Még a legjobb vendéglátósokkal is előfordul, hogy egy-egy közkedvelt étel még zárás előtt elfogy, azonban érdemes a félreértések elkerülése végett ezt rendeléskor közölni a vendéggel. Az sem árt, ha a fogyasztó azt kap, amit rendel, és ha véletlenül hiba csúszik a rendszerbe, még mindig elnézést lehet kérni udvariasan - talán akkor nem a Homárnak panaszkodik a naiv ügyfél.
A zalakarosi Gránit Gyógyfürdőben töltöttük 2011 októberének első vasárnapját (okt. 02.), ami meglepően meleg volt. Szeretünk ide járni, mert teljes mértékben meg vagyunk elégedve a gyógyfürdővel. A gyógyfürdőn belül, a strand részén, található a fürdőtől teljesen különálló vendéglátóipari egység: az ILDIKÓ VENDÉGLŐ, ahol is minősithetetlen '"kiszolgálásban" volt részünk.
A férjemmel tértünk be az étterembe, kb. délután 2 óra körül. Helyet foglaltunk és jött is a pincér. A férjem egy menüt választott (halászlé, túrós csusza), én egy borzas szeletet választottam salátával. Majd 5 percre elhagytam az asztalunkat, és amikor visszértem, a férjem közölte, hogy nincs borzas szelet menjek oda a pulthoz és kérjek mást. Odamentem a pulthoz, és tisztelettel, kedvesen megkérdeztem milyen lehetőségek közül választhatok. 2 férfi alkalmazott nézett rám, majd a mellettük álló nő közölte, hogy mindjárt zárnak (tele volt az étterem németekkel, akik akkor rendeltek, amikor mi is) és egyébként sincs borzas szelet, hanem pulyka van és fogas vagy ILYESMI. Válaszomban megfogalmaztam, hogy a borzas szeletet nagy betükkel láttam kiirva az étterem előtt ajánlatként, ezért voltam bátor ezt választani. Majd a pulykára tereltem a szót, persze még egyszer egyeztettem a hölggyel, hogy rántva kérem és salátával.
Megkérdeztem azt is hogy van-e pulyka és saláta. A pulykamellet kis várakozás után roston kaptam és egy fél tenyér nagyságú vékony szeletet hoztak. A saláta pedig (és ezen voltam leginkább felháborodva) magyaros csalamádé-savanyúság volt ezersziget öntettel leöntve. Miután felszolgálták vörös arccal kérdeztem, hogy ez mi?
A pincéreknek szelektiv hallása volt "nem hallották meg", ill. ott is hagytak a csalamádéval... Férjem magára vállalta, hogy megeszi a csalamádés ezersziget öntetet, mert ilyen a természete és nem akarta, hogy még jobban felbosszantsam magam. De teljes egészében nem tudta megenni szegény. Majd amikor közöltem a hozzánk lépő pincérnővel, hogy nem csalamádét kértem öntettel, hanem salátát és nem ilyen pulykát kértem, bólintott egy nagyot és egy "ühüm" kiséretében szemrebbenés nélkül közölte fél háromkor, hogy órák múlva zárnak és nagyon sajnálja a borzas szeletet, hogy már nem volt. Jeleztem felé, hogy ez igy nem lesz jó. További kérdésemet azzal akadályozta meg, hogy elmondta a borzas szelet receptjét, amit én nem akartam meghallgatni. A tetejébe közölte, hogy a csalamádés akciót beszámitja 950 forintért, tehát nem számol teljes árat. Visszakérdeztem, hogy a csalamádéért? A férjem menüje 990 forint volt, igy együtt 1940 forintot fizettünk, és 2 db ezres után eszébe sem jutott a pincérnek visszaadnia a 60 forintot, hanem elrohant, mielött bármit is szólhattunk volna.
Dühösen álltunk még egy darabig, de feltünően nem értek rá az alkalmazottak. A panaszkönyvet felesleges lett volna elkérni, mert nem adták volna oda, a panaszomat sem vették komolyan.
Elképesztő, hogy ez az étterem megengedheti magának ezt a viselkedést. Én nem kötözködöm sehol, csak enni akartunk egy finomat, és direkt előzékenyen megkérdeztem, mit választhatok. Itt tanulság nincs, csak annyi, hogy ez ma Magyarország, és itt bármit BÜNTETLENÜL meg lehet csinálni.
Az utolsó 100 komment: