Még mindig félig szőrös F., aki végleges szőrtelenítésre jelentkezett be az Aestheticánál, és hiába ígérték neki, hogy "addig kezelünk, amíg az összes szőröd el nem tűnik". El sem tudom képzelni, mit tennék ilyen helyzetben. Főleg, ha egy nem orvos azt pedzegetné, hogy hormonproblémám lehet, azért vagyok ilyen bundás. F. nem hátrált meg, elment az endokrinológushoz, a küzdelemnek mégsem lett más eredménye, mint az alant olvasható, kétségbeesett levél, fiatal olvasóink ennél ne olvassnak tovább, mert a felnőtt nők kegyetlenek és csípőből picsáznak. Arról persze fogalmunk sincs, hogy az Aesthetica jól csinálja-e, és hogy F. olyan-e, mint Victor Hugo, akinek a szakállába beletört az acélborotva, de a több éve tartó, eredménytelen szőrtelenítés sztorija igazán megrázó.
2008-ban fordultam először az Aestheticához végleges szőrtelenítésről kötöttem szerződést. A szerződés 8 kezelésről szól és szóbeli ígéretről: „amennyiben nem hatásos a kezelés addig kezelünk, amíg az összes szőröd el nem tűnik.”
2010. 8 kezelés és 2-3 plusz ajándék kezelés után szőreim fele még mindig visszanőtt. Panaszt tettem, mire az első reakció az volt, hogy sajnos nem tudnak mit csinálni, nem kezelhetnek életem végéig.
Pár hetes-hónapos küszködés után elértem, hogy egy vezető féleséghez elkerült az ügyem, aki érdemben is foglalkozott a panaszommal. Kedves hangnemben beszélt velem, ami a kényes lenéző picsa (tanácsadó nő) hangneménél határozottan jobb volt.
A vezető beosztású nő elküldött hormonvizsgálatra endokrinológushoz, mert persze az a feltételezés, hogy velem van a hiba…no comment.
Felkerestem Budapest összes endokrinológusát 2010. májusában, volt aki decemberre adott volna időpontot!!!
De sikerült a 2. kerületi orvoshoz bejutnom csupán 3 hónap várakozással. Nagy örömmel mentem az orvoshoz 3 hónappal később és előadtam a problémámat, mire közölte, hogy holmi Aesthetica ne küldözgessen pacienseket ilyen hülyeséggel hozzá (mert szerinte és még jó néhány szakember szerint ez egy kamu és nem hatásos). Az orvos néhány vizsgálat után közölte, hogy nekem semmi bajom és erről leletet is adott. Illetve elmondta, amit már korábban nőgyógyász is mondott, hogy fogamzásgátló szedése esetén fölösleges hormonvizsgálatra mennem, mivel az eredmény nem hoz majd tényleges eredményt.
A leletemmel visszamentem a vezető nőhöz az Aestheticába. Ő közölte, hogy nem orvos és majd megnézeti a leletemet egy orvossal. Hetekkel később! (jó sokáig tart ránézni egy leletre) felhívtak, hogy fáradjak be az Aestheticába a bőrgyógyászhoz vizsgálatra. Befáradtam. Elmondtam neki is a panaszomat, amire érdemben semmit nem mondott, csak annyit, hogy majd hetek múlva felvesznek egy endokrinológust és menjek majd el hozzá IS.
Hónapokkal később felhívtak, hogy akkor most mehetek az Aesthetica endokrinológus orvosához és közölték hogy 5,000 FT lesz a vizsgálat díja!!! Na ekkor betelt a pohár. 2010.évem azzal telt, hogy folyamatosan panaszkodom és még én fizessek azért, hogy az ő orvosuk megállapíthassa, hogy márpedig nekem hormonbajom van és nem kezelnek tovább és pénzvisszatérítést sem kapok!?!? Nevetséges!!!
A vezetőnél ekkor újból panaszt tettem, hogy felháborítónak tartom, hogy tőlem akarnak szedni pénzt az új orvosuk profitabilitása érdekében, miközben panaszt tettem a szolgáltatásukra, hogy nálam nem mü#ködik amit ígértek.
Válaszok:
„Ne menjünk bele ilyen frázisokban. Nem vagyok köteles ezt végighallgatni! Sajnálom én ebben nem tudok segíteni.” (Az állítólagos vezető nem tud segíteni?? Akkor ki tud??)
„Hogy adtam volna tájékoztatást arról, hogy pénzbe fog kerülni az orvos, ha én is csak két hete tudok róla?” (A vezető miért csak két hete tud arról, hogy pénzbe kerül egy szolgáltatás a panaszos ügyfélnek??)
És még egyéb ínyencségek:
Mielőtt valaki aláír egy ilyen szerződést, megvizsgálja az úgynevezett tanácsadónő és bőrgyógyász is, hogy úgymond jó-e a szőre és bőre a kezeléshez. Ekkor senki nem mondta nekem, hogy valószínűleg hormonbajom van, mert túl szőrős vagyok és menjek el vizsgálatra. Mint ahogy azt az információt is elfelejtették közölni velem, hogy hormon probléma esetén nem hatásos a módszer. Erről se írásbeli se szóbeli tájékoztatást nem kaptam. A kezembe nyomtak egy szerződést (1 oldalt) és semmi mást. Úgy gondolom a fogyasztóvédelem ezt hívja félretájékoztatásnak!!!
Amikor a nem tájékoztatásról elmondtam a véleményemet a vezetőnek, akkor a válasz az volt, hogy a tanácsadónőnek nem dolga, hogy megítélje, hogy hormon problémám van-e. (kérdésem: akkor minek vizsgált meg ő és az orvosuk is ha nem ilyen típusú probléma miatt??)
Tanácsadónő felhív hétfőn, hogy bejelentkezzek nála endokrinológusnál, majd ígér egy visszahívást. Csütörtökön reggel már nem bírom tovább, és én hívom fel, hogy mi van már és miért nem hívott vissza, mire nyávogós hangon közli: „Szabadságon voltam, néha az ember elmegy szabira tudod…” (Akkor mi a szarért ígérsz visszahívást és könyörgöm hétfőn Te hívtál fel b…meg!!!)
Nevetségesnek tartom azt is, hogy nem magukban keresik a problémát. Például a kezelőnők közül volt aki az egy órásnak mondott kezelést 20 perc alatt végezte el, képzelhetik, hogy milyen precíz munka állt mögötte. És persze nem lehet szólni, hogy még itt vagy ott nem kezelt, mert akkor közlik, hogy ez már nem a szerződött részen van vagy, hogy azt már kezelte, csak én látok rosszul.
Ezek után felmerül bennem a kérdés, hogy vajon a csúcs szuper agyon-reklámozott Aesthetica hogy csinálhat egy mellnagyobbítást. Az egyik mellem 5 cm-mel kisebb lesz, mint a másik és utána közlik velem, hogy de ez így jó és biztos az én szervezetemmel van a probléma azért nőtt az egyik mellem nagyobbra, mint a másik. Én nem mernék náluk kés alá feküdni és persze ilyen elégedetlen ügyfélkezelés után egy fillért nem vagyok hajlandó náluk elkölteni.
Fél millió forint kifizetése után még 5,000 Ft-on megy a harc…és nincs jótállás. Ennyit a VÉGLEGES szőrtelenítésről és az Aestheticáról. Mindenkit óva intek, hogy odamenjen bármiféle szolgáltatást igénybe venni, mert valószínű, hogy kamu a szépnek és jónak hangzó marketing szöveg és ha valamit elrontanak, akkor bizonygatják, hogy nem ők a hibásak.
Az utolsó 100 komment: