Nyilván nem arra lett kitalálva az E.on mérőállásbejelentője, hogy 0-át jelentsenek le, de azért ilyet hibával visszadobni, legalábbis furcsa:
Az eon-nál lassan fél éve nem tudom lejelenteni semmilyen automatikus (és ingyenes) módon a 0-ás mérőállást. Minden alkalommal, mikor felhívom őket ezzel, akkor elmondom, hogy ez gond, azt mondják megoldják, de a következő hónapban ismét szembesülök a problémával. Most már annyira pipa lettem, hogy írtam nekik egy nemkedves emailt, amire azt a választ kaptam, hogy nem is lesz ez megoldva "kéremszépen", ha nem fogyaszt náluk a kedves ügyfél, akkor vagy telefonra, vagy bélyegre, vagy benzinre márpedig költeni fog.
üdv, sisca
Levelezés:
Tisztelt Eon!
Szeretném jelezni Önöknek, hogy a rendszerük továbbra sem enged lejelenteni 0-ás mérőállást, és az alábbi hibaüzenetet küldi: "A megadott mérőóra állás hibás, mert csak számjegyeket tartalmazhat. Kérjük, adja meg újra."
Szeretném felvilágosítani Önöket, és a kedves fejlesztő kollégáikat is, hogy a 0, azaz a nulla is egy számjegy, és bizonyára deffiniálható lenne a rendszerben, mint lejelenthető karakter.
Ez már a 4. alkalom, hogy a rendszer tökéletlensége miatt megint telefonon kell majd várnom, amíg egy ügyintéző rögzíti ezt az állást. Minden egyes alkalommal elmondom, hogy semmilyen rendszerük (netes, sms, automata telefonos) nem engedi a 0-ás állást rögzíteni (természetesen azért akarok 0-ás állást jelenteni hónapok óta, mert nincs a mérőn fogyasztás). Nagyon nagyra értékelném, ha egy fél év alatt képesek lennének ezt a problémát kiküszöbölni, és most, 2011-ben le tudnám jelenteni egy normálisan működő online rendszerben a nemfogyasztásomat is.
A mérőóra száma: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Fogyasztási hely: xxxxxxxxxxxx
Partnerszám: xxxxxxxxxxx
Várom mihamarabbi válaszukat és a megoldást, köszönettel,
Válasz, ami egy válasz.pdf nevű dokumentumban érkezett:
2011. augusztus 22.
Tárgy: Tájékoztatás
Tisztelt Ügyfelünk!
Hivatkozással 2011.08.21-én társaságunkhoz érkezett elektronikus
megkeresésére az alábbiakról tájékoztatjuk:
Ön levelében sajnos nem adta meg az azonosításhoz szükséges adatokat,
ezért kérésére általános tájékoztatást áll módunkban adni.
Az Ön által jelzett, web alapú önkiszolgáló rendszerünkben történo
óraállás-rögzítés során felmerülo probléma azonosítása megtörtént.
Tájékoztatjuk, hogy számlázási rendszerünkben a "0" záró óraállás
rögzítésére csak ügyfélszolgálati munkatársaink segítségével van
lehetoség.
Kérjük, hogy mindaddig, amíg vezérelt méroórája a "0" értéktol eltérot nem
mutat, az óraállás rögzítését telefonos, írásos, vagy személyes
ügyfélszolgálatunkon keresztül szíveskedjen elvégezni.
Tájékoztatjuk, hogy az érdemi ügyintézéshez minden esetben pontosan
azonosítanunk kell az érintett fogyasztási helyet, ezért kérjük
válaszlevelében, illetve telefonos megkeresése esetén a 10 jegyu
partnerszámát és jelen levelünk iktatási számát feltüntetni, elokészíteni
szíveskedjen.
Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük.
Együttmuködését köszönjük.
Ha további információkra volna szüksége, akár a fentiekkel, akár más
témákkal kapcsolatban, a jövoben is forduljon hozzánk bizalommal!
Küldtem egy megoldási javaslatot, de erre még nem érkezett válasz:
Az alábbi iktatószámra hivatkozva lenne további kérdésem: 1/xxxxxxxx-01/2011/1. Bár a válaszlevélben azt írták, hogy nem tudtak azonosítani, holott a 10 jegyű partnerszámot már az előző levelemben is feltűntettem, de itt van újra: xxxxxxxxxx.
Tehát ha a válaszlevelük alapján jól értelmeztem, akkor ez a probléma nem fog megoldódni, és minden hónapban csak személyesen vagy telefonon egy kollégájuk segítségével fogom tudni lejelenteni a nemfogyasztást. Jelezném, hogy az órán egyáltalán nincs fogyasztás, és nem is lesz jó ideig, de az órát meg akarom tartani.Amennyiben nem fog a rendszerük elfogadni ilyen állást a továbbiakban sem, akkor lenne egy javaslatom a megoldásra. Lejelentek 1 egységnyi fogyasztást, és ezek után minden hónapban 1 lesz a mérőóra állása, ami már az önök rendszere szerint is egy számjegy. Ezzel lenne-e önöknek bármi problémájuk? Természetesen az egységnyi fogyasztás díját kifizetem (mert még ez is olcsóbb mint a rendszeres telefonálgatás), de az óra továbbra is 0-t fog mutatni. Ha írásban biztosítanak arról, hogy nem lesz ebből további bonyodalom (mármint a lejelentett és valós állás eltérése miatt), akkor én ezt az utat választanám, és a rendszeres online lejelentés kényelmét, és nem rabolnám feleslegesen a telefonos ügyintéző idejét.
Az utolsó 100 komment: