Zsófi otthagyta a CIB-et, mert a még az IEB-nél szerzett Visa Electron kártyája egyszercsak nem működött tovább online:
Update 07.13: Kedves Homar, most hivott a bank es bocsanatot kert es visszaallitotta az internetes hasznalatot. Nagyon vicces ez a bank... koszonom homar a segitseget!
Pár éve amikor a Inter-Európa Bank egyesült a CIB bankkal kerültem önhibámon kívül a CIB-hez. Azt hittem jó lesz de nem lett, egyik mega gikszer követte a másikat. De az mind elfogadható lett volna, ha nem lenne ez a borzasztó ügyfélellenes hozzáállás. Nem akarom az egész litániát felsorolni, lusta vagyok, hamarabb kellett volna váltani, csak a kegyelemdöfést írom le. Van egy majdnem egy éves VISA ELECTRON hitelkártyám, ez a harmadik ilyen kártyám a banktól. Gyakran vásárolok a neten, van két rendszeres havi fizetésem (előfizetés és web tárhely) amit ezzel fizettem eddig. Most jött egy email, hogy a kártyám nem megfelelő, azt gondoltam ideiglenes probléma, de aznap amikor a könyveket akartam venni egy internetes kereskedőtől akkor is vissza lett utasítva. Felhívtam a bankot és egy kedves fiatalember közölte, hogy ennek a kártyának nem is „szabadna” működnie a neten. És igényeljek internetes kártyát. Szóhoz se jutottam, akkor, hogyhogy idáig működött? Na meg minek nekem egy olyan kártya amit nem tudok használni? És hogy fogom kifizetni az előfizetéseimet?
Írtam a banknak és egy nappal később válaszoltak, aztán megint írtam.... Se megoldás se bocsánat. Lehet így egyoldalúan a kártya használati körét módosítani? Amikor a CIB bekebelezte az IEB-t felmerült ugyanez a probléma és több hónapos telefonálás és levelezés után oldottak meg. Most már ehhez nincs kedvem, egy ilyen hihetetlenül béna és bunkó banknak nem adom a pénzem.
Már bankot váltottam,
üdvözlettel
zsófi
Itt a levelezés:
Tisztelt Ügyintéző,
Sajnos újból Önökhöz kell fordulnom: van két rendszeres kártyaterhelésem és gyakran használom a kártyámat internetes fizetésre. Nos ebben a hónapban nem ment át a rendszeres terhelésem a HOSTGATOR-nak és fizetni se tudtam vele a BOOK DEPOSITRY-n, amikor könyveket vettem. Csodálkoztam, azt gondoltam ideiglenes probléma. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és azt a választ kaptam, hogy a VISA ELECTRON kártyának nem szabad működnie az interneten!???
Idáig működött ez látható a számlatörténeten. Most itt vagyok két rendszeres fizetéssel, amit nem tudok teljesíteni. Idő és pénz új kártyát rendelni, amíg az megjön, addig vagy megszakad a weblapom tárolása vagy (és ez a jobbik eset) csak késedelmi költséget számolnak. Egyszerűen nem értem, ha van valami, ami működik, akkor attól miért veszik el a jogosultságot. Kíváncsi vagyok a CIB bank vezetősége, hogy reagálná le, ha a mobilszolgáltatója több hónap használat után deaktiválna mondjuk az internet vagy az SMS küldés funkciót.
Remélem ezt a problémát nagyon hamar rendezni tudják.
Üdvözlettel,
Tisztelt Zsófia!
Elektronikus úton érkezett levelére válaszolva az alábbiakról tájékoztatom Önt:
A VISA kártyatársaság lehetővé tette a VISA Electron típusú kártyák interneten történő használatát, de bankunk által nincs engedélyezve a kártyahasználat interneten keresztül. Ezzel kapcsolatosan változás nem várható.
Üdvözlettel:
Cib24 Ügyfélszolgálat
Kedves Annamária,
köszönöm válaszát.
A CIB bank ügyfélellenes hozzáállása mindig meglep. Ez a kártya eddig működött az interneten, a bank elvette a jogosultságot az én megkérdezésem vagy legalább tájékoztatásom nélkül. És meg elnézést se tudnak kérni. Nagyon kellemetlen helyzetbe hoztak, a rendszeres fizetéseket nem tudom teljesíteni.
Elszomorító ez, és ez úgy érzem az utolsó köröm a bankkal.
Természetesen ezt a történetet is megírom a Tékozló Homárnak és a Fogyasztóvédelemnek, okuljanak belőle.
Az utolsó 100 komment: