Biztonyára túl sok hasonló készülék érkezik javításra a Nokia-központba, semhogy meg tudnák különböztetni őket egymástól. Orsi javíthatatlannak tűnő 5230-asát a szerviz állítólag beküldte a központba, amiről ott viszont nem tudnak:
2010 június 31-én vásároltam egy NOKIA 5230-as készüléket amit 2010 december 30-án le adtam javítani, mivel felmelegedett és kikapcsolt! Elég megbízhatatlanul működött volt hogy 1 hétig semmi baja nem volt,de olyan is volt, hogy feltöltöttem este másnap reggelre kikapcsolt. Így szépen sikerült elaludnom, többször is. Felhívtam a telenort kedvesen közölték azonnal vigyem szervizbe, ami meg is történt.
2011 január 8-án vettem át a telefont cserélték a főpanelt állítólag bevizsgálták a telefontöltőt és az akkumulátort is. Átvettem nagyon örültem, mert szerettem a telefonomat jól "összerakott" kis készülék. Majd 3-4 nap múlva ugyan azokat a tüneteket produkálta, mint a panel csere előtt. Felhívtam a Nokia központott, hogy ilyenkor mit kellene tenni. Azt válaszolták, hogy adjam le a szervizbe és ők majd beküldik a központba ahol majd megpróbálja elérni, hogy kicseréljék egy teljesen új telefonra érdeklődjek 1 hét múlva! Le is adtam!
Majd egy hét múlva érdeklődtem a központban, rövid keresgélés után közlik náluk nincs a telefonom biztos megtudták csinálni a helyszínen. Mondom nekik először se sikerült nekik, mert önökhöz küldték be. Hát ők nem találják biztos a szervizben van. Felhívom a szervizt ahol közlik ott nincs biztos beküldték a központba. Mondom neki ott nincs, mert már beszéltem velük. Hát akkor kéne a munkanaplószáma, hogy megnézze! Mondtam majd megkeresem! Itt tartunk most! Természetesen csere készüléket egyik esetben sem tudtak biztosítani így nekem kellett szereznem egy telenoros készüléket, mivel még csak fél éve vagyok telenoros ez elég nehéz volt! Mert ugye dolgozni kell valamivel!
Az utolsó 100 komment: