Tékozló Homár

Pizzacunami-fail

2011.03.18. 13:08 | jackyll | komment

A Homár se érti, mire gondolhattak az American Pizza Tsoonami-akciójának elnevezésekor. Majd az idő eldönti, hogy a radioaktivitás vagy a halottak száma lesz emlékezetesebb a japán földrengésből, mindenesestre semmiképp nem egy frissítő zuhany lesz az uralkodó asszociáció a következő 10 évben:

 

Az Apple-re hivatkozva nem cserél gyári hibás iPhone4-et a T-Mobile

2011.03.17. 12:00 | jackyll | komment

Aki azt hitte, egyedi esetről volt szó, tévedett. Úgy látszik bevett gyakorlat a T-Mobile-nál, hogy gyárilag hibás iPhone 4-et (a legdrágább kapható telefont) nem hajlandóak 72 órán belül cserélni. S.Á. kalandja egy újabb érdekes mérföldkő az Apple túlárazott, ám Magyarországon véletlenszerűen szupportált termékei sorozatában. Teljesen mindegy, az Apple szervizpolitikája szerint mi van, minthogy a T-Mobile adta el a terméket, úgyhogy ezt nekik kell lejátszaniuk Steve-ékkel, nem naiv ügyfélnek:

Tisztelt T-Mobile! Ezúton szeretnék panaszt tenni a Mom Parki-i üzletükben tapasztaltakról. Tegnapi napon, 2011 február 17.-én, előzetes rendelés alapján átvettem iPhone 4 16GB-os telefonomat, amit szerződésem meghosszabbításával vásároltam. Mivel a telefon nem volt feltöltve, abban maradtunk az értékesítő kollégájukkal, hogy majd otthon aktiválom a telefont, ami korábban sem jelentett problémát az elöző modelnél sem. Délután kiderült, hogy az új telefon használhatatlan, bekapcsolni sem lehetett, mivel folyamatosan magától újraindult (nem bootolt).
Olvasson tovább!

Március 15-én ingyenes a múzeum, de zárva van

2011.03.17. 00:43 | jackyll | komment

Szomorú ellentmondásra derített fényt Zsuzsa, aki hiába ellenőrizte a Természettudományi Múzem oldalán a nyitvatartást, mégsem jutott be családjával március 15.-én. Aznap papíron ingyenes lett volna a nézelődés, de sajnos a keddi szünnapra esett. Ezt március 1-jén, amikor az árakat frissítették még nem láthatták előre:

Gyerekekkel elindultunk március 15.-én a Kossuth térre, szerettünk volna bejutni a Parlamentbe. Az ott található másfél kilométeres sor azonban igencsak visszatartó erő volt, így egy kis lézengés, katonanézegetés után a második napirendi pontra ugrottunk. Elhatároztuk ugyanis hogy elmegyünk a Természettudományi múzeumba, mivel Nemzeti ünnepeken ingyenes a belépés, egyébként pedig 6900 ft, amit a mi büdzsénk nem bír el. Nagyon nagy meglepetésünkre azonban a Természettudományi teljesen és tökéletesen zárva volt.

Olvasson tovább!

Drágán árulja vásárlói adatait a Tesco

2011.03.16. 12:38 | jackyll | komment

Bár a Homár ezt már tavaly megírta, a Daily Mail most kiderítette, hogy a Tesco tavaly egész pontosan 53 millió fontot (16 mrd huf) keresett vásárlói és egyéb hipermarketek vásárlói szokásainak feltérképezéséből. A tavaly teljesen felvásárolt Dunnhumby adatfeldolgozó által 1995-ben indított Tesco Clubcard program segítségével mára 16 millió klubtag hétköznapjait ismerik a szarás gyakorisága szintjén. A projekt sikerén felbuzdulva egyéb láncok, pl. a Metro kártyáját is ők dolgozták ki. Partnereik között található a Unilever, Nestlé és a Heinz, akik a helyi Tesco-áruházakhoz hasonlóan így pontosan fel tudják mérni, milyen kerületekben milyen sikertermékeket halmozzanak fel, vagy spammoljanak szórólapon. A Tesco amúgy csak ezzel az optimalizációval spórolt vagy 350 milliót.

 

Olvasson tovább!

Hol a hangfal?!

2011.03.16. 11:42 | juszka | komment

Ferenc hangfalai január óta nem érkeztek meg, sőt, már az is kérdéses, egyáltalán történt-e megrendelés.

Még január végén írtam meg kálváriámat a megrendelt, de végül ki nem szállított hangszóróval kapcsolatban. A történet további fordulatot vett, amely további kérdéseket is felvet... Mivel kellőképen bosszantott a dolog, a történetet megírtam az Árgép.hu üzlet minősítő rendszerébe is, hogy más is megtudhassa, mire számíthat. Ekkor láttam, hogy van egy néhány héttel ezelőtti bejegyzés, amelyben hasonló tapasztalatokról számolt be valaki (többszöri ígéret ellenére sem történt meg a kiszállítás), azaz nem én vagyok az egyedüli eset. Ezt csak azért írom meg, mert később jelentősége lesz.

Olvasson tovább!

Meztelen képeket akart a modellügynökség

2011.03.14. 09:07 | juszka | komment

Az MCM Modelsnek annyira jól megy, hogy ingyen portfóliókat ajánlgat leendő modelljeinek - persze pár meztelen képért cserébe. Naiv modellt majdnem be is húzták a csőbe, még szerencse, hogy időben észbe kapott, és nem a meztelen képek utáni – „akkor most videózd le magad zuhanyzás közben, hogy lássuk, hogy mozogsz a kamera előtt” – üzenetnél hagyta abba a mailezgetést. Mivel üzenetében nevének titokban tartását kérte tőlünk, így alant csak Naiv Ügyfélként említjük. És hogy a MCM Models személyiségi jogait se sértsük, Naiv Ügyfél ügyintézőjének is csak monogramja szerepel.

Egy számomra igen érdekes jelenséggel gazdagodtam, mostanában kissé aktívan elkezdtem fotózással, modellkedéssel foglalkozni, kb. 2 éve fent vagyok a Modellvilag.hu oldalon is. Itt nagyon sokan szoktak megkeresni, viszont nagyon kevés megkeresésre reagálok. Csakis azokra amiket én megbízhatónak, komolynak nyilvánítok. Ez jött a Modellvilag.hu postafiókomba, ez volt a kezdete eme kedves és tanulságos történetnek:

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása