Tékozló Homár

Nem foglalkozik az idősekkel a UPC?

2011.08.30. 12:47 | juszka | 119 komment

Pitta nagymamája egyedül él a semmi közepén, egyetlen kapocs közte és a külvilág között a vezetékes telefon. A UPC nem igazán méri fel e tény súlyát, és nem igyekszik elhárítani a hibát.

Tisztelt UPC! 90 éves Nagymamám egyedül lakik kint a tanyavilágban, egyetlen kapcsolattartási módunk vele a vezetékes telefonja (az erdő miatt nagyon gyenge a mobil jel), valamint a segélyhívója is ide van bekötve. Ha rosszul lesz, a mentőt ezen tudná hívni, de...

Múlt hét hétfőn (2011-08-22) bejelentést tettem Önöknél hogy nincs vonal, kollégájuk is látta a problémát ezért felvette hibára. Szerdán csináltak valamit, de nem változott semmi. A megadott elérhetőségen nem jeleztek semmit, nekem kellett Önökre telefonálnom, hogy mi a helyzet? Ekkor közölték, hogy valami főkábel hiba van és továbbadták egy másik kollégának aki pénteken (2011-08-26) megnézi. Csinált is valamit, de vonal továbbra sincs. Kénytelenek voltunk vasárnap kiutazni a helyszínre mert a kollégájuk szerint a telefon már jó, pedig nem. Sehol nem tudtam vonalat kimérni, még a külső fali bejövő dobozban sem! Ekkor újra telefonáltam, immár negyedszerre és újabb időpontot kaptunk szerdára!

Minden egyes alkalommal elmondom, hogy idős egyedülálló beteg hölgyről van szó a semmi közepén, valami prioritást adjanak a hibajavításnak, de Önök szerint ezt nem lehet. Mindig 2-2 nap, de persze csak hétköznap. Miután közöltem pénteken a kollégásukkal hogy szerintem mobiltelefonra fogjuk cserélni (talán egy jó antennával használható) a vezetékest ha ez ennyire instabil, még volt olyan bátor hogy azt közölte hogy manapság még mindig a rézpár a legbiztosabb...

Önök a szemünkben mind emberiességből, mind empátiából és szakmai hozzáértésből is megbuktak.

Kívánom, hogy egyszer Önök is tapasztalják meg milyen kiszolgáltatottnak lenni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

upc on-line · http://www.upc.hu 2011.08.30. 13:58:34

Kedves Pitta!

Elnézést a kellemetlenségekért. Szívesen utánajárunk és kivizsgáljuk az esetedet, ha elküldöd az ügyfélszámot (helyette név, cím is jöhet) a upconline@upc.hu címre.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.30. 14:02:14

@upc on-line: elmentek ti a sünbe, ne vizsgálj,szerelj!!! :))

helianthus 2011.08.30. 14:08:33

@upc on-line: hajrá, mentsétek meg a nagyit, kössétek össze a világgal!!!

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: @A Spanyol Inkvizíció: ne csináljátok már, itt vannak, szinte azonnal és segíteni akarnak. Jobb későn mint soha!

Marvin McNasty 2011.08.30. 14:20:59

@Horváth Lajos: most is azt teszik, "vizsgálódnak". kivitelezni csakis a hosszas "kivizsgálás" után lehetséges. ha már upc-s a post: holnap megyek fel- avagy lemondani az internettet.

igazságos 2011.08.30. 14:21:57

@birka0000: te hülye. Tudod, az idősek az ISTENNEK SE AKARNAK ELKÖLTÖZNI ONNAN, AHOL AZ EGÉSZ ÉLETÜKET LEÉLTÉK.

Magyarázhatsz, hogy ápolni kell, meg költözzön hozzád, de kinek van kedve otthon vigyázni a szülőkre???

Azok az idősek, akik én ismerek, inkább egyedül élnek otthon, minthogy elmenjenek az unokákhoz lakni. Pedig nem arról van szó, hogy nem mehetnének, meg hogy teher, mert a gyerekek dolgoznak, nem érnek rá foglalkozni velük. Egyszerűen nem akarnak.

@Horváth Lajos: Most miért, mindenki arra ér rá, amire akar. A munkakerülőknek blogokat írogatni, olvasgatni, a pancser lúzereknek meg reklamálni. Úgy látszik, már csak egyetlen reménye maradt a kétségbeesett embereknek, a Homár.

Idáig jutottunk. Merthogy ügyfélszolgálaton kutyába se veszik őket, meg hülyének nézik. Szégyen.

igazságos 2011.08.30. 14:23:19

@venturaa: Szóljál egy-két állatbarátodnak, mint a filmben, és menj be az ügyfélszolgálatra velük. Mindjárt készségeSCHebbek lesznek.

esef 2011.08.30. 14:26:59

@upc on-line:
én jóárasított fiberpower netet szeretnék othonra a T-Home vacak helyet. azt is lehet, ugye? ;-)

Marvin McNasty 2011.08.30. 14:30:22

@igazságos: ez egyértelmű, rájuk legalább számíthatok, mert mint kiderült, a jó öreg kábelbarátunkra, júpíszíre nem számíthat se földi, se halandó.

Gonoszfóka 2011.08.30. 14:32:43

@upc on-line: csupán két apró kérdésem van. Kivizsgáljátok, ez eddig oké. Nade: eddig mi a fészkes fene volt kivizsgálás és javítás címszó alatt? És a második kérdés: ha nem volt ÉRDEMI vizsgálat és javítás (márpedig a poszt szerint ez három alkalommal sem történt meg), akkor miért szükséges ennek elindításához és lebonyolításához a nyilvánosság?

Na ezért nem lesz nekem UPC-s szolgáltatásom. Pedig novemberben lejár a T-s hűségem...és váltanék (igen, sikeres vagyok, mert nem volt a tével nagyobb problémám, ha volt is, tényleg gyorsan orvosolták, csak éppen nem a legolcsóbbak...)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.30. 14:32:46

@igazságos: "az idősek az ISTENNEK SE AKARNAK ELKÖLTÖZNI ONNAN, AHOL AZ EGÉSZ ÉLETÜKET LEÉLTÉK."

Attól függ, hova.

Az orosz öregasszony folyton azzal nyúzza a vejét, hogy a Kreml falába temessék.
- Mámocska, hát nem lehet azt! Tudja, kik vannak ott? Zsukov, Brezsnyev, Csernyenko...
Végül is egyszer nagy lelkendezéssel kerül elő a vej.
- Mámocska, nagy hírem van! Ne kérdezze hogyan csináltam, ne kérdezze mennyibe került, csak készüljön, holnap temetik.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.30. 14:34:07

Az UPC nem a gázszolgáltató? Csak az emblémájukból gondoltam.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.30. 14:38:19

@igazságos:
Azért tart itt ez az ország ,mert egyszerűbb itt sírni, meg szájkaratézni, mint verni az asztalt az ügyfélszolgálaton/cégnél stb. Pedig úgy is el lehet érni sokmindent. És nem kell ide írogatni.

juhaszvik 2011.08.30. 15:00:43

nekem az a furcsa, hogy Sün!! az erdei tanyák nagy ismerője lapít ebben a témában :) gyanús!

amúgy én azt nem értem, hogy miért kell felhozni a nagymama életkorát, egészségi állapotát. a pozitív diszkriminációt nem lehet kiharcolni, ahhoz csak szerencse kell. :(

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.30. 15:03:41

@juhaszvik: mert ő rágta el a kábelt,nem örült meg , hogy lebuktassa magát :))

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.30. 15:04:49

@juhaszvik: Lehet, hogy ő vágta (rágta) el a nagyi telefonvezetékét, hogy bekösse magához az odúba?
DDD

Layosh 2011.08.30. 15:06:00

Nagyon jó mobil antennák léteznek ám. Én a posztíró helyében felhívtam volna valamelyik mobil céget, hogy nem tudnak-e valamit tenni az ügy érdekében...

Skodakék Fábia 2011.08.30. 15:07:42

@igazságos: okoska, aki annyira öreg hogy nem tud magára vigyázni annak nem adunk szavazati jogot.
Visszük oszt jóvan.
Ha meg leszarjuk és hagyjuk ahol van akkor nem hivatkozunk arra hogy szegény milyen öreg, meg mittomén.
"aki nem életrevaló, az menjen a levesbe"
ezt meg tőled idéztem....

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.30. 15:08:32

@juhaszvik: De aztán az is lehet, hogy mivel a fővezeték hibásodott meg, így az erdőben a Sünnek sincsen netje, ezért nem tud kommentelni.

Rosszindulatú Vászka 2011.08.30. 15:09:29

mer ezek a múltik sosenem nézik az embert, csak a profit

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.30. 15:11:58

@Jani haverja:
Tegnap lökött egy delet. Bár lehet ráállt a rókakoma wifijére....

Murderface 2011.08.30. 15:15:02

"Nem foglalkozik az idősekkel a UPC?"

Ez így féligazság. A teljes igazság a következő: Senkivel sem foglalkozik az UPC.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.08.30. 15:27:42

@helianthus: Szegény, majdnem az összes hozzászólása a homáron van, és mindig kivizsgálni akar valamit.

Skodakék Fábia 2011.08.30. 15:33:12

@Yooha: szerintem tarzan volt az eredeti gondolat, de ezt hagyma jobban tudja...mégiscsak ő írta

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.30. 15:33:42

@Yooha: "ha a nayi 21 lenne es bombayo, mkint a tanzan"

ha a nagyi 21 lenne és bombanő, kint a tanyán :))

Tron65 2011.08.30. 15:42:29

@upc on-line:
Tisztelt UPC On-line!
Tiszteletteljesen érdeklődnék, hogy a mai modern tecnika hogyan helyettesíti az ügyfél felhívását? Hogyan helyettesíti a szerelő az ügyfélhez történő kiküldését? (nem a kábelfejhez a falu tulsó végén, hanem a lakásra)
Anno amikor én is telefonszerelőként dolgoztam, ugyanis ez volt az eljárás.

Skodakék Fábia 2011.08.30. 15:46:04

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: jé, így még értelmes is
akkor mégsem értettem :(

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.30. 15:50:21

@birka0000: sok hagyma blogot kell olvasni :)) tudni kell nincs ékezete és hogy az y és z-t keveri :)) s már meg is van a megoldás :)))

igazságos 2011.08.30. 16:42:20

@birka0000: hát nem tudom, én mindig azt gondoltam, ide már csak végső kétségbeesésében ír az ember, amikor már az ügyfélszolgálaton is hiába üvölt, káromkodik, veri az aztalt, akkor is az ügyfél a hülye.

igazságos 2011.08.30. 16:47:19

@birka0000: hát nem tudom, sokan inkább ápolónőket fogadnak az öregek mellé.

Ha már itt tartunk, ez is egy nagy probléma, az öregkor, hogyan gondoskodjunk idős, beteg szüleinkről, nincsenek intézmények, ahol ellenének, vagy ha vannak is, átlagembereknek megfizethetetlen.

Minimum egymillió a beugró, de viszik az egész nyugdíjat, havi ellátmányként, egy idősek otthonában.

Az unoka tanul, a gyerekek dolgoznak, mit csináljon otthon a mamika egyedül? Ráadásul, az még kockázatosabb dolog.

Ha meg nem adsz nekik szavazati jogot, visszaszöknek a házukba, ilyenre is volt példa. Mondjuk vannak, akik a társaságot kedvelik, meg ahol sokan élnek együtt, ott persze lehet.

Nagyon igaz, amit mondtál, aki nem életrevaló, az menjen a levesbe. Csak különbséget kell tenni, mikor, mely helyzetre igaz, milyen ügyben, mely személyekre. Nem mindig lehet alkalmazni.

2011.08.30. 18:42:18

Én csak azt nem értem, hogy a 29 - es körzetnek miért drágább - lassabb az UPC összes szolgáltatása? Ez már annyira vidék talán?

PITTA 2011.08.30. 19:27:50

@upc on-line: Köszi a felajánlást, de szerintem az éjszaka küldött levelem megtette a hatását és ma délben elhárították a hibát... Küldtem is a homárnak egy frissítést.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.30. 20:25:25

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: @birka0000:
jovan irtam a blogom elotte es a szokasos elutesek mellett meg a billentyuzet is at volt allitva

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.30. 20:31:15

@Yooha: tanyán, nem tarzán
z=y
latjatok mennyit szenvedek a blogommal, hopgy legyen ekezet, hat itt nem fogok, ezert nincs is
slussz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.30. 20:33:00

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
yes yes yes:)
ejjel irkaltam a blogot aztan meg reggel felneztem melo elott es ennyi jott ossze:)
nekem is gondolkodnom kellett mit akartam irni

Rosszindulatú Vászka 2011.08.30. 21:26:39

@hagyma: az alt+számos cuccokat ismered? Ojan nagy cselendzs egy hun kéjbórd léjaut beizzítésa?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.08.30. 21:41:06

"azt közölte hogy manapság még mindig a rézpár a legbiztosabb..."
Az biztos, csak ha elb*ák, akkor nem lesz biztos...

Amúgy meg tényleg mobilt neki. UPC meg kapja be.
Mondjuk empátiát várni bármilyen itthoni cégtől, hülyeség, inkább az a kérdés, hogy hogyan függ ez össze azzal, hogy a usertől kapják a pénzüket? És vajon miért? Szolgáltatásért? :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.30. 21:42:46

@Rosszindulatú Vászka: ah
van itt lent hogy EN vagy HU, oszt ha valtok akkor odafigyelek, hogy mashol van a betuk zome, de amugyis kkritikan alul uirok vajon, igy tulajdonkeppen csak a blogomnal szenvedek, itt jon , ami jon
meg hat tartani kell az ekezet nelkuliseget amugy is mert kommunikalol amerikaban is
szoval jovanezigy:)

Rosszindulatú Vászka 2011.08.30. 21:53:56

@hagyma: akkor szard le, jelzem sújtalan volna tőlem, ha pont ezért basztatnálak.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.30. 22:33:30

@beszoptuk: "a 29 - es körzetnek miért drágább - lassabb az UPC összes szolgáltatása?"

A válasz egyszerű: mert megtehetik.

Mikor bejött a Digi, az UPC műholdas szolgáltatása hirtelen leesett havi 2700-ra, 100 Ft-tal a Digi fölé.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.30. 22:36:54

@Rosszindulatú Vászka: nem szaromle, de hat ez a homar, most nem fogom helyesirasellenorizni magam, meg cserelgetni a klavit
hol lesz ez a poszt mondjuk 10 ora mulva
kukaban
ennyi

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.30. 22:37:22

@birka0000: "annak nem adunk szavazati jogot."

Én a szavazati jogot egy vizsgához kötném, ahol a negyedik általános tananyagának megbízható ismeretét kérném számon. A Homár látogatóinak fele kihullana helyesírásból.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.30. 22:40:24

@Yooha: "mindig kivizsgálni akar valamit"

:))) Hehe. Tényleg!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.30. 22:49:41

na hogy fogyasztovedelem is legyen
elhoztam ezt a sony hazimozit 399 dollarert, erre most latom a cegemnek van diszkontja a sonyval, es ugyanezt megvehetem 255-ert neten rendelve szept.3-ig
ugyhogy most megy vissza csutortokon megint
/140 dollar az 140 dollar:)/
remelem nem hagyok benne dvd-t
ez a hazimozivasarlas eleg korulmennyesse valt

Rosszindulatú Vászka 2011.08.30. 23:08:06

@atpijkamo: csak ne meéjekeggyünk kéremszépen. Ezzel a tudásal még akár álamelnök is lehetek.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.30. 23:10:52

@hagyma: Majd mink szólunk a Sonynak, hogy jól ne vegyék vissza.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.30. 23:50:24

@estrella negra: annak lehet
a best buy vesszi vissza
30 napon belul indok nelkul barmit....
ez van...

Megdobbent 2011.08.31. 00:20:31

@hagyma: Ha kis mazlid van, az ujban ott lesz a dvd-d ;>

Amugymeg tellegmar 2 naponta mit basztatnak a vonalon. "- Jozsi ez kette van szakadva! - Jovan, szolj be, hogy mukodik." Nem oke.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.31. 00:59:35

@Megdobbent: most mar eppen azon filozok, hogy ha mar egyszer elkoltottem ezt a 400-at, akkor most esetleg veszek 4-ert jobbat:)
mert a jobb is salen van 3-aig es wireless +2 hangszoro

Megdobbent 2011.08.31. 01:38:25

@hagyma: Jaja, akkor inkabb az, viszont akkor spuri a boltba a sony-val, aztan click a dragabb wirelessre.

Hanem igy akkor 7.1-es hangrendszered lesz? Nekem az 5.1 be van epitve az ágyam kore, ugy vicces :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.31. 02:00:56

@Megdobbent: 5.1 lesz az is, aht tulkeppen nekunk is az agyun kore van epitve, mivel a halot uralja az agy, es nekunk a haloban van a tv
van a nappaliban is, de az szar
maradok en ennel azt hiszem, 250-ert nagyon siraly
400-e is az volt, de igy meg szebb a tortenet
tulajdonkeppen errol az egyszeru darabrol van szo
store.sony.com/wcsstore/SonyStyleStorefrontAssetStore/img/718x407/BDVE280.png

Megdobbent 2011.08.31. 03:09:15

@hagyma: Ah, nem rossz ez, szep nagy hangszorok :) Nekem kisebbek, mer szo szerint az agy fejem mogotti tamlajarol log le a ket hatso :)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.31. 05:41:04

@Megdobbent: a negy nekem sem nagyobb mint 20 centi, amik a falon vannak
ketto az agy mogott van
ketto a tv alatt, mert a tv-t felszereltem a falra

Megdobbent 2011.08.31. 06:20:44

@hagyma: Mi mar csak ilyen oregesen, csendesen toljuk akkor :) Sok sikert akkor visszavisz-webez-atvesz bulihoz, es gyanitom muszaj leszel megvenni az elkallodott DVD-t, de igy legalabb a hasznalati kopas is eltunik rola :)

helianthus 2011.08.31. 08:31:39

@Yooha: ezt én is tudom, persze. De sok cég még ennyire sem veszi a fáradtságot.
megaztán ha már kivizsgálja, biztos meg is oldja utána. Nem? Na mostmár le nem mosom magamról, hogy upcis bérkommentelő vagyok, pedig azt se tudom mi az a upci, meg azt se, hogy nálunk lehetne-e egyáltalán ilyen. Mivelhogy sikeres ember létemre elvagyok a három csatornával, és nem fizetek tévéért. Vagy ez nem is tévé szolgáltató?

Ugyandehogy (törölt) 2011.08.31. 08:41:25

@esef: azt én is szeretnék, de, ugyan ez nem tanyavilág, de nincs upc.

Ugyandehogy (törölt) 2011.08.31. 08:43:12

@birka0000: az én nagyanyámat rávette az anyám, hogy költözzön hozzá.
még 15 évig NAPONTA hallgattuk, hogy ez mennyire rossz neki.

Koky_ 2011.08.31. 08:50:34

@igazságos: "nincsenek intézmények, ahol ellenének," Hát ez LOL!! :D

gergo1000 2011.08.31. 10:11:03

@atpijkamo:
Azért sok eszed van, ha helyesíráshoz kötnéd a szavazati jogot. Azért van pár fontosabb ismeret, amihez több köze van annak, hogy valaki ért dolgokhoz vagy sem. Akkor lehet mi lennénk a bölcsészek országa..nem biztos,hogy az olyan jó lenne.

upc on-line · http://www.upc.hu 2011.08.31. 10:15:15

@PITTA:

Köszönjük a visszajelzésed, bízunk benne, hogy végleg megoldódott a telefon probléma. Amennyiben mégis tapasztalnál bármilyen rendellenességet, továbbra is írhatsz nekünk a upconline@upc.hu email címre.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.31. 10:18:26

@gergo1000: "helyesíráshoz kötnéd a szavazati jogot."

Szövegértés egyes. Leülhetsz.

Nem kötném csak helyesíráshoz a szavazati jogot. Általános gondolkodási tudáshoz kötném egy meglehetősen alacsony szinten. Nehogy már olyan döntsön a jövőmről, aki egy tízéves gyerek tudásával nem rendelkezik!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.31. 10:23:26

Igen, és szavazati jog nélkül álamelnök se lehessen valaki! Tisztelem és becsülöm SP-t, mint sportolót, de nem a neki való székben ül.

gergo1000 2011.08.31. 10:33:26

@atpijkamo:
hm..hát újra olvastam. Te azt írod, ha valaki megbuklik helyesírásból, akkor az nem szavazhat.
Mi a probléma a szövegértésemmel? Azért egy negyedikes egyéb anyagot még egy bölcsész is tud. Szóval azért olyan nagy szűrést nem csinálsz a negyedikes matekkal.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.31. 11:05:56

@gergo1000: "újra olvastam. Te azt írod, ha valaki megbuklik helyesírásból, akkor az nem szavazhat."

Ne erőlködj vele, hagyd a fenébe!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.31. 11:07:11

@Babette_: "15 évig NAPONTA hallgattuk"

Mert 14 évvel korábban léptetek, mint kellett volna.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.31. 11:08:40

@helianthus: "azt se tudom mi az a upci"

Gondolkodj! Gázláng az emblémájuk. Na? Nnna?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.31. 11:09:33

@upc on-line: A Homár mint ügyfélszolgálat is működik :)))
ha elküldte az emailt, talán ott kellett volna neki válaszolni,nem itt !!

agostonl 2011.08.31. 11:12:01

Egyetértek veled, hogy siethetnének, de azét jegyezzük meg, hogy a UPC-s telefon nem használható segélykérőhöz, mivel nem garantált a működése. Ez le is van írva a szerződésükben.

gergo1000 2011.08.31. 11:28:26

@atpijkamo:
oké. látom nem erősséged az érveken alapuló vitatkozás.

Ugyandehogy (törölt) 2011.08.31. 11:39:10

@atpijkamo: amikor agyvérzést kapott és a fél oldala lebénult, anyám még nem tudhatta, hogy helyrejön, és el fogja tudni látni magát...

upc on-line · http://www.upc.hu 2011.08.31. 11:47:37

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Mi nem tekintjük ügyfélszolgálatnak a Homárt, pusztán Pitta itt megjelent kommentjére reagáltunk.

Nicky Santor0 2011.08.31. 12:09:50

Az upécénél külön csapat figyeli a homár blogját (innen is üdv nékik), hogy azonnal reagálhassanak illetve kielégítsék az ügyfelet, látva, hogy ejdejófejek ezek!
Itt kell sírni egy posztban, hogy hamarabb megoldódjon a gondotok vagy ott van még a "jólazasztalrakellbaszni" mód.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.31. 12:15:18

Nálam a UPC önkényesen módosítgatja a csomagban levő adókat, most épp az AXN-eket vették ki, adtak helyette Nóta tévét.

Ellopták a német adókat is a Thorra való átállással.

A szerelők akik eddig kinnt voltak (telepítéskor és átálláskor) egytől egyig nem értettek ahhoz amit csinálnak.

Amikor egyszer e-mailt küldtem a UPC-nek, azt csak a UPC webfelületéről lehet, ahol nem marad nekem belőle példány. Válaszolni 5 hét után válaszoltak.

No UPC! Lehet ugrani és javítani.

Tányéros UPC, zsámbéki medence.

helianthus 2011.08.31. 12:15:22

@atpijkamo: ok, megvan. Kandallószerelők. Vagy mosogépszerelők. Más ötletem nincsen.

Ugyandehogy (törölt) 2011.08.31. 12:22:56

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: amikor még pesten laktam és upc-m volt, akkor volt az info@upc.hu cím, amiről automatikusan jött visszajelzés, ügyszámmal. már nincsen?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.31. 13:13:51

Ha bunkó lennék írhattam volna: munkaidőben vagy droid,ne itt kommentelges:)

De mint jó nevelt,köszönjük az infót :))

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.31. 14:55:25

@Babette_:

Felmentem a UPC oldalára, ott nem találtam, csak telefonos elérhetőséget.

Ugyandehogy (törölt) 2011.08.31. 15:29:09

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: alkalomadtán kipróbálhatod, én egyszer egy csekket küldtem nekik így, az üfsz ajánlotta.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.08.31. 16:27:55

@igazságos:
Tiszteletbeli nagymamánk (öreg nézi az utcában) egy zuglói idősek házába ment be pár hete.

3M a beugró, plusz nyugdíjból havi 10ezer (+rezsi persze) de 24 órás ápolónői szolgálat, hetente dokinő, felárért menza de az apartman konyhával szerelt (400Ft ebéd, 400 a hideg reggeli/vacsora), 2 hetente nagytakarítás, napi programok (természetjárás, bécsi bevásárlás stb.) vendégeket fogadhat akik 30 napig nála lakhatnak.

Ha meggondolja magát visszakapja a 3Misit, azonnal (ill. annyi idő múlva amíg az állampapírt amibe teszik visszaveszik)

Nem tudom én milyen öreg leszek, de ha lesz pénzem ilyenbe beleugranék...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.08.31. 20:43:39

Pitta, te túl toleráns vagy!
biztosan van a környéken ügyfélszolgálat, ami face to face élvezhető, nem telefonon. ott van egy vagy több pult, asztal....

svinjahond 2011.09.01. 13:59:25

"Kívánom, hogy egyszer Önök is tapasztalják meg milyen kiszolgáltatottnak lenni."

Hidd el, NAPONTA megtapasztalják ők ezt, a te "jókívánságod" nélkül is! Szar elhasználható, majd eldobható kis csavarok ők egy nagy-nagy gépezetben, egy lelketlen multinál (UPC) tengetik az életüket nyomott bérért, esetenként aránytalan felelősséggel a vállukon.

(Nem a UPC-t védem, hanem az ott dolgozó "kiscsigákat". Ez lényeges különbség!)

Ettől függetlenül igazad van, ami a poszt témáját adó vezetékes telefonvonal megjavítását illeti: valódi teljesítmény helyett szarral gurigázás folyik és ez szégyen! Értem a személyes érintettség "hevét", de ha belegondolsz nem szabadna, hogy számítson, hogy 90 éves az előfizető meg tanyavilág, stb., vagy "betondzsungel" és 20 éves fiatal férfi, A LEHETŐ LEGGYORSABBAN HELYRE KÉNE ÁLLÍTANI azt a szolgáltatást linkelés helyett! Amit itt leírva látunk, az szarcsapkodás bottal.

Kondorosi 2011.09.04. 22:19:45

A UPC hálózatán rabló Amtel se semmi. 2100 Ft-ról felemelte 5000 Ft-ra az internetelőfizetés díját. És ez még az akciós hűségvállalásos ár.
kondorosi.blog.hu/2011/09/03/dragul_az_amtel

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.04. 23:58:50

@Kondorosi: Két héten belül felmondhatod. Ez független a hűségszerződéstől, ha van, ha nincs.

Kondorosi 2011.09.05. 07:31:17

@atpijkamo: Felmodjam, és ne legyen kábeltévém, interneten? Mert nincs elérhető áron és minőségben alternatíva. Pontosan ezt a monopol helyzetet használja ki az Amtel.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.05. 08:40:32

@Kondorosi: "Felmodjam"

Ha akarod, felmondhatod. Ha akarod, nem mondod fel. Te választasz. Nem köt a hűségszerződés ASZF változáskor.

Ettől függetlenül: nem értem, akinek internete van, minek a TV? A reklámokat akarja nézni? Mert másra nem jó.

zanzibear 2011.09.05. 15:07:27

@agostonl:
Pontosan, igazából önmagában sem a UPC, sem a mobiltelefon nem használható segélykérésre, életmentő berendezések, atomerőművek vezérlésére. (Részlet egy szoftverlicenszből), és nem mutatható be olajfúró szigeteken.

Viszont szerintem egyéni belátás szerint egy UPC és egy feltöltőkártyás mobil elég jól közelíti a vezetékes telefon megbízhatóságát.

Gyakorlatban viszont nincs megbízhatóbb a CB (central battery) alapon működő, az előfizetői oldalon egy teljesen passzív eszközzel is (áramszünet esetén is, felhasználói gondozás, akkutöltés, beállítás stb) nélkül tökéletesen működő vezetékes analóg telefonnál.

Tehát, ha adott esetben a mentők kiérkezése függhet tőle, akkor csavart érpáron analóg hang. Ha vállalható a többletteher, akkor upc + ups (a kábelmodemnek) + mobil tartaléknak.
Bár, 90 éves nagyi esetén a mobil nem biztos hogy játszik.Akkor ha nem tudod backupolni a upc-t, akkor azért gondold át, hogy jó választás-e.

anarch 2011.09.05. 15:09:59

Tanyavilágból beköltöztetni idős embert egy nagyvárosba az elég durva, nagyon sokan egész egyszerűen nem élik túl. Hozzá vannak szokva ahhoz hogy körülveszik őket állatok, a veteményes, a kiskert, a minden, ehhez képest egy város zajos, büdös, poros, és kapnak egy 10-15 négyzetméteres szobát ahol nincs mit csinálni... Ráadásul az emberek elfejtettek építkezni, szóval míg egy tanyasi ház viszonylag jól hőszigetelt - nyáron hűvös van, addig egy panel nyáron maga a katlan ami éjszaka is ontja magából a meleget. Tégla egy fokkal jobb, ott az ablakok a mérvadók. Szóval aki az idős rokon behurcolását javasolja az kb. egyenlő a kivégzéssel. Nagyon durván hangzik, de sajnos így van...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.05. 18:16:58

hozzám 2011.09.07-én 16:30-20:00 jön júpíszí egyik szerelője.
hetek óta csak akkor hajlandó működni pár napig normálisan(??) a szettápboksz, ha kihúzom a tápot 1 percre és újrainstallálom. bent biztosan látják, hányszor volt az elmúlt hetekben restartoltatva.
az, hogy egyre kevesebb adó jön le (van szép kék hátterem, amin felkér a doboz hogy csatlakoztassam a madzagját! LOL! :D ) és tegnap el mertem kapcsolni a rötölöről majd fél perc után amikor vissza akartam térni, szép fekete oldalt mutatott.
analógon volt jel. a központ szerint minden rendben. a kábeleket már magam gyártottam le kínomban (vettem 5ezeré' krimpelőfogót, kaptam havertól vagy 20 dugót elcseszés esetére), bár nem az én feladatom lenne.

még meddig legyek türelmes?
süti beállítások módosítása