Rovenna legfrisseb konfliktusán keresztül szeretné bemutatni az általa smasszer-típusúnak nevezett pénztárosokat, akikkel szerinte nagyrészt tele vannak a boltok. Most a C&A-ban gyűlt meg a baja az öntudatos eladóval, aki nem szeretett volna a gyerek után pakolni, miután az elkavart valahová egy labdát.
Elegem van a kioktató üzleti eladókból. Komolyan, élet és munkafájásukat kizárólag a vevőkön vezetik le, kiváncsi lennék mikor hazatér egy ilyen pénztáros, akkor vajon más ember lesz és fájdalmától megszabadulva békés módon civilizáltan éldegéli kis életét vagy ugyanolyan intenzitással kiosztogatja a közvetlen kis környezetét, de akkor viszont veszélyben vagyunk mert ezek őrültek.
Nyilván amilyen sok van ebből a pénztátros eladókból legalább annyi vagy még több vásárló aki legelevenebb korát, napját, percét stb t ártatlanul élő gyermekes vásárló anyuka. Azt hiszem ezek a vásárlók a legroszzabbak, azonnal elenséggé válnak még mielőtt beléptek volna a boltba.
Történt ugyanis hogy nem is igazából vásároltam, mert csak gyorsan egy C&A ajándék kártyát vásároltam ajándékba, gondolván egy ilyen kártya lesz mindenkinek, a gyereknek, az ajándékozottnak és nekem is a legegyszerűbb és legyorsabb megoldás. Nem volt elég gyors ugyanis gyerek lekapott a polcról egy ottkapható labdát és elkezdett játszani vele. Persze a labda már elég használt volt, gondolom hogy más gyerek is használta már ugyanigy, de az árcimke még látható volt, jelezvén meg kell venni. Nincs is ezzel semmi baj, épp azon gondolkodtam amig a kedves pénztáros processálja a rendkívül bonyolult kérésem, és továbbra is tetszik neki a labda, hát megvesszük, kapjon ő is valamit, pénztáros sem fog tovább szúros szemmel nézni, hanem örülni fog, eldott még valamit, plusz megszabadul attól a hülye ladbától.
Csakhogy a processzálás közben a labda elkerült valahová, én nem is figyeltem hová, a pénztárcám, papirjaim, gyerek holvan volt fontosabb, majd mikor távoztam a pénztártól a pénztáros utánunk jött és kiosztott: - hogy hát a labdát azt meg ki fogja viszzatenni- majdnem hogy hozzá téve: baszod. Miközben két új vevőt otthagyott és hangosan kiabálta az üzletben. Én barom erre rogtön elnézést kértem, de megszólalt a kis ördög a fejemben és azt mondtam elnézést kérek, de gondolom azért nem okoztam olyan nagy problémát. Na a nő kifejtette hogy dehogynem mert ha mindenki csak úgy otthagyná a dolgokat akkor neki mien sok dolga lenne stb stb. Én erre közöltem hogy én mégis azt hiszem hogy 10 E ftnyi no effort C&A-nak vásárlás után ennyi bele kéne hogy férjen, de az semmi képen sem hogy engem ilyen hangnemben kioktasson mithogyan kéne. És érdekes azonnal mellém állt a még mindig kitartrtóan várakozó hölgy a pénztárnál hogy de hát gyerekkel nehéz, az;rt nem kéne ezért ennyire... biztosan emlékszik, de o azt mondta semmi ilyenre nem emlékszik. Na akkor elkértem a panaszkönyvet leirtam a rohejes esetet de akkor elkezdödött a hazudozás és vádaskodás, türelem próba hátha feladom miszerint o nem mondott ilyet, meg hogy én mi vagyok , meg aztán nem volt hajlandó elárulni a nevét, nincsem főnöke stb.De minnél bonyolultabb lett már a helyzet én annál kitartóbb lettem és sikerült egy hivatalos panaszkönyv bejegzést tenni. Nem először fordul elő hogy pénztárosok, mondom mindig ők a fő smasszerek, hogy kioktatnak piszlicsáré dolgokról és igen sértő hangnemet ütnek meg, csakohogy miután érvet váltok velük nem történik semmi, ezek az emberek másnap ugyanugy smasszerkednek mintha misem történt volna. Mostmár véget kéne vetni ennek, jó lenne ha mások is ilyen bánásmód után mind panaszkönyvet írnának. Az azért jelzi a főnököknek hogy az a smasszer nem jön be olyan jól. Azonnal lehetetlen, de lassú viz partot mos, de valahogy ki kéne futtani ezt a megkeseredett, kiosztogató, börtönőr pénztárosokat és felvenni helyette a lelkes, kedves akar lenni és helyesen el akarja végezni munkáját embert. Mellesleg lehetőséget kereső csak nem olyan arogáns, mint a börtön őr, és nincs annyi raktáros takarito stb ismerőse hogy bekerüljön egy ilyen helyre.
Mert gondolom ahoz is ismeretség kell, vajon miért, azért a HR esek a multiknál, nekem is másik ilyen kedvencem SPAR, nem szakadnak meg az biztos. Peddig vannak sokan lelkesek be is adták az önéltrajzukat ami ott is maradt ahol volt, mert a smasszerek ugysem hagyják magukat csakúgy kiütni. De nem baj mint mondtam lassú víz partot mos, menniük kell , csak töltsétek ki szépen a panaszkönyvet, hogy valami történjen már ezen a balkáni marketen.
Roveena
Az utolsó 100 komment: