Tékozló Homár

Nem szolgáltatott, csak számlázott az Eternet

2010.05.04. 07:30 | ge | 107 komment

A naiv ügyfél a hűségidő lejárta után nem mondta föl az Eternetnél a netet, egyszerűen csak nem használta és nem fizette. Ezért a szolgáltató 3 hónap után lekapcsolta, majd az ez után következő időszakra is szép kövér havidíjakat számolt és most követel.

Nekem az Enternettel lenne egy problémám. Az alábbi szöveget nekik reklamációként küldtem el nekik 2010.02.26-án amit ők 2010.03.01-én 15 óra körül rögzítettek. Azóta semmilyen választ nem kaptam rá, szerintük még 2010.03.01-én küldtek nekem levelet. (Én nem kaptam meg.) Kérdésemre hogy elsőbbségivel vagy hogy adták fel azt mondta a kolléga hogy mezei levél ként… tehát ezt bizonyítani nem tudják!

Kérdeztem tőle mit tartalmaz a levél azt felelték hogy a reklamáció jogtalan így az elutasítva és fizessünk. Kérdem én egy olyan szolgáltatásért amit nem tudok használni és nem rendelkezem hűségnyilatkozattal azt miért fizessem???

Következzen a panasz.

2006.01.12 dátummal kötöttünk szerződést, amelyben 1 éves hűségnyilatkozatot írtunk alá. A szerződést 2007 februárjában módosítottuk, amikor is újabb 1 évre írtunk alá hűségnyilatkozatot. A hűségnyilatkozat 2008 februárjában járt le, ekkor mi nem írtunk alá újabb szerződést. 2008 áprilisától nem fizettük az internetet, mert nem volt már szükségünk rá. Hibánkat elismerjük, hogy nem mondtuk fel a szerződést, de mint általában minden szolgáltatónál díj nemfizetés miatt 3 hónap múlva felmondja a szolgáltató a szerződést automatikusan, ennek ellenére Önök 2009.02.12-ig számláztak, holott nem rendelkeztünk hűségnyilatkozattal.

 

Ezért mi jogtalannak ítéljük a kiszámlázott szolgáltatást mivel akkor mi azt nem is tudtuk használni sem, mert a hozzáférést inaktívvá tették. Elismerünk az önök által kiszámlázott díjból 3 hónap megfizetését, de a fennmaradó időszakot nem. A követelésük 105480 Ft, amely 2008.04.12-től 2009.02.12-ig terjedő havi 9480 Ft ami internet hozzáférés szolgáltatásért fizetendő.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flodur 2010.05.04. 07:46:52

A szerződést le kell mondani, tértivevényes ajánlott levélben. Ha nem ezt teszedd, akkor tovább kell fizetned a díjakat, függetlenül attól, hogy használod e, vagy sem.
Ezt minden internetszolgáltató így csinálja. Olvasd el az ÁSZF menüt.

Tomasz_a_gozmozdony 2010.05.04. 07:52:36

Erre inkabb nem is mondok semmit. Mostanaban nem sok olyan poszt van a homaron ahol nem a posztolo a hulye :D

esef 2010.05.04. 08:00:22

Ma csak hülye ügyfeles posztok lesznek?

tsimike 2010.05.04. 08:01:53

Speciel én is Enternetes vagyok, elég régóta, de én még soha semmi problémát nem tapasztaltam velük kapcsolatban. Ha bármi gondom van az ügyfélszolgálat azonnal elérhető, nem úgy mint a trékomnál ahol fél óra prüntyögés, meg navigálás után még az öreganyád bugyogójának a vonalkódját is elkérik. Szerintem tök korrekt cég. Egyszer volt velük egy kis afférom, amikor felajánlották az 5 megabites csomagot, alá is írtam a hűséget, aztán kiderült hogy a tré közölte velük hogy ezt nem fogja szolgáltatni mer nem lehet. Ez meg nálam belefért egyszer. Természetesen nem jöttek azzal hogy de köt a hűség...

MeeCee 2010.05.04. 08:03:36

ennyi ésszel hogy lehet élni?

gftamas 2010.05.04. 08:04:44

Ennyire nem lehet hülye valaki. A hűségidő lejáratát követően a szerződés nem szűnik meg magától, a hűségidő csak arra jó, hogy az alatt a felhasználó nem mondhatja fel a szerződést. Az, hogy x hónap nem fizetés után a szolgáltató felmondja a szerződést szintén nem automatikus, csak egy jog neki. Ha él vele él, ha nem hát nem. Ha valaki fel szeretné mondani a szerződést akkor ennek az a módja, hogy az ember felmondja és kész. :) Nem pedig vár, hogy majd a szolgáltató mondjon fel neki, ha meg nem teszi, akkor fel van háborodva. Nagy az Isten állatkertje....

torma99 2010.05.04. 08:09:23

Mekkora sügér a kedves posztoló!És most jöhetnek a jajj ne szidjátok már, hát pedig de! Szerencsétlen fogalmatlan emberke, arra persze van ideje, hogy a homárra irogasson, hogy normálisan gondolkozzon arra nincs. Pubikám abban a pillanatban, hogy nincs hűséged és nincs rá szükséged felemeled a kis telefonodat, felhívod az üszt, hogy bocsi srácok akkor váljunk el egymástól.
Ennyi, nem több.

boldii10 2010.05.04. 08:13:03

Most Eternet vagy Enternet? A posztban két helyen is el van írva, gondolom.

RaveAcE 2010.05.04. 08:16:10

Ezért büntettek már meg szolgáltatót, hogy automatikusan újraindították a hűségidőt.
Az viszont igaz, hogy magától nem szűnik meg a szerződés. Most mondd fel a szerződést és fizesd be az eddigi tartozást!

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2010.05.04. 08:19:15

ügyfél honnan tudja, hogy e(n)ternet kikapcsolta a netet? biztos benne? vagy csak gondolja?
a szerződést le kellett volna mondani, nem a lustaság a megoldás, majd csak történik valami, a probléma megoldódik magától...
amire nincs szükség, le kell mondani, és akkor van papír arról, hogy nem akarok fizetni. így viszont nincs mire hivatkozni...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.04. 08:21:35

". Ezért a szolgáltató 3 hónap után lekapcsolta, majd az ez után következő időszakra is szép kövér havidíjakat számolt"
Hát persze, a semmire :D
Ők is csak szopni járnak ide. Ha már kikapcsolták, szabad számlázni?

"Kérdésemre hogy elsőbbségivel vagy hogy adták fel azt mondta a kolléga hogy mezei levél ként…"
Epic fail :D

"mint általában minden szolgáltatónál díj nemfizetés miatt 3 hónap múlva felmondja a szolgáltató a szerződést automatikusan,"
Ettől függetlenül lehet érdemesebb lett volna szólni nekik, mert azért az az egy telefon nem egy világ, vagy bemászni az üfsz.-re. Így azért annyira nem nyafoghat a postoló, még akkor sem, ha az Enternet buta...

Marr 2010.05.04. 08:23:22

Itt nagyon hülye a...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.04. 08:24:58

@torma99: Nem a hűségidő miatt járt le a szerződés, hanem mert nem fizettek. Csak azt felejtették el, hogy az a 3 hónap tényleg jogosan van számlázva, amíg ki nem kapcsolták a netet nem fizetés miatt.
Ha utána is számlázott az Enternet, azt a részt viszont jogtalanul követeli.

Klasszikus "mindkét fél hülye" eset.

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2010.05.04. 08:27:44

Na, itt biztos hogy lehet már a poszt tolót...

É2I 2010.05.04. 08:44:53

Enternet!=Enternet
FONTOS!!!!

É2I 2010.05.04. 08:46:10

@É2I:
Eternet!=Eternet
FONTOS!!!!

P75 2010.05.04. 08:47:23

Basszus, ha én fel akarok mondani a munkahelyemen, akkor egyszercsak nem megyek be többet dolgozni???
Egy szerződéses jogviszonyt felmondással lehet felbontani. legyen az szolgáltatás vagy munka vagy akármi...

É2I 2010.05.04. 08:49:21

@É2I:
És a megoldás:

Eternet!=Enternet
FONTOS!!!!

szmoker (Homo Trollicus) 2010.05.04. 08:51:26

@É2I: pedig de. Enternet = Enternet != Eternet :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.04. 08:53:39

Nem ilyenkor kellett volna a poszt tolónak az ominózus "(...) anyátokat a ravatalon!" formaszöveggel - akár villanylevélben is - felmondani a szolgáltatást?

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.05.04. 08:56:04

Kíváncsi vagyok, hogy aki ennyire naiv, ugyan mire használhatta az internetet, főleg két évig.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.05.04. 08:58:53

Saját példámat hoznám fel okulásul, lejárt a hűségszerződésem januárban, a szolgáltatóm jelezte minden számlázáskor ezt (havidíj ugyanannyi maradt, azért nem érdekelt). Mire végigolvastam a levelüket rájöttem, hogy nagy árcsökkenés volt náluk, és saját zsebemből húztam ki, kábé tízezer forintot. Mert megérdemlem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.04. 08:59:56

@P75: Na de ott előbb-utóbb felmondják ha nem mész be :D

Egy melóstársat nem akartak hagyni felmondani. Közli a boss-sal hogy akkor nem jön be többet, azt' kapja be.
Erre az ordít, hogy akkor kirúglak!!!!!
Végülis, az ürgének megfelelt volna az is...

@Dariengo: Idióta blogokra idióta kommentek írására :D

banpepe 2010.05.04. 09:06:21

@RaveAcE: Itt nem hűségidőröl van szó. Nekem is ententetem van, (igen, címben 2x is elírva) de amikor lejárt a hűségidő, tovább ment. Nem bontották fel, hanem fizettük. Majd 1 idő után felhívtak, h akarunk e újat, mert akkor olcsóbb, és csak 1 évet kell aláírni. Részemről korrekt szolgáltató. És sokkal kevesebb hiba volt vele a 7 év alatt, mint a céges chelloval az elmúlt fél évbe. Tudom, sikeres ember nem lehetek, mert nekem jó ez.

Postolonak.: Ez nem úgy megy, hogy nem kell, és akkor nem fizetem. Ez egy kicsit más játék. Bőven kitelt volna az idődből, hogy beslattyogsz a Vácira, vagy telefonon lemondod. Most a saját hülyeségedet akarod másra fogni. Ez a díjnemfizetéses hasonlat meg nem jön ide sehogysem. Fizesd be, megérdemled, ha 3 perced nem volt lemondani.

Jossarian 2010.05.04. 09:07:35

@Lesből Támadó Szárítókötél: Nagyon szepen osszefoglaltad a dolgokat, igy megkimeltel egy kommenttol... :D es teljesen igazad van!
a posztolo 1 birka.

Manci néni, a szomszéd 2010.05.04. 09:12:05

@P75: Persze, azt is meg lehet tenni. Ilyenkor általában a cég megpróbál felhívni, hogy me one? Te nem veszed fel a telefont, sokadszor sem veszed fel, eltelik egy bizonyos idő és a cég egyszerűen kirúg. Ekkor megkapod a béredet arra az időre, amikor még bejártál és nem volt kifizetve.

A posztolónak meg kéne néznie az ászf-et, hogy mit ír nem fizetés esetére. Ha szerződésbontást, akkor jogtalanul követeli a szolgáltató a pénzt.

Manci néni, a szomszéd 2010.05.04. 09:23:43

Drága kedves posztoló!

Mért nekem kell elolvasnom helyetted az ászf-t? Ha te olvastad volna, akkor nem írogatsz ide. Az ászf 25-26. oldalán világosan le van írva a dolog. Te nem fizetsz, az enternet pedig 30 nappal később felmondja a szerződésedet és erről nem köteles téged értesíteni, mert te nem fizettél.

Magyarul 1 havi díjra és kamataira jogosult az enternet, semmi többre.

Az enternetnél is (mint minden szolgáltatónál) előre kell fizetni a díjat. Te nem fizettél, ők 30 napig még kötelesek szolgáltatni, ezért jár nekik az 1 havi díj.

Ha valami problémájuk van ezzel kapcsolatban, írj egy levelet a fogyasztóvédelemnek, csatold mellé az ászf-et, hogy megkönnyítsd a dolgukat, szövegkiemelővel jelöld be a 26. oldalon levő 10.3.5-ös pontot.

Szívesen!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.04. 09:27:36

@homar-fan:
Externetet nem basztatni, korrektek velem több mint egy éve
Hüségidő letellt, értesitettek fizessem , ha akarom továbbra is, a magasabb nem huségidős, netet
Korábbi tulfogyasztásom is "elnézték"
Tehát volt választásom, maradtam

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.04. 09:34:43

@Dariengo: Párkeresésre. Sikerült, nem is kell tovább. Egyelőre...

AlexWolf 2010.05.04. 09:44:07

Az volt már, hogy a posztoló a síkhülye?

Zsolt_ 2010.05.04. 09:49:24

@Manci néni, a szomszéd: Drága, kedves Manci néni! Szövegértés, 1-es. FelmondHATja. :)
"Szolgáltató az előfizetői szerződést 30 napos felmondási idővel mondhatja fel, amennyiben
az Előfizető az esedékes díjat a jogkövetkezményekre figyelmeztető első értesítés elküldését
legalább 15 nappal követő második értesítés megtörténtét követően sem egyenlítette ki."
Szívesen!

staropramen 2010.05.04. 09:52:41

Valaki szakértő Sztrovacsek elmondhatná, hogy is van ez Svédországban?

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.05.04. 09:56:09

@Manci néni, a szomszéd:

Először is 2010. áprilisi ÁSZF-et nem idézünk 2006-ban keletkezett, 2007-ben módosult jogviszony esetében. Mivel azonban én sem találtam mást, így kénytelen vagyok ennél maradni.

Mivel a dátumok gyanúsak - 2007. február, 2008. február, 2009. február -, így gyanítom, hogy magától megújuló hűségszerződésről van szó, amit akkor talán még lehetett. Namármost 2008. februárjában megújul, posztoló nem fizet, szerződés megszűnik - csakhogy a hatályos ÁSZF 10.4.1-es pontja szerint jelenleg a hűségszerződés megszűnése esetén a hátralevő időszakra fennmaradó előfizetési díj összegét a posztoló egy összegben köteles megfizetni. Azaz 2009. februárjáig kiszámlázták neki az új hűségszerződés díjainak komplett összegét.

Pocócicó 2010.05.04. 10:22:29

A véleményemet már többen is leírták.

Ugorgyunk!

SomethinWild 2010.05.04. 10:22:42

Egyetértek veletek abban, hogy bizony az ügyfél szép nagyot hibázott. Sajnos itt semmilyen bíróság nem adna neki igazat. Érdemes lenne átolvasni az ÁFSZ-t, mert abban sokszor nemcsak a szerződés hűséidő végéig esedékes díjakat szabályozzák, hanem nemfizetés esetén kötbérezési lehetőséget is kikötnek. Magyarul: Ha nem fizeted, joguk van kérni a hűségidő végéig a jussukat, plusz a szabályozott kötbért plusz behajtói költséget plusz esetleges jogi (ügyvédi) díjakat. Ezt sajnos nagyon elrontottad, kedves ügyfél.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.04. 10:26:20

Az ethernet nem szolgáltató, hanem számítógépes hálózat típus.
A netszolgáltatót ENternetnek hívják.
Vagy nem?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.04. 10:35:55

Nekem nem számláz az Ethernet. Ha számlázna, ki is húznám az összes dugóját.

varvizib 2010.05.04. 10:38:01

"2008 áprilisától nem fizettük az internetet, mert nem volt már szükségünk rá."

Na ez egy hatalmas bunkóság volt.

Ugyanis ha nincs valamire szüksége a posztírónak, akkor bizony le kellett volna mondania. Ő úgy gondolkozott, hogy 3 hónap múlva megszűnik amúgy is a szerződés, tehát 3 hónapig még ingyen netezett volna a szolgáltató kárára.

Szó nincs arról sem, hogy az Eternet nem szolgáltatott volna! Az hogy valaki nem használja a szolgáltatását, ahhoz neki semmi köze.

Ez olyan, mint pl ha valaki vesz egy 1 havi BKV bérletet, de egyáltalán nem utazik abban a hónapban, akkor sem kérheti vissza az árát. A buszok, villamosok stb a rendelkezésére álltak, tehát az ő döntése volt hogy nem élt a lehetőséggel amire fizetett.

Csak itt annyi a különbség, hogy utólag kell fizetni. Ezért tartom tehát különösen nagy bunkóságnak a posztíró hozzáállását, arról nem is beszélve, hogy a helyében inkább elsüllyednék szégyenemben mint hogy kirakjam a történetet ország-világ elé.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.04. 10:38:07

Nekem antennás kábelinternetem van.
For free.

Pittykapitany 2010.05.04. 10:40:48

@Sün‼: az az ostermelos fajta? Nekem az van mert az Aldis modemet elvittek a fuszoknyas lanyok mert minuszba mentem.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.04. 10:49:12

ezt becoptad! bizony, amíg a szerződés él hiába korlátoznak a szolgáltatás használatában, azért fizetni kell.
baromi szar törvény, de ez van.
hülye hasonlat, de ha nincs pénzed brenyára így az autódat nem is használod, mégis fizetned kell a súlyadót, kötelezőt.
a netes szolgáltató -SZERINTEM- valami rendelkezésreállási faszsággal fog copatni.

azt nem írod, hogy te miképpen küldted a reklamációdat? mail? avagynetalántán tértivevényesen?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.04. 10:50:26

@Sün‼: szép... lopós! :D
de ugye nem épp rám vagy csatlakozva? :P
minggyá ki is lövöm a vájerlesszt...

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.05.04. 11:04:06

Na most akkor Ethernet, Eternet, Externet, Enternet vagy esetleg Internet?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.04. 11:06:59

@salapapa:
Nemnem.
Én a medvéét használom.
Onnan van bevezetve a kanóc az anternába.
Oszt jön a net, mint a szél.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.04. 11:13:56

@Sün‼: mi lesz ha a medve megtudja, hogy lopod tőle a netet? 1. beköp az oroszlánnak. 2. önbíráskodik és megver. 3. nem akarja hogy megszúrd, és lefizeti a farkast hogy intézzen el.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.04. 11:16:02

@bonifac: HenkelNet! (nemkellnet)
amíg fizetsz enternet, ha már nem akkor fenekelnet.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.04. 11:24:12

@Don Bandi:
De én nem lopom tőle.
Néha viszek neki málnát, vagy valami más kaját.
Ami éppen adódik.
Cserébe ad netet.
Barter üzlet.

AlexWolf 2010.05.04. 11:47:32

Olyan, hogy Eternet nincs. Enternet és Externet internetszolgáltató van. Ethernet meg megint más.

BBG76 2010.05.04. 11:51:49

Perelni mindkettőt. Gyorsan.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.04. 11:54:55

Perejjed be az Ethernetet!
Meg az Arpanetet!
Meg az inranetet is!
Az X25 se hagyd ki!
Meg az X400 is bűnös!

Kihagytam volna valakit?

A_blogger 2010.05.04. 11:57:19

A posztíró leveléből kiderült, hogy a net havidíja kb 10 ezer forint. Úgy gondolta, hogy fizet 3 hónapig, aztán megszűnik a szolgáltatás. De akkor gondolom a 3 hónapot is feleslegesen fizette. Volt felesleges 30ezre egy olyan szolgáltatásért, amit nem is akart? Ilyen jó az órabére, hogy az ügyfélszolgálaton eltöltött körülbelül óra nagyobb veszteség lett volna, mint 30 ezer forint?

Paladin 2010.05.04. 11:59:49

Foglaljuk össze...
A posztoló egy féleszű tejbetök, aki B@szik elolvasni az ÁSZF -et, baromságokat, csinál, csodálkozik, ha felpofozzák érte és még ki is kürtöli a világnak, mekkora idióta.
Szép így egy postra. Gratulálok.
Egyetlen kérdésem maradt: Ugye nincsenek gyerekeid? Csúnya lenne, ha ennyi észt még szaporítanál is.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.04. 12:03:52

@Don Bandi:
Pereljünk!

Ja, mégis kimaradt valaki:
Pereld be az internetet is!
Az tehet mindenről!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.04. 12:11:18

@Sün‼: akkor már értem! ezért panaszkodik brummogós barátom, hogy dél körül mindig bizsereg neki... a... "nettye".

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.04. 12:18:01

@salapapa:
Bizsereg neki?
Nekem még nem szólt.
Lehet, hogy valaki rálépett az antennakábelre, azért bizsereg neki.
Vagy a bagoly rászállt az antennára.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.04. 12:24:26

mindentol fuggetlenul, ha a 3-ik honap utan kikotottek, onnantol nincs mire fizetni

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.04. 12:27:26

A címben vajon mikor javul ki az Eternet Enternetre?

@AlexWolf: Dede, az ethernet lesz a ludas, mert azon jött át net a modemből a gépbe :D

@A_blogger: Ja, az jó vállalkozás lehet, beszállok én is... :)

Harlequin 2010.05.04. 12:37:18

Akkor pontosítsuk a címet, kedves Homár! Az enternet szolgáltatott, az ügyfél nem vette igénybe és visszamenőleg nem akar fizetni.
Sün!

Harlequin 2010.05.04. 12:53:19

@Sün‼: Ki kéne emelni a címadót a szerkesztőségből, mert megtéveszti az olvasókat.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.04. 13:02:10

@Don Bandi:
Oké!
Akkor először bepereljük ezeket a mindenféle neteket.
Aztán teoretikus dollárokat gyűjtünk.
Amúgy az olyan, mint az ezoterikus, csak zöldebb?

Kenya 2010.05.04. 13:05:03

Most az a panasz, h. a szolgáltató a számlákat küldte, és nem a végrehajtót? :)

Harlequin 2010.05.04. 13:07:04

@Sün‼: Nem, az ugyanaz, 4 súlyos helyesírási hibával.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.05.04. 13:08:55

komolyan mondom ez egy vicc! ha a nagyT kikapcsolja, mert csúszol a számlával 24 órát, akkor anyázás van! most van egy szolgáltató aki még hónapokig szolgáltat mielőtt kikapcsolna most az a baj!

bazzz milyen emberek vannak... szánalom...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.04. 13:16:41

@RosszQtya:
a poszt szerint 2008 juliusban kikotottek de a lovet 2009. 02.12 -ig akarjak

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.04. 13:21:23

@Harlequin:
JééézusMááárija!
Akkor most melyik a jó?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.05.04. 14:14:11

@RosszQtya: A posztolo a hibas, de azt mifele szolgaltatasnak nevezzuk ami inaktiv? Okos lany, szolgaltatok is meg nem is?

Manci néni, a szomszéd 2010.05.04. 14:15:39

@Lesből Támadó Szárítókötél: Rosszul gyanítod, mert enternetnél sosem volt automatikusan megújuló hűség. Itt csak akkor kaptad meg a kedvezményes árat, ha te kérted, és aláírtad az újabb egy évet.

Posztoló azt írja, hogy 2008 februárjában lejárt neki és nem kötötte újra.

Az meg hogy "mondja" vagy "mondhatja" ebből a szempontból teljesen lényegtelen. Nem történt szolgáltatás, tehát díj sem jár nekik.

Én pl. minden alkalommal ugyanott veszem a kenyeret - általában naponta -, tehát ráutaló magatartásommal szerződést kötöttem a boltossal napi egy kenyérre. De ha egyik nap nem viszek, mégsem számlázza ki nekem az el nem vitt kenyeret.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.04. 17:19:59

@hagyma:
"Pihen a " (posztoló) ", kikötötték,
Benne hallgat a sötétség"

bosa 2010.05.04. 18:42:38

Hy all!

Én lennék a Sügér posztoló!

1, Tehát az ENTERNETRŐL van szó!
2, A hűség időszak lejártát pont azért írtam bele mert tudom nagyon jól a hűségidő alatti felbontás nemfizetés esetén a TELJES IDŐSZAKRA KI KELL FIZETNEM, de mivel NEM VOLTAM HŰSÉG ALATT akkor miért számláz még 1 ÉVIG...?
3, Onnan tudom hogy kikapcsolták mert amikor próbáltam betárcsázni akkor nem engedett fel, tehát nem kaptam szolgáltatást akkor miért fizetnék?
4, Csekket csak 3 hónapig kaptam utánna nem!És Szerződésbontást sem kaptam!

Tehát a lényeg olyan szolgáltatásért amit nem tudsz és nem is veszel igénybe azért miért fizetnék?A 3 hónapot mint írtam elismerem kifizetem, de a többit nem!

bosa 2010.05.04. 18:51:09

Még mielőtt kötekedés lenne 2008.04.12-től nem lehetett betárcsázni és ezt követően még 3 csekk jött.

Manci néni, a szomszéd 2010.05.04. 18:54:44

@bosa: Drága kedves Sügér úr!

A panaszodat mért nem a fogyvédőknek írtad meg? Mit vársz itt? Hogy majd jön az enternet és felajánl neked tíz év ingyenes kábelnetet, 1500/3200 gigabiteset?

Tessék szépen elővenni a billentyűzetet és szépen, gondosan, minden részletet beleírni és bevinni a fogyvédőkhöz. 30 nap alatt intézkednek.

bosa 2010.05.04. 18:59:48

@Manci néni, a szomszéd:
Nem kell tőlük internet nem is állt szándékomban... csak annyit akarok hogy ezt a szép kerek számot kerekítsék le a reális számokhoz max 3 hónap árára....
amúgy ha ez nem jár sikerrel következő a fogyasztóvédelem!A baj amúgy az hogy bírósági végrehajtás alá adták és én onnan értesültem a szép kerek számról!

Manci néni, a szomszéd 2010.05.04. 19:00:09

@bosa: Hozzáteszem még, hogy akkor csak 08.04.11-ig jár nekik a díj, nem + 3 hónapra.

Én megpróbálkoznák még azzal is, hogy a rosszhiszemű magatartásuk stb... valamire ráfogni, hogy ezért még ezt az időszakot is engedjék el neked és akkor nem indítasz ellenük pert.

Mert azt is megteheted, a vesztes fizeti a költségeket.

Manci néni, a szomszéd 2010.05.04. 19:02:10

@bosa: Ajjajjaj! Még csak adták vagy van már végzés is? Mert ha még csak adták, akkor neked is ott a helyed a bíróságon.

bosa 2010.05.04. 19:04:26

@Manci néni, a szomszéd:
Már a végzés van a kezemben....
A tárgyalásról sem értesítettek semmi Önálló bírósági végrehajtó.....
A problémám hogy egy olyan dologért kér pénzt amit nem is tudtam volna használni....

Manci néni, a szomszéd 2010.05.04. 19:36:32

@bosa: Akkor kedvesem nem marad más választásod, mint a fogyvéd holnap. Kérj részletfizetést mindenképpen, azzal is húzod az időt mire eredmény lesz a fogyv.-ből. Ha meg neked adnak igazat, majd visszakapod a pénzedet, ha közben túlfizettél.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.04. 19:38:52

@bosa: önálló bíróságosdinál tarcc? akkor ezt jól becoptad!
ebben benne lesz az ő "tiszteletdíja" is.
én hasonképp jártam pár éve egy jóval kisebb összegű, de ugyanilyen kellemetlen esetben parkolócéggel.
végül az apeh levonta mint adótartozást.

felteszek 50ropit 10:1, hogy fizecc!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.04. 19:59:45

@Sün‼: azt mondta morgós, hogy vigyázz... valakit már feldögcéduláztatott! 8-)
www.kutyushop.hu/images/placcs_3.jpg

különben Bogoly is állította, hogy te lopod a netet. ezt már nem tagadhatod!

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.05.04. 22:13:18

1. "2008 áprilisától nem fizettük az internetet, !!!mert nem volt már szükségünk rá.!!!"

"3, Onnan tudom hogy kikapcsolták mert amikor !!!próbáltam betárcsázni akkor nem engedett fel, tehát nem kaptam szolgáltatást!!! akkor miért fizetnék?"

Tornóczky Anitásan szólva és akkor ezt így most hogy?

2. "2008 áprilisától nem fizettük az internetet, mert nem volt már szükségünk rá."

"A 3 hónapot mint írtam elismerem kifizetem, de a többit nem!"

Akkor most áprilistól vagy februártól nem fizettétek a netet? Mert ha februártól, akkor ha jól értem, áprilisig fizetés nélkül használtátok, viszont ha áprilistól nem volt rá szükségetek, akkor júliusig használtátok fizetés nélkül.
Ez az egész nemfizetés kezd egyre obskúrusabb lenni...

Megdobbent 2010.05.05. 00:38:05

kilencvenhatodikkent nem tudok en sem mast mondani, minthogy salatabar.

Zsolt_ 2010.05.05. 00:57:46

@Manci néni, a szomszéd: Jaj ne beszéljünk, már ekkora hülyeséget, kérem! Mondhatja != mondja akkor sem, ha Te ezt nem akarod felfogni. Van joga, hogy felmondja, de ebben az esetben nem tette, ketyegett tovább az óra, a szerződés élt. És mivel ez nem mond ellent az ÁSZF-nek, amit az ügyfél aláírt, ezért teljesen jogszerű. És az meg nem igaz, hogy nem volt szolgáltatás. Attól még, hogy nem használta, volt. Legfeljebb késedelmes fizetés miatt a behajtási folyamat során felfüggesztették. Azt pedig, hogy a felfüggesztés alatt milyen díjat (pl rendelkezésre állási díjat tipikusan) kell fizetni, megint csak ÁSZF szabályozza. Az Enternet esetén konkrétan ez megegyezik a havidíjjal + késedelmi kamat...stb., úgyhogy ez van. Geci dolog, de el kell olvasni a szerződést, ha már önkényesen úgy dönt valaki, hogy nem fizet.
Ha valamibe bele lehet kötni, az esetleg a felszólító levél megléte/nem léte, de semmi több. Ezen az úton érdemes csakis elindulni.
Kéretik, több hülyeséget nem összehordani!

deuce 2010.05.05. 05:22:28

zsoltnál a pont!
te meg hülye vagy manci néni, lelkes dolog, hogy olvasol ászf-et, de lfszt sem értesz belőle és a törvényi szabályozásból sem!
na most figyelj, aztán fogyvédezhetsz tovább:
ha az ügyfél KÉRI a szüneteltetést a netre (pl nyaralni megy) felfüggesztik azt, és általában csökkentett havidíjat fizettetnek vele: pedig szolgáltatása nincs!
ha a szolgáltató korlátozza (sebességben) vagy felfüggeszti a netet valamilyen rajta kívül álló okból, mint pl díjhátralék, a szerződés és a számlázás ugyanúgy ketyeg-él-virul tovább!
az egészre még nyugodtan rá lehet verni (a legtöbb csinálja is) a késedelmi kamatot is, sőt a korlátozásért is el lehet kérni egy raklap pénzt, mivel az ügyfél hibájából történt a szerződésszegés = nemfizetés!
ugyanis a szerződés szerint az ügyfélnek FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGE van!

ez nem olyan mint a nyomorult példád a kenyérvásárlással "hú nem megyek a kenyérért, megmarad a pénz a pénztárcámban" :DDDDDDDDDDDDDddd
sőt nem is olyan, hogy "hú kisebb kenyeret kaptam, lealkudtam az árát a felére mert az icipici igazságérzetem szerint is úgy ildomos" :DDDDDDDDDDDD
idióták...

Megdobbent 2010.05.05. 05:26:07

Kilencvenkilencedikre csak ki tudom hangsulyozni, hogy a kemenysajtot megszerezni nem konnyu feladat, makrobloggerek is megszenvednek vele, a mikrok meg egyenesen rosszul lesznek.

bosa 2010.05.05. 05:29:02

Tehát 1 havi díjnemfizetés után kapcsolták ki 2008.04.12-től nem voltfizetés 2008.03-ban még fizetve van.kb április közepe vége óta nem szolgáltatott.

deuce 2010.05.05. 06:38:02

@bosa: pls olvasd el amit írtam itt a fenti kommentben...
az egy dolog, hogy te mit gondolsz (=szarok.rája.hu nincs net, nem fizetek, jó ez így) és az egy másik, hogy a netszolgáltatás az NHH törvények +a szolgáltató ÁSZF-jével együtt szabályozva hogyan működik, számlázódik, stb....
ezeket aláírtad, akár a golyóstolladdal, akár a ráutaló magatartásoddal = beengedted a szerelőt, magadhoz vetted az adsl modemet, beléptél a jelszavaddal..

szolgáltatónál dolgoztam, képben vagyok, azért írtam le, nem azért mert nem tetszik a nickneved, vagy bántónak találtam a soraid.. ;)

zárójelben megjegyzem még arra is van példa, hogy a szolgáltató kipakol a felmondás után is 1-2 jogtalan számlát, nem hagyja abba a számlázást, csak a sokadik kiabálásra.
de a hatályos szabályozás szerint addig számláz JOGOSAN amíg valamelyik fél F-E-L N-E-M M-O-N-D-J-A a netet!
esetünkben se te se ő nem mondta fel, csak F-E-L-F-Ü-G-G-E-S-Z-T-V-E lett díjhátralék miatt 1 éven keresztül!

szépnapot!

Silenzio 2010.05.05. 11:59:11

A szolgáltatás megszüntetése az egy dolog. Ha nem mondod le, csak nem fizetsz, ne csodálkozz, ha megszopatnak. Már csak azért se, mert a telekommunikációs cégeknek közös BAR listájuk van, egyik se áll veled szóba, ha tartozásod áll fent valahol. Idióta.

MosoMasa 2010.05.06. 08:16:02

@deuce: Felfüggesztett szolgáltatásért sem kell fizetni. Vagy legalábbis biztos hogy nem teljes díjat.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.06. 12:36:58

@MosoMasa: szomorú helyzet, azonban kell fizetni. hiszen a szolgáltató a madzagot, a csomagot, mindent rendelkezésedre bocsát.
nem keverendő a hülye ügyfél aki szarik fizetni és korlátozzák, illetve a szorult ügyfél, aki szól, hogy függesszék fel (ilyenkor valami tört díjat kell fizetni), vagy bemegy és lemondja a szolgáltatást, bontja a szerződést. aláírással.

deuce 2010.05.10. 04:27:47

@MosoMasa: írtam is korábban, hogy esetlegesen csökkentett díjat fizetsz, különösen, ha te kéred a felfüggesztést vagyis a szüneteltetést.

de ha a te hibádból kerül korlátozásra a net akkor igenis csengetsz.

upcnél például teljes havidíj plusz esetleges kedvezmények megvonása plusz késedelmi kamat plusz valami 3ezer ft visszakapcsolási díj. ha ez neked csökkentett? :DDDDDDDDDDDDD

adsl-nél az van, hogy van a netszolgáltató és van egy telefontársaság is. ezek szintén szerződnek egymással, hogy a telefondrót vége egy dslamba legyen dugva és legyen net. a telefonszolgáltató FOLYAMATOSAN vasalja be a netszolgáltatótól a díjat, nem érdekli hogy a fenti ügyfél fizet/nemfizet/leszar-oszt-maj'-kikötik-he..

deuce 2010.05.10. 04:52:38

@salapapa: nálad is ott a pont!
éppen ez a baj, hogy a post toló egy "kitérdekel maj'kikötik" futóbolond, és az ilyen mancinénifélék még bíztatják is hogy "bíííróóóóssáááááág".

egyébként kíváncsi lennék melyik az a "minden szolgáltató" amelyik 3 hónap nemfizetés után felmond mindent az ügyféllel. áram és vízszolgáltató legtöbbször simán átvált éves számlázásra és kalapkabát.. a fodrász szolgáltatóm pedig az első nemfizetés után elhajt a picsába akár örökre.. :D

deuce 2010.05.10. 04:55:32

a post toló leírhatná hogy melyik az a "minden szolgáltató" amelyik 3 hónap után felmond mindent az ügyféllel..

én megéltem már, hogy az áramszolgáltatónak nem fizettem, átváltott éves számlázásra és kaptam továbbra is az áramot, az éves csekk is kövér volt..
de a fodrász szolgáltatóm az első nemfizetés alkalmával elküldene anyukámba, és jó eséllyel soha többet nem szerződne velem! ;)
süti beállítások módosítása