A naiv ügyfél a hűségidő lejárta után nem mondta föl az Eternetnél a netet, egyszerűen csak nem használta és nem fizette. Ezért a szolgáltató 3 hónap után lekapcsolta, majd az ez után következő időszakra is szép kövér havidíjakat számolt és most követel.
Nekem az Enternettel lenne egy problémám. Az alábbi szöveget nekik reklamációként küldtem el nekik 2010.02.26-án amit ők 2010.03.01-én 15 óra körül rögzítettek. Azóta semmilyen választ nem kaptam rá, szerintük még 2010.03.01-én küldtek nekem levelet. (Én nem kaptam meg.) Kérdésemre hogy elsőbbségivel vagy hogy adták fel azt mondta a kolléga hogy mezei levél ként… tehát ezt bizonyítani nem tudják!
Kérdeztem tőle mit tartalmaz a levél azt felelték hogy a reklamáció jogtalan így az elutasítva és fizessünk. Kérdem én egy olyan szolgáltatásért amit nem tudok használni és nem rendelkezem hűségnyilatkozattal azt miért fizessem???
Következzen a panasz.
2006.01.12 dátummal kötöttünk szerződést, amelyben 1 éves hűségnyilatkozatot írtunk alá. A szerződést 2007 februárjában módosítottuk, amikor is újabb 1 évre írtunk alá hűségnyilatkozatot. A hűségnyilatkozat 2008 februárjában járt le, ekkor mi nem írtunk alá újabb szerződést. 2008 áprilisától nem fizettük az internetet, mert nem volt már szükségünk rá. Hibánkat elismerjük, hogy nem mondtuk fel a szerződést, de mint általában minden szolgáltatónál díj nemfizetés miatt 3 hónap múlva felmondja a szolgáltató a szerződést automatikusan, ennek ellenére Önök 2009.02.12-ig számláztak, holott nem rendelkeztünk hűségnyilatkozattal.
Ezért mi jogtalannak ítéljük a kiszámlázott szolgáltatást mivel akkor mi azt nem is tudtuk használni sem, mert a hozzáférést inaktívvá tették. Elismerünk az önök által kiszámlázott díjból 3 hónap megfizetését, de a fennmaradó időszakot nem. A követelésük 105480 Ft, amely 2008.04.12-től 2009.02.12-ig terjedő havi 9480 Ft ami internet hozzáférés szolgáltatásért fizetendő.
Az utolsó 100 komment: