Áprilisban volt egy történetünk, hogy a Pizzafutár.hu túlvállalta magát kuponilag, és szinte alig tudják teljesíteni az előre kifizetett pizzarendeléseket. Zsoltnak például egyáltalán nem sikerült beváltania, minthogy közben az étterem "technikai okok miatt átmenetileg nem üzemel". Azóta a BónuszBrigáddal küzd, hogy ne virtuálisan írják jóvá a pénzét, hanem utalják vissza:
UPDATE 07/20: A Bónusz Brigád visszautalta a pénzt naiv ügyfél bankszámlájára.
2011. február 13-án a Bónuszbrigád ezt az akciót hirdette meg: két pizza üditővel, ingyen kiszállítással a www.pizzafutar.hu -tól, ebből vásároltam kettőt, 2980 forint értékben, amit online bankkártyával ki is fizettem (számla csatolva). A kuponok lejárata 2011 június 30. volt, egész június végéig próbáltam beváltani a honlapon keresztül illetve telefonos rendeléssel, de nem jártam sikerrel, a honalpon ez az üzenet látható elég régóta: "Éttermünk technikai okok miatt átmenetileg nem üzemel. Köszönjük a megértést!" Ezt - és abbéli igényemet, hogy kérném vissza a pénzemet - jeleztem a Bónuszbrigádnak 2011 június 23-án. Semmi választ nem kaptam. Újra jeleztem június 27-én. Semmi válasz.
Június 28. - semmi válasz.Ekkor eluntam a dolgot, és a Facebook oldalukon írtam az üzenőfalukra, ahol (hogy, hogy nem azonnal válaszolt valaki a nevükben, hisz a bejegyzéseket mások is láthatják...) megtudtam, hogy: az étterem nem üzemel (ez eddig is feltűnt) és szívesen visszatérítik a pénzem, csak írjak nekik emailt (nem mintha eddig nem írtam volna és válaszoltak volna...) Megírtam nekik még aznap, hogy kérem a visszautalást (nem a Bónuszbrigád egyenlegen nyilvántartást (ami nem kamatozik, ők nem bank, hogy betét tartsanak nyilván, stb.).
Június 30-án egy értesítő levélben közölték, hogy visszatették az általuk nyilvántartott egyenlegre (nem azt kértem). Ezt követően (még mindig 30-án) volt egy levélváltásom a cégvezetőként feltüntetett XY-al, melyben részleteztem, hogy az átutalást kérném és néhány jó tanácsot adtam, hogyan kellett volna ennek történnie... (minden olyan felhasználót értesítünk akik még nem váltották be és eláruljuk nekik, hogy kaphatják vissza a pénzüket ÉS nagyon csendben örülünk, hogy a be nem váltott kuponok árára befolyt banki kamat is bennünket gazdagított...)
Erre még aznap azt a választ kaptam, hogy visszautalják az összeget. Azóta sem utalták, pedig azóta többször érdeklődtem. A honlapon megadott telefonszámot egyszer sem vették fel az elmúlt időszakban - pedig nem egyszer próbáltam.
Az már csak hab a bónusztortán, hogy csak most amikor a Fogyasztóvédelemhez, ill. a Homár.blog-hoz fordulok, döbbentem rá, hogy nem is az általuk jóváírt egy db. kupon értékéről van szó, hanem kettőt vásároltam (én sem emlékezhetek mindenre...), és ők csak egy árát tették rá az általuk nyilvántartott egyenlegre...
Mit tehetek hogy visszakapjam a meg nem valósult szolgáltatásért fizetett pénzemet (lehetőleg kamatokkal együtt)?
Az utolsó 100 komment: