Néhány praktikus tanács egy alkusztól a kötelező biztosításokkal leggyakrabban előforduló helyzetekre. Például miért érdemes február közepéig befizetni a csekket:
Úgy gondoltam talán szerény közönségüket is érdekelheti, a másik oldal... Az alkuszok sötét és kiismerhetetlen világáról. Egy alkusz ügyfélszolgálatán dolgozom, sőt egy biztosítónál is voltam egy ideig, így remélem (reménykedem), hogy talán van elég rálátásom a dolgokra....mert lassan, de biztosan és vészjóslóan közeledik a váltási időszak, amikor mindenki próbál fej-, helyesadatok-, kötvényszámvesztve biztosítót váltani. Hát nem egy leányálom, amikor 20-30 várakozó van a vonal másik végén, és hiába az igyekezet, a kedvesség,e gyesek vagy a várakozás vagy az asszonnyal való összeveszés miatt, úgy gondolják, hogy mindenért azt a szerencsétlen fogják okolni aki fogadja a hívásukat. Pedig nekünk is jól esne egy cigiszünet, vagy ha épp nem torkaszakadtából ordítana velünk az Ügyfél, hanem emberi hangon közölné, hogy mi az ami szerinte nem úgy történt ahogy azt ő elképzelte..mert sajnos ebből igen sok kijut..főleg az első negyedévben.. Tájékoztatásul szeretnék pár információt leírni mindazoknak akiknek autójuk van, de a biztosításról, biztosítókról fogalmuk sincs, vagy csak vajmi kevés.
Tehát az általános dolgok:
Az Online alkuszok bármilyen hihetetlen is, de elektronikus levelek (emailek) formájában értesítik mindenről az Ügyfelet. Nem telefonálgatnak, nem küldenek levelet se faxon se postai úton,csak ha az Ügyfél jelzi, hogy neki valami úgy kéne. Tehát érdemes egy olyan emailcímet megadni amit sűrűn néz az ember,és esetleg javasolt még az alkuszok honlapján a saját mappát,online ügyfélszolgálatot is nézegetni, mert előfordulhat az is, hogy a technika ördöge lecsap a levelekre és elragadja őket, hogy egy másik dimenzióba röpítse,de ezek jobb helyeken az előbb említett saját mappákban is fellelhetőek, elolvashatóak. Egy alkusz akkor és csak akkor tud eljárni bármi ügyben, ha erről felhatalmazást kap az Ügyféltől, bármily meglepő, de alkuszi meghatalmazás nélkül mi is csak nézegetni tudjuk, hogy "de szép ajánlat, kár, hogy nem tudjuk leadni a biztosítónak". De a rendszer addig is rendületlenül küldözgeti a hiánypótló emaileket, hogy hátha észreveszi az Ügyfél, hogy valami még nem teljesen jó. Amikor az alkuszi meghatalmazás beérkezik (amennyiben időben) varázslatosan egyszerűvé válhatnak a dolgok...intézkedni tudunk.
Kicsit a dátumokról és a következményekről kgfb váltás kapcsán (avagy a leggyakoribb hibák):
-Váltási időszak November 1-től tart December 31-ig.Ezt általában mindenki tudja, de azt, hogy az azévi felmondások határideje december 1, már kevesebben. Tehát, ha valaki olyan figyelmetlen, hogy december 1 után küldi az alkuszi meghatalmazást akkor mi már nem tudunk visszarepülni az időben, hogy a felmondást idejében leadjuk..addig a rendszer küzd az elemekkel, hogy kéne,hogy nagyon kéne, hogy eljárjunk, és ha nem küldi akkor nem tudunk felmondani. Tegyük fel, hogy megjön az alkuszi meghatalmazás mondjuk december 3-án. Ilyenkor mi leadjuk a választott biztosítónak az ajánlatot, hogy majd kötvényesíteni tudja, és felhívjuk az Ügyfél figyelmét, hogy a felmondás már veszettfejszenyele, ha ő nem mondta fel a biztosítónál, akkor már mi se tudjuk. Ez talán a leggyakoribb hiba, és általában ilyenkor halljuk a leggyakrabban emlegetni a felmenőinket. Figyelem! Aki idén vette az autóját, az már ne év végén próbáljon váltani, mert neki már nem ez lesz a váltási időszak, hanem az adásvétel napja, és előtte 30 nappal kell jeleznie a biztosítója felé, hogy "helló! az évfordulóra felmondanék!".
Januártól 1-től meg minden biztosító gőzerővel kötvényesít...És amennyiben alkuszon keresztül köt, kap is egy szép kis igazolást, amivel közlekedhet Január 1-től 60 napig.
Amennyiben február közepéig nem érkezik se csekk, se díjbekérő, akkor már lehet idegeskedni, mert ha a 61. napig nem érkezik meg a biztosítóhoz az időszaki díj, akkor egy laza csuklómozdulattal törlik is a biztosítást díjnemfizetéssel..és lehet káromkodni, és újra kötni...ugyanoda. És minnél később köt az ember annál nagyobb fedezetlenségi díjat fog a biztosító kiküldeni az újrakötött biztosítás mellé. Sokszeretettel. Lehet az alkuszra meg a biztosítóra mutogatni ilyenkor, de sajnos még a helyzet az, hogy az ügyfélnek kéne, hogy feltűnjön, hogy valami nincs rendben. Lehetőleg időben. a csekkel és az átutalással fizetők számíthatnak arra, hogy február végéig megkapják a csekket, illetve a díjbekérőt. Az inkasszósok (csoportos beszedéssel fizetők) meg szintén a kettő közül kapják valamelyiket. Az inkasszó míg működőképesen felrögzül jó 30 nap, de inkább több.. először a biztosító kötvényesít, mert a lehívás majd a kötvényszám alapján fog történni. Az lesz a fogyasztó azonosító. Persze lehet kommandózni és a bankot megbízni, netbankon meghatalmazást adni, de feleslegesen futott kör lesz mindaddig amíg nincs kötvényszám. persze ezt is meg lehet adni a banknál utólag.
A másik leggyakoribb probléma, hogy év elején két csekk/díjbekérő/lehívás érkezik az Ügyfélnek. Az egyik a régi biztosítótól a másik az újtól. Ebből számtalan probléma lehet, érdemes ilyenkor legelőször a régi biztosítót felhívni, hogy törölték e évfordulóra a biztosítást,és ha nem akkor vajh miért. A: nem kaptak felmondást-na ekkor irány az alkusz B: nem volt évvégéig díjrendezett és ezért nem törölték-szánnibánni,próbálni azt kiegyenlíteni,és talán letörlik. Az A esetben az alkusz ügyfélszolgálata meg tudja nézni, hogy lett e leadva felmondás, és ha igen akkor mikor, sőt egy felmondási jegyzőkönyvvel még töröltetni is tudja ha már az elsőt elkeverték.
A másik gond a bónusz átvezetése, elvileg ezt a biztosítóknak egymást közt át kéne adni. Van erre rendszerük, csak hát akad olyan biztosító is aki ezt nem is használja. Kényelmesebb az ügyfelet ugráltatni meg visszafokozni. Ez alapvetően nem az alkusz dolga, de ha jelzik akkor ezt is intézzük, hisz kaptunk felhatalmazást. Csak tényleg érdemes odafigyelni, hogy jó előzménybiztosító, jó rendszám legyen megadva...mert ugyebár ha nem jó helyre adjuk le a felmondást akkor az nincs is felmondva,tehát a bónuszt se tudjuk áthozni. Hát kérek mindenkit, hogy ezek fényében hívják a biztosító/alkusz/PSZÁF ügyfélszolgálatát, mert van aki tényleg nem tudja ezeket, persze akinek nem inge az ne vegye magára, mert nem akarok én se általánosítani, nem mindenki ilyen. Sőt azért a többség tényleg kulturáltan tud érdeklődni, vagy elmondani, hogy mi a panasza, csak van, hogy későn kap észbe az ember és akkor már bizony csengenek is ki a forintok a kabátzsebekből a biztosítók tárcájába.
Köszönettel egy ügyfélszolgálatos.
Taurusz 2010.07.16. 13:31:41
É2I 2010.07.16. 13:31:48
É2I 2010.07.16. 13:32:48
FONTOS!!!!
Egyéves Önkéntes 2010.07.16. 13:35:26
Taurusz 2010.07.16. 13:40:02
É2I 2010.07.16. 13:42:06
Ja még egy alapvető tévedést tisztáznék: Az inkasszó és a csoportos beszedés kettő, azaz nem egyenlő egymással.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.16. 13:42:18
:)
Taurusz 2010.07.16. 13:44:16
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.16. 13:44:36
pcmci 2010.07.16. 13:45:58
Rosszindulatú Vászka 2010.07.16. 13:46:04
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.16. 13:46:09
lesz neked cigiszunet
egyszer a 8 ora alatt
ha jo;esne ha nem
amugy ez nekem tul hosszu reggeli elott
utana talan...
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.16. 13:48:15
Homár zárható
valakivalahol12 (törölt) 2010.07.16. 13:48:35
"Aki idén vette az autóját, az már ne év végén próbáljon váltani, mert neki már nem ez lesz a váltási időszak, hanem az adásvétel napja, és előtte 30 nappal kell jeleznie a biztosítója felé, hogy "helló! az évfordulóra felmondanék!"."
Vagyis a vétel elôtt jelezzek harminc nappal? Ez kissé utópisztikus. Plusz: onnantól kezdve sosem év vége lesz a váltási idôszak? Nem értem na. Mondjuk nem is vagyok érintve.
Ezek mellett köszi az írónak a hiányhótló cikket.
valakivalahol12 (törölt) 2010.07.16. 13:49:58
-pótló, mielôtt valaki beleköt :)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.16. 13:50:18
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.16. 13:57:03
Pfff, a mai világban szégyen a bagózás
/mondom pont én/
É2I 2010.07.16. 13:59:43
Magyarán aki idén vásárol(t), annak nem idén kell váltani, hanem jövő évi, egyéves forduló napjával. De ezt harminc nappal a váltás előtt jeleznie kell. (Persze januári vásárlásnál már idén mocorogni kell.)
sabo 2010.07.16. 14:11:06
Egyébként muszáj mindig versekben fogalmazni? Nem lehetne szép kerek mondatokban?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.16. 14:16:46
Meg a jövő heti is, ugyanmár!?
bohóka 2010.07.16. 14:21:59
SiKom 2010.07.16. 14:37:56
Pedig az a bankok és a biztosító közös hibája!
mx3 2010.07.16. 14:42:24
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.16. 14:49:58
en nem kifejezetten gyari munkas vagyok de alallna a szavad ha latnad hogy megy itt egy gyar
elallna
es rohannal haza
ez nem a kerek mondatok mufaja nekem
de tudnek ha akarnek
es ez a lenyeg
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.16. 14:56:05
egy jo szakmunkas nem doglik bele a meloba es jol is keres, de voltam olyan hyarban ahol "betanitott m" melosok dolgoztak szalagon meg csomagoltak stb. gat azt ne tudd meg
12 ora 2 szunettel megallas nelkul
de szo szerint
mondjuk azert 12 ora mert 3 -3 -as renszerben ment es minden masodik vasarnap
embertelen
ha nem latom nem hiszem el
hogyis kerult ez ide?
ja az alkusz cigiszunete
hala egnek letettem tobb mint 10 eve
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.16. 14:59:16
nalunk nincs kampanyidoszak
1 evre kotok aztan odamegyek ahova akarok
mondjuk kozben is, ha nem fizetem felmondjak oszt keresek masikat
az arakban azert vannak jelentos kulonbsegek, ha kifogsz egy jo biztositot , erdemes megtartani
mi koltoztunk masik allamba ezert eppen most valtunk
a tapogatozas idoszaka van
Mary telefonalgat
en meg a neten lesegetem
70-80 dollar korul jo lenne meguszni
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.07.16. 15:00:24
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.16. 15:10:18
Létrehoztam a "Lájkolom a lájkolókat!" csoportot.
Kövesd Te is a facerben!
</LÁJK>
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.16. 15:13:06
Némá Sün, itt a Nyúl is!
:)
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.16. 15:18:09
Mit lógsz itt?
A nyelvvizsga rovat neked smafu?
Hogy érti meg egymást a sok állat az erdőben nyelvtudás nélkül?
bohóka 2010.07.16. 15:29:35
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.07.16. 15:40:16
nyelvtudásról jut eszembe
Egérmama a kisfiával sétál, amikor egy bokorból hirtelen elougrik egy macska.
Az egérmama telitorokból ugatni kezd, a macska megijed és elfut.
Ezután a mama odafordul gyerekéhez: - Látod kisfiam, milyen fontos a nyelvtudás?
<LÁJK>
Lájkolom a hétvégét. Kövesd TE is a naptárban
</LÁJK>
akos147 2010.07.16. 15:54:53
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.07.16. 16:14:50
FAQ amit írt, bár ahhoz kissé mesélős..
Amúgy máig nem értem, hogy a biztosítók miért adnak az alkuszoknak kedvezményeket... oké, azt értem, hogy lehet az alkuszt is piszkálni, de érdemileg nem tudnak többet tenni, mint a szabályzatukat postázzák (kb. 400 oldal) és válaszd ki magad belőle a megoldást (megtörtént!)
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.07.16. 16:16:57
Hiszen ugyebár az alkusz sikerdíjért dolgozik ami benne van a biztosítás árában, tehát én fizetem, mint biztosított.
De ha nincs rá szükségem, közvetlen a biztosítóhoz megyek, miért nem olcsóbb?
Bikicsunáj Bój 2010.07.16. 16:20:44
Levelet kaptam...
LÁJK
yippyupp 2010.07.16. 17:01:04
mx3 2010.07.16. 17:44:32
Bocs az ékezetek hiányáért
valkoinen 2010.07.16. 17:45:52
Énbagoly 2010.07.16. 18:00:59
Lehetne valami tényleg vicces viccet ideírni. :)
vértintanyúl 2010.07.16. 18:03:06
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.07.16. 18:05:55
bagamoyo 2010.07.16. 18:11:34
KÖSZÖNÖM!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.16. 18:54:40
ez meghatoan szep
ugy elottem van ahogy a kabatzsebekbol kicsengetnek a forintok
A rája szarik rája 2010.07.16. 19:34:06
consumer_failure 2010.07.16. 20:37:03
rezsöatya 2010.07.16. 21:02:27
lukit 2010.07.16. 21:22:42
Amúgy én akkor hagytam ott a netrisk-et, amikor nem voltak hajlandók megváltoztatni a rögzített telefonszámomat.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.16. 23:25:39
Mindenkinek van nyelvvizsgája animálból.
Ez csak így lehetséges.
Te beszélsz-e animálul-e?
shaft 2010.07.16. 23:33:23
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.17. 00:00:25
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.17. 00:06:04
es mar egesz nap ugy sajnalom az alkuszokat
nehez elet
Xezs 2010.07.17. 00:13:31
shaft 2010.07.17. 00:15:04
Xezs 2010.07.17. 00:18:56
Xezs 2010.07.17. 00:20:43
Volt szerencsém hozzájuk mert kedves édesanyámat egy időre megszédítették, hát volt egy-két arc amit szívesen bezúztam volna. Álkedves idióta faszok akik valami teljesen más dimenzióban élnek. Állítom hogy még a télapóban is hittek 30 felett.
Xezs 2010.07.17. 00:21:57
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.17. 00:24:29
hat ezaz
biztositovaltasnal, bar ritkan valtunk, felhivjuk, elmondjuk mi a fasz van a kocsival, hanyeves a gep meg en meg Mary oszt megmondja mennyi
oszt leszerzodunk a legolcsobbal
Xezs 2010.07.17. 00:32:37
Mert odaát hamarabb lecserélik mint nálunk, legalábbis ezt fújja a szél ide. Itt meg minden van amitől behányok, Trabant, Lada meg hasonló redvás fosok. Ja, IFA! Deutálomazt, te jó ég.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.17. 00:33:13
az amcsikat is
bazmeg ahol nem sok melo van es nem tanult ki semmit az megy gyarba szalagra oszt dolgozik mint gep bagoert
ezzel en is nem regen szembesultem
erintve nem voltam de lattam
hihhetetlen
$ 7.75-ert egesz ejjel megallas nelkul
en csak neztem de elfaradtam 10 perc utan
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.17. 00:36:05
nem nagyon cserelgeti a jonep mostanaban
az enyem 5 a Marye 13, de meg megy
lecserelhetnenk holnap vadi ujra eloleg nelkul, valami havi 150 dollar reszlettel. de 10 percre van a meloja es amig megy addig minek?
az auto itt nem csak presztizskerdes hanem letszukseglet
napi 10 buszjarat van oszt jonapot
szoval munkakocsinak tokeletes
meg botba menni
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.17. 00:42:34
kopp kopp kopp
most nem akarok kocsirakolteni:)
meg ujat amugy se vennek
mi van ha elveszitjuk a melonkat?
azt kell megvenni ameire tellik cashben
Xezs 2010.07.17. 01:20:54
Kocsi nem fogyaszt sokat? Amcsik szeretik izomból megoldani a dolgokat, légellenállás nekik smafu :)
Ja azt meg tudom hogy a busz nem valami menő ott nálatok. Bár Beavis és Butt-head felült valami államközi járatra :)
"This is the Hoover Dam"
"No, we're in Washington! We're gonna score now!"
Legjobb rajzfilm :)
Gyakori · http://kerdestar.hu 2010.07.17. 02:21:52
Megalájk!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.17. 02:32:37
hat a benzin ara 10 ev alatt felment haromszorosara
mostanaban kozelit a 3dollarhoz ga;;onja de meg nem kardinalis kerdes, en nem tusom mennyit fogyaszt a kocsim, ja negyedyg van tankolok
azert az utobbi evtizedben nott a kereslet a kozeplategoria irant, de azert a nagy dohol os futnak boseggel
tavolsagi buszok hogyne mennenek, de ihu nem sok egy nap
helyben meg plane
heluben vasarnap nem is jar
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.17. 06:01:13
"Odamegyek egy biztosítóhoz aztán jóccakát, nem kell hogy egy elbaszott yuppi játssza ...."
Amekkora az arcod akkorát zuhansz és még ki is röhögnek
Magasabb bizt.összeget kapsz, ha nem a yuppin keresztül kötöd
A rája szarik rája 2010.07.17. 08:33:11
Xezs 2010.07.17. 11:30:15
BeKaVe 2010.07.17. 12:41:11
Webáruházukban vásárolt garanciális (vásárlás idõpontja 2009.
12. 16.) KonyHaver készülékem a mai napon a testi épségemet
veszélyeztetve meghibásodott.
Érdeklõdnék, hogy hol adhatom le garanciális javításra, illetve
van-e arra mód, hogy munkatársuk elõre egyeztetett idõpontban
lakásomban átvegye. Utóbbi azért is lenne hasznos, mert így
jegyzõkönyvben rögzíthetné az addicionális károkat, melyek a
meghibásodás következtében ingatlanomban és ingóságaimban
keletkeztek. Ezek megnyugtató rendezésére a szervizelés mellett
megoldást várok Cégüktõl.
Várom jelentkezésüket,
üdvözlettel,
Hegedűs Dezsõ - egy rémült KonyHaver használó
From: IpponShop Customer Care
Date: 2010/03/23
Subject: RE: Ippon KonyHaver
To: Hegedűs Dezsõ
Tisztelt Ur Hegedus,
Kaptuk meg panaszod, mely pontosan mi?
Ippon KonyHaver special Japan produkt 4-az-1-ben, egyutt
funkciok csinal ido es kenyelem, konyha reggeli.
Te behoz, vagy mi kimegy, fugg problema! Mi problema?
Eliza Varga
IpponShop
From: Hegedűs Dezsõ
Date: 2010/03/23
Subject: RE: RE: Ippon KonyHaver
To: IpponShop Customer Care
Kedves Eliza!
Nem látom be, miért kell leírnom részletesen a problémát a
GARANCIA érvényesítéséhez! Csak a meghibásodás okozta károk
(lelki+anyagi) miatt vetettem fel, hogy munkatársuk személyesen
vegye át a készüléket - a késõbbi félreértések végett.
Gyors intézkedésüket kérem! (Esetleg Varga úr? bevonásával,
gondolom, Ön a felesége/lánya. Csak a nyelvi problémák miatt)
Köszönettel,
Hegedűs Dezsõ
From: IpponShop Customer Care
Date: 2010/03/24
Subject: RE: RE: RE: Ippon KonyHaver
To: Hegedűs Dezsõ
Tisztelt Ur Hegedus,
lehet te hibazol vezerles, nem garancia. Ezert leirni mi
problema.
Ippon KonyHaver osszettett haztartasbeli kutyu, Japan produkt
egyszeru hasznalod ha jol.
Mi problema? Hallgatni!
Sajnalni Ur Varga nem van, van Tavol-Kelet. En Magyarul olvasok
perfekt, nem problema.
Eliza Varga
IpponShop
From: Hegedűs Dezsõ
Date: 2010/03/24
Subject: RE: RE: RE: RE: Ippon KonyHaver
To: IpponShop Customer Care
Kedves Eliza!
Rendben.
Piritóst terveztem reggelizni, a grill-lapon megpirított
sonkaszelettel, valamint frissen csavart narancs-grapelével és
haboskávéval. Jellemzõen ilyesmikkel indítom a napot, a
rendelkezésre álló idõ függvényében választva párosítást. (Pl.:
dzsúz-kávé, bacon zsemlében-dzsúz-kávé, lekváros pirítós-kávé,
stb.)
Ezúttal egyszerre indítottam el a kenyérpirító-grill-kávéfõzõ
funkciót, majd mikor a pirítás a félidejéhez ért, kezdtem bele
a félbevágott déligyümölcsök facsarásába. A berendezés viszont
a 4-es fokozatú sütési idõ lejártával - korábban nem
tapasztalható módon - nem dobta ki az elkészült pirítósokat,
sõt, furcsa zümmögõ-kattogó hangot produkált, illetve a
narancsfacsaró forgófeje jól érzékelhetõen lelassult. Az igazi
problémák itt kezdõdtek. A gyümölcshéj-félgömböt a facsarófejen
hagyva megpróbáltam a beragadt kenyérszeleteket kipiszkálni a
szorítórácsozat fogságából, miközben a fűtõszálak - bár
vibrálva - továbbra is izzottak. Az addig csendesen csordogáló
kávéfej ijesztõ durranással kiköpött egy forró, zaccos
folyadéklöketet, ami a csészébõl a kézfejemre fröccsent. A
sokktól önkéntelenül felfelé rántottam a zöldségtisztító késsel
a kenyér kiszabadításán dolgozó kezemet. A kés hegye a
fűtõszálhoz ért, minek következtében enyhébb áramütést kaptam.
Az áramütéstõl összerándult combizmom koordinálatlanul magasba
rántotta a térdemet, így szándék nélkül alulról megrúgtam a
konyhapultot. A hirtelen erõhatás következtében a berendezés is
megemelkedett, majd a gravitációnak köszönhetõen visszaesett a
pultra úgy, hogy az egyensúlyát vesztett kávéscsésze zuhanni
kezdett. Igyekeztem elkapni a csészét, de a reflexmozdulat
erõteljesre sikeredett, olyannyira, hogy a szinte teli
porcelánt a mennyezetig felütöttem. Balszerencsémre a
tekintetem követte az eseményt, így nem kevés forró kávé
fröccsent a magasból az arcomra és közvetlenül a szemembe.
Eközben a facsarófej is megpördült hirtelen, röppályára állítva
az õrizetlenül hagyott fél narancs héját, ami a még mindig a
kenyérpirító-rácsozatba szorult kést tartó kezemet ütötte meg.
Az ütés indukálta önkéntelen mozdulatom felbillentette a teljes
berendezést, mi után a gyümölcslé felfogására szolgáló tégely a
padlóra esett. Miközben próbaltam visszanyerni az
egyensúlyomat, támaszkodó lábammal a keletkezett folyadékfoltra
(narancslé és kávé elegye) lépve megcsúsztam és olyan
szerencsétlenül estem, hogy homlokkal a tejhabosító csõbe
fejeltem, majd fektemben magamra rántottam a teljes konyhai
eszközt úgy, hogy a megfeszülõ hálózati kábel mintegy 3
centiméternyire kirántotta a konyhai világítás kapcsolóival
egybeépített fali aljzatot. A gépben felhalmozódott
szobahõmérsékletű és forró folyadékok teljes egészében rám,
illetve a még mindig izzó fűtõszálra folytak, minek
következtében a berendezés füstölni kezdett, majd hangos
pukkanással elektromos zárlatot okozott. (Mint utóbb kiderült,
a lakóépület teljes északi szárnyában)
A keletkezett kár:
- mennyezet elszínezõdése
- 2 db fehér csempe (a fali aljzat körül) kiszakadása
- fali aljzat (világítás-kapcsolókkal)
- laminált padló szennyezõdése
- 8 napon belül gyógyuló égés és rándulás
A baleset után azonnal elolvastam az Ippon KonyHaver
(KitchenMate) használati utasítását, mely egyértelműen nem
figyelmeztet arra, hogy az összes funkció egyidejű használata
nem javasolt és esetlegesen meghibásodáshoz vezethet!!!
Szörnyű felelõtlenségnek tartom, hogy a gyártó nem tesztelte a
fokozott igénybevétel hatásait, illetve azt is, hogy önök, mint
forgalmazó, nem gyõzõdtek meg a termék biztonságosságával
kapcsolatban!
Mindezek ellenére egy garanciális javítás után - immár
körültekintõbben - továbbra is használnám a berendezést,
illetve beszereznék további készülékeket a kompenzációként
nyújtott vásárlási bón erejéig. (Mindkettõnk megelégedettségére
úgy 200.000 forintnyi teljes egészében levásárolható kuponra
gondoltam.)
Várom ajánlatukat, illetve a kollégát a készülékért (és
darabjaiért).
Üdv,
Hegedűs Dezsõ
From: IpponShop Customer Care
Date: 2010/03/26
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: Ippon KonyHaver
To: Hegedűs Dezsõ
Tisztelt Ur Hegedus,
problema nem nagyon erteni, hasnalsz szavak nekem kicsit nehez.
Ami latok, te hibazol ha femet beledug futoszal, meg dobalni
nem szabad KonyHaver!
Ha idehoz Serviz azert kijavitunk ha tudunk. Neked is baj esik?
Mi baj esik? Konkretan!
Eliza Varga
IpponShop
From: Hegedűs Dezsõ
Date: 2010/03/26
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ippon KonyHaver
To: IpponShop Customer Care
Kedves Eliza!
Elég hosszan megírtam, mi történt!!!
És a kérésemet is! Azon gondolkodjanak, kérem! (200.000 Ft
vásárlási utalvány)
Üdv,
Hegedűs Dezsõ
From: IpponShop Customer Care
Date: 2010/03/27
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ippon KonyHaver
To: Hegedűs Dezsõ
De konkretan mi baj esik, nem ertem?
Eliza Varga
IpponShop
From: Hegedűs Dezsõ
Date: 2010/03/27
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ippon KonyHaver
To: IpponShop Customer Care
KONKRÉTAN?!
Ippont dobott rajtam a cucc! Megbaszott az áram! A homlokomon
még mindig van egy sebkarika, amit a tejhabosító pöcök nyomott
oda!
A plafon dzsuvás, a padló felhullámosodott!
Ma reggel is kimentem a konyhába és úgy éreztem magam, mint egy
kibaszott Gandhi a bombay-i gettóban! És még KÁVÉM SEM VOLT!!!
EZ MÁR ÉRTHETŐ?! Vagy írjak lassabban?
Vagy mondjam azt, hogy most már 300.000-nél tartunk?!
MERT OTT TARTUNK!!!
Tudja mit, beviszem a gépet! MÉG MA! És nem is kell javítani!
Egyre kevésbé merek megbízni az Ippon cuccokban!
From: IpponShop Customer Care
Date: 2010/03/28
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ippon KonyHaver
To: Hegedűs Dezsõ
Tisztelt Ur Hegedus,
en megertem, te megnyugodol.
Ha nem bizik tovabb mit tervezel vasarolsz IpponShop?
Inkabb javit KonyHaver, hidd el rendben lesz tovabb!
Lesz coffee, juice, toast - szeretsz reggel!
Lanyom olvas leveled ujra nekem, nevet kicsit! Nem haragszik?
Kapsz 10% mindig IpponShopnal kellemetlensegert, jo!
Eliza Varga
IpponShop
From: Hegedűs Dezsõ
Date: 2010/03/28
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ippon
KonyHaver
To: IpponShop Customer Care
Nevetsz, bazdmeg?! A lányoddal együtt? Na, nem fogsz nevetni,
mikor belebaszom az arcodba a cuccot, facsaróval elõre! Azt
fogod mondani O! Sõt, bedugom a gépet, akkor meg azt, hogy Ő!
Ismered ezt a betűt? Majd most megismered KÖZELRŐŐŐŐŐL!
A helyetekben most bezárnék és Ur Varga után mennék
Távol-Kelet! Kurva távol!
Az Ippon gépet meg kibasztam a faszba!
From: IpponShop Customer Care
Date: 2010/04/02
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ippon
KonyHaver
To: Hegedűs Dezsõ
Hogy iszik coffee akkor? Kell esetleg csak Ippon Mokka? Csinal
coffee semmi mas!
Nezheted webshopban van kedvezmeny!
Eliza Varga
IpponShop
Válasz Válasz mindenkinek Továbbítás BocisBa'csi~N82 nem érhető
Xezs 2010.07.17. 20:19:32
valakivalahol12 (törölt) 2010.07.17. 20:48:16
valakivalahol12 (törölt) 2010.07.17. 20:49:20
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.17. 21:25:23
mar keszul
Mary halistennek dolgozik
mi van meg?
ja ez ilyen foglalkozas bemutato blog lesz
nekem volt olyan 34
leadhatom sorozatban
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.17. 22:24:13
hat ezert tart itt az orszag....
nezze az ugyfel kapott-e csekket, mert
nezze, hogy atvittek-e neki a bonuszt, mert
nezegedsd az alkusz honlapjat, mert ea technika ordohe
- neha nekunk is kell cigizni
muhhaha az egesz
ebbol elsz
intezz es kovess mindent
a cigi meg egezsegtelen raadasul
Xezs 2010.07.17. 23:06:38
Az ilyen ügynököknél még az a muris ahogy előadják, hogy a cég (biztosító, magánnyugdíjpénztár) amit ajánlanak az neked a lehető legjobb, holott van jobb csak azt szépen elhallgatják. Persze azt elhallgatják hogy inkább csak arról van szó hogy ő attól kapja a magasabb jutalékot.
Egyszer találkoztam egy ilyennel az magánnyugdíjpénztárat akart ajánlani. Szegény eléggé megszégyenült mert neten megnéztük a hozamokat és kiderült hogy bizony nem az a legjobb amit ő ajánlott nekem.
Mylady 2010.07.18. 21:10:04
A múltkor felhivott egy a upc-től és 5 percig darálta a szuper lehetőségét a mittudoménmilyen digitális izének. Nem engedte, hogy közbevágjak, igy nem tudtam elmesélni neki, hogy idén eddig kb egyszer volt a tv bekapcsolva, úgy félórára, szóval konkrétan leszarom, hogy mennyivel több csatornát kaphatnék ugyanazért a pénzért.
Viszont amikor a végén megkérdezte, hogy "akkor ugye irhatom a megrendelőt önnek, hölgyem?" határozottan és jól érthetően közöltem vele: "nem, nem kérem"
Hát azt a felháborodást! Mert hogy én miért gondolom, hogy rosszat akar nekem stb. Aztán köszönés nélkül letette.
A magánnyugdijpénztáras is nagyon tetszett. Tekintve, hogy hasonló dolgokkal foglalkozom, elég jól képben vagyok. Ezt el is mondtam neki. Elvitatkozgattunk egy darabig, külön kikértem magamnak az arrogáns stilust. A végén abban maradtunk, hogy elismerte:
- a hozamokat hosszú távon kell nézni
- és hosszú távon az a pénztár, ahol én vagyok, egyáltalán nem teljesitett rosszul (dobogós hely)
- ő nem tudja garantálni a jó hozamokat a saját pénztáránál
- sem a gyengéket, amiket az enyémhez jósolt
- sőt, nem lát előre a jövőbe
Nem kicsit sértődött meg.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.18. 21:55:52
Már senki?
Akkor: UTOLSÓÓÓÓÓÓÓÓ'
(^_^)
Xezs 2010.07.18. 22:44:14
A legutóbbi muris volt: gyámoltalan hangú lány hív, hogy valamelyik családtagom adta meg a számomat (ökölbe szorult a kezem, elkezdtem agyalni hogy kit kell majd lebaszni) és hogy van-e a családban olyan aki dolgozik és mnyp tag. Mondom jó reggelt, itt vagyok én. Mondja, hogy ő most nagyon tudja ajánlani az XY mnyp-t és hogy érdekel-e. Mondom hogy helló, nálatok vagyok ügyfél. Akkor kicsit megnyugodott, gyorsan elhadarta még hogy nagyon jól teljesít a pénztár, aztán jó hétvégét kívántunk egymásnak és kész.
Érződött az egész beszélgetésen, hogy ő semmit nem tudna nekem eladni és nem azért mert én mereven elzárkóznék egy jó lehetőségtől. Egyszerűen túl gyámoltalan volt, szarul vezette végig a beszélgetést meg mittudomén valahogy éreztem hogy ennek nem így kéne lenni.
De nem bántottam, tök normálisan beszélgettünk vagy 2 percet. Nekem nem hiányzott az a 2 perc az életemből, ő meg beírta a naplójába hogy már ügyfél vagyok.
Mylady 2010.07.18. 23:29:53
Ó, hát bántani én sem szoktam őket. Max kicsit keményebbre veszem a figurát. A múltkor pl egy megkérdezte, meg tudnám-e mondani, hol van a lakásbiztositásom. Mondtam neki, hogy természetesen meg. És visszakérdeztem ugyanazzal a lendülettel: De magának ehhez mi köze?
Mondjuk kicsit elmosolyodtam magamban: most komolyan arra kiváncsi, hogy én tudom-e, hol van a biztositásom? Bár nyilván csak szerencsétlenül fogalmazott...
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.18. 23:50:46
Jó dolog lehet ez a telefon.
A finnek (Figyelem! Svédországtól jobbra. Szóval nemnagyonnyugat) szoktak olyant rendezni, hogy telefonelhajítóverseny.
Egy ilyen részvételbe nem gondoltál-e bele?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.19. 00:01:48
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.19. 00:21:28
Ez már a XXI.század
Annak idején a matav vonalas telefonnal nem lehetett volna ilyen versenyt rendezni
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.19. 01:09:11
Megyek aludni
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.19. 01:31:07
nalunk maer toveny tiltja, de ha megis megtalal egy es meg "fek is veszen" a telefony az elso szo utan csukom is ossze
minek raboljam az idejet O meg az enyemet
nem hiszem, hogy ilyenkor is kivanatos lenne a telefonetikett
sot tudom hogu nem az:)
Xezs 2010.07.19. 09:37:37
Mylady 2010.07.19. 22:27:16
Swanny 2010.07.30. 11:43:39
A biztosítóknak azért éri meg alkusszal szerződni, mert az alkusz sokkal több helyen jelen van (pl.: gépjárműkereskedések), így jóval versenyképesebbé tudnak válni.
És egyébként nincs benne az alkusz által kalkulált díjban a jutaléka (merthogy azt kap, nem sikerdíjat), a biztosító áraival dolgozik, nem hárít semmit az ügyfélre.
lordjim 2010.11.02. 18:11:18
lordjim 2010.11.02. 19:43:00
lordjim 2010.11.02. 20:03:00
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.03.26. 17:53:45