Tékozló Homár

Lezúzta a Malév a babakocsit

2011.09.19. 13:41 | jackyll | 409 komment

Kisgyerekkel nem sétagalopp utazni, főleg, ha menet közben elhagyják a reptéren a babakocsit. FT-ék a harmadik napig bírták a várakozást, aztán vettek egy új kocsit 110 euróért. A negyedik napra meglett az eredeti jármű, közepesen lezúzva kapták vissza. A két káreseményt összesítve 55 euróra értékelte a Malév:

Augusztus elején repülőgéppel mentünk nyaralni. A szokásos úti poggyászok mellett egy babakocsit is magunkkal vittünk, mert gyermekünk 22 hónapos. A landolást követően sajnos nem érkezett meg a kocsi - azt is poggyászként adtuk fel - csak a csomagjaink. Jegyzőkönyvetettük az illetékes helyen, és elmentünk a szállodánkba. Másnap próbáltam érdeklődni telefonon, de sem Budapesten sem a helyi reptéren nem tudtak információt adni az elveszett babakocsiról. A harmadik napon reggel vettünk egy babakocsit - 110 Euro-ért - mert a gyermek mozgatása, napközbeni altatása indokolta. A negyedik nap reggelén a szálloda recepcióján jelezték, hogy éjjel meghozták a reptérről az eredeti babakocsit.

Ez egy viszonylag márkás babakocsi, három hónapja vettük - az előzőt ellopták - de sajnos elég megviselt állapotban kaptuk vissza. Az, hogy teljes mértékben összekoszolták, még hagyján lett volna, de több helyen kiszakították az agyagát, és a fém részeit lehorzsolták, valamint két helyen kontkrétan elgörbítették. Gondoltam nem idegísítem ezen magam, mégis csak nyaralni jöttünk, majd hazaérkezés után intézem a kárrendezést a Maévvel.

A Kár- és Panaszügyintézési csoport a Malévnél az akikhez ilyen esetben fordulni kell - érthetetlen módon csak egy postafiókos cím és egy e-mail cím az elérhetőségük -, és semmilyen telefonszámon nem lehet kommunikálni velük. Ide leírtam a fent említett esetet, csatolva fényképeket a tönkretett babakocsiról, majd kaptam egy bizonyos K. P-nétől egy választ, amiben a következő dokumentumokat kérte tőlem eredetiben postai uton:

- repülőjegy
- beszállókártya
- babakocsi számlája
- babakocsi használati útmutatója
- eredeti külföldi jegyzőkönyv az elveszett babakocsiről
- bankszámlám száma

Szerencsére meg volt minden, el is küldtem. Kerek két hétig nem történt semmi. Majd e-mail-en megkérdeztem megkapták-e a küldeményt, esetleg egyéb más dokumentum szükségeltetik-e még. Arra azt a választ kaptam, hogy igen a bankszámla számom ( ! ) - amit már egyszer elküldem. Itt kezdtem el gyanakodni, először, hogy valami gittegylet félével levelezem már lassan egy hónapja. Megszületett a döntés: 55 Euro a kártérítés.

Itt egy picit ideges lettem, mert jelenleg egy gyerek mellett két babakocsink is van már, az ő nemtörődöm alkalmazottjuk rossz helyre küldte a reptéren a csomagot, ráadásul félig tönkre is tették. Nem beszélve a kelletlenségről, hogy két babakocsival milyen élvezet volt a hazajövetel. 

A viszontválszomban azt írtam, hogy kérem a 110 Euro megtérítését, és akkor eltekintek a nekem a okozott többi kár kifizetésétől. Erre ezt a válszt kaptam:


Tisztelt F. T.!
Hivatkozással légitársaságunkhoz küldött válaszlevelükre, sajnálattal hozzuk szíves tudomásukra, hogy álláspontunkon nincs módunk változtatni. Mivel az újonnan vásárolt babakocsi továbbra is az Önök birtokában maradt, valamint a poggyászkésedelemmel érkezett babakocsi eltekintve a kisebb esztétikai hibáktól, mely hibák nem zárják ki a babakocsi további használhatóságát nincs módunk további kártérítés kifizetésére.
Amennyiben válaszunkkal nincsenek megelégedve az alábbi hatóságoknál tehetnek a panaszt:
Budapesti Békéltető Testület
bekelteto.testulet@bkik.huFax: +36 1 488 21 86

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
1364 Budapest, Pf.: 144.
nfh@nfh.hu
Fax: +36 1 411 01 16
Kérjük, fenitek tudomásulvételét.
Köszönettel/Tisztelettel: K. P-né

Hát így állunk. K.P-né "ügyintéző" szerint használhatom az általuk tönkretett babakocsinkat, csak tekintsek el a hibáitól. Én azt gondolom, botrányos ügyintézés ez a Malévtól, bár a történet velem esett ezért nyílván szubjektivitásoktól nem mentesen írtam le, de kíváncsi lennék a kommentelők véleményére is.
És  elnézést, hogy hosszúra sikeredett.

Üdv:  F.T.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A_blogger 2011.09.19. 13:51:54

szerintem ha elkeverik a bőröndöm, ami ért ötezret, és én veszek egy helyette egy louis vuittont háromszázezerért, nem fogják azt kifizetni. gondolom.

GamesBond 2011.09.19. 13:52:33

Újgazdagok...
Nyaralgatnak...
Új babakocsit vesznek...
55 Eurót kapnak is...
És ez a hála!!!

Amúgy ne álljatok meg!
Ha látják hogy nem adjátok fel, akkor lesz ez még több is.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.19. 13:57:20

első (de legalább dobogó?)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.19. 13:58:47

fo$taligagyiblogmotor hogyrohadnálel :@
a forradalom elsőként a blogmotort fogja falhozállítani!

dr. _mmm_ 2011.09.19. 13:59:09

@A_blogger: Azért a 110 eurós babakocsi nem nevezhető luxus kategóriának!
Sőt.. kimondottan az alja..

A_blogger 2011.09.19. 14:02:43

@_mmm_: lehet. de gondolom a malév az eredeti ár alapján, plusz mindenféle amortizáció alapján adta azt, amit. körülbelül úgy, mint a biztosítók szokták.

Jock Ewing 2011.09.19. 14:03:13

mmm:

Szerinted 4 napra mit kellett volna venniük?

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.09.19. 14:04:47

babakocsit nem adunk fel, hanem a repülőn adjuk le.

elwood 2011.09.19. 14:06:22

unortodox babakocsiszállítás

én mennék a békéltető testülethez

Sokorai_Atala 2011.09.19. 14:06:52

Mennyibe került az eredeti babakocsi? Szerintem annak az árát kellet volna téríteni, illetve a a három hónapos hasunálat utáni árát és hogy ne maradjon a tulajnál elküldeni nekik ajándékba (Malévnak), nehogy az anyuka két kocsiban tologassa a gyereket:)

elwood 2011.09.19. 14:09:22

szily meg nem ide posztol hanem a parlamentben rajzol, mivel a fotósokat kitiltották

kep.index.hu/1/0/236/2366/23663/2366372_0dcf24c479afba9be34266e4a0e73b5f_wm.jpg

szerintem jobban járnak ha visszaengedik a fotósokat

É2I 2011.09.19. 14:09:28

Mondjuk abban igazuk van, hogy a 110 júrós babakocsi nálatok van.
De a többiért jöhet a sün!

off: Hallod sün, veled jól ki van ám cseszve, amikor nem ütheted el a delet egy új posztban.

A_blogger 2011.09.19. 14:11:11

@elwood: jó ez. sokkal nem csúnyábbak, mint fotón. :D

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2011.09.19. 14:11:56

Három szó: Malév (Ground Handling).
Köszönöm, függöny.

serfecs (törölt) 2011.09.19. 14:12:59

Ne hagyjátok annyiban!!! A kártérítés lényege nem az, hogy lett egy új babakocsitok és akkor Ti jól vagytok, hanem épp az, hogy az ő hibájukból kényszerültetek a kiadásra!
Nekem egy északi légitársaság egyszer elhagyta a csomagomat, 5 nap múlva sértetlenül visszakaptam. De addig muszáj volt öltözködnöm, tisztálkodnom és teljesen természetes módon minden kiadásomat megtérítették, pedig "a megvásárolt ruhák a tulajdonomban maradtak", hogy a nagytudású Malévos ügyintézőt idézzem.

tehát a lényeg: az ő hibájukból kényszerültetek rá, hogy egy új babakocsit megvegyetek, tehát kutya-kötelességük fizetni!

elwood 2011.09.19. 14:16:42

@Panni75: és pont a Versace volt csak nyitva :-)

házisárkány 2011.09.19. 14:17:33

Nem, a Malévnek nincs igaza. Ha mondjuk tengerparti nyaralásra utazol, és nem érkezik meg a csomagod, nyilván veszel fürdőruhát, mert különben nem tudod élvezni az utat, amire befizettél. Az nem vigasztal, ha a nyaralás végére megérkezik az eredetileg otthon becsomagolt bikini, és közlik veled, hogy nem térítik meg az új árát, elvégre a régi is ott van! A babakocsira szükség volt, ergo térítsék meg az árát. Vagy a Malév vegye át 110 euróért, szerintem a posztoló simán odaadná nekik, ha kifizetik, plusz a régi babakocsiban esett kárt is meg kell téríteni. Egy normális országban ez így történne.

serfecs (törölt) 2011.09.19. 14:18:50

@elwood: egyébként nevetni fogsz, annyit _kértek_ telefonon, hogy lehetőleg kerüljem a drága boltokat. Nagyon visszafogtam magam, 4 nap alatt 160 EUR-t költöttem és a hazaérkezésem után 4 nappal már a számlámon volt a pénz (pedig nemzetközi posta, nemzetközi utalás...).

É2I 2011.09.19. 14:20:21

@elwood: Azt mindig is tudtuk, hogy Szily jól illusztrál. Volt valami posztja ahol a megmutatta, mik készültek a megbeszéléseik alatt. Jók voltak :D

@Panni75: Ez mondjuk igaz, revideálom magam.
FIZESS MALÉV aztahéccázát!!!!!

2011.09.19. 14:21:47

Egy kis koszolásért és horzsolásért megkapták az új babakocsi árának felét. Szerintem teljesen korrekt volt a malév. Az új babakocsit eladhatják és lesz belőle pénzük.
Semmi botrányos nincs az esetben, mit is keres itt a homáron.
Kapzsi a posztoló, ennyi.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.19. 14:24:30

Köcsög Malév! Ezértartittazosrszág! Monnyon le! Elmútnyócév!

.lll. 2011.09.19. 14:28:24

ez olyan minta pamelaanderszon csöcseit leeresztenék,megfertőznék hólyagos himlővel és oda adnák egy partira azzal a szöveggel,hogy nyugodtan használják,eltekintve a kisebb esztétikai hibáktól

Dr. Kix 2011.09.19. 14:28:49

Kedves F.T.!

Ne add fel, neked van igazad. Volt oly' kedves az ügyintéző megadni a felettes szervek nevét, ne habozz velük is kapcsolatba lépni, ha még nem tetted meg!

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2011.09.19. 14:30:26

Repulojegyet csak tolem sokkal olcsobban wizz 3300 fttal olcsobban

Jock Ewing 2011.09.19. 14:34:07

Kulics

Látszik, hogy nincs gyereked, te tapló.

serfecs (törölt) 2011.09.19. 14:34:07

@Kulics: nem így van, nagyon nem. Ha a posztolónak lett volna választása, nem vett volna új babakocsit. ha most lenne választása, nem kéne neki az új, csak a "régi", az eredeti állapotban.
De NINCS választása, a Malév hibája miatt. Ezt a Malévnak kompenzálnia kell, méghozzá 100% kártalanítással. A Malév nem turkálhat utasok zsebében és nem mérlegelheti, hogy az utast mekkora kár érte. Azt megteheti egy biztosító, de nem egy légitársaság. Ki kell fizetniük a teljes összeget.

Jock Ewing 2011.09.19. 14:36:19

Kulics

Látszik, hogy nincs gyereked, te tapló.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 14:37:45

@É2I: Végre megtudtuk, hogy mihez ért Szily.

Manci néni, a szomszéd 2011.09.19. 14:41:13

110 Euró + a régi babakocsi javíttatásának költsége.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.19. 14:41:45

pozotovan kell nezni a dolgokat lett egy uj babakocsijuk potom 50 euroert, vallalhatnak meg egy gyereket
nade ha valaki 50 euroert birosagra akar jarni, hat rajta:)

rudmanynudli 2011.09.19. 14:42:22

Mennyibe került a régi babakocsi? Vagy ez volt, csak elkerülte a figyelmem?

2011.09.19. 14:42:47

@Jock Ewing: van, kettő is, ettől persze még tapló lehetek. De te ki vagy kicsihuszár, hogy így beleböfögsz a felnőttek beszélgetésébe minden átmenet nélkül ?

@estrella negra: köszi vettem az adást.

2011.09.19. 14:44:58

@Panni75: erre gondolom van üzletszabályzatuk. Mi itt csak szubjektív dühöngést hajtunk végre, de ez súlytalan dolog.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 14:47:51

@hagyma: Állítólag a rajzoláshoz.
Bár én szkeptikus vagyok. (Vagy szeptikus? Mindegy.)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 14:51:02

@Kulics: Hogy erre a Malévnak vannak belső szabályai, az egy eljárás során kevés lehet.

2011.09.19. 14:52:56

@Jock Ewing: azért 10 kommenttel kicsit szerényebb lennék a helyedben, de persze, ha nagy a nyomás a fejedben, akkor megértem, hogy ki kell engedni a gőzt. További kellemes beszólogatást kívánok!

2011.09.19. 14:54:35

@estrella negra: nemúgyvana' kend ! A repjegy vásárlásával elfogadod azokat a bizonyos üzletszabályokat, amiben meg van határozva a kártérítés mértéke. Ehhez kell neked is alkalmazkodni, vagy járj gyalog. Érzésre teljesen korrektnek tűnik a kártérítés nagységrendje.

Zöldegér 2011.09.19. 14:54:45

A Kár és Panaszügyi csoporttól K.P-né. Gondolom felvételi kritérium volt, hogy a neve ugyanazokkal a betűkkel kezdődjön, mint a csoportjáé. :P

Jock Ewing 2011.09.19. 14:57:25

Olvasd el az első hozzászólásodat újra. Mi az, ha nem egy "tapló" beszólás, egy korrektül megírt Homár posztra ?

2011.09.19. 15:01:59

@Jock Ewing: nem tudok olvasni, hát így jártál kicsihuszár, ezt az eszmecserét nem tudjuk tovább folytatni.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 15:04:12

@Kulics: Hogy egy repjegy vásárlásával mit fogadsz el, azon lehet vitatkozni. De, hogy vitás esetekben bírósághoz (etc.) fordulhatsz, az biztos.
Amint azt a Malév bűbájos ügyintézője is jelezte.
Jelen esetben, szerintem, a posztolónak nem lennének rossz esélyei.
Persze, hogy érdemes e, az más kérdés.

Jock Ewing 2011.09.19. 15:05:26

...veled eszmét nehéz is lenne cserélni.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 15:09:52

megfelelő méretű, kis, faszenes babakocsi

2011.09.19. 15:11:11

@estrella negra: ...műemléki környezetben

dosszié 2011.09.19. 15:11:19

@Jock Ewing:
Jock, végülis te sunáztad a Pamelát?
ez FONTOSH.

Harlequin 2011.09.19. 15:11:53

Adja le a régi babakocsit és kérje a 110eurót, akkor igaza van. Levonták a roncsértéket. :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 15:12:53

Egyébként meg 22 hónapos gyerekkel nem lett volna egyszerűbb itthon nyaralni? Hm?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 15:14:06

Egyébként meg 22 hónapos gyerekkel nem lett volna egyszerűbb itthon nyaralni? Hm?

Jock Ewing 2011.09.19. 15:14:19

dosszié

Csak comboztam az asztal alatt vacsoránál, amikor a Bobby nem nézett oda.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 15:15:17

@Kulics: De arról nem tudunk, hogy a régi kocsi mennyibe került. Mert manapság könnyű 100-200 rongyot elverni egy babakocsira. És azon nem segít, hogy a 110 eurósés "szinte új"-ért a Vaterán adnak 10 rongyot.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:15:59

"eltekintve a kisebb esztétikai hibáktól, mely hibák nem zárják ki a babakocsi további használhatóságát"

Pimaszkodnak. Ahelyett, hogy kifizetnék a 110 Eurót, és örülnének, hogy olcsón megúszták.

A 24 milliárd meg mire megy el? Nem kártérítésre, az biztos.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 15:16:34

Egyébként ezt a blogmotrot nem lehetne már elküldeni melegebb éghajlatra?
És venni helyette egy kici, occó kínait?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:17:28

@estrella negra: "Egyébként meg 22 hónapos gyerekkel nem lett volna egyszerűbb itthon nyaralni? Hm?"

?

És különben is költözhetnének kisebb házba.

És egyenek több főzeléket! A kicsi is!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:18:41

@estrella negra: "a blogmotrot nem lehetne már elküldeni melegebb éghajlatra?"

Dehiogynem. Várom a választékos káromkodásaidat. Élvezni fogom.

Nick1984 2011.09.19. 15:20:19

Manapság egy babakocsit nem úszol meg 100.000Ft alatt. Ez tény. Mivel a gyerek 22 hónapos, már elég neki egy sportkocsi 110 EUR-ért. Viszont valószínű, hogy amit vittek, egy újszülött kortól használható babakocsi része, aminek az ára 150.000-200.000Ft körül mozog. (lehet szívhez kapva hörögni, mi is így tettünk, amikor ezzel szembesültünk!!!)
Ott hiába ment tönkre csak a sportkocsi (aminek alternatívája a 110EUR-s darab) a komplett szett ára így a töredékére csökken.

És a tanács, hogy vigye fel a gépre: én a legutóbbi repülőút előtt telefonon megkérdeztem, hogy működik a dolog. Akkor azt a tájékoztatást kaptam, hogy a gépajtónál elveszik és leszállás után ott is kapjuk vissza. De persze a poggyásztérben utazik a többi csomaggal. Ehhez képest a szalagon dobálták le a többi csomaggal együtt. Pár nővel együtt hormonzavaros amazon idegállapotában álltunk a szalagnál. Persze 30kg-s bőröndökkel együtt dobálták a kocsikat, így a mienk is nagyon csúnya esztétikai sérüléseket szenvedett. De mi mondjuk nem kértünk kártérítést, mert ezt a kockázatot bevállaltuk, amikor repülőre tettük a kocsit.
Ugyanakkor teljesen megértem a felháborodást és kívánom, hogy megkapja a pénzt! :-)

Jokkura 2011.09.19. 15:22:51

Ezek után tudom,hogy a Malévvel sem repülök csommaggal :)
Ha csak magam vagyok egy övtáskával akkor talán nem veszejtenek el valahol a induló és a cél állomás közt. Bár már az sem biztos....szóval nem repülök

Régen az Aeroflottal volt több utam is,pontos is volt elfogadható volt kényelem is (TU-154) csak a pilóta volt valami zuhanóbombázó veterán :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:22:51

@Nick1984: "babakocsi része, aminek az ára 150.000-200.000Ft"

Na ne má!

A feléből veszek egy igazi kocsit.

rudmanynudli 2011.09.19. 15:24:29

@Nick1984: Amit vittek, azt három hónappal korábban vették, mert a régit ellopták. Ha jól értem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:24:33

@Jokkura: "Aeroflottal volt több utam is,pontos is volt elfogadható volt kényelem is (TU-154)"

A mseremetyevón gazírovánnájá vodá.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:26:52

@rudmanynudli: "a régit ellopták"

Hát megértem. Soxázezres babakocsit érdemes megrendelésre lopni. Az ukrán maffia új üzletága. A válságban több lábon kell állni.

hbe 2011.09.19. 15:27:23

110 EUR (mert kint muszáj voltál kocsit venni) plusz a javíttatás, ha lehet, különben pedig a babakocsi feladás előtti állapotának ára. A Malév pedig megkaphatja a kint vásárolt babakocsit.

2011.09.19. 15:28:09

@atpijkamo: jó de egy 70ezres szakadt zsigulival nem leszel akkora májer a játszótéri homokozóban mint egy 150ezres babakocsival. Májerság for prezident !

Nick1984 2011.09.19. 15:28:47

Hát pedig az kb közép kategória.
www.brendon.hu/Products/ViewDetails/32933?storetype=store&store=32

A felső meg mondjuk a Stokke meg Bugaboo. Az alap kocsi 260. Arra még a gyerekülés, pelenkázótáska, bundazsák... Alsó hangon 400. Nagy lehúzós biznisz a babacuccos!!!!

rudmanynudli 2011.09.19. 15:29:06

@atpijkamo: Egyébként mekkora genyóság már babakocsit lopni!?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:31:13

@Nick1984: De hát nem akarok vele a Holdra szállni! Eltolom az ÁBC-be, és haza.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:33:06

@rudmanynudli: Babakocsit, biciklit, autót, lakést, mind genyóság. A kézlevágást kéne visszahozni.

De az se öröm, ha a szomszédság a kertedben szüretel minden éjjel, és nem tehetsz ellenük semmit a személyiségi jogaik miatt.

XCat 2011.09.19. 15:33:28

@Jock Ewing: Na tessék, egy vérkispapa. Hímneműben mostanában nem voltatok itt. A @Kulics: első hozzászólása mellesleg nagyjából kimeríti a pontos helyzetértékelés fogalmát.

@atpijkamo: Avatár folyamatban, még keresgélek.

Amúgy 150 tényleg nem sok egy gyerekszekérért. Az más kérdés, hogy aki megvette, az valamiért késztetést érez, hogy mindenhová magával hurcolja, a 7 nm alapterületű üzleteket is beleértve, elállja az utat, és ha rászólsz hogy mozduljmárvazze,vagyvegyélmagadnakegyplázát akkor mártírképet vág.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 15:33:34

@atpijkamo: Talán fordulj CatMotherhez.
Nekem volt gyerexobám.

rudmanynudli 2011.09.19. 15:33:51

@Nick1984: Ennyi pénzért el is mosogat ugye?

XCat 2011.09.19. 15:35:11

@atpijkamo: Akkor teli lennénk megélhetési nyomorékkal. Állami pénzen levágatnák a kezüket a rohadttak, aztán elmennének segílyre. És még büdösek is lennének, mert nem lenne mivel kitörölni a seggüket.

Ujjlevágás az kreatívabb. Ha elfogy az összes, az súlyos visszaeső, le kell lőni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:36:06

Babakocsiban nem vagyok otthon, vegyük a biciklit.

Veszek a teszkóban 30 rongyért egy már használhatót. Pár évig eljárok rajta. Vehetek könnyedén tízszer annyiért is, ha az boldogít, de azzal is csak két pont között tudok közlekedni. Meg azt ellopják. Meg azt sajnálom hogy ha ellopják, meg azt nem merem feladni a repülőre.

rudmanynudli 2011.09.19. 15:36:18

@atpijkamo: Persze, hogy az.

Ne is beszéljünk róla, megy fel a pumpa.

XCat 2011.09.19. 15:36:46

@estrella negra: Azért futottál be olyan nagyszerű karriert, amilyet? :)

Nézd öreg, vannak emberek, akik egyszerűen nem kellenek. Sajnálom, de a nickedre nézek, és elkap az undor, úgyhogy nem fogunk barcsizni. Dolgozd fel valahogy.

Píter 2011.09.19. 15:36:57

Az eredeti kocsiról megkapták a számlát, tehát mivel azt tönkretették (!) fizethetik is ki a teljes árát, hiszen a károsultaknak újat kellett vásárolniuk. A szanaszét horzsolt, esetenként elhajlított alkatrészek nem javíthatóak eredetivel megegyező állapotúra és a szétszakadt, koszos huzatot sem lehet tökéletesen megvarrni, kitakarítani, ezért az eredeti babakocsi a család részéről használhatatlan, hiszen nem ilyen állapotban bízták rájuk, de a Malév a teljes összeg kifizetése után megkaphatja azt és kezdjen vele amit akar. Mivel rá voltak kényszerülve, hogy új babakocsit vegyenek (napokig semmi info mikor kapjak meg a kocsit - a gyereket meg nem lehet addig parkolópályára tenni), természetesen nem 100-200 vagy ne adj isten 500ezer Ft-osat vettek, hanem csak egy 110 €-sat ezért amennyiben arra a család nem tart a továbbiakban igényt - a Malév szintén fizesse ki a teljes árát és igény esetén azt is vihetik, és csináljanak vele amit akarnak.

Egy szó mint száz, a Malév hozzáállása bicskanyitogató.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 15:36:59

@rudmanynudli: Nagy, de 150 ezer forintos babakocsiknál cseppet sem meglepő.
@atpijkamo: Eszerint még nem volt gyereked? Mert még jó lenne, ha beleférne az autóba, ha utazol valahová, meg ha aludhatna benne a gyerek, meg ha nem rázná ki belőle a leket is a rossz út, meg ha tudnád tolni füvön is, meg ha átfordítható lenne a tolásirány, hogy hol nézelődni tudjon, hol téged tudjon nézni, meg ha bele lehetne pakolni, amit a boltban vettél, meg ha lehetne fékezni, hogy ne guruljon el a lejtőn, amíg pakold, meg ha nem lenne 120 kiló, hogy fel-le tud cipelni a lépcsőkön. Vagy veszel három különböző használtat, amik együttesen tudják ezt (csak legyen garázsod, mert a babakocsi tárolóból ellopják), vagy egy száz-kétszázezres űrrepülőt.

dr. _mmm_ 2011.09.19. 15:39:57

@Jock Ewing: Te félreértettél engem.. Én arra próbáltam célozni, hogy a 110 Euro-s babakocsi nem nevezhető luxus babakocsinak mint ahogy A_blogger célzott rá.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 15:40:53

@CatMother: Úgy tűnik félreértettél valamit. Ne törődj vele, lényeg, hogy anyázhass, igaz?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 15:41:15

@atpijkamo: Attól függ, mennyit akarsz közlekedni. Mert a 30 ezres teszkóssal nem fogsz évi 2000 km-t lenyomni pár éven keresztül, mert 500 km környéként szétesik. Persze lehet bele új agyat, kreket, csapágyat, váltót venni, csak az a gombhoz a kabátot klasszikus esete. Egyszer egy barátnőnk elment Fogaras-túrára egy kínai hátizsákkal, és három napig szekálta a félprofikat a félprofi zsákjaikért, hogy minek ide csicsás zsák, ez is pont jó. Azért csak három napig, mert akkor szakadt végig a varrás a teszkós zsákon, és borította be a cuccokkal a hegyoldalt. Utána csöndben volt...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:41:27

@Csokis: "Eszerint még nem volt gyereked? Mert még jó lenne, ha beleférne az autóba, ha utazol valahová"

Az én gyerekeim elringatóztak a hátsó ülésen a mózeskosárban. Amit a rokonoktól örököltünk, és később adtunk tovább.

De a ruhácskákat is egymástól és a rokonoktól, ismerősöktől örökölték, és viszont.

Jó, megvehetem a legújabbat, legdivatosabbat, senki még nem használta, ezután se fogja... De ezt nem szeretem. Ha költöm a pénzem, valami hasznosra akarom költeni.

Nick1984 2011.09.19. 15:41:31

@rudmanynudli:
Neked man igazad!!! Már elfelejtettem az ellopott kocsi sztorit!!! :-)
@atpijkamo:
Ja. Csak legyen egy biztonságos ülése, nehogymán Ödönke megsérüljön a kocsiban, meg ne akkorára csukódjon, mint egy nagybőgő tokja, hogy beférjen a Wagon R+-ba.... :D

Ti nem asszisztáltatok még első gyerekkel terhes nő mellett végig egy vásárlást?? :D Amikor minden baromságot megvesz az ember?? Hogy van kereslet 10eFt feletti kakiszag zárós kukára, ami nem zárja el a szagot, viszont a méregdrága utántöltő miatt csak akkor viszed ki, ha tele is van. Az meg sokszor egy hét. És kell-e részletezni, milyen szagú a babakaki?! Pláne egy hét után!!! De nincs gond, a második gyereknél az ember rájön, hogy jobb Tescos szatyorban a sima kukába dobni a pelust és este levinni a többi szeméttel! És akkor üdvözült mosollyal gyújtja fel a 10eFt-os kukáját!!!!

cicmen (törölt) 2011.09.19. 15:41:53

@atpijkamo: Dehiogynem. Várom a választékos káromkodásaidat. Élvezni fogom.

IBM! (isten bassza meg!)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:42:49

@Csokis: "Attól függ, mennyit akarsz közlekedni."

És hogy hol akarod lelakatolni. !!!

tibibá 2011.09.19. 15:43:30

Kicsi a világ...

K. P-nével én is leveleztem lezúzott babakocsi ügyében.
Nekünk annyiból volt mázlink, hogy a hazaúton törte össze a Malév az akkor pár hetes kocsit.

Nem adtuk fel poggyászként, hanem beszálláskor vitte el egy kedves fiatalember a gép mellett egy kartoncetliért cserébe.
Ferihegyen leszálláskor babakocsi sehol, keressük, kérdezünk, vállvonogatás, futószalagra mutogatás, ahol kb. fél óra után meg is jelent a kocsi, több darabra törve.

Először minket is megpróbáltak rábeszélni arra, hogy a "Malév a kocsit saját szervízben szakszerűen megjavítja", de ezt nem fogadtuk el, mert nem akartuk bukni a garanciát.
(Meg különben is...)

Elvittem a márkaszervízbe, ott adtak a javításra árajánlatot, ezt elküldtem a Malévnak. Azt mondták kifizetik, de csak utólag (ha elküldöm nekik a számlát).

Végül ez lett. Meg kellett előlegeznem a javítás árát (ami persze a kocsi újkori árának 90%-s volt), elküldeni a számlát a Malévnek, és kb. 2 hét múlva utalták a pénzt.

A végén lett egy babakocsim, amin a kerekeken és a napellenzőn kívül gyakorlatilag mindent kicseréltek.

A lényeg, hogy nem szabad hagyni, hogy ők állapítsák meg a kár mértékét.

cicmen (törölt) 2011.09.19. 15:43:42

- babakocsi használati útmutatója

?
Höhö!
Ez minek kellet nekik a kártérítéshez?

É2I 2011.09.19. 15:44:17

@estrella negra: Azt nem mondtam, hogy ért is hozzá. Ellenben nálamnál annyival jobban rajzol, hogy én megsüvegelem. De van egy olyan sejtésem, hogy domolykózni jobban tud.
Sün, mi a véleményed?
(Ja az én rajztudásomat jellemzi, hogy egy nyúl igen csak hasonlít egy lóra, ellenben vica a verza.) (Izé, nem a Janicsák, Őt azonnal és minden körülmények közt és nem csak lerajzolnám. Jajj, Irén kurva nagy pofont adott.)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:44:58

@cicmen:
* IBM: I Blame Microsoft
* IBM: I Buy Mainframes
* IBM: Identical Blue Men
* IBM: Idiotic Bit Masher
* IBM: Idiots Become Managers
* IBM: Idiots Built Me
* IBM: Incompatible Business Machines
* IBM: Inferior But Marketable
* IBM: Internal Bearocratic Mess
* IBM: Intolerant of Beards and Mustaches
* IBM: It Barely Moves
* IBM: Itty Bitty Machines
* IBM: Itty Bitty Morons
* IBM: It'll Be Messy
* IBM: It's Backwards, Man
* IBM: It's Being Mended
* IBM: It's Better than Macintosh!
* IBM: I'm By Myself
* IBM: I've Been Mislead
* IBM: I've Been Moved
* IBM: I've Been Mugged

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.19. 15:45:01

@Csokis: feltalaltad a mozeskosarat:)
a fuvon tolason kivul
engem meg hordtak abban es meg elek
@Píter: bolcsesz vagty vagy elso eves joghallgato?

cicmen (törölt) 2011.09.19. 15:48:41

@atpijkamo: Ez meg sem fordult a kis fejemben.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.19. 15:48:52

@tibibá: hat kb erre nekik eleg az 50 euro
szerencsere, mire en "repulohoz jutottam" mar nem kellett a gyereknek babakocsi
de a jelek szerint erdemes valahogy tutiba becsomagolni feladaskor

Sokorai_Atala 2011.09.19. 15:48:58

Még szerencse, hogy az ellopott babakocsiban nem volt benne a gyermek:)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:50:10

@Nick1984: Hát igen várandós nők nagyon tudnak készülődni! De néha az pukák is azért. Legyen minden kész, mire megjön. Azt én nem értem, hogy egyesek mindenből bevásárlási lázat csinálnak. Legyen az karácsony vagy új baba.

Nick1984 2011.09.19. 15:50:18

@hagyma:
Nekem 84-es születésüként megadatott a csoda, hogy már "csikkó" hordozóban utaztam a kocsiban, ahol hátul még véletlen sem volt öv... :D De 2011-ben kötelező az autósülés. Tilos mózeskosárban autóba tenni a gyereket... Szóval már ez sem opció! :-)

XCat 2011.09.19. 15:50:20

@estrella negra: Igen. Húzz a kurva anyádba, te seggfej. :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 15:50:46

@É2I: A Janicsák Vecát??? Azt hittem, a perverziónak is van határa.

XCat 2011.09.19. 15:52:01

@atpijkamo: Nagggyon jó!!!!!!!!!!!!

dosszié 2011.09.19. 15:54:12

azért vicces hogy a benneren pont a Malév vigyorog.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 15:56:20

@Zöldegér: "A Kár és Panaszügyi csoporttól K.P-né. Gondolom felvételi kritérium volt, hogy a neve ugyanazokkal a betűkkel kezdődjön, mint a csoportjáé."

Ez csak a nick-je. Frappáns.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 15:59:09

@atpijkamo: Na, a mózesért ma már úgy ver pofán a rendőr, hogy szanaszét repkednek a fogaid. Vagy levág 100 rongyra, ami még mindig olcsóbb, mint három fogat megcsináltatni. Illetve van olyan hájtek mózes, ami persze a kétszázezres babakocsi része, ami beköthető a hátsó ülésre. nekünk szerencsére volt garázsunk, így választhattuk a három darab használt opciót, de volt időszek, amikor öt babakocsi állt a garázsban. Igaz, a legdrágább volt 28 rongy, és annak már kiugróan magas volt az ára. Na, találtam magamról egy babakocsi nepper képet, csak a bal első nem a mienk:
img.index.hu/imgfrm/9/8/9/4/IMG_0002919894.jpg

cicmen (törölt) 2011.09.19. 15:59:30

@Nick1984: Tilos mózeskosárban autóba tenni a gyereket...

Azért van a tetőcsomagtartó!

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 16:01:05

@hagyma: Azért a mózesben nehéz lesz kényelmesen ücsörögni a gyereknek, mert nem lógázhatja a lábát.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 16:02:09

@CatMother: Akkor maradjunk abban, hogy ezentúl máson vezesd le a frusztrációdat, jó?
És ha tényleg csinálnál avatárt, akkor könyebben át tudnám ugrani, amit ideböfögsz.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 16:02:36

@cicmen: És fürdetés után nem is kell megtörölni, mert majd megszárítja a menetszél.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 16:04:03

@Csokis: Oké, akkor hazabuszozom vele. Ahhoz csak nem kell előbb páncélvértbe öltöztetni karhatalmilag.

phaszfej 2011.09.19. 16:07:47

A babakicsi buziság. Gyereket ölben, karban szioká vinni, nem babakocsiban. Ez is valami huszadik századi emancipuncis baromság.

É2I 2011.09.19. 16:09:06

@estrella negra: Hát inkább, mint sok más celebet. Persze azért nekem is vannak jobb jelöltek, de félő, hogy fordulhatok a másik oldalamra :S

phaszfej 2011.09.19. 16:10:38

Most jön a negyedik gyerekem, de valahogy eddig még sosem kellett babakocsi. Mindig elfértek kézben.

2011.09.19. 16:12:03

@Píter: Van autód ? Törték már össze úgy, hogy vétlen voltál ? Kifizette a biztosító a vadiúj autó árát kár esetén ?
Melyik univerzumban kapsz kártérítésként vadiúj dolgot a te használt, szakadt cuccod helyett ? Álomvilágban-e élsz ?
Megannyi kérdés.

É2I 2011.09.19. 16:14:53

@Csokis: Most elgondolkodtam azon, hogy hogyan lehet autóval hazavinni egy csecsemőt? És ezt komolyan kérdezem.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 16:15:24

@estrella negra: Azt úgy hívják, hogy kiddy board. Ha csak rövidebb útra mész (bolt, játszótér), megspórolhatod a dupla babakocsival való szenvedést. Felteszed a kocsi hátuljára, a nagyobbik feláll rá, a teste a toló rudak közé esik, te meg tolhatod a kettőt együtt. Nálunk 16 hónap van a két kölyök közt, úgyhogy jól jött ez is, meg a korkülönbséges kétszemélyes is. A háromkerekű joggerben az a jó, hogy bazi nagy a kereke (12"), ezért földúton sem ráz, ráadásul rövid távon elfér benne kettő is. A drapp kockás kiskerekű meg befér az autóba úgy, hogy még a csomagokat is mellé tudod tenni, ha nyaralni mész. Hű, most vsszaemlékezve, mekkora szopkura volt a nyaralás két évig!

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 16:17:11

@É2I: Taxival, vagy buszon. :-) Vagy a hiper-szuper mózessel, amit írtam, mert van ám isofixes mózes is. Vagy szabálytalanul.

É2I 2011.09.19. 16:17:35

@É2I: Mármint szabályosan

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 16:17:45

@É2I: Taxival, azt nem basztatják. Vagy diplomata renszámú kocsival, az meg sem áll a rendőrnek.

É2I 2011.09.19. 16:20:53

@atpijkamo: Fasza, az annyival biztonságosabb, mint saját kocsival.

@Csokis: Gondolom az is fillérekért kapható és úgy néhány hónap után felejtős. :S

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 16:21:01

@phaszfej: Nekem nem jön ki az egyenlet, akárhogy is rendezem, de biztos én vagyok emancipuncista apa. Egy anya=két kar. Két gyerek (ebből egy kb. 8-10 kiló)=két kar. Egy kosár a boltban=1 kar. Két szatyor a boltból hazafelé=két kar. Nálunk legalábbis úgy tiltakoztak a kölkök a hátihordó ellen, hogy esélytelen volt a dolog.

2011.09.19. 16:25:01

@Csokis: van ez a hatkarú siva nevű indiai csajszi... na ez egy magyar pasihoz ment feleségül, szerintem pont ez a faszfej lehet a férje.
Na most már TUDOD !

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 16:25:15

@É2I: Azért van a képen a "rendes" babakocsiból kettő. Vettünk az angol Ebayen egyet, amihez adták a kiddy boardot, mert olcsóbb volt, mint a board magában. Aztán eladtam a kocsit, meg a mózest, meg a lábzsákot 5 rongyért, és bejött a szálítási költség. :-) Egyébként ez a sar egész sokáig hasznos, mert van, amikor a kölök már csak akkor ül bele a kocsiba, amikor hótt fáradt, de ha gyalog jönnél vele haza a játszóról, csak húzatná magát. Na, akkor asznos, ráadásul a kocsit telpakolhatod tejjel, meg kenyérrel.

rudmanynudli 2011.09.19. 16:26:08

@Csokis: Anya, apa együtt megy a boltba = 4 kar és visznek valakit aki cipeli a szatyrot. Mit nem lehet ezen érteni? :)

XCat 2011.09.19. 16:26:24

@estrella negra: Szerintem én téged ismerlek. Lehet hogy azért undorítasz ennyire. :D

Segítek; elolvasod, és nem írsz. így kell csinálni.

phaszfej 2011.09.19. 16:26:30

@Csokis: Milyen hátihordó? Nem krumplit viszek, hanem a kölkeimet. De én se értelek téged. Sosem engedtem a nőmnek, hogy egyedül kelljen boltba mennie 2 gyerekkel, amíg kicsik voltak és nem tudtak járni. Ha már gyerekeim vannak, az az alap, hogy a nőm a legjobb körülmények között legyen. Teljesen természetes, hogy nem hozom olyan helyzetbe, ami tartósan kényelmetlen neki.

crashdummy 2011.09.19. 16:27:23

@Nick1984: Te hol élsz??? 150-200 eFt alatt nincs babakocsi? Nézd meg pl. a Brendon weboldalát! A Brendon nem tartozik az olcsó babaáruházak közé. De a kétfunkciós babakocsik közül a legdrágább is csak 80.000 Ft, és az átlag meg 40.000 Ft körüli.

A posztoló jogosan követelheti a babakocsi eredeti állapotába való helyreállításának költségét. Akár a tibibá által leírt módon.

De szerintem nem jogos követelés a kint vásárolt 2. babakocsi árát követelni. Az a saját döntése volt, és egy 22 hónapos gyerek egyébként már remekül elvan pár napot babakocsi nélkül. Szerintem a 110 Euro szükségtelen pénzkidobás volt. És ha most felesleges, akkor el is adhatja a babakocsit.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 16:27:29

@atpijkamo: Na, azt nem tűrték. Meg a szuper-bölcsész-bio-természetősanya hordózó kendőt sem. Ezek ilyen urbanizált kis szarosok voltak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.19. 16:28:19

@Nick1984: hajovan az en gyerekem is csikkoban utazott
a zsigulibaN meg nem volt gyerekules@Csokis: hat akkor meg nem is ucsorogtem, es busszal szallitottak:)
de volt az a nagy babakocsi is az a mely
lattam magam
hat akkoriban ugy nottunk fel
persze hogy sokkal jobb a mai extrasuper, ez nem kerdes@É2I: a fiamat ugy vittuk, haza a korhazbol, hogy a nejem meg a noverem hatraultek vele polyastol es ovatosan vezettem a zsigulit

Píter 2011.09.19. 16:28:50

@Manci néni, a szomszéd:

,,110 Euró + a régi babakocsi javíttatásának költsége." - igen, ha rövidre fogtam volna, nekem is elég lett volna ennyit írnom, egyetértek.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 16:29:46

@phaszfej: Sajnos én még abba a törpe minoritásba tartozom, aki a mai Magyarországon bérből-fizetésből él, és a munkahelyén megkövetelik, hogy ezért cserében meg is jelenjen. Ráadásul akkoriban műszakban melóztam, reggel hattól este hatig.

Píter 2011.09.19. 16:31:08

@Kulics: Azt, hogy az eredeti babakocsi milyen állapotú volt, nem derül ki, de gondolom, nem egy szakadt szar volt. Az új kocsim árát kifizetik, úgy hívják gazdasági totálkár, vagy totálkár.

XCat 2011.09.19. 16:31:55

Faszért kell gépen babakocsit hurcolni. Gyereket is. Elkezd visítani, a falon szétverni nem lehet (kicsi a hely), az anyuka fejét sem, leszállítani meg macerás őket.
Nem jó ez sehogyse. Tanulság, ha fontos emberek vagyunk, itthon hagyjuk a bébisitterrel ha mindenképpen menni kell. Ha meg nem, ülünk a seggünkön amíg lábonszállítható nagyságú lesz.

XCat 2011.09.19. 16:33:18

@Csokis: Elég volt megjelenni? Te voltál a szocializumus szelleme?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 16:34:43

@hagyma: Miként phaszfej rávilágított, én egy trehány köcsög vagyok, aki nem csak a "nőjének" (de szeretném, ha a feleségem csak per a "faszija"-ként szólítana) nem adta meg, ami jár neki, de én is mindkettőt mózesben csempésztem haza. Igaz, akkor még nem járt érte helyszíni felkoncolás.

XCat 2011.09.19. 16:36:56

@CatMother: Jah semmi, félreolvastam.

2011.09.19. 16:37:01

@Píter: "Az új kocsim árát kifizetik"
Sajnos nem, nagyon nem. Inkább ne tudd meg, mert csalódni fogsz.

-putyin- 2011.09.19. 16:37:36

És az a legszebb, hogy a MALÉV a repülőt adja, meg a pilótákat, és a Celebi kezeli a csomagokat, de mindegy.

phaszfej 2011.09.19. 16:37:41

@Csokis: A feleség az az ember nője, a férj meg a faszija is egyben.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 16:37:56

@É2I: (Elvileg) nem adják ki a gyereket a szülészetről, míg be nem mutatsz egy szabályos bébihordozót.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 16:40:04

Van az ember, meg van a nő, érted.

Nick1984 2011.09.19. 16:41:34

@crashdummy:
Szerintem valamit félreolvasol!!! Én olyat sosem állítottam, hogy nincs az alatt kocsi. A Brendon árakkal (és az összes nagyker-kisker árával) tisztában vagyok. 3 funkciós babakocsi árára utaltam, hordozóval együtt. Olyat is linkeltem be. Ez a közép kategória ára. Ahogy a 10M-s Volkswagen Passat is középkategória, ha baromi drága, akkor is! :-)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 16:42:00

@-putyin-: Aztat meg hol? Mert Pesten a Malév járatokat a Malév Ground Handling kezeli.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.09.19. 16:42:12

Nem olvastam végig a kommenteket, lehet, hogy valaki már írta:

Elég érdekes, hogy a posztoló FT (AZAZ FORINT!!! :)), és a maléves kárügyintézőt meg KP-nének hívják:)

Gyanús, felettébb gyanús...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 16:43:36

@estrella negra: Ja, ja! Ahogy a székelyek tartják: a sör nem alkohol, az asszony nem ember, a medve nem játék.

phaszfej 2011.09.19. 16:46:01

@estrella negra: Mi van? Ha már nő nem lesz belőled sosem, mert ronda vagy, arrogáns és dagadt, akkor már ember szeretnél lenni? HA ember szeretnél lenni, első lecke, hogy nem sértődsz meg semmin, mert gyengének fognak tartani, asszonynak. Ronda nőből egy buzi ember? Nem túl fényes karrier. Inkább maradj narancsbőrös dagadt ribanc.

Walter Melone (törölt) 2011.09.19. 16:47:38

Ez hülye.

Miért nem adja el az új babakocsit és akkor visszajönne a pénzéből valamennyi. Az 55euróval kiegészítve simán fedezné a költségeit.

Arról nem is beszélve, h soha nem láttam még olyat, h valaki feladja poggyászként a babakocsit!

Azt egészen a gép ajtajáig lehet vinni, és onnan viszik kézben a raktérbe, leszállás után pedig ugyanott kapják vissza.

Mi értelme lenne feladni már a chack in pultnál???

mondom, ez hülye.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 16:50:21

@Walter Melone: "Azt egészen a gép ajtajáig lehet vinni, és onnan viszik kézben a raktérbe, leszállás után pedig ugyanott kapják vissza."

Gondolom nem olvasod a kommenteket. Még pótolhatod. Pont erre volt egy történet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 16:51:35

"@phaszfej: Ne vedd föl! Direkt csinálja."

Mondom estrella negra-nak.

Jock Ewing 2011.09.19. 16:53:09

@Walter Melone:

Te ugye az a fajta ember vagy, aki mindenkinél mindent jobban tud, ugyanakkor semmire sem vitted az életben ?

Walter Melone (törölt) 2011.09.19. 16:53:27

@atpijkamo:

Nem, szeretem a véleményemet saját magam kialakítani a posztról a többi kommentelő véleményétől nem befolyásolva.

Most viszont rákerestem.
Ettől még alapjáraton úgy működik ahogy leírtam.

Mercel 2011.09.19. 16:53:45

Hello!

Az eset egy újabb indok arra, hogy miért NE használja az ember a Malév szolgáltatásait.
Plusz ha lehet az orbánhegyi izé Liszt Ferenc repülőtereket sem az ottani balkáni viszonyok miatt.

A posztolónak azt üzenném, hogy ne adja fel, és ha van benne egy kis magyaros virtus akkor derekasan megfingatja a Malévot.
Tessék elküldeni az esetet a két (kötelességszerűen) jelzett szervezetnek, és fogadni egy közepesen jó ügyvédet, valamint nem megelégedni a az amúgy nagyszerű Homárral, hanem szépen csepegtetni a neten a történetet.

Nem, nem fogják leszarni, csak az elején csinálnak úgy, hátha feladod..
(És az emberek úgy 90%-a fel is adja)

"Frigyes"

phaszfej 2011.09.19. 16:54:36

@atpijkamo: Szerinted hülye a csaj? Mé? Véletlenül írtam ide? Pont megcsúszott a lábam, elestem és röptömben lenyomtam pár kommentet ide véletlenül. Te se vagy százas.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 16:55:40

@Walter Melone: A csomagfeladás is működik alapjáraton.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 16:56:55

@phaszfej: :)

Tudom, hogy csak úgy csinálsz. Olvastam már sok kommentedet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 16:58:06

@estrella negra: "Valami front lehet máma." ...mondta hitler, és fejbelőtte magát.

phaszfej 2011.09.19. 17:00:35

@atpijkamo: Ezek szerint csak olvastad. De nem értetted.

XCat 2011.09.19. 17:00:57

@Csokis: ... és a székely nem magyar. Ezt meg az épeszű emberek tartják így.

ajatrollah 2011.09.19. 17:01:09

@Walter Melone: a kerekesszékeket is így teszik fel a gépre, ennek ellenére láttam már repülőtéren ilyet szétcseszve. ilyen esetben ki kapja ölbe a használót és hurcibálja 4 napon át?

Nagyon_Komoly 2011.09.19. 17:02:20

Malévval utazni? Ez volt a hibás döntés. Olyan légitársasággal kell közlekedni, amelyik nem küzd pénzügyi gondokkal, és tisztességesen felelősséget vállal a tetteiért. No meg a baleset- és poggyászbiztosítás talán jobban megérte volna azt a minimális összeget egy biztosítónál, és most nem lenne semmi gond. Majd a biztosítónak meglesznek a módszerei, hogyan lépjenek fel a légitársasággal szemben a kárigény érvényesítésére.

Csomagként feladni valamit csomagolás nélkül pedig eleve nem szabad!

mossberg operator 2011.09.19. 17:04:19

Bezzeg a Ryanairnel visszaadtak volna:) Soha, egyedule a British Airways normalis iyen szempontbol...l

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 17:05:36

@phaszfej: Mi még tudtunk a sorok között olvasni. Mert kellett.

Jó itt a társaság, de néha betévednek olyanok, akiket megbaszott a főnökük, és valahol ki kell engedni a gőzt. Meg serdületlen tinik, mindent jobban tudva.

Te csak kevered a szart, téged ez szórakoztat. Azért van néha igazság benne. Aki megsértődik rajtad, az máson is könnyen megsértődik.

Walter Melone (törölt) 2011.09.19. 17:05:42

@ajatrollah: A kerekesszék a Malévnál (ha jól tudom) az első konyhában utazik, tehát amit te írsz, az nem fordulhat elő...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 17:06:32

@Nagyon_Komoly: Ó, lehet azt fokozni. an olyan charter, ami úgy jár innen / ide, hogy nincs Mo-on se irodája, se képviselete, de még csak egy telefonszáma se. A személyzet ki sem száll a gépből, csak utascsere, esetleg tankolás, és mehetnek is vissza. Ha elhagyják a bőröndödet, akkor a handling cég ugyan felveszi a jegyzőkönyvet, hogy az ügyfél nyugodt legyen, majd dobja a kukába, mert ő sem tud vele mit kezdeni, nincs hová elküldeni. Az a kemény, nem a faláb.

joska141 2011.09.19. 17:06:56

Hát nem tudom...
Nyáron Malév géppel Londonba utaztunk. Érkezéskor a szállítószalagon összetört bőröndünk. Jegyzőkönyv felvétele 5 perc, városban új bőrönd vásárlása nem probléma. Malévnak interneten olvasható címére hazajövetel után elküldve a beszállókártya, jegyzőkönyv, új bőrönd számla. Senki nem szólt egy szót sem, de 14 nap múlva a postás kopogtatott és hozta a bőrönd angol font árának aktuális árfolyammal forintra átszámított értékét. Később jött erről egy levél is, melyben leírták, hogy a kellemetlenség ellenére is remélik, hogy továbbra is velük utazunk. Ennyi volt.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 17:07:42

@Nagyon_Komoly: Ó, lehet azt fokozni. an olyan charter, ami úgy jár innen / ide, hogy nincs Mo-on se irodája, se képviselete, de még csak egy telefonszáma se. A személyzet ki sem száll a gépből, csak utascsere, esetleg tankolás, és mehetnek is vissza. Ha elhagyják a bőröndödet, akkor a handling cég ugyan felveszi a jegyzőkönyvet, hogy az ügyfél nyugodt legyen, majd dobja a kukába, mert ő sem tud vele mit kezdeni, nincs hová elküldeni. Az a kemény, nem a faláb.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 17:08:34

@CatMother: "és a székely nem magyar."

Mindenáron nyomod a hülyeséget.

Ekézd inkább a hülye picsákat és hülye faszokat, az nagyon megy.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 17:08:38

Blogmotor monnyon le! Viszont ez a Szagos Lázár kiegészítő a tűzrókához, ez jó!

ajatrollah 2011.09.19. 17:10:13

@Walter Melone: ez nem igaz, ne hazudtolj meg. az assistance a kapuhoz jön, átteszi a "charlie" utast a gépre, majd a kerekesszékét a csomagtérbe viszik onnan.

XCat 2011.09.19. 17:12:28

@atpijkamo: Hát, neked sem tetszhet minden. :)
Egyébként miből gondolod, hogy mást csináltam?

RoopeHUN 2011.09.19. 17:12:29

Francért kell olyan korú gyereket repülővel vinni, amig nem tud járni.. Mindenki birja ki, hogy élete első 2 évében nem utazgat tengerentúlra, túl lehet élni..
És mivel sajnos ők még nem tudják ezt megmondani az idióta fasz szüleiknek, ezért kéretik az idióta fasz szülőknek rájönnie erre.

ropile 2011.09.19. 17:14:21

igaz nem malevval utazom, de a pesti poggyaszrakodok igazan vadallat modra tudnak dorbezolni a csomagokkal...

2008: 3 borond
2009: 1 borond
2010: 0 borond
2011: 2 borond ( es meg hol van december )

reszint megteritve, reszint nem.

XCat 2011.09.19. 17:15:12

@RoopeHUN: Vigyázz, mert téged is kikiáltanak majd trollnak.:)

ropile 2011.09.19. 17:16:14

@Csokis: ilyen pl a travelservice.
viszont, mikor naluk baszta szet a csomagokat egy utas ( merthogy uszott metaxaban :)) akkor megteritettek.
az ugyintezes gyors volt ( 2 het alatt ) es osszesen ha 2 emailt irtam a temaban.
szoval a travelservicenek + pont...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 17:16:39

@CatMother: Hagyd békén a határon túli magyarokat. Elég bajuk van azoknak. Meg olyan ajándékot kapnak az anyaországtól, mint az az elcseszett népszavazás. Inkább segíteni kell őket. Egy jó szó is sokat ér.

phaszfej 2011.09.19. 17:17:19

@RoopeHUN: igaz. nincs is idegesítőbb, mint egy légnyomásproblémával küzdő ordibáló gyerek. olyan ideges tudok lenni egy síró szaros hallatán, hogy a fejét verném szét az üléseken.

cicmen (törölt) 2011.09.19. 17:20:24

@RoopeHUN: Francért kell olyan korú gyereket repülővel vinni, amig nem tud járni..

Meg repülni! :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 17:21:02

@RoopeHUN: "Mindenki birja ki, hogy élete első 2 évében nem utazgat tengerentúlra, túl lehet élni.."

Lebaszott a gyerekem, hogy mi a facér rángattuk őt tiniként városokba, múzeumokba körbe európában. Úgyhogy tessék megvárni míg harminc éves lesz, és saját lábán megy ahova akar.

XCat 2011.09.19. 17:21:48

@atpijkamo: A határon túli magyarokkal semmi bajom. Románia népét viszont elég jól ismerem.

A többit meg nincs kedvem végigírni, bár elkezdtem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 17:22:39

@cicmen: :))) Szerintem a mai nap kommentje.

Dr. Dzsásztisz 2011.09.19. 17:22:40

A fogyasztó "védelem"-nek teljesen felesleges bármit is írni. Mi a Matávval kapcsolatban több konkrét anyagot küldtünk el és eleddig semmi válasz és intézkedés nem történt. Kb 4 hónapja...
Reménytelen egy nyomoronc banda. Van vmi "nemzeti" akármilyen biztos is, aki szintén le se bagózza a panaszokat. Sajnos ebben az országban teljesen meddő harcot vívni ezekkel a kreténekkel.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 17:23:59

@RoopeHUN: Mi az elsőt reptettük nyolc hónaposan, mert kinézett egy "majdnem potya" nyaralás és sajnáltui volna kihagyni. Volt abban az útban minden, repülő, két vonat, busz, hajó, taxi, ráadásul hazafelé lekéstük a repülőt. Hármunk közül messze a gyerek bírta a legjobban, a római reptéren vidáman elgagyogott egy spanyol nénivel, aki szintén lekéste a gépét. Egyébként ha itatják a gyereket fel- és leszállás közben, akkor a sok kis nyelés miatt nem fog fájni a füle, és nem sír.

XCat 2011.09.19. 17:24:27

@cicmen: A kiskölykök előszeretettel visítanak a gépen fábaszorult féreg módjára, amikor valami bajuk van. Szeretettel kívánom neked meg a többi hülyének is, hogy hallgassa 4-5 órán át.

Ha nekem még egyszer ilyenben lesz részem, szétverem a kövezeten, és kiskanállal megetetem a hülye anyjával.

Dr. Dzsásztisz 2011.09.19. 17:24:39

Jah nem si beszélve arról, amint a kommenteket olvasom, hogy ferihegyen elég keményen lopnak is. Állítólag a bérezésük része....

ajatrollah 2011.09.19. 17:25:47

@Walter Melone: sajna elég sokrétű tapasztalatom van ilyen téren :)

XCat 2011.09.19. 17:26:47

@atpijkamo: Nem hiszem, hogy meg akarnád érteni, akkor meg minek strapáljam magam.

De nem aggódom, ez a nagy nemzetvédelem általában addig szokott tartani, amíg csak képen vagy tévében látsz románt. Utána igen hamar elmúlik.

Majd akkor megbeszéljük.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 17:27:35

Mikor az ismerősöm a bőröndjével együtt ment oda reklamálni a pulthoz az "elveszett" bőröndje miatt... Próbáltam láthatatlanná válni... És sikerült a kreténnek!

XCat 2011.09.19. 17:28:27

@Dzsásztisz: Valamiből a fóliásnak is élni kell.

cicmen (törölt) 2011.09.19. 17:28:41

Szegény ráfaragott. Inkább ne találták volna meg azt a kurva babakocsit.

Ja! Egy vicc!
Kisfiú kérdezi az anyukáját.
-Anyu! Amiről tudjuk hogy hol van az elveszett?
-Nem kisfiam!
-Akkor az órám sem veszett el amit a Dunába ejtettem!

cicmen (törölt) 2011.09.19. 17:32:19

@CatMother: Ha nekem még egyszer ilyenben lesz részem, szétverem a kövezeten,

A repülőgépen nincs kövezet!
Légy kövezetketes, ha már kötözködöl! :)
Meg szedáld le magad! Elszaladt veled a póni! Én ugyanis nem írtam azt, hogy ajánlom a csecsemők repülőztetését.

XCat 2011.09.19. 17:32:31

Ez viszont zseniális;

- Szóval sosem volt meleg? Hát ez a sors iróniája, ilyen szép szopásra termett szájjal.

- Tudja ez a száj arra teremtetett, hogy Jézust dicsérje.

- Nem, ez a száj egészen másért van, csak maga nem arra használja.

www.youtube.com/watch?v=S-rxe1ke6ic&feature=related
51. perc körül

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.19. 17:33:06

@ropile: Nem, ők jelen vannak hivatalosan is Mo-on. Egy egész kft-jük van, ami már majdnem zéerté. :) www.travelservice.aero/contacts/

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.09.19. 17:33:16

@Jock Ewing: "@Walter Melone:

Te ugye az a fajta ember vagy, aki mindenkinél mindent jobban tud, ugyanakkor semmire sem vitted az életben ?"

körülbelül.
egészen pontosan: Walter Melone a Tízmillió Zseni Országában egy a tökkelütött hülyék között/közül. velem együtt. nem vagyunk sokan, néhány tucatra tehető a számunk.

XCat 2011.09.19. 17:33:35

@cicmen: Lent drágaszág, ha már mindenki levonult. Fent nincs hozzá elég hely, ha lenne, ott lehetne hagyni őket.

Nem? Akkor bocsesz, akkor annak szól, aki írta.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.09.19. 17:35:48

Bejártuk a fél világot a kiskölökkel, de repülős útra soha sem vittük az itthoni babakocsit, csak olyat, amit ha ellopnak sem ér nagy kár.

gyermekkelutazom 2011.09.19. 17:43:25

tapasztalt utazó sosem márkás bőrönddel, babakocsival utazik, hanem csakis olyannal, amin jól mutat a szakadás, horzsolás. ez utóbbit 4, azaz négy ezerért be lehet szerezni, oszt nem fáj az ember feje amiatt, hogy a celebi-sek hogyan dobálják!
havonta utazom a most két évessel, aki úgy tűnik kulturáltabb az itt kommentelők egy részénél, mert általában mosolyogva teszi azt. még sosem hozott kínos helyzetbe kiabálással...

Mérges 1234 2011.09.19. 17:43:39

joska141 2011.09.19. 17:06:56

Na mi van felébredt a marketing osztály..... ????

Nem olyan gyakran utazom repülővel, többnyire évente egyszer.

Eddig még csak a Malével késtünk, igaz mindkét irányban. A ferihegy 2, sokkal lassab szarabb, mint az 1.

Barátnőm most céges ügyben utazott Malévval, 800 km-re lévő városkába oda vissza 110.000 Ft ért, és mi volt a menü földimogyoró.

Visszafelé a gép 1 órát késet, ezért vehettem még egy órára parkolójegyet, összesen 2500 Ft-ért parkoltam.

Szánalom az egész na..... :D

Illetve nem, csak magyaros.

Egyik barátom, havonta kétszer jár németországba repülővel, már több éve. Eleinte Malévval ment, mostmár mindig fapadossal megy, és mondja, hogy abból, a 30-60 ezer Forintos különbözetből, mindent feleszik a fedélzeten, és ha kell kukára issza magát.

XCat 2011.09.19. 17:52:34

@gyermekkelutazom: Célozgathatsz prüntyőke, de azért tudjad, hogy az emberek egy (nagy) része utál érte, egy még nagyobbat meg nem érdekli, de ez is csak addig tart, amíg a kölyköd kellemetlenséget nem okoz nekik. Utána egyből megfogalmazódik bennük, hogy ittad volna inkább el.

Nem mondják a szemedbe, mert leszarnak, meg amúgyis, de attól még így van.

flea 2011.09.19. 17:54:50

@Doubledecker: pontosan. Az 1-es zsúfolt és néha elképesztő idióta "utastársak" bírnak lenni, de ott 20-30 alkalomból egyszer sem cseszték szét a csomagomat. (Ráadásul az easy és a Wizz konzisztensen kevesebbet késik, mint akár a BA, akár a Malév, és még annál is kevesebb járatot töröl.)

Ezzel szemben a 2-esen csak kb. 10x voltam, azt többször is csomag bánta. Egy alkalommal sikerült nekik olyan szinten odaqrni valahova a bőröndömet, hogy az egyik oldala vagy 5 centi hosszan kihasadt, a másikon meg a fogantyú sínje görbült meg olyan mértékben, hogy a fogantyút nem lehetett többé kihúzni belőle.

Pedig elvileg ez is, az is Celebi.

A malévosok ezután "megjavították" a bőröndöt: leszerelték róla a fogantyút, kereket, mindent, és átrakták egy másik bőröndről. Azóta a zöld bőröndnek, ha jobban megnézed, lilás színben játszik a kereke. Hát köszi. :) És "ingyen" volt, csak oda kellett vinni munkaidőben arra az 1 db budapesti címre, ahol ezzel foglalkoznak, majd pár nap múlva szintén munkaidőben elhozni onnan. Biztos én vagyok telhetetlen, de cseppet sem voltam megelégedve.

Droidfigyelő (törölt) 2011.09.19. 17:59:39

@GamesBond:
Tudod, hogy mennyi egy jó babakocsi? Jó = az asszony fél kézzel össze tudja csukni, és be tudja tenni a csomagtartóba, miközben a másik kezében a gyerek és a bevásárlószatyor lóg, a hátizsákban meg cipeli a játékokat, a tejet, teát, plusz ruhát, kurvaanyját. Na, ha tudod, akkor újgazdagozz tovább.

gyermekkelutazom 2011.09.19. 18:07:32

@CatMother: köszönöm a felvilágosítást az emberek(?) természetéről. lehet, hogy ez az oka annak is, hogy a bőröndjeim szalagról való lekapkodásánál sosem segítenek? de nem baj, én szuperanyu, a gyereket tartva egyik kezemben, a másikkal gond nélkül repítem azokat a helyére, miközben tudom, hogy legalább 10 izzadt, büdös férfiutas fixálja a hátsómat!
ja, és valami kellemetlenkedésre már kezdem is idomítani a gyermeket: jó nagy adag félig emésztettet lökjön az előtte ülő nyakába... aki bárki lehet, akár te is.
most csukom le a gépet.

Mérges 1234 2011.09.19. 18:12:22

@flea:

Mé' nem jó neked a lila kerék... Ilyet. :D

Ja, ja én is arra akartam rávilágítani, hogy a fapadosok valahogy jobbak. Persze náluk pörgés van, halad a dolog, nem baszakodnak.

Arról már nem is beszélvw, hogy mind a wizz-nwk mind az easyjetnek, nagyon fiatal a flotája.

OK, lowcost, néhányszor lowquality utazókat is hoz.

XCat 2011.09.19. 18:12:33

@gyermekkelutazom: Akkor innentől légyszíves kizárólag magánorvoshoz, magánóvodába, magániskolába hordjad, mert nekem semmi kedvem egy halmozottan handycapes idomított kölyökmajom nevelésére adóznom, akinek már az is félig elbaszta az életét, hogy belőled bújt ki.

Fogja már fel az összes hülye kurva, hogy a gyerek nem játék, amit a saját örömödre gyártasz le, hanem azért csinálod, hogy a társadalom értékes és hasznos tagja legyen belőle. Majd egyszer. Az az a dolog, aminek ti nem tudjátok nevelni, mert nektek sem jött össze, de nálatok hagyják, mert így egyszerűbb.
De attól még gáz, hogy tönkrecsesztek egy leendő emberi életet, aki ráadásul majd újra is termeli magát.

roadrunner 2011.09.19. 18:14:49

Kepes voltal mind a ket babakocsit hazacipelni ? Gratulalok. 22 honapos gyerekkel nem birsz megulni a seggeden otthon?
Hirtelen ennyi.

cicmen (törölt) 2011.09.19. 18:15:39

@gyermekkelutazom:izzadt, büdös férfiutas fixálja a hátsómat!

Te meg szagolgatod őket!
Én is megnézem kivel szállok fel a buszra. Ha jó a segge a nőnek előreengedem és alánézek. Ha nem, akkor lököm félre! :)

roadrunner 2011.09.19. 18:18:27

@gyermekkelutazom:
Te persze virag illatu vagy az utazas utan.
A tampon sem rohad benned es ver sem csordogal. Aha....ertem.
Mintha nem orulnel neki hogy mindenki a dagadt segged bamulja.

cicmen (törölt) 2011.09.19. 18:18:28

@roadrunner: Kepes voltal mind a ket babakocsit hazacipelni ?

Miért? Hagyta volna ott?
Különben akkor lett volna nagy durranás a történet, ha hazafelé elvesztik az újat!

flea 2011.09.19. 18:21:14

@gyermekkelutazom: a 2 éves születésnapja előtt történetesen nyugodtabban is lehet utaztatni a kölyköt repülőn, mint közvetlen utána, mert ölbeveheted, míg nagyobb korban egyes légitársaságoknál erőlködnek, hogy nem ülhet az öledben (pedig ott akar, ezért a kötelező biztonsági öves szakaszokat leszámítva ott is fog, a +1 ülést meg feleslegesen kifizeted és foglalod).

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 18:24:24

@cicmen: @roadrunner: Már összecsukta a gépit.
Mondjuk, előtte küldhetett volna egy képet a hátsójáról.

cicmen (törölt) 2011.09.19. 18:25:56

Azóta a zöld bőröndnek, ha jobban megnézed, lilás színben játszik a kereke

Ez is elvész a részletekben! :)
És? Többen megbámulják mi?

roadrunner 2011.09.19. 18:26:50

@cicmen:
Mennyi egy babakocsi feladas oda-vissza?
100 euro?
Azt mondta romma tortek, nem?
Akkor annyira megsem.
Kulon poggyasz biztositasrol hallottatok mar ?
Egy kolyokkel kulonben is hogy lehet nyaralni?
A kozelben nem lehet am valami nyugodt helyet talalni, repulni kell mert az ugy meno.

flea 2011.09.19. 18:27:01

@cicmen: meglehet, mert baromi ronda. :)

flea 2011.09.19. 18:27:58

@roadrunner: kapaszkodj meg, ha a gyerek utazik, ingyen elviszik a babakocsit.

cicmen (törölt) 2011.09.19. 18:28:03

@estrella negra: Mondjuk, előtte küldhetett volna egy képet a hátsójáról.

Ahogy pucsít a busz lépcsőjén! Ahha! :)

cicmen (törölt) 2011.09.19. 18:36:58

@roadrunner: Egy kolyokkel kulonben is hogy lehet nyaralni?

Elég hülyeség elvinni messzire ekkora gyereket. Bekaphat valami vírust, vagy ha csak simán megbetegszik az is szép tud lenni külföldön. Nem írta, hogy hova mentek de nem messze ha euroval fizettek a babakocsiért. (ha valaki most rámkommentel, hogy Algériában is lehet fizetni euroval, azt megkeresem és megölöm, mert nem ezen akarok vitatkozni! )Nem lehet túl vad hely, de külföldön orvost, kórházat keresni nem túl jó dolog. Én biztos nem mentem volna, de ők tudják.

ZöldszemM 2011.09.19. 18:40:10

@crashdummy: Bizony egy 22 hónapos gyerek már szaladgál !!

XCat 2011.09.19. 18:43:41

@cicmen: És a 297883. pinánál még mindig látsz valami érdekeset?

cicmen (törölt) 2011.09.19. 18:46:15

@CatMother: És a 297883. pinánál még mindig látsz valami érdekeset?

Amíg feláll, addig ja!
Amikor már nem áll fel, az sem lesz gond! Akkor csak a sörnek élek majd! :)

XCat 2011.09.19. 18:55:34

@cicmen: És nem néznek rád hülyén, amikor álló brével szállsz fel a buszra? :)

cicmen (törölt) 2011.09.19. 18:59:35

@CatMother: Nem bazdmeg, mert ráakasztom a diplomata táskámat!

XCat 2011.09.19. 19:12:46

@cicmen: Akkor legalább kapaszkodni tudsz.

Timcsiii · http://tym0825.wordpress.com 2011.09.19. 19:15:25

Ők legalább fizettek valamit a United Airlines amikor picit megtépázta a brandnew Samsonite bőröndömet - amitől persze hogy kitér az ember a hitéből - elém toltak egy papírt ami kivételt képezett minden károsodásra, kerék, cipzár, vagy a kihúzókája eltörik stb. Szóval addig ők nem fizetek amíg darabokban nem jön ki a csomagod, utána meg mehet a kárfelmérés meg a sok huzavona. Nah persze ilyenkor előveszi az ember a 10 éves worldwide garanciát ott meg a Samsonite azzal kezdi, hogy a légitársaságok által okozott károkra nem vonatkozik.

az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2011.09.19. 19:17:32

Tanulékony cég a MALÉV, korábban a DELTA csinálta úgy, hogy a kárrendezésre kizárólag egyetlen telefonszámot adtak meg, az meg az üres reptéri irodájukban csörgött, ahol egy órával a gépük indulása előtt voltak, amúgy nem.
Nekem néhány éve a csomagom érkezési súlya kb 2 kilóval kisebb volt, mint a feladási és látszott a bőröndön az erőszakos behatolás nyoma.
Nagyjából fél évig próbálkoztam a 120 USD károm megtéríttetésével, aztán abbahagytam a bohóckodást. A DELTA nálam indexre került, soha többet egy fillért sem hagyok náluk.

glabla 2011.09.19. 19:27:34

Azt a kedves levélíró meg talán az itt lévők többsége nem tudja, hogy minden reptéren úgynevezett ground handling/ földi kiszolgáló cégek vannak, akikkel a légitársaságok általában szerződésben állnak.
Na most a Malévnak egy külföldi reptéren nem sok köze van ahhoz, hogy mit és hogyan csinálnak a - valószínűleg a meg nem említett helyen is éhbérért dolgozó - rakodók.
Ez persze nem csökkenti az okozott kárt, csak mielőtt lejáratnánk a nemzeti légitársaságunkat, nem ártana kicsit informálódni. Ilyen esetekben valószínűleg a malév is az adott céghez továbbítja a számlát.

Timcsiii · http://tym0825.wordpress.com 2011.09.19. 19:33:02

@az igazi medwe:

Ilyenkor írni kell egy reportot az esetről kiemelve a légitársaság nevét a reptér igazgatóságnak leadni, nekem az első pár órám ezzel ment el San Francisco-ban, nyugodtabb voltam, hogy azért mégis valami közben meg tudtam hogy SEMMI. Nálam így a United vágta el magát.

Leslie04 2011.09.19. 19:33:33

A Malev panaszugyi irodaja hires a trehany ugyintezesrol es sohersagrol. Annak idejen 2007-ben velem elfeljtettek New Yorkban tartozkodasom alatt kozolni, hogy az a gep, amelyikkel hazamentem volna fel sem szallt Budapestrol, holott tudtak az osszes elerhetosegem. Utana felraktak egy Finnair gepre, amivel Helsinkiben lett volna egy feloras atszallasi ablakom. Persze az a gep is lerohadt, igy este 6 helyett 10-kor szalltunk fel New Yorkbol. Helsinkibe tobb oras kesessel erkeztunk, ahol kozoltek, hogy az aznapi budapesti jarat mar tele van. Igy elkuldtek Frankfurtba, ahol megint kestunk es 10 perc volt atszallasra (egy ismeretlen repteren) Vegul Frankfurtbol is kesve indultunk, es reggel fel 9 helyett este fel 11-re meg is erkeztunk Budapestre. Amikor szova tettem a panaszirodan, hogy en egy kozvetlen jaratra vettem jegyet, tudtak volna ertesiteni is, hogy nincs aznap gep, de ehelyett korbeutaztattak velem a fel vilagot, rengeteg atszalassal es kenyelmetlenul, akkor az volt a panaszirodas holgy nyegle valasza, hogy "hazaert, nem?" Ennyit a magyar panaszkezelesrol. Amugy a panasziroda egy hatso irodaban van, a kozponti jegyirodaban a Vaci ut 26-ban Budapesten.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 19:36:27

@glabla: Ez mit sem változtat azon, hogy te a Malévval vagy kapcsolatban/szerződésben/vitában.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 19:37:55

@cicmen: "Nem lehet túl vad hely, de külföldön orvost, kórházat keresni nem túl jó dolog."

Simán bemész a körzeti orvoshoz.

Bementem. Szép fehér tiszta minden, ahogy megszoktuk egy rendelőben, én vagyok a következő. Valami ázsiai nyavalyát szedtem össze, gondoltam, majd belenéz a torkomba, meghallgatja a tüdőmet, ahogy az orvosok szokták. Nem. Mutassam a tenyerem, mondja a japán doki. Mi??? Mutatom. Nézegeti, felír valamit, azt szedjem. El is múlt hamarost.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.19. 19:40:09

@az igazi medwe: A Delta csak addig ért valamit, amíg a Kudlik Juli vezette.

nullanullahét 2011.09.19. 19:42:16

Nincs semmi baj a kisgyerekekkel a gépen. Ha lezuhanunk az Andokban akkor a legfinomabb falat lesz belőlük. Szeretem a gyerekeket, ...... krumplival és salátával.

cicmen (törölt) 2011.09.19. 19:45:06

@atpijkamo: Simán bemész a körzeti orvoshoz.
Sámánhoz, varázslóhoz, javasasszonyhoz. Ha az sincs, akkor parabolán befogod a Budapest tévét és a Gyurcsók ellátja a bajod!
www.youtube.com/watch?v=YdcRo9hToEw

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 19:49:44

@cicmen: Azér a kínaiaknál éléggé be lennék rezelve a helyi orvostól. Értem én, hogy többezer éves tapasztalat. De gyíkfog, varhjúháj, fecskenyál, mittomén...

Tomi1994 2011.09.19. 20:16:18

Ez a zenész így oldotta meg a vitát a nyilvánosság bevonásával...

www.youtube.com/watch?v=5YGc4zOqozo

IrishOak 2011.09.19. 20:24:21

Nem értem mi a baj...Mindenki megvan, minden megvan, a hülyeségnek ára is, sőt még fizettek is érte.

Aki nem viszi az ajtóig a babakocsit gyerekestől,annak nincs is szüksége rá.Aki a kiszállásnál nem kéri azonnal annak szintén nincs szüksége rá.
Akinek a felesége vetet még egy kocsit..az lúzer...aki meg is veszi..az nyaralásban is pénzes lúzer.

Feladta a dobálóba -aztán csodálkozik.Vesz egy újat, és még visszakapja régit, plusz pénzt.

Aki először utazik babkocsis gyerekkel és nem ereszt meg kérdezős telefont az így járt... és még jól is.

A babakocsit befelé a kabinajtónál adjuk oda, és utolsóként szállunk ki a gyerekkel, mert addig nem megyünk tovább, míg elő nem kerítik a járművet. Ez nem csak Malévnál van így.
Ha beszállásnál ingyen adnak egy plusz helyet akkor örülni kell, ha csak plusz biztonsági övet, akkor kisorsolni, hogy ki köti magára a kismakit. Cumisüveg készenlétben, hogy az emelkedés-süllyedés hacacárét ne ordítsa végig a kölök. Afrikába csak rotával, és egyéb védőoltásokkal, meg sterilizáló folyadékkal.

Mentünk mi 11 hónapossal világgá.A szülőnek előre kell tudni gondolkodni... azéééé' szülő!
Ja 22 hónapos az már majd 2 éves... az önálló életet él, és egy nyaralást kibír babakocsi nélkül... csavarogni tud az apja nyakában ülve is.Ezt is tudom a kisebb 21 hónapos:-D

cicmen (törölt) 2011.09.19. 20:24:34

@Tomi1994: Ez tök jó! Kis költségvetésű klip!

IrishOak 2011.09.19. 20:25:39

@atpijkamo:

ááá' el ne képzeld... legszupibb gyógyszerek, és a legtutibb antibiotikumok. Pont mint az Arab országokban.

hírfaló · http://www.hirfalo.hu 2011.09.19. 20:27:18

Jó fej ez a Malév, balkáni szolgáltatás európai árakon :(

XCat 2011.09.19. 20:39:38

@atpijkamo: Na és. Itthon is boldogan megeszed a bíbortetvet a joghurtban, csak mert rá van írva, hogy danone.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 20:40:39

Eltévedt pilóta: - Halló, repülőtér, ami fölött egy kis Cessna 150 repül, azonosítsa magát!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 20:41:50

@CatMother: Pont nem, mert a bögyömben vannak. Próbálom inkább a hazai tulajdonú gyártókat preferálni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 20:42:50

A tökéletes pilóta a tökéletes ítélőképességét arra használja, hogy azokat a helyzeteket elkerülje, amikben a tökéletes pilótatudását be kellene mutatnia.

XCat 2011.09.19. 20:43:55

@atpijkamo: Azok sem biztos, hogy ízlésesebb dolgokkal festenek. És a tetű legalább szerves élőlény volt valaha.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 20:44:30

Kedves utasaink, a leszállás a pilóták rosszulléte miatt elmarad.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 20:46:17

@CatMother: De legalább a hazai termelést támogatom. Így jobb az íze.

XCat 2011.09.19. 20:48:46

@atpijkamo: Te most ilyen hazafiasizé vagy? Csak hogy tudjam későbbre, és ne tiporjak a lelkedbe, amikor nemzetmentőnket méltatom, vagy ilyesmi.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 20:49:37

Vak pilóták

A repülő rááll a kifutópályára, nekikezd a felszállás elötti hosszú gurulásnak, már majndnem vége a kifutópályának, és még mindig nem emelkedik fel. Az utasok kezdenek egyre hangosabban ordítani, mikor a gép végre a levegöbe emelkedik.

Az utasok fellélegeznek, mire a pilóta a másodpilótához fordul:
- Ha egyszer nem sikoltoznak, b@szhatjuk...

Pávor Jál 2011.09.19. 20:50:48

De ha elindul a vonat, bekapod a f...omat!

Miizu 2011.09.19. 20:51:07

hülye kisgyereket nem kell vinni repülővel, annak bőven elég a pancsolómedence a legközelebbi strandon :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 20:54:04

@CatMother: "Te most ilyen hazafiasizé vagy?"

Nem vagyok turbómagyar, ha erre célzol.

Sok pénzbe nem kerül, másoknak nem okozok kárt vele, én meg jobban érzem magam.

A műanyag, papír, fém, üveg hulladékot szelektíven gyűjtöm. Igyekszem nem pazarolni az erőforrásokat, ...

Különben politikust előttem nyugodtan szidhatsz.

- Vésse azt a férjem sírkövére, hogy zongorista volt egy kuplerájban.
- Na de asszonyom!
- Hát igen, de azt mégis szégyellném, ha az állna ott, hogy politikus volt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 20:57:02

Repülőgép naplójából való bejegyzések

- A kettes hajtómű olajat ereszt.
- A kettes hajtómű olajeresztése normális jelenség.
- Akkor az egyes, hármas és négyes hajtómű olajeresztése nem működik.

XCat 2011.09.19. 20:57:38

@atpijkamo: Ritkán szidok politikusokat. Szerintem lényegesen kevesebb megbecsülést kapnak, mint amennyit érdemelnének. Ez még orbánra is vonatkozik, pedig őt az utóbbi pár hónap balfaszkodásának hála kimondottan utálom.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 20:58:58

Repülőgép naplójából való bejegyzések

- Hidraulika folyadék szivárgás bizonyítéka van a jobb főfutóművön.
- A bizonyítékot eltávolítottuk.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 21:01:16

@CatMother: Nekem ne fényezd őket. Nyolc százalékkal megemelik az ÁFÁt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 21:02:45

Repülőgép naplójából való bejegyzések

- A próbarepülés megtörtént, de az automatikus leszállás nagyon durva.
- Az automatikus leszálló nincs beszerelve ebbe a repülőgépbe.

XCat 2011.09.19. 21:05:23

@atpijkamo: Hát kellett sivalkodni, hogy az előző nem volt jó. Különben hogy mit csinál a munkahelyén, az egy dolog, az ember meg ember.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 21:05:42

Repülőgép naplójából való bejegyzések

- A DME hangereje hihetetlenül magas.
- A DME hangerejét beállítottuk egy hihetőbb értékre.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 21:07:21

@CatMother: "Hát kellett sivalkodni, hogy az előző nem volt jó."

Nem csinált semmit. Gondoltam, ennél csak jobb jöhet. ... Azt hiszem, tévedtem.

Tita nick 2011.09.19. 21:09:33

Még csúnyát is írtak neked a megszólításodban.

FT. Azaz az én szóhasználatomban ez a fasz tudja.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 21:10:03

flying machine mother if good
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
repülőgép anyahajó

XCat 2011.09.19. 21:10:59

@atpijkamo: Én mondtam. Engem a következő jobban érdekel mondjuk.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 21:11:31

A múltkor az anyósom rosszul lett a repülőn. Próbáltam elérni, hogy kivigyék a friss levegőre.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 21:14:53

@CatMother:

A népnyúzó császár megy a lován, körülötte a nép fújol. Csak egy anyóka élteti.
- Mondd, anyóka, miért éltetsz engem?
- Hát fiam, volt a te nagyapád. Nagyon gonosz volt, a halálát kívántuk. Aztán jött a te apád, az még rosszabb volt. Aztán jöttél te, és még sokkal rosszabb lett. Ezért én azt mondom, élj minél tovább!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 21:17:17

Nagy testű repülő emlős?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sztyuárdesz.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 21:20:43

Egyszerre érkezik két gép. A repülésirányító megkérdezi:
- Delta és Continental, önök egyszerre érkeztek. melyikük legyen az első?
A Continental pilótája épp meg akart szólalni, mikor már hallotta is a választ a fejhallgatójában:
- Menjél Delta, én majd várok!

XCat 2011.09.19. 21:22:59

@atpijkamo: Stewardess plázacica lesz a következő valóvilágos, ha beválasztják...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.19. 21:24:17

@flea: hej, a country nagyon is hogy jo!!!:)

XCat 2011.09.19. 21:29:17

@hagyma: Biztos ők is imádnák Lakodalmas Lajost.

Snowmoon 2011.09.19. 21:36:31

@atpijkamo: ich auch du nicht - gút auch du nicht ...

énistenem jóistenem :-)

ill. grűnweinsalz = zöld-bor-só

Snowmoon 2011.09.19. 21:40:08

Sugárhányás !!!!! Mi is majdnem így jártunk.. szerencsére a mi babakocsink meglett, igaz kb 2 órát vártunk rá Pesten, közben szétrágott az ideg, mert ez is egy méregdrága bébijárgány - nem a reklám helye, de STOKKE - és közben azt is tudtuk hogy egy ajtó mögött van, amihez senkinek nem volt kulcsa... MALÉV = magyar amatőrök légitársasága... NO COMMENT..

XCat 2011.09.19. 21:45:06

@Snowmoon: Személyszállítást ígértek, nem azt hogy felpákolyák a bándát, hegedüstül, lovastul.

Megdobbent 2011.09.19. 21:45:38

295 kommentben szerepelt-e eddig a PINA szo? Valaki mondja meg, mert lepeseket kivanok tenni az ugyben. Koszonom.

babkocsi sux, ideges budai kismama sux, nagy szoptatokendo diszkret.

Snowmoon 2011.09.19. 21:49:31

@CatMother: akkor is faszok !!! Nem téged rágott szét az ideg, és valszeg nem a te gyereked üvöltött 2 órán keresztül... - de igaza van annak aki azt írta hogy kisgyerekkel nem érdemes elmenni egy repülős útra - ezt mi is megtapasztaltuk a magunk bőrén.... :-)

XCat 2011.09.19. 21:54:46

@Snowmoon: Nekem elég sarkos gyereknevelési elveim vannak, amit elég könnyű gyakorolni, főleg hogy nincs gyerekem. Mindazonáltal, nem hinném hogy egy általam nevelt gyerek merne bőgni. Egyszer ugyanis hazamegyünk, azt meg amit akkor kapna, nem tenné zsebre.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 21:57:08

@Snowmoon: "kisgyerekkel nem érdemes elmenni egy repülős útra"

Hát tízezer kilométert csak nem tehetünk meg velük úszva.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 22:00:31

@Megdobbent: És a cuncimókus, cuni, cunika, lyuk, muff, nuni, odalenn, odú, picsa, punci, susnyás, vagina, ágyékhajlat, barlang, fekete lyuk, karalábé, lik, málnás, nyuszi, picsa, puna, pussy, suna, túrós, virágágyás, bokros, cuna, Erika, lyukacska, lyuk, mókus, nuna, pókhálós, suna, süni, virág, cuncuska, csalagút, dzsungel, faszkarburátor, gombás lyuk, kapu, luk, nunus, rés?

XCat 2011.09.19. 22:05:08

@atpijkamo: A jövő pinája a segg.

XCat 2011.09.19. 22:13:43

@atpijkamo: Meg a katonaságé, meg a buzibároké, meg mindené, ahol koncentrált számú férfiállat van egybezárva.

Na de naés.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 22:14:15

@CatMother: "nem hinném hogy egy általam nevelt gyerek merne bőgni."

Az a helyzet, hogy a gyerekek (emberek) nagyon különbözőek. Nagyon fontos a nevelés, törődés. De nem tudom előre eldönteni, hogy milyen gyereket nevelek. Alapvető korlátokat tudok állítani, ha következetes vagyok, de azon belül mintha nem lenne ráhatásom. Szerencsére ez nem olyan, mint a szobrászat.

XCat 2011.09.19. 22:15:59

@atpijkamo: Ezt sokan vitatnák. Pl. ha az a gyerek tudja, hogy kegyetlenül meg fogom verni otthon, ha kint cirkuszol, akkor lényegesen visszafogottabban cirkuszol.

agresszív öregasszony a billából 2011.09.19. 22:16:15

Egyszer Ferihegyen a saját szememmel láttam, amint a gép első ajtajából a betonra dobták a babakocsit.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 22:17:18

Amit a két fél közös megegyezéssel ;s lvezettel csinál, az nem lehet perverz.

"A szex mocskos? Á, csak ha jól csinálják."

Woody Allen

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 22:18:47

@CatMother: Alapvetően hibás felfogás. Ne hangoztasd és ne gyakorold.

XCat 2011.09.19. 22:22:01

@atpijkamo: Én ezt másképp gondolom. A gyereket verni kell. Persze ésszel és következetesen, meg nem hülyére. De akáhogy nézem az éppen felnövekvő degenerációt, nem tudsz meggyőzni róla, hogy a körülbabusgatásuk jó dolog. :)

XCat 2011.09.19. 22:30:11

@atpijkamo: Ezt mondd azoknak a balesetiseknek, amik a mobiltelefontól a beletört wc kefééig már mindent szedtek ki ánuszból meg vaginából.

cicmen (törölt) 2011.09.19. 22:33:12

@CatMother: De akáhogy nézem az éppen felnövekvő degenerációt, nem tudsz meggyőzni róla, hogy a körülbabusgatásuk jó dolog. :)

Nem azért lesz a gyerek egy barom, mert nem verik meg! Hanem mert nem foglalkoznak vele és idiótákat lát idiótán viselkedni. Egy kreténnek a gyereke is kretén lesz, hiába nem bántja. Ahogy beszélsz és viselkedsz előtte az is nevelés, még akkor is, ha nem vele kapcsolatos.

Snowmoon 2011.09.19. 22:33:39

@CatMother: ilyen elvekkel nem is ajánlom hogy legyen... egyébként pedig majd ha lesz- ha lesz egyáltalán - megváltozol, vagy marad a másik lehetőség hogy azért írogatsz ilyen faszságokat mert eccerűen egy ostoba suttyó vagy.. bocs, de más verzió nincs...

Snowmoon 2011.09.19. 22:35:04

@atpijkamo: nagyon szellemes vagy ! gratulálok...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 22:39:04

@CatMother: A gyerekek nem kicsi felnőttek.

Tegyél le egy gyerek elé egy cukrot, és mondd meg, hogy ha 5 percig nem eszi meg, akkor kap még hármat. Mi lenne a logikus viselkedés? Hát a gyerek - életkortól függően - nem azt csinálja.

Ez jó is, meg rossz is, de ez van. A fejlődés fokozatos. Meg ez egy csoda.

XCat 2011.09.19. 22:40:54

@cicmen: Najah.

@Snowmoon: Úristen, majdnem azt hittem, hogy atpij vagy... ebben az esetben viszont kurvaanyád a suttyó, aki ilyen szép mázas köcsögöt nevelt belőled.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 22:41:15

@Snowmoon: Nagy távolságok áthidalására manapság a repülő a legmegfelelőbb. Főleg kis gyerekkel. Görögországi nyaralásra hülyeség elvinni a kisgyerekeket, de ha költözik a család, nincs jobb megoldás.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 22:42:55

Gagyi blogmotor, MÚKOGGGY!!!
Azanyádhétszentségit!

XCat 2011.09.19. 22:44:16

@cicmen: Ez NAGGGYON jó!! Köszi Az ürge született sztár. Biztos nem megrendezett cucc? profinak tűnik.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.19. 22:44:19

@gyermekkelutazom: nagyobb paraszt vagy-e mint én? :D

ha még a gyereked is az lesz, pikk-pakk elkezdheted arra is nevelni, hogy az a maflás amit szegény nyakonhányt ad neki, mind miattad van.
HHP! :P

XCat 2011.09.19. 22:45:21

@atpijkamo: Ezen most nincs kedvem vitatkozni, egyrészt tényleg nem, másrészt meg de, sőt.
Majd holnap, most késő van.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.19. 22:46:34

@Snowmoon: hóhód! jól sejtem hogy te vagy az apuci aki mégis kinyitotta Pandora szelencéjét?
cskd vissza mint Anya és ne olvasd az oltásodat! :)

XCat 2011.09.19. 22:50:20

@salapapa: Te miről beszélsz? Pandora?

Snowmoon 2011.09.19. 22:50:48

@CatMother: annak alapján amiket ide írogatsz simán lecsukathatnálak mert valószínüleg egy pedofil köcsög vagy. A másik verzió hogy egy degenerált kretén. Egyébként meg a te jó kurva anyádat ! és örülj hogy nem tiltatlak le innen !

XCat 2011.09.19. 22:57:02

@Snowmoon: Pedofil? Na, ez érdekel, legyél tökös és következetes, bktass le szépen jó törvénytisztelő állatpolgár módkjára. Miért is vagyok én pedofil?

De ügyesen csináld, mert lehet hogy beperellek rágalmazásért.

Ha le tudnál tiltatni, letiltatnál. Nem tudsz, szóval pattogsz. Ez meg ennyi. :)

XCat 2011.09.19. 22:59:01

@salapapa: 14 kommentje van. Szerintem az egy másik hülye, vagy újraregelt. De most hogy mondtad, nekem is ismerős a neve.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.19. 23:02:52

@CatMother: anyája (gyermekkelutazom) kínjában lecsukta a lapitopit, apája (hóhold) mégis felnyitotta.
és már jönnek is a gonosz beszólásaid. nem gondolod hogy nagyon gusztustalan vagy?!

ne gondold ám, hogy van időm mindent ilyen szépen részletezni neked mert le vagy tompulva! :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 23:04:27

@Snowmoon: Húzz anyádba seggfejkém! Akkor szólj hozzá, ha van értelmes és udvarias mondanivalód, ez addig csak értelmetlen böfögés. Vedd dícséretnek, mert ha igazi troll lennél, hozzád se szólnék.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.19. 23:08:50

@CatMother: inkább csak olvasgatni szokott néha
blog.hu/user/537874/tab/activity

viszont anyuci ma regizett és abból következtetek hogy rokonyok, mert elég rutinosan írta a posztót. segedelme van.

@atpijkamo: ugye késő estére már bevetted a leszarombogyódat? nézd ki ír és úgy húzd fel magad! :D
pl ha én, akkor van miért....

XCat 2011.09.19. 23:18:37

@salapapa: Nem gondolom. Azt gondolom hogy brilliáns humorral bohóckodok itt egy rakás idiótának, akik egy mukkot nem értenek belőle, de én legalább jól szórakozom, és folyton átérzem a saját zsenialitásomat. Ami ugyan nincs, de ez az átérzésemet nem zavarja.

Kösz a kifejtést, jó tudni, hogy vagyunk még páran ezzel így. :D

@hagyma: Hát itt ő a country.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.19. 23:20:17

@salapapa:

Béla és Józsi elmennek mulatni. Béla nagyon elázik és lerókázza az ingét.
- Mit csináljak most Józsi? Ha a feleségem így meglát, szétveri a fejemet.
- Itt egy ezres, majd otthon azt mondod, hogy a haverod rókázta le, és adott egy ezrest, hogy mosasd ki.
Hazamegy Béla. Meglátja a felesége és így szól:
- Mi történt az ingeddel?
Béla előadja a történetet.
- De hát az inged zsebében két ezres van!
- Tényleg! Hogy most mondod, a haverom adott még egy ezrest és beleszart a gatyámba is.

Megdobbent 2011.09.20. 00:03:32

@atpijkamo: nos, ha mondjuk egy Erika nevu kommentelo epp karalabet evett, es ennek hangot adott, akkor mar okosabbak lennenk... :I

Megdobbent 2011.09.20. 00:11:51

@Leslie04: de legalabb vilagot lattal, nem is akarhogy: repteri transzfereket! Ez neked lofasz? :>>>

cicmen (törölt) 2011.09.20. 07:57:30

@CatMother: és folyton átérzem a saját zsenialitásomat.

Az csak egyfajta fantomfájdalom! :) :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.20. 08:14:35

Jó reggelt. Lehet már a posztolót?

cicmen (törölt) 2011.09.20. 08:23:31

@estrella negra: Posztolót akarod? Inkább a homárnak kéne nekiesni. Nyilvánvalóan döglött ez a poszt! Kéne másik.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.20. 08:32:15

Bár Juszkáék ilyenkor. még alszanak.
...akkor hullámozzunk!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.20. 08:34:30

Hinnye! Csupa kávé lett a lajbim.

Manyecska 2011.09.20. 09:17:24

Aldiból, talicskát.. volt-e már-e, he?..
Gyereket nem divat manapság nyaralni vinni, ki nem sz...ja le a kicsi lelkét. 20 év múlva újabb poszt: "hogyan tettek be anyáék a zaciba"..!!

neet 2011.09.20. 09:26:04

Nah, kicsit eltúloztátok a babakocsi árakat. Mindjárt olvasok tovább, de ezt muszáj volt. A 250 ezres babakocsi olyan, mint a 2 millás autó. 250ért kocsit se veszek 8autót) vagy abban már benne van az átírás és az egyéb sápok az államnak.
7 éve 15ért vette, lábzsákkal, fékkel, bolygó kerékkel, stb. A mostani kis izé is abban fog ülni remélhetőleg (nem, nem hívom pocaklakónak, nem baj?)

cicmen (törölt) 2011.09.20. 10:09:36

@neet: (nem, nem hívom pocaklakónak, nem baj?)
Egyáltalán nem!
Ha csaj vagy akkor azt mondom, VÉGRE egy normális NŐ! Utálom amikor a gyerek felböfög egy korty tejet és a picsák szerint ilyenkor "bukik"! A jó édesanyjuk bukott még az elemiben, azért lett ilyen tökkelütött agyatlan vagina a lányából! A vagány puncik jobban tetszenek, akik felkiáltanak! Az anyád istenit! Nem elég, hogy összeszartad magad, még a motoros bőrdzsekimet is lerókázod! :)

Manyecska 2011.09.20. 10:15:19

Pocaklakó?:))) /de cuki/..Én mindig azt mondtam úgy érzem magam mint az Alien 4-ből a Ripley...amikor a végén kirágja magát a szörny. Brrr ahogy mozgott meg vándorolt a púp a hasamon éééédes isteneeeeeeeeeeeeeem!!!.. :) !!

cicmen (törölt) 2011.09.20. 10:20:26

@Manyecska: Éééédes?
Két sperma úszik!
Az egyik odaszól a másiknak.
-Te! Messze van még a méhszáj?
-Igen! Mondja.
-Ez még csak a mandula!

neet 2011.09.20. 10:23:33

@cicmen: Kösz. :) Viszont amikor a pár hetes kis emberkezdemény felbüfizik egy korty tejet, az nem ugyanaz, mint a répa a kocsmajárat után. Szép magyar nyelvünk megjelöli a különbségeket. Persze, van, hogy lehányja az egész hátad, de akkor nem is mosolygunk, h büfi vagy buki vagy mi.

@Manyecska: ha ez a babanet lenne, elmesélném, h most kezdi a vándorlást, de nem az, úgyhogy nem. Meg a végén catmom engem is a falhoz ken... ;)

Manyecska 2011.09.20. 10:28:50

@cicmen: tapasztalat vagy szájhagyomány??:))

neet 2011.09.20. 10:29:38

@neet: de azt azért még leírom, a ford márkaszervizes miatt jutott eszembe, hogy minden vizsgálat után aláíratnak velem egy papírt, hogy tudok mindent, "több kérdésem nincs". Vazz, tele vagyok kérdésekkel, alá se írnám, de nem vagyok olyan kekeckedő, pl mogyorót is marokszám veszek, nem darabra... szóval aláírom, de mocorog bennem az ellenérzés. Meg a skac.

cicmen (törölt) 2011.09.20. 10:33:17

@Manyecska: Csak egy vicc kishusom. Viszont mivel frappáns és vagány választ adtál, nem sértődök meg. Csak akkor mi volt ez a pocaklakó lájkolás????

cicmen (törölt) 2011.09.20. 10:38:05

@neet: Szép magyar nyelvünk megjelöli a különbségeket.

Az nem is baj! Csak ez az édelgő tudtmódosult állapot nem jön be néhány nőnél. Bár ha visszagondolok, az tényleg nem rossz érzés amikor minden pillanatban megérkezhet a kis "retek"!

Manyecska 2011.09.20. 10:38:51

@cicmen: szülésznő vagyok, bocsánatért esedezem!!!:))

IrishOak 2011.09.20. 10:39:34

@cicmen:
Aztán, ha a kis élősködő megnő, lehet vele menni Sziget-re...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.20. 10:40:08

@cicmen: "@CatMother: és folyton átérzem a saját zsenialitásomat.
Az csak egyfajta fantomfájdalom!"

Édesistenem. Már így kora reggel le kellett köpetni velem a rohadt képernyőt...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.20. 10:44:43

@Manyecska: "szülésznő vagyok, bocsánatért esedezem!"

Hát ha még a postás is becsönget bocsánatot kérni a babáért, én kész leszek.

cicmen (törölt) 2011.09.20. 10:45:41

@Manyecska: Akkor én nem rúgok labdába. Viszont tényleg feketeöves beszólás volt :) Szétröhögtem magam rajta! Respect!

cicmen (törölt) 2011.09.20. 10:55:31

@atpijkamo: Édesistenem. Már így kora reggel le kellett köpetni velem a rohadt képernyőt...

Én már régóta tartok törlőkendőt a gép mellett! Némelyik marha idióta kommentjénél egy méterre is elköpöm a málnaszörpöt! :)

Manyecska 2011.09.20. 11:02:01

Nahát én tényleg szülésznő vagyok.
Ne köpködjetek mert zárlatos lesz a billentyűzet is!! Ja, és azt a viccet hogy "bemegy este a szülészorvos -végre arcok!! -felkiáltással a kocsmába .." már hallottam!!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.20. 11:28:37

@Manyecska: Akkor te otthon elintézed a szülést fusiba', igaz?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.20. 11:30:58

Aztán diszkréten egy borítékot csúsztatsz a zsebedbe.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.20. 11:32:49

...aztán kiváncsian felbontod.
(Valahogy úgy, mint mr. Bean a tatárbifsztekesbe'.)

cicmen (törölt) 2011.09.20. 11:35:12

@estrella negra: (Valahogy úgy, mint mr. Bean a tatárbifsztekesbe'.)

Érdekes véletlen. Pont tegnap néztem!
Különben gyorsan még néhány kommentet! Majdnem 400!!!!!

XCat 2011.09.20. 11:42:28

@cicmen: Hátigen. :)

@atpijkamo: Naigen. :)

@Manyecska: Hát persze, attól függ a poronty lelke, hogy luxorban, vagy a colosseum előtt szarta össze magát, esetleg az eiffel torony alatt... mondjál már még hülyeségeket.
Ezeknek különben nem lesz lelkük, mert idióta hülye kurvák nyomták ki őket magukból, akik nem tudnak a lelkükkel foglalkozni, tekintve hogy ahhoz agy is kellene.

Különben le a kalappal, ritka undorító munkát választottál.

XCat 2011.09.20. 11:43:55

@cicmen: Mert nincs új poszt, azért.

@hagyma: az nem cigány zene. Lagzis. Általában nem túl kifinomult ízlésű embereknek van kitalálva, ugyanúgy, mint a country, bár az lényegesen hallgathatóbb.

isti77 2011.09.20. 12:31:58

Nem lett volna egyszerűbb az új babakocsit visszavinni, miután végül csak megjött a régi? Egyetlen nap használati nyomait még el lehet tüntetni, nem?
Vagy máshol nem lehet 3 (vagy 8?) napon belül elállni a vásárlástól, csak itthon?
A régit ért sérülésre meg gondolom ugyanúgy kifizette volna a Malév az 55 EUR-t, mivel nem vették figyelembe így sem, hogy a nyakatokon maradt.
Na most már mindegy, dobjátok fel valamelyiket az expressz.hu-ra.

Gerw 2011.09.20. 13:17:43

Malévnak van igaza. Új babakocsit adjátok el.

Manyecska 2011.09.20. 13:59:44

@CatMother::) olyan vehemensen agitálsz a "normális" gyereknevelés mellett, csak az a baj itt senki nem foglalkozik vele! Czeizel prof mondta hogy mindenkinek ha autót csak jogsival lehet vezetni mért nincs a szülőknek is hasonló, nagyon egyetértek!! A világot sajnos nem ketten fogjuk megváltani!! Az uram pornózik, baje?:))))) Ehe ez nem vicces.. :)

XCat 2011.09.20. 14:05:02

@Manyecska: Hát igen, a végtelenségig nem lehet ezt sem vinni... lassan kénytelen leszek valami ingergazdagabb témát választani. :(

Egyébként nincs ezzel semmi baj, hülyéknek is lenni kell, meg újra is kell termelni magukat, mert nélkülük összeomlana a rendszer. Csak lennének csendben, ahogy eddig vagy lenne rájuk vadászati jog, vagy valami.. Nem jó ez az internet.
Ha nem lenne, legalább az illúziója megmaradna, hogy normális világban élek. De hogy már a valóságba is bepofátlankodnak a debilék, hát az baj.

Manyecska 2011.09.20. 14:22:58

@isti77: :) szerintem a posztoló most szembesül azzal amivel mi is küzdünk, t.i. nem vesznek meg féláron babakocsit /ugyanannyiért újonnan is kapnak../..és egy P.Cardint mégse tolok oda senkinek ingyen..szóval benézhették szegények..

labi 2011.09.20. 14:26:43

Hm, ha úgy lenne ahogy a postoló szeretné, hogy nála marad két babakocsi, de megkapja mindkettőért a teljes kártérítést, akkor én ebből élnék. Adnék 10 ájrót a csomagkezelőnek, hogy a cuccomat csapja kétszer földhöz és kavarja el, majd veszek másikat, két nap múlva visszakapom valamennyire sérülten, megkapom a teljes kártérítést mindkettőre, majd az egyiket eladom.
Egész jól meg lehetne élni belőle.

GamesBond 2011.09.20. 15:07:46

@Droidfigyelő: Tudom... a fiam holnap 16 hónapos.
Akkor is azt tudom javasolni, hogy menni kell és nem feladni, mert a nagyobb cégek erre játszanak.
Ha meg az újgazdagozást valaki magára veszi az megérdemli.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.20. 18:53:46

@cicmen: esküszöm az elmúlt 40 évben te vagy az első, aki a bukást hányásnak mondja és ezt én látom is!
asszem terjeszteni fogom ezt a bejegyzésedet, mert ezt minden "mamama"mának tanítani kellene.
láttam már elég "deparasztvagy!" nézést amikor babára mondtam, hogy lehányt.
a másik hasnolnó nézés amikor kifejtem, hogy a gyereket az első hónapokban nem neveli az ember, hanem idomítja.
hááááááááááát... boccs. én így gondolom.

XCat 2011.09.20. 19:03:05

@salapapa: Naigen. Az első hónapok néhol 20-22 éves korig tartanak,vagy kellene tartaniuk, az más kérdés.

Shinjuku 2011.09.20. 19:14:54

@ropile: Milyen boronddel utazol? Csak erdekel.

ropile 2011.09.20. 19:40:24

@Shinjuku: rendes samsonite.

Alltalaban az egyik kereket torik le / szet / veszitik el. De alltalanos a nagyobb csomagoknal a fogo letorese.

Navarone 2011.09.22. 10:23:01

@Kulics: ez nem így van. A babakocsinak olyan állapotban kell érkeznie, amilyenben feladták. Ehelyett kaptak egy összehorzsolt, elgörbített valamit. Persze bele lehet tenni a babát, maximum kitörik a kereke, de én sem szeretném egy szép babakocsi helyett egy görbe, összehorzsolt, kilyukadt babakocsiban tolni a kislányom. A kár az, hogy nem ugyanaz érkezett, hanem tönkretett.

2011.09.22. 10:42:25

@Navarone: nincs ezen vita köztünk, A posztoló megkapta a kártérítést, ami egy új babakocsi árának a fele. Ennyiért jól működő, jó állapotú használt babakocsit tud venni, olyat amilyennel az utazás előtt rendelkezett.
Az új kocsi, amit vett az felesleges volt, meg is maradt neki.

Navarone 2011.09.22. 10:43:31

@Kulics: az eredeti állapotot kell visszaállítani. Ha azt nem lehet, akkor kárpótolni kell az ügyfelet egy új kocsival.

Navarone 2011.09.22. 10:44:59

@tibibá: erről van szó! Örülök, hogy sikerült!

Micica 2011.09.22. 10:47:23

Kedves szidalmazók. Ha veletek esett volna meg, másik oldalra lenne ekkora pofátok. Jakérem, hogy az saját cucc lett volna? Bocs... Igaz, a neten mindig vannak hülye barmok, könnyű arctalanul ugatni....
A Malévnek kutya kötelessége lenne a saját, vagy a szerződéses partner dolgozói által tönkretett csomag ellenértékét megfizetni.
110 euró egy babakocsiért szinte a legalacsonyabb ár, főleg külföldön, ahol én már láttam 2000 eurósat is, semmi extra nem volt rajta, csak a gyártó címkéje.... Én nem adnám fel, igenis, fizessék ki.

2011.09.22. 10:51:18

@Navarone: Kérdezem én tőled tágranyilt csodálkozó szemekkel, hogy amikor a 8 éves autódat összetöri egy szabálytalan autós, akkor a biztosító vajon egy új kocsit ad-e teneked a használtad helyett ?

Navarone 2011.09.22. 11:03:21

Kérdezem én tőled, tágranyílt, csodálkozó szemekkel (mellesleg a vessző használatára is megtanítalak), hogy a MAL Zrt katasztrófájában csak kisikálták-e a házakat, vagy újat építettek? :)

Navarone 2011.09.22. 11:04:31

@Kulics: ja és hoppá, tessék csak gondolkozni: az autóbalesetben a károkozó biztosítója megtéríti az okozott kárt, amivel az összetört alkatrészek kicserélhetőek. Tehát a Malévnek minimum ki kellett volna fizetnie a cserét, ami a leírás alapján több, mint 55 EUR összeg. Szóval nem, nincs igazad.

2011.09.22. 11:10:54

@Navarone: rendben, nem kell mindig igazamnak lennie.

2011.09.22. 11:26:16

NÉGYSZÁZ !!!!!!!!!!!!

Navarone 2011.09.22. 11:52:27

@CatMother: valaha te is voltál gyerek, nem?

Navarone 2011.09.22. 11:57:08

@CatMother: Ne haragudj, de bicskanyitogató a stílusod. Látom, a te szüleidnek nem sikerült téged a társadalom hasznos tagjává nevelni. Hogy lehetsz ilyen ordenáré, ilyen keserű? Nem lehet könnyű életed, sajnállak!

Navarone 2011.09.22. 12:03:09

@Leslie04: Nekem a Malév elcseszett valamit a foglalásomon, így miután megérkeztem Vancouver-ből Toronto-ba, az átszálláskor a stewardess megkért, hogy utolsónak szálljak be, és oda üljek, ahol hely maradt. Sajnos csak az első osztályon maradt hely :D :D Nyolc órát repültem Toronto-ból Budapestre első osztályon. Félóránként pezsgőt hoztak, homárt (bocs) és lazacot kaptam. Hatalmas bőrszékben ültem, amiből ágyat is tudtam alakítani :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.22. 12:26:37

@Kulics: @Navarone: Nem jó a balesetes hasonlat.

Ha én a malévvel utazom, akkor szerződést kötünk, hogy A-ból B-be időre elvisz engem és a csomagjaimat. Vannak szabályok, hogy mit kell tennie, ha nem sikerül a vállaltakat teljesítenie. Plusz, szokás az utas megtartása érdekében többlet kompenzációt adni, ha már kényelmetlenséget okozott. De ez nem csak a légitársaságoknál van így.

2011.09.22. 13:08:05

@Navarone: te ma úgy keltél fel, hogy leugatsz egy csomó embert, hogy ebből meríts energiát ? Szomorú életed lehet, ha csak ez ad kis örömöt.
A való életben ezért már úgy pofánvertek volna, hogy a fal adja a másikat. Csak szólok.

Navarone 2011.09.22. 13:12:08

@Kulics: összetévesztettél valaki mással :) Egyedül veled kommunkáltam, illetve azt a humanoidot emlékeztettem, hogy valaha ő is volt gyerek. Persze ha ez szerinted leugatás, és azonnal agresszíven verekedni kezdesz, akkor egy szinten vagy vele, és téged sem tudlak irigyelni :) Ilyenkor mindig feldobódom, hogy milyen sanyarú életem is lehetne, mint a tietek. Ehelyett pedig... :) na nem bosszantalak tovább, bocs, nyugodtan keseregj tovább!

2011.09.22. 13:41:11

@Navarone: sztrovacsek, van új poszt, mehetsz oda is beszólogatni, ez itt már uncsi :)P

Balint Gyuri bacsi 2011.09.24. 00:46:58

ennyire proszto lett a malev?

Sevy 2011.09.24. 11:32:01

Nem volt egy épkézláb férfi emellett a szerencsétlen, tehetetlen nő mellett? Nem igazán vette a fáradtságot, hogy kiálljon az igazáért... ezért merik ezt megcsinálni, de csak addig, amíg hagyják magukat az emberek...
süti beállítások módosítása