mindenkinek volt egy csonakos kiseroje, ez tuti

A Tyne folyó déli partja 2010.04.04. 20:09:05

@hagyma: én akkor még nem éltem:)
a mostani (már elég régóta) Révfülöp és Boglárlelle közt van.
hajók állnak százméterenként, 10ezer embert kissé nehéz lenne fejenként csónakkal ksíréni:)

A Tyne folyó déli partja 2010.04.04. 20:19:14

@hagyma: Balaton-átúszásokat Siófok és Füred között 1948–1967-ig folyamatosan megrendezték. Ez a verseny 12–13 ezer méteres pályahossza miatt azonban nem volt alkalmas az amatőr sportolók, azaz széles néptömegek bevonására. Az időzítéssel, a verseny alkotmány napi (augusztus 20.) megrendezésével mégis megvalósulhatott a dolgozók tömegeinek közvetett bevonása. A megfelelő eszmei mondanivalóról a sörsátrak árnyékában felállított tribünök szónokai gondoskodtak.

A Balaton-átúszás igazi tömegsporttá alakításának igénye a Kádár-korszak végén vált valósággá. A Révfülöp–Boglárlelle közötti, 5200 méter hosszú pályaszakaszon, 1983-ban létrehívott verseny egyik fő ötletadója a Kommunista Ifjúsági Szövetség Központi Bizottsága, valamint a Szakszervezetek Országos Tanácsa volt, több állami társszerv közreműködésével. Ez utóbbi verseny mind a mai napig nagy népszerűségnek örvendő tömegsporttá vált.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.04. 20:30:02

75 korul volt ez tuti
most nem nezek utana mert megyek husvetolni
ez volt a 67 utani elso
en siofokra emlekszem es mindenki melle volt egy csonak
persze nem is voltunk 10 ezren
kozel sem
meg arra is emlekszem Papp Laci eltevedt mert a csonakosok rossz iranyba vittek
es hivatalosan O volt az egyetlen aki nem uszta at
pedig atuszta csak nem a celban ert partot
na vele volt interju az 5-ik sebessegben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.04. 20:32:26

de az is lehet Tihanynal volt a start es a befuto siofokon
oregszem mar nem tudom, de hogy atusztam a zicher

vauvauvau 2010.04.04. 20:33:29

Megjegyzem, hogy a Homár a kommenteknél 2 oszlopban is közöltethetné a véleményeket, mert :
1. Van hely, környezetvédelmi, nyomtatás-költségtakarékossági okok végett
2. Egér középső gurigájának elkopásának megakadályozására, annak anti-nyikorgása végett.

Mylady 2010.04.04. 20:35:50

@vauvauvau:
TE KINYOMTATOD A KOMMENTEKET???

vauvauvau 2010.04.04. 20:36:53

@vágtázó halottkém:
Én pisáltam bele. Akkor még szemüveges voltam, és otthonhagytam a szemüvegemet.
Én se járok azóta uszodába, úgy szégyellem magam, ellenben a nyílt vizi tavakba szeretek beleszarni.

vauvauvau 2010.04.04. 20:40:43

@Mylady: Igen, mert megleptem magam 1 internettel, de monitorra nem maradt pénzem.
Olcsóbb, ha nyomtatok.

Mylady 2010.04.04. 20:55:03

@vauvauvau: jaaa, én meg azt hittem, szimplán hülye vagy... booocs

romesz 2010.04.04. 22:00:12

@hagyma: miert nem isztok alkoholt?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.04. 22:46:45

@vágtázó halottkém: "Mellesleg egy olyan anyagot tesznek a vízbe, hogy a vizelettel reakcióba lépve azonnal megfesti körülötted az cuccot, tehát ha akarnád, se tagadhatnád le."

Ez egy népszerű de hamis városi legenda.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.05. 01:08:30

@romesz:
en iszok sort
Anna hazaban nem lehet alkohol
mittudomen?
ha Lisa is jon a ferjevel
es jott ma
akkor a kertben azert ittunk a kocsibol
tradicionalis vallasos kentucky csalad

toi 2010.04.05. 10:21:21

@atpijkamo: azért a torrente 2-ben nagyot ütött:D

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.05. 11:02:50

@vauvauvau: 1. na ne röhögtess. ezt senki sem nyomtatja ki. 2. nyomkodd a fölfelé-lefelé mutató nyilakat a billentyűzeten, akkor nem kopik el a gurigád. sőt, használhatod a bal-egérgombot is, azzal húzogathatod az oldalsó pöcköt a képernyőn. ha benyomod a scroll-gombot, akkor meg az egér mozgatásával toligálhatod a képen a honlapot.
@mindenki: hol van SÜN!?

Secnir 2010.04.05. 12:19:14

strandmester üvöltözik a fürdőzővel:
-Embeeer, ne pisáljon a medencéééébe!
-Miér'neee? Mindenki belepisááál!
-Igen, de nem a rajtkőrőőőől!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.05. 14:46:34

Kérjük, ne dobják a cigarettacsikket a padlóra, a csótányok rákot kapnak!

Secnir 2010.04.05. 21:13:59

a vízben inkább a rákok kapnak csótányt...

birdlady 2010.04.06. 08:44:52

Akkor voltam ott utoljára, amikor az 1100 HUF-os belépő után még 50 HUF-ot be kellett dobni a konnektor melletti dobozkába, hogy a SAJÁT hajszárítómmal megszárítsam a hajamat. Ráadásul 50 HUF-ból annyi ideig engedte működni a hajszárítómat, hogy a fülig érő hajam nem száradt meg...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.06. 11:59:31

@vágtázó halottkém:
1. Még sohasem kaptam hüvelygombát. Sikeres vagyok és/vagy férfi?
2. A vizelet szinte soha nem fertőző. (Csak büdös. Szcintik és egészségmániás betegek gyakran fogyasztják is.)

+ Az volt már, hogy ki is lehet az a Apró Csótány és caládja? ("Apró Csótányok üldögéltek benne.") Netántalán Gyurcsány feleségének az unokatestvérei?

naiad 2010.04.10. 17:06:20

MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET MUTYMUTY MEGESZ TITEKET

!JBL 2010.10.21. 21:45:38

Akkor most ez kamu vagy valaki tényleg meghalt és ott hagyták a lelátón órákra?? :O

!JBL 2010.10.21. 21:50:52

jaj, bocsi, nem ide XD

sry...

uszimami 2011.02.16. 13:21:59

háát tudod homár...
most néztem éppen az uszoda kereséssel kapcsolatban találtam meg a "hova járjon télen" c összegzésedet,gondoltam benézek a blogodra,ott nem irtad hogy mi helyzet van ott vagy még akkor nem deritetted fel ezt a helyet? háát még jó hogy nem mentem el a bvsc-be irtózok a bogaraktól arról nem beszélve hogy haza is hozhatod a vizes fürdős cuccokkal.
köszi hogy mindezt leirtad
szia :uszimami

alexander77 · http://www.lefolyo.hu 2011.03.26. 11:49:59

tiszta jó nekik is kell a kikapcsolódás :D

Gyékény Béla 2011.06.23. 11:20:36

Én még nem találkoztam ott csótánnyal. Kosszal, elromlott eszközökkel, meg randalírozó gyerekhordákkal igen.
Pont olyan a hely, mint a vasút. Ha nem tetszik ne menj oda!

TGabi 2011.07.04. 21:19:31

Nem t'om-én sokat járok oda és szerencsére eggyel sem találkoztam még:)
süti beállítások módosítása