Tékozló Homár

Re: Hibás ATM miatt szívott a Vodafone ügyfele

2010.04.30. 07:21 | ge | 181 komment

Micsoda csodás végkifejlet: a Vodafone olvasta a Homárt, megkereste pórul járt Balázst,  elismerte a hibát és 3 havi ingyen mobilnettel kárpótolta az ügyfelét.

Kedves Homár!

A Vodafone elolvasta a Homáron a szívfájdalmam és - anélkül, hogy nála panaszt tettem volna - megkeresett, elismerte az OTP automaták hibáját és ezzel M. partizánakcióját, mi több: visszautalta számlámra a túlfizetés összegét.

Olvasson tovább!

Tudta nélkül árulják a lakását

2010.04.29. 16:55 | jackyll | 171 komment

Bajader az Ingatlan.comon találta meg egy éve vásárolt lakásuk hirdetését. Elképzelhető, hogy az ingatlanosok kedvenc, dizájnos lakásaikkal csalogatjáka naiv ügyfeleket?

Engedd meg, hogy te legyél a szelep, akárcsak Feuerstein kormányzó fején a Szaffiban. Árulják a fejem felett a lakásomat, úgy hogy ezt senki sem kérte. Vajon bevett szokás az ingatlan-piacon, hogy összevadászott hirdetéseket szerepeltetnek, mintegy csaliként, majd az érdeklődőket "a lakás sajnos PONT MOST kelt el, DE tudok ajánlani több hasonló szép lakást..." Vesztemre az ingatlan.com oldalán nézegettem, amikor megláttam a jelenlegi, szinte napra pontosan 1 éve vásárolt lakásunk nappalijának fotóját. Persze a hirdetés többi része is passzolt, leszámítva azt, hogy a lakás jelenleg nem szeretnénk hirdetni és eladni.

Olvasson tovább!

Külföldön nem jó magyar témobilosnak lenni

2010.04.29. 13:37 | jackyll | 136 komment

Vannak a minősített mazochisták, akik például egy 5 éves külföldi tanulmányra is viszik magukkal a T-Mobile-előfizetésüket. Aztán persze ellopódik a telefonjuk, és nézhetnek maguk elé bután, hiszen ügyintézni csak személyesen lehet:

A fiam tavaly ősszel öt évre, külföldre utazott tanulni. Különféle kommunikációs problémák miatt az előfizetéses magyar mobil telefonját - melynek számláját én fizetem itthonról - magával vitte és használta is néhány ez előttig, amikor azt ellopták. Mint eltartó, és mint szülő, egy tanúk által aláírt, a távollétében érdekeinek képviseletére jogosító meghatalmazás birtokában személyesen is próbáltam a telefont letiltani, egyúttal fiam e-mailban is kérte a letiltást, az új SIM kártyával a szolgáltatás újra indítását, sikertelenül. A válasz így hangzott:

"Megkereséséből sajnálattal értesültünk kellemetlenségeiről! Az SIM kártyával kapcsolatos ügyintézésre azonban sajnos csak személyesen, illetve közjegyző által hitelesített meghatalmazás birtokában van mód."

Olvasson tovább!

30 év után megszüntette a biztosítását az Allianz

2010.04.29. 09:25 | jackyll | 207 komment

Tibor levelezési címét egyszercsak megváltoztatta az Allianz, így sem a tavalyi, se az azelőtti fizetési felszúlítást nem kapta meg. Először még sikerült sztornózni az akciójukat, másodszorra azonban megették a szerződését csíkokra vágva Bolognai-mártással:

Majdnem három évtizede ugyanazon biztosítónál van a gépjármű felelősség biztosításom. Azóta csak befizetőjük vagyok, fizetési hátralékom sohasem volt. Bár folyamatosan gépjárműben ülök, még egyetlen kárt sem okoztam. Azonban két éve folyamatos problémát okoz a normális kapcsolattartás, mert levelezési címemet kérésem ellenére megváltoztatták. Többször kértem, hogy  javítsák ki, végül azonban a hibajavítás legegyszerűbb módját a szerződés törlését választották, valamint bónusz besorolásomat nullázták. Ennek következményeképpen a korábbi 18 ezer Ft-ot drasztikusan megemelték, most 54 ezer Ft-ot kell fizetnem.

Olvasson tovább!

Nyugdíjasoknak nincs Ofotért-kedvezmény

2010.04.28. 20:33 | jackyll | 102 komment

Ki gondolta volna, hogy még mindig minden reklám hazudik? Az Ofotért például nem adott 87%-os kedvezménnyel szemüveget, pedig azt ígérték:

Ofotért akciót láttam a tv-ben: "Annyi százalék kedvezmény, ahány éves vagy". Tavaly volt egy hasonló akciójuk, 87 éves nagyim ki akarta használni a lehetőséget. Eldöngetett az Ofotért üzletbe, ahol közölték persze a kedvezmény él, de csak a saját szemorvosuk vizsgálhatja meg x ezerért, arra a viszgálatra adják ki a szemüveget csak. Szemorvos meg nem vállalta ilyen korban a felelősséget a vizsgálatért, így nagyinak nem lett szemüvege,
az Ofotért meg nem adott el árveszteséggel szemüveget. Szóval a reklám szép, a valóság szomorú, nálunk a család meg nem megy többet Ofotértbe.

Tombol az anya: 7-8 éves lányoknak árulnak push up melltartót

2010.04.28. 16:22 | szily | 432 komment

Húha, ilyen tombolás rég volt a Homáron, amilyet most fognak olvasni, Timi mama ugyanis rettentően kiborult, hogy a lányai egy Takko Fashion boltban majdnem kénytelenek voltak szembesülni a 7-9 éves kiscsajok számára gyártott, szivacsos push up melltartókkal. Olvasónk felteszi például a Nagy Kérdést is: "És mi lesz a kisfiúkkal??? Az normális, ha azt látják, hogy a 2. a-ban az osztálytársuknak "cicije" van??? És mit fognak kezdeni ezzel a tudással?" Annyira ütős a levél, hogy nem is húzom-halasztom tovább, tessél elolvasni.

(Update 1.: bár a kisebb gyerekes szülőket előttem érthetetlen okból hagyományosan gyalázó Homár-kommentelők most is beindultak, nem mindenki gondolkodik úgy. Itt egy Index-cikk arról, hogy Angliában akkora volt a felháborodás, hogy egy áruházlánc kénytelen volt levenni a polcokról a gyerek push upot.)

Olvasson tovább!

Villámgyors ügyintézés 3 és fél óra alatt

2010.04.28. 14:40 | ge | 123 komment

Picurigor a nyíregyházi Media Marktban az előzetesen ígért 10-15 perc alatt szeretett volna áruhitelre vásárolni, de végül az egymást érő szerencsétlenkedések miatt kénytelen volt többszöri úttal, összesen 3 és fél órát eltölteni a dologgal.

Vasárnap megláttam egy bazi nagy reklámtáblán, hogy a Media Markt-ban 10 napos akció van: 10 vagy 20 hónapra 0% THM-re lehet venni mindent, amíg a készlet tart. Mivel nemrégiben történt a lánykérés és a menyasszonyommal az összebútorozás folyamata zajlik, gondoltam, itt a remek lehetőség, hogy mosógépünk legyen. Merthogy most nincs.
Olvasson tovább!

Nem adja fel az üdülésijog-vámpír

2010.04.27. 16:16 | jackyll | 194 komment

Aki már egyszer beszopott egy üdülési jogot, statisztikailag fogékonyabb lehet a további jóhiszeműségre. Nem csoda, hogy léteznek erre a szegmensre specializálódott csalók:

Meghirdettem üdülési jogom eladását, és a cégfelszámolásom miatt viszonylag sürgős lenne. Feltettem több oldalra/újságba stb, így gondolom könnyen célponttá váltam. A lényeg, hogy felhívott a mai nappal B. Attila, aki vállalná az értékesítését ausztriai ügyfeleknek. Mivel sürgős tényleg, javasoltam küldje el a szerződést emailben, átolvasom és beszélhetünk róla még ma.

Olvasson tovább!

A jogosítvány vagy útlevél nélküli előfizetők menjenek máshova!

2010.04.27. 09:16 | ge | 193 komment

A Pannonnál a szerződéskötés feltétele a 2 különböző arcképes igazolvány, ám Gézának ilyenje nincs. Hiába próbálkozott mindennel, egyéb igazolványokkal, befizetett közüzemi számlákkal, a Pannon hajthatatlan volt. Így már egy másik szolgáltató ügyfelek, a ki tudja hány sorstársával együtt.

Kedves Pannon!

10 év feltöltőkártyás bohóckodás után előfizető szerettem volna. Telefonokra fejlesztek szoftvert, így kellett egy androidos telefon. Mivel eddig elégedett voltam a szolgáltatásaikkal, önöknél néztem ki egy előfizetéses készüléket mobil internettel.

Olvasson tovább!

Mit gondol, mikor akarok hazamenni?

2010.04.27. 08:27 | szily | 301 komment

Negyedórával záróra előtt nem akarta beengedni Szilvit a Déli pályaudvar Relay újságosa, aztán a címben idézett verbális támadást intézte a meghökkent vevőjelölt ellen. Akinek ezzel el is ment a kedve attól, hogy a tervének megfelelően női magazinokat szerezzen be a másnapi, hosszú vonatkozáshoz. A záróra előtti felmosás a magyar kiskereskedemi szektor egyik legidegesítőbb népszokása, úgyhogy teljesen megértem Szilvi dühét, részletek alant:

Olvasson tovább!